Beoordelingen over Hotel De Korenbeurs-Willem4 3-sterren

Kaaistraat 10-12, 4484 CS Kortgene, Nederland

#4 van de 8 hotels in Kortgene

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Het ontbijt was goed verzorgt en heel vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douche was niet warm te krijgen ook niet na advies om kraan langer open te zetten. De douche was echt koud en dus niet fijn

Het ontbijt was goed verzorgt en heel vriendelijk personeel

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Grote kamer, schoon, vriendelijk personeel.

We hadden de juniorsuite geboekt, maar door overboeking kregen we tot onze teleurstelling een kamer. Bedden waren te zacht. Douchecabine is aan onderhoud toe. Lekt en ziet er niet uit. Persoonlijk vond ik de stoelen wat onhandig.

Grote kamer, schoon, vriendelijk personeel. Ontbijt is goed en ruim voldoende. Goede restaurants in de buurt. Genoeg parkeergelegenheid.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Ons verblijf was aangenaam

Rechtstreeks boeken met het hotel was ons beter uitgekomen nu hebben wij te veel betaald via boeking .com maar nu zijn wij een ervaring rijker geworden en houden daar rekening mee in de toekomst.

Het ontbijt was heel goed,kamer was netjes en de badkamer had heel veel ruimte en het personeel was super vriendelijk .

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Prima voor max. 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Ontbijt tijdstip aangeven hoe laat je komt eten. Beetje vreemd...ontbijt is van 8-10 wordt aangegeven dus waarom nog een tijdstip willen weten? Bij het ontbijt koffie in vies kopje aangeboden gekregen, medewerkster benoemde het ook nog!! Er zat koffie drab aan de buitenkant van het kopje gekoekt, niet schoon gegaan in vaatwasser?? Ze zei: uw kopje is wat vies maar het is maar koffie. En ze liep weg... Dit kan dus echt niet!! Ik heb zelf de koffie overgeschonken in een ander kopje. Honesty-bar weinig keuze, geen melk voor koffie te vinden. Na het ontbijt nog een kopje koffie buiten gevraagd, er werd aangegeven dat ontbijt maar tot 10.00uur is, het was 10.05uur. Kregen toch koffie buiten echter ook niet meer dan dat. Kopje koffie zonder melk, suiker enz.

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie. Honesty-bar. Prima kamer met grote badkamer. Terrasje achter buiten. Ontbijt voldoende/simpel/goed. Midden in centrum. Welkomstbord met namen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

het was FANTASTISCH !!

Bij aankomst werden wij heel vriendelijk ontvangen met koffie en thee met wat lekkers erbij van het huis ,dat was super attent.En wat wij heel gastvrij vonden dat we in de avond gebruik konden maken van de bar en het zelf konden pakken.Dit ook op vertrouwen van de eigenaars.En het was super schoon en netjes en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

De kamer had onder het bed flesje drinken liggen.. Niet hygiënisch

De mevr die het ontbijt bezorgde.... Heel persoonlijk tintje er aan... Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heel erg goed.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

We wisten niet dat er geen lift was, er was iemand in ons gezelschap die last had van de knie . Trap was redelijk smal en steil.

De familiekamer was prima in orde, vooral zeer ruim en licht en heel erg netjes !

• Beoordeeld op: 23 september 2018

goed en comfortabel

Niets eigenlijk?? Dus alles oke

Nette schone kamer,goede bedden nette douche en toilet. Gewoon goed hotel en niet te vetgeten aardig personeel. Prettig hotel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Fijn verblijf

De badkamer was wel ruim en schoon, maar de douchehoek had een hoge instap en geen thermostaatkraan. Dit zou op termijn vernieuwd kunnen worden.

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was heel uitgebreid!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

warm huiselijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

bed wat te stevig! en liever geen buddah s in de kamer! we hebben niets met die oosterse religie. Dring het dan ook niet op met 4 buddahs in de kleine kamer. Ook de oosterse muziek met het ontbijt kregen we de kriebels van. je moet geen godsdienst opdringen ook al vind je het zelf nog zo fijn!

lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer net hotel, zeker ook voor een enkele nacht.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De wenteltrap is zeer smal.

