Beoordelingen over Parkhotel De Bosrand 3-sterren

Bosrand 28, 6718 ZN Ede, Nederland

#2 van de 8 hotels in Ede

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Erg prettig en een prachtige omgeving in de herfst!

Er is geen rekje in de douchecabine voor de badschuimfles. Het gat van de afvoer in de wastafel is te groot. Contactlenzen ed kunnen erdoor verdwijnen. Douchegel is misschien wat moderner en gemakkelijker dan aparte shampoo en zeep. Ook is het gemakkelijker als je maar 1 flaconnetje in de douche hebt. Bovendien bespaart het plastic.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Prima verblijf, heerlijk geslapen, lekker ontbijt, prima prijs / kwaliteit verhouding.

Waterkoker op de kamer om zelf een kopje thee te zetten. Flesje water.

Uiterst vriendelijke ontvangst. Ook de service later en de dag erna bij vragen of bestellingen was uitmuntend. Ook de locatie is schitterend aan de rand van het Edese Bos, direct wandelen vanuit het hotel. Ontbijt en koffie waren van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

teleurgesteld, ik had een belangrijke intensieve vrijdag voor de boeg en was totaal niet uitgerust.

1. doorgezakte matrassen, de één nog wat erger dan de ander. (kamer B09) 2. buitengewoon vervelend is de automatische verlichting op de badkamer. Als je s nachts even van het toilet gebruik moet maken (in mijn geval 3x) sta je in de schijnwerpers! Je kan de verlichting niet zelf uitschakelen. Vervolgens blijft het nog een minuut of vijf nabranden, zodat je echt wakker bent en moeilijk is slaap valt. 3. de hoeken en gaten waren vies, spinnenwebben (met spin) en stofraggen (naast de kachel)

Het ontbijt en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Er zat geen havermout bij het ontbijt.

Het is een heerlijk rustige plek aan de rand van de Veluwe. Vriendelijk en meewerkend personeel. Heerlijk en royaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Personeel is uitermate vriendelijk, natuurlijke omgeving begint al bij het hotel, ontbijt is goed geregeld, warm eten is betaalbaar. ( Goede prijs/kwaliteit verhouding)

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Prachtige lokatie, vanaf de ingang loop je zo een prachtig...

Ziet er van de buitenkant misschien wat ouder uit (maar van binnen is het netjes, schoon en prima)

Prachtige lokatie, vanaf de ingang loop je zo een prachtig bos in. Hardlopen, trailrunnen of wandelen is puur genieten in deze omgeving

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Ligging hotel heel er goed omgeving heel erg mooi.

Wij hebben 3 dagen in een riool lucht gezeten.Dat de schoonmaakster het niet roken dat snap ik niet. Bij aankomst in het hotel stonden gasten bij de ingang te roken geen leuke ontvangst. Het was een rookvrije kamer helaas ramen dicht om in een rokerig kamer te zitten en te slapen lijkt mij niet gezond

Het eten was uitstekend!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

perfecte locatie, maar doe iets aan de sfeer!

het ziet er uit als een oninspirerend bejaardentehuis...toen ik de buitenkant zag dacht ik echt: jammer.... ook binnen is het suf..alleen de eetzaal ziet er okay uit.

goed bed aardig personeel

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Leuk hotel aan de rand vh bos.

Bedden zijn erg laag. Mis koffiefaciliteit op de kamer

Leuk hotel aan de rand vh bos. Mooie kamer, goed ontbijt. Late incheck was totaal geen probleem (22.00 uur) zelfs de bar was nog open.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

We hebben erg genoten!

Iets meer informatie bij het inschecken. Er bleek achteraf een overdekte fietsenstalling. Onze fietsen hebben één nacht buiten in de regen gestaan.

De gezellige ontspannen sfeer en het zeer vriendelijke personeel! Het diner was uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Een weekend samen met kinderen, kleinkind en oma's. Gezellig was het.

