1. Startpagina hotelbeoordelingen

van heeswijkstraat 1, 5171 KJ Kaatsheuvel, Nederland

6,4

6,4

5,9

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 2 februari 2019

Het personeel is uiterst vriendelijk.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was klein en erg koud. De badkamer was uiterst sober. Het hotel is erg gehorig, maar we waren de enige gasten.

Het personeel is uiterst vriendelijk. Het hotelletje is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Efteling

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 27 januari 2019

Voor de gastvrijheid en de ligging tov de Efteling zou ik teruggaan.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De accomodatie (kamer) zag er verouderd uit en was klein. De verwarming en tv konden niet aan.

Het personeelslid was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Liet ons kennismaken met de Brabantse gastvrijheid.

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

We verbleven twee nachten in de familiekamer.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Stapelbed had een heel slechte matras. Je voelde de vering erdoor. De douche had vuile voegen.

Het ontbijt was lekker en zeker voldoende. Je kon zo nodig bijvragen. De locatie is op 5 minuten stappen van de Efteling. Het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 december 2018

Het vriendelijke personeel en de flexibiliteit in het...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Toch wel kleine kamers, maar wel gezellig knus!

Het vriendelijke personeel en de flexibiliteit in het wisselen van kamers. Ook erg lekker ontbijt! Locatie top zo dicht bij de efteling.

• Beoordeeld op: 31 december 2018

Een horrornacht die ik nooit eerder in een hotel meemaakte, en die ik hoop nooit meer mee te maken.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

De kamers zijn ontzettend gehorig: er was een stel aan het feesten tot diep in de nacht (3 uur) en het leek net alsof ze bij je op de kamer stonden. De bedden hielpen daarbij ook niet echt (niet slecht, maar zeker niet goed...), en de kussens waren bobbelig en klonterig.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was groot genoeg en schoon.

• Beoordeeld op: 30 december 2018

Zeer matig
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer slechte matrassen. om 23:45 ging iemand langs ons douchen als of je er bijstond ontbijt zeer slecht geen normale broodjes maar 4 sneetje paar kleine croissant

Lkr dicht bij de Efteling

• Beoordeeld op: 30 december 2018

Goed voor korte overnachting bij een dagje efteling.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De bedden waren hard en de kamers erg gehorig. We hoorden andere mensen in de kamers en werden wakker door de douche uit een andere kamer naast ons. Daarnaast deed ook de tv het niet. Ook kon de badkamer wel wat schoner, de zeep was op en de douchedeur was kapot aan de binnenkant waardoor we er lastig uit konden.

De eigenaresse was erg aardig en behulpzaam. We waren er al in de ochtend en konden de auto parkeren met een speciale kaart zodat we de efteling al in konden. Ook het ontbijt was erg goed geregeld. De locatie is top voor een dagje efteling (de straat uit en je bent er) maar zou het niet voor een langere tijd aanraden.

• Beoordeeld op: 27 december 2018

Slecht
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer was bij aankomst steenkoud, na het eten kregen we te horen dat het geregeld was echter was het nog steeds steenkoud, heb dit medegedeeld en er zou gelijk iemand komen om dit op te lossen dit duurde echter ook nog eens een uur deze persoon was zeker niet vriendelijk. Kamers waren de volgende dag weer steenkoud ik heb het over kamers om dat onze buren met twee kinderen ook in een koude kamer zaten. Kamers waren erg gehorig ben wel wat gewend maar dit was zeer slecht, voor je rust kan je beter hier niet komen, en dan heb je ook nog de bedden die hun beste tijd wel gehad hadden. Al bij al zou ik niemand dit hotel aanraden.

Ontbijt was goed bijna al het personeel was vriendelijk, parkeren was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Heerlijk en goed verzorgd ontbijtje!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Jammer dat er na een dag Efteling geen mogelijkheid is om s avonds nog even beneden in het hotel een drankje te nuttigen. We zijn uitgeweken naar een ander hotel om daar wat te drinken. De matrassen in het stapelbed zijn aan vervanging toe.

Heerlijk en goed verzorgd ontbijtje!

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Gastvrij. ( korter gaat niet).
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche en de tegels waren niet blinkend schoon, jammer, maar misschien wordt er eerdaags gerenoveerd???

