Beoordelingen over Hotel De Koepoort 4-sterren

Westerstraat 294, 1601 AS Enkhuizen, Nederland

#2 van de 7 hotels in Enkhuizen

Goed hotel in Enkhuizen

De kerkklok in de nabijheid van onze kamer. Elk half uur sloeg de klok ook 's nachts, hierdoor erg slecht geslapen. Wij vonden het niet erg maar het hotel ligt wel aan de buitenrand van het centrum van Enkhuizen, het is een stukje lopen.

De kamer die we hadden was comfortabel Goede bedden, bad met jacuzzi en aparte douche. Airco wat in deze tijd van het jaar heerlijk is. Het ontbijt was heerlijk, verse broodjes etc.

Mijn gasten vertelden het zeer aangenaam te hebben gehad.

Het enige vervelende: mijn gasten werden geconfronteerd met te betalen kosten. Het formulier dat ik eerder had getekend en in het bezit was van het hotel, was juist om dat te voorkomen! Gelukkig was ik op dat moment aanwezig, haalde mijn gasten op, en kon toen ingrijpen. Een vervelende slordigheid. Mijn gasten hebben het verblijf als zeer aangenaam ervaren.

Mijn gasten vertelden het zeer aangenaam te hebben gehad. Een sfeervol en zeer schoon hotel. Hele mooie kamers, uitstekend ontbijt.

Het hotel was Super.

Het hotel was Super. Alleen s’avonds in de omgeving een rondje lopen viel erg tegen ! Dit kwam door de miljoenen muggen. Er werd ook geadviseerd geen ramen open te maken in het hotel . Dat hebben we niet gedaan en er zat geen mug op de kamer.

Leuk klein stadje goed voor een weekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op booking.com stond dat je gratis bij de accomodatie kon parkeren dat was bij ons dus bijna niet, eigen parkeerplaats was vol en in de huisregels stond 8 euro per nacht ,toen aan de straat gezet maar omdat er toevallig iemand wegging en het in het weekend zondag gratis parkeren was (2 plekken maar ter beschikking) er er stond bij de standaard 2 pers. kamer een bad die was er dus ook niet alleen een douche, ook vond ik de kamer vrij klein voor de prijs en die minibar 2 flessen water mini zakje pinda,s enz. vond ik bespottelijk die prijzen in de prijzenlijst mijn tip haal die minibar weg mensen kunnen beneden genoeg halen en verderop bij AH heb je een grote zak pinda,s voor de zelfde prijs.

Het ontbijt was erg goed! en de kamers waren erg schoon (kamers en inrichting zijn nieuw) ik denk onlangs verbouwd , het bed lag perfect en de dubbele kussens ook,heerlijk rustig geslapen. Ook de airco deed het perfect en geruisloos ,Tip: voor rondvaart even verderop kun je een rondvaart doen ongeveer 40 min. erg leuk en niet duur € 7,50 p.p. (eerste aanleg bootje bij de brug) de gids heeft veel en duidelijk en opgewekt verteld over geschiedenis van Enkhuizen.

Is erg goed bevallen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Parkeren moet je voor betalen, zit aan overzijde van het hotel. Dit stond niet in de omschrijving. Anders zijn er parkeerplaatsen (blauwe zone) aan zijkant van het hotel. Zelf geen problemen mee gehad. Geen restaurant meer bij hotel maar er is meer dan genoeg te vinden in de stad op loopafstand.

Schone en ruime kamer en badkamer. Goed ontbijt. Dichtbij centrum en uitvalswegen. Uitchecktijd. Is eventueel ook te verlengen.

Mijn verblijf was vanwege mijn 60 jaar vering met totaal 11 man.

Kamers zijn niet groot maar wel van alle gemakken voorzien. Meer personeel in zetten op drukke dagen. Personeel is verder vriendelijk en behulpzaam.

Mooi hotel, leuke locatie, goed ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer

Het was onze huwelijksnacht. Er stond een aangebroken, bijna leeg (?!?) flesje champagne op ons te wachten. Foutje? We konden er wel om lachen. Iets minder leuk: dikke spin inclusief web in het bad!