N.v.t. We zijn tevreden.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, en werd bijgehouden. Het eten in het restaurant was prima, en zeker voor de prijs die er voor stond.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

mooie lokatie met goede kamers en prima ontbijt

net

zeer vriendelijke ontvangst, ondanks onze late aankomst ( 22.30uur). Nog tijd voor een drankje aan de bar . Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Wij hebben het goed gehad.

Het ontbijt was prima. De kamer heeft onderhoud nodig, een grote vochtvlek aan het plafond, veel te dunne overgordijnen, ook omdat er vlakbij twee lantaarns staan. Wat ik ook hinderlijk vond, als je 's nachts naar het toilet ging, ging er een felle lamp aan, dan was je gelijk klaar wakker.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Uitstekend hotel met prima ontbijt

Kamers en badkamers zouden gemoderniseerd kunnen worden.

Eenvoudige ingerichte ruime en rustige kamers. Eenvoudig gratis parkeren vlakbij ingang. Uitstekend ontbijt

Ontbijt was prima.

Nachtkastjes te hoog of bed te laag waardoor je je hard en pijnlijk kunt stoten aan de hoek van het nachtkastje.

Ontbijt was prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Heerlijk ontspannen en genoten van de natuur

Het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat er op de kamer geen koffie/thee faciliteiten zijn.

De kamer was ruim zat, de bedden lagen heerlijk, het hotel staat echt letterlijk aan de rand van het bos. Het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

De ligging van het hotel is uitstekend, want je zit gelijk...

Het bed mag van mij iets comfortabeler

De ligging van het hotel is uitstekend, want je zit gelijk aan de rand van het bos. Tevens is het ontbijt zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima hotel voor wandel- of fietstochten in deze mooie omgeving

Als ik dan toch iets moet schrijven en ook nog waar de accommodatie weinig aan kan doen, is het vinden van dit hotel in het donker. Ligt prima verstopt, maar dat geeft wel een uitdaging bij het zoeken.

Prima hotel wat z'n naam eer aan doet, gelegen aan de rand van een prachtig stukje Nederland. Goed contact vooraf en vriendelijke ontvangst bij aankomst. Kamer die voldoet aan de verwachtingen en voorzien van gewenste gemakken. Gezellige bar voor drankje en hapje in de avond en een prima en uitgebreid ontbijt in de ochtend. Gaan we zeker op terugkomen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Basic hotel dat een uitstekende uitvalsbasis is om de omgeving met de fiets te verkennen

Prachtige, rustige ligging te midden van het groen (aan de rand van het bos en met een grote tuin). Ruime overdekte en afgesloten fietsenstalling met mogelijkheid tot opladen van e-fietsen. Fietspomp ter beschikking. Lekker, compleet ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

De kamer was simpel maar badkamer recent gerenoveerd.

Beetje gehorig. Ik hoorde andere gasten om 6.30u opstaan. Verder was de hamburger bij het diner niet geweldig. Maar het brownie toetje was weer lekker. Overall zeer positief.

De kamer was simpel maar badkamer recent gerenoveerd. Erg vriendelijk personeel. Niet erg veel gasten en daardoor lekker rustig. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een fijne overnachting op een prachtige plek

Er was niets om over te klagen.

Het hotel is eenvoudig, maar voldoet zeker. Het kan wat vernieuwing gebruiken, maar niets was achterstallig of kapot. Voor ons waren de bedden wat te zacht maar alles was heel schoon. De kamers zijn royaal voorzien van het meest noodzakelijke. Een uitstekend ontbijt met heerlijk brood. Eenvoudig zonder opsmuk, maar dat alles was prima. Het hotel ligt op een prachtige plek

• Beoordeeld op: 29 september 2018

geslaagde vakantie met prachtig weer en goed verblijf

wij vonden alles prima makkelijk en vriendelijk personeel

ontbijt was goed er was van alles ruim voldoende lekkere verse broodjes/brood mooie schone kamers weinig lawaai mooie ligging net buiten de stad

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Gordijnen beetje kapot en rommelig

Zeer aardig en voorkomend personeel. Losten vervelende onduidelijkheid zeer snel en professioneel op! Met mijn belang voorop.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Het was zo als wij hadden verwacht.

