Beoordelingen over Hotel De Beurs 4-sterren

Kruisweg 1007, 2131 CR Hoofddorp, Nederland

#14 van de 17 hotels in Hoofddorp

Prima verblijf in Hoofddorp.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sanitair was functioneel maar wat simpel uitgerust; een normale douche en toilet.

Mooie plek om te overnachten tijdens Mysteryland, maar ook buiten dan een prima verblijf in Hoofddorp. Hotel was in prima staat, echter deed de kamer ons voor de prijs wel iets gedateerd aan. Erg fijn dat er al rekening was gehouden met een iets eerdere incheck. Comfortable bedden.

Grandioze locatie, supervriendelijk en behulpzaam personeel,...
    • Business Tweepersoonskamer

Grandioze locatie, supervriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime en schone kamer met een zalig warm en zacht bed waar we na mysteryland heerlijk in wegzakten en de volgende dag onder de geweldige regendouche weer tot leven werden gewekt! Met de shuttlebus van het hotel konden we zo weer bij het festival worden afgezet, echt top geregeld! Zeker volgend jaar weer :)

Is wel duidelijk denk
    • Luxe King Kamer

De prijs kwaliteit verhouding is slecht de kamer was niet schoon over al stof en de zij kant van het bed had iemand iets aan af geveegd wat ik niet fris vond heb ook de zelf de middag weer uit geboekt en ben naar een ander hotel gegaan dat leek de receptie beter na dat ik twee keer geklaagd had over de hygiëne dus erg jammer allemaal

redelijk geprijsd hotel niet te gek ver van Schiphol,...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen airconditioning op de kamer, interieur van de kamer zeer gedateerd

redelijk geprijsd hotel niet te gek ver van Schiphol, geschikt om te overnachten maar verder niet bijzonder

Comfort in de kamer en door lokatie.
    • Business Tweepersoonskamer

Toilet heeft een glazen deur die is boven en onder open waardoor het ongemakkelijk kan zijn naar je partner om je behoefte te doen. De glazen deur van de douche is tegelijk dezelfe draai deur voor het toilet.

Het hotel was boven verwachting,zo mooi gestyled vooral de kamer,ruim en van alles voorzien. Je steekt de straat over en je bent in het centrum met allerlei restaurants en winkels. De douche in de kamer is heel ruim en je kunt samen tegelijk douchen onder de rain shower of de ene onder de douche en de ander onder de rainshower. Naast het hotel is de ingang voor de auto te parkeren zodat je vanuit de auto zo weer het hotel in loopt. Vriendelijk personeel. Even op vakantie in eigen land.

Uitstekend hotel met ruime, mooie kamer dichtbij Schiphol. Aanrader!
    • Economy Eenpersoonskamer

Erg zachte matras; te zacht en daarom oncomfortabel. Deur douche/badkamer ging voortdurend open. Niet zo erg maar wel in contrast met de zeer verzorgde kamer.

Vriendelijke ontvangst, aparte parkeerplaats, ruime moderne kamer met uitstekende douche, een ruime kluis. Locatie t.o.v. (snel)wegen en Schiphol is prima.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Kamer was duidelijk moderner ingericht en gerenoveerd.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stijl doet me denken aan de xenox, maar over smaak kun je twisten. Onduidelijk waar het ontbijt was. Het kookeilandje deed vermoeden dat er soms omeletten gemaakt worden. Echter niemand die me dat aanbood of in de buurt te vinden was. Brood was droog .

Kamer was duidelijk moderner ingericht en gerenoveerd. Laatste keer dat ik er was 4 jaar geleden en het was toen echt aan renovatie toe.

Het ontbijt vonden wij niet goed.
    • Business Tweepersoonskamer

Het ontbijt vonden wij niet goed. We moesten €15 pp betalen maar vonden het achteraf echt zonde. Broodjes en croissantjes waren niet vers, fruit was niet mooi, eieren veel te hard gekookt waardoor je van die vieze zwarte randen aan de binnenkant kreeg bij het eigeel.