De locatie. Heerlijk rustig. Daarbij het vertrouwen. Alles was open. Je kon gewoon uit de bar pakken wat je wilde, als je het maar ff opschreef. Dat zie je niet heel veel meer.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Veel plezier gehad in Kortgene en omgeving . Zeer lekere restaurants (De Waardin en de Zilte Zeeuw)

We hadden een overbooking en 1 koppel most in een appartement op minuten wandelen. Appartement was proper maar niet echt naar de norm van de kamerprijs . Daarbovenop was de vloerverwarming aangezet terwijl het 24 gr C was tijdens de dag dus slapen was zeer moeilijk.

Lekker ontbijt met goede service. De ligging in Kortgene is interessant . Uitbaatster was vriendelijk . Bedden in de kamers in het hotel waren goed ook de sanitaire voorzieningen waren ok

Ook al waren we er slecht 1 nacht,was een fijne ervaring hier
    • Kleine Tweepersoonskamer

Nix geen minpunten te bedenken

Super ontvangst door een hele vriendelijke meneer Brandschone kamer,met flesje water en koffie plus thee faciliteit Heerlijk ontbijt,gereed gemaakt door een lieve dame Volgend jaar heel graag weer hier

Welkome rustige overnachting in kleinschalig hotelletje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hih: fietsen tegen de wind in!

Hartelijke welkom door de dame van de receptie met een kopje koffie met lekkers aangeboden door het huis. Dames die hun stinkende hun best doen om dit kleinschalige hotelletje met veel vertrouwen in de gasten en oog voor detail extra cachet te geven. Eten om de hoek. Prima uitvalsbasis om dit stukje Zeeland te verkennen. Kamer niet zo groot, maar een prima bed en douche. Ontbijt lekker. We hebben het heerlijk gehad.

Gezellig, rustig gelegen hotel in de nabijheid van een kleine yachthaven .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De rustige ligging, ruim hotel met gesloten fietsenstalling, de vriendelijke ontvangst met gratis heerlijke kopje thee. In de nabijheid de yachthaven met heerlijk restaurant en de start van een fietsknooppunt.

Ideale locatie
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Ideaal gelegen op een rustige en mooie plaats waar voldoende eetgelegenheden zijn en dicht bij Veerse meer, kust, gezellige dorpjes. Veere is een zeker een bezoekje waard. Zeer enthousiaste gastvrouw. De familiesuite is ruim en goede indeling. Zalig geslapen.

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Fietsen berging wat aan de kleine kant.

Goed ontbijt. Kamer erg warm maar 36 graden buiten kan het ook niet anders,wel een koelkast en waaier op kamer.

Leuk uitgangspunt om Zeeland te verkennen, niet zo druk als Walcheren.

Contact met de locatie over een andere inchecktijd verloopt niet soepel. Wij waren er op de allerheetste dag en nacht van het jaar en dan is er geen koeling in het hotel.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Slecht geslapen en vies sanitair
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

Slechte bedden. Aparte donsdekens. Geen airco. Geen lift. Zeer veel last van geluid van a ndere kamers en de kerktoren vlakbij. Slecht onderhouden sanitair. Oubollig interieur

Lekker en goed voorzien ontbijt. Zeer vriendelijke mensen. Honesty bar is een plus.

mede door het mooie weer een fijne vakantie/ huwelijksreis gehad.
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

de inrichting van de kamers en het hotel zijn gedateerd maar wel schoon en fris. Gelukkig hadden wij heel mooi weer maar daardoor was de kamer erg warm, geen airco maar ook geen ventilator en dat was jammer .

het ontbijt was heerlijk en de bediening vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim en had een klein koelkastje. Onze fietsen konden in een schuurtje.

Voor ons was dit de ideale kennismaking met de gastvrijheid van Zeeland.

