Beoordelingen over De Dames Van De Jonge Hotel Restaurant 4-sterren

Beulakerweg 30, 8355 AH Giethoorn, Nederland

#9 van de 21 hotels in Giethoorn

s'avonds de 4 gangenmenu
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

de kamer en de prijs . Voor dergelijke prijs heb ik geen goede accommodatie gekregen en dat kan niet . Ik heb ook gezien van andere klanten die via Booking com een kamer geboekt en die hebben maar 324 € betaald hebben en die mensen hebben een luxe kamer gekregen e ik heb 400 € betaald . Eerst kreeg ik een zeer vuile kamer en dan heb ik een andere kamer gekregen maar dat was ook geen goede kamer . Zeker geen aanrader voor andere personen en naar toekomst zal ik ook geen booking meer doen via Booking .com

s'avonds de 4 gangenmenu

Het was een fijne ervaring.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De badkamer en de kamer in het algemeen naar de kleine kant.

De service en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de dames Het ontbijt was uitgebreid en het avondeten was heel lekker

Locaties is perfect in het oude gedeelte van Giethoorn, wij...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het 4 gangen diner inclusief in het arrangement was niet best, alles was erg zoet gemaakt. De porties erg klein, zeker als je zag dat andere gasten dezelfde gerechten los veel groter kregen. Ontbijt slecht en ongekoeld. De eigenaar zat pontificaal in het restaurant achter zijn laptop zowel bij het ontbijt als bij het diner, ik vond dit erg storend.

Locaties is perfect in het oude gedeelte van Giethoorn, wij hadden een kamer met terras en was prima

Zeker de moeite waard

Douchekraan ging vrij stroef en de airco stond in foutmodus

Parking bij de hotelkamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel , gezellig, niet veraf van het centrum

Voor herhaling vatbaar , een aanrader !

Het ontbijt viel niet tegen maar tegenover de rest was dit gewoon .

De kamer was heel mooi . Met wat een uitzicht ! Geweldig Het personeel was supervriendelijk Het diner was heel lekker

• Beoordeeld op: 26 april 2018

gastvrij hotel; zeker aan te raden, goede prijs-kwaliteitverhouding!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

van de 2 kamers was er een een stuk kleiner. de huiskamer was wel leuk met een welkomsdrankje en koffie en thee.

zeer vriendelijk personeel, goed diner, ontbijt wat karig; alles was al opgegeten door de medegasten

De kamer met bedstede en het lekkere meer gangen menu.
    • Basic Tweepersoonskamer

Giethoorn op zich zelf was een zware teleurstelling. Omringende plaatsen zoals bijvoorbeeld Heerenveen ook zeer teleurstellend. Enige andere mooie locatie is Groningen stad.

De kamer met bedstede en het lekkere meer gangen menu. Zeer vriendelijk personeel

Fijne vriendelijke mensen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Fijne vriendelijke mensen. Jammer dat we de kamer naast de receptie hadden vroeg wakker door gerommel. Maar zo hadden we nog wat aan de dag. Heel lekker ontbijt en goed schoon.

Genoten van het verrassingsdiner, klantvriendelijkheid super.
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer te klein en niet praktisch ingedeeld. Tevens nogal koud op kamer. Extra deken/dekbed gevraagd. Elektrische heater niet zo handig.

Warme persoonlijke ontvangst met kopje koffie/thee

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prijs/kwaliteit oké.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ondanks de goede recenties en goede kenmerken waren er ook enkele mindere punten: we vonden we de kamers erg klein (in de badkamer geen ruimte voor eigen spullen) en het hotel was erg gehorig dwz de kamers naast de onze (toiletgeluiden) en bv het sluiten vd deuren. Ontbijt was redelijk maar niet uitmuntend.

De kamers waren super netjes en modern ingericht.

Zalig ontspannen, prima als uitvalsoord voor fietstochten in de omgeving.
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel rustige ligging. Nieuwe kamer met uitzicht op het water. Bad en douche voorzien. Lekker 3-gangenmenu 's avonds. Zalig ontbijt 's ochtends. Heel vriendelijke en persoonlijke service.

