Beoordelingen over Best Western City Hotel de Jonge 4-sterren

Brinkstraat 85, 9401 HZ Assen, Nederland

#8 van de 10 hotels in Assen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Mooie en smaakvolle lokatie in het centrum,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het blijft wat lastig, dat klein stukje oversteken van restaurant naar hotelkamers.

Bediening is jong en professioneel. Nette kamers en ontvangst bij de receptie.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Mooie centrale ligging

Hygiëne kan beter Kleine badkamer Geen wastafeltje in aparte toilet

Mooie centrale ligging Gunstig geprijsde parkeerkaart Goed ontbijt Fijn personeel Lekker bed

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Prettig verblijf in een rustgevende omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij onze aankomst, bleek de ontbijtruimte in het hotel niet klaar. Was een tegenvaller en er moest nog heel veel verbouwd worden. Foto's bij boeking bleken toekomstmateriaal en niet de werkelijkheid.

Ontbijt was prima en het hotelpersoneel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

super...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

als ik mag klagen over uitzicht midden in de stad dan klopt dat een beetje...had ook niet anders verwacht en ben ook geen uitzicht nodig als de rest goed is.

lokatie was super.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een minibar in de kamer zou het nog beter maken.

Goed ontbijt, prima bedden, parkeerfaciliteit: prima. Dineren in het restaurant: goed. Leuk terras (net klaar na de afgeronde verbouwing) Op enkele minuten lopen van Drenths Museum (een bezoek beslist waard) en de brink en vlakbij andere horeca met bijbehorende terrassen.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Heerlijk rustig en toch midden in centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden moeten zeggen bij boeking dat op de dag van aankomst er markt voor het hotel was, dus moeilijk bereikbaar

super behulpzame receptioniste. Midden in centrum en toch hele stille kamer. Mochten onze motor achter poort op eigen terrein parkeren.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

voldeed ruimschoots aan verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

functionele details niet goed afgewerkt; prachtige open douche met afvoergoot, echter water liep niet goed af en verspreidde in badkamer. Keurig dienblad met waterkoker en toebehoren; geen stekkeraansluiting op de plek zodat we hele blad diende te verplaatsen.

Zeer ruime kamer en interieur goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Hygiene kan beter!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet gemeld dat ze aan het verbouwen zijn, kregen een verkeerde kamer, badkamer was niet schoon en de vloer in de kamer was echt heeel vies, niet gedweild!

De ligging is perfect! Parkeren is ook makkelijk en kost maar 3 euro voor een hele dag. Winkels zijn allemaal op loopafstand. Het bed was heerlijk!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

4,5
    Ruime kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant en ontbijtzaal was armoedig vanwege verbouwing ( waar niet over gecommuniceerd wordt op de website). Bediening doet goed zijn best. 's Nachts om 3 uur redelijk wat lawaai.

Ruime kamer. Heel handig midden in het centrum van Assen. Ontbijt was uitgebreid en kwalitatief goed!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Heerlijk hotel,we komen beslist nog een keertje teug, echt een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niks, was precies volgens verwachting.

De kamer was heel mooi en ruim, het ontbijt was uitstekend. Heel vriendelijk personeel, echt een aanrader. We komen beslist nog eens terug.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer mist douchescherm waardoor heel de vloer nat wordt. 13.50 voor een ontbijt is echt te duur. We zijn daarom buiten de deur gaan ontbijten

Grote kamer. Prima bed. Rustig gelegen. Dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Helemaal top
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enigste is het parkeren, met veel bagage vanuit de parkeer garage is lastig. Daar staat welweer tegenover dat men een uitrij kaart krijgt

Alles was zeer goed

Dit is het net niet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt moest ergens anders worden genuttigd ivm met verbouwingen die niet op voorhand waren gemeld parkeren was niet voorhanden bij de lokatie en snachts veel last gehad van luidruchtige klanten die alarm af lieten gaan en ruzieden op de gang Douche had geen scherm waardoor de gehele natte ruimte nat was en na het douchen de vloer moest worden gedweild om naar de wc te kunnen.

