Beoordelingen over Hotel Bergse Bossen 3-sterren

Traaij 299, 3971 GM Driebergen, Nederland

#3 van de 4 hotels in Driebergen

Bedden waren nogal hard. (maar dat is net wat je gewend bent.)

Ontbijt was prima. Werd steeds goed aangevuld. Kamers netjes, en heel schoon. Rustige omgeving.

Kamers zijn wat gehorig. Bediening kon ontbijt-buffet niet bijhouden: veel was op bij aanvang (werd wel bijgevuld), tafels niet afgeruimd omdat de jongeman in z’n eentje niet alles tegelijk kon

Prima, schone kamer.

Heerlijk, rustig, warm verblijf

De sfeer en inrichting in het bijbehorende grand café. Niet sfeervol. Niet van deze tijd. Niet in overeenstemming met moderne sfeervolle terras en interieur v hotel. Voelt te groot.

Heel welkome sfeer in het hotel. Uitgebreide zitgelegenheid met gratis thee en koffie. Mooi interieur. Vriendelijk personeel

heerlijk, rust en ontspanning

in de bar was het personeel nergens te vinden.

ontbijt was heerlijk en uitgebreid. op loopafstand van het bos, heerlijk om een korte wandeling te maken. de wandelkaart staat op de sleutelkaart van de kamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heerlijke locatie om te ontspannen na de dagelijkse werkzaamheden

De keuze mogelijkheden bij diner. Kwaliteit is overigens wel al beter dan maand of 6 geleden, maar mag best nog wat extra aandacht.

Ontbijtbuffet is prima. Korte avondwandeling in de omgeving heerlijk

Goed verblijf wat betreft comfort, hygiëne, Voedsel minder.

We waren niet te spreken over het diner en het ontbijt. De menukaart van het diner was zeer beperkt en ook de kwaliteit van het eten liet te wensen over. Ook het ontbijt vonden wat aanbod betreft onder de maat wanneer we het vergelijken met het comfort en de kwaliteit van het hotel. Hier valt in onze optiek winst te behalen,

De faciliteiten en de kamers in het hotel zijn prima op orde.

Prima locatie.

Had alleen een (gedeelte) van een hoofdmaaltijd, maar dat kostte bijna even veel als een 3-gangenmenu. Was wel lekker.

Rustige omgeving. Nette kamer. Koffie en thee gratis beschikbaar overdag.

Heerlijk hotel in volle natuur. Verzorgde kamers en lekker ontbijt. Fantastisch café-terras!

Ik miste een ligbad en/of een zwembad en/of welness faciliteiten. Na een dagje fietsen of wandelen zou dat een ultieme afsluiter geweest zijn. Ontbijt werd niet altijd/snel aangevuld. Als je pech had was de schaal met fruitsla, het ontbijtspek of de wentelteefjes leeg...

De kamers waren uitstekend en schoon. Ze lag rustig en had een groen uitzicht zonder inkijk. Wij hadden nauwelijks hinder van het druk verloop van zakenmensen, die workshops/conferenties volgden in het hotel. Onze fietsen konden we bovendien veilig opbergen in een afgesloten stalling. Wandel en fietsroutes vertrekken van aan het hotel. Prachtige ligging en een heel gezellig café/terras.

de ligging van mijn eenpersoons kamer.

de ligging van mijn eenpersoons kamer. deze lag aan begin gang en mensen die later dan mij naar hun kamer gingen. die waren niet stil genoeg en de kamerdeur mocht misschien wat geïsoleerd zijn.

Edwin had geen zin om bedden aan elkaar te schuiven, en ik eigenlijk niet om 114,- te betalen.

