Beoordelingen over Apollo Hotel Veluwe de Beyaerd 4-sterren

Harderwijkerweg 497, 8077 RJ Hulshorst, Nederland

#2 van de 3 hotels in Hulshorst

Geweldig genoten, hier komen we zeker nog eens terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat het restaurant al volgeboekt bleek (niet zo gek, 's avonds om 18.30uur), wel weer een prima advies gekregen over alternatief!

Hier gaan we zeker nog eens terugkomen, prachtige locatie, mooie kamer, perfecte service!!!!

Top hotel en het verblijf was zeker voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We konden met 11 personen niet meer eten 's avonds bij aankomst in het restaurant van het hotel. Jammer, maar we werden prima geadviseerd in waar we wel terecht zouden kunnen en hebben heerlijk gegeten bij de Wok 300 meter verderop.

Ruime kamer met badkamer, mooie omgeving, lekker zwembad, goeie service! Uitstekend ontbijtbuffet!! Ook het meenemen van broodjes voor de lunch was geen probleem en we kregen zelfs een grote bak vers gesneden fruit mee naar het NK Beachhandbal toen we daar naar vroegen, SUPER!!

Heerlijk geslapen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mogelijkheid om in het hotel te dineren. Ontbijt was dik beneden niveau, niets wer aangevuld! Na enkele klachten afgesproken dat een manager telefonisch contact met ons zou opnemen... tot nu toe... helaas !!! Erg slechte ervaring met dit hotel. Geen koelkasten.

Heerlijk geslapen

Prima hotel voor een weekend weg, ligt in een hele mooie omgeving waar je heerlijk kunt fietsen.

Het zwembad werd niet schoongemaakt in het weekend dat wij er waren. Lag vuil op de bodem.

Het ontbijt was uitgebreid met lekker vers brood. Het hotel heeft een leuke ambiance en gezellige sfeer. Bedden waren ook goed.

Her was prima voor een kort verblijf van 2 nachtrn

1 matras was doorgezakt! Helaas geen horren voor de ramen, waardoor bij erg warm weer met open ramen geslapen en i/d nacht geteisterd door muggen

De locatie is lekker landelijk. Heerlijk in de zon op het terras ontbeten, met scharrelkippen die als "kruimeldieven" fungeerden 😉

Helaas, sinds een laatste bezoek enkele jaren geleden is de kwaliteit er niet op vooruit gegaan.

Badkamer, specifiek de douche, geen scherm / gordijn. badkamer geheel nat. Kan er mee te maken hebben dat deze kamer ook voor mindervaliden is ingericht. Deur kamer klappert in het slot elke keer als de buitendeur open gaat (kamer 73 meteen naast ingang). Ontbijt, roerei vreselijk zout. Net van deze tijd. Tevens vaak een smerige tafel, sneller schoonmaken is wel gewenst.

Ligging is perfect, personeel vriendelijk. Bedden prima, kamer groot genoeg. Gezellige bar, zeker als het buiten wat frisser is kan je binnen heerlijk zitten. Wel aan de prijzige kant. Ontbijt is prima op wat puntjes na.

Geslaagd en voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt op zondag was pas mogelijk om 08:00 uur. Wij moesten al om 07:00 uur weg, dus konden wij daar geen gebruik van maken.

Ruime kamers, groot bad.

Eigenlijk verder alles.

Het bed was te zacht.

Eigenlijk verder alles. Vriendelijk personeel, Mooie locatie, lekker eten.. We komen graag nog eens terug........... Maar dan wel een wat harder bed graag. 😃

Prima verblijf voor mensen die niet in strak zakelijk hotel willen verblijven
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gebouw met kamers gedateerde indruk. Kamer wel netjes en comfortabel. Zwembad nog niet formeel in gebruik voor 1 juni. Veel blad in water / niet verwarmd

Locatie / tuin

Goed hotel! Duur restaurant

Het restaurant is echt zeker 30% te duur voor wat je krijgt. Een salade van € 20 pp hebben we nog nooit gegeten. De huiswijn was € 5,50 per glas. Volgende keer eten we ergens anders.

