Beoordelingen over Hotel de Kroon

Steenstraat 17, 7571 BH Oldenzaal, Nederland

#5 van de 5 hotels in Oldenzaal

6,2

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

hotel op een fijne lokatie en prima ontbijt.. kamers nogal "vintage" en oud..

kamer en badkamer waren oudbollig.. badkamer oud delen van het bad lagen los.. het nodigde niet uit om heerlijk te gaan douchen of in bad te gaan. bedden sliepen heerlijk en waren ook keurig opgemaakt

Ontbijt was prima. Hotel midden in het Centrum.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Goeie prijs, perfect voor een kort overnachting.

TV werkte toen niet. Badkamer was een beetje ouderwets.

Personeel was heel vriendelijk. Heel sfeervolle locatie. De kamer was heel stil, en ontbijt was heerlijk.

Onze ervaring met dit hotel is een 4. Het was wel wat voor het programma mijn vakantie is een hel.

Erg gedateerd bij aankomst schrokken wij omdat het hotel in de steigers stond. s'Morgens om 7.15 stonden er 4 Poolse werkers bij onze slaapkamer te werken met een hoop lawaai. Wij begrijpen wel dat er op zijn tijd gerenoveerd moet worden maar dan sluit je een paar weken het hotel en ontvang je geen gasten. We zijn daarom 2 dagen eerder vertrokken.

Geweldig verblijf met super gastvouw.

Zeep om je handen te wassen bij de wastafel zou helemaal top zijn!

Dame van het hotel was super gastvrij en had aan al onze wensen voldaan! Erg belangstellend! De kamer was gezellig ingericht en heerlijk ruim! Ontbijt tot 11 uur en uitchecken tot 12 uur was erg fijn!

Dansweekend in Oldenzaal

Geen thee of koffie faciliteiten op de kamer. Badkamer verouderd, zou kortelings vernieuwd worden. Te veel vast tapijt. Veel lawaai in de straat tot in de vroege uurtjes, daarom lagen er oordopjes op de kamer. Haardroger enkel te krijgen aan balie.

Vriendelijk onthaal. Lekkere verse fruitsalade bij het ontbijt. Comfortabele bedden. Gezellige ligging aan pleintje.

Viel tegen

ontvangst zou veel beter kunnen, geen lift oud en versleten tapijt op de vloer geen warm water op de kamer, rumoerig ontbijtzaal was te klein mensen moesten wachten. Vooral deze ongemakken geen excuus.

locatie was heel goed

het verblijf was goed. OP DIT MOMENT WORDT HET HOTEL VAN BUITEN GEVERFD

voor oudere mensen niet aan te bevelen . er is geen lift er moet een of twee trappen worden overwonnen voor je de kamer hebt bereikt. De ontvangst was goed

ontbijt goed

Super, we gaan volgend jaar weer!

Hotel wordt momenteel opgeknapt.

Super vriendelijke mensen, de Klant is echt de gast. Locatie midden in de stad. Aanrader: om het centrum te leren kennen / ontdekken is het lopen van de gevelspeurtocht / te halen bij de VVV - ook vriendelijke en kundige mensen. Verrassende winkels.

Dat het echt heel dicht bij / in het centrum ligt.

Vloer danste mee als je in de kamer liep. De toilet blijft heel lang doorlopen na doortrekken. Onze kamer keek uit op wat een dakterras moet worden. Op vrijdag (toen we aankwamen) lag er 1 hoop hondenstront. Op zondagmorgen waren het er 4. (Van een middelgrote hond zo te zien.) Het ontbijt was niet bijzonder. De keus uit 2 soorten vleeswaar en 1 soort kaas. Koffie werd wel vers gezet en aan tafel gebracht. Echter niet meer dan 2 kopjes de man.

Dat het echt heel dicht bij / in het centrum ligt.

