Beoordelingen over Hotel de Kievit 2-sterren

Hoofdweg 80, 1795 JE De Cocksdorp, Nederland

#12 van de 12 hotels in De Cocksdorp

slecht wij gaan er niet weer naar toe
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wij hadden een oude kamer de raam kon niet open 2 lampen wilden niet branden op de matrassen zaten grote urine kringen met een doorsnee van 60 cm erg vies heb tweede nacht er niet op geslapen. Volgens hotel was er wifi dus niet, hele weekend niet vind ik slecht. De wc pot lekte er zaten allemaal schuren in de pot ik durfde er niet op te zitten hebben dit gemeld maar ze doen er niets mee haalden hun schouders op . Mijn vrouw en ik kregen 2 handdoeken voor 2 nachten je moet voor het douchen 2 x je handdoek gebruiken das toch vies S,morgens bij het ontbijt zat er een gezin met een grote hond .na het eenvoudige ontbijt wel goed vertelde de mensen dat hun hond een tumor had en die tumor is geknapt daarom lekte overal bloed dat is zo vies dat mijn vrouw haast moest overgeven en dat zit naast ons vreselijk . Wij hebben de eigenaar daar over aangesproken maar deden daar niets mee haalden hun schouder op . De volgende dag zat een jong gezin met kleine kind naast de hond dat jongetje liep door het bloed en aaide de hond en de eigenaar van de hond deed niets wij hebben ze in het Duits verteld en ze hebben het jongetje gelijk onder de douch gezet en zijn direct vertrokken en de eigenaar haalde weer zijn schouder op . Nadat de mensen met de hond vertrokken werd er met een droog servet schoongemaakt en was het klaar. Als er een andere hond komt krijgt die gratis de bacillen van de andere hond of kleine kinderen je moet er niet aandenken de plek word niet eens met een sopje schoongemaakt dat vinden wij super slecht . Trouwen een hond hoort niet in een restaurant.

Het eten

wij hebben het er goed gehad

als je met meerdere personen bent ( 3 in een 4 pers kamer in ons geval) is 1 wasbak op de kamer wel weinig!!

de schone kamer en een standaard maar wel goed ontbijt!!

Een ontbijtbuffet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als er tot 10 x achter elkaar bij een bestelling door dezelfde persoon naar je kamernummer gevraagd wordt... En je je bestellingen steeds aan de bar moet doorgeven... Laat te wensen over. Prijs\kwaliteit eten was prima.

Een ontbijtbuffet. Ruim voldoende keus. Eenvoudig, maar goed.

Texel herinnering
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelgasten inlichten over verblijf grote groep, waren groep ME-res, deze waren erg rumoerig en hielden geen rekening met overige gasten.

In rustige omgeving buiten het plaatsje de Cocksdorp, gezellig familiar hotel

Prima hotel om nog eens weer te komen.

Na gebruik van toilet stonk het nogal erg in de douche en kamer vanuit afvoerputje.

Ontbijt prima. 1 lampje deed het niet. Beetje oud hotel maar dat is niet erg als je merkt hoe super schoon het er is. Alles is goed bevallen en zou er rustig weer een kamer boeken.

Erg gezellig.
    • Slaapzaal

Het was heel gemoedelijk. We konden 's avonds gezellig spelletjes doen in het restaurant. Leuk met 7 personen, waaronder 3 tieners, op 1 kamer. Heerlijk gegeten.

ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wij hebben een kamer geboekt wat ook geschikt is voor een hond. Echter, de trap was veel te steil en glad waardoor onze Golden Retriever bijna niet naar boven kon. Er is wel gebeld een paar dagen van te voren of onze hond trappen kan lopen. Ja, dat kan hij. Ze gaf wel aan dat deze een beetje glad is. Hierop heb ik gevraagd of er nog een kamer beneden beschikbaar was. Nee was het antwoord. Al met al is het wel gelukt, maar in de toekomst is dit hotel geen optie voor ons. Hotel was verder prima!

ontbijt was goed. Personeel was erg vriendelijk. Goede bedden. Een rustige omgeving.