Het ontbijt was ruim voldoende maar niet optimaal door een andere lokatie. Kamers waren netjes en schoon

Gezellig hotel midden in het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet is erg laag. De ontbijtruimte is in het (gezellige) aangrenzende café, maar is niet binnendoor bereikbaar. Dat kan vervelend zijn bij slecht weer. Hotel is lastig bereikbaar via navigatie (zeker op de dag als het koopmarkt is in het centrum). Misschien handig om dit op de website met advies om te parkeren in parkeergarage bij het stadhuis.

Vriendelijk personeel, gezellige bar/ontbijtruimte. Geen overlast van de verbouwing. Ligging midden in het centrum

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Dat het midden op een leuk plein ligt en dat de auto vlakbij...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer geboekt bij aankomst kreeg ik een andere kamer met een invalide badkamer, naar de receptie gegaan en gevraagd om de kamer die ik geboekt hebt, ik heb de kamer die ik geboekt hebt ook gekregen! Alleen had de dame van de receptie wel mogen aanbieden om de spullen te verhuizen naar de andere kamer ze ging er een beetje laconiek mee om en de receptioniste heeft me niet de geboekte kamer geven! Bed ligt goed alleen heel vervelend dat het twee losse bedden zijn en dat de bedden gewoon weg schuiven door de ondergrond laminaat, ook melding gemaakt maar ook daar werd laconiek mee omgegaan en kreeg ik als opmerking “ de bedden zijn twee maanden oud en deze klacht heb ik nog niet eerder gehoord “ eens moet de eerste keer zijn! De dames van het restaurant zijn super vriendelijk en zeer bekwaam die krijgen een 10 als cijfer!

Dat het midden op een leuk plein ligt en dat de auto vlakbij geparkeerd kan worden! Het hotel is netjes en in het restaurant is zeer bekwam en aardig personeel, en het eten was erg goed!

Voldoende, niet voor herhaling vatbaar

Uitermate gehorig, nog nooit heb ik in een hotel geslapen waar ik de buren letterlijk hoorde snurken en ik kon letterlijk verstaan wat er gezegd werd door de buren. Dit is voor het eerst, maar dus ook wel voorlopig de laatste keer in dit hotel. Personeel was super vriendelijk.

Kamer was goed

Prettige, ruime kamer.

Er hing een penetrante rioollucht op de kamer die uit de badkamer kwam. Vermoedelijk een constructiefout in de afvoer van de gerenoveerde badkamer die er overigens mooi uit zag. Na hierover geklaagd te hebben kwam er iemand van het personeel met en spuitbus met luchtverfrisser wat maar zeer kortdurend effect had. Fijn dat er airco op de kamer was met de heersende warmte. Echter niet fijn dat deze recht op het bed gericht was.

Prettige, ruime kamer.

Prima verblijf en attent personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het wordt nog beter na de verbouwing

desondanks dat ze met verbouwing bezig zijn hebben wij daar niks van bemerkt. prima ontbijt lekker airco gewoon goed

Prima, netjes en gerenoveerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel werd verbouwd, dus hier en daar veel schreeuwende werklui, stof en rommel en geluid, maar wij hebben dat niet als overlast beschouwd. Denk dat als het hotel klaar is het super mooi is!

Prima, netjes en gerenoveerd. Super centraal, parkeren prima oplossing in de dichtbij gelegen parkeer garage. Personeel zeer aardig en mee denkend en vriendelijk. Wij zaten er voor de jeugdmeerdaagse in Assen (wielrennen) en bevelen dit hotel zeer aan!

Modern hotel in het centrum van Assen.

Ik wist van te voren niet dat het hotel gerenoveerd werd en er bouwwerkzaamheden plaatsvonden. Ik heb verder geen last van de verbouwing gehad, maar het had iets duidelijker vermeld kunnen worden bij het boeken.

Centraal gelegen hotel, met ruime en moderne kamers.

Goed hotel op superlocatie !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen bad in de hotelkamer.

Mooie grote hotelkamer op een superlocatie, groot terras voor t hotel en midden in t centrum gelegen met veel horeca en winkels in de omgeving.

