Beoordelingen over De Doelen 3-sterren

Rapenburg 2, 2311 EV Leiden, Nederland

#9 van de 17 hotels in Leiden

Ik vond het een prima plek om te overnachten om een weekendje Leiden te ontdekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matrassen waren erg zacht, mijn zus is iets steviger en heeft er slecht geslapen. Ontbijt hebben we niet genomen... de ontbijtruimte zag er niet uitnodigend uit, eerlijk gezegd. Ben je slecht ter been, dan lijkt het me lastig( geen lift gezien)

Hotel lag prima gelegen, aan het centrum. Goed bereikbaar vanaf het station. Ontvangst en uitchecken was netjes. Kamers werden keurig schoongemaakt.

Heel goed bevallen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een prullenmand in de kamer ontbrak. Nieuwe handdoeken die nog niet zijn gewassen drogen niet af. Verder prima verzorgd met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie is top.

Geen goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed is erg zacht en bied geen steun. De kamer waar ik verbleef (op zolder) was erg warm. Alles is behoorlijk gedateerd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Al met al vond ik het hotel te duur (111 euro voor 1 nacht) voor wat er aangeboden werd.

De locatie is super, aan het Rapenburg in een mooi historisch pand. Het personeel is erg vriendelijk.

Gedateerd hotel wat hoognodig renovatie nodig heeft, goed ligging in centrum van Leiden
    • Suite

Het sanitair is niet meer van deze tijd. Badkamer uit de jaren 60. Voordat het toilet weer doorgetrokken kon worden duurde het 10 minuten. Tegels zaten overal los. Heeft een totale renovatie nodig. Verder ligt kamer 18 bij de voordeur en ontbijtzaal wat veel lawaai met zich meebrengt. Ontbijtzaal is hoognodig aan renovatie toe, lambrizering komt van de muren af en ziet er allemaal niet heel erg schoon uit.

De bedden lagen goed en hygiëne was goed

charmant, nu de badkamer nog
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer viel zo ongeveer uit elkaar en we konden nergens een toilettas neerzetten

Mooie locatie. Vergane glorie maar heel charmant. Ruime kamer, goede bedden. Leeslampen bij het bed. We konden koffie en thee zetten.

Wij zouden dit hotel niet aanbevelen aan onze vrienden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een afgeleefd hotel dat dringend aan renovatie toe is. Er is geen lift wat het moeilijk maakt voor mensen met een handicap. Ook de de inkom is niet toegankelijk met een rolstoel.

De locatie van het hotel in het centrum van Leiden.

Sober hotel op een super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het pand is prachtig, maar de kamer was gedateerd en erg sober. De matrassen waren voor ons té zacht.

Perfecte locatie! Vriendelijk personeel. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Mooie , verzorgde en centraal gelegen accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

misschien de verwarming in de nacht ietsje lager

Alles was super schoon. Ontbijt heerlijk en gevarieerd. Kregen , zonder te vragen, een upgrade. De ligging is uiterst centraal in Leiden aan het mooie Rapenburg en in de directe nabijheid van Musea en de mooie Pieterskerk

X
    • Standaard Eenpersoonskamer

Had eigenlijk wel een 2 pers bed gewild voor die prijs.

Het was een schone kamer. Wat mij altijd stoort dat je zoveel moet betalen als weduwe. Het is al moeilijk om alleen te zijn en dan betaal je ook nog de hoofdprijs.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Leuk hotel voor 1 nacht, verwacht geen hoogstaand gebouw van binnen.
    • Suite

Pand van binnen zeer slecht onderhouden, stopcontacten los, vochtplekken op het plafond, delen van wanden kapot. Badkamer was super mooi. De prijs van de suite is hoog voor wat je er voor krijgt. Bedden staan op wielen en niet vast aan elkaar.

