Beoordelingen over Logement de Keizerskroon 2-sterren

Keizerstraat 31, 2801 NJ Gouda, Nederland

#5 van de 11 hotels in Gouda

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Héérlijk genieten!!

Iets negatiefs ben ik niet tegen gekomen. Tenzij men verwacht in een stad bij de accommodatie gratis te kunnen parkeren. Uit en inladen is wel altijd mogelijk. Maar ver lopen zijn de parkeergelegen niet. Maximaal 10 minuten doorstappen. Dit weegt niet op tegen de goede opmerkingen☺

Het is het totaal plaatje wat hier geleverd wordt. Rustig, perfect schoon en een zeer overweldigend ontbijt, waarop je tot 's avonds kunt leven. Zeer vriendelijk en veel bruikbare informatie gekregen. TOP!!

Het gezellig ontvangst door de eigenares en de ideale...

Het gezellig ontvangst door de eigenares en de ideale ligging van het logement om Gouda te verkennen. De kamer was prima in orde en ook het ontbijt werd op een "no nonsens" manier geserveerd.

We misten wat haakjes en een grote spiegel. Douche was niet heel warm en de straal was niet zo hard. Parkeren kan in de straat, kost 15 euro per dag. Verderop kan je voor 8 euro per dag parkeren, is wel een stukje lopen. Uitchecken om 10 uur is misschien wat aan de vroege kant.

Locatie, 5 minuten lopen van het centrum. bedden zijn top, aardige gastvrouw en lekker vers ontbijt.

Prima, weinig aan het bovenstaande toe te voegen.

Een zware koffer de trap op/af dragen is niet echt eenvoudof. Maar ik zou daar ook geen oplossing voor weten.

Alles was prima zelfs de reactie op mijn vergissing van de aankomsttijd.

Fantastische locatie, heel gastvrij, absoluut de moeite waard om te boeken.

Er viel niets tegen, maar als we geweten hadden dat we gebruik konden maken van de drankjes die beneden in de koelkast stonden (uiteraard tegen betaling) dan was dat erg fijn geweest.

Eigenaresse was zeer gastvrij, ze verzorgde een meer dan geweldig ontbijt. De kamer zag er prima uit.

Genoten van een gastvrij en goed verzorgd verblijf!

Geen kritiek in deze! Voor muggenzifters: er is geen airco op de kamers.

Super locatie! In hartje centrum in rustige straat. Zeer goed verzorgd, attente en meedenkende gastvrouw. Compleet ontbijt met zelfgemaakt brood/broodjes en andere verassingen. Lekkere bedden, alles netjes verzorgd.

Een geweldig warm “nest” voor reizigers, met een super-leuke...

Een geweldig warm “nest” voor reizigers, met een super-leuke en hartelijke gastvrouw, rustig gelegen en toch midden in het stadje. Charme en authenticiteit spatten ervan af – en het ontbijt was puur verwennerij. We zijn erg blij met deze keuze, een aanrader!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

gezellig en prettig.

eigenlijk niks.

Het ontbijt was grandioos en verrassend. De kamer was klein voor twee volwassenen ( moeder en dochter), maar door het prachtige weer waren we steeds op pad. Maar je kunt heerlijk in de keuken zitten!!

Gelegen in een zeer rustige straat in het historische...

Gelegen in een zeer rustige straat in het historische centrum van Gouda, ideaal voor een citytrip Gouda; De eigenares geeft je goede tips over de leuke restaurantjes in de buurt en over de bezienswaardigheden; ze leent je zelfs stadsplannetjes en kaarten met stadswandelingen.

Ideale startplaats om Gouda plat te gaan lopen

Een beetje meer opbergruimte voor o.a. kleding zou welkom zijn

Ligging is ideaal om al wandelend het centrum van Gouda te verkennen. Prima ontbijt, geserveerd door zeer vriendelijke gastvrouw.

Kort

De kamer viel mij tegen. Ik had gevraagd voor een 2 persoonsbed en ik kreeg een 2 eenpersoonsbedden. De dekens waren ook aan de kleine klant waardoor ik met mijn lichaam tegen de koude muur aankwam.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima locatie, paar minuten lopen naar het centrum.

-Er zat wat druk op het aankomst tijdstip.... dit wisten we niet precies maar wilde men wel graag precies weten. Er is niet altijd iemand aanwezig dus men komt naar het pand als je aankomt. -Mevr bleef erbij zitten tijdens het ontbijt, heeft geen andere plek om even te vertoeven. -Mevr heeft een mening over diverse zaken.... zou iets neutraler mogen zijn.