Hotel was erg goed voor de prijs (maar restaurant niet!). Leuk gebouwd met verbindende overdekte doorgangen in natuurlijke materialen. Leuke opzet.

Een absolute aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- De bekleding van de trap was oud&versleten. Dit past niet bij een viersterren hotel. - Geen minibar/koelkastje in de kamer. Was handig geweest om een fles water koud te maken/houden. - Om de vijf minuten gingen de buitendeuren beneden met een dreun dicht, waardoor ik eerst geen oog dicht deed (oordoppen doen wonderen). Onze hotelkamerdeur trilde zelfs door die dreun. Een dranger zou prettig zijn of de deuren met mooi weer altijd open laten. Schuifdeuren vind ik echter meer passen bij een viersterren hotel. - Luide hotelgasten bij het zwembad tot laat. Het was prettig geweest wanneer het personeel hierop zou letten. Wanneer je een lichte slaper bent, zou ik dus oordoppen meenemen. Die vriendin die mee was, had echter geen last van de geluiden.

- Heel dicht bij de Zwaluwhoeve. - Kamer en badkamer waren schoon. - Ruime kamer en badkamer. - Grote spiegel in de lengte om jezelf helemaal te zien. - Automatische insectenspray in de kamer, waardoor er geen muggen binnenkwamen. - Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ook mogelijk om buiten te eten. - Behulpzaam&vriendelijk personeel. - Zwembad en ligbedden

Fijn verblijf in een mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was prettig geweest als het bad in de badkamer was voorzien van een thermostatische kraan. Nu was het best lastig om de juiste temperatuur te krijgen. Verder was het een deluxe kamer, maar is de vraag wat hier luxer aan was dan een reguliere kamer.

Heerlijke ontbijt, fijne bedden. ‘S avonds lekker gegeten in het restaurant. Vanuit de accommodatie ben je zo midden in de bossen voor een fijne wandeling of fietstocht.

als oprichter van hotels/restaurant kan ik een lijst van...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

als oprichter van hotels/restaurant kan ik een lijst van opmerkingen geven. Deze opmerkingen wil ik alleen aan de directie geven zodat zijn eventuele aanpassingen kunnen aanbrengen. de 4 sterren welke zij uitgeven is niet correct. Het het hotel en restaurant zijn afgezakt.

goed en netjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

bediening was in de avond in de bar slecht je moest zelf op zoek naar de ober. avond eten was niet gaar.

ontbijt was goed.avond eten niet gaar personeel vriendelijk kamer was netjes en schoon.

Wij hebben ervan genoten,van het hotel en ook de omgeving, wij hadden onze fietsen bij....
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was perfect, met grote badkamer en heel netjes, het ontbijt was alles erop en eraan en zeer verzorgd, en heel vriendelijk personeel, een aanrader........

Ontbijt was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zwembad niet toegankelijk door matige waterkwaliteit. Dit was niet duidelijk vooraf en niet duidelijk aangegeven. Bij na vraag bleek dat het zwembad nog niet geopend was in Mei terwijl de temperatuur er wel naar was. Zonder navraag was dit niet duidelijk geworden. Ramen zitten ook erg hoog in de kamer waardoor naar buiten kijken niet mogelijk was.

Ontbijt was goed. Badkamer was erg plezierig.

Omgeving top , eten super en vriendelijk. Blijf alleen niet in het oudheid hangen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel moet in geheel verbouwd worden. Badkamer mag van mij der uit en het nieuwe moderne plaatsen. Doche gordijn kan ook echt niet meer. Kamers zijn te klein. Alles oppakken, en zo de grofvuil in. Totaal niet gezellig.

Het eten was super top!👍🏻 En personeel is ontzettend vriendelijk.