Een heerlijk en vers ontbijt met vrolijke bediening van Claudia. Het hotel ligt op een paar passen afstand van de ingang van de efteling. Toen we aankwamen, was alles donker en dicht. Misschien een ideetje...….hang een bordje op met tekst wanneer de deur opengaat en vooral... waar je naar binnen kunt.

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Ideaal voor een dagje Efteling.

De badkamer was wat klein (maar wel proper). De bedden waren smal voor grote en wat bredere mensen.

Zeer vriendelijke gastvrouw die ons goed heeft ontvangen en fantastisch was met de kindjes. De locatie, vlak bij de efteling.

• Beoordeeld op: 23 november 2018

Leuk en gezellige accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Onze kamer had iets ruimer kunnen zijn. Maar dat is persoonlijk.

Vriendelijke ontvangst en personeel. Lekker eten en betaalbaar. Gezellige plek op loopafstand van de Efteling.

• Beoordeeld op: 17 november 2018

Het is op loop afstand van de Efteling.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er lag nog wat rommel van de vorige gasten in de kast, geen koelkastje en erg gehorig.

Het is op loop afstand van de Efteling. Het personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Op een goede locatie een aardig verblijf, geen topper
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een zeer karig ontbijt voor een te forse prijs (koud ei, geen jus d'orange/sap oid). Late incheckmogelijkheid. Een heel klein tv'tje op een verkeerde muur (slecht te zien hierdoor). Gehorig ivm kamers dicht op elkaar. Geen wifi op de kamer.

de locatie ten opzichte van De Efteling. De kwaliteit vh eten (niet veel keus) was goed. Badkamer was goed. Verduisteringsmogelijkheid in de (kleine) kamer was goed. De gastvrouw gaf parkeervergunningen om in de buurt te kunnen parkeren (goede service).

• Beoordeeld op: 12 november 2018

wel vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

hele kleine kamer bedompt, in de badkamer kon je je kont niet keren, nergens plek voor, slecht afgestelde tv , heel laag plafond, ouwe meuk

het was heel dichtbij de efteling

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Wij hebben een heerlijk weekend gehad waar wij nog lang op terug zullen kijken.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Je kon de buren heel goed verstaan en horen. Dat vonden wij iets minder. De wanden zijn er iets te dun waardoor de buren ook goed onze kinderen hoorden spelen.

We werden netjes ontvangen en het personeel was super beleefd en behulpzaam. Wij hebben daar bij aankomst heerlijk diner gehad en daarna met de kinderen ons goed kunnen vertoeven op de hotelkamer. Kinderen hadden een aparte kamer met stapelbedden en ook leuk speelgoed om op deze kamer mee te spelen aan een tafeltje. De kinderen hebben echt genoten van dit uitje!!

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Prima hotel voor een overnachting bij een dagje Efteling
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heerlijk dicht bij de Efteling, je kunt het lopend redden en de auto mag bij het hotel blijven staan. Hotel is prima geschikt voor 1 of 2 overnachtingen. Onze kamer voor 3 personen was schoon en netjes, maar erg klein. Ook de badkamer is niet groot, maar voor 1 of 2 nachtjes prima te doen. Het is wel gehorig, hou rekening met elkaar! Ontbijt ook prima en vriendelijk personeel! Jammer dat je buiten het seizoen niet even wat langer kunt blijven zitten s'avonds voor een borreltje. Wanneer het personeel klaar is gaan ze naar huis ( +/- ) 21.00 en ben je aangewezen op je kamer ( wel met eigen ingang ! )

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

4,5
    Erg tegen gevallen
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

De ontvangst was er niet. Het hotel leek gesloten. Na 3 x bellen kwam er iemand (heeft zich niet voorgesteld). Lichten in het hotel waren uit. Pinautomaat was afgesloten waarop we contant moesten betalen. Persoon van het hotel leek geïrriteerd en alles was teveel. Kamer was oke maar geen douche artikelen aanwezig geen verwarming aan. Hoeslaken van de bedbank niet aanwezig . Uitleg over het alarm en ontbijt was minimaal . Persoon van hotel had geen tijd/ geduld om uit te leggen. Ontbijt was erg afgemeten. Het hotel heeft geen sfeer. Is ons erg tegen gevallen omdat de reviews goed leken. Wij gaan hier niet weer boeken .

De locatie was goed. We moesten de straat uitlopen en dan waren we bij de Efteling .