Centraal in Drenthe
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel ligt midden in Assen. Dat is fijn. Maar dat betekent wel dat twee keer in de week men om vijf uur (!) 's ochtends voor je slaapkamerraam begint met het opbouwen van de markt. Dat is minder fijn.

Ik had een mooie grote kamer, die ondanks de hoge buitentemperatuur fijn koel bleef.

Leuk weekend, waarin we een etappe van Pieterpad gewandeld hebben. Overnachting in een perfect hotel

Ik kan niks bedenken

Hele ruime kamer en behulpzaam personeel. Ik was mijn kabeltje voor i-phone vergeten en bij de receptie hadden ze er eentje, anders een collega wel.

Kwamen tot de ontdekking dat het Hotel verbouwd wordt, dit...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie waar het ontbijt/diners was

Kwamen tot de ontdekking dat het Hotel verbouwd wordt, dit is niet vermeld. Door de overlast e.d. is geen korting op de logies/ontbijt gegeven.

Assen de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht over de aanliggende gebouwen was niet uitnodigend.

Gemoedelijke sfeer. Prima locatie om de regio te ontdekken. Dichtbij Groningen. Mooi en educatief museum!

Teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij werden verrast door de verbouwingswerkzaamheden en de werkzaamheden voor het TT festival. De laatste dag was het lawaai verschrikkelijk. Dat hadden we graag van tevoren willen weten. Dan hadden we een ander hotel of een andere reisperiode gekozen. Volgens de receptioniste heeft het hotel op haar eigen site daar wel voor gewaarschuwd, maar kon dat niet via booking. Voortaan boeken we dus direct bij de accommodatie.

De kamer was ruim en netjes. Het personeel heel vriendelijk.

prima hotel en vlak bij de locatie waar ik moest zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Momenteel enige verbouwingsactiviteiten en het ligt midden in het centrum waardoor parkeren in een nabij gelegen parkeergarage in het centrum moet plaatsvinden.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel niets tegen maar we zien er naar uit om een keer weer te komen wanneer de verbouwing achter de rug is.

Mooie grote en schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt en diner was heel goed verzorgd bij de Beefeater.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Comfortabel overnachten in het centrum van Assen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst had beter gekund. Er werd nadrukkelijk gevraagd of we bij elkaar hoorden en benadrukt dat het gescheiden bedden waren. Dit gaf een wat ongemakkelijk gevoel. De jeugdherbergsfeer van de entree, hal en het trappenhuis steken wat schril af bij de moderne inrichting van de kamers.

Ondanks de verbouwing is het hotel goed toegankelijk. De kamers zijn ruim, schoon en comfortabel. Ook de bedden het sanitair zijn verzorgd en comfortabel. De douche is ruim en aangenaam (ruime straal water).

prima hotel, goede schone kamer en prima ontbijt, bereikbaarheid kan beter (voor autobezitters)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel is prima maar de bereikbaarheid wat moeilijker

Prima hotel, goed ontbijt wat lastig te vinden en midden in het centrum en daardoor wat lastig te parkeren..

Modern hotel in uitgaanscentrum, nabij Openbaar Vervoer , trein en winkels
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren een paar kleine dingetjes zoals het slot van de badkamer dat een beetje los zat, het raam kon niet helemaal open omdat het werd tegen gehouden door de aftimmering van de gordijnrail en de frisdrankmachine was defect. Al met al zijn de minpuntjes het noemen eigenlijk niet waard. Wat ik persoonlijk altijd wel jammer vind is geen koelkast op de kamer en ook geen magnetron, maar dat is een keuze en kan deels met de verbouwing samen hangen. Over verbouwing gesproken, zaterdagochtend 9 uur begonnen de werklui de steiger tegenover af te breken.....