Management dat geen enkel greintje klantvriendelijkheid of -begrip toont.
    • Business Tweepersoonskamer

We hadden een wat begripvollere reactie verwacht, dat gezien de situatie bijvoorbeeld het hotel had gezegd, u krijgt van ons een tegoedbon voor een volgende overnachting of zo. Maar geld in je zak steken steken zonder daar enige service voor verleend te hebben is schandalig, zeker gezien de omstandigheden.

Niets, omdat we beiden met dokters attest geveld waren met een luchtweginfectie en de kamer om deze reden wilden annuleren, maar dat werd geweigerd door het Hotel. Triest als je bedenkt dat we een kamer gehuurd hadden voor een feest dat ook daar gehouden werd. Ditis wel heel makkelijk geld verdienen voor het hotel

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Koud door open ramen
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ramen stonden open bij aankomst ondanks het buiten onder nul graden was. Aangezien we laat zijn aangekomen hebben we helemaal niet kunnen genieten van een warme kamer

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Slechtste overnachtingen , dan is een holiday expres beter.
    • Economy Eenpersoonskamer

Oude kamer, badkamer beslist een opknap beurt nodig. Vooraf betalen, en moeten beslissen of jeeen ontbijt neemt of niet . Bij vertrek 7,5€ moeten betalen om parking te kunnen verlaten.

Ligging, kort bij centrum

Handig voor schiphol.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gaf aan dat traplopen moeilijk voor me was. Was geen probleem want we konden de lift nemen. Klopt allemaal, maar om bij de kamer te komen moesten er toch nog trapjes genomen worden. Niet erg attent van het receptie personeel. Ook zou ik het handig vinden waneer aangegeven zou worden hoe van de ingang bij de parkeerplaats bij de receptie te komen, Dan is het niet nodig dat je eerst de hele begane grond in kaart moet brengen alvorens in te kunnen checken.

locatie met betrekking tot schiphol. Dat is niet zozeer een verdienste van het hotel alswel het dorp.

Heerlijk comfortabel met zn tweeen
    • Luxe King Kamer

Hoeveel lichtknopjes kun je in een kamer kwijt? Lastig ook dat ze niet allemaal werken.

De badkamer is fantastisch. Heerlijk bubbelbad, luxe douche en mooie dubbele badtafel. Daarnaast een prima comfortabel bed.

Een halve nacht voor te veel geld in een gedateerde en niet schone kamer.
    • Economy Eenpersoonskamer

Gedateerde kamer en nog belangrijker: niet goed schoon! Er lag stof op plekken waar al minstens een half jaar geen doekje over is gehaald. Versleten bekleding op stoelen, deed gewoon niet fris aan. Slechte verlichting in badkamer, licht boven spiegel kapot. Kwam midden in de nacht aan en had gevraagd om stille kamer (die ik wel kreeg en dat was positief). Maar er werd om 8.00 op de gang voor mijn deur gestofzuigd, niet prettig als je om 5.30 bent aangekomen. Er is bij de receptie niet gevraagd of alles naar wens was. Ik was nog te moe om er zelf over te beginnen want moest natuurlijk om 12u weer weg uit de kamer. Prijs/kwaiteit € 94 exclusief ontbij € 15 vind ik voor deze kamer veel te veel.

De lokatie, dicht bij Airport

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Geen aanrader!
    • Economy Eenpersoonskamer

Voorbij de entree wordt alles minder. De kamers snakken na 30 jaar ( of meer?) duidelijk na een renovatie! Zeker geen €100 waard! Ontbijt is speurtocht "zoek het zelf maar uit" en matig in keuze; geen €15 waard! Een tweede/derde rangs hotel dat leeft van oud glorie en ligging bij Schiphol.

Ligging tov mijn doel Hotel ziet er van buiten en bij de entree mooi uit Parkeren voor €2,50 per dag

Gezellige ontbijtruimte en gevarieerd ontbijtbuffet.

De economy room is absoluut geen 129 euro waard. De kamer was inzake meubilair versleten, met oude gordijnen aan de ruiten die niet verduisterden, er was nauwelijks licht in de badkamer en het was erg warm op de kamer. Onze vrienden verbleven in 4 business kamers die wel mooi waren en slechts 10 euro meer bedroegen. Die verhouding klopt totaal niet. Als dit ook een business hotel is dan is 1 koffiemachine echt onvoldoende.

