Beoordelingen over De Eenhoorn 3-sterren

9,7

9,7

Nog NOOIT, zo een volledig Prima hotel gehad.op( alle) vlakken!100%Top

Een woord:NIETS😄😄😄😄V

Heel lekker ,vers,genoeg en met liefde klaargemaakt echt TOP😄😄😄😄 Kamer 9voor2pers was,mooi ,modern. Zeer proper.goei douche,en bedden.we gaan ZEKER TERUG.😀😃

Zeer sympathieke en professionele medewerkers.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

We verbleven er toen het zo warm was en er is jammer genoeg geen airco dus was het heel warm op de kamer. In het hotel kan je ook eten maar ik ben vegetariër en er stond geen enkel veggie gerecht op de kaart dus zijn we noodgedwongen ergens anders gaan eten. Het ontbijt is heel lekker maar niet in buffervorm dus we kregen een bord met hesp enzo waar ook de kaas oplag. Wederom, geen smakelijk zicht voor vegetariërs. Ook onnodig om h zo te serveren want de locatie past perfect om in buffetvorm te werken. Het bord met vlees en kaas bleef een uur staan tijdens ons ontbijt in de warmte dus alles moet daarna weggegooid worden. Wel lekker vers fruit gekregen.

Zeer sympathieke en professionele medewerkers. Kamer was heel netjes. Heel fijne en ruime badkamer

Een echte aanrader p
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

De twee matrassen liever een matras of iets dat ze niet uit elkaar schuiven , en een grote spiegel ontbrak

De lieve warme mensen die in de zaak werken en ook de eigenaars Supper mensen

mooie en ruimte kamer, gerieflijk ingericht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zithoek en Bad

mooie en ruimte kamer, gerieflijk ingericht. Geen idee hoe warm het daar (onder dak) wordt bij een écht warme zomerdag ; maar bij ons was het zeer aangenaam (buiten : 20-22gr). Badkamer was ruim en degelijk, mét bad. Onthaal was super-vriendelijk, zeer professioneel. Ontbijt was fantastisch : zeer ruim, gevarieerd

Nog steeds zeer goed

Televisie had geen Duitse zenders meer, ook geen BBC meer! Waarom?? Ook ontbijt viel een beetje tegen. De keuze in toespijs leek wat minder groot geworden en één gekookt eitje, zonder keuze in welke vorm men een ei lust. Twee armzalig kleine kopjes koffie zijn ook niet echt afdoend om goed wakker te worden.

Het was de 4° ;keer dat we hier verbleven en aan al onze wensen was meer dan voldaan. Personeel: beleefd, bekwaam, hartelijk. bedden en badkamer zijn van uitstekende kwaliteit.

Ons verblijf was perfect zowel overnachten als restaurant. We komen zeker terug.

Het ontbijt was uitgebreid en per tafel verzorgd. Dus geen buffetten waar eenieder ligt te scharrelen. Het restaurant is uitstekend en super vers. De ziel van de eigenaar-kok is in elk gerecht terug te vinden en zeer lekker. Ook mooie wijnkaart. De gastvrijheid van alle personeel maar bijzonder de gastvrouw is uitzonderlijk in deze tijden. De kamers zijn zeer proper en netjes. Badkamer zeer proper. De rust is gegarandeerd.

Het ontbijt was echt super lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zithoek en Bad

Dat het bubbelbad met moeite aanging en daarna niet meer uit ging.

Het ontbijt was echt super lekker. En ook genoeg keus. Het werd netjes aan je tafel gebracht zo hoefde je zelf niet hele tijd op en neer te lopen.

Super!! Ook dankzij het zalig weertje dat weekend!!

Een kleine badkamer! Als je uit de douche stapte, moest de andere de lavabo verlaten wegens plaatsgebrek en wij zijn allesbehalve dikke mensen!

Geen buffet maar een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan!

Een heel persoonlijk en warm onthaal, en dit zowel door de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zithoek en Bad

Een heel persoonlijk en warm onthaal, en dit zowel door de eigenaars als het vakkundige persooneel. Hele mooi, ruime kamers voorzien van alle comfort. Een ontbijt zoals het eigenlijk in elk hotel zou moeten zijn : vers, variatie en aan tafel geserveerd. Dikke pluim voor het volledige team.