Een echte aanrader voor een verblijf in Giethoorn.
    • Basic Tweepersoonskamer

Niets, behalve het weer, maar daar kon het Hotel niets aan doen ;-)

We hadden een hele leuke romantische kamer met een bedstee, geweldig! Met alles erop en eraan. Verder hebben we 2 keer gedineerd in het restaurant, heerlijke gerechten met verse en biologische producten. Het vegetarische gerecht met Lupine was echt fantastisch. Kortom een echte aanrader!

uitstekend met een zeer vriendelijke personeel
    • Basic Tweepersoonskamer

diner en ontbijt en de gastvrijheid en vriendelijkheid van eigenaar en personeel zijn uitstekend al met al een geweldige hotel met een mooie omgeving! !!!

Prima indien de rust bewaard blijft anders is het niet te doen
    • Basic Tweepersoonskamer

Het feit dat er een groep was die tot diep in de nacht lawaai maakte . Indien wij dat hadden geweten waren wij naar 1 nacht vertrokken . Wij waren echt moe en dan is dit een afknapper

De mooie ligging en het feit dat we er ook s'avonds konden eten

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Zeer geslaagd
    • Basic Tweepersoonskamer

Omdat we echt even rust wilden, mochten we voor dezelfde prijs ook in het boerderijtje op 700 meter van t hotel in idyllisch Giethoorn slapen. Dit hebben wij zeer gewaardeerd. Ontbijt waren we eigenlijk te laat, maar ook dat werd nog geregeld.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Voor herhaling vatbaar !
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen deur aan badkamer, alleen gordijn. Iets te weinig geïsoleerde kamer.

Gezellige kamer. Lekker eten. Mooie idylische wandeling naar centrum. Heel vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zeer goed gaan zeker nog eens terug.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontvangst is hartelijk personeel vriendelijk. Het ontbijt was meer dan voldoende en het diner was zeer lekker heel geslaagd.Mooie locatie zeker ook voor een wandelingetje in de natuur.

Fijn, maar beetje oubollig hotel te ver van het bekende Giethoorn
    • Basic Tweepersoonskamer

De afstand van het hotel naar het bekende toeristische Giethoorn, waar de grachtjes, het museum, de bootverhuur en rondvaarten en de restaurants zijn. Het blijkt dus dat er 2 soorten Giethoorn zijn n.l. het oude Giethoorn, waar het hotel zich bevindt en het Giethoorn dat bekendheid geniet. Deze 2 Giethoorn's liggen 5 km van elkaar. Op Booking wordt vermeld dat dit hotel 1.5 km van het centrum ligt, maar hier wordt mee bedoeld het centrum van het "Oude Giethoorn" waar dus helemaal niets gebeurt.

Wij hadden een zeer kleine maar sfeervolle kamer op de begane grond met bedstee en een mooi verzorgd bandkamertje en koffie en thee voorziening, alles netjes geregeld en voor ons zeker als pre een terrasje voor de kamer. Het ontbijt was prima. In het hotel kun je voor € 10,- per dag fietsen huren wat ons zeer goed uitkwam. Wij hebben de avondmaaltijd niet in het hotel genuttigd, daar wij de eetzaal voor de ochtend prima vonden, maar voor de avond heel kantineachtig. Daarbij gaat de bar van het hotel vroeg in de avond al dicht

Prima overnachtingsadres, dineren liever elders
    • Basic Tweepersoonskamer

Prijs van het diner staat in geen verhouding tot de grootte vd porties. Onduidelijke uitleg over de menukaart (optie 3-gangenmenu niet aangeboden). Mengkraan douche (warm/koud) werkt zeer stroef.

De bedstee in de kamer was origineel en sfeervol

Lekker ontspannend
    • Basic Tweepersoonskamer

Het was te kort. We hadden langer moeten blijven :-)

We waren met 3 personen, dus 2 kamers. We kregen 2 kamers schakeld d.m.v. een kleine woonkamer. Ideaal: gezellig met TV kijken / spelletjes doen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Basic Tweepersoonskamer

De inrichting van de kamer is zeer compact, waardoor weinig ruimte; toilet en badkamer zijn krap en ruimte naast het bed is krap. Meestal kan er alleen geboekt worden inclusief diner.