Bij aankomst hadden wij 2 aparte bedden. Dit vond ik raar omdat dit meestal aangegeven moet zijn bij de booking. Toen wij vroegen om een andere kamer was dit in eerste instantie niet mogelijk. Na een Telefoontje met ene Edwin hoorde wij de receptionist zeggen dat hij er geen zin in had de twee bedden aan elkaar te schuiven. Omdat de Receptionisten dit natuurlijk niet als antwoord naar ons kon gebruiken kregen we wat leek op een upgrade. dit was een nette kamer. maar nog steeds niet echt denderend voor 114 euro. Ook was het ontbijt erg karig, de warme gerechten die er stonden waren zo goed als op, en inmiddels koud. Toen wij het diner wouden aandoen kwamen wij terecht in een zeer sfeerloos restaurant. en zijn meteen weer weg gegaan om lokaal iets te gaan eten.

Er was aandacht besteed aan de inrichting van het hotel en aan enkele ruimtes in in het hotel.

Gewoon goed hotel, niks mis mee.

Dit is klagen met een gezond been, maar het ontbijt had echt beter gekund. Vooral meer versheid.

Genoeg parkeer mogelijkheden, goede uitvalsbasis (locatie), gezellige bistro.

Prima, gezellig, voor herhaling vatbaar.

De badkamer is klein, de douchebak heeft geen stop om een jonger kind in te wassen.

De omgeving is super, Austerlitz is een aanrader! Centraal ten op zichte van Utrecht, Amersfoort, etc. Het Grand Cafe is gezellig, de gerechten vers en heerlijk. In de lounge een ideale werkplek met onbeperkt koffie/thee/fruit.

Goede plek als startpunt voor fietstochten

bediening en personeel terras. Wel vriendelijk maar veel te weinig personeel. Mensen moeten lang wachten tot ze geholpen worden of binnen op zoek gaan naar iemand die kan helpen.

goed ontbijt, prima locatie

Een sfeervolle belevenis

Het niet voor de deur kunnen parkeren.

De zeer vriendelijke medewerksters, de ligging van het hotel in het midden van de stad, het superontbijt op het zonterras met bediening!

Uitstekende ervaring. Kom graag een keer terug.

Bij het ontbijt hadden wat volkorenbroodjes niet misstaan.

Kamer, bed en badkamer ruim, schoon en comfortabel. Ontbijt ruim en zeker in orde. Prima service van personeel toen ik vroeg om wat spullen om mijn racefiets schoon te maken na een rit door de modder.

Leuk hotel!

Niet echt een minpunt maar zou op de kamer zelf ook een afvalemmertje neer zetten en een minibar zou ook een pluspunt zijn. Bij het ontbijt was best ruime keuze maar wat luxere vleeswaren zou wel mogen.

Rustige ligging. Schone ruime kamer. Vriendelijk personeel. Leuke zitjes voor en achter hotel. Grand cafe ziet er gezellig uit. Mogelijkheid voor gratis koffie in de lounge.

Rustig

Inrichting erg strak en ongezellig. Sobere tinten, kaal en onpersoonlijk. Dit zowel op de kamers als in het restaurant.Voor zakenreis wellicht prima voor weekend weg ter ontspanning , saai en fantasieloos.

Ontbijt en diner heel goed. Vriendelijk personeel

gastvrij en vriendelijke personeel op een mooie lokatie

Het personeel was zeer vriendelijk en er stond zelfs voor de hond, een hondebed, voerbakken en lekkere kluifjes klaar. Een mooie lokatie als je van wandelen en fietsen houdt.

Prima kamer en locatie, geen gastvrije sfeer.

Weinig tot geen personeel. Niemand in ontbijtzaal. Zwijgende receptionistes. Geen koffie mogelijk na het eten in restaurant. Kou in Grand Café. Kale/onpersoonlijke inrichting terrassen.

Heerlijke kamers en een prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Aardig

Zeer luidruchtige ventilatie systeem op kamer. Is niet zelf te regelen. Ontbijt op 1e paasdag was sfeerloos. Geen enkele versiering. Niets extras. Correct personeel, echter straalde geen enthousiasme vanaf.

Lokatie

Verwachting is uitgekomen. Zelf wil ik steeds een andere omgeving.

Er is niets tegengevallen. Alles prima.

