Beoordelingen over De Kruishoeve 's-Hertogenbosch-Vught 3-sterren

Kruishoeveweg 6, 5263 NM Vught, Nederland

#6 van de 7 hotels in Vught

Lekker!!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De douche was iets te klein met een gordijn werd de ruimte snel nat. Verder viel er niets tegen hoor, allemaal prima, maar ja, het was ook maar één nachtje.

We wilden eigenlijk in 's-Hertogenbosch gaan stappen, maar met OV haast niet te doen, de bus ging 1x per uur en we hadden hem net gemist. We zijn bij ons Hotel aan de bar blijven hangen, prima drankjes en gezellig.

De locatie zo dicht bij het bos was super

Onze badkamer stonk erg naar de urine ik had het idee dat de wc lekte. Ook was het op de Kamer erg warm, ondanks dat de raam open stond en de verwarming uit was

De locatie zo dicht bij het bos was super

De prijs

De vriendelijkheid van de mevrouw des huizes. Ze heeft niets verkeerd gezegd hoor maar van een warm welkom was er ook niet echt sprake. Kon geen lachje van af. Dat was jammer. Overig personeel was prima/aardig.

De prijs

Uitstekende locatie als uitvalsbasis voor fietsen en wandelen.

De gasten op de benedenverdieping en gasten in de kamers aan de kant van de parking hadden veel last van nachtlawaai. Beter opvolgen!

Het ontbijt was redelijk uitgebreid. Voldoende keuze. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. TV op de kamer. Fijn dat we ook 's avonds in het hotel een warme maaltijd konden gebruiken .

Locatie was prachtig , aan de rand van de Ijzeren Man.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zeer ongezellige kamer, behang was kapot, stoffig. Badkamer ook niet meer van deze tijd. Ontbijt zeer eenvoudig.

Locatie was prachtig , aan de rand van de Ijzeren Man.

Gewoon simpel hotel goed voor een nachtje
    • Familiekamer met Douche

Schoonmaak kamer schimmel in badkamer vies douche gordijn veel onbeduidende vlekken op plafond en muren schamel meubilair

Omgeving personeel heel attent wb aardig en hulpgevend

De prijs was voor de klantvriendelijkheid en hygiëne van de accomodatie aan de hoge kant

Bij schoonmaken van de kamer is het aanvullen van wc-papier toch best een must Aantal personeelsleden waren erg vriendelijk, maar de (vermoedelijke) managers/eigenaren waren kortaf en onbeleefd.

Locatie: heel rustig gelegen, vlakbij De IJzeren Man (leuk wandelen), maar toch dicht bij de stad. Ontbijt: er was voldoende keuze in producten. Jammer van de vele vliegen op het brood Matrassen: waren goed, lekker stevig

Speelgelegenheid voor de kinderen.
    • Familiekamer met Douche

De douche was niet prettig, omdat het water niet goed wegliep. Gevolg was dat het water door de hele douche zich kon verspreiden.

Speelgelegenheid voor de kinderen. Vlakbij een zwemplas.

Familie kamer 1 nacht
    • Familiekamer met Douche

Douche gordijn op de badkamer Wi-Fi was traag

Heel kindvriendelijk Lief personeel Savonds ook warm gegeten.. was lekker en prijs viel goed mee Zeer aan te raden

Mede door de prachtige omgeving was het een prettig verblijf.
    • Familiekamer met Douche

De badkamer is aan vernieuwing toe. Dat het cafe restaurant met zijn terras pas na 15.00 uur openging. (Terwijl het heet was)

Het terras en de grote buiten ruimte

Gedateerde accommodatie.

Geen ruimte voor koffers, geen ruimte in douche om toilettassen neer te zetten, douchegordijn onhygiënisch, vieze vloeren, donkere eetruimte.

De bedden

6,0
    Prima hotel voor redelijke prijs

Doucheputje liep niet goed door en zou een douchescherm nemen I.p.v. douchegordijn

Dat je lekker op het terras kon zitten met 12 man en ze je lekker je gang lieten gaan ook al waren we af en toe wat druk. Leuk personeel

Meer richting (jeugd)herberg dan hotel en erg gehorig.