Heerlijk bed. Ruime kamer. Goed ontbijt. Lieve huwelijksfelicitatiekaart van het personeel.

ontbijt goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeerproblemen. Met grote auto erg moeilijk parkeren. Overal vrijplaatsen voor vergunningshouders. Eigen parkeerplaats van hotel vol en kost € 8,00 per dag. Niet aangegeven op site. Alleen op zondag vrijparkeren. Restaurant niet geopend. Om iets te eten naar stad lopen.

ontbijt goed

Fijn dat er een lift aanwezig is.

2 dingen waren vooraf niet duidelijk; dat voor het parkeren een vergoeding wordt gevraagd en dat het hotel geen restaurant meer is.

Fijn dat er een lift aanwezig is. Ontbijt prima verzorgd. Parkeren kost 8 euro per 24 uur. Ruime kamer (familiekamer), helaas niet mogelijk een afscheiding te maken voor de kinderen, maar het bubbelbad met sfeerverlichting was dan wel weer een leuke bijkomstigheid!

Zorgeloos comfortabel en bijdragend aan een heel leuk weekend met vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aanvullingen van de gerechten tijdens het ontbijt kon toch wel iets sneller gedaan worden, als die op waren...Ontbijt zelf was prima.

We werden op een erg (klant)vriendelijke wijze ontvangen bij de receptie en alle hulp werd verleend om de auto's geparkeerd te krijgen vlak bij het hotel. De (bad)kamers zijn zeer state-of-the-art.

Het verblijf was prima en dicht bij het centrum op loopafstand .
    • Kleine Tweepersoonskamer

De lift was erg traag !? parkeren auto 8 euro per dag op eigen terrein anders moet men steeds naar buiten om de parkeerschijf te verdraaien met het op straat parkeren in de vakken .

ontbijt goed - kamer netjes en compleet - prima en nette badkamer met bubbelbad en aparte douche .

Comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche viel mij tegen. Er kwam niet veel water uit de douche. Waterbesparing is prima maar dit leek wat overdreven. Gemeld aan de receptie tijdens uitchecken en dit werd professioneel opgepakt. Men gaat er meteen naar kijken want dat lijkt niet zoals het hoort.

Relaxe atmosfeer en vriendelijk personeel. Nette kamer met A/C

Schone, moderne kamers.

Personeel niet super vriendelijk, we misten een koelkastje op de kamer. Bij het ontbijt is er op zich genoeg, maar niet zo heel veel keus.

Mooie schone en ruime kamer.

Goed en uitgebreid ontbijt.

Goed en uitgebreid ontbijt. Wij hadden een kamer met drie personen geboekt. Een groot tweepersoonsbed en een grote comfortabele tweepersoons bedbank stond ons ter beschikking. De badkamer was voorzien van bubbelbad én separate douche.

prima locatie, prima bad
    • Kleine Tweepersoonskamer

De receptioniste vond haar werk blijkbaar vreselijk, erg ongastvrij en onaardig. Het parkeren zou gratis zijn volgens booking.com, we bleken er met ingang van dezelfde dag toch voor moeten te betalen. Geen gesprek over mogelijk. En een tip: plaats een schuifdeur ipv de huidige badkamerdeur, de kamer is te klein voor deze constructie.

prima locatie, prima bad

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het hotel en met name de kamer voelde als een oase.
    • Executive Tweepersoonskamer

De ruime kamer(executive 2pers. kamer), comfortabel en luxe bed, linnengoed en beddegoed en hoe het klaargelegd was met snoepjes en een persoonlijke kaart met welkomstboodschap. Heel attent. De kamer straalde rust uit. Sfeervolle styling van de kamer en de openbare ruimtes.

zeer tevreden over dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het restaurant was gesloten toen wij er waren.

fijne kamer, heerlijke douche, goed bed. Fijn dat er extra kussens waren! Ontbijt ook heerlijk, goede koffie met opgeklopte warme melk! Goed idee om kleine croissants te serveren, zodat je niet meteen vol zit na een croissant. Echt een aanrader dit hotel!!

Fijn hotel, comfortabele kamers, leuk stadje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren is lastig maar werd opgelost (op niet parketen plek van het hotel). Restaurant was gesloten ivm verbouwing.

Fijne ruime kamer, ruime badkamer met jacuzzi. Comfortabel bed.