Omgeving ontdekken op een eenvoudige,rustige ontspannen sfeer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Zithoek en Bad

Kortom alles verliep perfect.Zeer goed ontvangen,met de juiste nodige informatie.Het ontbijt was gewoonweg formidabel.De kamer zelf was mooi ingericht met de nodige uitrusting.Het hotel straalde rust uit.Kregen nuttige informatie betreffende activiteiten in de omgeving. Kortom uitstekende 3-daagse.

Heel hartelijke ontvangst, ook al was het vrij druk in het...

Heel hartelijke ontvangst, ook al was het vrij druk in het restaurant en kwamen we samen met nog andere gasten tegelijk toe. Er was even wat verwarring ivm de juiste kamer, maar dat werd efficient en tot onze tevredenheid opgelost. Goede service met de glimlach :) En het onbijt ? Nog steeds prima en het blijft een reden om er te logeren.

De restaurant van het hotel was excellent, de keuze, de...

Niets, alles was OK

De restaurant van het hotel was excellent, de keuze, de kwaliteit van het eten en ook de service; zou een ster meriteren; Bij het ontbijt worden alle wensen vervuld.

volledig verrast door zo veel perfectie in service en kwaliteit.

eigenlijk niets

goede kamer met alle faciliteiten in de kamer die je voor zo'n prijs kan verwachten, maar dan wel nieuw, schoon en modern. Verder een ontbijt zoals je ze nog maar zelden ziet in hotels : fantastisch !

Klasse zowel naar hotel, klantvriendelijkheid en hygiëne!

Kleine tasjes koffie maar ze lieten zich wel smaken.

Prima ontbijt, persoonlijk aan tafel dus niet zelf heen en weer naar buffet. Er wordt op tijd gevraagd of je nog iets nodig hebt. Koffie wordt per tas gebracht en telkens je erom vraagt. Een kannetje aan tafel zou misschien nog idealer zijn maar voor het hotel behoort dit tot hun persoonlijke service.

Het was een aangenaam verblijf in De Eenhoorn!

Grote kamer, goed bed, badkamer oké en proper, rustige buurt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Lekker eten, verzorgd ontbijt met verse vruchten en fruit.

Mijn verblijf in dit hotel was fantastisch. De eigenaren zijn enorm gastvrij.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Mijn verblijf in dit hotel was fantastisch. De eigenaren zijn enorm gastvrij. De maaltijden worden met liefde bereid en dat merk je. Een ´home away from home´ . Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Uitstekend!
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Niets. Het enige wat niet heel handig was, was dat er in het toilet geen fonteintje is. Maar dit staat in schril contrast met al het positieve wat ik hierboven heb aangegeven.

Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam, avondeten prachtig opgediend en uitstekend van kwaliteit, heel verrassend was ook de amuse en de appatizers van verse garnalen en kreukels. Ontbijt was vorstelijk. Koffie- en tweefaciliteiten op de kamer, alles was prima voor elkaar.

Wat een super fijn hotel met heel prettig personeel, een...
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Wat een super fijn hotel met heel prettig personeel, een fantastisch restaurant waar verbazend goed om werd gegaan met mijn lactose allergie. Wat een service!!!, prima parkeer gelegenheid, rustig, ruime SCHONE kamer. Kortom, ik kan dit hotel zeker aanbevelen en zal er zelf zonder twijfel nog eens terug gaan. Helemaal TOP!

We waren van het gedacht een hogere score te kunnen gegeven , is voor ons tegengevallen .

Incheck , waren met andere zaken bezig . Voor het diner s avonds waren we niet zo welkom , kregen we het gevoel meer een last te zijn dan een gast . we zijn dan maar buitenshuis gaan dineren .

ontbijt , heeft veel goed gemaakt , was perfect in orde .