Mooie locatie, restaurant viel tegen maar personeel maakte veel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eten in restaurant, ze schreven streekproducten. Volgens mij kwam er ook veel uit pakjes! Er lag een haar op het kussen Geen bankje in kamer

Het vrolijke personeel in het restaurant

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Lekker ontbijt, leuke locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Badkamer (wc) was nog vies, personeel tijdens ontbijt niet heel attent en vriendelijk (messen en servetten waren op, moest meerdere keren vragen)

Lekker ontbijt, leuke locatie

You'll be back! Nou nee...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kon niet lezen in bed: licht onvoldoende. Wat een saaie kamer! Ontbijtruimte saai en donker. Kon borden niet vinden. Ongedekte tafels zien er niet uitnodigend uit. En dan die uitgebloeide bloemetjes!

Goed bed. Ligging mooi. Mensen vriendelijk. Ruime kamer.

Het was Oke.

Klantvriendelijkheid en communicatie van het personeel kan veel beter. Het werd afgeraffeld en geen duidelijke uitleg.

De kamer was schoon en netjes. Leuke quotes overal terug te vinden.

ontbijt prima.

ontbijt prima. helaas hebben we geen tijd voor rondkijken maar de hotel is echt voor overnachting en rust ook voor de toerist. we zijn alleen op doorreis.

Lekker relax
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

€17,50 voor hond vind ik te duur zeker gezien dat onze hond alleen in zijn bench zit. Optie om borg te vragen en bij goede hygiene borg terug te storten

Goed maar niet om terug te komen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotelcomplex oogt rommelig, hoofdgebouw donker en somber, entree verveloos. Restaurant oogt ook somber door gebrek aan ramen. De kamers in bijgebouwd complex zijn gedateerd.

Badkamer mooi en schoon. Bedden prima

Het hotel is gelegen in een zeer leuke omgeving, personeel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel is gelegen in een zeer leuke omgeving, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was lekker en gevarieerd, het diner was ook zeer goed!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ze hadden vergeten dat er op nieuwjaarsdag later werd gegeten, en daar aangekomen was er niets vermeld maar was niet de enige

Heerlijk ontbijt, vlakbij Harderwijk en Nunspeet, een privesauna af te huren voor een uur, een mooi zwembad klein maar toch, genoeg parkeermogelijkheden en prachtige wandel en fietsroute in de omgeving.

Genoten

Het diner was prima, alleen het hoofdgerecht had wat weinig smaak. Het concept van "keuze van de kok" is prima.

Heerlijk ontbijt, mooie badkamer

Goed ontbijt.

In de Hooiberg niet constant personeel achter de bar, terwijl het rond 17.00 uur toch echt druk was. Kamerdeur vallen automatisch in het slot, handig, maar vallen wel met een klap dicht. Afzuiger in badkamer was erg goed, maar heel veel geluid.

Goed ontbijt. Mooie locatie. Prima kamer met bad!

Fijn hotel met heerlijk ontbijt.

Booking.com heeft 3 éénpersoons kamers doorgegeven aan de beyaerd, terwijl ik twee familiekamers en een éénpersoonskamer had geboekt. Bij de beyaerd hebben ze dit keurig opgelost. We kregen ipv familiekamers luxe suites. Daarnaast stond er een fles champagne, wat lekkers voor de kinderen en een lief kaartje klaar omdat we die dag getrouwd waren.

Matig voor betaalde geld.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer oude bedden. In hallen verouderde vloerbedekking. Verouderd interieur. Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Jammer.

Locatie, prachtige natuur. Hygiëne prima.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Super hotel met familiaal karakter in een prachtige omgeving.

Al reeds onze 3de maal hier te gast, heerlijk genieten en verwend door het personeel. S'avonds in de bar aan de open haard is zeker een aanrader. Ontbijt was deze keer mss iets minder doch weegt dit niet op aan het fantastisch hotel. Zalig vertoeven in de mooie natuur . Tot weldra ;-)

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Goed hotel op mooie locatie

Parkeerplaats aan de voorkant is klein en staat snel vol. Het was niet duidelijk dat er nog meer parkeerplaatsen waren.

