Beoordelingen over De Kastanjehof 3-sterren

Kloosterlaan 1, 3749 AJ Lage-Vuursche, Nederland

#1 van de 1 hotels in Lage-Vuursche

rustig slapen in mooie omgeving

De kamer met douche (eentje maar) was echt oud. Maar goed dat ook die kamer onderhanden genomen wordt, zie ook bij positieve reactie. Dus geen kritiek

Locatie is perfect en de stijl van het hotel past goed in de omgeving. Ook de stilte 's nachts is heerlijk. Ik begreep van de medewerkers dat het hotel recent van eigenaar wisselde die de zaak grondig op wil frissen. Dat is toe te juichen en zal bijdragen tot een nog beter verblijf.

Heerlijke plek!

Sommige kamers verouderd. Vooral badkamers in sommige kamers niet best.

Prachtige locatie, huisdieren welkom, heerlijk groot bed. Ik had deze keer een moderne, mooie badkamer. Goed restaurant.

Locatie.

Er was een continu zoem geluid in de kamer. Alleen van 3.30 tot 5.30 uur niet. Daardoor met oordoppen in alsnog geen oog dicht gedaan. 2 persoonsdekbed ook vervelend. Daarnaast konden we niet na 00.00 sleutel ophalen waardoor we van een bruiloft weg moesten. Mijn vriendin kon echter wel na 00.00 de sleutel halen. En het hotel was gewoon nog bemand.

Locatie.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

we hebben een goede vakantie gehad.

het toilet op onze kamer mag het woord toilet niet dragen,veel te klein.. Het ontbijt was goed maar niet te.

kamers waren goed . netjes. personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

bed en locatie waren top

Ik heb nog nooit zo´n minimaal ontbijt meegemaakt en daar betaal je dan 15 euro voor. Niet doen dus, lekker ergens anders gaan ontbijten.

bed en locatie waren top

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Warm ontvangst, maar hotel kon beter

De kamers waren erg oud. Er waren verschillende dingen kapot, er was behoorlijk wat schade (lekkage achter het toilet etc.) en dode muggen op het plafond. De inrichting was vrij oud en er hingen overal wel spijkers, maar geen schilderijen o.i.d. Gewoon losse spijkers in de muur. Ook zat er nog een oud theezakje van de voorganger (of dáárvoor, we willen niet eens weten hoe lang het er wellicht al in lag) in de theepot. Na onze eerste overnachting (we verbleven er twee nachten) was er opnieuw niet naar gekeken: het theezakje lag er nog steeds in. Erg slecht dat dit niet nagekeken wordt door de schoonmakers. De hygiëne op de kamer was verder redelijk oké, dus dat is fijn, maar een opknapbeurt zou dit hotel wel goed doen.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en we werden warm onthaald. De kamer had een uitzicht op de tuin én een balkon, dus dat was voor ons zeker een pluspunt. De gastvrijheid in het hotel was erg goed.

• Deluxe Suite

Het bad was nog gevuld met water. Bij de kamer van familie was een tube van de badartikelen leeg. Het is wel opgeschreven, verder niks van gehoord.

Kamer was prettig en leuk met een tweede verdieping. Erg fijn dat we werden opgehaald van de trouwlocatie waar we waren.

Wij hadden in Kastanjehof voor 2 nachten geboekt voor een huwelijk in de omgeving.

Ontbijt was zeer ondermaats voor de prijs van 15 € per persoon (1 soort bruin brood; 1 soort broodje en 1 croissant; 1 soort kaas; 1 soort ham; 3 soorten jam in potjes; yogurt en een beetje fruit). Het lekkerste was de vers gemaakte jus d' orange. Koffie was ook lekker maar heel sterk. Voor ons kon het ontbijt wat meer uitgebreider zijn en meer keuzes in beleg.

Kamers waren netjes en zeer ruime parkeerplaats bij de accomodatie. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

De sfeer was goed.

Relatief eenvoudig ontbijt voor de prijs. Badkamers zijn aan renovatie toe. Entree van de kamer via wasruimte is ouderwets

De sfeer was goed. Stijlvolle en eigentijdse entourage. Prima bed!

Goed (wandel)hotel in Lage Vuursche

Ontbijt duur, daarom niet voor gekozen. De kamer komt wat versleten over: een kastje in de badkamer sloot niet meer en de deur naar het balkon ging met moeite over. Verder wel schoon, dat is het belangrijkste.