Ontbijt was goed kamers waren schoon maar er mag wel wat onderhoud gepleegd worden te denken valt dan aan nieuwe plafond platen.Nu 2 soorten en diverse platen met grote lek kringen.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Het ontbijt was verder wel goed.

De roerbak ei was veel te zout, je hoord het zout niet te proeven bij roerbak ei. Zout kan je er zelf wel op doen. Ook missen we in de douche cabine iets om de shampoo en douche producten op te leggen.

Het ontbijt was verder wel goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Voor ons prima maar eenvoudig maar zeer vriendelijk

De inrichting van de kamer kon wat opgefleurd worden alsook de verlichting

DE ligging is uitstekend en het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Ook laat konden we nog genieten van een heerlijk avondmaal. ze zagen niet op een halfuurtje later openblijven. Ook toeristische informatie konden gegeven worden.

Uitstekend op alle gebied zelfs het weer viel nog mee !!

Eigenlijk niets behalve dat de hotelkamers wel wat gedateerd zijn (behalve de badkamer)

De ligging vlakbij het mooie Edese bos en daardoor de enorme rust 's nachts !!

Goed hotel

Mijn zoon had een 1-persoonskamer en trok zijn bed een stukje van de kant, onder het bed was het duidelijk niet schoon. Ook vloerbedekking is niet meer van deze tijd. Voor mij, als huisstofmijt allergie patiënt, is dit niet fijn. Sommige dingen waren niet vers bij het ontbijt.

Erg goede bedden, mooie badkamer, ramen met dik dubbel glas en de prachtige ligging maken het een feestje om hier te zijn. Mijn zoon had zijn jas in de kast laten hangen en we werden hierover gebeld, erg fijn want zo konden we op de terugweg de jas weer ophalen.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

waren zeer tevreden over de dagen die wij geweest zijn,dank jullie

de bedden waren wat laag voor ouderen mogen ze wat hoger zijn

het ontbijt was zeer goed, personeel was ook zeer goed, diner was heerlijk en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

aangenaam in een mooie natuur

kamers hebben wel een likje verf nodig en de vloerbedekking was vasttapijt, dat niet meer van deze tijd is.

prijs/kwaliteit en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 5 september 2018

een rustig verblijf, uitstekend gelegen om een bezoek aan De Veluwe/Kröller Müller museum te brenge

jammer dat in de kamer aan het plafond een vieze vlek was (waarschijnlijk een lek in de kamer boven) vermits het plafond bestaat uit panelen zou het nochtans eenvoudig zijn om de vuile panelen te vervangen of eventueel een lik verf erover ze zijn bezig met het hotel te vernieuwen/moderniseren dus vermoedelijk staat het wel op de planning we sliepen er maar 1 nacht dus niks gemeld aan receptie indien langer verblijf dan zou ik een andere kamer hebben gevraagd

het ontbijt was erg lekker met een ruime keuze de ligging was erg rustig vlakbij het bos vernieuwde badkamer, die erg keurig en praktisch was ingericht op wandelafstand van Ede

Prima locatie, direct aan het bos.

Hotel is wat gedateerd, Kamers sober (maar: dat was op voorhand duidelijk!)

Prima locatie, direct aan het bos. Goede douche/badkamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooi locatie, met een prima ontbijt en goede bedden en je kunt er ook nog goed dineren (niet duur).

Wifi was niet optimaal, maar we hebben er verder geen last van gehad.

Prachtige locatie rustig gelegen aan de rand van het bos en dicht bij het centrum van Ede. Uitstekende locatie om van daaruit te wandelen of te fietsen.

Fijn hotel in de buurt van de natuur gelegen.