Heel hartelijke ontvangst door een zeer enthousiaste dame die ons alle nodige uitleg bezorgde bij een kopje koffie. Vriendelijk personeel die ervoor zorgde dat we niets tekort hadden. Heel nette kamer met een lekker en uitgebreid ontbijt en een praktische fietsenberging. Kortom, wij hebben ervan genoten!

Zeer goed voor een paar nachten
    • Appartement

Het ontbijt alles was er maar ze wilden de broodjes en croissants te vers afbakken en telkens een stuk of 6 die natuurlijk zo op waren en dan weer wachten op de volgende net het zelfde bij het roerei we hebben 2maal ontbeden goed maar mocht uitgebreider met spek bv het ontbijt mocht ook langer duren van 8tot 10 is echt niet lang genoeg voor op vakantie al bij al voor 2nachten was het er goed

We hadden het appartement zeer ruim en proper lag op 2min wandelen van het hotel .zeer vriendelijke ontvangst

Kortgene is heel gezellig en is een goede uitvalsbasis om fietstochten maken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Er was geen ruimte om onze fiets in de berging te zetten. Wij hebben hem aan een parasol vastgelegd.

Het ontbijt was erg lekker, enkel het roerei was aan de droge kant en ik miste een stukje spek. Zeer vriendelijk onthaal. Goede bedden. We konden met de fiets langs de dijk achteraan, zee het terras van het hotel binnen.

We hebben het prima naar ons zijn gehad.

De stopcontacten zaten te laag, dus ik moest op de knie-en om de koffiezet of de waterkoker te wisselen. Dat valt niet mee als je 72 jaar bent.

Het ontbijt was uitstekend, met van alles, verse koffie - smoothie en Jus de Orange

Goed zonder meer. Maar je maar personeel ofwel bij ontvangst ofwel bij ontbijt, spijtig..
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Op de kamer was het niet uit te houden van de warmte, tip... zonwerende gordijnen. Je moet voor het inchecken ofwel om 11u er zijn of tussen 16u en 18u. Niet altijd evident als je op daguitstap bent.

Het ontbijt was heel verzorgd. Leuke attentie met flesjes water op kamer

Leuk en gezellig hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Als ik dan toch iets moet zeggen dan dat de badkamer niet schoon was. Lagen in de hoeken nog haren.

Goede locatie, vriendelijke gastvrouw. Keurige kamer ondanks dat het de kleinste was, hadden we genoeg ruimte. Je mag s avonds zelf drinken pakken bij de bar/lounge en zelf opschrijven.( wij geen gebruik van gemaakt,maar het kan) Dus goed van vertrouwen! Prima ontbijt.

Redelijk hotel voor een kort verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer

Er zou (vlgs de foto's op de site) een zitbank op de kamer staan maar er stond alleen een 3de bed. Dat was overigens de 2de dag ineens verdwenen. Een plastic antislipmat (niet zo fris) lag ergens onder in de kledingkast. Nodigde niet uit om te gebruiken maar ben toch wel 2x uitgegleden in de douchebak. Geen stoffen badmat aanwezig waardoor je na het douchen rechtstreeks op de koude tegels stond. Ook kon je hier nergens even je kleren wegleggen of ophangen. Gordijnen verduisteren niet. De kamer zelf was niet echt gezellig ingericht, erg steriel.

Ligging prima, ontbijtbuffetje goed. Goede bedden. Afsluitbaar fietshok aanwezig.

Goede bedden en prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Meerdere malen gezien dat de eigenaresse haar personeel terecht wees terwijl er gasten bij waren, niet heel professioneel. Er werd ons en een andere groep verweten dat we te vroeg bij het ontbijt waren, terwijl wij op de doorgegeven tijd in het restaurant waren. Moesten daarop wachten tot het buffet was opgebouwd. Vreemd dat er na 18.00 geen personeel meer aanwezig is. Gasten krijgen een voordeursleutel mee en een nummer voor noodgevallen. De klokken van de kerk naast het hotel luiden elk half uur, voor ons niet storend (met oordoppen) maar wel goed om te weten.