Gastvrijheid. De ligging van de kamer met eigen aanlegsteiger en buitenzitje. De sfeer van het hotel en restaurant.

Het was een fijne korte vakantie. We hadden een heel goeie locatie.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Vergelijking met prijs kwaliteit vonden we dat het ontbijtbuffet uitgebreiden mocht zijn. Het avondeten (4 gangen) was verzorgd maar te weinig variatie in b.v. soep en nagerecht, en we kregen elke dag frieten.

Wij hadden een upgrade genomen omdat de oorspronkelijke kamer echt te klein was om daar 5 dagen te vertoeven. We kregen een luxekamer mits een opleg van 200€. Het personeel was supervriendelijk!!!!!!!

Prachtige romantische locatie ideaal voor onze huwelijksdag
    • Basic Tweepersoonskamer

Kraan van douche zat erg vast en thermostaat fungeerde niet goed

Mooie romantische bedstee met sfeerverlichting. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Goed eten en mooie locatie. Bootjes gehuurd en onzettend goede WiFi !

Hadden meer verwacht van een 4-sterren hotel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamer : teveel op te klein ruimte willen plaatsen. Bed te breed voor beschikbare ruimte. Bad + douche is niet nodig - beter meer ruimte voor toilet zodat je niet met je neus tegen de deur zit en meer kastruimte. Diner : geen variatie (1e en 4e avond = zelfde soep + hoofdgerecht, groenten = 3x zuurkool) Personeel : mist nog ervaring

ligbad was voor ons overbodig , kasten of legborden plaatsen...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

eerste 2 dagen geen chocomelk laatste morgen zuure melk , geen plaats voor kleding te leggen of te hangen

ligbad was voor ons overbodig , kasten of legborden plaatsen I P V ligbad

De kamer met bedstee en eigen terrasje en de lekkere koffie...

niets op te merken

De kamer met bedstee en eigen terrasje en de lekkere koffie op de kamer en een lekker drankje bij aankomst....helemaal tevreden. En een heerlijk ontbijt!!

Inrichting van de kamers wat gedateerd.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Inrichting van de kamers wat gedateerd. personeel uitermate vriendelijk. Keuken van hoogstaande kwaliteit. Prachtige ligging, fraai terras. Prijs kwaliteit; dik in orde!

Een aanrader voor iedereen, ons verblijf was super!!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ruime kamers met terras, veel keuze bij het ontbijtbuffet, avondeten heel verzorgd en van verfijnde kwaliteit, zeer degelijke huurfietsen, kortom zeker voor herhaling vatbaar !

De eerste avond waren de frieten nogal hard gebakken.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De eerste avond hadden wij kamer 12, je moest wel een trapje afdalen om naar de badkamer en naar de W.C. te gaan. We betaalden voor die kamer 170,00€. de volgende dag moesten we de kamer verlaten. We moesten een ganse dag ons bagage in een kamer naast de receptie plaatsen. Die kamer ging niet op slot. 's Avonds moesten we naar kamer Gabriëla, een kamer van 220,00€. Het was een kamer met schuifdeuren. De deur van het W.C. werd gesloten door die van de badkamer te openen. In de badkamer stond wel een luxe douche, met stralen op het hoofd, het lichaam en de benen. Verder was er ook nog een ligbad, maar dat alles in een nogal krappe ruimte. Er was geen muur tussen de badkamer en de slaapkamer.

De eerste avond waren de frieten nogal hard gebakken. De tweede avond waren ze iets minder hard gebakken, maar het kan nog beter.

Wij hebben ons prima vermaakt
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was karig. Wij waren ruim op tijd voordat het ontbijt afgelopen zou zijn, roerei was al op, en werd tijdens ons ontbijt niet meer bijgevuld. Ook was de keus beperkt ten opzichte van de prijs.

Tot onze verbazing kregen we een soort van eigen huisje waar een bedstee in was gemaakt. Ook hadden we een eigen terras

Prima hotel voor één of twee nachten. Heel vriendelijk personeel Ontbijt en diner zijn prima.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kamer (gelijk naast de receptie en de ontbijtzaal) was erg gehorig. Langer slapen dan 08.00 uur was er dan ook niet bij.