De nacht was rampzalig zelfs met gratis oordoppen

met wind het tikken van de rolgordijn. glas boven de deur gaf veel licht in de kamer. als er s'nachts iemand naar de wc ging was het in de kamer een lichtpaleis door het glas beven de douche/wc deur. De kussens waren slecht.

de wifi

De kamers waren goed ze waren met verbouwing bezig we konden...

De kamers waren goed ze waren met verbouwing bezig we konden er niet een drankje drinken savonds het ontbijt was goed als je van uit je kamer was het niet schoon De personeel was vriendelijk

Leuk centrum met gezellig plein vol terrasjes.

Gedateerde, kleine kamer. Voorzieningen zoals tv en internet niet op orde. Ontbijt summier. Te duur voor wat je krijgt.

Leuk centrum met gezellig plein vol terrasjes. Mooie omgeving. Vriendelijk personeel.

Klein en oud

Het hotel wordt gerenoveerd. De kamer was erg klein en oud. Het bed was goed. Misschien beter na de renovatie. Het was erg warm buiten en nog7 vel warme in de kamer.

De lokatie en het personeel. De prijsewas iets lager dan verwacht.

goed maar wordt vast beter.

.De badkamer is erg gedateerd en de douches werkte niet echt naar behoren. De kamers aan de voorkant hebben wel herrie van de kroeg tegenover.

Het hotel is in renovatie.dus moeilijk om een goede indruk te krijgen. De kamers zijn goed en de bedden ook Het ontbijt was prima en de mensen erg aardig. we willen graag nog een keer terug als het helemaal klaar is het wordt vast heel mooi en je zit midden in het centrum.

De kamer en het bed was goed, ook was het schoon, alleen...

De kamer en het bed was goed, ook was het schoon, alleen wordt het hotel gerenoveerd wat nergens vermeld staat. Geen overlast van gehad, maar de vloerbedekking is ronduit smerig (vlekken en versleten) in alle vertrekken, meubilair is wel vervangen en de badkamer is ook nog in oude staat, groen sanitair maar was wel schoon. Buitenkant staat in de steigers en muren zijn afgebikt, als je hier niet om geeft kan je er prima verblijven, kamerprijs is ook niet zo hoog alleen was het netjes geweest als dat tevoren gemeld wordt. Ook in de gangen zijn bepaalde gedeelten afgesloten door kamerschermen, losse bedrading in het zicht, plafond ontbijtzaal moet nog gestucd etc, verbouwing is goed zichtbaar.

Niet voor herhaling vatbaar

Ondanks dat het hotel niet duur was, viel mij vooral de staat van het hotel en kamer tegen. De fotos op de website zijn erg mooi, maar niet de realiteit. De vele vlekken in vloerbedekking zijn denk ik weg gephoto-shopped. Door het warme weer was het uiterst klam en warm op de kamer. Er is geen airco dus uit nood het raam open gezet. Daar viel mij op dat er alleen een overgordijn aanwezig was, geen vitrage, dus niet de gordijnen open trekken als je nog niet aangekleed bent, dan zien de achterburen je zo staan. De badkamer is zoals ik ze herinner uit de tijd van mijn oma meer dan 40jaar geleden bruine tegels, groen sanitair en er ontbrak zelfs een stuk tegels in de vloer, waar de badmat dan maar over heen gelegd was om het te verdoezelen. Het leek in geen geval op de foto's!! De buizen van de verwarming tikken met enige regelmaat, dus ook de hele nacht door, ondanks dat deze uit staat. Het is sowieso wat gehorig, vandaar de oordopjes die klaar liggen op de kamer waarschijnlijk. De wifi bleek het bij aankomst op de kamer niet te doen, inloggen was onmogelijk. Dat werd snel opgelost door de extender te resetten, maar de wifi snelheid op de kamer was dusdanig slecht dat een normale webpagina niet te openen was (0.11Mbps/0.01Mbps). In het restaurant is het supersnel. Er is dus nog wat werk te verrichten. Daarover gesproken : men was de gevel aan het renoveren en blijkbaar ook de voorkant binnen in het hotel. Ik hoop dat ze ook de binnenkant snel drastisch aanpakken. Er zijn maar 2 hotels in Oldenzaal, maar een volgende keer zal ik toch echt buiten de stad zoeken.