Naar onze zin.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was eerst wel grappig dat de jongeman in de bediening tot twee keer toe met bestellingen aan onze tafel stond, terwijl die niet voor ons waren, maar het werd minder grappig toen we later op de bon zagen dat de drankjes op onze rekening stonden.

De locatie en de inrichting beneden, en dat we buiten konden eten, maar daar heb je goed weer bij nodig.

heerlijk

we hebben een heerlijk weekend gehad in hotel Kievit. ontzettend vriendelijk personeel. prachtig frisse en schone kamers en badkamer. heerlijk ontbijt en diner. kortom zeker een aanrader!

weekendje texel
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ligt wat afgelegen. Maar voor ons was dat geen probleem.

We waren met 23 personen. Het hotel is goed voor grotere groepen. Wij hebben ons prima vermaakt. Het ontbijt was goed en we hebben er lekker gegeten. De hond was ook welkom.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Wij hebben genoten van elkaar tijdens het goede ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

135,00€ excl. Toeristen belasting per nacht 2 persoons comfort kamer met ronduit slechte bedden, Doe ons maar van der Valk die prijs kwaliteitsverhouding klopt ! Hier Écht Niet ! Wij waren 8 personen, 8 verschillende bedden, zacht, hard, doorgezakt, ouderwets, geen boxspring, los van elkaar. 4 proper schone kamers met prima douche en daarmee is alles gezegt. De prijzen zijn duur op het hele eiland Texel, dat weten we maar waarom Comfort kamer schrijven terwijl het dat niet zijn.

Parkeergelegenheid en het ontbijt.

Een grote teleurstelling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer. Een douchegordijn. De gang rook naar sigaretten. ' s morgens bij het ontbijt konden we bij anderen aanschuiven. Overlast van andere hotelbezoekers (tot 04.00 uur ' nachts). Geen vriendelijkheid vh personeel. Terwijl de kamer 130 euro kost.

Dat de auto op het terrein geparkeerd kon worden.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Kort maar goed bevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de voegen in de douche er niet fris uit zagen en ook met wat schimmel, een scheutje bleek doet wonderen.

De kamers waren prima en het ontbijt was eenvoudig maar goed en genoeg. Wij waren er maar 1 nacht, dus kunnen bepaalde dingen niet echt goed beoordelen, maar het hotel heeft 2 terrassen waar je heerlijk kunt zitten met mooi weer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Prima, ietwat gedateerd hotel, maar dat geeft ook wel wat sfeer. Zeer vriendelijk ontvangst (zowel bij aankomst als bij terugkomst om 04.00 in de nacht ). Wij hadden per ongeluk een kamer geboekt zonder badkamer en wc. Aan het eind van de hal waren 2 prima badkamers te vinden. Voor de prijs die we betaald hebben, was het helemaal top.

Een super verblijf wat zeker voor herhaling vatbaar is!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De accomodatie is wat gehorig.

De hele accomodatie beviel heel goed. Kwaliteit bedden was super evenals het ontbijt. Verder gezellig en schoon met een vriendelijke bediening.

Goed heerlijk gefietst
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deuren die klapperde door de wind. De gemeenschappelijk douche lag langs ons kamer was storend

Het ontbijt was zeer goed , vriendelijk personeel ruime kamer . Het hotel kan wel een opknap beurt gebruiken maar kimt ook deze winter.

voor 1 nacht was het te doen

Slechte WiFi. Ongezellige kamer. Geen tv op kamer

Ontbijt eenvoudig maar goed. Kamer ongezellig. Met 4 man op 10 persoons slaapzaal. Zeer slechte wifi

Niet hotel waardig.
    • Comfort Driepersoonskamer

Vervroegd ontbijt waarbij ik gelijk te horen kreeg dat ik 7 minuten te laat was, en dat nog wel in de vakantie, was een erg norse onvriendelijke dame, nee dank je ga de volgende keer wel naar n ander accommodatie, ook eten was matig, en de ober opdringerig.