Prima locatie, paar minuten lopen naar het centrum. Prima kamer, keurig netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Buitengewoon goed, knus en gastvrij hotel in hartje Gouda.

Super leuk hotelletje op rustige locatie in het hartje van Gouda . Uitgaansgebied en winkelcentrum op loopafstand. Gastvrij ontvangst, prima kamer met lekkere bedden. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Ontbijt was helemaal top in de gezellige keuken waarbij goed rekening gehouden wordt met je eigen wensen.

We hebben het heerlijk gehad in de keizerskroon

Parkeergelegenheid is er wel maar vrij lastig te vinden in de directe omgeving van het logement - op plm 15 min lopen is er wel parkeergelegenheid - dichtbij de locatie 3 euro per uur - de andere 8 euro per dagdeel

De ligging op loopafstand van het centrum- het ontbijt perfect in orde- de eigenaresse zeer vriendelijk - goede bedden - nette schone kamer - djw geesje voor de goede zorgen

• Beoordeeld op: 15 december 2017

fantastisch verblijf

Allerhartelijkste ontvangst door de gastvrouw. Er stond een flesje water klaar op de kamer en er werd rekening gehouden met onze wens om op de begane grond een kamer te krijgen. Heerlijke bedden en mooie badkamer. Ontbijt verrukkelijk. Een aanrader.

Goede locatie in hartje Gouda.

In feite betreft het hier een b&b. De hospita was bepaald onvriendelijk. Er hing een sterke, onprettige geur in de kamer. Parkeren was moeilijk en zeer duur.

Goede locatie in hartje Gouda. Goed bed, goede badkamer, uitgebreid ontbijt.

- eigenares ontvangt je erg vriendelijk

- Er hangt een heel huiselijke sfeer in de acomodatie. Ik weet niet of iedereen dit even leuk vindt. Wij hadden er in ieder geval geen probleem mee. - kamer 7 ligt pal aan de keuken waar alle gasten eten en het ontbijt wordt bereid. Ook weer geen probleem mee gehad maar ... dat kan soms misschien wel storend zijn.

- eigenares ontvangt je erg vriendelijk - zeer dicht bij centrum gelegen - nette kamer

Ik vond het een beetje lastig dat de gastvrouw/-heer tijdens het ontbijt in de keuken bleef. Gevoel van privacy was beetje weg. Maar ach het was ook wel gezellig.

Heerlijk bed. Persoonlijk ontvangst en ontbijt.

Gezellig verblijf en super verwent met een fantastisch ontbijt door de warme, hartelijke gastvrouw

niets negatiefs te melden

Het ontbijt was volledig en superlekker, vers bereid en niets op aan te merken Rustige ligging, maar toch op loopafstand van het centrum Hartelijke ontvangst met de nodige info Koffie en thee op de kamer

Fijne bestemming!

Het ontbijt was zeer rijkelijk,alles was er. Een klein minpuntje was: dat mevrouw in het kleine keukentje bleef staan tot we gedaan hadden met ontbijten. Onbewust eet je dan sneller,omdat zij een beetje stond te wachten tot we klaar waren. Voor de rest ....een superverblijf. Kregen zelfs de tweede dag weer opnieuw nieuwe handdoeken. Gouda is een mooi plaatje.

Je kan maar met 4 personen gelijk ontbijten, zet er twee stoelen bij zodat je met zn allen kan eten

Heerlijk ontbijt, mooie kamers in centraal gelegen in het hartje centrum Gouda

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Aangenaam prettig verblijf

Het parkeren in de binnenstad is toch prijzig €15 per dag. De wagen buiten het centrum zetten is geen optie wegen te ver. Hou hier dus rekening bij als je de kamer boekt.

Alles was zeer netjes met een heerlijk ontbijt. Een absolute aanrader

Aan te raden!

Het lag waarschijnlijk ook aan ons, maar de gastvrouw, een onwijs leuke vrouw, bleef te lang hangen bij de ontbijttafel met haar eigen verhaal. Ik zou het als gastvrouw iets korter hebben gehouden.

Hartelijke ontvangst, mooie kamers, heel goed ontbijt.

Prettig hotelletje op perfecte locatie

- Ik had (in m'n eentje) een tweepersoons kamer en moest daarom ook voor twee personen ontbijt betalen. Vind ik niet logisch/klantvriendelijk. Ik eet toch niet voor twee personen? - Cash betalen klein minpuntje. - Nog een klein minpuntje: geen stalling voor fietsen. Kon wel enkele deuren verder à twee euro per nacht.

