Beoordelingen over de Baak Seaside 3-sterren

Koningin Astridboulevard 23, 2202 BJ Noordwijk aan Zee, Nederland

#10 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Voldoende, puur voor overnachting na een feest. Prijs ietwat aan de hoge kant.

De kamer was kleiner dan ik had verwacht en niet voorzien van een stopcontact direct naast het bed. Dit ivm de oplader, maar nog meer ivm een apneuapparaat. Dit is belangrijker dan de oplader, een noodzaak, geen luxe. Gelukkig schatte ik de muren dik genoeg in voor deze ´geluidsvolle´ nacht. Tot 11 uur tijd voor ontbijt, maar om 10 uur werd er al aan mijn deur geklopt ivm de schoonmaak. Niet om te beginnen, maar om te informeren of ik er nog was.

Het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het uitzicht van de kamer was werkelijk fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het viel ons tegen dat het ipv 165 euro voor 1 nacht.... we 186 moesten betalen ivm parkeren en toeristenbelasting. Er was geen lekker zitje op de kamer. En het was een heel zakelijk hotel, vol met meetings, cursussen en vergaderingen gepland. Daardoor was het in de eetzaal onrustig met dat soort bezoekers.. tevens kon je Savonds geen hapjes bestellen!! Blokjes kaas of borrelhapjes ofzo. Het is allemaal gericht op reserveringen en kantoor mensen

Het uitzicht van de kamer was werkelijk fantastisch. Het ontbijt was ook goed. Het bed was goed. Vanuit de douche kijk je prachtig op de zee

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gewoonm prima en als ik weer in de buurt moet verblijven voor herhaling vatbaar.

De kamer was comfortabel en de ligging van het hotel perfect. WiFi hebben we niet gebruikt dus nie beoordeeld. De parkeerservice was een aangename verrassing.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

prachtige locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het bed was vrij hoog, nu ben ik niet een van de kleinste maar toch... en dan zijn de nachtkastjes erg laag (heb niet zo'n lange armen). vrijdag avond eigenlijk al geen toiletpapier meer was bij de vergader/trainingsaccomodatie en op zaterdag na klachten pas was opgelost. En het middag eten met name de soep op zaterdag en zondag

de ligging en het ontbijt plus de attentheid van de nachtportier Milco als ik me niet vergis. Gastvrij, dienstbaar een echte kanjer , maar dat heb ik aan de receptie ook al laten weten.

Zeer onpersoonlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als je van te voren meld dat je na je trouwen op het strand het hotel boekt om te slapen en als je met je trouwjurk aan de balie staat kan er geen felicitatie vanaf. Op geen enkele manier lijkt het personeel betrokken bij hung gasten, doen strikt mechanisch wat er van ze verwacht wordt. Tip: Als je als hotel weet dat mensen hun huwelijksnacht komen door brengen leg dan een precentje in de kamer (doosje chocola, glaasje bubbels iets!), bij een fijne herinnering komen mensen nog eens terug om die nacht opnieuw te bleven. Ons ziet het hotel in elk geval nooit meer terug.

Nette schone kamer, ontbijt voldoende keuze dat was het wel voor de positieve dingen.

goed hotel, heerlijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was sober maar netjes ingericht, een of twee lekkere stoelen op de kamer, was wel fijn geweest. Mogelijk nog een scheer-/make up spiegel in de badkamer erbij. Het was op zondagochtend erg druk bij het ontbijt, moeilijk een tafeltje te vinden.

De prijs was voor 1 nacht wel wat hoog, maar voor een kamer met goed bedden en zeezicht hadden we dat wel over. Het ontbijt was uitstekend, uitgebreid, zeer ruime keuze en erg lekker. De ligging is fantastisch. Goed terras direct voor het hotel. Je kunt zo het strand op! Gratis koffie en thee is ook altijd fijn.