Wel mooie kamer

personeel werd boos en bleef doorgaan met poetsen, toen ik vroeg of ze stop met stof af te nemen terwijl wij ontbijten zat. En hij heeft weinig parkeerplaatsen

Kamer was geweldig

gratis update van kamer nu met bubbelbad.

helaas is er geen lift.

gratis update van kamer nu met bubbelbad. Ik keek uit op de Koepoort, heel leuk. De bedden slapen heerlijk. Bagage mocht op de uit check dag blijven staan bij de receptie.

Super netjes en schoon en vriendelijke personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klein koelkastje zou ik graag in de kamers zien , word wel drinken neer gezet maar niet gekoeld , ook in ons geval voor insuline koel te bewaren

Heerlijk ontbijt , nette schone kamers , parkeren netjes geregeld

Ontspannend

Parkeren/harde matrassen

Ontbijt was heerlijk, kamers prima. Alleen de matrassen waren een beetje aan de harde kant. Ook van het parkeren in de buurt had ik iets meer verwacht. Verder vriendelijke mensen: uitstekend te woord gestaan.

Prima, schone hotelkamer. Voldoende ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Betalen voor het parkeren zou gratis moeten zijn.

Een mooie, schone (bad)kamer. Alles wat een nodig hebt voor een overnachting was er. Ontbijt was ook prima.

perfect!

zeer mooie ruime badkamer. ontbijt de verse yoghurt met granola en fruit-potjes zijn verrukelijk. de receptioniste was uiterst behulpzaam bij het zoeken van last-minute-restaurant, voor laat op de avond

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Op zich een aangenaam hotel maar de kamer was te klein voor zijn prijs.

De kamer was erg krap voor een "Junior Suite". Er lagen nog enkele haren in het bad, verder wel alles netjes schoon.

Mooie lokatie, mooi pand, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Sfeervol hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik vond 1 dame (dagdienst, donkerblond haar) die in de bediening werkte, niet zo vriendelijk en behulpzaam. Er kon geen glimlach vanaf en ze dacht niet echt mee bij verzoek om assistentie.

Goed bed

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

top!!!!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer relatief klein tov nieuwe hotels. Maar dat kan je verwachten in een mooi oud pand.

Modern hotel met ouderwetse service. Handgeschreven persoonlijk welkom op de kamer. Alles tot in de puntjes verzorgd. Zelfs het toiletpapier in een puntje gevouwen, wat aangeeft dat het toiletpapier gecontroleerd is. Alles schoon!!!!

Het waren mooie dagen, ondanks het slechte weer.

Parkeergelegenheid van het hotel is overdekt. Ruim gelegen. perfecte uitvalbasis voor wandelingen in de omgeving, 10 min lopen van het centrum van Enkhuizen.

Goed verb
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat je moet betalen voor parkeren. Mini broodjes hadden iets verser gekund.

Nette, schone, niet al te ruime kamer. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Hoogstwaarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar

De kamer stonk naar rook. Gordijnen en douchegordijn stonken behoorlijk. Kamer zelf gelucht voor het slapen gaan, maar de geur bleef. Onze aankomst was om half 3 in de nacht anders hadden we gevraagd om een andere kamer. Na vertrek bleek dat andere gasten voor de deur staan te roken (wij sliepen aan de straatkant). Wellicht is dit één van de oorzaken. Maar het was niet fijn om in deze kamer te moeten slapen met een baby.

Ontbijt was uitgebreid. Voor €3,50 werd het naar de kamer gebracht. Veel keuze, alleen jammer dat de cruesli al over de yoghurt was gedaan, werd zo zacht. Heerlijke grote kussens! Bed lag heerlijk en de kamer oogde verder schoon.

slecht

Men kon er niet avond eten, stond niet in de brochure. Parkeren moest men € 8 voor betalen, gewoon in een oude loods die niet dicht kon alles bij alles niet tevreden, voor mij niet meer.

Alleen de kamer was netjes

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Sfeervol, gezellig hotel goede rustige locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeerkosten. Stond buiten in de modder en dat kost €8,00 Voor al die parkeer kosten had het zeker netjes aangelegd kunnen worden.