Goede locatie (5 minuten rijden vanaf saunaparadijs "de zwaluwhoeve"), verder erg centraal (binnen 30 minuten in Lelystad voor bijvoorbeeld Aviodrome/Batviastad, binnen 30 minuten in Walibi, Dronten of Zwolle (theater, stadscentrum). Zelfs binnen 10 minuten in Harderwijk (Dolfinarium). Hotel is ruim opgezet, beschikt over prima kamers. Als je de keuze maakt om de schoonmaak over te slaan dan krijg je een tegoedbon van €5,- om te besteden tijdens je verblijf (zo hoeft er niet onnodig een schoonmaker op pad). Ontbijtbuffet is uitgebreid. De receptie kan je routes geven voor wandelingen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ontspannen in een mooie omgeving

Op de site was de boeking inclusief ontbijt. Bij het hotel ineens zonder. Extra kosten. Dat was een onaangename verrassing van booking.com. Daar kon het hotel niets aan doen.

Het ontbijt en diner waren prima.

Prima locatie voor een kort familieverblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamers voelen wat ouderwets aan, gang is gehorig (s'ochtends 10 chinezen die praten voor de deur zeer goed hoorboor)

Keuze uit familiekamers. Kamers zijn groot genoeg maar het geheel voelt wat ouderwets aan. Ontbijt en personeel zijn goed. Tevens is het restaurant van goede kwaliteit.

Wel redelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Diner . Verassings diner niet voor ons. Menu kaart zeer beperkt. Voorgaande keren was er een breder aanbod/keuze voor een 3 gangen menu van menukaart uitgebreider.

Ontbijt was uitstekend .maar op zondag een gebakken ei zou ook welkom.zijn

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Top !

Dit hotel is gelegen in een prachtig natuurgebied. Het is een mooi hotel om na een dagje Zwaluwhoeve te verblijven. We hebben hier 's avonds lekker gegeten in het restaurant en 's ochtends genoten van een uitgebreid ontbijt.

Goede overnachting maar het kon beter.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het afzuig apparaat in de badkamer maakte veel lawaai. De tafel die ik een aantal dagen voor aankomst had gereserveerd in de serre was bij aankomst niet beschikbaar. We zijn dus maar naar Harderwijk gereden om uit eten te gaan. De eetzaal rook alsof er niet lang geleden een feest gegeven was.

De badkamer zag er nieuw, schoon en glimmend uit. De bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In het tussenseizoen zijn deze mensen te gierig om de verwarming aan te zetten. Na herhaaldelijk vragen werd deze dan toch s'avonds opgestart. Groot was de verbazing dat de badkamer s'morgens opnieuw koud was, bleek dat de verwarming terug was uitgezet. Overal is er zeer weinig verlichting zowel op de kamers als in de ontbijtruimte.

Het ontbijt was matig, het avondeten was lekker.

Aangenaam verrast voor een faire prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik heb graag een frigootje op de kamer , de hall had vasttapijt en rook een beetje naar 'hond', het water in het zwembad was koud,

Goeie ligging, super ontbijt, mooie, gezellige bar , de hond kon mee, moderne kamer, veel te beleven in het hotel én de omgeving

Goed voor eenmalige overnachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij het inchecken en reserveren voor het diner werd niet aangegeven dat honden niet welkom zijn in het restaurant. De bediening in het restaurant; ongastvrij, servies beschadigd, vis op een houten plank, koffie en thee niet uitgeserveerd.

Het ontbijtbuffet is de meest positieve ervaring bij dit hotel. De tuin met volière en zwembad beoordelen we positief.

prima voor een nachtje

de kamer was " luxe" , maar wij zaten in een 2 persoons kamer, was wel oke,, badkamer een beetje gedateerd, met allerlei hulpmiddelen/krukjes /handgrepen voor bejaarden en invaliden. niet echt voor ons van toepassing .

ontbijt prima buffet, alleen jammer dat we met onze hond( die welkom was in het hotel), apart in een ongezellige serre moesten gaan zitten en het eten steeds ophalen, fijner geweest dat een deel van eetzaal gereserveerd voor hondenbezitters zodat je gewoon langs buffet kon.