Basic onderkomen op mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer was voor ons onvoldoende: geen zitmogelijkheid (alleen 1 plastic bureaustoel) Geen kopje koffie of thee op de kamer te zetten. Gordijn stuk, slecht in de verf. Zakelijke sfeer. Geen radiator in badkamer.

Locatie is super en ontbijt was goed verzorgd. (Ruimte genoeg en voldoende keuze) Schone vloer en badkamer. (Luchtafvoer was wel vergeten waardoor stofwolken er bijna uit vielen maar dat vond ik niet storend omdat de rest redelijk tot goed schoon was) Goed bed.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Echt alles was naar wens, uitzicht op de zee, heerlijke...

wij waren tevreden

Echt alles was naar wens, uitzicht op de zee, heerlijke bedden, hartelijk ontvangst trouwens ook. En n uitgebreid ontbijt, we hebben genoten.

Heerlijk ontbijt, fijn bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We hadden in een vorig hotel zelf een waterkoker op de kamer. Konden zelf thee zetten. Dat mistten we wel. Ook duurde het lang voordat we onze kamer in konden. Kamer was nog niet gereed zeiden ze. Schimmel in douche, in de randen.

Heerlijk ontbijt, fijn bed. Fantastische plek, heerlijk aan zee.

slijtage van lounge stoelen in het restaurant. loszittende toiletbril.

eenvoudige doch functionele kamer met goede bedden en TV. goed te voorzien van frisse lucht vw opengaande ramen. rustige omgeving. aardig en voldoende personeel. luxe ontbijt. nice view over de zee. na uitcheck toch nog mogelijkheid om hele dag ff een 'bakkie' te doen.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Mooi schoon Hotel!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Mooi schoon Hotel! Zeer goed gelegen aan het strand en goed te lopen naar het centrum. Wij hadden een kamer met mooi uitzicht op de zee😀 Ontbijt was erg goed, veel keus! Bij het uitchecken mochten wij de auto bij het hotel laten staan (kosten € 7,50 voor 2 dagen) en gebruik mogen maken van de faciliteiten van het hotel.

- De locatie - pal aan het strand
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

- Erg basic, echt een conferentiehotel.

- De locatie - pal aan het strand - De bedden zijn erg goed - Het ontbijt is uitgebreid en van goede kwaliteit

Ontbijt goed.
    • Kamer met Kingsize Bed

De badkamer . stof in de enigste stoel in de slaspkamer tussen de leuning en de zitting Gordijn haak heel de week los raam kon niet dicht

Ontbijt goed. Kamers klein badkamer klein ,konden de soullen nergens wegzetten

we hebben fijne dagen gehad, het weer had hier een grote rol in

Zie hierboven

De kamers zijn goed. De ontbijtzaal is erg onpersoonlijk, erg groot, erg massaal. Het lijkt net een kantine Personeel is wel erg vriendelijk Het terras is aan de voorzijde met uitkijk op de zee, maar het terras heeft totaal geen uitstraling. Hier kan nog wel heel veel aan verbeteren (betere stoelen met kussens,parasols, bloemetje)

• Kamer met Kingsize Bed

We hadden naast hotel geparkeerd, had meteen 7.50 betaald. We wilden avonds met de auto weg konden er niet af . Morgens nagevraagd , heb je muntje nodig ; jammer dat we die info niet gekregen hebben . of meteen een muntje Was vrijdagavond erg slecht weer met onweer en veel regen , Badkamer was vieze lucht . Doucheafvoer stonk erg

Goed bed, en heerlijk ontbijt

Verder is het een prima hotel ik zou er zo weer naar toe gaan, voor een paar dagen.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Wifi ontvangst op onze kamer 121 was slecht, er hangen op de gang 3 Cisco`s aan het eind bij onze kamer niet. Voor de deur nog ontvangst een meter naar binnen en alles was weg,.

ontbijt was goed voor mij persoonlijk te weinig beleg, ik miste Ham Spek Rookvlees Maar dat is geen reden om er niet weer naar toe te gaan We hadden vroeg geboekt en dat was een stuk goedkoper..