Perfect

Geen tegenvaller kunnen ontdekken

De kamer perfect schoon en gezellig het ontbijt was luxe met o.a vers fruit en verse broodjes, het personeel en eigenaars zeer vriendelijk deze mensen hebben helemaal begrepen wat service is... een hele dikke 10 voor deze mensen

Fantastische uitvalbasis voor bezoek kustplaatsen en Brugge

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was voortreffelijk en gevarieerd. Ruime mogelijkheid om te kiezen aan tafel. Dus geen buffet. De kamer was geweldig. Apart toilet, mooie douche en doucheruimte en verlichting was verrassend.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Top en aanrader!
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Minimaal minpuntje was dat het tweepersoonsbed uit 2 matrassen bestond, dat hadden we liever uit een geheel gehad. Maar wel heel erg fijn matrassen hoor!

Wat een lieve gastvrije mensen, alles was top!

super ontspannend verwend uitstapje

absoluut niks

zeer vriendelijk personeel mooie prachtige ruime kamer het avondeten was subliem pluim voor de chef en zo verwend zowel amuse als garnaaltjes en gamba's bij hoofdgerecht zowel frietjes als speciaal kroketjes zowel warme als koude groentjes bij koffie bordje met allerlei lekkers

niet gewweest

dat het totaal niet doorging omdat zij een fout hadden gemaakt ze wilde mij wel reserveringskosten laten betalen maar dat weiger ik

werd afgebeld omdat de prijs niet klopte hadden een 0 te weinig neergezet

• Beoordeeld op: 30 november 2017

een aanrader!
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Er was niks op aan te merken. Alleen een kapstokje om kleren op te hangen in de badkamer misschien ??

Het ontbijt en avondeten was heel lekker. Vriendelijk personeel en ook eigenaars heel behulpzaam en vriendelijk. Hotel rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Aanrader!

Zeer hartelijke ontvangst, heel sympathieke eigenaars die er zeer mooie service aanbieden en heel erg hun best doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, het is een hotel maar heeft de huiselijke sfeer van een B&B, heerlijk en uitgebreid ontbijt, zeer verzorgd en goed onderhouden kamers.

Het was gewoon super!!!

Alles was perfect!!!

Tophotel, Topteam! Héél lekker ontbijt, zoveel vers fruit. Nooit gezien. Mooie kamer met balkon. Niets was te véél gevraagd. Wij komen zéker terug.

Wij hebben van het verblijf in het hotel en west Zeeuws Vlaanderen genoten.

Het ontbijt als een verwen-feest. De kamer comfortabel en schoon met toilet en badkamer (douche en wastafel) gescheiden, alles schoon en van alles voorzien. Alleraardigste en behulpzame bediening. Ook zeer goede kaart en keuken voor de lunch en avondmaaltijd.

Fantastisch!

Helemaal niets!

De ruime kamer was superschoon, zo ook het sanitair. Je kan aan de gastheer en gastvrouw merken dat ze liefde voor het vak en de gasten hebben. Het ontbijt smaakte heerlijk en was meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Charmant hotel met supervriendelijke bediening en super ontbijt.

We werden eerst en vooral SUPER VRIENDELIJK ontvangen door zowel de medewerkster als de zaakvoerder. Het hotel is een kleinschalig, charmant familiehotel dat zeer verzorgd is. S'avonds genoten we in het restaurant van een heerlijk diner met een zalig wijntje. S'ochtends werd ons een supervers ontbijt aan tafel geserveerd, alles wat je maar konden wensen was aanwezig. Het enige minpuntje was de regen die ons verhinderde om te genieten van het kleine gezellige stadje.

Een prima hotel, met opvallend schone kamers en vriendelijk personeel.

Niet van toepassing.

Vriendelijke ontvangst. Geen vooruitbetaling. Een perfect ontbijt, zeer uitgebreid met diverse soorten vers fruit, geserveerd aan tafel. Rustige omgeving tijdens het verblijf.

het mooist is natuurlijk de wijze waarop het ontbijt wordt...

niets viel ons tegen ook de slaapkamer was uitstekend , zeer schoon , prima

het mooist is natuurlijk de wijze waarop het ontbijt wordt aangeboden . Uitstekende kwaliteit 'prima bediening. Top

Fantastisch.

Alles was gewoon TOP!!!!

Ontbijt was super lekker,allemaal verse produkten gewoon TOP !!! Kamers mooi afgewerkt en zeer netjes.Super vriendelijk personeel en eigenaars. Aangenaam verrast.