We moesten vroeg uitchecken en stelden zelf voor om t ontbijt te vervroegen, ook mooie kamer maar stonk wel erg op de gang naar riool lucht.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Zeer eenvoudig en echt ouderwets Hollands.Voor de helft van de prijs was het OK geweest.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen wifi bereik in onze kamer. Geen hor voor het raam tegen de muggen. Zeer kleine tafelblaadjes naast het bed. Als we niets hadden gezegd hadden we in eerste instantie een slechtere kamer gekregen.

Sober hotel, prima voor een kort verblijf. Vriendelijke, hardwerkende mensen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kamers en sanitaire voorzieningen zijn sober, maar wel schoon!

Eenvoudig hotel met eenvoudige voorzieningen maar vriendelijke mensen die het de gasten zo goed mogelijk naar de zin proberen te maken. Ligging nabij het 'vliegveld' van Texel.

een keer, nooit weer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

het was ontzettend gehorig. gegooi met deuren, geschreeuw op de gang tot 24:00 uur. om 04:30 dronken mensen die met veel geschreeuw en lawaai terugkwamen. geen oog dichtgedaan dus.

het ontbijt was prima, het personeel was heel aardig

Waardeloos
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel , ijzer wat uit matras kwam , en matrassen waar oud lagen door . Zeer verouderde bedden . Zal hier geen nacht zeker voor de prijs willen door brengen .

geweldig

weet niet

Wij zijn een gezin met 13 personen. Konden echt als een gezin daar verblijven.1 dameskamer (10 personen) en herenkamer (8 personen) geboekt. Ze hadden een grote tafel gemaakt waar we met z'n allen konden dineren en ontbijten. Er zijn 3 personen bij met ernstige voedselallergie (melk, tarwe, ei, pinda's en noten, hier werd 100% rekening mee gehouden. De hond kon ook gewoon aanwezig zijn, reuze gezellig. Goede bediening met vriendelijke bedienden. Ieder kamer een eigen douche die was netje en schoon. Daar hebben we na een strand wandeling allemaal gebruik van gemaakt. beddengoed, handdoeken, zeep en shampoo aanwezig. Gewoon helemaal af.

Een goed verblijf in een 2 sterren hotel met precies alles wat je daarvan mag verwachten.

De wifi op de kamer was matig tot redelijk (dit in tegenstelling tot de eetzaal en buiten op het terras), maar dit is natuurlijk maar een minimaal minpuntje.

De ontvangst was direct vriendelijk. Gelijk werd door de gastheer de juiste toon met een kwinkslag aangeslagen. Het avondeten was prima en ook was het ontbijt de volgende ochtend goed verzorgd.

Vriendelijk personeel en goede keuken!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren zeer weinig zenders op de TV in de kamer en de Duitse zenders ontbraken geheel. Het was erg gehorig. We konden de persoon in de kamer beneden ons 's nachts duidelijk horen snurken.

Personeel was zeer vriendelijk, het hotel is hond-vriendelijk , heeft een goede keuken en een ruime parkeergelegenheid.

ontbijt goed
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Geen douche en toilet op de kamer, zeer kleine kamer. Harde stoelen. Kortom veel te duur voor wat je kreeg. S.v.p. beschrijving aanpassen op uw site er stond namelijk: douche en gedeelde badkamer....

ontbijt goed

Een hok voor ouders met 3 kleine kinderen
    • Slaapzaal

Met 3 kleine kinderen werden we in een hok gestopt met 5 stapelbedden en een kleine tafel Met 2 stoelen.. Als ouders was je verplicht apart van elkaar te slapen, je kon als de kinderen op bed lagen niks meer doen, zelfs niet wat drinken enz op de kamer... Echt super slecht!!! Als er leeftijden van de kinderen ingevuld zijn, snap je toch wel dat je met deze gezinssamenstelling niet ik zon hok kan stoppen!!!!! We waren erg teleurgesteld!!