Het oude hotel werd verbouwd maar het nieuwe hotel was erg nieuw. We kwamen voor het blues festival in Grolloo en op de receptiebalie lag een bus schema, in de kamer stond een flesje water en lagen oordoppen. In de lift een lijst van de optredende artiesten met begintijd. Attent! Er is een lift naar alle verdiepingen, moderne badkamer, koffie en thee set, redelijk snelle wifi...alles wat een moderne hotelgast zich kan wensen. Station op 8 minuten lopen, bussen in allerlei richtingen op 3 minuten loop afstand. Toen we naar buiten liepen was het zaterdagmarkt op het plein. Leuke verrassing!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Mooi hotel in hartje Assen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel zit momenteel in een grote verbouwing; het oudste gebouw is daardoor gesloten en voor het restaurant moet je buitenom. Verder geen geluidsoverlast ervaren.

Goed restaurant met terras op de markt, heerlijk voor de warme avonden. Lekker continentaal of Engels ontbijt.

Kamer was goed, alleen lawaai in de ochtend vanwege verbouwingen aan de overkant.

Gang was vies, lagen vieze handdoeken voor sommige deuren en wit lang plastic door de hele gang. Eenmaal parkeer garage gevonden was het goed en op korte afstand van het hotel.

Locatie was top. Bedden goed en ruime kamer. Vriendelijk personeel

Prima kamer, niets op aan te merken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien n rekje om je kleren op te leggen in de douche.

We vonden het n hele ruime kamer met n prima bed. Genoeg ruimte om je spullen op te bergen. Ook de douche werkte prima. Alles oke!

Uitstekende comfort kamers midden in Assen

Het hotel zit midden in de verbouwing maar gelukkig was de overlast beperkt.

Heerlijk bed en airco. Mooie nieuwe badkamer. Midden in centrum Assen maar niet lawaaierig op de 3e etage. Uitrijkaartje via het hotel voor nabij gelegen garage kostte maar € 3,- ongeacht parkeertijd.

prima hotel. Goede prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deel hotel werd verbouwd/gemoderniseerd. Entree oogde nogal gedateerd/goedkoop/sfeerloos. Het was erg warm op de kamer. Airco werd kennelijk centraal geregeld: kon niet lager dan 18 graden. En dat bleek, in deze zeldzaam warme nacht, onvoldoende. Er kon ook geen raam open. Een tussendeur op de gang klapte steeds keihard dicht en deed onze kamer trillen (drangertje plaatsen?).

Ruime, schone, moderne kamer. Erg vriendelijk personeel. Hond mocht mee op de kamer.

Prima hotel midden in centrum van Assen.

Ontbijtlocatie en ontbijtbuffet vielen licht tegen. Mogelijk komt dit door de tijdelijke locatie van het ontbijt ivm de verbouwing.

Zeer vriendelijk receptiepersoneel, prima kamer, locatie midden in centrum, station, Drents museum en horeca op zeer korte loopafstand.

Gewoon gezellig en comfortabel.

Er waren geen tegenvallers

Zeer prettige ontvangst, mooie en ruime gerenoveerde kamer, uitstekend ontbijt. Ligging vlak bij Drents Museum. Voor een drie sterren restaurant is dit absoluut een topper qua ruimte en comfort. Het was druk, maar geen geluidsoverlast. Kortom : absolute aanrader

Prima plek voor een nachtje.slapen...

Door de verbouwing van een deel van het hotel lijkt de entree wat verstopt. Het naast bet hotel gelegen café Beefeater is de verrassend genoeg de (wel heel leuke) locatie voor het ontbijt.

comfortabele kamer, vriendelijke personneel, uitstekende locatie en goed prijsverhouding

De verbouwing betekende dat we niet in de sfeervolle hotel van de foto's waren maar in een jaren 80 dependance waren geplaatst. Ik begrijp dat de verbouwing alleen tot en met juli nog duurt.

comfortabele bedden, en de locatie was uitstekend

Het is ons goed bevallen in Assen.

Het douchewater liep verkeerd weg, waardoor de hele badkamer blank stond na het douchen. De kamer was niet schoongemaakt na de eerste nacht (bedden niet opgemaakt).

De inrichting van de kamer en de zuiverheid (belangrijk i.v.m. allergie).

Mooie plek, goed ontbijt, slordige bejegening hotelpersoneel, airco niet op orde

Airconditioning was geblokkeerd, er was verwarring over het ontbijt (wel/niet tot 11.00 uur op Hemelvaartsdag) waar ik dan maar voor terug moest komen. Balie werd bezet door stagiaire. De lift werd door personeel vastgehouden waardoor ik met zware bagage de trap moest nemen.

