Beoordelingen over Hotel De L'Empereur Valkenburg 3-sterren

Grotestraat Centrum 32, 6301 CX Valkenburg, Nederland

#33 van de 52 hotels in Valkenburg

Toplocatie in hartje Valkenburg in een gezellige buurt met...

Eigenlijk niets.

Toplocatie in hartje Valkenburg in een gezellige buurt met cafeetjes, terrasjes en restaurants. Goed bereikbare en tamelijk ruime hotelparking waarvoor niet extra hoeft bijbetaald te worden. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Goed hotel superligging

Het enige minpunt was het vasttapijt op de kamer. Voor de rest, niets dan lof

De ligging is super. Je komt zo in het bruisende Valkenburg. De bar en de eetruimte zijn rustig en ruim. Het terras is groot en je kan er van een lekker drankje genieten

Voor een weekendje Valkenburg, heerlijk hotel !!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt niet veel keuze, beetje karig, wel goede/aardige bediening. Het was ons niet bekend(via Booking) misschien? , dat het hotel je kenteken nodig heeft om bij hotel te parkeren, in centrum paaltjes, waardoor we eerst op openbare parking hebben moeten parkeren.

Perfecte lokatie in hartje Valkenburg, waar je de auto goed kunt parkeren achter het hotel. Hotelkamer was zeer schoon en goede bedden. Een perfect hotel voor een weekendje Valkenburg. Ook personeel erg aardig.

de gezelligheid van de accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

de kamer ,er zijn betere kamers. Konden geen raampje open doen i.v.m. geluidsoverlast in de nacht. Het was altijd beter dan op de camping. :-)

de gezelligheid van de accommodatie.

Praktisch
    • Tweepersoonskamer met Douche

De bedden zijn te klein, en het hele hotel is op alles toe aan renovatie, van de badkamers, hotelkamers, receptie, ontbijtruimte... Broodjes moeten echt beter, half afgebakken...

De ligging in het centrum en de eigen bewaakte parking zijn perfect! Voldoende keuze bij ontbijt en vriendelijke medewerkers.

Het wat oudere hotel met de verschillende niveaus vonden wij heel gezellig!

Haardroger op de kamer

Het ontbijt was uitgebreid genoeg voor ons (5 volwassenen en 3 kleine kinderen tss 3 en 5 jaar) en lekker. Persineel super vriendelijk. Aan alle wensen werd voldaan.

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was goed. Ik kwam er om te gaan fietsen. Normaal ontbijt vanaf 08.00 maar ik wilde om 07.45 weg. Ik kon eerder ontbijten. Werd super mee gedacht!!!!

Een wat ouder hotel in het midden van het centrum in Valkenburg.

Is hotel zonder trappen en treden lopen wat scheef.

De locatie in het centrum van Valkenburg is fantastisch. Personeel is erg aardig. Ontbijtbuffet is goed.

Was te doen, maar zal niet herhaald worden.
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijtbuffet is nogal basic, bijv. geen mogelijkheid om brood te roosteren. Kamer (straatzijde) nog enkelglas, isoleert buitengeluid totaal niet. Geen mat of "floortowel" in douche, geen fohn.

Brood, ei en vleeswaren bij ontbijt waren vers. Bed was prettig breed, en ook lang genoeg.

week eindje weg
    • Tweepersoonskamer met Spabad

ligging personeel gratis parkeren kamer zeer netjes en zeer ruim ook et bubbelbad beviel prima jammer dat er geen lift aanwezig is wel trapjes in de gangen naar de kamers parkeren is een heel groot pluspunt.

Eenvoudig en net, jammer van de geluidsoverlast.

Naast café waardoor toch té veel overlast 's nachts. Verouderd gebouw/ruimtes.

In het centrum met parkeerplaats. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Ruime en nette kamer/badkamer.

Redelijk,, blijft oze 2e keus
    • Grote Tweepersoonskamer

Het hotel is enigszins gedateerd. Maar redelijk onderhouden en schoon. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel beslist niet ideaal. Er zijn veel op- en afstapjes die beter aangegeven kunnen worden. Het ontbijt is goed, maar wel heel eenvoudig en saai Is een aandachtspunt. Personeel is erg vriendelijk.

We hebben het leuk gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De ontbijtzaal vonden wij oud en versleten, wel schoon. Het ontbijt was redelijk. Tip voor het hotel: laat de gasten ontbijten in het zonnetje voor de deur (dat trekt ook andere klanten) of in het restaurant gedeelte, dat is veel gezelliger.