Basic goede kamers.

Niet veel. Wel wat klein raam. Het was gelukkig niet warm. Anders was de kamer mogelijk veel te warm geweest.

Basic goede kamers. Ontbijt was super goed. De locatie was perfect.

Goed en netjes
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen airco op de kamer , we hebben het raam maar open gezet in de late nacht. En 't harde geluid als je op de wc bril ging zitten en erna op stond. Dus de bril maar omhoog gelaten , tuurlijk zonder te zitten, wilde niet iedereen wakker maken . Een technisch storinkje

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid , voor elk wat wils .

Wat een service!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Na een heerlijk verblijf, bleek dat ik mijn bikini in het hotel had laten liggen. Deze was inmiddels meegegaan naar de wasserette, maar kwam keurig terug naar het hotel. Hotel de Baak Seaside heeft de bikini vervolgens kosteloos naar mijn huisadres gestuurd. Wat een service!

Op loopafstand van de zee en goed ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed

Omdat er op maandagochtend een drukte van belang was in de hal en ontbijtzaal (omdat er waarschijnlijk een zakelijke bedrijfs training o.i.d. was), moesten wij 10 minuten in de rij staan bij het koffie apparaat. Bovendien veel geroezemoes door deze mensen. Het waren er wel 50, of meer.

Ontbijt was prima en de kamer keurig netjes

Het ontbijt was super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het uitzicht vanuit de hotelkamer op een blinde muur recht voor het raam viel erg tegen. Badkamer niet zo schoon en erg slecht geslapen op de bedden.

Het ontbijt was super!

Prima en tot de volgende kaar.
    • Kamer met Kingsize Bed

Zoals boven beschreven. Rumoerige gasten gedurende de nacht.

Zoals aangegeven Vraag of design of modern.tijdloos zou ik zeggen. Prima Zelf ben ik al diverse keren bij u geweest en ik ben tevreden. Jammer dat deze rei. (tijdens de nacht) Het erg rumoerig was. Sommige gasten die Hard pratende en lachende met deuren knallend door de gang liepen , meerdere nachten zelf . Het waren gasten van verschillende leeftijd, dus niet alleen de jeugd.

Verblijf verder voor 1 nacht prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Beetje luxe in de kamer is wat verouderd alllemaal

Ontbijt was prima. Kamer beoordeling , kom al enkele jaren in uw hotel . De kamer is nu wel echt aan verandering toe miste ook kofferrek . En het rek aan de muur met paar tijdschriften is echt niet nodig. Bedden zijn verder prima maar verder kastwanden erg oudbollig. Verder mis ik stopcontact bij het bed.

We hebben genoten!
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was prima, van alle moderne gemakken voorzien en schoon. Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Uitzicht over zee. Eigen parkeergelegenheid. Attente en vriendelijke medewerkers.

Mooie ligging van het hotel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was niet de tweede dag schoongemaakt. Hebben een klacht ingediend .hebben ze goed opgepakt.

Ontbijt was goed en thema fair trade bevalt ons goed.

De kamer was super, met zeezicht en een heerlijk ontbijt...
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Het parkeren, weinig ruimte en of de we de auto de volgende dag wel voor het hotel wouden zetten. Hiervoor kregen wij een parkeerkaart maar het was helaas allemaal al vol dus we hebben de auto wel op een andere betaalde parkeerplaats neer moeten zetten omdat we nog een dagje wouden blijven.

De kamer was super, met zeezicht en een heerlijk ontbijt gehad!

Het uitzicht op zee was super.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Het viel ons tegen dat er geen klein koelkastje op de kamer was.

Het uitzicht op zee was super. En goeie bedden wat wij erg belangrijk vinden. En lekker dicht bij zee en leuke strand tenten waar je lekker kunt eten zoals beach club de branding en standtent bries.