Prima hotel met aardig personeel. Helaas waren er weinig toeristen 2e Paasdag. Prijs kwaliteit goed. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Fijn en persoonlijk hotel in een rustige omgeving

Het ontbijt was lekker, maar ik vond het aanbod wat summier en ik miste een beetje de versheid van de producten (vers afgebakken broodjes etc.).

De kamer was erg schoon en had een hip uiterlijk. Het was erg persoonlijk. Daarbij was het personeel erg vriendelijk en was er veel rust in het hotel.

Tijdens een zeer intensieve training was dit een heerlijk rustpunt in een prachtige omgeving.

De deuren vallen hard dicht. Ik moest vroeg op dus voor mij was dat niet erg. Als je 's ochtends iets langer wilt slapen wordt dat mogelijk belemmerd door de deuren.

Het voelde als thuis. Eindelijk een hotel wat een beetje gezellig en trendy is ingericht!

Aanrader!!

Dat er alleen een buffet is in t restaurant. Je hebt t café wel maar dat is toch anders.

Kamers zijn erg mooi en modern ingericht met een nette fatsoenlijke badkamer. Heel blij!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

we hebben genoten!

relaxte sfeer--ontvangstruimte in lounge met gratis koffie/thee--prachtige locatie--alles uitstekend verzorgd--prijs/kwaliteitsverhouding

Gast vrij ontvangen, heerlijk ontbijt, vrij gebruik van koffie en thee faciliteiten, was mogelijk om de kamer zonder extra kosten iets langer aan te houden. Mooie strakke maar toch sfeer volle kamers.

Modern, schoon en groen!

Niets viel tegen.

Keurige moderne kamers. Zeer schoon. Luxe gevoel. Leuk oog voor details, zoals de uitleg over het hotel en de faciliteiten op ansichtkaarten, welke in een rek stonden, gedrukt. Incheck pasje zat in een mapje waarop een leuke 20 minuten wandeling op uitgestippeld stond.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

prima kamer op mooie locatie in het midden van het land met gezellig "grandcafé".

Ontvangst was allesbehalve "welkom": gehaast, geen info over koffie, diner en/of ontbijt. Er werden veel "verkoopmomenten"gemist. Dit kan een momentopname zijn. Tips: voor op/bij het "bureau": een iets groter TVscherm, een leaflet met basisinfo veiligheid/menukaart etc., een flesje water en een waterkoker voor koffie en thee.

Mooie locatie met goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid. "Frisse"moderne kamer met écht schone badkamer. Prima ontbijt en Grand Café. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede prijs/kwaliteit maar niet bijzonder.

Restaurant gesloten en hiervan was ik niet op de hoogte gesteld. Medewerkers afstandelijk en geven indruk dat ze niet geïnteresseerd zijn in de gast.

de bedden en sfeer kamer, koffie en theebar.

Niet voor herhaling vatbaar

Het personeel was erg onbeschoft (de benadering bij de receptie) mede collega's dachten er ook zo over. Daardoor 1 nacht niet goed geslapen (heeft effect gehad op mijn studiedagen) 2 mensen ziek na het diner (inclusief ikzelf) ? Kamermeisjes komen erg vroeg (maken de deur al open zonder toestemming). Belemmering voor de privacy!! De locatie is prachtig maar hoogspanningskabels lopen dwars over het hotel !! je voelt de elektrosmog belasting (wij als therapeuten hebben hier veel last van ondervonden) Douche cabine niet schoon Zilver visjes in de badkamer

Het ontbijt en lunch was zeer goed.

Als ik had geweten dat er een hoogspanningskabel direct op lage afstand over mijn kamer zou lopen had ik dit hotel niet geboekt! SORRY Daardoor hele slechte nachtrust gehad.

Kamer was fantastisch, gezellig en schoon. Ontbijt was heerlijk! Top dat je in de lounge gewoon koffie & thee kunt nemen.

Zeer mooi gelegen, goede prijs kwaliteit verhouding

Menukaart restaurant is erg beperkt.