Het enige wat misschien kan ontbreken voor reizigers is een kluisje op de kamer.

Het was de 2de keer dat we hier verbleven. Het hotel ligt letterlijk aan een bosrand en is derhalve een prima uitvalsbasis om te gaan wandelen en/of fietsen. Ook het centrum van Ede ligt echter redelijk dichtbij. De kamers zijn netjes en ruim genoeg om met zijn tweeën fatsoenlijk te kunnen verblijven. Ook de badkamer is zeer zeker aan de maat. Het ontbijt is voldoende en gevarieerd genoeg. Daarnaast mag de behulpzaamheid van het personeel zeker niet onvermeld blijven.

Het was te doen wat vooral kwam door het goede ontbijt.

Er was flink wat geluidsoverlast. Ook liep het water tijdens het douchen niet direct weg maar bleef tot een poos na het douchen in de bak staan. In de ontbijt zaal was niemand te vinden die kon helpen met gemorste thee.

Het ontbijt was zeer goed

Aanrader voor een weekendje Veluwe

Misschien een verbeterpuntje: voorzie horren voor de ramen zodat je tijdens de zomermaanden met ramen op kiep kunt slapen zonder last te hebben van muggen.

Zeer vriendelijk personeel, gratis prive parkeren, zeer rustige omgeving. Goede matras en hoofdkussen.. Ontbijt was ook zeer goed. We hebben daar 's avonds nog wat gegeten in het restaurant: goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Kortom een aanrader voor een weekendtripje naar de Veluwe.

Super goed

N.v.t

Ontbijt was geweldig en de omgeving was super heerlijk gefietst het centrum van ede dichtbij wat wil je nog meer we komen zeker terug in dit hotel

Fijn hotel voor een hele schappelijke prijs

Het hotel oogt wat gedateerd, maar is in werkelijkheid prima in orde

Fijn hotel, netjes schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant biedt prima gerechten, tegen acceptabele prijzen.

Prima hotel voor een paar nachten.

Ventilatie in de kamer. Het is er gauw warm.

Vriendelijk personeel, nette schone kamer. Afgesloten fietsenstalling met oplaadpunten. Uitstekend ontbijt.

Goed genoeg voor 1 nacht.

Al eerder gemeld na vorig verblijf ,dat er een laag bed staat in de 1 persoons kamer en vorige keer had ik een koelkastje. En blijf de prijs voor 1 persoon duur vinden zeker als je een 1 persoons kamer hebt.

De ligging van het hotel en vriendelijk personeel

Ideaal verblijf voor wie van rust en fietsen houdt. Lekker en uitgebreid ontbijt.

eenvoudige kamer maar heel rustig. Gelegen aan de rand van het bos en tegen fietsknooppunten. Heel vriendelijk personeel, in hotel fietsroutes te verkrijgen (gratis). Mogelijkheid om op terras te eten .

Een hotel waar we zeker nog een keer terugkomen en dan voor langere tijd!

Geen mogelijkheid om op de kamer koffie te maken. Een spiegel bij de tafel zou heel prettig zijn om make-up op te doen. Kledinghaken in de badkamer, die verder overigens prima was.

De rust was heerlijk, ondanks een grote groep wielrenners. Daar was op de kamer niets van te merken. Het personeel was buitengewoon attent en vriendelijk. Prima ontbijt! Dit hotel is een aanrader!

Zalig

Hotel ligt in een heel rustige omgeving met vriendelijk personeel, goede bedden en uitstekend ontbijt dat heel vlot werd aangevuld Voldeed ruim aan onze verwachtingen. Een goede stek om gaan te fietsen en wandelen Wij komen zeker terug

Fijn,rustig met mooi uitzicht .

Er was niet veel te doen in de buurt,behalve dan de mooie wandelingen. Voor gezinnen met kinderen dus niet zo aan te bevelen,maar je kan de auto pakken en naar andere plaatsen in de buurt gaan,

De lokatie,leuke boswandelingen.