Het personeel was vriendelijk, ik kwam later aan dan de aangegeven inchecktijd van 22:00 uur maar door even te bellen van te voren kon dit eenvoudig opgelost worden. Het ontbijt was vers en lekker. Niet heel uitgebreid, maar voldoende en lekker

we hebben er maar het beste van gemaakt

staat vermeld in vorige vraag

we kwamen in een hotel dat aan het renoveren was een grote tegenvaller container voor de deur was niet uitnodigend en moeilijke trap als je ouder bent geen lift dit mag best vermeld worden bij booking.com .

Heel slecht hotel . Lijkt niet op de foto's ik zou het niet boeken

Geluid overlast buiten cafe Tot 4 uur in de ochtend, tv op kamer deed het niet. Was een verbouwing wat niet vermeld was. Ontbijt werd niet bijgevuld te weinig personeel. Geen lift. Oude kamers niet zoals op de foto's.

Niks nooit meer

Fijn Oldenzaal.

Het restaurant van hotel de Kroon waren ze aan het verbouwen, ook binnen in het Hotel zijn ze bezig met renoveren, dit stond niet vermeld op de site. Wij hadden het Hotel gekozen, omdat wij dachten dat wij lekker op hun terras buiten konden zitten en eten. Dit was duidelijk niet het geval. Verder was alles goed geregeld, maar de eerste indruk, en aanblik viel heel erg tegen, en wij hadden onze twijfels daarom ook.

Het lag bijna in het centrum van Oldenzaal. Kon over lopend naar toe. Heel gezellig daar. Mooie en fijne winkeltjes. Heel erg lekker gegeten bij het restaurant DeTijd.

Min

Het badkamertje was slecht en gedateerd. De verlichting kan beter in de kamer. De tussendeur op de gang viel, als er iemand doorheen was gelopen, met een klap dicht, zodat je om 23.00 uur opeens weer rechtop in bed zat.

Het ontbijt was goed, uitgebreid. De kamer was groot, bed was redelijk.

Ontbijtje was goed, met vriendelijk personeel

Bed kon beter Lawaai van de kroeg/buiten op de straat tegenover,half snachts eindelijk kunnen slapen. Dus geratbraakt wakker geworden.

Ontbijtje was goed, met vriendelijk personeel

Ondanks alles toch redelijk geslapen

Badkamer niet meer van deze tijd. (70-er jaren) Vervallen hotel. Ontbijt slecht. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Verwarming ratelde steeds. Geen dubbele ramen (ivm geluidsoverlast) vloerbedekking goor

De bedden waren goed.

Uitstekend verblijf!

Badkamer was toe aan renovatie.

Warm welkom, open, vertrouwlijk, vriendelijk, nam de tijd! Top locatie en geweldig personeel! Ook hulde aan de schoonmaakster!

Super gezellig ingerichte kamer met en met heerlijke bedden.

Super gezellig ingerichte kamer met en met heerlijke bedden. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Het hotel zit in een mooi oud pand, wat nu van binnen wordt gerestaureerd, hier heb je verder geen last van!

Dé plek om te ontspannen, lekker te eten en heerlijk te slapen!

He verblijf in Hotel de Kroon was geweldig. Dit sfeervolle hotel is de ultieme plek om even op adem te komen. De bedden slapen geweldig (in tijden niet zo vast en diep geslapen), het ontbijt was fenomenaal en het personeel écht aardig: betrokken, alert en attent. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden. Sterker nog: mijn ouders hebben meteen geboekt na onze enthousiaste verhalen!

Het was een leuk avontuur in het mooie Twente!

Je kon zien dat er verbouwd werd. Maar daar hebben we totaal geen last van gehad.