Kamer, prijs-kwaliteit en hotelbezoekers. Het is meer een pension of herberg dan hotel. Veel groepen / bussen voetbalclub etc met veel rumoer en overlast. Kamers en hele gebouw is gehorig. Niet wat we gewend zijn zeker niet van Booking.com en met de beoordeling van een 7.4? Wij geven het een 3.

Prima overnachting
    • Basic Driepersoonskamer

helemaal niets, of toch. in onze kamer was een douchegordijn die niet al het water tegenhoudt, waardoor de hele badkamer nat is. Het zou fijn zijn om een opstaand randje te hebben, zodat niet de gehele badkamer nat is.

het ontbijt was basis en voor de prijs helemaal goed

Wij vinden ons verblijf prima.

Was 1 meisje in de bediening voor het restaurant die de benen uit het lijf liep. Zij moest ondertussen ook gasten helpen die een kamer hadden geboekt en de gasten op terras bedienen. Ander personeel bleef rustig zitten.

Goed bed, lekker ontbijt en mooie lokatie.

Een zeer basic kamer met een basic maar prima ontbijt.

De douche had nog een douchegordijn en kon niet goed opgehangen worden.

Een zeer basic kamer met een basic maar prima ontbijt. Prijs-kwaliteit daarom voor ons prima in orde na een korte nacht slapen na een bruiloft in de buurt.

Voor ons doel: plek om te overnachten voldeed het goed

Kamers wat verouderd.alles kan wel een opknapbeurt gebruiken. Restaurant gedeelte was wel gezellig

Ligging, prachtige omgeving. Prima uitvalsbasis voor fietsen/wandelen

Gezellig en ontspannen

De tv was met geen mogelijk aan te zetten. Er kwam direkt een hulpvaardige jongeman hem lukte het ook niet. Toen maar een pilsje gedronken op het terras.

Ontbijt was voldoende. De sfeer was ontspannen

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Liever geen douchegordijn en de entree zou wat gezelliger kunnen.

Wij kwamen laat aan dus de keuken was gesloten, maar de nog aanwezige kok vond het geen probleem om voor ons nog een kleine maaltijd te bereiden met bovendien nog een heerlijke witte chocolademousse als nagerecht. Geweldige service die we niet vaak tegenkomen. Hele aardige bediening bovendien. Kamer 39 met terras is basic maar prima. Het ontbijt was zeer oké. De ligging van het hotel is prachtig en rustig. Wij zouden zeker terugkomen al was het alleen al voor de goede prijs kwaliteit verhouding.

Waardeloos.

Alles.

Zeer basic ontbijt, en de kamers waren zeer zeer matig. Geen nachtkastjes, douchen achter een gordijntje. Hotel gesloten tussen 11 en 15 uur. Echt niet meer van deze tijd. Piepende deuren en een kast zonder deur. Het verblijf lijkt op een veredelde jeugdherberg.

basic hotel zeer slecht restaurant

Het restaurant had bijna niets voorradig die op de kaart stond. De spagetti was enkel deeg met tomaten kethup zonder vlees, groeten of kaas echt niet te eten . bij alle gerechten enkel frieten Geen aanrader dit restaurant

ontbijt ok maar beperkt ; kamers zeer basic

heel rustig en een gezellig restaurant en heerlijk gegeten...

Niets, De parkeer plaats was aan krappe kant.

heel rustig en een gezellig restaurant en heerlijk gegeten en ontbeten en leuk personeel wij vonden het er prima toven

Smoezelig maar gezellig.

De kamer was echt vies. Kruimels van eten onder het bed. vieze muren. Haren op grond vd badkamer. bah.

bed lag lekker. ontbijt was prima. en de omgeving is erg mooi.

Ik heb er prima geslapen, maar ver beneden verwachting.

Kamers waren kil qua inrichting. Het leek wel een ziekenhuis kamer. En het stonk naar schoonmaakmiddel. Ook was het erg gehorig. Deuren stonden de hele nacht te klapperen een rookmelder was aan het piepen (zacht).