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

prima verblijf en service, lekker dicht bij de Efteling.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

ventilatie van de kamer en lawaai isolatie van het verkeer zouden verbeterd kunnen worden. voor de rest geen tegenvallers een eenvoudig hotel kan ik niet meer van verwachten.

de kamer was goed om te overnachten, te klein om te verblijven met gezin, dit hadden wij ook niet nodig. het ontbijt werd bediend aan tafel en dat was prima. goed personeel ook in het restaurant, wat ook prima beviel, we hebben er samen met familie die in de Brabant woont gedineerd na het bezoek aan de Efteling die op korte loopafstand ligt. we hebben voor en na Efteling bezoek overnacht. parkeerkaart werd meteen verstrekt i.v.m. vergunning nodig. ook de familie die mee kwam dineren kreeg een kaart om de auto langs de straat te kunnen zetten, prima service.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Prima hotel voor die prijs.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De chloorlucht op de kamer was erg sterk. En het was erg warm op de kamer. En er zat geen ontbijt bij, maar dat was al niet duidelijk aangegeven door Booking.com. Wij hebben geen ontbijt gehad bij De Lakei.

De kamer is eenvoudig, maar netjes. Alles ziet er schoon uit. Ook de badkamer was schoon en netjes. Ook het hotel verder zag er netjes uit. Dicht bij De Lakei is een Albert Heijn en een bakker. Daar kan je lekkere broodjes halen (bakker) en koffie drinken (AH).

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Overnachten voorafgaand aan Eftelingbezoek
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was klein en op het toilet was erg weinig ruimte.

Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en de locatie is uitermate handig voor een bezoek aan de Efteling.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

slecht!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vieze randen in de badkamer, en een mini wastafeltje, en te weinig ruimte om je spullen kwijt te kunnen en een oud doorgezakt matras, gipsen dunne muurtjes, waar je alles door heen hoort. Voor een nacht is dat allemaal niet zo erg, maar dan moet de prijs er ook naar zijn. Je betaalt hier evenveel voor als een Van de Valk hotel, en dat klopt natuurlijk niet. De grootste tegenvaller kwam 's morgens: Wij hebben een dag van te voren ontbijt bijgeboekt en ook al betaald (2x 12.50). Nergens stond aangegeven tot hoe laat het ontbijt zou zijn, maar achteraf was dat tot 10.00 uur. Wij kwamen om 9.50 de ontbijtzaal binnen maar van de kok die er op dat moment was kregen wij geen ontbijt meer, het ontbijt is tot 10.00 uur werd gezegd. Hij wilde ons het geld ook niet terugbetalen. Wat een schofterig gedrag!!!!! Wel geld vangen maar goed onderhoud plegen aan de kamers en goede service verlenen is er echt niet bij!

de Kok die zaterdagmiddag 6 oktober aanwezig was deed zijn uiterste best om ons in te checken wat eigenlijk zijn werk niet was, maar omdat wij al om 13.30 bij een evenement moesten zijn konden we niet om 16.00 uur inchecken. Dit was een vriendelijk en hulpvaardig persoon. Een groot contrast met de kok die 's morgens aanwezig was.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

5,5
    Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was zeer klein maar voldoende om een nacht te verblijven om nadien naar de Efteling te gaan. De hygiëne ben ik niet over te spreken !! Ik kon zo zien in de nachttafel wat er overgebleven was van onze voorgangers. Er lag nog allemaal rommel in, er kan dus absoluut niet grondig gepoetst geweest zijn! De bedden zijn veel te zacht voor ons maar dit is ook eerder persoonlijk.

Het ontbijt was lekker. Personeel was relatief vriendelijk. De baas was boos omdat we via booking.com hadden geboekt en niet via telefoon. De vrouw die ons ontving ging ons het ontbijt een 2e x aanrekenen ookal was deze reeds betaald.

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Werden slecht ontvangen. Was namelijk niemand aanwezig want blijkbaar zijn ze op de woensdag compleet gesloten. Hebben gebeld naar het nummer bleek dat ze ons vergeten waren. Na een kwartier wachten kwam er eindelijk iemand aanlopen die daarna ook nog beweerde dat we niet betaald hadden, gelukkig had ik een bevestiging van booking.com dat dat wel het geval was. Na wat over en weer gebeld kregen we inderdaad te horen dat we wel betaald hadden dus konden we eindelijk naar onze kamer. Het restaurant was dus helaas ook gesloten waardoor we s’ avonds ook niks daar konden eten en dat we dus eigenlijk wel verplicht werden om bij de Albert Heijn wat te halen. Kamer was verder basic zeer gehorig en de bedden waren slecht.