Prima hotel in Lage Vuursche. Redelijk ruime Kamer met balkon, douche was wat krap maar wel van alle gemakken voorzien. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dat vonden we wat duur.

Gezellig klein hotel in een bosrijke omgeving

Het was een ongelukje, maar er ging een groot glas bier over mijn vrouw. Helaas is hier de volgende dag niet meer naar gevraagd en dat was wel jammer. We kregen nieuwe biertjes dan wel weer gratis op de kamer.

Een klein en gezellig hotel. De kamer en badkamer waren netjes en de bedden goed. We hadden een balkon met stoelen en een tafeltje. Uitzicht op de zeer groene tuin aan de achterkant. Vriendelijk personeel en een goede locatie om uit te rusten, lekker te eten en te fietsen.

Leuk hotel in bosrijke omgeving
    • Deluxe Suite

Leuk hotel voor onze familiedag. Gezellige sfeer, hondvriendelijk, mooie ligging vlakbij Hilversum en in bosrijke omgeving. Aardig personeel. Leuke terrassen, modern cafe mooi restaurant. Ik had voor 2 nachten een suite geboekt. Zitruimte beneden en slapen boven. Het beviel niet zo goed, omdat het verschrikkelijk warm was vooral boven in slaapgedeelte ondanks de zonwerende gordijnen. Nadeel was ook de geringe stahoogte. Aan 1 kant v h bed kon ik niet staan. Ik ben 1.62mtr. Ik miste een koelkastje en een windmolen op de zolder. Ik vond de harde lakens onplezierig . Het is ook onhandig dat je naar beneden moet via een kromlopende trap om bij het toilet te komen. Je bent direct klaar wakker. Toch kom ik zeker terug ivm fam die in Hilversum woont, maar wel wanneer de temperatuur beneden de 22 graden is.

Ligging vh hotel en de kleinschaligheid

Lekker rustig en ontspannen, daarna fijn naar Wonderfeel, goeie combinatie.

In de badkamer (kamer 6) was het licht boven de spiegel stuk, nog in reparatie leek het. Kon geen knopje vinden om de TL-buis aan te doen, beter om ander mooi licht te installeren.

Het ontbijt was prima, moest wel vragen om 2e kopje koffie. De kamer was prima, heerlijk bed en fijn balkon met mooi uitzicht.

een mooi hotel in een prachtige natuur omgeving

eigenlijk niets

De Kamers waren mooi ingericht en wij hadden een kamer met balkon wat een meerwaarde is . het ontbijt was uitstekend enkel de tasjes koffie waren aan de kleine kant die mochten iets groter zijn . vriendelijk en uitstekend personeel .ook het diner op vrijdagavond was zeer lekker en mooi opgediend

De locatie is geweldig.

De kamer was zeer gedateerd en moet nodig gerenoveerd worden. Dat geldt zeker voor al het sanitair.

De locatie is geweldig. Het hotel heeft een gemoedelijke sfeer.

Badkamer en toilet waren apart, op zich goed, maar het toilet was enorm klein. Met mijn 1.60m zat ik misschien een twintig centimeter van de muur af. Voor iedereen die langer is dan dat is dit dus wel een probleem. Restaurant bij het hotel vonden wij wat duur, daarom ook niet hier gegeten.

Mooie kamer, groot bed en mooie badkamer. Mooie omgeving. We waren naar een restaurant gelopen, de route liep door het bos wat erg mooi was. Vriendelijk geholpen.

Een aanrader!!

Uitstekend ontbijt, heerlijk geslapen in royaal bed. Wellevend en zeer bereidwillig personeel. Een adres om te onthouden en nog eens terug te keren op die schitterende locatie: Lege Vuursche.Een aanrader

Prima was weer ff een memory lane voor me vrouw aangezien 1976 ze hier met moeder gelogeerd heeft

Badkamer mag wel een update krijgen. WC ruik je een riolering lucht. Bed lag goed als je tenminste met je hoofd aan het voeteneind ging liggen. Eigenlijk moeten ze het gele Bed omkeren , want denk dat er mensen zitten TV gaan zitten kijken op bed waardoor je een kuilkrijg bij het hoofdeinde.

De ligging van het hotel en heel vriendelijk personeel

Fijn en rustig in het groen als tussenstop weg v stad en snelweg

Check in en out door bedienend personeel van restaurant aan de bar kan niet vlot verlopen als het druk is in de zaak en op terras.