Twee douchen was fijn

bedden prima, ontbijt ok
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

de wifi was slecht. Gedurende de avond en de ochtend geen bereik. Ik ben van mening dat elk hotel gratis wifi moet leveren aan z;n gasten. Net zoiets als gratis kunnen ademhalen.

bedden prima, ontbijt ok

Prijs-kwaliteit verhouding scheef
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Prima hotel, echter de prijs-kwaliteit verhouding was niet top want het was een hele kleine kamer, kamer zat boven de bar (wat tot laat door ging) en de douche en WC zaten op de gang.

Personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt was top geregeld. Ook fijne bijkomstigheid: je kan fietsen huren.

We zijn daar maar één nacht gebleven maar het was er gezellig.

Het vuilbakje onder het bureau in de slaapkamer was niet leeg.

De opgewektheid van de man aan de bar. Heel hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt was ook super lekker en gedienstigheid ook.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

wat you see is what you get.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het raam kan maar een klein stukje open, uiteraard vanuit veiligheidsoverwegingen. Wél jammer.

Prima hotel voor een nachtje op doorreis. Het is wat gedateerd, maar heeft ook z'n charme. 'sAvonds was het druk in de bar, maar hiervan hadden we geen last op de kamers. Een driepersoonskamer mét trappetje. Het ontbijt was prima: eitje, broodjes, sap en koffie/thee. Geheel volgens verwachting en prijs-kwaliteit in orde.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Gezellig gastvrij hotel voor alle leeftijden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is gedateerd en vrij gehorig maar dat is niet zozeer negatief omdat het niet druk was toen wij er waren. Als het vol zit kan ik me voorstellen dat je er wel last van kunt hebben.

Fijne schone bedden, perfect schoon sanitair met een prima douche. Personeel was vriendelijk en gastvrij, een 'thuis komen' gevoel.

Vrij basic maar prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwacht geen luxe kamer, het is allemaal vrij basic

Kamer was vrij basic maar op zich prima. Bedden lagen goed al was het wel twee éénpersoons bedden. Vriendelijk personeel, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Dat het een voordelig hotel is
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kleine, ouderwetse kamer, tv deed t niet, ook niet na hulp, haren in het gootsteen putje, gehorig, slaande deuren, mensen op de gang hoor je duidelijk praten, zeer eenvoudig ontbijt in een kroeg uit de jaren 70. Het verbaasd met dat booking.com met dit hotel werkt

Dat het een voordelig hotel is

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding !
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Niks, mede omdat de verwachtingen niet zo hoog waren.

De kamers zijn klein. Daar is dan ook de prijs naar. Nogal gehorig. Het is een beetje een jeugdherberg ervaring. Maar wel weer heel gemoedelijk en gezellig. Heel vriendelijk personeel. Een lekker ontbijtje (buffetvorm). Kan al om half acht. Voor 10 euro is er al een goed verzorgde dagmaaltijd.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

verzorgd en gezellig familiehotel

de rpijs voor de vierpersoonskamer, bezet met 2 personen

de kamer met 2 bedden en badkamer was heel goed prijs-comfort. de familiekamer daarintegen was dan weer duur voor het aangeboden comfort en faciliteiten

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het lastig wandelen is naar De Cocksdorp.. Geen stoep of looppad. Alleen autoweg of fietspad

Dat we Savonds nog gezellig een biertje konden drinken

Prima, comfortabel, lekker ontbijt!
    • Slaapzaal

We hebben ons welkom gevoeld in hotel de kievit. De kamers met stapelbed zijn ideaal voor een vrienden/vriendinnengroep voor een weekendje Texel. Het is wel eventjes fietsen naar omliggende dorpen. Het was fijn dat het ontbijt inbegrepen zat.

Een prima aanrader voor rust, ruimte en lekker genieten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de adressering staat de Cocksdorp; dat klopt, maar veel mensen rijden eerst naar het dorp zelf om vervolgens aan de Hoofdweg, buiten het dorp, terecht te komen bij de Kievit. Op de website zou de toelichting kunnen staan van Midden Eierland.

de gastvrijheid van het personeel beviel ons het meest. Kamers en ontbijt prima

Familie kamer was bijzonder ruim en genoeglijk.