Sfeervol, gezellig hotel goede rustige locatie. vriendelijk personeel

goed verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

het moeten betalen van 8 euro per nacht voor parkeren en voor vergeten oplader moeten betalen voor de post. service kan in dat geval beter denk ik.

ontbijt was goed en genoeg.

Een plezierig verblijf. Zeer tevreden

We misten hed bad.

Mooie rustige en vooral 's nachts donkere kamer. Badkamer/douche prima. Goed uitgebreid ontbijt. Hotel ligt pal naast die prachtige Koepoort.

Heerlijke hotelovernachting

We hadden een ruime familiekamer met het gezin. Grote badkamer, bad met bubbels en lichtjes succes bij de meiden. Ontbijt uitstekend. Heerlijke overnachting!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ik kom er graag weer terug

.???????

De schilderijen. Zelfs in de slaapkamer zijn echte Schilderijen. De bediening vriendelijk en reageerden enthousiast op MijnKalender belangstelling voor de inrichting. Erg mooi.

Heerlijk relaxte sfeer

niets.

Na een wandeling van 18 kilometer was het heel prettig aankomen; vriendelijke ontvangst, prima kamer en badkamer. Relaxte bar. En uitstekend ontbijt.

Eenvoudig hotel geschikt voor kortdurend verblijf.

De kamer en badkamer waren vrij eenvoudig. Kamer was klein voor de aangeboden ‘ruime 2 persoonskamer’ Onvoldoende parkeergelegenheid bij het hotel, parkeer’garage’ was vol, overige parkeerplekken in de buurt alleen voor vergunninghouders. Uiteindelijk was de vriendelijke receptioniste bereid haar auto te verzetten. Ontbijt was in vergelijking met andere 4 sterren hotels eveneens eenvoudig te noemen. Scrambled eggs waren koud, broodjes taai.

Het bed was prima.

• Kleine Tweepersoonskamer

Betalen voor parkeren ....terwijl je na 18 uur buiten gratis kan parkeren .... Kleine kamer en badkamer.... veel geld . Heb voor veel minder veel beter overnacht...

Mooie locatie

Vanuit een mooi hotel: Enkhuizen is één groot openluchtmuseum met een aantal heel leuke boetiekjes.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dichtvallende kamerdeuren en te dikke hoofdkussens.

De bar/ontbijt/lounge ruimte: geweldige sfeer en inrichting! Heerlijk vers gesneden fruit bij het ontbijt en goede koffie!

hartelijke ontvangst, aangename lounge met mooie bierkaart,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

hartelijke ontvangst, aangename lounge met mooie bierkaart, lekker ontbijt ,goede matras en mooie ligging aan het einde van de hoofdstraat en vlakbij de vesten

Uitstekende lokatie, icm bezoek Zuiderzeemuseum

Het ontbreken van het restaurant voor 's avonds. Het is idyllisch, maar bedenk wel dat je elk half uur de kerkklok hoort.

Het ontbijt was overigens heel uitgebreid. Ruime kamers, incl lekker bad

Prima kamer en badkamer, heerlijke bed en hoofdkussen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Wij troffen een stugge , bijna onvriendelijke receptie medewerker. Geen reclame voor het hotel; de klant verdient heus meer iets aandacht. Wat zeker tegenviel was de €8,- betaald parkeren en dat op een terrein gelegen aan de overkant van de straat. Was dit nu werkelijk nodig? Dit is als erg klantonvriendelijk ervaren.

Prima kamer en badkamer, heerlijke bed en hoofdkussen. Ontbijt was uitgebreid in aardige ontbijtruimte. De loungeruimte was erg gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zakelijk, met sommige arrogante balimedewerkers.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijtbuffet was op zich redelijk goed, alleen moest er regelmatig aangegeven worden als er van het beleg iets op was, wat dan wel weer aangevuld werd. Bij het brood was het zelfs zo dat na de melding dat er geen brood meer was, de oven aangezet moest worden om nog brood af te bakken, wat al met al toch een flinke poos duurt als je wilt ontbijten. Verder staat het als Hotel restaurant, terwijl er geen restaurant aanwezig is. Daar De Koepoort aan de rand van het stadje ligt is het toch best nog een stukje lopen naar het centrum en zeker voor ouderen zoals wij, vooral savonds na het eten terug nogal een opgave. Als je dit aan de receptie medegedeeld, word dit afgedaan met: ons restaurant is nu eenmaal opgeheven, dus daar kan ik ook niets aan doen. De kamer opzich was goed, maar voor een Executive kamer vond ik hem niet erg groot en de kamers zijn zeer gehorig, zeker aan de straatzijde.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