Teleurstellend
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Badkamer was aan renovatie of hetstelling toe. De matrassen waren versleten en maakten nachtrust onmogelijk. De kamer werd niet schoon gemaakt op dag 2. Bij aankomst moesten we 15 minuten wachten aan receptie omdat er geen personeel aanwezig was.

Het ontbijt, de TV en de WiFi

Aangenaam midweekje Veluwe met goede kamers op goede ligging

De ontbijtzaal was redelijk donker , ongezellig , te klein voor de hoeveelheid gasten

De kamer , de ligging , de gehele accommodatie was fijn maar hier en daar aan een opknapbeurt toe

Niets voor ons
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het zwembad was vies en werd in alle 5 de dagen niet 1 x schoongemaakt . Het ontbijt was elke dag hetzelfde geen variatie in ei en of vlees waren. Accommodatie is oud en achterhaald. Ook verdeeld over meerdere ruimten waardoor drankje bestellen lang op zich laat wachten. Bij de receptie bij inchecken was de dame continu aan de telefoon. Middels de pen op plattegrond en oog contact en gebaren heb ik de sleutel in ontvangst genomen en gekeken waar de kamer was.

De badkamer was heerlijk

een geweldig verblijf voor een paar dagen rust en ruimte
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kan niets bedenken allen de medekamerbewoners moeten een beetje rekening houden met dichtslaande deuren

we hadden een fijne kamer op de begane grond daar ik met een rollator loop goede hoge bedden en een fijne badkamer ook thee en koffie op de kamer en iedere keer keurig aangevuld en schoongemaakt uitstekend ontbijt werd ieder keer goed bijgevuld top !!!!

mijn jongens zeiden gaan we hier volgend jaar ook weer naartoe!. dat zegt genoeg.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

niets. wat ik wel vervelend vond maar daar kan het hotel niets aan doen. als het regent dat je de druppels op de vensterbank aan de buiten kant heel erg kan horen en als het raampje open staat valt het eerst op het raam en dan vensterbank. was net een klok die tikte heel hard. maar verder was alles super.

alles was geweldig. mijn jongens vonden het zwembad leuk. en het eten vonden ze ook heerlijk. ik ook

Gezellig hotel, ook ideaal voor verblijf met jonge kinderen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer geboekt maar kregen bij aankomst een upgrade d.w.z. 2 hotelkamers naast elkaar met tussendeur. Super ideaal, kids hadden hun eigen kamer, wat een luxe.

Prima hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel. We hebben hier niet ontbeten, maar het diner was fantastisch. De kamer was schoon en de bedden waren prima. Je kan rond de hele accomodatie parkeren, dus vlakbij je eigen kamer.

Geen goede prijs/kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen airco of zelfs een fan (in juli!), waardoor je het raam open moet zetten net zoals andere gasten waardoor het geluidshinder nog erger werd. De kamers zijn erg gehorig, dunne muren. Geen receptie tussen 11:00 en 07:00 dus niemand om te bellen bij hinder. Verder verbaasde het dat gasten hun huisdieren op de weide naast het zwembad uitlieten en personeel hier niets van zei. De wifi werkte niet in onze kamer/ gedeelte van het hotel. Verder goed te weten dat er geen kluisjes zijn in de kamers.

Goede bedden. Ruime kamer en badkamer en ook netjes schoon. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Mooi hotel met fijne voorzieningen

Communicatie tussen restaurant en hotelreceptie over betaling van het eten.

Heerlijk avondeten vlakbij de kamer. Mooi groot zwembad. Er werd goed gereageerd op het meenemen van de hond.

Top hotel voor gezin!

geen

We werden heel goed ontvangen door de dame bij de receptie. Mooie nette kamer. Na dag Walibi hebben we heerlijk kunnen zwemmen en dineren. Het ontbijt was erg goed.

De locatie met het zwembad en de tuin.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij werden om 5.30 uur wakker gemaakt door gebonk op de deur en security stond buiten de deur met een gast die claimde dat er spullen van hem op onze kamer stonden. Dit was niet correct. We sliepen met 2 kinderen op de familiekamer die ook wakker door deze actie waren geworden. Heel vervelend incident. De klacht die wij 's morgens bij de receptie maakten, wordt nog opgepakt door het hotel.