Kamer prima maar communicatie erg slecht.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Communicatie erg slecht. Hadden gebeld om eerder in te checken wat akkoord was, maar bij aankomst wist men van niks en was de kamer niet klaar. Moesten in een ander kamertje. De volgende ochtend wilden we ontbijten (wat bij de boeking in zat) maar ook dat was niet goed doorgekomen want ook daar wist men niks van. Sterker nog, er was zogezegd geen eten meer (heel raar als hotel/restaurant zijnde) dus we moesten bij de supermarkt broodjes halen en in de auto eten. De website ligt er al dagen uit maar ook dat wist men niet en werd onverschillig op gereageerd. Erg slechte communicatie.

Bed lag lekker, kamer zelf en badkamer waren erg schoon.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het hotel staat lekker dicht bij de Efteling.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het is er erg gehorig en daardoor hoorden we de buren heel de avond douchen

Het hotel staat lekker dicht bij de Efteling. De bedden liggen heerlijk en het personeel is heel vriendelijk.

Gratis parkeer mogelijkheid voor de Efteling.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer was niet geheel schoongemaakt snoepjes onder bed en een leeg blikje fanta En kamers was redelijk warm een ventilator zou een uitkomst zijn. En kamers zijn iets gegroeid

Gratis parkeer mogelijkheid voor de Efteling. Ruimte incheck mogelijkheid Goed ontbijt Vriendelijk ontvangst en kan water mee naar de kamer

De klant is hier Koning

Wij konden de auto vlakbij het hotel gratis parkeren met een "bezoekers Efteling"-kaart. We hebben vandaar zo'n 7 minuten gewandeld tot aan de ingang van de Efteling. Het was in de Efteling zo druk dat we in het hotel zijn gaan avondeten (heerlijke burgers met frietjes) en dan teruggekeerd zijn. Gastvrij personeel. Nette (bad)kamers. Uitgebreid, aan de tafel geserveerd ontbijt met vele mogelijke koffiespecialiteiten. Ook prima pannenkoeken.

De ligging ten opzichte van de Efteling.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers waren erg gehorig

De ligging ten opzichte van de Efteling. De bedden sliepen goed. Een tweepersoons bed in plaats van 2 eenpersoonsbedden was nog beter geweest.

Ja de service was wel heel goed gedaan en de receptie was...
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Ja da ze de lakens niet kwamen verversen en de handdoeken vond ik wel minder. Ma de rest was wel dik in orde.

Ja de service was wel heel goed gedaan en de receptie was heel vriendelijk. En het ontbijt was heel lekker en je werd er ook goed geholpen door de receptie.

vriendelijk onthaal in een klein familiehotel
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het onthaal was heel hartelijk, we kregen persoonlijke begeleiding naar de kamer en een kan fris water (wat deugd deed op een warme dag), het ontbijt was heel lekker, alles naar wens

Het ontbijt was eenvoudig maar goed.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Tijdens ons verblijf gingen ze gewoon op woensdag dicht inc.terras

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. De familiekamer was veel te klein voor vier personen.

De lakei, redelijke prijs kwaliteit verhouding.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer was niet goed schoongemaakt, lagen zelfs nog smerige sokken van vorige gasten. Vensterbank was smerig, een kleineert dan hoe het op de foto's leek. Restaurant was gesloten, we komen dat nergens even zitten of ontspannen, en verlicht om op onze kleine, enorm warme kamer te blijven. (Was hittegolf periode).

De locatie, super dichtbij de Efteling, en ook bij het centrum.

de ligging, parkeermogelijkheid in de buurt met parkeerkaart...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

kamer is erg klein maar bevat alles wat je nodig hebt. Helaas geen airco waardoor ondanks de rolluiken het bloedheet in de kamer was.

de ligging, parkeermogelijkheid in de buurt met parkeerkaart, ontbijt was prima

Toch positief verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Grotere kamer of badruimte of lagere prijs. Tv werkte niet goed.