Assen is een prima plek maar het hotel is dat (nu) niet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel wordt ingrijpend (totaal) verbouwd. Beschikt op dit moment niet over de faciliteiten die ik verwacht. Geen lounge, inpandig restaurant, café, leestafel, bar, of terras. We logeerden in het congresgedeelte aan de overkant in de steeg. NIETS hierover op de site van Booking.com bij het boeken. In de informatie van Booking.com over dit hotel wordt een parkeergarage genoemd waarvoor het hotel een uitrijkaart geeft maar waar die garage zich bevindt wordt niet vermeld. De weg vragend werd ik naar de verkeerde parkeergarage gestuurd. Mijn vrouw, hartpatiente, moest te ver lopen daardoor. Geen compensatie voor de gemiste uitrijkaart. De airco zit recht boven het bed tegen de muur gemonteerd waardoor je zowat uit het bed geblazen wordt. De airco uitgezet. Waarom niet aan de muur aan de overkant van het bed of boven de deur?

Prima kamer maar meer niet.

Ruime kamers, goede bedden en schone badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamers, goede bedden en schone badkamer. Dagelijkse huishouding indien gewenst en vriendelijk personeel. Afgesloten fietsenstalling. Ondanks de verbouwing, tevreden over de geboden oplossing door ontbijt in het restaurant.

De situering van het hotel

Als men een zeer ingrijpende verbouwing, die de essentie van het hotel wezenlijk aantast, doorvoert dan moet je dat duidelijk aangeven en niet met een enkel zinnetje dat er verbouwingswerkzaamheden plaatsvinden die mogelijk tot enige overlast kunnen leiden.

De situering van het hotel

Fijn verblijf midden in de stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer ontbreekt de mogelijkheid om de handdoeken op te hangen.

Mooie ruime kamer. Goed ontbijt en zeer goed diner. Erg vriendelijk personeel. Veilig parkeren in de parkeergarage in het centrum en uitrijkaart voor € 3,00. Top.

Goed hotel voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was, ondanks airco, erg warm.

Zeer vriendelijk personeel (bij receptie én bij het ontbijt) en hoewel er een verbouwing aan de gang is, alles goed georganiseerd. Fijne locatie, midden in het centrum. Goed bed.

Mooi locatie super ruime prachtige kamers!

1 puntje ) het was benauwd op de kamer ! airco was iets te klein voor de kamer en er kan geen raam open gezet worden. geen idee hoe het is als het echt heel warm word?

We hadden een ruime kamer apart toilet en badkamer! bedden waren heerlijk .

zeer vriendelijk personeel, slechte prijs-kwaliteitverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De TV deed het niet in de eerste kamer. In de kamer waarnaar ik toen verhuisde deed de water koker het niet. En er waren nog kleine tekortkomingen: afval bakje in badkamer ontbrak in eerste kamer. Ik vind het bedrag voor de kamer (€135) echt te hoog, ook voor de 'verbouwingsomgeving: slordige receptieruimte)...

de vriendelijkheid van het personeel; goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

prima hotel midden in het centrum

nvt

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. De locatie midden in het centrum. Winkels en restaurants zijn om het hoekje. Voordeel daarbij was de nabijgelegen parkeermogelijkheid die het hotel biedt tegen gereduceerde prijs. Het restaurant is zeker ook aan te bevelen; aspergesoep en asperges met zalm!

Een prima hotel een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel in het centrum was goed. Bij aankomst hadden we nog gebruik gemaakt van het restaurant. Ondanks het late tijdstip werd de sluitingstijd verlegd waardoor we nog konden eten. De kamer was goed. Het bed was lekker te slapen. Het ontbijt was ondanks het vroege uur goed. We moesten vroeg weg maar konden toch nog ontbijten. Dit hotel is zeker een aanrader

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat we naar buiten moesten voor het ontbijt, maar dat zal ongetwijfeld tijdelijk zijn.