De locatie met het zwembad en de tuin.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Korte vakantie in de Beyaerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De afrekening bij het uitchecken heb ik overgeslagen en later verzocht via internet af te rekenen. Het was een zeer drukke week (Hdemelvaartsdag) en een persoon om uit te checken was te weinig.

De ruime opzet. Veel tuin en bos. De lokatie bij het Randmeer maar ook de Veluwe.Gemoedelijke sfeer.

Genoten in alle opzichten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen lift was; de trap op sjouwen met een zware koffer valt niet mee op onze leeftijd.

Prima ontbijt; mooie kamer; servicegericht en vriendelijk personeel.

Gehorig en niet schoon, nooit meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij aankomst op de kamer lag er een vieze, plakkerige handdoek onder het bed en stonden er groepjes jongeren te roken voor de entree van onze kamer. Daarnaast een zeer gehorig hotel, wij sliepen in gebouw de Bongerd (twee etages) en zijn de hele nacht wakker gehouden door andere hotelgasten die de trap op en af liepen naar de etage boven ons, goede dranger op buitendeur ontbreekt dus buitendeur slaat steeds hard dicht. Je hoort gasten in de kamers boven en naast je lopen en douchen en kan ze soms letterlijk verstaan. Tot twee maal toe midden in de nacht onze bovenburen gevraagd rustiger te doen op de kamer omdat wij in bed lagen mee te genieten van hun pingpongspelletjes (!?!) en geschuif met meubilair. Op het plein buiten was tot laat rumoer en geschreeuw na een bruiloftsfeest. N.A.V. onze klacht kregen we uiteindelijk de kosten voor het ontbijt vergoed, maar ik had liever gewoon lekker geslapen in een frisse kamer. Dit hotel is geen aanrader voor mensen die rust zoeken, het heeft de uitstraling van een jeugdherberg.

Vriendelijk personeel, mooie locatie in de bossen

ruime kamers, aparte douche en bad, koffiezet op de kamer.

het zou leuk zijn om te kunnen kiezen voor een groot dubbel bed

ruime kamers, aparte douche en bad, koffiezet op de kamer. Heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooi zwembad, heel mooi domein!

Vriendelijk personeel, vroege incheck mogelijk, omdat de...

Bar ging om 23.45 dicht

Vriendelijk personeel, vroege incheck mogelijk, omdat de kamer vrij was. Gratis Wifi. Grote kamer goed schoon +++++++ ,Prima parkeerplaats, ruimte om fiets te stallen .

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Uitmuntend.!!

Het is een fijn hotel om te verblijven. Het personeel was erg vriendelijk toen we aankwamen. Het hotel is netjes en verzorgd het ontbijt is zeer uitgebreid en luxe. Hier komen we zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

geweldig

dat we al naar huis moesten ,

Het ontbijt was in orde ,alles was er ,vriendelijke personeel ,de kamers waren ruim ,proper ,geen airco ,de tweede dag hebben we het raam open gezet ,

Mooi hotel, mooie omgeving, ook voor een paar dagen langer. Zwembad, groot grasveld om te zonnen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Grote hoge ruime kamer, met fijne douche, een bad, dubbele wastafel. Koffiezetmogelijkheden (DE) Goed uitgebreid ontbijt. Aardig personeel. Uitchecken tot 12 uur top!

veluwe = erg mooi.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamer was snachts best warm.. geen airco dus ik heb snachts mb schoen tussen de deur gezet

veluwe = erg mooi.. verrassend hotel met meerdere gebouwen. onze kamer had n zeer ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

De ligging was goed, fietsmogelijkheden voldoende.

Slecht tuinonderhoud. Oogt niet netjes. Entree mag wat gezelliger! Eetzaal gedateerd, aanbouw wel smaakvol!

De ligging was goed, fietsmogelijkheden voldoende.