We wilden het Zuiderzeemuseum bezoeken en daarvoor genoeg tijd hebben. De reis per trein duurt lang.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Als niet rokers hadden we in onze kamer last van enkele heren die beneden, buiten, stonden te roken. We waren genoodzaakt het raam tijdelijk te sluiten.

Een keurige kamer. Schoon. De maaltijden waren goed. Iets minder lux dan bij een van der Valk hotel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

top
    • Kleine Tweepersoonskamer

de wkend schoonmaker/ster was niet de meest uitverkorene, beetje slordig allemaal, maar was gedaan door, jong talent zeg maar,

gewoon goed en net hotel, goede locatie, schitterende omgeving, geweldig stadje met veel goede restaurants en terrassen. Wij gaan zeker nog eens terug, teveel dingen om in 1 wkend te zien cq bezoeken

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt. Aardig en behulpzaam personeel Goede ligging tov binnenstad. Goede parkeergelegenheid. Fietsenstalling. Ook mogelijkheid voor het opladen van elektrische fiets.

Prima locatie in Enkhuizen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Echt tegenvallen niets, maar aanbod restaurant is vrij beperkt.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Propere, moderne kamers. Bereikbaarheid van hotel en gunstige ligging ten opzichte bezienswaardigheden.

We hebben genoten in een fijn hotel in een prachtig Enkhuizen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat we geen toetje met ijs konden nemen na ons diner ivm problemen met de vriesinstalatie. Verder heerlijk gedineerd hoor.

Kamer was prima.goede bedden. Heerlijk ontbeten 's morgens.

aan te bevelen hotel.

groep jongeren die bijna de hele nacht kabaal hebben gemaakt. Misschien had de receptie daar kunnen tegen optreden, als gast is dat moeilijker.

Prima ontbijt, nette kamer en badkamer.

Heel mooi hotel! Aan te bevelen voor iedereen. Ik vond de styling erg mooi!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niet perse tegen, maar op de prachtige badkamer miste ik de ruimte om toiletspullen te plaatsen. Op de ruimte bij het toilet en op de wastafel stond al van alles en de kabel van de föhn gooit de dingen om als je deze gebruikt.

UItgebreid en heerlijk

gastvrij, comfortabel, aangenaam
    • Executive Tweepersoonskamer

alles was zeer goed; het restaurant hebben wij niet bezocht, garage a/d overkant was overdekte parkeerplaats, heel vriendelijk personeel, mooie ruime kamer.

Leuk hotel

Alles was goed

Zag er gezellig uit,vriendelijk personeel,heerlijk ontbijt,overdekte fietsenstalling en overdekte garage voor de auto,keurig nette kamers,leuk uitgangspunt voor fietstochten rondom het Ijselmeer,voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner was een echte ramp. Voorgerecht goed, Hoofd gerecht salades waren rijp voor de afvalbak met bv bedorven kip er in. Ook zo bevonden door bedienend personeel. Goulash bleek een bordje met een beetje lauw uitgekookt vlees met vooral Indische invloeden zonder verder iets van rijst. Voor aanvulling moest er 2.50 bijbetaald worden voor wel heerlijke friet. Duidelijk gereageerd en ook besproken met bediening die volledig toegaf dat dit duidelijk niet kon zo. Afspraak met bediening; morgen lossen we het met u op, niet dus. Hele lieve receptioniste wist van niets de andere morgen en heeft uiteindelijk, uit zich zelf, geen directie aanwezig, alles netjes opgelost door deze 4 gerechten van de rekening af te halen., waarvoor hulde. Auto parkeren was 8.00 euro in eigen garage aan de overkant van de weg....ook een beetje veel toch

Vriendelijk personeel en schoon. Inrichting heel modern en doordacht. Op loop afstand van heel leuk stadje Enkuizen met heerlijke mogelijkheden voor bezoek havens en omgeving. Hoorn om de hoek en een aanrader voor een volgende trip.