Locatie is top! Zeer vriendelijke ontvangst. Op hondje was getekend, leuk dat op de kamer een slaapmat en voetbakjes aanwezig waren

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima Hotel zowel zakelijk als voor een korte vakantie

De handdoeken liggen niet in de badkamer, dus je moet eerst nat de kamer door als je deze niet voor het douchen de badkamer mee in neemt.

Gratis koffie, prima ontbijt en schone kamer

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Genoeg keuze bij het ontbijt.

Zowel vanuit de kamer als vanuit de eetzaal (naast een parkeerplaats) was het uitzicht niet aantrekkelijk. De indeling van de kamer was niet zo logisch: de lichtschakelaar van de badkamer zat aan de scharnierkant van de deur, waardoor je die steeds op de verkeerde plek zocht. De televisie werkte niet goed, waarschijnlijk een probleem met de verbinding. Dit bij vertrek gemeld.

Genoeg keuze bij het ontbijt. Prima bed. Het geheel ziet er verzorgd uit.

Gemakkelijk, comfortabel en aangenaam verblijf, prijs/kwaliteit zéker één van de betere verblijven !

Personeel was heel vriendelijk, de eenpersoonskamer was heel goed uitgerust, heel hygiënisch, comfortabel, alles aanwezig, klein maar net groot genoeg

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De verwarming doet het niet.

De verwarming doet het niet. Hele nacht was koud! Toen ik doorgaf aan de receptie bij het uitchecken zei ze: ‘oh’! Geen uitleg of excuus etc. Valt erg tegen in tegen stelling tot de andere goede recentie.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

heel goed en voor herhaling vatbaar

Op de dag van aankomst bleek het restaurant gesloten. We moesten uitwijken naar het naastgelegen restaurant. Was trouwens geen probleem. Volgens de informatie zou de kamer beschikken over een tweepersoons bed en twee enkele bedden. In de kamer stonden echter twee eenpersoons bedden. Dit had ook onze voorkeur. De kamer was dus wat kleiner dan verwacht. Niettemin voldoende comfortabel.

ontbijt was goed en uitgebreid.

Een heerlijk, rustig en prettig weekend in de natuur.

De badkamer bleef behoorlijk achter bij de rest van de kamer. Ik vermoed dat deze niet mee is genomen in de opknapbeurt.

De locatie is heel mooi, boswandelingen zijn er volop! Ook zijn er leuke plaatsjes in de buurt om even te bezoeken. Maar vooral de natuur maakt de locatie top.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Heerlijk hotel, mooie kamers

Hygiëne van de badkamer. Rook naar riool. Ontbijt was minder waren er om 10 uur alle tafels nog vol met borden etc en eten werd pas aangevuld na paar keer vragen

De kamers waren netjes en schoon. Mooi ingericht!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima ontbijt, gezellige kamer.

Jammer dat het Grand café bezet werd door een bruiloft. Hierdoor minder genoten dan een vorige keer toen we samen konden biljarten.

Prima ontbijt, gezellige kamer.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De eenpersoonskamer is prima!

Op de kamer mag iets meer informatie liggen over wat in en om het hotel gebeurd. Bijvoorbeeld tijden van het ontbijt of info over de omgeving

De eenpersoonskamer is prima! Ruim bed en goede sanitaire voorzieningen! Het ontbijt is prima

Hier gaan we zeker wee naar toe

2 e stoeltje op de kamer. De badkamer is verouderd en klein maar super schoon

Mooie kamer fris en apart ingericht. Mooie TV met zeer goed beeld Het 3 gangen was erg lekker en niet duur

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Onbijt leek wel "op" toen we kwamen om te eten. Alleen boterhammen, geen croissants meer (kwamen ook niet), later werden er wel een stuk of 6 net gebakken broodjes neergelegd. Het voelde een beetje karig. En een vraag voor veel hotels: waarom staat er bijna altijd maar één normale stoel in een 2 persoons hotelkamer?? De tweede persoon moet dus op het bed hangen of op een krukje zitten. Hier ook.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Het was een geweldig verblijf, zeer ontspannend en gezellig, zeer aan te bevelen. Prachtige bossen!