Een aanrader voor iedereen!

We wilden 'avonds "de menu" nemen en die was al "uitverkocht". We hebben dus iets van de kaart gekozen, wat ook zéér lekker was.

Prima ontbijt geserveerd aan tafel! Veel vers fruit! Zéér vriendelijk personeel! We werden in de watten gelegd!

Goed.

Eigenlijk niets ! Buitendeur sloot niet ? Bij opmerking hadden ze dit verholpen. Maar opnieuw uitproberen, kregen wij ze weer niet gesloten... (Maar is geen kritiek, misschien een bepaalde handeling vereist ??? )

Ontbijt ! We misten niets.

Heerlijk weekend gehad.

Trappen lopen.net nw knieen,geen lift! Personeel wel bereid, de koffers te sjouwen.

Ontbijt super.heerlijk vers fruit,vriendelijk personeel.al bij al top!De kok probeerde het eten, naar onze wens te bereiden.

Wij vonden de accommodatie chick behalve het ontbreken van...

Voor onze begrippen was het uitstekend.

Wij vonden de accommodatie chick behalve het ontbreken van een lift. Verder zeer correcte bediening, voor herhaling vatbaar.

aangenaam, rustig uitblazen, o.a. dankzij bereidwillig personeel
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

geen nachtlampje op nachtkastje naast het bed ; ofwel volle licht ofwel niks ; geen aparte mogelijkheid om te lezen als partner bv reeds wil slapen ; ook 2 matrassen in 1 bed : gleuf in midden niet zo handig !

ontbijt was schitterend, meer dan voldoende, van alles wat: brood, toespijs, fruit, vers fruitsap, koffie en thee , prima, een aanrader

Het was gewoon super!

Er was op deze accomodatie niets negatiefs te vinden. Een aanrader!

Het ontbijt was super aan tafel geserveerd. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Uitstekende keuken!

het ontbijt

voor ons is het een zeer goed hotel we komen hier elk jaar overnachten en het is nog nooit tegengevallen prima prijs/kwaliteit verhouding

het ontbijt

Standaardkamer, uitstekende douche en uitstekend ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Het bedlinnen is goed, maar de bedden zelf vond ik het minste aan ons verblijf. Veel te zachte bedden en twee tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden die een tweepersoonsbed vormden.

Het ontbijt is fantastisch. Geen buffetvorm, maar zeer verzorgd aan tafel met een uitstekende bediening. Voor mij persoonlijk één van de beste ontbijten in de Benelux. Zeer aangename douche. Uitstekende hygiëne.

Rustig,proper hotel
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Kamer op 2de verdiep geen lift.alleen trap,voor mensen die moeilijk te been zijn wel nadelig.

Uitstekend ontbijt!heel rustig,geen lawaai op de gang.personeel heel vriendelijk!

Prima hotel voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Goed efficiënt hotel. Vriendelijk personeel. Parkeren niet op eigen terrein maar veel plek in de buurt. Apart toilet en badkamer was handig. De kamer was degelijk en schoon.

zeer leuk hotel met fantastisch ontbijt

de prijs voor het avondeten en de huiswijn was best wel duur.geen menu bv met 3gangen elk gerecht apart en dat telt op..in de buurt van accommodatie kon je veel beter eten voor veel minder geld.wat we kregen was wel zeer lekker..de extra bij de koffie (dat waren zoetigheden bonbons)stonden bij de koffie..maar dus NIET gratis bleek achteraf..vond ik wel dat moest gevraagd worden

het ontbijt was zeer lekker en gezond..de kamer was veroudert maar kraaknet.misschien door booking.com geen gerenoveerde kamer(badkamer)we sliepen aan achterkant op1ste verdiep personeel vriendelijk.

een adres om terug te keren en de dorpjes en kuststreek rondom te verkennen.

Even klein misverstand, afrekening verschil prijs hotelkamer en prijs hotelkamer voucher Booking.com. Hebben zich zonder probleem aan de voucherprijs Booking gehouden.