De locatie is prima, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers en de rest van het hotel schoon. De kamer was ruim en comfortabel. De trap vonden wij heel mooi.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Verder een prima verblijf gehad, personeel was vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was niet geheel schoon, stoffig en de boven rand van de douchecabine was schimmelig. Verder is het hotel gelegen naast de kroeg die tot 3 uur 's nachts open is en als je aan de straatkant slaapt kan het raam daardoor ( geluiden tot laat) niet open. Bedden waren niet slecht maar wij hadden beide wel een beetje stijve rug bij het opstaan.

De streek is mooi

De prijs is te duur volgens, wij betaalden.

Het ontbijt was heel sober ,geen kaas meer, moeten vragen voor nog wat kaas. Geen youhurt ,geen eitjes gebakken .Er was een kind bij moeten vragen voor chocolademelk s'morgens.Een kleine kamer.

• Grote Tweepersoonskamer

De ligging middenin Valkenburg is perfect als uitvalsbasis, maar niet als slaapplaats als je een kamer aan de voorkant hebt. Met warm weer moeten de ramen open, maar dan is het een ongelooflijke herrie op straat.

Helaas hadden we geluidsoverlast van het feit dat de kamer...
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Helaas hadden we geluidsoverlast van het feit dat de kamer naast ons de kraan van de douche /bad aanzette waardoor een erg storend geluid op onze kamer hoorbaar was. Ook na hardzetten tv nog hoorbaar en storend. Jammer want de kamer was prima maar dit geluid mag niet voorkomen.

ouderwets en goed
    • Tweepersoonskamer met Bad

iets meer steunen in de badkamer, doordat wij wat ouder zijn en een plankje voor tandenborstel enz

Het schoon maken en de vriendelijke sfeer, de fijne hulp s ochend bij het ontbijt, niets was te veel bedankt

goed ontbijt, gezellig hotel, zeer schoon, personeel zeer...
    • Tweepersoonskamer met Bad

misschien een scherm in het bad om je te douchen,verder helemaal niets, top locatie en zeer goede mensen hier achter die hun vak verstaan

goed ontbijt, gezellig hotel, zeer schoon, personeel zeer vriendelijk en hulpzaam

Het verblijf in Valkenburg zelf was heel gezellig en mooi weer
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is erg verouderd, de badkamer was heel klein en erg oud, je kon niet rechtop staan onder de douche, het ontbijt was minimaal, er wordt nog op sommige kamers gerookt en aangezien in longpatiënt ben is dat niet prettig en het wordt ook niet vermeld. voor mensen die moeilijk ter been zijn is dit een zeer slecht hotel er is namelijk geen lift naar boven.

De eigenaar was heel vriendelijk,

Viel erg tegen
    • Grote Tweepersoonskamer

Liep een hond bij het ontbijt rond,terwijl er duidelijk was vermeld dat er geen huisdieren waren. speciaal daarvoor geboekt ,wegens huisdieren allergie.Toen we daar over klaagde ,kregen we als onbevredigend antwoord dat ze voor die mensen een uitzondering maakte ,Dus er werd nog onderscheid gemaakt ook!

hotel centraal gelegen

Heerlijk in het centrum van de stad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel zit naast een nachtclub en dat was helaas goed te horen snachts (tot een uur of 2 op vrijdag).

De locatie ligt midden in het centrum, in de straat met alle restaurants.

Erg genoten en gezellig gehad
    • Tweepersoonskamer met Douche

We vonden de kamer wat tegenvallen douche en wc klein , de wasbak tamelijk groot voor de accommodatie waardoor het krap werd , wel goede bedden ,wij hadden liever een groot dekbed gehad inplaats van 2 kleine ,en het bedmeubel oubollig ,en de verlichting was even zoeken als je in donker binnen kom ,restaurant en bar en waar je ochtend ontbijt eet daar was het erg gezellig aangekleed top , alleen 1 avond te kort parkeer plek jammer .mocht dubbel parkeren .

Het ontbijt was goed en s'avonds een keer gefonduet was ook goed

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De ligging is superb!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Toch wat last gehad van nachtlawaai. Discotheek in de buurt?! Oordopjes meenemen en het is perfect.

De ligging is superb!!!!!!! Bal in het centrum van Valkenburg. Resto ook mogelijk. Op de eerste rij voor de Xmas parade. Ontbijt ook OK: keuze genoeg...