Slapen in het groen op een steenworp v Utrecht, makkelijk parkeren, hele goede keuken en eenvoudig maar compleet ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Locatie heel mooi

Stroomvoorziening in de kamer.ongeaarde stopcontacten voor waterkoker enkoffieautomaat. Verder is de inrichting heel gedateerd. Prijs vanontbijt totaal niet in verhouding van het gebodene.

Locatie heel mooi

prima voor herhaling vatbaar

kamers mogen wel een likkie verf krijgen

onbijt is niet uitgebreid maar wel van zeer goede kwaliteit. personeel erg klantgericht diner zorgvuldig bereid zeer smakkelijk. kom zeker nog eens terug.

Leuk hotel op zeer mooie locatie, aanrader

Kamer gedateerd wordt aan gewerkt, bed was goed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam Personeel en het ontbijt was TOP, goed bed, koffie en thee voorziening op de kamer, eetzaal ruim opgezet en sfeervol ingericht.

Koninkrijk verblijf

Het bad met douche inbouw voldeed m.i. niet aan de huidige tendens. Was sterk verouderd en er zat geen thermostatische kraan op. Je moest dit zelf handmatig regelen!!

Geweldige accomodatie in een heel kleine plaats als laag-vuursche

mooie locatie hotel met gedateerde kamers

In kamer 12 is de electra door de kamer verdeeld vanuit een stopcontact met wel drie-vier verlengsnoeren. Dat lijkt me niet veilig en niet zoals het hoort. Badkamer en toilet waren ook sterk gedateerd. Ik gaf dit bij de receptie aan en die was zeer verrast door de opmerkingen. In de andere kamer die ik had gereserveerd was dit wel goed geregeld

Locatie is heel mooi en centraal in het dorp gelegen. Restaurant faciliteiten goed

Hopelijk wordt de kamer niet veel duurder na de verbouwing.

Het bed en het personeel vooral de jonge man die ons ontving en de dame van het ontbijt. Goed ontbijt !geen overbodig veel keuze. Prima. Mooi vogelschilderij op kamer 11.

Een super fantastische break! Genieten van vriendelijkheid, heerlijk eten in een geweldige omgeving!

Eigenlijk geen op- en/of aanmerkingen

Nieuwe eigenaar. Ontvangst was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer gekregen, netjes verzorgd en schoon. 's Avonds ook gegeten in het restaurant. Was echt uitmuntend. Hele nette bediening, nette prijzen en de gerechten waren werkelijk voortreffelijk!

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in dit sfeervolle hotel.

Het ontbijt was goed, maar iets meer keuze in vleeswaren/kaas zou het nog beter maken.

De kamer was in goede staat, het personeel was erg vriendelijk en in het restaurant wordt heerlijk eten geserveerd in een goede ambiance.

een leuk hotel in een mooie omgeving

ontbijt duur t.o.z. van verblijf, wij hebben niet aan het ontbijt deelgenomen.

medewerkers / sters erg vriendelijk, diner was heel lekker. mooie gerechten in een gezellig restaurant, warme uitstraling.

vacantie en familie bezoek

Ik vond het ontbijt niet zo erg goed. Er was maar een heel kleine selectie in brood en als je niet van harde broodjes hield, nou dan was dat jammer. Opsnit was evenzo kleine keuze. In een e-mail conversatie werd gezegd dat er plannen voor een lift waren. Helaas was er geen lift en aangezien mijn vrouw heel slecht ter been is was het trappen klimmen een heel groot probleem!

De kamer goed en het bed gerievelijk.

Wat een heerlijke omgeving waar de kastanjehof tot haar recht komt.

Badkamer behoeft enige aandacht. Kastjes hebben hun beste tijd gehad.

Mooi gelegen hotel. rustieke uitstraling. geen overdreven luxe. vriendelijk personeel.

Kamers erg verouderd, met name “badkamer”.

Kamers erg verouderd, met name “badkamer”. Afbladderend verf, afbrokkelende tegels. Oude vloerbedekking. Wel vriendelijk personeel dat moest toegeven dat dit eigenlijk niet meer kan. Hotel gaat opgeknapt worden, maar daar heeft de gast nu niets aan.

Mooie locatie, mooi en goed onderhouden kamer.