Goede bedden en prima ontbijt. Goede faciliteiten op de kamer, koelkast is echt een plus. Comfortabele en grote badkamer. Bar beneden was niet bemand maar self-service, prima systeem.

Goed hotel om de streek te verkennen.

Alles is goed verlopen.

We werden verwelkomd met een heerlijk kopje koffie. Het ontbijt was héérlijk met verse smoothie. Fietsen mochten veilig gestald worden op het terras.

Prettig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De communicatie. Ik heb 4 X onze aankomsttijd doorgegeven, op verschillende manier, maar het hotel was niet op de hoogte.

Lekker ontbijt, heerlijke douche

Prima familiehotel met alles wat je dan wenst - heel dichtbij de kerkklokken van Kortgene...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima hotel, maar.. t hotel ligt op een 50-60 meter van de kerk van Kortgene . En de klokken van de kerk van Kortgene luiden ieder uur. Ieder uur, dus ook in de nacht. Mijn raam zat blijkbaar niet helemaal goed dicht en kon ook niet zo goed dicht. En dus werd ik ieder uur wakker. Kreeg er hoofdpijn van...

Dit is een prima hotel met maar 1 minpunt, ieder uur van dag en nacht.. Maar eerst de positieve zaken: Zeer vriendelijke ontvangst (of ik echt geen kopje koffie wilde?, nee, ik heb haast) en makkelijk inchecken, prima kamer al is ie niet heel grot, groot en comfortabel bed, lekker verduisterende gordijnen, heerlijk grote badkamer met heerlijke warme en harde douche Ontbijt uitgebreid met dus die vriendelijke bediening, koffie lekker, jus, melk, diverse brood en allerlei aan beleg tot en met roerei. Ik had hoofdpijn (zie wat me tegen viel..) en kreeg meteen pijnstillers. Prima hotel dus met alles wat een relatief simpel hotel nodig heeft. Maar.. (zie wat me tegenviel)

Zakelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik was door file later bij t hotel dan gepland en toen was er niemand om mij op te vangen. Wel weer leuk dat je bij aankomst je naam op het bord ziet staan.

Heerlijk rustig hotel waar je als gast gewoon je gang kunt gaan

Vriendelijk behulpzaam personeel.

Inrichting kamer.

Heel goed ontbijt Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Kamer sober twee harde stoeltjes. Op ons verzoek werd er een vervangen door een hotel kamer stoel Ik.v.m. reuma van mij vrouw die niet op zo een harde stoel kon zitten.

Aangenaam verblijf

Ligt vlakbij de haven van kortgene wat voor ons ideaal was. Supervriendelijke mensen. Leuke bar voor s avonds. Ontbijt was voldoende en verzorgd. Restaurantjes in de buurt. Ideaal voor een paar overnachtingen

Zeer ruim zolderappartement met heerlijke bedden.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Zeer ruim zolderappartement met heerlijke bedden. Wij voelden ons dankzij de vriendelijke gastheer en gastvrouwen onmiddellijk thuis, alles was tip top in orde. Ook het ontbijt was vers, uitgebreid en erg lekker. Wij hebben volop genoten en komen zeker nog eens terug!

Gezellig

Ontbijt stond niet geheel klaar toen wij op de afgesproken tijd kwamen. Deels nog in bereiding. 2e kopje koffie/thee moest je om vragen. Stond niet klaar om zelf in te schenken.

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heel leuk hotelletje met vriendelijke bediening en goed ontbijt

Propere kamer , maar in de douche mochten de randjes beter gepoetst worden. De zeepdispenser in de douche was ook niet zo proper, dus niet zo hygiënisch, ze mogen van mij gerust een paar euro meer vragen en kleine zeepjes bijgeven.

Hele goede standaardkamer , met ruime badkamer. Het ontbijt was super en lekker vers. Ontvangen door een vriendelijke dame. Dichtbij de haven.