Gezellige ontbijtruimte en gevarieerd ontbijtbuffet.

prima hoor! kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de duidelijkheid van het ontbijt, indeling onderdelen was wat onduidelijk en service qua eitjes en spek was niet zo uitnodigend, je moet assertief zijn om het te verkrijgen, er was soms niemand aanwezig om 8.15 uur

de service en de rust

Hoge Prijs voor geen kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Duur voor wat je krijgt. 2 kamers geboekt en wegens fout Booking.com hadden wij er 4 die we niet konden annuleren. Zoetige receptie die niet hulpvaardig waren. Koffiezet aan het ontbijt was stuk. Vieze kamers. Onveilige badkamer (haardroger hing zo goed als in de lavabo) geen digitale tv programma's dus slecht beeld. Tafel in kamer kwam uit een café denk ik zo smerige kringen. Geen zakdoeken of een fles water op de kamer. Zal ik verder gaan!!!!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De bedden zijn slecht.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijna alles Het hotel is een ramp

De bedden zijn slecht. de kamers zijn arm gemeubileerd. Er is geen ventilatie en de kamers stinken naar rook en zijn smerig

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Dichtbij Schiphol, een gastvrij vertrek en ontvangst voor of na je vliegreis
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk en gastvrij personeel. Smaakvolle ingerichte kamers, 24 uur per dag kun je iets eten (ontbijt bijvoorbeeld). Parkeren van je auto tijdens je vliegreis

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Vanwege het feit dat ik andere kamer kreeg vanwege klachten is het uiteindelijk zeer goed bevallen.
    • Economy Eenpersoonskamer

Ze hebben een gedeelte met zeer moderne en super mooie kamersMaar ook zeer gedateerde kamers, afschuwelijk gewoon qua kleur niet meer van deze tijd, dat tapijt op een slaapkamer. Hygieëne !!! Lekkende kranen, niet werkende verwarming dat zeer snel een grondig nodig renovatie verdient.

Mooie entree, zeer goede parkeerfaciliteiten. Zeer gemakkelijk bereikbaar. Zeer gevarieerd ontbijt, met live cooking. Hele gezellige ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

De verwarming deed het niet.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming deed het niet. Alle kamers waren koud, en er werd ons in eerste instantie verteld, dat we de handleidig van de verwarming maar moesten lezen. Pas een dag later kwam er een monteur. We hadden 4 kamers geboekt, en hadden eigenlijk minstens een gratis kopje koffie als excuse verwacht na het ongemak van de koude kamers. Maar de volle kamerprijs werd voor iedereen in rekening gebracht.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

De foto's op website i.c.m. de prijs doen geloven dat het goed is maar de werkelijkheid is anders.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was ruim voldoende, twee aparte bedden. eerste ontdekking: haren op de deken. De douche is bijna niet te betreden, de deur gaat naar binnen open en daar is gewoonweg geen ruimte. Tevens liep het water niet af waardoor de badkamer in mum van tijd blank stond. Na verfrist te zijn ff een dubbele expresso halen bij de bar. De lieve som van 5 euro werd berekend! Dit betaalt men in 5 sterren zaken, als men dat daar al betaald.

initeel de prijs

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Ontbijt was erg lekker , locatie was ook prima.
    • Luxe King Kamer

Op de luxe kamer was het constant superwarm , dit terwijl de verwarming niet eens aan stond. Vervelend met slapen !!Gebeld met receptie en geven aan omdat het monumentaal pand is en de leidingen boven plafond lopen ze hier niets aan kunnen doen. Dit was toch wel irritant constant 26 graden op de kamer.