Mooie locatie, dicht bij bet centrum en bij leuke museums. Mooi karakteristiek pand van de buitenzijde en zeer vriendelijk personeel

Perfecte ligging voor bezoek RMO
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel is perfect voor een bezoek aan het Rijksmuseum voor Oudheden, of het centrum van Leiden. Fraai aan de Rapenburg, heel centraal en toch erg rustig. Gemoedelijke sfeer en over in- en uitchecktijden wordt helemaal niet moeilijk gedaan.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Terug naar studentenstad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Doelen begint wel erg gedateerd te raken. Het forse gat in de muur naast het bed (kamer 6) was echt wel heel treurig. Maar toch: ik zal er graag weer boeken.

Ik heb al vaker in De Doelen overnacht. Favoriet om te verblijven als ik avond op oude studentenvereniging doorbreng.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

sfeer, ruime kamer, veel stopcontacten, prettige gastheer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er is wat achterstallig onderhoud, maar dat heeft wel enige charme en de prijsstelling is er ook naar. in de badkamer was soms een minder aangename geur aanwezig.

sfeer, ruime kamer, veel stopcontacten, prettige gastheer

standaard kamer geboekt en kregen een mooi grote kamer met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

standaard kamer geboekt en kregen een mooi grote kamer met een eigen balkonnetje. de badkamer s net helemaal nieuw en dus netjes. het is een oud pand wat te kampen heeft met lekkage waarschijnlijk. dus wat vlekken op het plafond, maar niet storend.

Okay overnachting voor 1 persoon
    • Standaard Eenpersoonskamer

Te weinig waterdruk om te kunnen douchen (9.00u 's ochtends), 1 stopcontact voor een lampje òf de TV òf de waterkoker. Erg warm in het pand, waardoor de ramen naar straatlawaai open moeten (december).

Vriendelijk personeel, ligging midden in het Leidse stadscentrum. Mooi pand. De bedden zijn erg comfortabel en de kamer was schoon.

Heerlijk. Je waant je in een andere eeuw. Fijn centraal gelegen. We kwamen voor de kerstmarkt.
    • Suite

In ons geval was een lift fijn geweest, maar er is in dien nodig een mooie kamer beneden te boeken.

Geweldige sfeer. Broers, die met aandacht voor de gasten aan het werk zijn. We voelden ons gelijk op ons gemak.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, deur van toilet/bad kamer sloot niet. Het ontbijt was erg een eenvoudig, maar wel netjes.

De lokatie was geweldig en in een mooi historisch pand.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Ons verblijf was heerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat het uitzicht op de prachtige gracht in de ontbijtkamer, je ontnomen werd door de vitrage. Ik zou ze open schuiven!!

De bedden waren heerlijk, de douche was prima, de ligging van het hotel was uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Centraal en een goed uitgangspunt voor het verkennen van de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden het lekker gevonden als er ook broodjes geserveerd werden bij het ontbijt, nu waren het alleen boterhammen al dan niet als toast.

De accommodatie was prettig centraal met behulpzame en aardige mensen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heerlijke bedden en fijne service
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bediening verwarming ergens onder 3 losse plankjes slecht zichtbaar en lastig te vinden/ bedienen

Heerlijk ruime kamer, kwalitatief goede vloeren en meubels. Heerlijk stil en rustig, behalve vrijdagnacht. Ligt aan een gracht waar veel studenten(huizen) snachts luid actief zijn. Fijne bedden en kussen (niet hard en niet zacht)

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Oud goud in het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een heel oud gebouw dat bruist van de historie. Maar zeker geen vergane glorie want de kamer was perfect, modern, van alle gemakken en heel netjes. Met een heel persoonlijk ontbijt. En dat midden in de binnenstad. Echt iets voor mensen die van goed oud houden.

Schitterende locatie met bijzonder vriendelijk personeel.
    • Suite

Parkeren in een oude binnenstad is soms lastig, maar dat neem je graag voor lief als je midden in de stad wilt slapen.

Een schitterend oud pand dat past bij de stad. De suite was zeer ruim en het hemelbed maakte de beleving helemaal af. De badkamer zag er splinternieuw uit en was van alle gemakken voorzien. Het personeel is bijzonder vriendelijk en helpt ook om je weg te vinden in de stad. Kortom: aanrader+!