Voor € 15,- vond ik het ontbijt erg karig. Kamers erg gehorig.

Mooie locatie, mooi en goed onderhouden kamer. Goede faciliteiten zoals parkeergelegenheid maar ook op de kamer, koffie/thee, apart toilet, bad :)

Heerlijk kleinschalig hotel, geschikt voor zakenreis en vakantie!

Prachtige plek, middenin de natuur, en ik was snel in Utrecht en Amsterdam. Zeer vriendelijke medewerkers, en een superlekker ontbijtje! Ruime kamer met een fijne badkamer met ligbad en aparte douche!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

erg mooie locatie voor wandelingen

ontbijt had iets uitgebreider gekund

Leuk hotel op prima locatie van waaruit mooie wandelingen gemaakt kunnen worden. Mogelijkheid om in het café gedeelte lekker na te praten onder het genot van een hapje en drankje.

Lekker ontspannen, precies wat we nodig hadden

we kregen een vers gemaakt heerlijk ontbijt, verder was het personeel erg vriendelijk. We hadden een klein hondje bij ons en deze was overal welkom, ook in de buurt het van het hotel.

De chef nam zelfs even de tijd om ons wat uitleg te geven...

De chef nam zelfs even de tijd om ons wat uitleg te geven over de ingemaakte groenten. Dat vonden we zeer aangenaam. Het diner 's anderendaags was werkelijk zéér goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Fles wijn n.

Geen schoonmaak, bladderende verf, kapotte gordijnen, zeer matig ontbijt voor € 15 pp., Geen informatie op kamer betr. Bijv. Medische problemen, omgeving, Hotelfaciliteiten e.d. helaas geen aanrader als je, zoals wij, iets belangrijks te vieren hebt.

Fles wijn n.a.v. reeks klachten

Prima hotel om te verblijven

Personeel had eten en drinken op onze bon gezet. Kamers mogen een kleine upgrade ontvangen, licht boven de wasbak werkte niet en kapje ontbrak. Ivm met de overname sinds nov 2017 snap ik dat niet alles tegelijk nieuw kan zijn.

Koffie/ thee op de kamer. Goed bed en schone badkamer

Wil je met je hond in een ontspannen en vriendelijke sfeer verblijven, ga naar de Kastanjehof.

De lokatie is voortreffelijk als je met een hond reist. De ontvangst en de algemene vriendelijkheid van het personeel was boven verwachting en de sfeer in de gemeenschappelijke ruimtes erg gezellig.

Niet voor herhaling vatbaar.

Personeel geeft je geen gevoel van welkom. Afstandelijk en niet geïnteresseerd in hoe verblijf bijvoorbeeld bevallen is. Angst voor de antwoorden..? Kamer en mn badkamer zeer gedateerd. Met verbeterbare opmerkingen uit de reviews wordt niets gedaan. Wij herkenden alle minder positieve opmerkingen!

Mooie bosrijke omgeving

Gewoon een goed hotel op een prima locatie.

Onduidelijke menukaart wat tot misverstanden leidde, dat is jammer want het eten in het restaurant is van uitstekende kwaliteit.

Prima kamer met uitzicht over de prachtige tuin, vriendelijke eigenaars en personeel, we voelden ons vrij, kamer werd elke dag goed schoongemaakt.

Heerlijk midden in de bossen even tot rust komen.

De kamerrs zijn oud maar schoon. Goede bedden. Vloerbedekking op de grond vind ik niet erg hygiënisch. Zeker omdat de hond mee mocht.

Super service. Heerlijk ontbijt. Aardige dame die echt met volle enthousiasme haar werk doet. Ook glutenvrij was geen enkel probleem.

Eens, maar niet meer in de toekomst.

Zeer gedateerd hotel,zeer matige badkamer,raam was kapot (sloot niet goed).Indeling badkamer en entree was zeer vreemd (je komt binnen bij de wastafel).

Service was goed.Ontbijt matig.

Goed verblijf en goed gegeten in het restaurant. Speciale vermelding voor de rode wijn.

Ontvangst was een beetje klungelig. Onze reservering was onbekend! Ja, er was wel een onbekende reservering. n.b. door Booking.com gemaakt. We lieten de bagage achter en vonden die keurig op de kamer toen we terugkwamen.