Uitstekende locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Parkeerplaats van het hotel is te klein maar men biedt wel prima alternatief met korting (aan de overzijde)

Uitstekende locatie. Goede kamer (wel warm/geen airco) en uitstekend ontbijt. Goede (hoge) bedden met boxspring

Totaal verkeerde prijs-kwaliteitsverhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voor parkeren eerst naar eigen parkeerplaats gedirigeerd. Die was vol, maar je hebt een muntje nodig om eraf te kunnen. Weer naar binnen, muntje halen, eraf, parkeerkaart gekregen voor openbare parkeerplekken. Die ook allemaal vol. Rondjes gereden en uitendelijk de tip gekregen om dan maar buiten de stad te parkeren en met de bus terug te komen. Na een tijd toch een plekje gevonden in de stad maar daar gelde de parkeerkaart van het hotel weer niet. Weer terug auto halen... Zo werd een middagje strand een middagje parkeerplek zoeken. Erg frustrerend. De kamer was recent en netjes, maar basic. Geen flesje water, geen minibar, basic interieur, redelijk gehorig, geen balkon, geen airco. Met de hele dag zon op het raam wordt het dus bloedheet. Voor €80-€100 euro (door de week) was het redelijk okay geweest. Wij betaalden echter €180 voor 1 nachtje en dat staat in geen enkele verhouding tot de geboden kwaliteit. Raar detail: De muur van de badkamer heeft 2 glazen doorkijken. 1 direct bij de douche en 1 tegenover de wc. Alleen die laatste kan dicht. Kennelijk dacht de architect dat mensen behoefte hebben om een ander te zien douchen en op de wc te zien zitten. Bijzondere keuze... Vanwege de parkeerproblematiek en de totaal verkeerde prijs-kwaliteitverhouding helaas een van de minste hotelervaringen die we gehad hebben de laatste jaren.

Prima ontbijt, ligging tegenover het strand, wel een beetje buiten het centrum.

Locatie iets beter gemogen maar toch met alle dingetjes er om heen prima

Kamers klein geen airco wc douche niet kunnen afsluiten met een glasplaat als wand naar de slaapkamer en gehorig

Zeer goed ontbijt vriendelijk personeel De hele dag water koffie thee chocolademelk en verschillende koffie zo gratis kunnen pakken uitstekend

mooi gelegen hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

het is heel jammer dat je geen eten kan bestellen,bijv.portie bitterballen ofzo,geen kaarsjes op terras,dat zou al zeer aantrekkelijker wezen.voor een diner ofzo moet je ergens anders heen

de ligging en kamer met zeezicht

Heelijk ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Geen airco, erg warm op de kamer. Bouwwerkzaamheden ernaast en schilders vroeg ah werk op het binnenterras. Erge drukke ontbijtzaal, wachten op een plek. Personeel groet amper.

Heelijk ontbijt Goede bedden

Helemaal goed, goed ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Airco op de kamer zou niet vervelend zijn met 30+ buiten.

Het ontbijt is al een reden om dit hotel te boeken, echt goed. Kamer had geen airco, normaal niet erg in Nederland, maar nu wel erg warm. Hygiëne etc. allemaal goed! Aanrader! Je zit echt aan het strand, perfect.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco of climatecontrole.

Perfecte ligging en na het uitchecken kun je gewoon nog dag naar het strand. Je koffers kunnen daar blijven en je kunt gratis gebruik maken van de douche. Superservice!!

Verder goed geslaagd en heerlijk bij de kust!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We werden al vroeg wakker omdat er werklui bezig waren...

Goed ontbijt. De kamers ook netjes. Wel erg warm met dit warme weer. Dan mis je eigenlijk een airco.

Prima, mede door het heerlijke strandweer!

De kamers zijn behoorlijk gehorig. Ik heb "genoten" van de belevenissen van het stel in de kamer naast mij.