Mooi oud pand vlak bij het centrum van Leiden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer was niet voldoende, douch had last van lekkage en daarbij behorende schimmel, parkeren in de omgeving is niet echt makkelijk

Mooi oud pand vlak bij het centrum van Leiden

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heel Goed ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Voor mij zijn 3 basisdingen belangrijk aan een hotelkamer: Een goed bed, een goede douche en goede / veilige wifi netwerk. Het bed was veel te zacht en voorzien van een plastic onderhoes. Bah! De douche was een zielig en zeker niet warm straaltje. De wifi was een openbaar netwerk. Jammer.

Heel Goed ontbijt

Hotel zonder comfort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit/prijsverhouding, ruim 100 euro voor een kamer zonder ontbijt is echt te veel. De kamer kwam op ons over of er al 30 jaar niets meer aan de inrichting was gedaan. Zachtboard plafonds en wanden. Meubilair gedateerd en gordijnen van goedkope kwaliteit die niet verduisterden. Jammer want het is zo'n mooi historisch pand met een mooi trappenhuis. Hotel is goed om te slapen na een nachtje doorzakken.

De locatie en ontvangst.

Comfortabel bed, mooi pand, goede locatie, kamer en badkamer...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Dunne wanden/plafond houden geen geluid tegen. Werd 's ochtends zeer vroeg wakker van iemand die boven mij aan het lopen was en lawaai van een apparaat. Oordopjes zeer aan te raden. Van een nieuw laagje verf her en der zou de kamer ook zeer opknappen.

Comfortabel bed, mooi pand, goede locatie, kamer en badkamer zagen er prima uit.

Fijne plek voor een citytrip.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden in onze kamer waren wel erg zacht. Te bescheiden straaltje water uit de douche, een stortdouche hoeft nou niet per se, maar dit was wel minimaal. Algehele indruk is gedateerd, maar wel passend bij het sfeer van het gebouw.

Top locatie in het centrum aan het Rapenburg. Gebouw met veel uitstraling en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze fietsen konden we op de binnenplaats stallen. Ontbijt is prima en uitgebreid.

Als je niet te hoge eisen stelt dan is dit een prima locatie en hotel in Leiden.

Helaas is het hotel gedateerd met name de ontbijtzaal trapopgang en de gangen. Daarentegen is de badkamer recent gerenoveerd. De matrassen zijn erg zacht waarbij je bij het omdraaien je het gevoel hebt of je je op zee waant.

Het hotel is centraal gelegen in het centrum van Leiden en daarom een perfecte uitvalbasis om de binnenstad van Leiden te voet te bezichtigen.

Leiden was een aangename verrassing, het hotel schitterend gelegen, prachtig weer, goed gezelschap!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik persoonlijk vond de matrassen te zacht. De anderen van het gezelschap hadden dan weer geen klacht. De tweede dag werd het ontbijt niet genoeg aangevuld. De eitjes waren al hard en koud. Wel kregen we op vraag extra krentenbrood.

De typische gouden eeuw-stijl. Prachtige ligging midden in de stad

De centrale, mooie, rustige ligging van het hotel in Leiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2-persoonsbed is van een eerder klein formaat (idem voor de kamer), maar is inherent aan de indeling van de kamers in het hotel.

De centrale, mooie, rustige ligging van het hotel in Leiden. Geen gigantisch groot hotel, maar een antieke herenwoning met karakter, aan het water. Restaurants, musea en winkelstraten te bereiken op slechts 5 tot 10 minuten wandelafstand.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prachtige locatie in hartje Leiden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De douche was erg eenvoudig tov de prachtige kamer

Prachtige ruime kamer met mooi uitzicht op de gracht. Kamer was heel schoon en de ontvangst was buitengewoon vriendelijk.