Heel vriendelijk onthaal met een bakje koffie.ideaal Voor een verlengd weekend.

Als er veel mensen een fietsvakantie komen doen,zullen er veel fietsen moeten buiten staan.Kunnen maar 3 fietsen in de gesloten ruimte.Er staat een koffietoestel maar een dag koffie kunnen zetten.niet bijgevuld.

Teleurstellende ervaring
    • Grote Tweepersoonskamer

Extra grote kamer 14 ligt aan de straatkant, helaas geen verduisterings gordijnen. Inrichting zeer matig met o.a. plastic stoelen als zitje, tv te hoog tegen de muur en te klein volgens de huidige normen. Badkamer niet schoon. Alles doet wat sjofel aan en is geen 100 euro waard. Bij het uitchecken deze punten wel kenbaar gemaakt maar of er ook echt iets mee gaat gebeuren?

De lounge van het hotel met comfortabele meubels en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Gezellig hotel met vriendelijke ontvangst om Zeeland enkele dagen te verkennen.

-Je moet op voorhand beslissen om hoe laat je gaat ontbijten. -Tijdens het ontbijt worden de broodjes en croissants vers gebakken, maar het duurt zeer lang voor deze bijgevuld worden. Er werden ook slechts enkele broodjes en croissants (4-5) per keer aangevuld, hoewel er toch meerdere koppels aanwezig waren. Men zat dan ook de hele tijd met een leeg bord te wachten. Ook andere zaken zoals eieren, tomaten,... werden niet (op tijd) aangevuld. De laatste dag was er echter een andere dame van dienst en was er van deze minpunten geen sprake.

-Zeer vriendelijke ontvangst met koffie of thee bij aankomst; -Mooie kamers; -goede bedden; -Mooie ligging.

Een aangenaam rustig en vriendelijk hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

We werden hartelijk welkom geheten met een kopje koffie en wat lekkers. Goede bedden, koffie/thee op de kamer en 's morgens een prima ontbijt met lekker knapperig brood. Vriendelijk personeel.

kon ik maar iets langer blijven.
    • Grote Tweepersoonskamer

we werden door de eigenaar heel vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. onze kamer was ruim en schoon. goede bedden en kussens, koffie, thee en magnetron op de kamer. het ontbijt was erg lekker. vriendelijke en goede service van de ontbijtdames. Ik weet niet hoe het is in een drukke periode maar wij hebben een heel goed verblijf gehad.

Kamer en ontbijt ok. De rest waardeloos! Zie bovenstaande relaas.
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

Geen receptiebemanning na 18 uur. Er ging s avonds brandalarm af en we konden niemand bereiken!Als excuus werd er de volgende ochtend vermeld dat de eigenaar op vakantie in Zuid Afrika zat en zijn vervanger in Den Haag: belachelijk en niet verantwoord! De kamers zijn erg gehorig en bij overlast kan er niemand direct ingrijpen. En... de tv en WiFi had storing: dit werd niet verholpen tijdens ons verblijf wat tegenwoordig echt niet kan. Bij het uitchecken kregen we voor dit alles geen enkele compensatie.

Ontbijt prima, ruime kamer.

Prijs- kwaliteit is het in orde!
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Via Booking site konden we aankomst uur selecteren. Wij hadden aangeduid aankomst tussen 11 en 12u maar helaas stonden we voor een gesloten deur. Hebben dan meerdere keren getelefoneerd. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen. We konden uiteindelijk pas vanaf 16u op de kamers. Misschien best dat Booking site even afstemt met het hotel of dit kan. Want de mevrouw van het hotel was verbaasd dat we een aankomst uur konden selecteren bij het reserveren.

Proper, ruime kamers, lekker en uitgebreid ontbijt.

zeer aanbevelens waardig, mooi centraal in Zeeland
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

wij zijn een hard bed gewenst,hier was hed bed voor ons nogal zacht. uiteraard is dit een perzoonlijk gevoel.