De baliemedewerkster bij intake was super. Zij ontdekte pro actief dat er niet juist online was afgeboekt; 2 nachten ipv de bestelde 1 nacht. Ze herstelde het ongevraagd en direct en heel vriendelijk!

Locatie top

Dame receptie, was erg onvriendelijk zondagavond 14 juli. We hadden 2 losse nachten geboekt. Dame zei dat we hierdoor 2 keer moesten in en uitchecken. We vertelden dat we er niet blij mee waren, we gaven wel toe dat het onze fout was. Dame reageerde er erg geirriteerd op. Zuchten, ergeren. Uiteindelijk heeft ze toch geregeld dat we op 1 kamer konden blijven, maar de manier waarop, kan echt niet.

Mooie ligging, maar heel erg gehorig hotel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het hotel was erg gehorig. Je hoorde alles op de gang. Ze waren aan het verbouwen beneden bij de ingang en ook daar werden we al vroeg door gewekt. Verder was de kamer niet heel schoon.

De ligging was perfect! Direct aan het strand en ook leuke strandtentjes in de buurt. Ook het ontbijt was prima!

Geweldig!

Mooi hotel voor weekend Noordwijk. Direct aan zee, goed ontbijt, leuke kamer. Alles mooi dichtbij, het dorp maar ook de strandtentjes waar je lekker kunt eten. Keuze genoeg!

Super gelegen, voortreffelijk ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed

Beetje steriel geheel, weinig sfeer, receptie doet aan ziekenhuis denken. Terras buiten zou best wat gemoderniseerd kunnen, krijgt het veel meer waarde

Mooi aan zee gelegen, uitstekend ontbijt inbegrepen, gratis parkeren (kan vol zijn), nette kamer, ruim zat, fijne douche

prima locatie, genoten van de zee
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

er waren geen infobrochure om de streek te verkennen.

het ontbijt was goed, maar spijtig dat het steeds dezelfde is en geen keuze in charcuterie. de kamer was netjes en verzorgd

super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een paar kleine puntjes wat wel verbetert zou kunnen worden : De ramen in de wand van de badkamer , ik zou jullie adviseren om in de hoek naast het bureau een mooie gordijn neer te hangen bij een beetje privacy kun je de gordijn even dicht doen . En nog een puntje bij het trapje op de derde verdieping zou ik een trapleuning monteren oudere mensen eventueel met een rollator hebben hier toch wat moeite mee om hier af te stappen ,

Wij vonden alles wel perfect

Hotel ligt perfect en is goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het eerste ontbijt was zonder vleeswaren, tweede ontbijt lag er weer geen vleeswaren, toen maar gevraagd waarom er geen vleeswaren bij het ontbijt waren, kreeg als antwoordt dat dit met de conferentiegasten te maken had, maar ik kon wel een schaaltje krijgen, heb maar om een paar plakken ham gevraagd, het 3e ontbijt hier ook weer om moeten vragen. Jammer dat dit niet bij het inchecken kenbaar is gemaakt. Bij een normaal ontbijt liggen er diverse soorten vleeswaren. Op de vleeswaren na was er keuze genoeg.

Fijn bed, en het uitzicht op zee.

Het ontbijt was goed verzorgd en mooie locatie.

Na inchecken, kwam ik op de kamer en stond de verwarming op 4, terwijl het buiten ongeveer 27 graden was deze dag. Gelijk uit gedraaid, raam helemaal open gezet en gemeld bij receptie. Niemand was wezen controleren na melding. Werd weinig mee gedaan, alleen als verwarming warm bleef kon ik bellen. Geen drankje of zoiets aangeboden gekregen voor het ongemak. Gelukkig was verwarming iets koeler geworden. Maar nog erg warme kamer. Werd volgende ochtend ook niet meer naar gevraagd.