De late aankomst.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De geur in de kamer (noet prettg) en in de eetzaal. Stonk naar rook. Dat gold ook voor de zak die ik kreeg om mijn lunch in te vervoeren. Ook die stonk naar rook. Mijn kamer zeer gehorig.

De late aankomst. Prettig.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heel erg basis hotel met matig ontbijt.
    • Familiekamer met Douche

Kamers heel erg basis, ontbijt stelt weinig voor. Badkamer is echt niks.

Vriendelijkheid. Ik vroeg water bij het ontbijt en dat vond die dame blijkbaar heel vreemd, maar ze was wel heel vriendelijk.

om eens rust tehebben in een bosreizen

Er was weinig informatie over de omgeving, zoals wandelroutes of bezienswaardig heden in deze toch mooie omgeving

Het ontbijt wasgoed verzorgd, diner was uitstekend

Bij ontvangst lastig iemand te vinden die me kon inchecken.

bij het ontbijt dat verder voor de prijs prima is, vond ik een koud eitje erg jammer.

Bij ontvangst lastig iemand te vinden die me kon inchecken. Had niet de indruk dat zij blij was met mij als gast.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima hotel voor kort verblijf

Bed wat aan de smalle kant en voelde niet heel stevig aan.

Eenvoudig hotel. De uitstraling is wat gedateerd. Prijs-kwaliteit vind ik echter prima. Kamer was schoon. Douche uitstekend! Ontbijt niet zeer uitgebreid maar voldoende keus en vers. Voldoende parkeergelegenheid dichtbij de ingang.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima hotel voor een kort verblijf, lekker ontbijt, lekker bed, schone kamers.

De vorige keer had ik een kamer met een nieuwe badkamer, deze keer niet, maar het was schoon en de douche was prima, ondanks dat deze af en toe haperde.

Prima ontbijt, lekker rustig, goed te bereiken vanaf waar ik moest zijn. Ik ben hier nu voor de tweede keer en het is me weer prima bevallen.

3,5
    Omgeving is goed .ontvangst was heel slecht...

Alles was gedateert douche kon je geen spullen kwijt .anders werd het nat .hing een douche gordijn die plakte aan je lichaam vast . douche hing 2,20 mt hoog ik had de sproeier in de hand...geen succes..

Nee er waren helemaal geen bruine bollen veel wit brood ..beleg was verder goed ..

Vriendelijke mensen en propere kamer.

Het ontbijt was pas beschikbaar vanaf 8u, indien het vroeger was had ik er gebruik van gemaakt, nu moest ik reeds om 8u op locatie zijn en heb dus niet in het hotel kunnen ontbijten.

Zeer propere eenvoudige kamer. Overal goed Wifi bereik dat gratis toegangkelijk is.

Vriendelijkheid ten top!

Zoon had graag een gebakken eitje bij ontbijt maar dat deden ze niet. Nochtans niet zo veel werk zou ik denken, maar wij hebben niets tekort gehad. Integendeel, genoten van de gastvrijheid!

Prijs - kwaliteit prima! Vooral de vriendelijkheid was top! Niets was teveel wat we vroegen.

Goed,

De weg erheen vol hobbels en kuilen....gemeente doet daar niets aan.

Rustige ligging en dat je als alleenreizende niet voor 2 personen hoefde te betalen.

Mooie locatie voor een goede prijs!
    • Basic Driepersoonskamer

Ik heb een heerlijk verblijf gehad, samen met mijn twee dochters van 9 en 12. Voor deze prijs had ik niet zoveel verwacht, maar de kamer was prima: De bedden zijn fijn en er hangt een grote tv. We hebben voor een zacht prijsje lekker gegeten, zowel 's avonds als 's ochtends. Na het ontbijt zijn we nog even het bos in gegaan, het ligt echt op een mooie locatie. Wij gaan zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima hotel voor een zakelijk verblijf, goed ontbijt, schone kamers, lekkere douche!
    • Basic Driepersoonskamer

Plavuizen op de vloer in de hotelkamer waren erg koud. Ook vonden we de bedden wat smal (het tweepersoons bed moest uit elkaar geschoven worden). De locatie van het hotel is wel mooi, maar de donkere hobbelige weg ernaartoe vonden we niet heel prettig. Dat is natuurlijk niet de schuld van het hotel.