• Beoordeeld op: 22 december 2017

• Tweepersoonskamer met Bad

Allemaal erg oud kamers zijn heel simpel ingericht. Lichtknopjes die het niet doen ipv daarvoor een hele oude schemerlamp, zachte bedden je ko letterlijm verstaan wat ze op de kamer naast je zeiden zo gehorig en een heel sumier ontbijt

We hebben heerlijk genoten in Valkenburg

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund. Veel krakende trapjes, geen lift.

Mooie grote kamer en ideale ligging, midden in het centrum. Vriendelijk personeel. Bedden lagen goed.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

mooi uitzicht vanuit de kamer keken zo de straat in met de...
    • Tweepersoonskamer met Douche

douche ruimte was krap kon bijna niet normaal in de douche komen. geen planchet boven de wastafel, kon de spullen niet kwijt.

mooi uitzicht vanuit de kamer keken zo de straat in met de terrassen

Leuke 3 dagen gehad ..
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Het hotel is wat aan de oudbollige kant , het ontbijt vond ik echt een enorme tegenvaller .ik had aangezien het een behoorlijk prijzig hotel was, iets meer keuze verwacht

De plek van het hotel! Was top !

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ontbijt was voldoende.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Dat er geen lift was. Misschien tip: nog een leuning bij de trap en betere verlichting.

Ontbijt was voldoende. Heb liever douche dan bad. Voor oudere mensen moeilijk.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Naar verwachting op enkele minpunten na.
    • Grote Tweepersoonskamer

Pover ontbijt en zeer zeer luidruchtige kamers en buurt.Vooral in het weekend.En het was voor eind november gewoonweg te koud in de ontbijtruimte en bar..

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Leuke locatie, midden in de stad met goede parkeermogelijkheid. Helemaal TOP!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het zou wel handig zijn om een douchegordijn op te hangen. Scheelt een hoop nattigheid.

We zijn erg gastvrij ontvangen. Kamer was netjes en schoon. Perfecte locatie in het centrum met goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

het is altijd gezellig om in valkenburg te verblijven rond kerst
    • Grote Tweepersoonskamer

minpunt is wel dat er geen lift is maar personen die het moeilijk hebben kunnen geholpen worden

gezellige ruime kamer en mooie versiering in het hotel voor kerstmis

Oud hotel maar met uitstekende ligging en nette kamers. Prima voor een kort verblijf in Valkenburg
    • Grote Tweepersoonskamer

Een heel oud gebouw zonder dubbel glas in de kamers vooraan, dus niet geluidsdicht. Geen lift maar we wisten dat allemaal vooraf. Het is inderdaad heel verouderd maar de parking, ligging, vriendelijkheid, netheid, lekker eten enz. maken heel veel goed.

De ligging van het hotel, de netheid van de kamers en het vriendelijk personeel.

Een beetje teleurstellend.

Te kleine kamers, Simpel ontbijt, had wel iet meer keuze mogen zijn. Geen liften, dus niet goed voor slecht ter beende mensen.

Dat wij precies in het centrum zaten, de lichtjesparade konden wij mooi volgen.

Zeer goed Hotel.

Goede afgesloten parking, lekker ontbijt, drankjes bar voor een zeer schappelijke prijs. We komen hier zeker 3-4 keer per jaar, dit is ons vaste hotel geworden.

Prima hotel in Valkenburg. Super goede ligging. Kamer was schoon en netjes. De inrichting lijkt wat gedateerd, maar dat is smaak. Ontbijt is basic, maar prima. Fijn verblijf gehad!

al met al een goede keus en heel vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Bad

ontbijt was eenvoudig badkamer verouderd/douchen in het ligbad

ligging van het hotel midden in het centrum en parkeerplaats achter het hotel leuk terras

Prima! Personeel was vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was simpel.. op zich prima maar miste toch echt wel een croissantje of een cracker ..

We hadden een 4 persoonskamer terwijl we maar met z'n 2- en waren! Luxe!