Ontvangst met lekkere kop koffie ruime en schone kamer goed ontbijt

Gezellig hotel
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Kleurstelling in lobby met zilver/oranje. Mwoah.

Familiekamer bleek volledige bovenverdieping met drie slaapkamers en woonkamer/keuken! We komen nog eens terug voor langer!

Rustige mooie omgeving maar het hotel kan beter!
    • Grote Tweepersoonskamer

In het schone bed zat bij aankomst een vlek(waarschijnlijk 1 die er in de was niet uit was gegaan) maar dat vond ik er vies uitzien. Ook werd de roomservice vergeten maar ook de andere dag nadat we het gemeld hadden werd het weer niet gedaan(we boekten 3 nachten)ook al werd het bij aankomst wel beloofd.

De zithoek in de slaapkamer mooi ruim!Vloerverwarming was fijn.Heel leuk ontvangst en gezellige vrouw die veel over de omgeving wist te vertellen.

Voor ons doel een prima hotel.

Ontbijt was oké, maar de prijs beloofde meer kwaliteit en variatie.

Goede ontvangst, schone kamer, schone bedden. De Smoothie bij het ontbijt was een verrassing.

Prettig verblijf
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Kamer ietwat gedateerd. Tv zeer gedateerd en klein met slechte (analoge) ontvangst.

Persoonlijke ontvangst. Groot appartement bestaande uit woonkamer en drie slaapkamers, badkamer en toilet. Ruim gesorteerd ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Grote Tweepersoonskamer

Als we dan toch iets van opmerking zouden mogen geven, is het dat er iets grondiger gepoetst mocht worden. Het zou ook goed zijn om van die kleine maar oh zo belangrijke zaken te vervangen door soortgelijke maar kwalitatief betere. Dan heb ik het over het vegertje in de badkamer (goed dat het er is!!) en over de niet zo fraaie toiletborstel. Voor de rest super tevreden!!

Alleraardigste ontvangst door de gastheer. Gratis kopje koffie of thee. Zeer ruime kamer. Goed ontbijt. Voldoende keuze en een verse smoothie als extraatje. Leuk.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima. voor deze prijs/kwaliteit (echt Hollanders hé) komen we nog eens terug.

Voor langere +1,80m zijn de bedden aan de korte kant.

Vriendelijke ontvangst met koffie. Kamer wat aan de krappe kant, staat wél een koffiezetter voor thee en koffie en ach, de meeste tijd slaap je toch in het voor mij te korte bed.. Fijne douche. 's Morgens een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt.

Vriendelijk hotel op rustige lokatie
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijt was voldoende, maar vooraf werd niet gevraagd of er wensen waren. Keuze tussen wit- of bruinbrood was er niet.

Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Personeel uiterst vriendelijk en gastvrij.

Zeker voor herhaling vatbaar !
    • Grote Tweepersoonskamer

Het viel niet tegen.... maar een tv op de slaapkamer zou wel fijn zijn geweest ( al was het maar een piep kleintje :-) )

We hadden de grote kamer geboekt. Inderdaad heerlijk groot, aparte slaap- en woonkamer met keukenblokje, zithoek, bureau en een fijne badkamer. Prima ontvangst met een "aangeklede" koffie. Ook het ontbijt was goed in orde.

Heerlijk verblijf in een mooi hotel
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Groot appartement voor 5/6, goed ingericht, makkelijk te bereiken, persoonlijke welkomst, personeel zeer vriendelijk, ontbijt heel lekker. Perfekt verblijf

Voor 2 nachtjes cava zeker de vrijheid van de bar is een plus punt
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was iets te klein geen ruimte voor valies te plaatsen. Wij komen al jaren ook bij de vorige eigenaar . Maar deze kamer was toch de minst comfortabele !! V

Het ontbijt was prima!

Verrassende serves op een goede locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

Een van de twee matrassen Tezacht.

Mooie ruime kamer: ontbijt buffet zeer gevarieerd. Zoveel mogelijk vers! Goede koffie. Personeel erg vriendelijk. Goed fietsenschuurtje Verrassend goed restaurantje op loopafstand!