Familie kamer was bijzonder ruim en genoeglijk. Eigen douche en toilet, alles brandschoon. Ontbijt voldoet aan alle verwachtingen en mocht voor mijn vrouw mee naar de kamer en het avondeten is heerlijk gevarieerd. Rustige muziek en een ruime bar.

kwaliteit en prijs niet goed op elkaar afgestemd.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De gedateerde kamers en eigenlijk alles eromheen. ook het ontbijt veel ons tegen erg sober.

Het hotel is erg gedateerd, ziet er wat rommelig uit. Bepaalde personeelsleden niet verzorgd. Het hotel is erg gehorig, kamers klein en ook kamers met douche en toilet die je samen moet delen met andere gasten. Wij gaan hier niet graag meer heen.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Te duur voor wat je krijgt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs weinig comfort en erg schamel ontbijt, wat stel het voor om een tomaat en komkommer te snijden bv het hotel ligt ver buiten het dorp.

De hond was welkom

Wegens omstandigheden korte boekingsperiode, anders was de keus niet op deze accommodatie gevallen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ontvangst was niet vriendelijk. We moesten alles zelf uitvogelen. We werden niet naar de kamer begeleidt en moesten zelf op zoek naar wc en douche. Douche verdient meer aandacht, ontbreken van doucheputje. Wc... toiletrolhouder was los. Scheidingswanden maakten gehorige indruk, alle kranen die opengezet werden hoorden we. De indruk was dat het gesneden brood niet dagvers was. Verder was ontbijt goed evenals de kaiserbollen, die maakten veel goed.

De kamer was schoon! Bedden/matrassen waren comfortabel. De duidelijke uitleg over de deurdranger. Bij het loslaten van de klink valt de deur met een harde klap in het slot. Dit is volgens brandweer voorschrift. De plafond bekabeling van de eetzaal maakte een creatieve indruk! Handhaving avondrust.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Leuk,eenvoudig,en gezellig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een gezellig maar eenvoudig hotel. Het ontbijt is prima, de kamers zijn eenvoudig, de bedden oké en de douche netjes en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prima dus!!!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima hotel met een ouderwets tintje.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De bedden waren wat doorgezakt.

Een warm ontvangst door de barman die gezellig de tijd nam voor een praatje. Een ouderwets hotelletje maar schoon, gezellig en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Wij hebben genoten,maar als ik het moet aanbevelen aan vrienden,vermeld ik wel dat het gehorig is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat erg jammer was,de kamer was erg gehorig,na wat kloppen op de wand werd het rustig,bij de buren

het ontbijt was heerlijk,vriendelijk personeel ruim parkeer terrein,helemaal geweldig.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Onvriendelijk personeel, ouderwetse kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij verbleven 1 nacht in hotel de Kievit. Na een drukke dag vol uitstapjes kregen we een redelijk ruime kamer maar alles was wel erg sober ingericht. Bedden waren lichtjes doorgezakt en als je vraagt om een tweepersoonsbed vind ik 2 losse bedden tegen elkaar niet helemaal wat ik wilde, maar goed. Tot ik ging douchen: de klem die de douchekop normaal gesproken vast klikt aan de stang was afgebroken. Ik wil de kop goed zetten en daar lag alles. Ik ben naar beneden gegaan en heb de medewerker/ eigenaar er naar laten kijken. Als commentaar kreeg ik: 'ik kan het nu niet voor je maken'. Ik heb 2 minuten staan klungelen met een douchekop in mijn hand en mijn man hield het douchen maar helemaal voor gezien. Toen ik de volgende morgen ging vragen wat ze hier eventueel aan konden doen/ voor ons konden betekenen kreeg ik een grote mond: 'niks, het was toch niet zo dat je koud water had'. Serieus, dat was het antwoord. Toen ik zei dat ik het niet zo netjes vond dat er tussen de vorige mensen en ons blijkbaar geen controle was geweest kreeg ik te horen: ' de schoonmaakster heeft het allemaal nog schoon gemaakt, en hoe weet ik dat jullie het zelf niet gesloopt hebben. Oh, en vergeet je zo de sleutel niet hier te brengen als je weg gaat'. Dus... Ik zou het niet doen als ik u was ;)