Niets, want het was gewoon gezellig, zodat wij ook nog drie dagen langer gebleven zijn dan gepland.

Het is een geweldig hotel, met heel veel liefde voor alle details. Bvb. handdoeken, die als zwanen gevormd zijn. Het interieur is zakelijk en tegelijkertijd zeer gezellig, superschon, absoluut vriendelijke mensen overal: aan de balie, in het restaurant, de housekeeping personeel, lekker ontbijt, je voelt je echt welkom. Leuke launch met mogelijkheid tot werken of tot rust te komen voor de open hard met een krantje daarbij... Geen onpersoonlijke keten, dat zie en voel je aan alles! Prachtige bossen in de omgeving en een zeer aangename dorpskern op 1 km afstand. Gewoon leuk!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk verblijf gehad.

Erg mooie kamer. Goede bedden. Badkamer netjes en schoon. Zakelijk zit ik veel in van der Valk hotels dus ik ben een best wel hoge standaard gewend maar dit hotel doet er niet voor onder. Vriendelijk personeel. In de lounge kun je gratis koffie en thee pakken.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Rustig hotel, fijne omgeving en moderne kamers.

Helaas geen koffie of thee op de kamer.

Werd (nadat de receptioniste klaar was met haar mail) vriendelijk ontvangen. De kamer is ontzettend modern en smaakvol ingericht. Schoon en mooi hotel. De omgeving is prachtig om te wandelen, maar dit heb ik niet gedaan in mijn eentje.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Compleet, service gericht en aangenaam verblijf op toplocatie.

niks kunnen ontdekken.

Complete service wat koffie en thee betreft; heerlijke boxsprings; supervers ontbijt. Mooie omgeving, sfeervolle living en professioneel en lief personeel. Aanrader!

Zeker voor hehaling vatbaar

Personeel was zeer vriendelijk ook voor de hond. Kamer was zeer schoon en was op de hond ingesteld (kussen, handdoeken, eet-en drinkbak waren aanwezig). 3 gangen menu was prima voor de prijs en ontbijt was zeer uitgebreid. Gratis koffie en thee in de lobby. Uitstekende locatie om met de hond te wandelen (bos letterlijk aan de overkant).

• Beoordeeld op: 17 november 2017

5,5
    Ben niet erg enthousiast vertrokken ondanks goed bed en ontbijt

De douche werd niet of nauwelijks warm. Bij aankomst en 's ochtends koude of maar geen douche nemen. Gemeld bij receptie maar werd zeer laconiek op gereageerd en niet eens verontschuldiging laat staan iets compenseren. Als douche werkt had de prijs/kwaliteit goed geweest.

Ontbijt was gewoon goed en bed lag prima

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima hotel voor een prima prijs!

De kamer was klein, maar groot genoeg voor 1 persoon. Overzichtelijk ingericht, badkamer was ook prima. Het (gratis) ontbijt was een toppertje. Een grote variëteit

Heerlijk ontbijt en aardig personeel

Grootschalige ontbijtzaal en zitzaal. Ongezellige gangen. Is meer een zakelijke uitstraling dan de indruk vooraf was obv de fotos. We kregen eerst een oude kamer, bij navraag kregen we een nieuw ingerichte kamer wat veel mooier en prettiger was. Ook keken we toen ipv op een heg op bomen.

Heerlijk ontbijt en aardig personeel

Heerlijk, gezellig, voor herhaling vatbaar.

Bij het ontbijt werd er te laat aangevuld. Je moest er om vragen, het moet beter in de gaten gehouden worden.

Goed hotel,gezellig en mooi. Goede locatie. Goed eten.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Uitstekend!!

Niets!!