Goede bessen 2, ruime kamers. Prima personeel, vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Comfortabel hotel, vriendelijk personeel en centraal gelegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was lekker, maar slecht bijgevuld. Lege schalen en kommen. Op verzoek wel bijgevuld, duurde even. Jammer.

Prettige rustige kamer. Heerlijk bed. Hotel centraal gelegen.

Waardeloos.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had een kamer met twee 1 persoons bedden. Deze bedden waren beide 70cm breed en 210cm lang. Compleet uit verhouding dus. De dekens waren dezelfde afmeting en alles was dus veel te smal. Daarnaast was de kamer zeer ruim, met een tv op 3M afstand van het bed. De tv was zo klein dat het beeld vanaf het bed niet te zien was. Ook deden een aantal kanalen het niet. De badkamer was gedateerd en veel tegels waren kapot. De reserve-wc rol stond noodgedwongen op de verwarming... Ik heb voor dit geld al in veel betere hotels overnacht!

voor Assen te ontdekken en goede hotel lokatie

airco boven bed maakt flink geluid opbouwen van de zaterdag markt om 6 uur in de ochtend ook niet fijn als je kamer aan de voorkant hebt van het hotel.

grote kamer, goed bed

Als de verbouwing klaar is, dan nog eens terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het moment dat wij er waren werd er verbouwd aan het restaurant. Daardoor een beetje rommelig. Wij konden in een ernaast gelegen cafe/brasserie het ontbijt nuttigen. De kamer werd niet zo goed gepoetst. Dat zagen we in de badkamer.

Het was een royale ruime kamer. De wc was apart van de badkamer, prima, maar het closet was hoog bevestigd, te hoog voor ons. Er was een goede regeling van het hotel voor de parking in de buurt.

De kamer was erg ruim met goede bedden en van geluid buiten...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen zeep in de douche, wel shampoo. Beetje karig

De kamer was erg ruim met goede bedden en van geluid buiten weinig last gehad. Geen ontbijt genomen, je zit toch in het centrum dus kan prima gaan eten waar je wilt in de omgeving.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ja. verheug me op na de verbouwing, Nu zaten we in de Beefeater, ook wel heel leuk, maar het nieuwe (te bouwen) restaurant ziet er veel belovend uit..

• Beoordeeld op: 6 april 2018

het was een prima verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel is prima ten opzichte van het NS station. De kamer en toebehoren was goed verzorgd. Het personeel bij de receptie was behulpzaam en vriendelijk. De bedden waren uitstekend.

Prijs, kwaliteit:UITSTEKEND
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een lekkende airco,die je het slapen bemoeilijkte.

Ligging in het centrum, cafe s en restaurants op loopafstand. En voor 3 € kan je je auto parkeren. Zeer behulpzaam personeel . Uitstekend ontbijt.

Prima hotel voor een aantal nachten!
    • Comfort Driepersoonskamer

Badkamer had iets ruimer gemogen. Een normale douche in plaats van een combi douche/bad.

Dagelijkse schoonmaak Vriendelijk personeel Comfortabele bedden

prettig verblijf in centraal gelegen hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel wordt aangeprezen als 4*. Gezien de beperkte faciliteiten is dit niet het geval. De prijs is echter een 3* prijs, waardoor de totaalscore toch hoog uitkomt.

Prima ontbijt. Schone ruime kamer. Zeer centrale ligging,

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Als je een verbouwing verzwijgt, moet je rekenen op matige beoordelingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het hotel midden in een verbouwing zat, was een totale verrassing. Daarnaast was het bed waardeloos opgemaakt (nog nooit op zoveel vouwen gelegen) en viel het beschikbare zenderpakket op de TV tegen (geen BBC).

Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

goede locatie middenin de stad, tussen goede restaurantjes en vlakbij het mooie Drents museum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat het hotel verbouwd werd waardoor er geen gezellige lounge in het hotel zelf was (je kon naar de buurkroeg) en het dure ontbijt (13,50) dat los moest worden bijgeboekt (niet gedaan dus)

grote kamer, pas gerenoveerd, uitstekende bedden, prima ligging voor museum en binnenstad met eettentjes

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Er worden zgn 'artist impressions' images getoond...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er worden zgn 'artist impressions' images getoond van het hotel, hoe het eruit gaat zien na de verbouwing (die momenteel in volle gang is) dit is ronduit misleidend.