Zeer gemoedelijke sfeer.

Hier en daar wat slijtages.

Zeer gemoedelijke sfeer. Het hotel ligt schitterend en er is veel ruimte omheen. Fijn restaurant waar je tegen zeer redelijke prijzen een lekkere maaltijd kunt krijgen.

Ideale ligging en zeer nette locatie.

Weinig. Misschien dat het ontbijt geen opties glutenvrij aanbiedt, maar ik ben gewend om mijn eigen eten te voorzien. Natuurlijk zo zo'n aanbod wel aangenaam zijn en vooral in deze tijd steeds relevanter. Lactosevrij ook zeer welkom!

Aangename badkamer met fijne Fair Trade producten. Ook kan je ervoor kiezen om je kamer niet te laten opmaken (bespaart extra was van handdoeken) waardoor je een drankje gratis krijgt aan de bar. Mooie omgeving en vriendelijke service. Volgende keer gaan we de fietsenverhuur eens uitproberen!

mooie locatie voor fietstochten

speciaal geselecteerd op een tweepersoonsbed en deze keuze aangevinkt. Maar helaas was er geen kamer met een tweepersoonsbed beschikbaar. Dat konden ze toch niet garanderen volgens de receptie. Vreemd als deze keuze wel beschikbaar is.

mooie locatie voor fietstochten

Zal zeker nog teruggaan.

Heel vriendelijk personeel,kamers waren proper,rustige omgeving. Ontbijt was heerlijk,van alles voldoende. Idiale ligging om te fietsen in de Veluwe.

Eigenlijk alles.

Eigenlijk alles. Maar het mooist was de omgeving. Echt prachtig. Het eten was goed, personeel heel vriendelijk. Het huren van fietsen super geregeld. Ik kom zeker nog een keer terug!

Leuk voor een kort verblijf

Het was wat oud maar geen tegenvaller. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De menukaart komt niet overeen met wat je op je bord krijgt. Zalm met balsamicosaus is toch anders als je zalm metvoesto krijgt. 😉

De rust in een mooi landelijk gebied met een goede prijs qualiteit verhouding.

Vies bed en verstopte douche

De eerste kamer die we kregen had een vieze vlek op het dekbed. Werd netjes opgelost, we kregen een andere kamer. Maar tijdens het douchen bleek dat het water niet wegliep en alles liep onder water. Was s avonds laat , dus met handdoeken wat opgedroogd en de volgende ochtend gemeld bij vertrek. Helaas weinig aandacht voor, we konden betalen en vertrekken. Jammer, want kan gebeuren, maar los het dan even wat sympathieker op.

Restaurant en ontbijt prima.

leuk verblijf gehad mede door het goede weer daardoor op buitenterras avondmaal kunnen nuttigen

kamer gedateerd en hadden zicht op binnenplaatsje dat dringend dient opgesmukt te worden.

lekker ontbijt in leuke omkadering , mooi terras en restaurant in verandagedeelte , vlak aan het bos en goed van ligging voor uitstappen. Kamer wel gedateerd maar goede bedden. Personeel heel behulpzaam

Kamer met goed bed, mooie badkamer en goed ontbijt.

n.v.t.

Kamer met goed bed, mooie badkamer en goed ontbijt. Gelegen in een schitterende omgeving om uitgebreide fietstochten te maken op Veluwe en dicht bij het gezellige Centrum van Ede

aangenaam verblijf !

Het tv toestel staat er ver en het geluid mag wel iets harder !

Het ontbijt was helemaal naar wens . De kamer is netjes en proper . De badkamer is wel aan de oude kant . Klein wasbakje en kleine douche !

Heerlijk genoten en verwend midden in het bos.

Op de kamer was geen waterkoker met oploskoffie en thee.

Ontbijt: Uitgrbreid en heerlijk, voor ieder wat wils. Diner: Heerlijk gegeten. Kamer: Netjes en schoon. Lekker koel, donker en stil. Omgeving: Heerlijk kunnen wandelen in het bos waar het hotel in ligt.