Heerlijk verblijf
    • Appartement

Verwarming deed het niet en ik had iets laten liggen in het huisje wat ik graag terug wilde via post. Dit bleek verdwenen uit het huisje. Geen goed gevoel over.

Gastvrij, fijne kamer.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Mooie ruime kamer.
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

Eetgerij tijdens het ontbijt was vies en vuil. Ik maakte het personeel er attent op dat de borden en glazen vettig waren maar het meisje vond de borden toch schoon, ik weet niet wat ze met schoon bedoelde maar voor mij was het alles behalve ok.

Mooie ruime kamer. Vriendelijk onthaal. Levendig plaatsje met leuke terrasjes.

Fantastisch, Kortgene is ook bijzonder aangenaam.
    • Appartement

We zaten in een huisje, twee verdiepingen, prima, heel rustig gelegen. En we hebben gratis ontbijt gekregen, van een heerlijk ontbijtbuffet. Simpel huisje, met handdoeken en beddegoed, prima prijs/kwaliteit. Fietsenverhuur vlakbij voor een zeer schappelijke prijs.

Prima onderkomen voor 1 a 2 nachten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niet tegengevallen maar houd rekening met: - met luidruchtige kamerbewoners dan is onderkomen enigszins gehorig - met slaapkamerraam open en ben je een lichte slaper: de kerkklokken kunnen dan mogelijk een ietwat storend element zijn.

Hartelijk ontvangst. Eenvoudig maar goed ontbijt met o.a. versgebakken broodjes. Vriendelijk personeel. Schone kamer.

Een super verblijf om de streek te verkennen

De draaitrap was lastig voor minder mobiele mensen.maar het personeel was bereid om eventueel de bagage naar boven te dragen.

Uitgebreid ontbijt met vriendelijke bediening en extra veel keuze. Mooie gezellige kamer.onthaal met koffie of thee.

Prima verblijf, ietwat betuttelend personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het personeel was niet altijd aanwezig. Gasten moesten zelf de deur achter hun op slot doen dat gebeurde niet altijd.

Eenvoudig hotel. Ontbijt was prima.

Goed B&B verblijf , ik zou er zeker nogmaals naar toe gaan.

de douche heeft een zitplateau waardoor de instap hoog is en alle kamers zijn op de 1e verdieping, deze kan alleen met een wenteltrap worden bereikt hetgeen voor ouderen een probleem kan zijn.

Keurige verzorgde kamer, goed bed en een schone badkamer. Goed gevarieerd ontbijtbuffet. Zelfbedieningsbar waar je

Erg knus en gezellig
    • Kleine Tweepersoonskamer

We werden uiterst vriendelijk onthaald met koffie, geweldig aardig personeel, mooie lokatie.alles heel schoon. Kortom we waren blij verrast. TOP.

Goed voor een nacht als je op doorreis bent.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer viel tegen, een lastige trap er naar toe, kleine kamer, slechte verlichting naast het bed en 1 klein klapstoeltje. Het raam zat boven ons hoofd en het waaide en regende nogal. Kon alleen helemaal open niet een klein beetje b.v. een rooster of bovenraampje. Het was erg warm. Er stond van alles boven ons hoofd een ventilator en een boeddha beeld die we even opzij hebben gezet. Het was maar voor 1 nacht, op doorreis, dus verder geen groot probleem.

De ontvangst was allerhartelijkst. Het ontbijt was ook prima.

Zeer degelijk en mooi hotel om enkele nachten te verblijven
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Alles was piekfijn in orde! Misschien wel nog een afvalemmertje in de badkamer voorzien?

Het ontbijt was heel verzorgd, ruime keuze en zeer lekker. De loungebar is een pluspunt: gezellige zitruimte met de mogelijkheid om een drankje te nuttigen. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

Omwille van de ligging een echte aanrader!