Ontbijt was erg lekker , locatie was ook prima. Bubbelbad op kamer ook erg fijn.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor de prijs en locatie prima.
    • Economy Eenpersoonskamer

Kamer was donker, had lekkage plekken, vloerbedekking in een donkere kleur waardoor ik altijd een vies gevoel krijg. Duidelijk toe aan renovatie

Was er voor mijn werk en kon van daaruit gemakkelijk lopen

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Personeel allemaal even vriendelijk !
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet te laag (kamer80) alleen goed voor chinezen ! Ontbijt €15 voor ouderen boven de 75 - te hoog-Tarief bepalen voor senioren. Eten toch al veel minder !

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Om de ochtendfiles te vermijden dit hotel geboekt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was veel te warm. En geen mogelijkheid gevonden om de temperatuur naar beneden te krijgen. Uiteindelijk een raam opengezet. Zonde van de energie.

Bedden waren goed. En het ontbijt (extra betalen) was ook prima

• Beoordeeld op: 2 november 2016

De ligging t.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Het beddengoed: het onderlaken zat binnenste buiten en was niet schoon en strak zoals het van de wasserij komt, dit in tegenstelling tot wat de baliemedewerkster stellig beweerde zonder het gezien te hebben! - geen badkamer maar te weinig ruimte bij de wasbak om je toiletspullen op te bergen.

De ligging t.a.v. het centrum Rustige kamers Het ontbijt met à la minute vers bereide omelet en dergelijke. Top! Afgesloten privé parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Uitstekend !!!! Goeie ligging. Ruime kamers. Nette bediening.
    • Business Tweepersoonskamer

Tafels in de ontbijtcorner niet stabiel genoeg.(Voetje ontbrak). Afwerking van de lederen stoelen onderaan zat los) In de kamer ontbrak een rek om je badhanddoek te laten drogen.

Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima personeel, maar er valt nog wat te verbeteren aan de kamers.
    • Economy Eenpersoonskamer

- Kamer aan straatzijde: erg lawaaierig: - In beide kamers: het raam kan wel open, maar de radiatoren kunnen niet zelf worden gereguleerd. Het was in mijn beleving een sauna 's nachts. - verlichting op de kamer waar ik in eerste instantie was ingeboekt erg slecht: te weinig licht om fatsoenlijk te kunnen lezen. - aan mijn kousen te beoordelen: niet goed genoeg schoongemaakte vloeren.

- vriendelijk en behulpzaam personeel. Zijn coulant geweest in de omboeking naar een kamer met goede verlichting zodat ik nog kon werken. - P-plek achter het hotel met makkelijke toegang naar de receptie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

We hadden de pech, dat het licht uitviel ivm.

??

We hadden de pech, dat het licht uitviel ivm. kortsluiting. Personeel en eigenaar alles geprobeerd, niks lukte. Om ons tegemoet te komen heeft het hotel onze taxi naar Schiphol betaald.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

aangenaam hotel met vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onduidelijkheid over de prijs. moest extra betalen voor ontbijt, terwijl er op de site "inclusief ontbijt" stond. Extra moeten betalen voor de parking!

Alles was erg goed

Voor die prijs ontbijt er bij

Voor die prijs ontbijt er bij

Prettig verblijf en prima uitvalsbasis voor een trip in de regio
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij uitchecken is er niet gevraagd of we een uitrijmunt nodig hadden, jammer.

Vriendelijk personeel, verzorgd omgeving en prima ontbijt.

toppie
    • Business Tweepersoonskamer

kamers picobello ontbijt lekker klasse hotel

Heerlijke kamer met een super bed en fijne badkamer

Heerlijke kamer met een super bed en fijne badkamer

Kamer inclusief bed schoon

Niet veel .

Kamer inclusief bed schoon

tof hotel

nihil

alles was perfect, was niet de eerste keer in dat hotel en ook niet de laatse keer

Mooie schone kamer

Mooie schone kamer

Stijlvol
    • Economy Eenpersoonskamer

Ik kreeg een upgrade. Mooie kamer, schoon, comfortabel bed,grootbeeld tv

toppie

nihil

een tophotel met alles erop en eraan

Kamers zijn geweldig, business room

Kamers zijn geweldig, business room

De locatie was prima.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was heel klein en ouderwets.

De locatie was prima. Het hotel had best veel charme en de ontbijtruimte met terras was heel aangenaam.