Hotel op perfecte lokatie om te genieten van het gezellige Valkenburg
    • Tweepersoonskamer met Bad

Dat er geen douchecabine / gordijn aanwezig is. De gehele douche is na een douche helemaal nat. Parkeergelegenheid krap

Parkeerplaats zonder moeite te bereiken na eerst doorgeven kenteken. Systeem werkt goed.

midden in de horecastraat, parkeergelegenheid achter hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad

lawaai van horecastraat was te verwachtten maar hotel zelf is ook supergehorig. als er iemand boven je in zn kamer loopt schud je bed :)

midden in de horecastraat, parkeergelegenheid achter hotel

Valkenburg is erg leuk en locatie van hotel is prima
    • Tweepersoonskamer met Douche

hotel moet nodig gerenoveerd worden.

hotel ligt op prima locatie in valkenburg en Eigen parkeerterrein is erg handig. Alleen is het hotel wel erg gedateerd. inrichting is oud. Kamers zijn ook ouderwets en een renovatie is geen overbodige luxe. personeel is erg vriendelijk

Aardig voor 1 overnachting, leuk doorreis hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Qua vriendelijkheid met de ontvangst viel het tegen. Beetje kortaf vond ik de dame in kwestie. Stonden ook vrij lang te wachten aan een lege bali voor we geholpen werden.

Parkeren op de binnenplaats. Super locatie! Goed werkende WiFi. Goede matrassen. Alles netjes schoon. Geen heel uitgebreid ontbijt maar zeker voldoende aanwezig EN lekker vers!!!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Heerlijk verblijf gehad en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Ons is niets tegengevallen.

Gelegen midden in het gezellige centrum, prima familiekamer aan de achterzijde van het hotel en een plekje op de privéparking.

matig hotel
    • Grote Tweepersoonskamer

het ontbijt dus - en de fietsenstalling - rookstank op de gang - deur klemde ontzettend

Het ontbijt was erg summier - weinig keuze in broodjes - geen rozijnenbrood-of roggebrood- geen gebakken eitje met of zonder spekjes - geen lift aanwezig - ook stonk het op de gang erg naar rook - vloerbedekking is niet meer van deze tijd - laminaat is veel hygiënischer.

Voor twee nachten goed maar hotel is wel gedateerd.
    • Grote Tweepersoonskamer

Sobere aankleding/inrichting. Gordijnen kapot, weinig ruimte bij de wastafel om spullen neer te zetten. Geen fohn aanwezig. Ontbijt was goed maar geen luxe broodjes.

Ligging, in het centrum.

Ik zou dit hotel niet voor de volgende keer uitzoeken
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er was geen lift wij zaten op de bovenste verdieping .dat viel voor mijn vrouw zwaar .een andere kamer was niet beschikbaar.de kamer was ook benauwd .voor 3 overnachtingen was het te doen.maar niet langeri

Het ontbijt was goed

Goed hotel voor een vriendelijke prijs.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Eenvoudig maar goed ontbijt. Afgesloten parking voor de motoren. Hotel ligt in de hoofdstraat van Valkenburg met zeer veel uitgaansgelegenheden.

Een ongezellig Hotel!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

We voelde ons niet welkom. Alles was oud en niet meer van deze tijd! Wasbak lekte! Matig ontbijt!

Alleen het parkeren middenin Valkenburg is top! De bedden waren schoon.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed hotel voor een kort verblijf in Valkenburg.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers kunnen wel een update gebruiken en de badkamer is toch wel wat gedateerd. Het ontbijt kan wel wat meer fantasie gebruiken.

Ligging van het hotel in het centrum. Behulpzaamheid van het personeel. Gratis parkeren op het terrein van het hotel. De kamers zijn echt schoon.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed hotel voor een kort verblijf in Valkenburg.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers kunnen wel een update gebruiken en de badkamer is ook wat gedateerd.

Het hotel heeft een uitstekende ligging in Valkenburg. Personeel erg behulpzaam zowel voor als tijdens ons verblijf.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Super gelegen met ruime hotelkamers!

Er was geen lift en de kamers waren vrij warm om te slapen. Door de ongelijke ondergrond op de tweede verdieping heb ik een val gedaan met een geschaafde knie en elleboog tot gevolg... Er lag overal tapijt, wat voor mij minder hygiënisch lijkt.

Vooral de locatie was super! Vlak in het centrum!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De matrassen van de bedden zijn te hard, ik heb problemen gehad om in slaap te komen, maar het is misschien maar net wat je gewend bent.

het ontbijt is goed, ruime keuze, personeel vriendelijk, kamers schoon.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prijs - kwaliteit verhouding en de ligging in het centrum...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt - wat magertjes - had wat meer keuzes verwacht. Rookbeleid op de terrassen. Met mooi weer is het of binnen dineren of de rook van andermans sigaretten in ademen. Met zo'n groot terras zou het een goeie geste zijn een deel tot rookvrije zone te maken. Doet u een hoop mensen veel plezier mee.