Kleine kamer en badkamer voor de prijs. Personeel was wel vriendelijk en hulpvaardig. In de buurt was niet echt veel behalve Efteling. Nu Efteling was wel onze hoofdreden om naar Kaatsheuvel te gaan

Voor 1 nacht ok
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

kamer redelijk klein, douchekamer zeker. Weinig plaats voor benen aan het toilet. Bij aankomst kamer zeer warm, en niet fris te krijgen. Het was natuurlijk zeer warm die dag.

Vriendelijk personeel en goed Nederlands ontbijt

Prima tevreden
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Met deze hoge temperaturen geen airco in de kamer dat was echt niet prettig ! Dus deze zou zeer gewenst zijn !

Het eten was prima !!! Bediening vriendelijk !!!

Geslapen en ontbeten
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Mini kamer waar net een 2-persoons bed in past. Tv hing links van het bed hoog aan de muur. Belachelijk, hang dan geen tv op. Douch gedateerd. Erg warme kamer geen airco. Op de eerste verdieping maar omgeven door plat dak.

Het ontbijt was echt lekker en goed geregeld

voor comfort moet je het niet doen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

kamer was kleiner dan het toonde op de foto. op de site stond ontbijtbuffet wat uiteindelijk 4sneedjes brood,4kleine boterkoekjes en beleg was op een etagiere. veel te laat ontbijt maar om 8u. badkamer was te klein,vooral het toilet dan je zat met je knie tegen de muur.(ongemakklijk voor grotere mensen)restaurant? is geen restaurant in mijn ogen enkel pannekoeken en 4gerechten et frietjes. om 20u was het al gesloten.

een vriendelijk en leuke ontvangst. toen we in de kamer kwamen waren de rolluiken naar beneden voor de warmte.

verblijf 1 nacht voor avondbezoek aan efteling : was zeker voldoende, goed bed en goede douche
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

redelijk lawaaierige hotelgasten (dus isolatie kamer kan beter) ontbijt geserveerd aan tafel, redelijk beperkt, wel lekker. Bij bijvragen brood moest je aangeven hoeveel sneden.

goed bed en zeer goede douche wandelafstand Efteling, paar minuten stappen lekker eten nachtsleutel

Dicht bij de efteling
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er kwam een rioolucht vanuit de badkamer. Geluid vanaf de straat was storend. Badkamerdeur knelde waardoor hij niet goed sloot.

Dicht bij de efteling

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

• Familiekamer met Eigen Badkamer

Dat er geen koffie aanwezig was op de kamer.dat je ontbijt niet ingerekend zit in je verblijf volgens mijn weten heb je altijd ontbijt bij je verblijf volgens de nachten dat je berblijft.ik heb nog nooit op een hotel geweest waar dat niet was.zodoende was dit een meerprijs bij mijn boeking als ik er toe kwam.

De kamer was voor grootste gedeelte goed uitgenomen dat alles zo goed hoorbaar was van de buren.en de stekkers dient gemakelijk zaten voor koffie bv moest de waterkoker op de grondzetten.het eten was subliem dat we bestel hadden.

Vriendelijkheid en afstand tot Efteling hebben veel goed gedaan! Bedden veel te klein!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Klimaat in de kamer (erg warm omdat ramen niet open kunnen als verduisterende gordijn naar beneden is). De enkele bedden deel uitmakend van het tweepersoonsbed zijn uitermate klein! Het had de afmeting van een twijfelaar en daardoor erg slecht geslapen. Prijs- kwaliteit klopt niet ons inziens. Ontbijt was goed maar niet in verhouding met prijs ( 12,50 p.p. ook voor kinderen).

Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers, bedden en sanitair.

Ramp!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dit hotel is een ramp! De kamer was totaal niet ingericht en het zag er uit als een isoleercel met dan met een tweepersoonsbed er in. De badkamer was totaal niet hetzelfde als op de foto's zoals op de website. De muren waren kaal, niet eens een fotootje of schilderijtje aan de muur, behalve een kaart waar de nooduitgang was. Ook verschrikkelijk was dat de kamer niet eens voorzien was van airconditioning of zelfs een ventilator, wat een op warme avond wel fijn zou zijn. De service was ook zeer onvriendelijk, dit was de dooddoener voor ons. Ik was even de tijd kwijt van uitchecken en we werden niet eventjes vriendelijk geattendeerd. Nee het ging gelijk met een kwade toon en zelfs dreigende houding van de eigenaar. Ik citeer: ''ik zal jullie anders 15 euro per uur in rekening brengen, ik doe het hoor!!!!''. Hier gaan we nooit meer naar toe.