Omgeving, niks te beleven. Saai

hotel prima, niks mis mee😄

Een klassieke hotel…

eindelijk niks

Prijs-kwaliteitverhouding. Aanbeloven voor de liefhebbers van een klassieke hotels in Nederland :-)

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ik ga er nog terug maar vraag een betere kamer, zelfs iets duurder
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer 90 is oud en dringend aan vernieuwing toe!

Het personeel, restaurant, locatie zijn top!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ontbijt uit de kunst !
    • Economy Eenpersoonskamer

Ontbijt uit de kunst ! Eitjes op maat waren subliem.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

authentiek en goed gelegen hotel!
    • Economy Eenpersoonskamer

de een-persoonskamer, toch wel aan vernieuwing toe! .... klein in verhouding van de prijs....

vriendelijk en gedienstig personeeel, lekker ontbijt

5,5
    Eens maar nooit weer
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte bedden, naast het raam rijdende auto’s, benauwd

Goed leuk hotel

het beviel goed

het onbijt was keurig.

Redelijk
    • Economy Eenpersoonskamer

Kamer was vies. Het stonk naar schimmel vlekken op de tapijt. Badkamer stonk was vies

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Het was oke

Kamer stoffig en gedateerd

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

• Economy Eenpersoonskamer

Ik had iets modernere kamers verwacht.

Heelijk ontbijt, eitjes, vers fruit,...

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

vt

nvtnvt

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Ruime kamer, en niet ver van schiphol
    • Economy Eenpersoonskamer

Kamer heft wel een update nodig, maar daar is de prijs ook na

Ruime kamer, en niet ver van schiphol

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

• Economy Eenpersoonskamer

De infrastructuur, schimmel in douche !

Prima, maar als verwacht en beoogd, maar maar dit duurt (te) 3 lang
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gewoon prima. Ik heb Wij kenden de Beurs en haar reputatie. Kwamen er regelmatig. Huiselijk, maar gemoedelijk maar vooral goed.

Het was een mooi uitgebreid ontbijt met verse producten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dunne muren waardoor je echt alles hoort wat in de gang gebeurd

Het was een mooi uitgebreid ontbijt met verse producten. Mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed hotel dichtbij Schiphol

Uiterst vriendelijk personeel.

het was heerlijk
    • Luxe King Kamer

Eigenlijk niks op aan te merken

Ontbijt was heel goed en verzorgt en de kamer was uitstekend

Super naar ons zin gehad!
    • Luxe King Kamer

Het bed en het bubbelbad.

In orde

Parkeerkosten op eigen terrein

Kamer was oke, maar niet super. Aardig personeel

het was verder een redelijke kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

toen de kamer binnen kwam rook ik een riool lucht wat uit de badkamer kwam

het was verder een redelijke kamer

Prima plaats en ontbijt , hygiene matig
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stoel op kamer was vies Rest van de kamer net niet schoon

Prima ontbijt , goede locatie Goed bed

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk hotel op prima locatie

15 euro voor een ontbijt vind ik veel. Heb er daarom niet voor gekozen

Mooi en apart ingerichte kamer

Eitje werd vers gebakken.
    • Economy Eenpersoonskamer

Eitje werd vers gebakken.

• Business Tweepersoonskamer

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Luxe King Kamer

Geen airconditioning in de suite. Was wel wat warm. Enigszins achterstallig onderhoud, maar verder mooie grote kamer met super bed.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Ligging tov Mysteryland is perfect

ontbijt heel lekker en kamers picobello

geen mening

ontbijt heel lekker en kamers picobello

cursus hoofddorp
    • Economy Eenpersoonskamer

Kamers niet meer van deze tijd. Geen airco bij 35 graden buitentemperatuur. Kleine hokjes. Veel te duur hotel voor het gebodene.

eten ok maar prijzig

De business rooms.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De economy rooms. Warm, rooklucht, slechte matrassen

De business rooms. Heerlijk bedden , ruime kamer, airco

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

heel leuk ervaring ,wij komen zeker teurg

heel vriendelijke personeel ,heel hulpzaam ,zeer ardige mensen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Beurs