Prijs - kwaliteit verhouding en de ligging in het centrum van Valkenburg

Badkamer en meubilair anno 1980, gescheurde vitrage, oude...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer en meubilair anno 1980, gescheurde vitrage, oude stoffige overgordijnen, veel geluidsoverlast. Geen shampoo of douche gel in de badkamer. Ontbijtbuffet zeer basis. Personeel doet routinematig hun ding, geen vriendelijkheid of interesse naar gast.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Zeer ruimte hotelkamer.

Het ontbijt was een beetje karig. Slechts 1 soort yoghurt. Meer soorten boor en fruit Geen salade, Roerei en de mogelijkheid om je brood te roosteren. De trap was zeer slecht.

Zeer ruimte hotelkamer. De ligging van het hotel. Vriendelijk personeel.

We hebben genoten van het pinkster weekend mooi weer gehad en het hotel was goed.

De kamer was erg warm er was geen airco wel een ventilator maar die verplaats alleen de warmte. De ramen kon je niet open zetten vanwege het geluid van de bars we zaten echt in het centrum maar wel heel gezellig.

Ontbijt was goed de badden waren ook goed. Vriendelijk personeel.

Leuk weekend gehad in dit hotel maar is wel gedateerd,kan wel een opknap beurt gebruiken,
    • Grote Tweepersoonskamer

We hadden een ruime kamer geboekt, nou dit viel tegen[202] was wat bekrompen. Even stukje nieuwe vitrage zou ook niet misstaan, was helemaal gescheurd. Best veel trappen op, vooral met zware koffer, geen lift.

Eigen parkeerplaats dit was gratis, goede locatie midden in het centrum voor wie van gezellige drukte houd.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Voor de overnachting was het prima, maar voor de gezelligheid bleef je daar niet.
    • Grote Tweepersoonskamer

Het personeel was erg oppervlakkig. We moesten erg lang wachten bij de balie, terwijl verschillende personeelsleden voorbij liepen, maar niemand die wat zei. Waren niet echt op de gasten gericht, maar deden hun werk. (Beetje onpersoonlijk)

Het ontbijt was wel goed, maar eenvoudig.

De kamer was goed en schoon, met minibar.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer (aan straatkant) was goed, maar jammer dat het er zo warm was omdat de zon er de hele dag op had staan branden. Met een open raam komt dan het lawaai van de straat (uitgangsgebied) wel erg naar binnen. Badkamer had z'n langste tijd gehad.

De kamer was goed en schoon, met minibar. Bed was erg goed, met voor ons de juist hardheid. Ontbijt was goed, maar niet bijzonder. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Perfecte locatie in het centrum van Valkenburg

Zachte douchestraal. Zaten bovenin, wellicht daardoor duurde het ook vrij lang voor er warm water was en het redelijk warm was op de kamer (geen airco). Ontbijt was goed maar had iets uitgebreider gekund (bijv. croissant, youghurt/kwark).

Ligging, parkeergelegenheid, correctheid, gastvrijheid, ruime en schone kamer, prima bedden.

Prima verblijf voor een kort weekendje weg
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het was heel erg gedateerd en de kamer was ontzettend gehorig. Als de buurman naar het toilet ging konden wij het horen.

De ligging.... het was midden ik het centrum en netjes geregeld om te parkeren bij het hotel.

Lekker dagje Valkenburg daarna een dagje Maastricht .

Kamers zijn gedateerd echter wel schoon en netjes .

Lekker midden in het centrum ,parkeren bij de hotelaccommodatie is prima geregeld daarna alles lopend kunnen doen heerlijk.

goed voor een overnachting
    • Tweepersoonskamer met Douche

we zijn in dit hotel reeds vaker geweest maar het was nu 2 jaar geleden. We zien in het hotel geen veranderingen omtrent de kamers worden doorgevoerd. Het zijn schone kamers maar met gedateerde spullen. Een opknapbeurt betreffende de kamers zou een frisse wind in het hotel kunnen zijn. Jammer is wel dat de drinkglas voor bij de wastafel niet aanwezig was.

het onbijt was standaard maar goed verzorgd

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Top locatie en goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wat ons tegen viel van ons hotel dat het een rokers kamer was. We hadden ook niet specifiek doorgegeven dat we geen rokers zijn.