Hotel ligt midden in het bos dus ideaal om te wandelen of te fietsen. Beneden is het verbouwd en ziet er goed uit. De kamers zijn gedateerd maar schoon. Ter compensatie is er een prima koffieapparaat. Wij hadden een standaard kamer met een goed bed. Verlichting zou iets beter kunnen en een aanwijzing dat de cv hoger gedraaid kan worden. In het begin hadden wij het koud maar een zeer vriendelijk meisje heeft de cv hoger gezet. Ontbijt is kwalitatief goed maar beetje karig. Wij misten een placemat en servetten!

mooie omgeving op zichzich
    • Deluxe Suite

ontbijt was kwa keuze te matig; stellen op leeftijd hebben met slapen boven en toilet en douchen beneden; bovendien maakte de cv te veel lawaai door te weinig water in de leidingen; dit moet staan bij wat viel ons tegen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Tikje vergane glorie

Niet te bereiken met een taxi. De aankomst was erg rommelig. Voelde niet welkom. Men was meer bezig met het restaurant.

Mooie locatie, prima ontbijt met lekker brood en koffie

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Allervriendelijkste en adequate bediening bij het ontbijt.

De kamer: je stapt de kamer in en daarmee sta je meteen in de badkamer. Onvoldoende verlichting op de kamer; het deel waar het koffieapparaat staat is donker.

Allervriendelijkste en adequate bediening bij het ontbijt. Ze stond er wel allen voor: bediening van veel tafeltjes en ook nog uitchecken.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

nieuw team en nieuwe eigenaar, veel succes gewenst

het ontbijt was vers - maar het duurde wel lang voor de broodjes er waren. prima als je op vakantie bent, maar iets te krap als je weinig tijd hebt

jaren 50 sfeer - met goede moderniseringen (douche en wastafel en zo), zonder het eigen karakter van de plek om zeep te brengen . Niet teveel gaan investeren hoor! Dan wordt het veel te snel zo'n 13 in een dozijn hotel!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Fijn hotel in mooie omgeving.

Slecht bereik /nauwelijks netwerk voor mobiele telefoon mogelijk. Dit valt uiteraard de Kastanjehof niet aan te rekenen.

Er worden nog her en der dingen verbeterd want dit hotel is recent overgenomen. Hier geen last van ondervonden. Hotel met fijne sfeer. Ligging in het dorp maar omgeven door groen. Goed restaurant. Vriendelijke ontvangst, attent personeel. Sanitair was nog niet helemaal vernieuwd maar kamer had een prima, extra breed, bed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Heerlijk en zeker aan te raden.

De binnenkomst van de kamer was wat minder, je komt letterlijk via de badkamer binnen. Echter is het ook een oude landhuis, dus is het niet vreemd dat de kamers zo zijn ingedeeld. Het is van vroeger uit. Het heeft ook zo zijn charme.

Ontbijt was goed, bed was comfortabel, kamer was ruim. Heerlijke plek om tot rust te komen, fantastische omgeving. Een aanrader.

Heerlijk!

Niets viel tegen, we hebben een heel mooi verblijf gehad!

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel: wat een vriendelijk en service-gerichte medewerkers! Het ontbijt was erg lekker, en we hadden zelfs een bad op de hotelkamer en een aparte toilet. Het hele grote tweepersoonsbed sliep heel goed en de temperatuur op de kamer was aangenaam. Superhotel en zeker aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving

In de bar 's avonds veel lokaal publiek waardoor je gauw het idee hebt een buitenstaander te zijn.

De prachtige rustige omgeving en de sjieke uitstraling.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima verblijf op koninklijke locatie.

Er zijn wat kleine onderhoudszaken die nog gebeuren moeten. Hier wordt hard aan gewerkt.

Het hotel is net begonnen met een nieuwe eigenaar. Dit gaat erg ongecompliceerd. Veel kan en er zijn weinig overbodige regels. Wij vonden het een verademing. Nu maar hopen dat dit vol te houden is.

Geweldig!
    • Deluxe Suite

De kaas en ham bij het ontbijt waren iets droog doordat ze onbedekt aan de lucht lagen. Verder was het ontbijt prima.

Het eten in het restaurant was geweldig en helemaal glutenvrij! Het personeel vriendelijk en behulpzaam en de kamer schoon en comfortabel. Heerlijke koffie!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Hele aardige bediening.

De kabels in de kamer kunnen netjes weggewerkt worden.