Prima bovengemiddeld hotel

Een gevulde koelkast is een gratis tip. In 2018 mag het vegetarisch aanbod wel wat meer worden in restaurants, ook vleesliefhebbers vinden vegetarisch eten lekker, maar dan moet het aanbod er wel zijn. Durf eens een vegetarische week..

Aardig personeel, van de recptie tot de bediening, We waren te vroeg en de kamer was nog niet schoongemaakt, maar hoefden niet erg te lang wachten op het schoonmaakteam

Prachtig omgeving

Ik had een persoonskamer. Het leek meer op een gevangeniscel. Lelijk en deprimerend.

Het ontbijt was goed en ben goed geholpen door het personeel. Ook het personeel van het restaurant was vriendelijk. Heb heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit restaurant was goed

De ligging is perfect om te gaan fietsen en te wandelen.

Als je fiets ging ophalen loop je dicht langs de ramen van de kamers langs op de begane grond en dat zou ik anders inregelen. Het geeft meer privacy als je aan de voorkant van het hotel naar je fietsen gaat maar daar zit het hek dicht.

De ligging is perfect om te gaan fietsen en te wandelen. het ligt in het bos maar wel op loopafstand van het centrum van Ede. Een oase van rust.

Prachtige ligging van een gezellig hotel.

We misten een paar haakjes in de badkamer om iets op te kunnen hangen. De ophanging van de toiletrol is ook wat ongelukkig. Je moest eigenlijk 'blind' een stuk van de rol afscheuren.

De ligging van het hotel beviel het meest, zo aan de rand van het bos. Hoewel we daar geen gebruik van hebben gemaakt (we waren er vanwege een bruiloftsfeest in Ede) zag het er wel zeer uitnodigend uit. Prachtig zicht vanaf het terras en de ontbijtzaal op de parkachtige tuin!

prima, veel gefietst en gewandeld in de omgeveing. Hotel ligt aan de rand van het bos. Mooi

De kamers waren basis, waarmee ik bedoel erg eenvoudig. Daar en tegen was de badkamer wel vernieuwd.

vriendelijk personeel.Prijsverhouding lunch/diner prima. Goed ontbijt. Rustig, ondanks de vele mensen die deelnamen aan bijeenkomsten. Geen lawaai nachts.

Fijn verblijf voor een korte uitgaand tripje met vrienden

Tegen is een groot woord Maar dat wij aankwamen 12.15uurkonden wij nog niet onze kamers inchecken Ik weet dat we om 14uur op onze kamers konden Maar inchecken moet toch geen probleem zijn vooraf Maar we hadden elektrische fietsen gehuurd en dat was top verzorgd gelijk de volgende ochtend stonden ze klaar bij het hotel in de schuur heel netjes vonden we dat

Het ontbijt was top Genoeg variatie en netjes

Goed genoeg

Geluid van naaste kamer, Eerst niet hoeven reserveren voor diner Bij aankomst restaurant liever reserveren anders Langer wachten op eten

Kamers en ontbijt prima

Prachtige locatie en heerlijk geslapen

Wij konden vanaf 14 uur inchecken maar om half drie was de kamer nog niet klaar. Op zich niet erg maar het had netjes geweest om de kop koffie die ik toen maar nam tijdens het wachten voor hun rekening zou worden genomen en niet dat ik daar toch € 3,- voor moest afrekenen. De kamer was om 3 uur klaar. Geen klacht hoor maar dat had net wat netter geweest. Deed geen afbreuk aan het geheel hoor!

Het ontbijt was voortreffelijk en de heer die het bijhield was zeer vlot, vriendelijk en punctueel. Elk moment van pakken was alles tot in de puntjes netjes en niet vies of leeggeplukt dus eerdere gasten. Groot compliment daar hij alleen was

Zeer goed als uitvalbasis (knooppunt 62) om te fietsen. Niet om 's avonds te dneren.