Het ontbijt was goed verzorgd en mooie locatie. Vanaf het restaurant en terras mooi zeezicht! Kamers zijn prima.

Eén nacht goed slapen? Dan kun je de dag weer aan!

Ik zou niet wat!

Ik had een eenpersoons kamer. Meestal krijg je dan een achterafje. Deze kamer was perfect. Het ontbijt was heerlijk. Veel variatie, dus keuze genoeg om lekker te ontbijten.

Verblijf voldeed aan de verwachting.

Aanbod op TV schaars, kon Max Verstappen niet volgen bij de F1 ! :-(

Vriendelijk personeel, ruime ontbijtzaal. Goede bedden en mooi uitzicht. Schone kamer.

Prima hotel, goed ontbijt en uitstekende ligging t.
    • Kamer met Kingsize Bed

Jammer dat er geen honden toegestaan zijn. en dat voor een locatie zo dicht bij het hondenstrand

Prima hotel, goed ontbijt en uitstekende ligging t.o.v. het strand.

Voor één nacht goed. Maar niet een gezellig hotel voor vakantie.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Onprettig en raar dat er een raam zit in de douche. Daardoor kijk je vanuit het bed naar degene die aan het douchen is. Persoonlijk heb ik dan graag een beetje privacy.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt, miste alleen vleesbeleg.

Jammer dat er een busstaking was, gewoon pech gehad.

ramen mogen een keertje gezeemd worden en stopcontact naast het bed zou fijn zijn.

Prima kamer, lekkere douche, heerlijk bed, geweldige ligging, super ontbijt.

Wifi werkt zéér traag tot zo goed als niet. Ontbijt bevatte geen charcuterie, enkel kaas. Voor de rest was er wel keuze uit nog wat andere dingen, maar beleg was zeer beperkt.

Een heerlijk ontspannen weekend gehad, we komen graag nog een keer terug.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was uitstekend, veel keuze. En de bedden waren heerlijk! En ons uitzicht op zee was geweldig. En vanuit de badkamer kon je door het glas naar de zee kijken.

Goede locatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Beddengoed bestond uit 1 laken op het matras (geen hoeslaken noch molton) en 1 kussensloop om het kussen. Dat was niet erg fris & comfortabel.

Locatie is perfect

Een weekend weg met vriendinnen was zeer geslaagd
    • Kamer met Kingsize Bed

Het tochten onder de deuren door wanneer je het raam openzet, klapperen en bonken van het raam en de deur.

De ligging van het hotel is fantastisch, direct aan zee. Pluspunt is ook de prive parking aan de achterklant van het hotel. Het ontbijt is uitgebreid en zeer smakelijk allemaal.

Prettig
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

De matras was te hard, de temperatuur van het water in de douche veranderde steeds terwijl we dit niet handmatig deden. Dan opeens kwam er super warm of koud water uit de kraan tijdens het douchen. Daarnaast miste ik een minibar en waterkoker.

Het uitzicht op zee.

Met beperkte faciliteiten toch redelijk goed hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Kleine kamer zonder koelkast, geen airco en weinig ventilatie mogelijkheden. Op de kamer geen informatie over het hotel en omgeving.

Locatie, ruime badkamer en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Aan te raden voor een weekend aan zee
    • Kamer met Kingsize Bed

Wat spek bij het ontbijt. Kleine lift wat de wachttijden soms wel deed oplopen.

Kleine kamers wel goede bedden. Basisinrichting. Wel toplocatie. vlak aan het strand. Heel lekker ontbijt, wordt goed bijgevuld. Bonus; je kan tot in de namiddag gratis koffie en water krijgen

Prima hotel voor een prima prijs, zeker op die locatie!
    • Kamer met Kingsize Bed

De locatie, direct aan de boulevard, op loopafstand van de leukste strandtenten en het centrum van Noordwijk. Het ontbijt was heel gevarieerd en lekker!

Hotel tegenover het strand.