Hele aardige bediening. Restaurant was net geopend, maar al heerlijk eten. Ze gaan ook de kamers verbouwen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Ontspannend

De manier van aanspreken was niet onze stijl, onderdanig formeel zou ik het omschrijven. Maar dat kan ook overcompensatie zijn geweest van het feit dat de verbouwing nog niet helemaal af was. Hier hebben wij overigens geen moeite mee gehad.

De waterkoker op de kamer voor thee.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Uitstekend. Prachtige lokatie zo tussen de bossen.

De toiletruimte in de kamer is erg krap, is zo te zien ook in een voormalige kast ingebouwd. Was te klein. Het bed was een beetje doorgezakt. Het koffiezetapparaatje deed het niet en we konden ook geen gebruiksaanwijzing vinden. Tafeltje voor ontbijt te klein.

Mooie kamer, recent opgeknapt zo te zien. Het bed was heerlijk groot, mooie lakens, lekkere kussens.

Absoluut geen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Verouderd, smoezelig, ontvangst was op afstandelijke automatische piloot, 1 koffie cupje voor 2 personen, afstandsbediening tv werkt niet, schimmel in badkamer, erg kleine badkamer.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Bij de Kastanjehof was het heel stil;

Op de dag van aankomst hoorde ik dat ik voor 22u binnen moest zijn omdat er geen bemenste receptie was. Iedereen (voorzover er überhaupt gasten zijn) krijgt een sleutel van de achterdeur. Zoals te lezen in de reviews van andere gasten is het inderdaad een verouderd geheel. Maar ik werd niettemin verrast: zeer gedateerd toilet waar nog een ouderwetse stortbak boven hing, overgeverfde half afgebladderde tegeltjes, afgebroken zeepbakje, leidingen die langs de rand van het (niet meer helder te krijgen) bad liepen. De badjas ontbrak evenals de toiletries op de foto's. De laatsten waren vervangen door een plastic dispenser met 'euro' erop (op zich prima want milieubewuster dan losse verpakkingen), maar zet er even op wat in die dispenser zit). De mensen die poetsen bij de Kastanjehof verdienen een grote pluim want ondanks het figuurlijk stoffige interieur was het er feitelijk brandschoon.

Bij de Kastanjehof was het heel stil; de locatie ligt vrijwel midden in de natuur t.o. een leuk restaurant. Bed was in orde.

Het concept en interieur gaan veranderen - jammer van het restaurant

De kamers waren ondank de redelijk dalende temperatuur buiten wel erg warm en benauwd. Het uitdokteren van de koffiezetter op de kamer kostte wel wat tijd.

Feitelijk is beoordelen van dit hotel niet opportuun. Per 2 oktober 2017 gaat het hotel over in nieuwe handen. Dat is voor de kamers zelf wel nodig want sommige delen zijn nog redelijk gedateerd. Wij hadden allemaal een kamer met balkon dat heel aardig was. Hopelijk verandert het eten niet: zowel ontbijt als diner waren zeer goed. Diner wat minder variatie in het menu, maar dat zal wel aan het laatste weekeinde gelegen hebben. Het personeel was goed en attent, maar moest eerst nog wat ontdooien. We zijn benieuwd naar de nieuwe opzet en het interieur.

Het was verwend worden, in een woord UITSTEKEND!

Sanitair, maar de reden daarvan heb ik al aangegeven.

Eenvoudige nette kamer ,sanitair is aan vervanging toe maar dit is waarschijnlijk omdat het in andere handen overgaat binnenkort. Het was voor ons niet hinderlijk, iedere morgen werd het schoongemaakt. Het eten was in een woord geweldig ,wat een goede keuken, hier zijn ze geweldig goed in, ook de bediening/peroneel. We hadden een geweldige week.

?

zeer gedateerde hotelkamer, dramatische sanitaire voorzieningen, niet meer van deze tijd. Beperkte voorzieningen

locatie/omgeving/restaurant zag er goed uit

Op zich goed bevallen. Mooie omgeving, vriendelijke medewerkers.

Kamer was via een moeilijke trap bereikbaar Kamer was netjes maar niet up-to-date.

Hotel/restaurant was goed. Prima diner met veel leden van onze vereniging

6 prijs kwaliteit is een slechte verhouding

Zie boven. Douch in een badkuip. Kamers waren ouderwets. Sanitair is ouderwets. Inrichting is ouwbollig.