Ontbijt zoals het hoort, verse broodjes, zeer goede koffie en heerlijk vers appelsiensap, vers fruit en yougourt, muesli, en perfect zacht gekookt eitje. En dit alles met de glimlach. Rustige kamer, goede sanitaire voorziening en apart toilet.

heel gezelig en rustig

niets .

het ontbijt was SUPER, zo veelzijdig; broodjes, beleg, eitje, vers fruitsap, vers fruit(veel soorten), yogurt, koffie thee......, echt super , zelden of nooit meegemaakt.

heerlijk verblijf ga zo door

jammer dat het als je binnen komt in hotel de etensgeur ruikt,misschien afzuiging niet goed afgesteld,en zeer warm op de kamer,ondanks de ventilater,maar waren ook weer ff warme dagen

ontbijt was uitstekend verzorgt,personeel zeer vriendelijk,heerlijke grote kamer zalig bed

Het ontbijt was fantastisch, nergens zo goed meegemaakt,...

Warmte op kamer, gordijnen waren open toen wij arriveerden terwijl het erg warm was en de zon precies op kamer scheen. Er was geen airco, wel een waaier.

Het ontbijt was fantastisch, nergens zo goed meegemaakt, veel vers fruit en prachtig opgemaakt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heel aangenaam verblijf met prima restaurant en super ontbijt!
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Super warme lieve gastvrouw en -heer. Ze zijn ook heel attent, konden we ondervinden tgv de verjaardag van mijn vrouw. Mooie en ruime kamer met afzonderlijk toilet. Het ontbijt was heerlijk en we werden persoonlijk aan tafel bediend door de gastheer. Lekkere soorten broodjes, vers fruit, gebakken eitjes, verschillende soorten vers beleg en..........(teveel om op te noemen). Restaurant is super! Heel lekker gegeten. We gaan zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

gezellig, ontspannend

Eigenlijk was alles opperbest, het onthaal; de vriendelijkheid van het personeel, het ontbijt was super, bediening aan tafel, het avondeten in restaurant, grote keuze aan de kaart, gezellig vertoeven..proper hotel, goede bedden en een 2e kussen beschikbaar in de kast, toilet apart, niet in de badkamer, een pluspunt, gaan zeker nog terug!!!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Alles ok. Het weer had iets warmer mogen zijn in Zeeland.

Een lift zou wenselijk geweest zijn.

Persoonlijke touch, benadering van het personeel. Ontbijt individueel opgediend prachtig. Eens geen buffetvorm. Centraal goed gelegen nering.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Hotel met toekomst?

Geen afsluitbare fietsenberging. Kamer erg warm, waardoor comfort niet optimaal was.

Ruime kamer met een prima bed. Nieuwe eigenaren doen goed hun best. Restaurant hebben we niet getest!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

samen een wekend even er uit bezoek bij bekenden van ons en dan in combinatie met de zee in de buurt

niets helemaal niets

het ontbijt was top nooit ergens beter gehad we vonden het personeel heel atent maar niet storend het is er prima vertoeven echt een aanrader

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Een echte aanrader!

Geen negatieve punten

Zeer nette en verzorgde kamers. Gepast gastvrij onthaal. Lekker royaal ontbijt met vlotte bediening aan tafel. Je wordt hier als gast echt verwend! Zeker een hotel om nog terug te gaan.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

We werden verwend !

Minder mobiele personen moeten rekening houden met een steile trap naar de kamers; er is immers geen lift.

Uitstekende service en vriendelijkheid van het personeel

De service.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

De service. Ontbijt was om 9 uur. Maar omdat wij al om 7.45 uur weg moesten heeft men voor ons een uitstekend ontbijt klaar gemaakt. Geweldige en vriendelijke service

De ideale verblijfplaats voor een fietsvakantie.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

De koeling van de kamer kon enkel gebeuren door de ramen open te zetten waardoor er dan ook meer lawaai naar binnen kwam.

Het ontbijt was super en de bediening was heel vriendelijk, de kamer was niet zo groot maar alles was er aanwezig, enkel zou er wat airco mogen geplaatst worden.