Het ontbijt was erg fijn en de kamers waren netjes en schoon. De douche was erg fijn en we hebben nog gezellig een drankje kunnen doen in de bar. De kamer was ook heel goedkoop dus over het algemeen waren we echt aangenaam verrast met de kwaliteit.

Jammer van de slechte nacht, verder goede locatie.

Er was geen kleedje op de vloer in de badkamer, dat is niet fijn, koude voeten, liever glazen wand, dan douchegordijn.

Het is een prima hotel, mooie omgeving, wij zijn er nu 2 keer geweest voor 1 overnachting. Voor een langer verblijf heb ik geen ervaring.

Prijs is basic evenals de accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer heeft plavuizen en voelden koud aan. De kamer is donker en de badkamer is wel erg primair. De weg naar de accommodatie was een modderige zandpad.

Ligging is mooi, het ontbijt was eenvoudig maar goed. Het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Kamer stonk naar riool, was verdoezeld met Au Javel, niet proper, overal spinnenwebben, weinig keus ontbijt, vuile tapijten in gang, afgebladerde deuren, koude ingang

Vriendelijke ontvangst, mooie omgeving, goed bed

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Ontvangst vriendelijk

Zilvervisjes in bed Koude kamer - plavuizen zonder vloerkleedjes Erg kaal... er hing niets aan de muur behalve tv Er ontbrak gebruiksaanwijzing tv. had maar 1 zender In het donker moeilijk te vinden . Je rijdt tegen hek van huis aan en ziet dan pas dat je naar links moet afslaan weggetje op

Ontvangst vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 december 2017

eenmalige actie
    • Basic Driepersoonskamer

De kamer zeer gedateerd onderhoud achterstallig Eigenaren ( Familie met opa oma zoon en kleine kinderen) niet geïnteresseerd in de gasten maar meer met hunzelf bezig wel duidelijk aanwezig.

Het ontbijt was prima het avond eten ook .aangenomen personeel klantgericht en vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Fijne accommodatie, gastvrij en vriendelijk!

Gangen zijn bij drukte gehorig op de kamer.

Prima service, fijne locatie! Uitstekende prijs kwaliteitverhouding! Eten is wat simpel maar uitstekende kwaliteit.

de koffiemachine misschien op een andere plek plaatsen??

de koffiemachine misschien op een andere plek plaatsen?? als je het ontbijt wil pakken kun je door de lange rij mensen die voor koffie of thee staan te wachten niet heen. en als je dan zelf een kopje koffie of thee nodig hebt moet je ook weer in die lange rij staan wachten.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

zalige kamer na ons uitstapje naar shertogenbosch
    • Familiekamer met Douche

ik zou niet weten wat alles was perfect

we waren op uitstap in shertogenbosch waren pas om drie uur terug konden perfect naar on ze kamer idealeplaats kort bij shertogenbosch en toch midden in de bossenheel mooie kamer en zalige bedden

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Gezellig

De badkamer klein voor 4 persoen

Prima hotel fijn dat we met z;n vieren op 1 kamer konden. Douche was wat klein en dat douchegordijn was ook niet echt fijn maar verder prima verblijf!!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Gedateerd maar prima prijs-kwaliteit voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Terras

Gedateerde accommodatie, kamers mogen gerenoveerd worden, erg gehorig

Prima ruime kamer op de begane grond, mooie ligging in de natuur nabij Den Bosch. Verwacht geen luxe maar voor een kort verblijf goed te doen. Ontbijt ook goed gezien de prijs kwaliteit verhouding niks te klagen.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Viel al met al tegen
    • Familiekamer met Douche

Badkamer (put verstopt) communicatie (Dit doorgegeven, eigenaar zou contact opnemen, dit is niet gebeurd) vliegen in restaurant brand lucht (van open haard in restaurant) in de kamer zilvervliesje op bed

De bedden waren goed

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ik had 2 kamers geboekt. De ene kamer had een net nieuwe badkamer, de andere kamer had een erg verouderde badkamer. Ook geen föhn in de badkamer, er is er 1 beschikbaar bij de receptie. Je moet een stukje over een zandweggetje rijden om hier te komen. Vanaf deze kant kan het hotel beter aangegeven worden (bord bij de afslag is enkel vanaf de andere kant verlicht).