We hebben een heerlijke avond gehad. Het personeel was ontzettend vriendelijk, ze deden echt hun best om het ons goed te verzorgen. We hebben genoten van het ontbijt. Bedankt allemaal!

Ontbijt, personeel ,locatie

Badkamer, douchewand valt bijna uit elkaar. Kamers gedateerd, erg warm geen mogelijkheid om ramen tegen elkaar open te zetten. Helaas deed de wifi het niet, maar daar kon het hotel niets aan doen

Ontbijt, personeel ,locatie

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Vriendelijk verblijf in een fraaie plaats!

Hoewel ik de kamer precies bij mij vind passen (verwachting, wensen) vind ik 50,- 55,- euro toepasselijker voor een overnachting.

Ontbijt was prima. Licht in de gang 's nachts aan was hinderlijk, doucheputje liep niet goed door. Kamers waren erg gehorig. Zeer attent om oordopjes op de kamer klaar te leggen alleen al met het oog op het klokgelui van de Basiliek de hele nacht door. Compliment! Ligging is perfect, personeel erg vriendelijk. Bij volgende overnachting kin Oldenzaal overnacht ik graag weer hier.

Teleurstellend ondanks dat ik wel op een goed matras sliep.

Zeer gedateerde kamer en badkamer. Badkamer erg smoezelig/niet schoon. Geen kast. TV heel klein en slecht beeld. Restaurant gesloten. Dit in tegenstelling tot wat op internet stond. 'S avonds geen licht aan in de gangen en trappenhuis. Info en foto's over hotel op internet is anders dan de werkelijkheid.

Goed bed en de WiFi werkte goed. Dat was helaas het enige wat mij beviel.

Het ontbijt was goed, verse broodjes, goed beleg, lekkere...

Er was geen enkel stukje zeep en/of douche/bad fris. Vergeten?!?

Het ontbijt was goed, verse broodjes, goed beleg, lekkere koffie. Kamer is schoon, badkamer is wat oubollig. Maar ze zijn dit hotel aan het renoveren. Ligt dicht bij het centrum van Oldenzaal en er is voldoende parkeergelegenheid.

De foto’s geven een compleet vertekend beeld.

De foto’s geven een compleet vertekend beeld. Er wordt druk verbouwd maar wij kregen een kamer met jaren 70 groen sanitair, het was veel kleiner dan de foto’s op de site. Kortom teleurstellend

Viel heel erg tegen!

Gangen, kamernummer. Kamer, badkamer, uitzicht, stopcontact (kapot), lampen, was ook kapot. Alleen schemerlampen deden het.

Het ontbijt. Verder was het echt slecht. In verhouding met waar we op geboekt hadden.

Vriendelijke, gastvrije ontvangst.

Het is vrij gehorig.

Vriendelijke, gastvrije ontvangst. We kregen direct goede tips over gezellige cafés en restaurants in de buurt. Super locatie in het centrum. Goede bedden en lekker ontbijt.

De locatie was in het centrum en alles was op loopafstand.

De kamers zijn toe aan vernieuwing. En er was water lekkage in de badkamer. Ook televisie deed het niet en stamde nog uit de jaren 80

De locatie was in het centrum en alles was op loopafstand.

er kwam geen zeep uit het zeepapparaat inde douche. de uitloop van de wastafelkraan was niet voorzien van een zeefje, waardoor het water over de wasbak kwam.

goede bedden .

Prima voor 1 nacht, neem je eigen krentenbollen mee als ontbijt. Koffie een dikke prima.

Ontbijt had beter gekund. Een plak brood en een duits bolletje. Zag er allemaal een beetje karig uit. Het 'vers' gesneden fruit was oud en uitgedroogd.

Kamers verouderd maar schoon. Bed nog wel goed, wel zacht matras.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Na renovatie kom ik wel terug.

Oude zeer renoveringsbehoeftige locatie. Erg rumoerig, niet handig wanneer je voor zaken onderweg bent. Zorg met de gemeente voor parkeermogelijkheden voor de gasten, kijk even naar best western hotel centrum harderwijk !