Geen

Hotel tegenover het strand. Kleine kamers , maar alles is aanwezig. Schone kamer, goede bedden en prima badkamer. Het ontbijt was in één woord geweldig. We hadden prachtig weer en hebben buiten kunnen ontbijten. We komen beslist terug!

mooie ligging, geen airco of andere luchtbehandeling .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Op de kamer is geen luchtbehandeling . De kamers aan de zeezijde worden erg warm overdag met mooi weer. Alleen door s,avonds het raam open te zetten is er een beetje frisse lucht. maar geluid van de straat is dan wel direct binnen. parkeren is erg moeilijk bij mooi weer staat het overal vol .

kamers is netjes en compleet maar niet groot. Direct aan het strand. goed ontbijt.

De ligging van het hotel is fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Wij misten wel airco op onze kamer,en een koelkastje zou niet overbodig zijn.

De ligging van het hotel is fantastisch.Hygiëne is ook zeer goed,er wordt goed schoongemaakt. Ontbijt was ook goed.we hebben een fijn weekend gehad.

Heerlijk relaxed verblijf op uitstekende locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

De sfeer qua aankleding op de kamer is wat matig maar zeker niet slecht. Er moet iets te zeuren zijn ;) Uitzicht op zee maakte veel goed!

Top locatie. Het fijnst was nog wel dat we de auto op de uitcheckdag de hele dag konden laten staan. Zo konden we na het ontbijt meteen richting het strand zonder zorgen te maken over parkeerplaats van de auto. Super!

Gewoon goed. Punt.
    • Kamer met Kingsize Bed

We waren er maar 1 nachtje, maar ik zou niets kunnen opnoemen.

Fantastisch uitgebreid ontbijt met super lekkere koffie en een prachtig uitzicht (althans bij mooi weer) vanuit het restaurant op het strand en de Noordzee. Kamers eenvoudig maar super schoon, ook de badkamer. We hebben ons verwonderd hoe dit mogelijk is voor deze prijs. Wil je geen gedonder met parkeren bij het hotel, koop dan voor 7,50 een parkeerkaart van het hotel.

zeer ontspannend met een aangenaam verblijf en een super ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

airco op de kamer tijdens de warme zomerdagen zou een extra troef zijn gratis parkeren zou in de prijs kunnen inbegrepen zijn

Het is een mooi, modern hotel vlak aan de kustlijn, de kamers zijn niet zo groot maar hebben alle comfort (uitz. airco), het ontbijt was super, super vriendelijk personeel...we komen zeker nog een keer terug

Goed hotel ,vriendelijk personeel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het uitzicht van onze kamer was de binnenplaats. Er bleken kamers met uitzicht op zee nog vrij te zijn. Had leuk geweest als we die gekregen hadden, maar bleek alleen mogelijk met flinke bijbetaling. Beetje jammer.

Heerlijk onbijt, heel uitgebreid. Kamer was heel schoon. Vriendelijk personeel.

Te kort, maar heel fijn in combinatie met het strand!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Jammer dat het hotel restaurant in het weekend gesloten is. Het alternatief dat gegeven werd is daarentegen weer prima bevallen. Dat was het strandpavilioen De Zeester. Aan te bevelen!

Ontbijt was heerlijk. Ruim opgezet en in overvloed. Zalm is heerlijk te combineren. Ik mistte een beetje de sausages voor bij het English breakfast, maar doordat er zo'n grote keuze was is dit goed te compenseren. Verder zijn de bedden van superieure kwaliteit. En dat je tijdens het douchen ook nog zicht op het strand hebt is ook grappig. Je kijkt zo door de glazen scheidingswand naar buiten.

Prima hotel voor 1 nacht, aan het strand en heerlijk en uitgebreid buffet!
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was prima, maar wel klein. Voor een weekje vakantie zou ik het te klein vinden, maar voor 1 of 2 nachten is het prima.