Het personeel was erg vriendelijk.
    • Suite

De kamer is aan renovatie toe. Ook de indeling kan verbeterd worden. De kamer is erg ruim, terwijl de badkamer vrij klein en donker is. De badkamer zelf is ook niet meer van deze tijd. De kamer an sich is erg mooi, daar valt echt wel iets moois van te maken.

Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was schoon. De bedden lagen heerlijk. De matrassen zijn van het stevigere soort, maar daar houden wij juist van. Het ontbijt was prima in orde.

Locatie was geweldig gezien promotie in academie gebouw

Er kan maar 1 raam open en er is geen airconditioning

Locatie was geweldig gezien promotie in academie gebouw Toegang kamer al vroeg beschikbaar Eigen balkonnetje Modern sanitair Mogelijkheid om koffie en thee te maken

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel voor een stadsbezoek aan Leiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een vrij kleine kamer op de bovenste verdieping en erg gehorig. De bedden waren een beetje te zacht, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Te hard vind ik veel erger dan te zacht.

De locatie, de rust en de vriendelijke gastheer.

Prima voor 1 overnachting!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was niet genoeg warm water om mijn haar te wassen. Prut straaltje in kamer 6. Na dit te hebben aangekaart is het niet verholpen. Hopelijk wel bij de volgende klant!

Ontbijt was goed. Mooie plek in de binnenstad!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Wel aardig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens mijn zoektocht naar een leuk hotel, heb ik me laten leiden door de foto's op de site. Vanwege de omgeving en het uitzicht viel mijn keuze op dit hotel. Er even niet gedacht dat elk gebouw een achterkant heeft. (((-;Dat het uitzicht soms niet verder gaat dan daken en een waslijn. Verder alles prima daar, maar volgende keer een kamer aan de voorzijde.

Dit hotel heb ik gekozen vanwege de ligging in het centrum, op loopafstand van het station. Prima prijs. Genoeg plekken in de omgeving om gezellig ergens iets te gaan eten.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer viel tegen. Het water uit de douche was lauw en had een zeer zachte straal.

Het hotel ligt dicht bij de stad. Het pand is mooi en historisch. Persoonlijke benadering door eigenaar.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goede ligging aan de Rapenburg met het centrum om de hoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen op een van de zolderkamers. Deze kamers zijn erg gedateerd en hard toe aan een renovatie. De foto's van deze kamers ontbreken op de website waardoor het interieur van de kamer niet voldeed aan onze verwachtingen.

Goede ligging aan de Rapenburg met het centrum om de hoek

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Mooi gebouw, toplocatie maar gedateerde kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer gedateerde kamer en badkamer. We hadden de "luxe kamer" geboekt, maar de kamer (op de begane grond) was weliswaar groot maar echt gedateerd, met name ook de badkamer. Bad zag er echt niet uit, de deur naar de badkamer was een schuif/klapdeurtje dat niet meer werkte. Uiteindelijk kregen we de dag daarna een betere kamer met een mooie nieuwe badkamer. Kamer op de begane grond bij de voordeur is daarbij echt zeer gehorig, deur echt niet goed waardoor je echt alles en ieder hoort die binnenkomt of op de gang loopt.

Prima locatie, mooi gebouw, grote kamers en sfeervol

• Beoordeeld op: 2 april 2017

De locatie is super, in het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De locatie is super, in het centrum Het leuke aan de kamer (deluxe) is dat er een bovenetage bij zit waar je lekker op de bank kunt zitten kijken naar de drukte op straat.

Het hotel is ons gezien de aardige prijs erg tegengevallen.
    • Suite

Wij vonden dat de kamer in matige staat verkeerde: - Deurknop kamerdeur zat los. - Kabel lamp wastafel hing los. - Badkamer was gedateerd en een groot deel van de voegen zat er niet meer in. Daarnaast hing de douchedeur er maar een beetje bij. - De kamer niet echt onderhouden. Scheuren in het plafond en schilderwerk en gedateerde meubels. - Verder miste ik de gastvrijheid van het personeel. Niet dat ze onbeleefd waren. Maar ik voelde mij ook niet echt gast en dat maakt een verblijf altijd net iets aangenamer. Wij hadden in ieder geval meer verwacht van het hotel.