Prima hotel, geen poespas en goed eten!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De locatie an dicht viel ons in begin wat tegen; maar dat kwam net name omdat we al 20 km tegen de wind in hadden gefietst en we dachten dat we nog een x naar De Cocksdorp moesten fietsen voor het avondeten.. Wij hadden kamer boven de bar en ingang. Het is wel erg gehorig maar wij hadden gelukkig een rustige avond getroffen.

Het avondeten was meer dan prima! Als je van muziek van Neil Young, James Taylor, The Eagles etc houdt zit je hier goed! Ontbijt was ook prima geregeld. Geen gekkigheid gewoon goed!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima hotel voor 1 nachtje weg.
    • Comfort Driepersoonskamer

Bij het uitchecken viel de klantvriendelijkheid tegen. O.a. Werd niet gevraagd of we het naar ons zin hadden gehad, liep direct weg bij het betalen en werd ons geen fijne dag gewenst.

Ontbijt was prima, kamer was prima, barman was erg gezellig.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Net onderhouden hotel met zeer nette kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima, alleen was een warm broodje en eitje lekker geweest

De kamer was heel netjes, schoon en modern en de bedden zeer goed!.Dit hadden we niet verwacht omdat het verder een oud hotel is. Prima voor een paar nachtjes.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Somber
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kamer naast de openbare toiletten een zeer gevaarlijke trap naar boven de matrassen zijn alleen geschikt voor mensen staal.

ontbijt was matig en het hotel is erg somber voor de prijs.

Vriendelijk personeel, zeer huisdiervriendelijk maar te duur voor het gebonene
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

prijs/kwaliteitverhouding, voor hetgeen we kregen vond ik de prijs aan de hoge kant. Het is een oud hotel met gedeelde douche en toilet op de gang, erg kleine kamer met geen goede zitgelegenheid. niveau jeugdherberg maar daar was de prijsniet naar.

Huisdiervriendelijkheid, meerdere huisdieren aanwezig ivm oudejaarsviering.

prima wifi verbinding
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

erg gehorige kamers, minimale inrichting. wij hadden kamer boven restaurant waarbij gasten tot 05.00 uur in de ochtend bleven zitten en roken !!!!! duidelijk te horen op slaapkamer erboven.

prima wifi verbinding

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima uitvalsbasis voor een weekendje vogelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zachte matrassen, beperkte en onregelmatige wifi verbinding

eenvoudig, goede prijs, schoon, vriendelijk personeel, goede locatie, voldoende parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Veel te duur voor wat het is
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schimmel in de voegen van de badkamer, vies douche gordijn, dood geslagen insecten op de muren en erg gehorig. Ook het tapijt en de gordijnen zijn in geen jaren gereinigd. Ook voor het avondeten zijn er veel betere alternatieven.

Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Weekendje Texel
    • Comfort Vierpersoonskamer

Kleine ruimte voor 4 personen, erg kleine badkamer,prijs kwaliteit verhaal niet goed. Erg dure kamer voor 240 euro. Geen wifi. Veel geluidsoverlast van feest beneden in hotel

De bedden waren goed, het ontbijt in orde

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Vreselijk
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het stinkt er. Alles Is oud en vies. Vergeven van insecten. Geluidsoverlast en bovenal bijzonder onvriendelijk personeel. Slecht ontbijt.

Geen positief punt

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Matig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen tapijt op de kamer met een hond vind ik niet hygiënisch. De slaapkamer is netjes, maar wel hele zachte matrassen. Badkamer minimaal

Het was een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Vriendelijk personeel, vooral de barman.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kracht van de douche was niet voldoende om fijn te kunnen douchen.