Badkameronderhoud kon beter. Fietshok: helaas te klein: sommige gebruikers moesten andere fietsen er eerst uithalen, waardoor schade (door mede-logies) aan de onze. Straatlawaai. Eénmaal (op de vijf nachten) was er geen wit brood klaar, noch croissants, noch kaas noch choco.

Aandacht aan details (smoothie als extraatje, verse bloemen op tafel, warme chocolademelk) en veel charcuterie. Bij aankomst gratis lekkere koffie of thee. Fietshok is super!

Voor 1 keer maar verders niet teveel last van kerkklok en warme slaapgelegenheid

Het slaapkamer was er warm geen uitzicht En het matras was erg slecht Ook moet je tegen het geluid van de kerkklok kunnen die gaat elk half uur ook nachts en je zit Er 100 meter vanaf

De kamer en badkamer waren schoon en netjes De ontbijt ruimte was ook erg netjes

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima hotelletje in een rustig dorp
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vroeger had het hotel een restaurant. Deze ruimte is er nog steeds en dat maakt de begane grond wat groot voor het gebruik. Niet ongezellig, maar een beetje groot en daardoor wat 'doods'.

De persoonlijke aandacht in het hotel is erg goed. Het is een klein hotel; daardoor is er niet altijd iemand aanwezig, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het feit dat er speciaal voor jou wordt opengedaan en je 'de sleutel van het huis' krijgt met een complete toelichting. De kamers zijn in orde. Niet extreem ruim maar prima voor de overnachting; goede bedden. Ook de badkamer is in orde; alles is schoon, voldoende handdoeken enz. Naast ontbijt stelt het hotel 'de bar staat ter beschikking' aan haar gasten. In combinatie met de binnentuin als terras is het goed toeven. Prima gastvrijheid en service!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Gezellig familiehotel

Het vriendelijke ontvangst van de gastheer. Daarnaast kon je nog iets drinken toen het hotel gesloten was. Je mocht op een briefje opschrijven wat je had gedronken. Het was allemaal heel ongedwongen en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Hartelijk ontvangen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hartelijk ontvangen. Goed ontbijtpakket,( iets minder Boter op de broodjes graag.) voor mijn dochter die al vroeg op pad moest. Goed ontbijt buffet. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

super hotel

het ontbijt was goed je kwam niets te kort,de omgeving was super mooi en de hotel kamers behoorlijk groot toen we aankwamen kregen we lekker een kop koffie

Goed weer geeft goede vakantie... naar dat hotel ga ik nooit terug.

Dat ik nog eens moest betalen nadat ik reeds bij u geboekten betaald had. Na heel wat heen en weer gepraat en voorleggen vouchers die ze eerst niet moesten hebben toch in orde gekomen Ze zeggen daar dat ze niet werken met booking.com en dat ze nu achter hun geld moeten aanlopen. Ze vragen om neet meer per internet te boeken. Was één chaos. Vakantie was wel leuk door omgeving en horeca in buurt.

Kamer was goed, ontbijt was ergerlijk. je moes achter alles vragen Koffie, broodjes te kort en wachten op nieuwe

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Zeer prettig hotel voor herhaling vatbaar
    • Grote Tweepersoonskamer Plus

De beneden verdieping kan wel een facelift gebruiken loshangende electradraden wegwerken systeem Plafond uit de vorige eeuw vervangen Kleuren aan deze tijd aanpassen

Geweldig bed zeer vriendelijke bediening gastvrije ontvangst Alles dik in orde

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

hotel waarbij gastvrijheid op nummer 1 staat

geen op of aanmerkingen

super net hotel waarbij de gasten op de eerste plaats staan.bij ontvangst word een gratis drankje aangeboden.wij hadden een taxi gereserveerd die ons bij het hotel zou komen ophalen,toen die niet kwam opdagen heeft de hoteleigenaar ons met zijn eigen auto weggebracht en s'nachts opgehaald.als dat geen service is ! ook het ontbijt prima.voor ons krijgt dit hotel 4 sterren

Resultaat 1 – 75