De restaurantkaart was beperkt in aanbod. Sommige menu's waren niet aanwezig. De kok had te weinig of geen medewerkers in de keuken, zodat we lang moesten wachten. Weinig of geen aanbod voor mensen met allergieën. Ik had beter in een ander restaurant gegeten. Wat ontgoochelend.

De kamers waren in orde. Ruim, badkamer prima. Het ontbijt was ruim in aanbod en uitstekend.

Aangenaam verblijf

Misschien koffie en theefassiliteiten op de kamer

De ligging aan het bos en de grote tuin waren prima de kamers en het ontbijt waren goed .personeel vriendelijk goede parking en fietsbergplaats ook het eten was lekker dus voor herhaling vatbaar

prima voor een paar overnachtingen, ik kom volgend jaar (of eerder) weer terug!

uitzicht van de kamer op bagagewagentje en opslag van materialen, als de bladeren van vorig jaar worden opgeruimd is het redelijk. Dus even de bezem gebruiken!

alles

Het was oké.

Het gebouw, van buiten en van binnen is het een lelijk gebouw. De kamers en de donkere gangen vielen mij tegen. De zitjes en de ontbijtzaal waren wel sfeervol.

De ligging van het hotel aan de rand van de stad en het bos. Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooie wandeldagen vanuit rustig hotel

Beperkte dinerkaart in restaurant. Jammer, is meer van te maken. Vooral een wijnkaart(je) zou prettig zijn ( beperkt zich nu tot matige huiswijn). Lunchkaart is wel uitgebreid! Als je geen hondenliefhebber bent is wandelen in Edese bos niet aan te raden: je wordt regelmatig besprongen door enthousiaste (....) loslopende viervoeters. De baasjes genieten mee!

Kleine kamer, maar gezien de prijs voldoende, goede badkamer. Fantastische ligging naast Edese bos, met mooie wandelingen. Fraai gezellig terras met uitzicht op park.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Gezellig en vooral ontspannend

Geen minpunten geregistreerd.

Eenvoudige kamers maar schoon, badkamer in onze kamer was recent vernieuwd. Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel (multifunctioneel inzetbaar), geode locatie voor wandelen, fietsen. grotere steden binnen handbereikbaar, Ede-Wageningen, Veenendaal etc

Keurig schone confotabele kamer, met een heerlijk uitgebreid...

Keurig schone confotabele kamer, met een heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, parkeren voor de deur. Op loopafstand van Ede, en aan een bos waar je heerlijk kunt wandelen. Een aanrader !

Geweldige locatie voor bezoek aan veluwe

Het was niet mogelijk om de fietsen voor 24 uur te huren, waarbij een deel van de tijd op zaterdag zit en een deel van de tijd op zondag.

kamers, ontbijt locatie, fietsverhuur

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Zeer goed voor zakenmensen

Kwaliteit van de badkamer van kamer B12 deze is nog niet echt zoals het hoort.

Het ontbijt en diner zijn steeds goed en zeker voor de prijs die je hiervoor betaald

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

We hebben genoten.

Een uitgebreid ontbijt waarvan je in alle rust kunt genieten. Een gezeligge ruimte om van een kopje of een maaltijd te genieten. Prachtige locatie waarbij je zo het bos inloopt voor een goed aangegeven wandeling.

Heerlijke rustige nacht.

Ruime kamer: ruim opgezet. Inrichting iets gedateerd maar brandschoon en functioneel. Uitzicht op parkeerplaats was iets minder. Zeer rustige ligging, waardoor geen overlast van geluid. Personeel zeer vriendelijk. Restaurant goede prijs/kwaliteit verhouding.

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Parkhotel De Bosrand.

Alles was goed.

Het personeel was heel vriendelijk. Mooie kamer met goede bedden. Heel goed ontbijt. De ligging is uitstekend, vanuit het hotel wandel je zo het bos in.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Parkhotel De Bosrand