Prima ontbijt en erg vriendelijk personeel.

Karakteristiek hotel in een prachtige, rustige omgeving. Heel mooi terras

In weerwil van de moeite die men heeft ondernomen om met modern design van de kamer(s) een "nieuwe" sfeer te scheppen in een aloude omgeving is het toch teveel niet praktisch design, overdesigned, met name de badkamer zelf en ten opzichte van het toilet. Zeer onpraktisch!

In de zin van een locatie in de prachtige natuur van Giethoorn en omgeving is het hotel een prima uitvalsbasis. Het terras is superdelux, de service klantvriendelijk en prettig. Degelijke keuken maakt het geheel zeer acceptabel.

prijs/kwaliteit is dit een meer dan degelijk hotel, voor herhaling vatbaar
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

eigenlijk kunnen wij niets negatief zeggen.

het ontbijt was basic maar wel lekker en voldoende, de bediening was 's morgens en 's avonds supervriendelijk en stipt. De kwaliteit van het avondeten was zéér goed en voldoende, er was zelfs kans om nog bij te vragen voor de grote eters. De kamer en badkamer waren proper, geen super de luxe maar voor ons meer als degelijk, we waren in Giethoren om te varen en te fietsen en niet om op de kamer te zitten. De fietsen waren niet van de hoogste kwaliteit maar we werden geholpen om ze naar ons maat af te stellen. Het lunchpakket dat we besteld hadden voor onze boottocht was ruim voldoende en vers.

Goed hotel voor een kort verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De vloer in de kamer waren ze vergeten te stofzuigen. Heb het dan 's morgens gemeld en ze hebben het inorde gebracht. Enkel onder het bed mocht je nie echt gaan kijken 😳

Super vriendelijk personneel, niets was hun teveel. Ontbijt standaard maar alles was er. lunch en diner heel lekker. Kamer aan de kleine kant maar wel hele goeie bedden en hoofdkussens.

Super, maar jammer van de airco.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De accommodatie vonden we tegenvallen. We logeerden in houten huisjes en daar was het behoorlijk warm. Er was geen airco en vanwege de vliegen en muggen wilden we eerst geen raam open zetten 's nachts. Uiteindelijk wel gedaan, want het was niet om uit te houden.

Alles wat je voor een ontbijtje nodig hebt was aanwezig. Het diner bestond ieder avond uit 4 gangen en was in één woord geweldig. De bediening en het overige personeel is bijzonder vriendelijk. We hadden prachtig weer en hebben ook een keer op het mooie en gezellige terras gegeten. Het was voor ons ook het beginpunt voor heerlijke fietstochten door een waterrijke natuur.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Bij De Dames word je als gast echt in de watten gelegd
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We logeerden in één van de oudere kamers. De badkamer was niet erg praktisch zonder douchegordijn en degelijke verluchting. Het onderhoud van de kamer werd naar mijn mening wat haastig uitgevoerd (een keer een pyjama die nog op de grond lag, een keer onopgemaakte bedden). Een echte lounge met makkelijke sofa's zou voor mij zeker een meerwaarde betekenen

De persoonlijke aandacht van het personeel (receptie, bar, restaurant) voor de gasten is echt hartverwarmend, ik zou er zo voor terug gaan. Het hotel is erg charmant en heel goed gelegen buiten de grote drukte, maar kortbij een deel van de kanaaltjes (zooooooooooo mooi) waar het nog zalig rustig is. Op het terras is het fijn vertoeven en bij inchecken werd ons daar al meteen koffie en thee aangeboden, heel prettig was dat. Onze auto konden we op de parking kwijt op een paar stappen van de voordeur. Fluisterbootjes en fietsen zijn in het hotel te huur, wat handig is. Ons ontbijt en diner was zeer verzorgd en smakelijk en er wordt desgewenst rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren. Dit is absoluut een adresje om naar terug te keren.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien een stop in de wastafel en een douchegordijn?

gastvrijheid, vriendelijkheid van het personeel, de dames Van De Jonge zelf. Op geen enkel punt hebben we een opmerking. Standaardkamer voldoet zeker in het geval van een kort verblijf. (zolas bij ons 2 nachten)

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Een hele leuke locatie voor een lang weekend.
    • Basic Tweepersoonskamer

Prima hotel, prijs/kwaliteit goed, leuke locatie, zeer vriendelijk personeel, begint al bij de ontvangst, met een kopje koffie of drankje, blijft zeer vriendelijk tot het eind, helemaal in orde.