Vakantiegevoel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedden waren kleine en matras niet heel fijn. Voorgevormde kuilen. Kleine badkamer.

Diner was voortreffelijk! Heerlijk ontbijt. Fijne sfeer. Mooie ruimtes. Leuke omgeving.

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen parkeer mogelijkheid. Om acht uur zeer storende werkzaamheden o de kamer naast die van mij en mijn vrienden! De 2e ontvangst van een stressvolle receptioniste!

De 1ste ontvangst

Gewoon een prima hotel, vriendelijke bediening, heel goed ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klein verbeterpunt is dat wellicht dat de stopcontacten (kamer 91) die wat laag en verborgen zitten achter de nachtkastjes, omhoog geplaatst kunnen worden. Maar heel klein leed hoor.

Vriendelijke bediening en heel goed ontbijt.

Nette, schone kamer.

Wij hadden nu kamer aan de voorkant van hotel: erg veel lawaai + last van muggen (genoodzaakt om met ramen dicht te slapen). Vorige keer hotelkamer aan achterkant, dit beviel uitstekend!

Nette, schone kamer. Check out tot 12.00 uur. Op loopafstand van centrum.

Drie persoons kamer met het gezin

Pluk haar in doucheputje bij aankomst. Wel keurig opgelost door het personeel met excuses en wat chocolaatjes! Kinderbedje was slordig opgemaakt bij aankomst. Onderlaken lag er los in. Kan net iets fraaier.

Mooie ruime kamer. Heerlijk bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Schone kamer met lekker ontbijt.

Het was niet helemaal duidelijk welke kamer we hadden geboekt. De kamer was aan de kleine kant. Huwelijks nacht maar we kregen geen speciale behandeling of extra.

Schone kamer met lekker ontbijt. Pluspunt was het fietsenhok waar onze fietsen in gestald konden worden.

Zonnig weer.

Het hotel was zeker geen 4 sterren waard. Hoop en al 2,5 of 3. In de badkamer was geen kastje, geen lade, zelfs geen schap om iets op te leggen. Misschien daarom dat de handdoeken door het personeel op de bedden werden gelegd? Er was elders geen plaats. Verlichting in de badkamer absoluut onvoldoende om je te schminken. De hangkast in de redelijk kleine kamer was zo weinig hoog dat zelfs een herenhemd er niet kreukvrij kon hangen. Een kleedje dus al zeker niet. Het personeel was vriendelijk en gedienstig maar te weinig in aantal.

Ligging, rust en netheid.

plezierig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamervloer is te glad en dus valgevaarlijk. Hierdoor ben ik uitgegleden en gevallen met een gekneusde teen als gevolg (niet ernstig).

Fraaie accommodatie

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Uitstekend hotel

Geen klachten

Wij waren met drie stellen voor een weekend Enkhuizen en hebben het heerlijk gehad in dit hotel. Goede kamers, heerlijke bedden, vriendelijk personeel. Hotel op goede locatie om Enkhuizen te voet te verkennen. Parkeergelegenheid prima aan de overzijde van het hotel.

Een oké hotel voor een kort verblijf.

De ontvangst liep niet bepaald over van enthousiasme, dat had wat beter gemogen. De medewerkers van het ontbijt hadden wat attenter mogen zijn met het afruimen van tafels. En 8 euro betalen om je auto in een onbewaakte en niet afgesloten loods te mogen zetten was enigszins jammer.., maar in het centrum van Enkhuizen heb je weinig keus, aangezien alles voor vergunninghouders is of slechts 2 uur parkeren is toegestaan...

Kamer was schoon en netjes. Ontbijt was prima, het aanbod was meer dan voldoende. Dame van de receptie gaf bij uitchecken wat mooie tips rondom ons bezoek aan het Zuiderzeemuseum.

Fijn hotel met heerlijk ontbijt, maar niet voor diner.

Diner in het hotel, met eigen restaurant viel echt tegen. Niet alleen was de bediening traag en vergeetachtig, maar het eten was ook echt niet goed. Jammer!