Heerlijk ontbijt.
    • Hoek Kamer Tweepersoonskamer

De hartlijke ontvangst. Er is geen afzonderlijke fietsstalling, maar overdag kan je fiets buiten naast het terras vastgezet worden en 's avonds wordt werden de fietsen op het afgesloten terras gezet. Veilig achter slot dus. Het hotel ligt pal in het centrum maar 's avonds wordt het echt stil in het centrum. Wij sliepen er alvast goed. Maar eigenlijk ga je er gewoon voor het ontbijt. Verse vruchten - aardbei, zwarte bessen, ananas, frambozen en braambessen. Verschillende soorten broodjes, een eitje. Top.

Uitstekend!

Er is geen lift, maar voor ons niet echt een probleem.

Alles top. Geweldig ontbijt met echt alles erop en eraan. Vriendelijke mensen en grote kamer, prima bed, ruime badkamer en toilet Een aanrader!

Een aanrader !! Gaan we zeker nog eens terug.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Lekker ontbijt !!Bediening aan tafel maar niets te kort ! Lekker vers fruitsap. Een lekker schotel vers fruit. Vriendelijke uitbaters en personeel enz......

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Uitstekend en rijkelijk ontbijt,maar ook het restaurant...
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Uitstekend en rijkelijk ontbijt,maar ook het restaurant verdient lof De kamers zijn ruim,doeltreffend ingericht,met aangepaste bemeubeling. Hygiene perfect,zeer vriendelijke eigenaars en hotelpersoneel. Een aanrader!

Een echte aanrader8

Helemaal niets, was top!

Leuke ontvangst, mooie ruime kamer. S'avonds was het eten uitstekend en super vriendelijke bediening. Het onbijt s'morgens was overheerlijk. Vers fruit, yoghourt, lekkere broodjes, vleeswaren, kaas, choco, konfituur. En vooral een lekkere tas koffie. Geen koffiekan, zoals men in de meeste hotels s'morgens krijgt. Neen, een echte tas koffie van het koffiemachine. Dit hotel is een echte aanrader. Het plaatje klopt volledig!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Lekker eten, rustig uitslapen, heerlijk ontbijt. Engelbewaarder Peter inbegrepen.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Je kan gratis parkeren op het publieke parkeerpleintje om de hoek, maar zet de auto *niet* in de vakken onder de bomen. Aan de hoeveelheid smurrie op dak en motorkap te oordelen gaan er hier incontinente koeien 's nachts in de bomen slapen ...

Je wordt er hartelijk ontvangen en bediend. Ruime kamer, als nieuw na recente opfrisbeurt. Zeer rustige buurt (centrum ...), heerlijke bedden, heerlijke douche - geen gehannes om het water op de juiste temperatuur te houden, en voldoende warm water in een grote douche. En alles is er kraaknet, zowel op de kamer als in het restaurant. Rustige klasse zonder poespas 's avonds in het restaurant. De keuze op de kaart is enigszins beperkt maar alle gerechten zijn met veel zorg afgewerkt, de groenten zijn heel erg vers en divers (...), en je krijgt degelijke porties. De chef werkt er al meer dan drie decennia, is recent ook eigenaar van het hotel geworden en werkt zich uit de naad om het iedereen naar de zin te maken. Bij het aperitief kregen we ongepelde gekookte noordzeegarnalen, en alikruiken - een verademing vergeleken met het anders gebruikelijke fabrieksvoer zoals kraknootjes en synthetische chips. En bij het hoofdgerecht, naast het gebruikelijke slaatje en tomaten, kregen we lamsoor (een groente ...) dat voor ons een ontdekking was. 's Ochtends wordt een heerlijk en uitgebreid ontbijt aan tafel gebracht, geen gehannes aan een buffet. Inbegrepen in kamerprijs. Een aanrader, ook als je eigenlijk in Knokke op bezoek bent zoals wij.

Culinair
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Sfeevol hotel met zeer vriendelijk en gepassioneerd personeel. Kamers bereikbaar via trap, geen lift. De grootte van de kamers is ruim genoeg, comfort prima, wel wat gehorig. Diner en ontbijt van super kwaliteit.