Zeer uitgebreid ontbijt, mooie locatie en gratis koffie in de ontspanningsruimte. Had een eenpersoonskamer, maar deze was ruim genoeg ook voor twee personen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Slecht, zeer teleurstellend. Keek erg uit naar een nachtje rust, even weg van thuis.

Mijn kamer was direct naast een café. Harde muziek, luid zingen en tot 02.00u luidruchtige mensen in de hal naast mijn kamer. Pas na mijn klacht werd het wat rustiger. Daarnaast kwam er weinig water uit de douche en liep het doucheputje niet goed door. Het kussen was ook erg klein qua formaat. Mijn uitzicht was op een heg, die 50cm van mijn raam af stond. Daarachter was een soort terras. Dus het uitzicht viel ook tegen. Er was gezegd dat de kamers uitkeken op het bos.

subliem

Alles boven verwachting: ontvangst, ambiance, aankleding, kamerinrichting, locatie, ligging, muziek in cafe, diner. alleen maar lof. absolute aanrader.

Geen uitlegebruik gekregen aan de balie.

Geen uitlegebruik gekregen aan de balie. Zelf niet na het vragen of er nog iets moesten weten. Aan het einde kregen we te horen dat we bij moesten betalen terwijl de kamer al was betaald en toeristen belasting. Personeel was OK, niet super vriendelijk. De kamer was wel netjes maar zeer gehorig.

Rustig vertoeven in de natuur

Op de kamer mocht het iets warmer zijn. De badkamer mag gerust in de stijl van de kamer worden opgefrist. Dan is het plaatje compleet.

Heerlijk ontbijt, gezellige kamers, thee en koffie met overheerlijke koekjes à volonté... Alles aanwezig voor een kort en gezellig verblijf. Ideale uitvalsbasis voor wandelaars, fietsers en motorrijders... Midden in het groen.

Aanrader

Niets. Het hotel en de kamer en het personeel was positief, goed en gastvrij

Gratis kamer upgrade toen we vroegen om een kamer met 2 persoonsbed. Erg vriendelijke receptioniste. Heerlijk hotel met gratis koffie en thee en roomboterkoekjes. Heerlijk ontbijt. Echt super hier

Elke keer weer heerlijk om hier te verblijven

Geen opmerkingen.

Van ontbijt tot diner, alles is top. Super Chef in de keuken. Het is een feestje om er te gaan eten. Kamer comfortabel met een uitstekend bed. Het hele hotel heeft een aangename sfeer.

Aangename eenpersoonskamer met lekker ontbijt

Ik kwam aan om 20:00 en er was geen mogelijkheid meer iets te eten behalve een portie bitterballen. Dit viel tegen omdat ik 3 uur diende te rijden vanuit Belgie en dus nog geen avondmaal kon nuttigen.

Het was een aangenaam verblijf. Lekker ontbijt. Aangename kamer zelfs voor 1 persoon.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Geweldig en we hebben er genoten (o.a. voor het open vuur met gratis koffie en thee)!

Misschien een betere verlichting in de badkamer. 't Was een beetje donker.

Het ontbijt was prima! Evenals de accomodatie! Wij (3 70+ dames) lopen het Trekvogelpad en vonden in de Bergse Bossen een prima verblijf voor 1 nacht.

Het diner (vlees) was de eerste avond wat droog. Tweedeavond was het diner prima. De fiets en wandelroutes kloppen niet helemaal.

Prima ontbijt. Heerlijk toetjes buffet. Mooie schone kamer. De hele dag door kan je gratis verschillende soorten koffie, thee en chocolademelk pakken.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Ongedwongen prettig verblijf gehad

De tijd van het ontbijten mag wat langer. Verder geen opmerkingen.

Mooie ligging en leuk dat er een centrale ruimte is om even een kopje koffie te nuttigen. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima hotel voor een prima prijs!

Wij kwamen tegen het einde van het ontbijt aan en er was veel op, dat was jammer.

Zeer nette kamer. Erg modern en van deze tijd. Mooie meubelen en lampen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Badkamer een beetje krap, in tweepersoonskamer iets te weinig ruimte voor 2 koffers.