Ontbijt was uitstekend echter het is een ouderwetse locatie dat wel proper en schoon was maar dringend aan vernieuwing toe is.

Ja prima en de kamer ook

Het regende dit weekend.We moesten "s-avonds maar onder t afdak buiten gaan zitten .Aangezien wij dan graag een potje kaarten wilden was t daar niet erg aangenaam.Erg raar dat ze nergens een ruimte hebben waar je als gast kunt zitten lezen,puzzelen,kaarten etc.We hebben op onze kamer stoelen bijgesleept en zo achter t bed gekaart.Toch nog wel veel lol gehad.Er was weining te beleven na 21.30 uur. Dit was een minpunt.

Ja prima en de kamer ook

locatie en ontbijt top!

Op de kamer een muffe rioollucht die ze probeerden te verbloemen met heel veel chloor. Alsof we een zwembad instapten ipv een frisse kamer.

locatie en ontbijt top!

Prettig verblijf

De origininele website van het hotel (bijvoorveeld fietsverhuur niet duidelijk aangegeven) en jammer dat er weinig vrije keuze was in ontbijt (geen buffet waardoor ieder zelf zou kunnen kiezen)

Schone gezellige kamer met mooi uitzicht op de natuur

Uitgerust

Geen hotel entree dus zoeken naar ingang. Geen receptie maar wel uiterst vriendelijk ontvangen. Er was geen koffie op de kamer (cupjes waren op). Ontbijt aan de prijs.

Heerlijke kamer met balkon (!) en mooi uitzicht op de groene omgeving (bossen). Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het ontbijt is zeer goed verzorgd. Je krijgt per tafel een eigen mandje met brood en vleeswaren. Eitjes staan centraal net als de vruchtjes en yoghurt.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Lekkah

Slechte GSM-dekking (hoewel hotel daar niks aan kan doen, maar Wifi was handig geweest); geen toiletartikelen in badkamer (behalve een zeeppompje)

Uitstraling, locatie, personeel, rust, tuin en terras

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Ik heb genoten van mijn vierdaagse vakantie.

In de kamer ontbraken de beloofde haardroger (bleek defect en verwijderd, in die vier dagen geen vervanging, hoewel mij dat de eerste avond beloofd was) en de ochtendjas. De beloofde toiletartikelen bestonden slechts uit een dispenser met vloeibare zeep.

Uitstekend ontbijt. Mag ook wel voor € 15,-. Mooie ruime kamer. Vriendelijk personeel. De Kastanjehof heeft prachtige tuinen en een sprookjesachtige ligging. Lage Vuursche is een prima uitvalsbasis voor de omgeving.

Zeker een aanrader, mooi gelegen en het fietsknooppunt nr 90 begint vlak aan de deur.

De badkamers waren nogal aan de kleine kant. Het was zeer proper maar is toch aan renovatie toe.

Het ontbijt is zeer verzorgd, lekkere koffie. Het restaurant is een voltreffer, mooi gepresenteerd en heel lekker. Een aanrader!

Heerlijk.....

Het brandalarm ging af om 4.30u in de ochtend, dit werd niet gecompenseerd. Na mijn vraag over het ontstaan van deze gebeurtenis, werd alleen excuses aangeboden.

Heel gezellig, lekker ontbijt... Vriendelijk personeel...

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Aanrader!

Prima bed, heerlijke douche, precies wat je nodig hebt na een lange dag. Prachtige locatie waar je meer vogels hoort dan elk ander geluid. De inrichting is wellicht wat gedateerd, maar het comfort en de vriendelijke mensen maken dat ruimschoots goed.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Kamer en tevens 't hele hotel is behoorlijk gedateerd. Overigens goede bedden ruime kamer en badkame

De kwaliteit van 't ontbijtbuffet voor deze prijs en de ontevreden blik van de bediening toen we brood bij vroegen. Later bleek de joghurt op en vroeg ik of hij die aan wilde vullen. Hij antwoordde dat de joghurt op was. Later kwam hij toch met 'n beetje uit de keuken en zei dat hij nog wat gevonden had........ Dit heet dan 'n 3 sterren hotel.

't Ontbijt was zooo afgepast, dat we na 't eerste ontbijt afgemeld hebben voor de overige 2 ochtenden! 't Was met € 5,00 goed betaald, maar koste € 15,00!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Kastanjehof