Gezellig restaurant waar 's avonds de open haard aan staat. Simpele, maar nette kamers. Tweepersoonsbed van 1.40 breed. Genoeg parkeergelegenheid aanwezig. WiFi werkte prima. Ook in het restaurant gegeten. Goede prijzen en prima eten en vriendelijke service. Ontbijt is ook goed, maar niet enorm uitgebreid. Hotel is ongeveer 30 minuten rijden vanaf vliegveld Eindhoven.

Niet voor herhaling vatbaar.

Bed lag goed, beddengoed zag niet fris. Verouderd meubilair, erg jammer. De sfeer was nl wel goed. Grote open haard beneden. Voor één nachtje was het te doen. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Vooral het eten was erg simpel in verhouding met de prijs.

Het ontbijt was simpel, broodjes waren wel vers, koffie was lekker.

Al met al, was dit wel een geslaagde nacht! Voor de prijs en de kwaliteit die je krijgt, is dit goed
    • Familiekamer met Douche

De vliegen zaten nog binnen in de lampen kap. Kraan was kapot op de kamer. Bedden waren erg hard.

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel aardig, en gastvrij!

Lekker weekend in een basic hotel op een geweldige locatie

Dat de receptie pas om 15u aanwezig is en we daardoor in een koude hal moesten wachten Er gerookt mag worden voor de ingang en dat niet erg fris is! Dat er bij aankomst in de ontbijt ruimte zaterdag morgen te weinig ruimte was en er gewacht moest worden tot er weer een tafeltje vrij was Ook werd er niet opgeruimd wat van de vorige hotelgasten nog op tafel stond Ik zou het het geen hotel noemen maar een pension of herberg !

De rust/locatie

Prima hotel, mooi gelegen, nette kamer, sober ontbijt, kan opfrisbeurt wel gebruiken, weinig sfeer.

Het ontbijt was sober. De douche overstroomde en het water liep de kamer in. Het hotel kan aan de binnenzijde wel een opfrisbeurt gebuiken. Met name de gangen, de ontvangsthal, het restaurant. De sfeer binnen het hotel is niet erg gezellig, de haard was bijvoorbeeld niet aan, de ontvangsthal oogt ongezellig en rommelig.

Het hotel ligt heerlijk rustig en landelijk. Van buiten ziet het hotel er mooi uit.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Te kort heerlijk genoten van alles.

Eigenlijk niks. Alleen in donker de afslag wat lastiger te vinden. Maar een extra rondje gereden. Vonden wij niet erg.

Eenvoudige accomodatie maar alles is aanwezig. Ontbijt was meer dan voldoende. Personeel heel vriendelijk. Bedden sliepen goed. Douche was heerlijk. Gewoon genoten in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Voor de rest was het goed

Dat de bar om 23.00 sloot omdat personeel moest gaan stappen.En door de drukte met het ontbijt staat er 1 personeels lid als er dan iets op is en je vraag erin zijn ze niet echt vriendelijk

Ontbijt was goed en de kamers prima

• Beoordeeld op: 15 november 2017

ongast vrij en te duur

alles, erg onvriendelijk ontvangt en het hotel is zeer aan een verbouwing toe

niks alles was ver beneden de maat en prijs voor 1 nachtje met 2 pers 74 euro echt veel te veel

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het kon voor 1 nachtje mooi locatie

Het hotel ,zeer achterstallig onderhoud. Overal was de verf beschadigd of eraf. Handdoeken dun en op zijn eind. Het bed had 2 enkele onderlakens? In de breedte

Het rook schoon

Dat er gasten waren die geen rekening met een ander hielden.

Dat er gasten waren die geen rekening met een ander hielden. Zij hadden bij thuis koms heel veel lawaai gedurende de hele nacht. Dit was niet zo prettig. Hier kan het hotel weinig aan doen het licht aan de gasten die zig neit kunnen gedragen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Mooie ligging naast natuurgebied.