Personeel erg vriendelijk.

Zeer vriendelijk en behulpzame personeel.

Het gebouw is duidelijk toe aan groot onderhoud. Onze kamer was mooi gestyled, de badkamer was zeer gedateerd maar wel met een heerlijke douchestraal.

Zeer vriendelijk en behulpzame personeel. Goede locatie door ligging aan de rand van het centrum. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Zakelijk

Kamer was simpel, niet schoon, achterstallig onderhoud. Douch put was enigsinds verstopt en geen waskom in de douschcel. En de nooduitgang was geblokkeerd

Het bed was prima en schoon.

Prima voor een nachtje als je toevallig in de buurt moet zijn.

De kamer zag er totaal niet uit zoals op de foto's. Ik had een om 2-persoonsbed gevraagd en dat werd geregeld. Alleen had het bed geen 2-persoonsdekbed maar tweemaal een 1-persoonsdekbeb. Dan heeft het alsnog niet veel zin om een 2-persoondbed te hebben. De badkamer was zéér verouderd: zo viel bijvoorbeeld de WC-bril van ellende van de WC-pot af en liep de douche bijna niet door waardoor je in een flinke bak water stond en moest uitkijken dat het niet over het randje liep. Het ontbijt is op zich prima maar erg beperkt. Let wel op dat als je hier in het weekend slaapt je tot een uurtje of 6 last hebt van dronken schreeuwende mensen en geluidsoverlast.

Het personeel is heel vriendelijk. De locatie is goed, midden in het centrum van Oldenzaal.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima en leuk hotel, maar net een paar verbeterpuntjrs

Receptie zou om 15:00 open zijn maar toen stond ik voor een dichte deur. Kamer wat vrij koud en niet warm te stoken

Vriendelijk personeel ruime kamer goed ontbijt

Prima ontvangst, ook al stonden we voor de verkeerde ingang.

Hotel wat gedateerd en kan een opknapbeurtje gebruiken (wordt aan gewerkt).

Prima ontvangst, ook al stonden we voor de verkeerde ingang. Kamer en ontbijt waren goed. Prima geslapen, bedden zijn goed.

Vriendelijke mensen en het ontbijt was prima.

Het is allemaal een beetje vergane glorie. Badkamer uit jaren tachtig en bed sliep ook niet echt geweldig.

Vriendelijke mensen en het ontbijt was prima.

Eenvoudig maar sympatiek!

Het naastgelegen pleintje is s nachts nogal rumoerig (uitgaanspubliek). De oordoppen die op het nachtkastje lagen kwamen goed van pas! Service!

Aardig personeel, prima bedden, eenvoudig maar prima ontbijt. Lekkere douche.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goed geslapen, maar neem wel oordopjes en slaapmasker mee.

Wanden tussen de kamers lijken van bordkarton. Geluiden van de badkamer zijn letterlijk te volgen. Kranen en doucheruimte zijn erg gedateerd. De moderniseringen doen hobby-achtig aan. In de ramen zit enkel glas. Het pand is ook van buiten aan renovatie toe.

Ontbijt is goed. Kamers zijn ruim, maar gehorig.

koe

gehorigheid kamers en gedateerde sanitaire voorziening. Hygiene was top.

Het ontbijt was prima. vriendelijkheid en servicegerichtheid medewerkster top.

het was voor een nacht

het hele hotel heeft een aan deze tijd gerelateerde verbouwing nodig o.a. alle vloeren gelijk. buiten gevels aan pakken. daar tegen over zagen de toilet ruimtes van de dames en heren op de begaande grond er keurig uit

de kamers waren schoon gedateerd ontbijt minimaal

Voor herhaling geschikt.

1 stoel op tweepersoonskamer en wij zouden graag een tafeltje, al was het maar een campingtafeltje om de koffer op te zetten.