Super leuk weekend gehad

Had het idee dat er meer personeel bij moest daar bij ontbijt alkes wat achter liep kwa bij vullen buffet en tafels opnieuw opruimen en dekken,

Vriendelijk personeel , mooie locatie en ideaal met de haventje bij hotel

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Zie boven.

De kamers zijn ontiegelijk klein, de trap naar de verdieping ( 5 kamers) is levensgevaarlijk, geen airco en venster dichtgenageld dus stikheet, geen badkamerdeur, wastafel goed voor een kabouter. Ontbijt gewoontjes en word t niet tijdig aangevuld. Keuken gewoon zonder meer. Als dit een 4sterren is!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Fantastische ervaring
    • Basic Tweepersoonskamer

Een unieke plaats, prachtig decor. Het hotel biedt eersteklasse accomodatie aan met een glimlach. Een keuken die lekkere kost aanbiedt en mooi gepresenteerd. Lekker gevarieerd ontbijtbuffet. Ideaal om even tot rust te komen en uitstappen te maken naar Zwolle of Leeuwarden.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Viergangendiner was prima.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers echt heel klein. Je had een pad van kleine 30 cm om bij de badkamer te komen langs het bed. Kamers ook heel gehorig. Hoorde buurman snurken, neus snuiten, toiletteren en normaal praten. Personeel weinig... inchecken was alles behalve gastvrij. Kort en zakelijk, net als uitchecken.

Viergangendiner was prima. Mooi terras buiten.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Vriendelijk en warme gezelligheid. Super!!!
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij vonden het wel een beetje jammer dat het avondeten in dezelde ruimte werd opgediend als het ontbijt...

Het ontbijt was zeer goed. Er was een ruime keuze aan voedsel en dat werd geregeld aangevuld. Ook was het personeel ontzettennd vriendelijk. Al uw wensen werden vervuld of er werd naar een volwaardig alternatief gezocht. Kortom: een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

zeer vriendelijk personeel , ontbijt en dinner was zeer...
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer die we hadden was beneden naast de receptie en restaurant en daardoor wel veel geluidsoverlast . (betere isolatie zou dit probleem kunnen oplossen )

zeer vriendelijk personeel , ontbijt en dinner was zeer verzorgt en heerlijk.

Het eten in het restaurant
    • Basic Tweepersoonskamer

weinig personeel op een vol huis vragen naar koffie of thee bij ontbijt duurt te lang kamers kunnen wel met wat minder meubels , veel te weinig plaats

Het eten in het restaurant

Schattig plekje om zeker nog eens terug te komen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Een lade in de kast om wat kleine spulletjes op te bergen zou heel handig zijn.

Geweldig leuke kamer met schuifpui en "eigen "terras aan het water. Super mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Goed verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Toen ik uit de bushalte stapte was de weg naar de ingang niet duidelijk. Ik kwam op een spekgladde (door vochtig mos) steiger terecht en gleed bijna uit.

Er was een suite, zeer geschikt. Moest voor het ontbijt weg en kreeg een goed ontbijtpakket mee.

Heerlijk verblijf.

Ontbijt was, in ons geval, karig. We kwamen om 09.30 uur aan het ontbijt en er stonden veel lege schalen. Er kwam nog een stel om 9.55 uur ontbijten en zij hadden nog minder keuze. Ruim na 10.00 uur werd eea aangevuld. Was jammer en mijns inziens niet nodig. Ik ga er vanuit dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was.

Kamer was luxe en had een mooi uitzicht. Bed was ook uitstekend en het bad nodigt uit om gelijk in te stappen. Dagmenu in het restaurant was prima. Bediening heel gastvrij en porties ruim voldoende.

Zalig verblijf in een heel mooie streek

Het warme water was na een tijdje niet meer zo warm. Na een lange wandeling mocht het wat warmer zijn om een heerlijk bad te nemen.