Mooie, rustige plek. Comfortabel en heel netjes. Heerlijk en bijzonder goed, vers en uitgebreid ontbijt. Attent personeel, maar helaas onderbezet in het restaurant voor diner. Daar was de bediening heel traag en het eten echt een tegenvaller.

4,5
    ligging dicht bij het centrum
    • Executive Tweepersoonskamer

Erg onhandige badkamer, systeemplavond met veel te veel verlichting Receptioniste bij intake uiters onvriendelijk. Hotel staat dicht bij de Koepoort waarvan ook 's nachts om het uur de klok slaat. Slecht geslapen dus!

ligging dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Ruime en prettige kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken kon pas vanaf 15 uur. Wij arriveerden na 15 uur maar moesten alsnog bijna een half uur wachten voordat we in de kamer konden. Receptiepersoneel nogal ingetogen. Misten gastvrije beleving..

Ruime en prettige kamer

Prima kamer, ontvangst was niet heel vriendelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontvangst was niet echt professioneel. Receptie werd gecombineerd met bar. Het was niet druk aan de bar, maar leek toch stress op te leveren. Geen groot probleem, maar gaf niet het gevoel dat je als gast gewenst was, maar eerder een stressfactor.

Schone kamer, met alles wat je nodig hebt in een hotelkamer

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Prima hotel maar erg donkere kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De kamer was mooi groot alleen heel erg donker doordat er enkel een openslaande deur (Frans balkon) op de kamer was, verder geen ramen. Zou deze specifieke kamer niet nog een keer willen. Geeft een erg opgesloten gevoel zodra je binnen bent.

Ontbijt was prima. Kamer is lekker groot. Uitstekend bed!

Waterrijke omgeving, altijd goed voor een uitblaasweekend.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wist niet dat parkeergelegenheid betaald moest worden, maar goed, was wel prettig zo dicht bij hotel, en begrijpelijk gezien de beperkte mogelijkheden in de buurt. Verder alleen maar positief!

heerlijk ontbijt, fijne bedden , loopafstand van centrum en haven, prettig personeel, parkeergelegenheid voor 8 euro per dag, anders bij station en dat is 20 min lopen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

het was zeker niet slecht maar prijs kwaliteit kan het beter.
    • Kleine Tweepersoonskamer

de communicatie tussen het personeel liep vaak fout daardoor werden er wel wat foutjes gemaakt. misschien te weinig ervaring? één keer stond na het poetsen onze kamerdeur nog open. we hebben een halve dag op toiletpapier gewacht,gelukkig hadden we zelf ook wat bij. een hapje in de namiddag liet ook héél lang op zich wachten. een klein koelkastje vooral in de zomer zou wel handig zijn.

Het ontbijt was sober,de broodjes waren vrij hard en er was alleen donker brood.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

hygiëne was zeer goed

lift was buiten gebruik - kapotte spot boven de wastafel in de badkamer ik heb het gemeld maar is niet vervangen. Ook geen legplankje voorzien boven de wasbak .geen ijskastje op de kamer. boven op het kleerkastje staan flesjes warm water en cola is dat de bedoeling van een minibar?? om 14 uur aangekomen geen mogelijkheid iets van eten te kopen. dit alles is voor een junior suite 149 euro is dit onaanvaardbaar. ontbijt ondermaats en basic.

hygiëne was zeer goed personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ruim voldoende als slaapplek op basis van logies

Ontbijtbuffet was redelijk maar geen 4 sterren, eerste morgen waren sommige toetjes op. Op kamer een vorm van minibar zonder koeling van drank. Ondanks goede aanbieding, duur in borrels en drank in hotel

Goede familiekamer met goed sanitair. Net hotel

Een prima verblijf in een mooi en schilderachtig stadje

Tijdens ons verblijf was er geen lift beschikbaar (werd vervangen). Drankjes op de kamer erg beperkt en niet gekoeld (moesten desgewenst beneden voor een gekoelde versie worden omgeruild ...)

Uitstekend en goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, prima badkamer

Hele fijne locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de vroege ochtend was het slaan met deuren best hindelijk en m.i. simpel te verhelpen.

Prima ontbijt, meer dan voldoende keuze.Rustige kamer (achterkant) dus geen verkeersoverlast. Heel netjes en verzorgd. Absolute aanrader. Gezellige bar voor een afzakkertje.