Zeer vriendelijke medewerkers en eigenaresse, goed ontbijt en zeer schone badkamer en zeer schoon beddengoed. De kamer en c badkamer behoorlijk ruim. Ondanks oud gebouw wordt er stapsgewijs behoorlijk in fasen aan renovatie gewerkt. Prijs/kwaliteit verhouding is top.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Foto's zijn mooier dan het is..

De deurklink viel uit de badkamerdeur. Vloerbedekking is echt heel vies, overal vlekken. Het hotel ruikt muf en is nodig aan een renovatie toe. We konden ons gordijn niet echt open doen omdat we dan oog in oog stonden met de tuin/balkon van de buren.

We konden vroeger inchecken dan op de site staat aangegeven. Prima ontbijt met veel keuze.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

We hebben ons goed vermaakt.

Bovenverdieping, slaapkamers eenvoudig en achterhaald. Is dringend aan renovatie/onderhoud toe. Ook de buitenkant veel achterstallig onderhoud. Er moet snel wat aan gebeuren, anders lijkt het mij een aflopende zaak als hotel. De vriendelijkheid van het personeel maakt wel veel goed. Zelf komen we misschien nog wel eens terug, maar aanbevelen aan vrienden......

Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Benedenverdieping, restaurant etc. ziet er goed uit

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het was gezellig in Oldenzaal. :-)

De badkamer deed me terugdenken aan mijn geboortejaar en dat is toch reeds een jaartje of 40 geleden. Old skool heeft zijn charme maar toch denk ik dat een modern jasje geen kwaad kan. :-)

De ontvangst was supervriendelijk, echt heel gastvrij.

Vergane glorie

Erg kleine kamer, met een mini tv. Raam kon niet open ivm lawaai van de afzuiging. Badkamer jaren 80 stijl met veel achterstallig onderhoud. Verder wel schoon. Oude verganeVloerbedekking oud met vieze vlekken. Prijs/kwaliteit viel zwaar tegen. Ontbijt was lekker, maar standaard, dus niet bijzonder

voor een nacht is het redelijk

Kamer gedateerd we hoorde dat alle kamers boven de 15 beter zijn wij hadden kamer 25. TV defect parkeren is dus 2.40 per dag en niet bij het hotel. zondag wel gratis 3e etage via trap 38 treden omhoog

ontbijt en ontvangst personeel ok

6,0
    Kamers in orde en ontbijtruimte en lounge prima .

Hotel zag er vervallen uit ad buitenkant maar zou een opknapbeurt gaan krijgen.

Kamers in orde en ontbijtruimte en lounge prima . Entree en gangen kunnen opknapbeurt gebruiken.

Presentatie op booking.

Presentatie op booking.com komt niet overeen met de werkelijkheid. Onze kamer ws nog ingericht in de stijl van de jaren 70, terwijl op internet de nieuwe gerenoveerde kamers te zien zijn. Misleidend, je kiest op wat je op de site ziet

redelijk

de locatie was moeilijk te vinden, we zijn er wel drie keer langs gelopen zonder te zien dat dit het hotel is: betere banner is niet overbodig; we hebben op het grote parkeerterrein geparkeerd, omdat we de parkeerplekken bij het hotel niet konden vinden. De kamer was gedateerd, maar naar men ons vertelde wordt alles opgeknapt.

de service

Vriendelijk familiehotel in het centrum van Oldenzaal met goede prijs/kwaliteitverhouding.

De uitstraling van het hotel gedeelte staat nog gepland voor renovatie denk ik en de foto op de site is geen goede weergave van de werkelijkheid. Hotel was bij aankomst gesloten tot 15.00u en de hotel-buitenzijde ziet er armoedig uit hetgeen ook geldt voor de hotelkamers/badkamer. Alles functioneerde overigen prima en de bedden slapen heerlijk. Later begrepen we dat de renovatie in etappes gaat dus dit zal zeker goed komen.