Het ontbijt was niet enorm uitgebreid maar wel voldoende! De kamers waren wel heel mooi en genoeg luxe.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Bijzonder vriendelijk personeel en uitstekend eten.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De wc had een schuifdeur, dit was niet zo praktisch en de wastafel was aan de kleine kant. Helaas voeren de bootjes nog niet, omdat we nog te vroeg in het seizoen waren.

Bijzonder vriendelijk personeel en uitstekend eten. We voelden ons zeer welkom vanaf het moment van aankomst. Ruime en schone kamer. Rustige omgeving.

Voelt als een warm bad. Ondanks dat dit de eerste keer was dat we daar kwamen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kan werkelijk niets bedenken.

Vanaf het moment van binnenkomst tot aan het moment van uitchecken voel je je meer dan welkom bij de dames van de Jonge. Ze stralen plezier uit in hun werk en brengen dat over. In 1 woord fantastisch!!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Een perfect verblijf

Niet echt een minpunt, maar bij het douchen liep het water voorbij de watergoot. Een vloerwisser bij de douche zou handig zijn

De kamer (nr 21) was voortreffelijk. Het ontbijt en diner smaakte voortreffelijk. Bediening uiterst vriendelijk en voorkomend.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Mooie kamer, mooi uitzicht en heerlijke bedden.
    • Basic Tweepersoonskamer

De uitstraling aan de buitenkant, dat kan nog wel wat aankleding gebruiken. Locatie ligt nog wel een eindje van het centrum van Giethoorn.

Prachtige kamer aan het water met leuk terrasje. Moet met mooi weer heerlijk zijn om daar te zitten. De buitenkant van de kamer ziet er uit als een schuur, maar doe je de deur open dan bevind je je in een soort loft. Lekkere koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Heerlijk gastvrij hotel met prachtige kamers.
    • Basic Tweepersoonskamer

Tegenvallen is een groot woord maar de ruimte naast het bed is wat beperkt en iets meer kastruimte was fijn geweest.

Bijzonder sfeervolle kamer, mooi gelegen aan het water. Het personeel is bijzonder hartelijk en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Het ontbijt was heel erg lekker en erg uitgebreid.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het restaurant van het hotel was niet open. Dit was niet duidelijk genoeg aangegeven. We hadden het hotel juist geboekt vanwege het restaurant. Daarnaast was er weinig alternatief in de buurt. We konden naar het hotel ertegenover maar door onze eigen schuld waren we daar te laat. Daarnaast was er nog restaurant de lindenhof, wat een beetje te duur was (59 euro voor een hoofdgerecht). Andere opties waren in giethoorn of steenwijk, wat op 5 km afstand lag en de bussen reden niet meer en het was erg koud. Dus een samenloop van omstandigheden die het een beetje deed tegenvallen. Ontbijt maakte wel veel goed!

Het ontbijt was heel erg lekker en erg uitgebreid. De ontvangst was erg vriendelijk en je kon merken dat de vrouwen hun best deden om ons te doen thuisvoelen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was ontzettend gezellig;
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was ontzettend gezellig; romantisch knus en van alle gemakken voorzien. Het personeel was meer dan vriendelijk en zorgde ervoor dat we ons direct thuisvoelden

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Giethoorn is alleen leuk in het hoofdseizoen, nu was alles gesloten

Kamer leek nieuw en luxe, echter te kleine ruimte rondom het bed, een iets dikker persoon kon niet gewoon het bed instappen. Schuifdeur om toilet of badkamer mee af te sluiten geen succes.

Ontbijt, lekker en vriendelijke bediening

We komen er zeker nog een keer terug
    • Basic Tweepersoonskamer

Pfff we zouden zo niet weten, we hebben elders bij een grote concern wel eens anders mee gemaakt.