Behulpzaam personeel, hele hotel netjes en schoon, heerlijk terras.

Ontspannen verblijf in mooi en leuk ingericht hotel.

Jammer dat we op de site van Booking.com niet konden kiezen voor het tweepersoonsbed.

Gezellige sfeer in het restaurant en Grand Cafe, met de open haard aan.

Fijn hotel op prima locatie

Uitstekend hotel! Kamer en badkamer niet groot, wel praktisch en superschoon Prima diner met dessertbuffet. Uitgebreid ontbijt. Gratis koffie en thee in de ontvangstruimte waar 6 (!) kranten lagen om te lezen. Goed vertrekpunt voor eindeloze fietstochten!

Prima.

Er is veel gemeenschappelijke ruimte. Zowel binnen als buiten. Dat is uitstekend. Maar het was helemaal geweldig geweest als de kamers zelf een eigen zitje buiten hadden gehad.

Schone, frisse kamer. Goed ontbijt met veel keus. Prachtige ligging op de rand van nationaal park Utrechtse heuvelrug. Heerlijke koffiecorner waar je zelf thee en koffie kunt pakken.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prima hotel met goed ontbijt op een fraaie locatie

De eenpersoonbedden zijn redelijk smal. De standaard TV op de kamer is niet bijzonder scherp of een erg oud model.

Het ontbijt is uitgebreid. De kamers zijn ook prima van formaat. Alle kamers zijn op de begane grond. Wel zo handig. Hotel ligt tegenover een prachtige wandelomgeving aan de rand van Driebergen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ontbijt goed maar simpel.

Ik vond de kamers aan de krappe kant. Ik had liever een kamer net bad om bad een moeilijke tijd even te ontspannen. Ik moest hier voor 15 euro per nacht bij betalen. Ook gaf ik liever een klein terras. Dit werd ons niet gevraagd. Ook was niet gezegd dat koffie gratis is. Dus wij hebben in het grand café betaald. Ook erg druk ivm zaken bijeenkomsten. Ik dacht voor rust te komen.

Ontbijt goed maar simpel. Koffie heerlijk. Bedden goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Lekker bed in een plezierige omgeving

Het ‘totaal’ voor het doel was uitstekend. Ik had een overnachting met een ontbijt nodig op een lokatie niet te ver van de plek waar ik tot laat werkte. Hier kon ik tot laat inchecken en de kamer voldeed uitstekend hiervoor. Lekker bed, schone warme douche, goed lampje om bij te lezen. Kon een kopje thee nemen en alweer op tijd een kop koffie halen. Moest alweer vroeg weg heb daardoor geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten. Kortom een prima plek midden in het land om te overnachten.

Weinig sfeervol hotel met lekker ontbijt en goede ligging

Ambiance doet zeer koud aan, zowel kamer als TV/koffieruimte Nauwelijks medegasten.

Ontbijt prima; bed prima, mooie TV. Hulp receptioniste bij halen twee wijntjes

Kort verblijf t.b.v. familiefeest

voor zover wij hebben kunnen vaststellen: niets. Alles was 10 uit 10.

Wanneer je een paar dagen in de buurt van Utrecht moet verblijven: op dit hotel is letterlijk niets aan te merken.

Keurig netjes en schoon.

Keurig netjes en schoon. Wel erg strak en modern dus niet echt een knus herberg gevoel. Geschikt voor grote groepen. Prachtige omgeving, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Niet meer naar toe gaan wat mij betreft!

De wifi was dramatisch slecht. Ook vanwege het feit dat kamer 76 gesitueerd was tussen meerdere routers en conflicteerden met elkaar. De manager wilde geen korting geven, alleen excuses. Het statuur van dit hotel schiet ernstig tekort om mij niet van dienst te zijn geweest in deze kwestie. Voor mijn zakelijke werkzaamheden is wifi van essentieel belang.

Ontbijt en de comfort van de kamer