We hadden een grote kamer en de ligging van het hotel was goed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prima en sfeervol voor een stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine bedjes en lage plafonds. Wij mochten vanwege het kleine bed wel naar een andere kamer met twee bedjes.

Locatie, het authentieke karakter, de sfeer en de vriendelijke gastheren.

Aanvankelijk niet prettig, tot we 's avonds laat een veel comfortabelere kamer kregen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen wij 's middags aankwamen werden wij nogal lauw begroet door een receptioniste. We hoefden niets in te vullen en geen paspoort laten zien, op zich prettig, maar een onveilig idee met tot andere hotelbewoners. De receptie was 's nachts onbemand, dat vonden we een onveilig idee. De kamer was nogal klein en we vroegen direct of er nog een andere kamer beschikbaar was. Dit was wel zo, maar deze was vergelijkbaar qua comfort, dus de moeite van het ruilen niet waard. Over de veel mooiere kamer die we later door de eigenaar aangeboden kregen werd op dat moment niets gezegd.

Wij hadden in eerste instantie een kamer op de tweede verdieping die nogal gedateerd was, hoewel hij wel voorzien was van de gemakken als tv, goede badkamer etc. Omdat wij het een beetje afgelegen vonden en we ons er niet zo prettig voelden, konden we 's avonds verhuizen naar een veel mooiere kamer, die we voor dezelfde prijs mochten betrekken. Die service, waardoor we rustig konden slapen, was heel fijn. Verder gaf de eigenaar ons zijn telefoonnummer voor het geval dat er 's nachts iets zou gebeuren.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Super locatie. Prachtig oud pand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tegen viel niets. De douche was wat krap en er was geen afzuig.

Het is een prachtig pand. We hadden 2 kamers op de bovenste verdieping. Een van de kamers liepen balken doorheen en dat was te laag voor de mannen. Bedden waren goed to zeer goed. Ontbijt is goed. Locatie is top.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Gezellig centraal gelegen hotel

Eigenlijk niets!

De ligging vh hotel: prachtig centraal. Verder is het een mooi, sfeervol en gezellig hotel. Prima, uitgebreid ontbijt, aardige, behulpzaam personeel. Ruime kamer

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Het ontbijt bestond uit ingepakte dingen en het brood was...
    • Suite

Het ontbijt bestond uit ingepakte dingen en het brood was zacht fabrieksspul. Het studentengelal op straat, dus geen kamer aan de voorkant nemen. Het is een oud gebouw dus hoort de buren. Lelijk ingericht met sfeerloze stoelen/tafels. vieze vloerbedekking

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Had beter gekund
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet aankondigen dat het ontbijt niet is inbegrepen. En dat ook wel matig ontbijt wat betreft keuze. Ontbijttijden en uitchecktijden op zaterdagmorgen! tot 9.30 ontbijt en 10.00 uitchecken. Miezerig straaltje water uit de douche.

De ligging is goed. Het is een mooi pand. Het is zeer schoon. Goed bed.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

bijzondere kamer, 2 lagen, beneden bed en douche, boven bank...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

deur was behoorlijk kapot, onderhoud zou beter moeten.

bijzondere kamer, 2 lagen, beneden bed en douche, boven bank met raam, was grappig. Ligging is goed!

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Om het nog eens over te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was goed, maar een beetje klein. Het bed een beetje aan de zachte kant, maar we hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt was goed verzorgd. Ook de ligging van het hotel is goed.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Leuk weekend in een prachtige stad waar het goed toeven is.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat de buren studenten w.s. een feestje hadden tot 3:30 uur in de ochtend was wat minder.

Goede bedden en prima verzorgd en uitgebreid ontbijt! Geweldige locatie in centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Verblijf voor bezichtiging in Leiden goede locatie alles op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift voor mensen die slecht te been zijn is de trap naar boven een beetje moeilijk.