Heel vriendelijk personeel (eigenaresse) dat het bedrijf grondig en goed aan het renoveren is. Restaurant is al opgeknapt en heeft gezellige, ontspannen familiesfeer. (In het weekend gesloten dus alleen ontbijt genuttigd, wel uitstekende tip gekregen voor restaurant in de buurt). Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, goede box spring bedden, verse ontbijtproducten met heerlijke espresso of cappuccino.

Teleurstellend verblijf als afsluiting van de vakantie......

Het restaurant en het hotelgedeelte zijn van elkaar gescheiden. Op (onder andere) vrijdagavond is het restaurant gesloten en ben je aangewezen op je kamer (en de voorzieningen in de stad). Maar de kamer is allesbehalve comfortabel en is karig en zeer onpraktisch gemeubileerd. Dat was een tegenvaller toen we na het eten in de stad op de kamer kwamen. De zeer kleine tv (type campingmodel) hangt zover weg van het bed, dat je geen ondertitels kunt lezen. Bovendien stoot je steeds je hoofd aan een plankje schuin boven het bed. De badkamer is een bron van ergernis (geen plek voor de toilettas, geen krukje, een keukenkraan bij de wastafel die te ver uitstak, toiletrol die in de weg hangt, te krappe ruimte voor het toilet). Alle hang- en sluitwerk moet worden nagekeken, want ramen en deuren sloten slecht.

De locatie is goed en de gastvrouw is zorgzaam en attent.

Een fijn hotel op een prima locatie

De entree is prima, maar het hotel en is wel toe aan een verfbeurt en de vloerbedekking is ook wel wat oubollig

DE locatie was in het centrum. Ontbijt was prima. Personeel super vriendelijk en zorgde voor een goede overdekte parkeerplek

Viel wat tegen.

Klein kamertje, erg warm. Toilet en zeker de toiletbril is aan vervanging toe. De douche werd een bad omdat het water niet wegliep. De storende TV is niet meer van deze tijd. Erg gehorig.

Ligging was perfect.

You get what you pay for.

De TV deed het niet echt (sneeuw-beeld) en er lagen wat losse wandcontactdozen in de vensterbank.

Het ontbijt was prima, de kamers basic. Maar dat was van te voren duidelijk, dus geen probleem.

Leuke avond in Oldenzaal.

De kamers zijn ontzettend gehorig. Dat is blijkbaar goed bekend want als service liggen er gratis oordopjes in de kamer. Kamer 24 had de volgende gebreken: Tv werkt niet. (Men was bezig met antennekabels om te leggen) Bedlamp deed het niet. Shifon wasbak was verstopt en lekte. Douchekop kan men niet ophangen omdat er geen oogje meer op de douchkop zat. Het slot van de kamer functioneerde niet goed. Gebreken doorgeven en die werden netjes genoteerd. Voor het ongemak werd wat korting gegeven. Ondanks deze "klaagzang" eigenlijk een prima verblijf gehad in dit hotel.

Lokatie is goed. Slechts 200 meter van de groote markt waar alle horeca gelegenheden geconcentreerd zijn. Ontbijt was prima ( hoewel om onduidelijke redenen verlaat van standaard 07:00 naar 8:00 uur)

Vriendelijkheid van het personeel.

Accomedatie was enigsinds gedateert en sommige dingen zijn aan vervanging of reparatie toe. Maar voor een simpele overnachting is ruimschoots voldoende.

Vriendelijkheid van het personeel.

heerlijke dagen gehad

onze kamer lag aan de voorkant van het hotel en het was zeer rumoerig buiten. hebben een andere kamer gevraagd en gekregen was verder prima verblijf

locatie is goed, ontbijt is goed, aardig personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

ons verblijf was voor familie bezoek.

bij ons is niets tegen gevallen.personeel en de eigenaar waren allen even behulpzaam en vriendelijk.

de bedden en badkamer bevielen het meest, alleen zou ik een ver hoogde wc willen. het ontbijt was gewoon, ik zou een potje thee of koffie doen.de entree en het trappen huis en gangen moeten nog gerenoveerd worden. de buiten kant wordt ook vernieuwt dus je zal het zien hoe mooi het hotel er uit komt te zien.nog even geduld. ..