Perfecte locatie. Prima ontbijt. Keurige kamer.

Al met al één keer en nooit weer.

Ontbijtlocatie is erg klein, houten vloer met lijmresten er nog op. Een bediende die nadrukkelijk aanwezig was tijdens het ontbijt in de kleine keuken. Geen vrije keuze voor ontbijttijdstip. (keuze 8-9 uur of 9-10 uur bij inchecken opgeven)

kamer was prima, ontbijt was op zich goed

Ik heb nu een goed adres in Gouda voor de volgende keer.

We hadden geluk met een lege parkeerplaats ongeveer 100 meter van de Keizerskroon. Er is geen privé parkeerplaats.

kan ik eigenlijk niet zeggen er was zoveel dat ons daar beviel. Wat wel erg positief opviel was de hartelijkheid tijdens inchecken.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk, personeel erg...

Via de site had ik niet het idee dat het zo'n kleinschalig hotel zou zijn met zo'n persoonlijk contact met het personeel. Dit is me prima bevallen maar ik had dit wel graag vooraf willen weten.

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, toegang tot de mini-bar.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Voor ons persoonlijk te matrassen te hard. Erg gehorig huis, maar logisch in historisch pand.

Schoon, fris, netjes en volledig ingericht. De ligging in Gouda is fantastisch.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Voor herhaling vatbaar!

Het bed is wat kort en de douche wat krap ( ik ben wat groter dan gemiddeld).

Vriendelijk en gastvrij ontvangen, ontbijt was erg uitgebreid, prima kamer! Er wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen wb aankomsttijd, vertrektijd en ontbijt. Prettige ligging in het centrum!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima bevallen; ik kom zeker terug als ik weer verblijf nodig heb in Gouda.

Geen idee...

Royaal ontbijt gehad van een goede gastvrouw; Is gewoon helemaal niets op aan te merken. Alles was prima in orde. Tip: Goudse stroopwafel bij de koffie en thee op de kamer...? Daar maakt ze een leuke reclame mee voor deze prachtige stad en is tevens een stukje klantenbinding.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

fantastisch ontbijt, rustige ligging in het hartje van de...

geen shampoo/douchegel beschikbaar in de badkamer.

fantastisch ontbijt, rustige ligging in het hartje van de stad, alles op wandelafstand, heel vriendelijke ontvangst! Een aanrader!!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

De locatie in het centrum is fantastisch, het is goed schoon...

De keuken waarin het ontbijt geserveerd werd was iets minder hygiënisch. Er stond oa een fruitschaal met rottende appels en peren en een volle vuilnisbak.. Het was erg kleinschalig, daar moet je van houden.

De locatie in het centrum is fantastisch, het is goed schoon, de bedden comfortabel

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima en gastvrij.

Midden in het oude centrum van Gouda ligt De Keizerskroon. Een prima verblijf om te overnachten naast de kerk, in stilte met alle comfort pp de kamer. Na deze hartelijke ontvangst zeker een adres om terug te komen !

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Goed verblijf maar wel duur

Ik had het hotel groter verwacht met uitgebreider ontbijt. Ook het betaalt parkeren vond ik erg vervelend. Veel moeten betalen en ver moeten lopen met een kind door de stromende regen.

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Aangenaam en riant

Als één persoon kreeg ik een gewone goede kamer die redelijk ruim was en goede handdoeken etc.. Ook koffie- en theezetmogelijkheden. Heel aardige gastvrouw.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Uitstekend hotelletje in centrum Gouda

Zeepje op de badkamer erbij en alles is perfect.

Supervriendelijke ontvangst, zeer verzorgd ontbijt, toplocatie (midden in Gouda), flesje water & koffie/thee op de kamer, gratis WIFI.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

het was een super weekend in Gouda en het hotel was de kers op de taart

douchekop valt om; geen haakjes op de douche een stoel op de kamer zou fijn zijn geweest i.p.v. de aanwezige hockers

ontbijt super; gevarieerd. bed prima kort bij centrum

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Een geweldige kamer op loopafstand van het centrum.

Geen minpunten

Het ontbijt was geweldig lekker, de kamer was prima. Het feit dat de eigenaresse elders woonde was bijzonder, het gaf het gevoel op je eigen te wonen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Onvriendelijk, koel onthaal.

Ontbijt Ok.

Goed!

Kamers uitstekend. Ontbijt heel goed! Vriendelijk personeel.