Ideale uitvalsbasis om Cadzand en omgeving te ontdekken

Zwakke Wifi (eigenlijk onbruikbaar)

Super heerlijk ontbijt opgediend aan tafel - zeer vriendelijke ontvangst - prima gelegen - rustig - gratis parking vlakbij (100m) - kamer onbersipelijk en kraaknet

• Beoordeeld op: 21 april 2017

• Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Niets viel tegen ( alleen het feit van de werken aan de markt , maar daar kunnen zij niet aan doen )

Onthaal , ontbijt,restaurant, kamer .... alles viel geweldig mee

Een superverblijf die we iedereen zouden aanraden.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Tip : misschien een thermoskannetje met koffie op de tafel zetten bij het ontbijt. Wij zijn grote koffiedrinkers en we moesten telkens koffie bijvragen.

Het ontbijt was onverbeterlijk. Ook 's avonds zeer lekker gegeten. Prima kok ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De gastvrouw was oprecht geïnteresseerd in haar gasten. Tof dat we de fietsen konden binnenzetten.

Heel aangenaam verblijf - echt dikke pluim aan de uitbaters en het personeel!!
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Eigenlijk alleen positieve punten wat het hotel betreft: Enorm verzorgd ontbijt, Niveau van het restaurant heel hoog, Properheid van de kamers perfect, Hotelpersoneel heel vriendelijk en professioneel. Iedereen doet zijn best om het zo aangenaam mogelijk te maken.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Het ontbijt was zeer verzorgd, en op een zeer persoonlijke...
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Heb er lang over nagedacht, maar kon niets vinden.

Het ontbijt was zeer verzorgd, en op een zeer persoonlijke manier door de vriendelijke patron himself bediend. Kraakverse charcuterie, een eitje naar keuze, pistolets en croissants, yoghurt met 5 verse rode vruchten waren de hoofdspelers van het ontbijt. Het restaurant was een schoolvoorbeeld van een verzorgde klassieke keuken, en dit aan verantwoorde prijzen ! Bediening top, vriendelijk en proactief. Aperitief werd geserveerd op het zonovergoten terras met windscherm. Gezellige drukte op een woensdagavond in het restaurant : dit zegt toch genoeg !

Voortreffelijk!

Ongelooflijk fijn hotel met super bediening en lekker eten. Het ontbijt is uitstekend en de uitbaters zijn correcte en vriendelijke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.

was erg fijn en hartelijk

Toen we vrijdag aankwamen was het hotel dicht. Er werd gewerkt aan het terras en de hele markt lag open Zijn op het eind van de middag teruggekeerd Volgens een medewerker gingen ze pas om 16.00 uur open Op het formulier van bookingcom stond 14.30 uur

De kamers waren erg netjes en ruim Fijne douche

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Geweldig, een aanrader voor wie echt wil genieten.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Geweldig hotel, super vriendelijk personeel. Eerlijk lekker eten en een fantastisch ontbijt. Kamers tip top in orde met alles er op en eraan. Ook nog een pluim voor Peter, de sympathieke baas van de zaak. Hij zorgde er persoonlijk voor dat we niets te kort kwamen.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ontzettend uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Er valt niet zo veel te beleven in het dorpje Oostburg zelf. Sluis en Cadzand zijn wel heel makkelijk en snel te bereiken met de auto, op een kwartiertje rijden ongeveer.

Ontzettend uitgebreid ontbijt. Heel erg lekker en met verse producten. Het personeel is heel vriendelijk. De kamer is niet supermodern, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. De badkamer is wel heel nieuw en alles is erg proper.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Onze favoriete hotel als we op familiebezoek in Zeeuws Vlaanderen zijn.
    • Tweepersoonskamer - 2e Verdieping

Kamer 9: 2e trap is vrij smal en persoonlijk heb ik dan liever trapleuningen aan beide kanten.

Ontbijt (geserveerd (erg fijn), dus geen buffet) was zoals altijd zeer compleet en overheerlijk, zeer goed vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

personeel en eigenaar super vriendelijk!

gezien de tijd van het jaar zijnde januari, waren de meeste winkels dicht in het centrum. Aan het hotel is er niets op aan te merken

personeel en eigenaar super vriendelijk! prachtige kamers, super badkamer met zalige douche. Propere kamers

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Eenhoorn