Rust, heerlijk zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt en mooie omgeving.

Toevallig was ik er in het tropisch warme weekend. De kamer had geen airco, maar wel een schuin dak waardoor het qua temperatuur erg warm was in de kamer. Dit zou mij echter niet gehinderd bij minder warm weer.

Ontbijt was heerlijk. Genoeg keuze voor iedereen. Alles werd ook steeds ruim aangevuld.

Hele mooie omgeving maar zou niet terug gaan naar dit hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer had veel beter gereinigd kunnen worden.... Schimmel in de badkamer... Slechte communicatie over rekening waardoor ik achteraf nog moest bijbetalen

Ontbijt was goed. Grasweide was heerlijk vertoeven

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Heerlijk luxe ontspannen verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heerlijk luxe kamer en badkamer en hotel is niet ver van de sauna de Zwaluwhoeve, de reden voor mijn bezoek. Het uitgebreide ontbijtbuffet heeft oa ook verse broden en groenten, die je zelf kunt aansnijden.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Value for money..
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Heel veel herrie tijdens de 1e nacht als gevolg van een groot gezelschap Oekrainers in het hotel. De kamers zijn erg gehorig!

Ik vond de kwaliteit van het bed prima!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

De bedden zijn aan vervanging toe. Je ligt echt heel laag en slechte matrassen. Tip voor het ontbijt.... wat meer yogurt producten/cereals

De ligging is perfect.

Op naar een volgend weekend
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De fitnessruimte ruikt toch wel naar zweet en heeft geen raam of zo. Verder prima ruimte met nette toestellen van technogym.

De fijne kamers en de vriendelijke mensen die er werken. De ongedwongen sfeer en er is weinig wat niet geregeld kan worden als je het vraagt.

Prima hotel, mooie omgeving, rustig.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De herrie die het afzuigsysteem in de badkamer maakt. En de communicatie tussen Booking.com en het hotel over kosten van het ontbijt.

Prima hotel, veel ruimte, in mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Buitenzwembad was nog niet gereed maar dat zag er ook mooi uit. Achter het hotel is een activiteitencentrum waar je kunt quadriljoen en paintballen, zag er leuk uit en we hadden geen geluidsoverlast van. Personeel is erg aardig. Bedden prima. We hadden een badkamer met bad. Fijne plek voor rustzoekers die wel met de auto moeten komen, want niet veel o.v in de buurt. Gratis midgetgolf.

Groot hotel niet erg persoonlijk maar wel prima.

Restaurantmanager was arrogant. Verder jong personeel wat wel erg haar best deed. Erg lang wachten voordat je bestelling door kon geven in de bar.

Mooie gerenoveerde kamers, fijn bed. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk verblijf

De regen, dat was het enige wat je niet kon reserveren ;-)

Het ontbijt werd tot aan de laatste klokslag aangevuld . Uitcheck tijd tot 12.00 is wel zo plezierig .

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Personeel, zeer enthousiast, behulp vaardig, zeer kundig,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer iets aan de kleine kant, ondanks dat we een luxe kamer geboekt hadden, geen minibar op de kamer, geen kluisje om je waardevolle spullen op te bergen

Personeel, zeer enthousiast, behulp vaardig, zeer kundig, vriendelijk. Meelevend omdat mijn vrouw ziek geworden was,

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Mooie omgeving

Rust en stilte viel beetje tegen. De kamers zijn gehorig. Zowel voor mensen die op de gang lopen en praten als het doorspoelen van de toiletten bij de bovenburen.

De omgeving is heel rustgevend en de kamer was schoon

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

De centrale ligging de Veluwe.

Weinig licht op kamer en in bar. Kamertemperatuur mag iets hoger zijn. Het outdoor center (met schietstand) was gesloten, ik vraag mij wel af of dit geen geluidshinder geeft.

De centrale ligging de Veluwe. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

de smaak van het wild menu was niet smakelijk erg flauw kan vast beter ,!

Het ontbijt was prima en gezellig en de bar was nog als vroeger leuke herinnering !!