Er is aangegeven dat de locatie aan een onverharde weg ligt, maar bewegwijzering is zeker in het donker niet heel duidelijk. Vrij harde bedden.

Mooie ligging naast natuurgebied. Rustige locatie. Simpel, maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Voor 1 nacht prima.

Kamers zijn kil. Tegels op de vloer, douchegordijn Chloorruikend Veel pleisterwerk vd muren Eigenaar had zijn kantoor uitgestald in het restaurant en kon niet even groeten.

Schoon, goed bed, prijverhouding prima Eenvoudig maar schoon. Grote open haard in het restaurant.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Voor het ontbijt vertrokken, er stond een prima lunchpakket...

Geen koffie apparaat op de kamer.

Voor het ontbijt vertrokken, er stond een prima lunchpakket klaar in de koelkast. Kamer was schoon, plavuizen op de vloer, dus geen stof. Prima badkamer. Verwarming en draai/kiep raam. Restaurant/bar . Ander restaurant om de hoek.

de bedden zijn te smal en bijna 2 maal eruit gevallen , dit...

de bedden zijn te smal en bijna 2 maal eruit gevallen , dit is me nog nooit eerder gebeurd. Ik schat bedjes van 0.90 cm breed. En als je over het gewicht aan de zijkant ligt kan het gebeuren dat je bed omkanteld .

Heel teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was matig, weinig keuze. Kamer was heel triest, we kregen een hok-gevoel : geen decoratie aan de muur, geen minibar noch ijskastje, slechts 1 stoel en 1 zeteltje aanwezig, geen nachtkastjes, heel sobere, goedkope tegels op de vloer, heel kleine TV... We hadden extra betaald voor een terrasraam maar konden dit niet gebruiken : we zaten op het gelijkvloers en het raam gaf rechtstreeks uit op de parking. Bovendien konden we de gordijnen nooit opendoen wat dan kon iedereen op de parking zomaar bij ons binnenkijken (er hingen nl. ook geen 'stores'). Reeds van 's morgens vroeg was er ook al heel veel rumoer die je allemaal kon horen tot in onze kamer. Heel teleurstellend hotel, nog nooit meegemaakt...

vriendelijke bediening van het avondpersoneel

Voor alleen een overnachting met vrienden perfect geschikt.

inrichting verouderd, het pand zelf is aan renovatie toem, heeft potentie gezien de landelijke ligging en mogelijkheden qua recreatie

ligging schitterend, ruime kamers, schoon, vriendelijk personeel

Handig dicht bij Den Bosch , Mooie omgeving

Bereikbaarheid is eigenlijk op klaarlichte dag heel makkelijk, maar omdat het aan een zandweg ligt, was het savonds in het donker met Tomtom ( die zandwegen mijdt kennelijk) moeilijk te vinden. het zou handig zijn om dat ergens te vermelden. (misschien staat het ook wel op de site , maar niet gezien). Misschien bij afslag van N65 een duidelijker bord?

Handig dicht bij Den Bosch , Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Een week in een sfeerloze kamer met een slecht (krakend) bed, sober ontbijt, matig diner.

Alles!

Alles was zeer middelmatig tot sober. Ik heb, nog m.b.t. de kamer, het ontbijt, het diner iets te melden dat het minimale overstijgt. Zal er niet snel meer naar terugkeren.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Karig maar gelukkig wel schoon en absoluut vriendelijk personeel.

Te veel opgezette dieren. Te smalle bedden en lakens die daar weer te smal voor waren. Niet geïsoleerd tegen geluiden op de gang. We dachten dat iemand de kamer binnen kwam lopen, zo gehorig.

Schoon

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima voor deze prijzen.

Geen negatieve opmerkingen

Vriendelijk personeel, goed bed, praktische badkamer en prima ontbijt met voldoende keuze. Het hotel ligt in een rustige, landelijke omgeving. Ruime parkeergelegenheid.