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

oordopjes niet gebruikt

zie boven

bed en slaapkamer is goed .badkamer schoon maar mag wel een opfrissertje krijgen buiten kant van het Hotel ziet er niet uit [schuren en verven] bediening is TOP

Hotel is goed om in te slapen, de omgeving van Oldenzaal is erg mooi.

Slecht onderhoud en lelijke afwerking van het interieur. Het ontbijt was matig, half afgebakken broodjes en oude boterhammen. Dan is 5 euro nog steeds te veel.

Goed uitgangspunt om de omgeving te verkennen op de fiets of wandelend.Oldenzaal ligt centraal tussen Dinkelland en Lutterzand. Daarnaast kun je in Oldenzaal lekker eten of een (speciaal) biertje drinken.Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Kamer aan de straatkant met onder het raam de uitgang van...

Kamer aan de straatkant met onder het raam de uitgang van een nachtclub. Zeer slecht geïsoleerd waardoor het klonk alsof de luidruchtige jongeren naast je bed stonden. Initieel voor 2 nachten geboekt, maar uit eindelijk na 1 nacht geen oog dicht te hebben gedaan weer vertrokken. Hierbij bleek dat er een mogelijkheid was geweest om een kamer aan de achterzijde van het hotel te krijgen. Waarom dit niet in eerste instantie gedaan is een raadsel. Aangezien de aanwezigheid en overlast van de nachtclub bij de eigenaar bekend zou moeten zijn.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Erg prettig.

De kamer was erg gedateerd, vooral de badkamer, maar er staat een verbouwing gepland, dus dat zal in de toekomst wel veranderen. Het was schoon en dat is het belangrijkste.

Vriendelijke mensen en een lekker ontbijt. Bedden sliepen heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Kamers waren goed en mooi schoon personeel was heel...

Restaurant was helaas gesloten en buiten kant van hotel ziet er slecht onderhouden uit

Kamers waren goed en mooi schoon personeel was heel vriendelijk prijs was heel nettjes voor was je kreeg

Short Stay hotel

Feestlawaai van onderliggende zaal en gehorigheid algemeen. Hotel oogt van buiten aftands en kan zeker een stuc-beurt gebruiken terwijl van binnen een interieur update ook wel zou mogen.

Vriendelijke bediening en lekker ontbijt. Kamers erg basic maar daar is de kamerprijs ook naar. Wel goed schoon. Nette openbare zalen en ontbijtruimte.

Sobere faciliteiten maar geweldige ontvangst.

Sober interieurwinkel de kamer, vrij gehorige kamer, te kleine verouderde tv, ontbreken van info op de kamer voor dokter etcetera en trips en slecht onderhouden buitenkant.

Restaurant en personeel. Gunstige ligging ten opzichte van het centrum

Voor enkel een overnachting een prima plaats.

Uitzicht op "dakterras" was smerig, bezaaid met hondendrollen. Hotelkamer gedateerd. Toegangsdeur was gesloten, moest via telefoon aankondigen dat ik voor de deur stond.

Hotel midden in het centrum van Oldenzaal. Verwacht geen luxe dan is dit een prima hotel om te overnachten.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Heb geen verwachtingen,dan valt het alleszins mee.

Ongelooflijk gedateerd hotel,In 1970 zou dit modern zijn.Vlekken in het kleed en overal zie je het verval.Het was maar voor een nacht,dus prima.Prijs maakt het goed.

Vriendelijk personeel,ook bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Informeer naar openingstijden van cafe De Kelder

Nachtcafe aan overkant smalle straat open tot 6 uur 's morgens. Zeer veel overlast van cafegangers voor de deur. ZEER SLECHT TOT NAUWELIJKS GESLAPEN!!!!