De locatie was geweldig. Het hotel zat midden in het centrum. Alles kon je op loopafstand bereiken. Verst wat we hebben gelopen was 8 minuten naar de kolenmijn. Dit was natuurlijk heel fijn en hoefde je ook geen zorgen meer te maken over parkeergelegenheid. Ook terrassen aan overvloed beneden het hotel. Bij het hotel is het gratis parkeren!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Heel goede ligging, vriendelijke ontvangst.

prijs - kwaliteit ok. Het restaurant binnen is vrij donker. Het is een oud hotel, interieur ook, maar wel heel netjes.

Heel goede ligging, vriendelijke ontvangst. Ontbijt was ok, geen uitgebreid buffet, maar wel voldoende.

Eenvoudig maar fijn
    • Tweepersoonskamer met Douche

We hadden in de avond niet echt warm water(douche).de volgende ichtend heerlijk warm kunnen badderen.

De kwaliteit/prijsverhouding beviel mij prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Op zich een redelijk verblijf zonder luxe
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Wij vonden de hotel kamers vrij oudbollig. Tevens moesten wij om elf uur uitchecken, dit wisten wij en even voor half elf werd er al op de deur geklopt door de schoonmakers, tevens lagen er op de gangen allemaal handboeken en lakens dit kwam ontzettend rommelig over bij ons. Wij vonden dit niet echt klantvriendelijk als je de tijd heb tot elf uur, je voelde je bijna weggekeken.

De locatie was top, midden in het centrum dus overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Ons verblijf was naar wens!

Dat vind ik moeilijk te beantwoorden. Het was een prettig hotel en ja, ik neem de dingen graag zoals ze zijn.

Mooi gelegen. Vlakbij Maastricht, Houthem St. Gerlach, buitenplaats Kasteel Wijlre etc. Gezellige bar. Behulpzame mensen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De kamer was proper en er was gratis parking.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was simpel. Weinig keuze uit broodbeleg en yoghurt. Veel lawaai in de kamer van naast liggend cafe. Ookal hadden we een stille kamer gevraagd. Kleine oude kamer.

De kamer was proper en er was gratis parking. De liging is geweldig recht in het centrum.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Kerstinkopen gedaan, de sfeer kon je wel goed opsnuiven heel mooi en gezellig in de straatjes
    • Tweepersoonskamer met Douche

meer personeel, en een beetje vriendelijker ook wel langs de binnenkant veroudert en geen lift wel een nadeel voor oudere mensen

Het hotel was mooi gelegen in de verkeers vrije zone en met parking achteraan die gratis was.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

gezellig
    • Tweepersoonskamer met Douche

kamer kunnen voor zien van enige warmte was steen koud toen we op de kamer kwamen. Bed was wat aan de korte kant

ontbijt was zeer goed verzorgt, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ervaring verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt was gewoon Warme broodjes en gekookte eieren Koffie thee melk sinaasappelsap Geen gebakken ei of iets dergelijks

Het ontbijt kan uitgebreider De kamer was goed en schoon Bedden en handdoeken dagelijks verschoont Prima

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Locatie was geweldig, maar hotel is voor 2017 sterk verouderd en toe aan een vernieuwing.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Schoonmaak/onderhoud van de bad, je kan op de houder van de douche schimmel vinden. Dunne tussenmuur, je kan letterlijk andere gasten horen praten/snurken, geluid isolatie kan beter. Geen airco, waardoor het raam open moet, maar dan werd je steeds wakker van de kerkbel. Er is geen slippers, neem dus je eigen, anders moet je lopen op een oude vloerbedekking.

Locatie was geweldig, voldoende parkeergelegenheid achter de hotel.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Locatie top!
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heel basic geen croissantjes of geroerd ei met spek. Wat er aan keuze was was wel prima en werd goed aangevuld.

Gratis parkeren midden in de hoofdstraat van Valkenburg!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Oudbollig, uit de tijd? Prima voor 1 nacht in Valkenburg.
    • Grote Tweepersoonskamer

Oudbollig interieur (jaren 70/80). Gehorig gebouw. Er mocht gerookt worden op kamers (stond asbak op tafel) waardoor er een muffe/vieze lucht hangt. Terwijl ik zelf roker ben, en dit dus niet als prettig ervaar.

Prima verzorgd ontbijt. Prima bedden. Midden in centrum van Valkenburg.