Vriendelijk personeel, vooral de barman. Heel gezellig. Fijn dat je na een dag werken nog aan de bar kunt blijven om iets te drinken.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Voor deze prijs een goede uitvalbasis om Texel te verkenen.

Op de dag is er meestal niemand in de bar om te bedienen, flink roepen helpt wel.

Vriendelijke ontvangst. Makkelijke en goede parkeerplaatsen ook veilig voor de fietsen. Het ontbijt is eenvoudig maar genoeg. De bar is goed betaalbaar. Goede en goedkope dagmenu's Zeker de nasi was erg lekker.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Voor herhaling geschikt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 Persoons kamer gehorig, bedden zacht. Een eenvoudig ontbijt, maar wel compleet.

Heel gezellige bar en barman. Eten van de kaart was goed. Goede uitvalsbasis voor fietstochten over het eiland.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Hotel te ver van de dorpen hadden we verkeerd ingeschat met boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het huren van fietsen was slecht. Of ze moesten van elders komen je kon dus niet bv s' middags een fiets huren. Op slaapkamers harde stoelen en ook bij het diner en avond. Ontbijt was goed maar sober

Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goede prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren te vroeg voor het ontbijt (zakelijke afspraak om 7:00 uur), werd om 7:30 uur geserveerd. Wel een lunchpakket geregeld maar helaas niet vegetarisch (wel gevraagd).

Prijs!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs van de kamer is pittig. Dat heeft meer met Texel (of wat de toerist daar voor wil betalen) te maken dan met hotel zelf. In het hotel kan je voor een heel vriendelijk prijsje eten/drinken.

Eenvoudig maar prima hotel. Vriendelijke mensen. Schoon.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Geen luxe maar goed en vooral schoon. 3 nachten voor 3 volwassenen met ontbijt is € 500,00 teveel
    • Slaapzaal

een tafel of lage kast om je spullen neer te zetten in die Grote zaal. Ook geen plateau in douche/wastafel voor je toilettas. Geen stoel voor je kleding of om even te zitten. gesprekken moest op de rand van je bed. De muggen hadden vrij spel, au prik

Ontbijt was prima en voldoende. Met 3 volwassenen 10 bedden op een zaal, dat was lachen hoor. toilet en badkamer/douche keurig schoon. Beddengoed schoon, matras prima, dekbed heerlijk.Ideaal voor mij met Astma Kamer lag rustig, geen last van late gasten

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima plek om te verblijven.
    • Slaapzaal

Geen negatieve zaken kunnen ontdekken.

Prima plek om te overnachten. Goede bedden, prima ontbijt. Leuke sfeer. En zelfs nog een voetbalveld naast de deur.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goed verblijf op een mooi eiland
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden hadden iets comfortabeler gemogen maar waren zeker niet slecht

Prima ontbijt. Niet overdadig maar gewoon goed. Vriendelijk en hartelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Warm welkom.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen bankje op dat heerlijke grasveldje naast het huis (met de caravan). Daar scheen de zon toen die nog niet ergens anders was. Kleinigheidje.

Leuke eigenaren en barkeeper. (Ook bij het telefonisch contact van te voren). Ontbijt zeer gevarieerd. Bed en douche heerlijk. Er heerste een gastvrije en heel vriendelijke sfeer.

Jammer dat ik maar 1 nacht heb geboekt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een mug in mijn kamer :)

De ligging, de terrassen, de vriendelijkheid van het personeel, de kamer, het ontbijt!

Rustige locatie en vriendelijk personeel

Prima hotel.

Rustige locatie en vriendelijk personeel

Oudbollig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden liggen door. Weinig keuze als ontbijt.

Overal buiten langs een weg, niet in buurt duinen/strand

Overal buiten langs een weg, niet in buurt duinen/strand

Gaat wel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel niet echt vriendelijk, onze kamer lag boven de bar.

Kamer was netjes, goede bedden, zeer schone badkamer.

Kamer was netjes

De service was erg slecht. Vriendelijkheid was ver te zoeken en weinig behulpzaam.

Kamer was netjes

prijs-kwaliteit prima