Ontbijt zeer goed ,ontvangst prima koffer werd naar boven gedragen .PRIMA kamer goede douche en toilet zeer schoon.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Ontevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zakten door, veel te zacht. S morgens was de ontbijtzaal op slot en dat drie kwartier na opening. Geen personeel, twee telefoontjes gepleegd voor nood maar er werd niet opgenomen. Er stonden meer mensen te wachten voor het ontbijt.

De kamer was schoon, douche en toilet prima

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prima verblijf. Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima ontvangst. Ruime kamer met zithoek en voldoende ruimte voor de bedjes van de kinderen. Ook aan de kinderen werd gedacht: mooi opgemaakte bedjes inclusief knuffels.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Uitstekend verblijf in gezellig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier en daar wat lage, maar zeer fraaie en authentieke, houten balken.

Relaxe eigenaar, je mist niets. Voelt een beetje als logeren bij oma. Krantje bij het ontbijt. Persoonlijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De hoge waardering is voor de luxe slaapkamer die we pas...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je langer dan 1 meter 90 bent raad ik u aan niet een slaapkamer te nemen op de 2e verdieping. De kamers hebben prachtige steunbalken door de kamer lopen, maar ze zijn nogal laag!!!! Maar zoals ik al zei, nadien perfect opgelost door ons naar de 1e verdieping te verplaatsen.

De hoge waardering is voor de luxe slaapkamer die we pas kregen nadat wij niet tevreden waren over onze eerste kamer. Daarin was niets te veel moeite om ons tevreden te stellen. Heel goed en fijn opgelost.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Fraai historisch pand, ideaal gelegen in het centrum van...

Je mist een gezellige zithoek, waar je nog wat na kunt praten met een hapje en een drankje.

Fraai historisch pand, ideaal gelegen in het centrum van Leiden. Kleinschalig en sfeervol. De kamers worden goed schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

netjes, vriendelijk geholpen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik lag in een kamer onder de airco van de buurman, een restaurant. airco slaat elke tien minuten aan en ruikt naar voeding, geen raam open dus, en daardoor te warm. Geluidsoverlast is logisch want hotel ligt midden in de stad op een kruispunt

netjes, vriendelijk geholpen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima hotel in centrum van Leiden

Ietwat gehorig, kamer ernaast

Statig gebouw aan Rapenburg in het centrum van Leiden. Rustieke sfeer. Enthousiast, vriendelijk personeel. Schoon bed en sanitair, prima verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De locatie was heerlijk

Matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer matig. Riool lucht. Zeerbeperkt ontbijt Douche niet handwarm te krijgen.

Geweldig verblijf

Alles was in orde

De ligging, de sfeer van het hotel. Mooie kamer met geweldig zicht.

De Doelen, een erg goed doel in het centrum van Leiden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mooie kamer, badkamer, bed en ontbijt.

De bedden slecht geen airco.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden slecht geen airco. Bijna geen waterdruk in douche en wastafel

Het ontbijt was redelijk als je koos voor brood.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was redelijk als je koos voor brood.

Vriendelijk personeel en lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm op de hotelkamer

Vriendelijk personeel en lekker ontbijt

Kamer
    • Suite

Onvriendelijk personeel. De avondverantwoordelijke werd duidelijk liever niet gestoord.

Kamer

Mooie ligging met uitzicht op gracht centraal in leiden mooi...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie ligging met uitzicht op gracht centraal in leiden mooi historisch pand

Geen airco of ventilator op de kamer .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco of ventilator op de kamer . het was aardig warm op de kamer.

Mooi centraal hotel

Bedden waren erg zacht

Locatie is ideaal, mooi centraal

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Leiden heeft n prachtig historisch centrum

Prima kamer en badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen airco, warm dus. Maar ramen konden gelukkig open richting binnenplaats, dus geen lawaai.

Prima kamer en badkamer. Fijne locatie.

Gedateerd interieur.

Gedateerd interieur.