Gezellig verblijf in hartje Gouda.

Niets opmaan te merken

Prima lokatie in centrum van Gouda. Hartelijk ontvangst en prima en overvloedig ontbijt op een lommerrijke binnenplaats.

Warm onthaal.

Heerlijk ontbijt. Gezellige gastvrouw. Ontbijt in de tuin. Goed bed. Nabij centrum..

mooie lokatie

mooie lokatie vriendelijke dame

Voor onverwachts een nachtje Gouda waar onze dochter woont

Grote kamer en privacy

Gastvrijheid

Heerlijk verblijf met een schat van een gastvrouw.

Ontvangst bijzonder prettig en hartelijk. Ontbijt geweldig. Overtrof onze verwachtingen.

aan te raden voor kort verblijf , voor ons verassendend nieuw

ontbijt ok , kamer ok

goed adres voor een bezoek aan Gouda en de kaasmarkt

de familiale ongedwongen sfeer, het lekkere ontbijt en vooral de ligging, vlak bij de markt; ook de autoparking is op wandelafstand

Heel aangenaam lekker eten heel leuke mooie omgeving om te fietsen.

Goed ontbijt en heel propere kamer.FIETSSTALLING.

Uitvalsbasis naar het centrum en restaurants uitstekend.

De douchekop wilde alleen maar naar beneden stralen

Het ontbijt was meer dan uitstekend

Heer ontbijt.

Heer ontbijt. Goed bed. Rustige straat.

De gastvrijheid

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

ontzettend aardige ontvangst in een huiselijke setting!

ontzettend aardige ontvangst in een huiselijke setting!

Bij warm weer enigszins warme kamer

Plek in de stad

de ligging.

de drankjes uit de koelkast

de ligging.goed verzorgd ontbijt,nette kamer,goed bed.vriendelijke gastvrouw

Het verblijf is aan te bevelen

Ons is niets tegen gevallen

Wij hebben van alles genoten ontbijt was heerlijk de bedden waren goed

Prachtige locatie met een perfecte accomodatie!

Geluid in de ochtend (we zaten op de begaande grond)

Locatie en de bereidwilligheid van de eigenaresse.

Het ontbijt was echt fantastisch

Het ontbijt was echt fantastisch

Lekker ontspannen

De vriendelijkheid van Geesje

Ligging tov centrum en NS Station.

Ligging tov centrum en NS Station. Daarnaast was de eigenaresse erg klantgericht. Top.

Het was geweldig.

Zeer vriendelijk, heerlijk ontbijt en lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk ontbijt en prima locatie.

Heerlijk ontbijt en prima locatie.

Prima verblijf voor 1 of 2 nachten

Geen stopcontact in de badkamer. Kamer was toch iets kleiner dan verwacht.

Ontbijt was uitgebreid. Goede gastvrouw

Prima overnachting in het mooie Gouda

Kamer zag er prima uit, bedden comfortabel, de gastvrouw gastvrij en het ontbijt heerlijk!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

rustige omgeving, dichtbij het centrum.

Het ontbijt was een verrassing en lekker

Ligging in het centrum.

Lokatie is vrij gehorig.

Ligging in het centrum.

Een heerlijk bed en lekker dicht bij het centrum van Gouda

Het brood was lekker maar de korsten waren hard.

Een heerlijk bed en lekker dicht bij het centrum van Gouda

Het was super

Goed ontbijt Dicht bin centrum

Het ontbijt was Super.

Het ontbijt was Super.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima kamer, gastvrouw zou iets vriendelijker mogen zijn.

Gast vrouw was iets negatief.

Kamer was goed!

Zag er netjes uit.

Parkeren was wat lastig. Maar dat was verder ook wel op te lossen.

Zag er netjes uit. We werden vriendelijk ontvangen. Is dichtbij het centrum.

Het ontbijt was erg goed en lekker.

Het ontbijt was erg goed en lekker. De bedden lagen lekker en alles was netjes en schoon. Het centrum was op loopafstand

Was prima

Misschien wat fruit bij het ontbijt

Prima bedden . Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Mooie locatie centraal in Gouda. Je kan alles lopend doen.

Ontbijt was goed. Je kan opgeven wat je eten/drinken wilde. Kamer is niet te groot, maar alles is wel aanwezig.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

De gastvrouw was vriendelijk, we hebben gezellig gekletst

Het parkeren is moeilijk maar voor ons geen probleem

De kamer was netjes en een goed bed

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Vriendelijke ontvangst