Ontbijt was voldoende. Maaltijden waren ook heerlijk, zuurkool soep is echt een aanrader. Kamer was klein, maar schoon, wat wij toch wel het belangrijkste vinden. We kregen een upgrade naar een andere kamer wat perfect was, en dit helemaal van hun kant, we hadden er nog niet eens om gevraagd. Dit kamer nummer houden we voor ons, om overboeking te voorkomen, wanneer wij terug komen(lol). Personeel ook heel vriendelijk, geen vraag was hun teveel. Vooral zo doorgaan Dames en personeel.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

FANTASTISCH over de hele lijn
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel vriendelijk ontvangst en deze vriendelijkheid ging het hele verblijf door. Het avondeten was sterrenniveau. Het ontbijt was fantastisch, je kon je eitje kiezen er was vers fruitsap, lekkere broodjes in één woord TOP.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Mwah...

Het was klein. Vooral badkamer en en het toilet. de schuifdeur van het toilet hing los, was niet praktisch. De kamer rook niet fris, er hing een vreemde geur.

Omdat we vroeg weg moesten werd de avond tevoren een otnbikt neergezet. Dat was attent en lekker.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het diner was prima.
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer erg klein. WC was verstopt. Ook de kamer was onpraktisch. Waar bijvoorbeeld je koffers te plaatsen ? Verder was schriftelijk een tweepersoonsbed te kunnen bieden. In werkelijkheid was sprake van twee eenpersoonsbedden.

Het diner was prima. Goede kok ! Prettige ambiance in alle eenvoud Goede bediening.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Perfecte sfeerproever
    • Basic Tweepersoonskamer

Had graag een broodrooster optie bij het ontbijt gezien.

De kamer was van goede kwaliteit. Heerlijk bed. Mooie ligging. Ook perfecte vertalingen naar het chinees.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

super gastvrij en heerlijk genoten, in een mooie bedstee geslapen met zeer goed bed!!
    • Basic Tweepersoonskamer

jammer dat je alleen op bed tv kon kijken en niet bij het zitje, ik zou de stoeltjes weghalen en er een klein bankje neerzetten met een bijzet tafeltje

heerlijk ontbijt, jammer dat er geen croissantjes waren. verder Perfect en gastvrij

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
    • Basic Tweepersoonskamer

Inchecktijd 14.00 uur. Door drukte konden we nog niet inchecken. Dat was jammer.

De hotel kamer was netjes en van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig balkonnetje aan het water.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Tevredenheid van klanten
    • Basic Tweepersoonskamer

Douche in slaapkamer viel tegen was oud.

Ontbijt was uitstekend.Personeel heel behulpzaam,eerste nacht slecht geslapen wegens getik bij het bedhoofdeind.Aan personeel door gegeven,we hebben toen een andere kamer gekregen de bruidssuite blokhut.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Vriendelijkheid personeel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Badkamer : zeer kleine lavabo - kapotte douchedeur - tv staat bovenop een hoge kast - nog nooit zo'n kleine slaapkamer gehad

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Afgelegen hotel langs fietsknooppunten.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Op 3 km van Giethoorn centrum. Zeer ZEER kleine kamer, kan juist rond bed. Kan nergens uw handdoeken omhoog hangen in de kamer. Ze vroegen wat we niet eten. de viergangenmenu konden we NIET kiezen, ze brachten zelf zo maar wat, zonder dat eerst voorgesteld te hebben.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Het personeel was geweldig;
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We hadden een kamer met een piepkleine badkamertje zonder deur, enkel een gordijn. Wassen zonder knoeien viel niet mee..

Het personeel was geweldig; niets was hun teveel!

De vriendelijkheid van het personeel

De vriendelijkheid van het personeel

De kamer

Prima verblijf. Vriendelijk personeel. Ontvangst met n kopje koffie of thee
    • Basic Tweepersoonskamer

Accomodatie . Mooie ligging. Knus hotel. Mooi terras. Een prachtige kamer met een terras aan t water. Ontbijt was prima

Zeer goed als je er de superkleine kamers bijneemt

Veel te kleine kamers

Zeer lekkere keuken

Heel fijn

Vrij gehorige kamer

Zeer vriendelijk personeel, ook de Chinese studente

Locatie prima, ontbijt goed, rustige omgeving

Locatie prima, ontbijt goed, rustige omgeving

Geweldig genoten op een fantastische lokatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Omdat ik nogal groot en "breed" ben, viel de douche/wc een beetje tegenfantas

Super ontbijt en de gastvrijheid van de dames van de Jong