Een koude en kille ervaring
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ijskoud. Wij hebben de receptie hierover aangesproken en we mochten wel van kamer wisselen. Zijn toch maar op de kamer gebleven in de hoop dat deze warmer zou worden. Het is helaas toch een koude nacht geworden. Verder maakte de airco veel lawaai, we hoorden ook de hele nacht water stromen/druppelen. De kamer was wel heel ruim, maar kaal en ongezellig.

Het ontbijt was heel lekker, vers knapperig brood en lekkere espresso.

Prijs was laag, en hotel lag gunstig voor bezoek aan Drents...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanwege een grootse verbouwing (waar we verder geen last van hadden) werd ontbijt geserveerd in een pub om de hoek. Service van personeel daar was niet zo goed, we kregen de indruk dat ze niet zo blij met de hotelgasten waren.

Prijs was laag, en hotel lag gunstig voor bezoek aan Drents museum.

Prima modern hotel.

De verwarming/airconditioning maakte veel herrie, waar wij vooral 's nachts last van hadden. De verwarming/airconditioning kon de strenge winter niet aan.

Moderne ruime kamers. Centrale ligging in Assen. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Heerlijk rustige kamer

Helemaal niets.

Een heerlijk rustige kamer op een steenworp afstand van het Drents Museum (het doel van onze reis). Vriendelijk personeel. Van de verbouwing van het hoofdpand van het hotel merk je niets. De bereikbaarheid is geen enkel probleem. Ruime kamer met goede bedden met een douche waarin de douchekop zowaar ruim boven mijn (niet geringe) lengte kon worden gesteld. En dat is in veel andere hotels zeker niet het geval.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

mooie kamer in fijn hotel op uitstekende ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie kamer met apart toilet en badkamer. Fijn dat er ook mogelijkheden waren om koffie te zetten. Prima bed. En niet onbelangrijk, lekkere rustige kamer. Ondanks verbouwing van het hoofdgebouw was ontbijt prima geregeld in naastgelegen restaurant.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

De kamer was schoon, ruim en rustig gelegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant werd verbouwd. Daardoor was het eten en het ontbijt in de naastgelegen locatie. Dat viel tegen. Het eten was niet erg goed, de deur van de keuken stond wagenwijd open en er werd luidkeels geroepen en gedaan in de keuken, zodat je als gast tijdens het eten werd getrakteerd op de sterke verhalen/flauwe grappen met veel volume van het keuken personeel en de bediening. De bediening (jonge man) was niet zo vriendelijk. Toen ik aangaf dat ik het wel wat vreemd vond dat mijn pasta met friet en aardappelen werd geserveerd, werd mij toegebeten "dat bepaalt de kok ". Het ontbijt was in dezelfde ruimte en viel ook wat tegen.

De kamer was schoon, ruim en rustig gelegen. Het personeel van het hotel was bijzonder vriendelijk en attent.

Lokatie perfect voor bezoek aan de binnenstad.

Door de verbouwing was de ingang lastig te vinden. Van verbouwing zelf geen last gehad.

Lokatie perfect voor bezoek aan de binnenstad. Door renovatie restaurant ontbijt in naastgelegen pub: prima!

Ligging, ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Constant geluid uit de airco, pokal stond deze uit. Foto's van het restaurant zijn artist impressions, er wordt druk verbouwd Sfeerloos hotel

Ligging, ruime kamer

prima hotel voor bezoek tentoonstelling The American Dream

De kamer had weinig sfeer, de 2 zitstoelen waren niet comfortabel

De locatie midden in het centrum is prima, het bed was goed, er was een koffie en thee voorziening. Ontbijtbuffet uitstekend.

Vriendelijke mensen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door de verbouwing is het allemaal een beetje rommelig. De stoeltjes op de kamer zijn niet echt comfortabel.

Vriendelijk personeel. Toen de verlichting op de kamer niet goed werkte, was dat binnen enkele minuten opgelost.