De prijs is laag maar daarvoor krijg je een goed bed én verder geen extra's.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn minimaal ingericht. Er staat een open garderobe kast van een kringloop winkel oid verder niets. Een klein tv-tje en geen faciliteiten qua thee of koffie. Er is een badkamer met douchegordijn en een oude kraan en losse wastafel. Veel condensvorming. Toilet is erg laag. Geen kastjes en geen goed licht om je ergens op te kunnen maken. Het ontbijt is minimaal. Vanuit Vught naar Den Bosch was een kleine 20 minuten met de auto.

Prijs is laag en het bed sliep goed.

Een aanrader

Een haardroger mag aanwezig zijn op de kamer, anders is alles in orde.

Kamers zijn zeer proper. Het ontbijt is een voltreffer....alles erop en eraan, zeer verzorgt.

Er was ook een ruimte voor muziek (feestje). Die was bij onze overnachting in gebruik voor een feestje. Ondanks de muziek - dj (deze klonk erg goed) stopte rond 1.00 uur en was het daarna direct stil. Parkeren was rond dit tijdstip wat lastiger, want er stonden veel auto's maar toch weg kunnen zetten. We wisten niet dat er een feestje was, dus dan kun je wat geluidsoverlast ervaren.

Alles netjes in orde. Mooie omgeving.

Prima ontbijt met heerlijke verse koffie van uitstekende...

Er ontbrak een wieltje onder het bed waardoor het bed wipte. Is wel de volgende dag gerepareerd. Een onderlaken had een gat. Tegels rondom douche putje was zeer verkalk doordat de douchekop lek was. Zeer sobere kamers.

Prima ontbijt met heerlijke verse koffie van uitstekende bonen. Alles werd direct aangevuld tot het einde toe. Zeer vriendelijk (jong) personeel. Prima avond menu kaart. Er kan heerlijk gewandeld worden.

Prima verblijf in mooie omgeving,fijn personeel,goed ontbijt, goede boxsprings en goede douche.
    • Basic Driepersoonskamer

Jammer dat er op een 2persoonskamer een 3de bed was bij gezet(van slechte kwaliteit), we hadden een 3persoons kamer geboekt en daardoor tevens zeer beperkte overgebleven ruimte. Na klacht over het slechte bed is het matras en het kussen veranderd.

Knus, prima ontbijt, heerlijk restaurant, zeer vriendelijk personeel.

Een tegenvaller
    • Familiekamer met Douche

Het bed kraakte erg en de matrassen waren stukken kleiner dan het bed. Dat slaapt niet fijn want het schuift. In het restaurant gegeten. De sla bij het eten was matig aangemaakt en de sla vertoonde bruine randjes. Het vlees was prima maar aan de opmaak van de borden wordt geen aandacht besteed. 1 plukje kruiden is de opmaak voor alle borden (ook voor de kinderen) Slagroom komt uit een spuitbus. Ook bij het ontbijt is de sap niet vers geperst en waren de randen waar het eten koel in stond gewoon vies. Een tafel in het restaurant is een soort van kantoor van de eigenaar. Dit komt heel rommelig over. De lokatie is prachtig alleen het hotel zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Muren zijn beschadigd, het plafond mist plaatjes om de snoeren weg te werken. De kamers zijn erg gehorig. Er moest een groep mensen om half 6 naar Schiphol dus ons gezin heeft maar tot 5.15 uur geslapen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

We hadden 2 kamers geboekt, maar er waren 3 kamers...
    • Familiekamer met Douche

We hadden 2 kamers geboekt, maar er waren 3 kamers gereserveerd dacht men. Meerdere malen op de dag zelf over gebeld, maar medewerkster bood op geen enkele manier hulp. 79 euro in water gegooid

Prima prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijk personeel.

De keuken sluit om 20.30 uur dus wij waren helaas net te laat voor een avondmaal.

Het is eenvoudig, gezellig, laagdrempelig, schoon en ruim, voor de prijs die je betaalt. Prettig voor een zakenreis (doordeweeks) of grote groep (vrijgezellenfeest of voetbalteam oid). Goed bed en lekkere koffie bij het ontbijt!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Kruishoeve 's-Hertogenbosch-Vught