De kamer was niet heel groot, maar prima voor 1 of 2 nachten. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk! En je kunt tot 11 uur ontbijten, was ook fijn!

Prima locatie, verouderd hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Verouderde kamer/hotel. Standaard in andere hotels zoals kluisje vind je hier niet. Verder helemaal niets bijzonders.

Ontbijt goed, locatie ook. Binnen 2 minuten op het strand, parkeren achter hotel.

het ontbijt was top!

de kamers waren slecht, doodgedrukte vliegen in de gordijnen vieze wc!!!! mensen voor mij hadden hun nagels geknipt die lagen er nog!!!!!!

het ontbijt was top! personeel is goed!

Goede bedden, propere kamer , lekker ontbijt met zicht op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Goede bedden, propere kamer , lekker ontbijt met zicht op zee. Zeer mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Veel restaurants en strandbars in de buurt.

De locatie is geweldig!
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was vrij eenvoudig, vooral de douche. Er ontbrak een informatiefolder op de kamer en ook roomservice of minibar ontbrak. De receptioniste deed niet haar best om ons welkom te heten en naaste zich terug naar haar lunch.

De locatie is geweldig! Direct aan het strand. Ook het ontbijt was vrij uitgebreid, van broodjes en gebak tot pannenkoekjes en kwark.

Erg van genoten

Ontvangsthal/receptie

Ligging hotel en uitzicht op zee vanuit de ontbijtzaal en parkeer gelegenheid middels de kaart via het hotel, echt een super service!

Schoonmakers klopte op de deur en voordat we iets konden...
    • Kamer met Kingsize Bed

Schoonmakers klopte op de deur en voordat we iets konden zeggen kwam er eentje binnen terwijl wij aan het opruimen waren en ons aan het verkleden waren voor de thuisreis. Als wij de slotkaart nog hebben weet de schoonmaak toch dat de kamer bezet is!!!! Compliment voor de waarschuwing dat ik mijn vest had laten liggen, vriend van me haalt dat op en stuurt het naar mijn huisadres!

Matig positief
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Toegankelijkheid met scootmobiel slecht vanwege kleine (piepende) lift en te nemen trappen. Ik had speciaal gevraagd of zonder obstakels met een scootmobiel gereden kan worden.... hierop is niet gereageerd. Het ligbad was niet voorzien van een anti-slip matje waardoor het uitglijden een zéér reëel risico is en dat zéker voor mijn vrouw die MS heeft. Het was een hele toer om haar in- en uit bad te krijgen. Het overgordijn ging zeer moeizaam dicht door vastzittende rollen aan de rail. Op de kamer (316) was het warm en beschikt niet over een airco? Parkeerterrein van hotel beperkt qua grootte.

Ontbijt prima en uitzicht Uitstekende bedden.

Super locatie, perfect ontbijt!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Hotel mist uitstraling aan de buitenkant. Maar als je binnenkomt ziet het er mooi en netjes uit! Glazen wand tussen douche en kamer was minder. Zou de raam met folie beplakken. Was ook wel gehorig op de gang maar desondanks goed geslapen.

Ontbijt was heel goed. Ontbijtruimte zag er heel netjes uit en was ruim. Tot vijf uur s middags gratis koffie en thee! Kamer was zoals geboekt met zeezicht. Fijne bedden. Vriendelijk personeel. Ligt op perfecte locatie recht tegenover het strand. Parkeren direct achter het hotel was heel fijn, moet wel voor betaald worden.

Heerlijk verblijf aan zee!

De parkeerplaatsen bij het hotel zijn wat aan de krappe kant. Zeker als mensen niet zo netjes parkeren, dan kan het wel even lastig zijn.

Prima hotel op een prachtige locatie, je kijkt vanuit de eetzaal zo uit over de zee! Kamers 'basic" maar schoon en verder helemaal oké voor één of enkele nachten. Het ontbijt wat keurig verzorgd.