Perfecte locatie voor een bezoek aan de Efteling.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Het restaurant was dicht. Dit stond niet vermeld op booking.com. Hierdoor waren we genoodzaakt met onze kids te gaan slapen en konden beneden s'avonds niets drinken. Erg jammer.

Perfecte locatie voor een bezoek aan de Efteling.

zwaar onvoldoende
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

vrijwel alles. De "kamer" verdient het woord kamer niet: het was een hok en dat voor zoveel geld. Het Ibis- budget hotel in Senlis was meer dan de helft goedkoper en vele malen beter, schoner en het personeel gaf niet de indruk dat het alleen maar om geld verdienen gaat.

eigenlijk niets

Goede locatie, weinig slaap.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bedden, smal(70cm) en doorgezakt. Kamer erg warm. Wastafel en wc en klein. Prima douche. Budget inrichting geen budget prijs.

Locatie vlakbij Efteling.

Locatie voor de Efteling
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Zaterdagavond om 21:30 moest ik al afrekenen en naar bed omdat ze gingen sluiten/kassa opmaken?? Bij het ontbijt wilden de kinderen nog een broodje maar het was op! Bedden waren klein,kort en zeer oncomfortabel!

Locatie voor de Efteling Geen parkeerkosten. Krijgt een kaart voor de voorruit.

De accomodatie ligt op wandelafstand van De Efteling.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

De kamers hebben heel dunne muren waardoor er vanaf 7u 's morgens al heel veel lawaai was. Geen drankenkaart beschikbaar in het restaurant.

De accomodatie ligt op wandelafstand van De Efteling.

Zéér ontgoochelend
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Duur!! De helft meer moeten betalen dan op Booking afgesproken. Duur ontbijt, geen muesli, fruit of yoghurt. Beleg al uren uit de frigo, niet meer te eten. Geen keuze van eitje. Zéér kleine kamers, amper plaats voor 2. Is héél erg tegengevallen. Met terras???? Ja, van het restaurant!!!!!

Locatie dicht bij Efteling

Prima maar wel heel basis
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen WiFi (stond wel op de boeking) geen airco, toch wel warm als het 25 graden is en je ligt met 4 man op een kamer van 4x4. Sloten van alle deuren zaten los en wc deur kon niet op slot. Geen shampoo of zeepje in de douche! Bij ontbijt vroegen de kinderen om extra croissants en dat kon niet....

Vriendelijk personeel, vlakbij de Efteling. Kregen gratis parkeerkaarten. Service is goed, faciliteiten wat minder!

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was er bijzonder gehorig. Je kon woordelijk verstaan wat er in de andere kamer gedaan en gezegd werd. Zeer kleine kamers. Karig ontbijt; je moest overal om vragen. Versleten handdoeken. Verwarming in de douche stond aan bij binnenkomst en was niet uit te doen, (badkamer) was derhalve een sauna. Geen koelkastje aanwezig, wat bij warm weer wel noodzakelijk is.

De ligging van het hotel.

Buiten het ontbijt was het super
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt trekt op niets daar gaat het niveau van het hotel helemaal naar beneden we hadden de avond er voor nog heel lekker gegeten en hadden dan ook deze verwachtingen naar het ontbijt toe jammer een gemiste kans

de Kamer was pas nieuw

Nooit meer dit hotel!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Slechte bedden, onvriendelijk personeel, het proberen 'naar uw zin te maken' was erg ver te zoeken. Oude handdoeken met vlekken, de veel te kleine kamer was net een sauna en niet koud te krijgen. Nooit meer!

Perfect kwa afstand efteling
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

De bedden, bij de kinderen hun matrassen voelde je de veringen zo zitten, niet aangenaam om te slapen. Ook zeer veel lawaai, dunne muren waardoor je hoort wanneer er iemand douche neemt of de verluchting van de badkamer aanlegt. Dan is daardoor de prijs wat aan de hoge kant.

Dichtbij efteling en zeer lekker vn eten, waren zeer vriendelijk. Ideaal ook dat we een vergunningskaart kregen vr onze auto te parkeren. Dikke pluim vr de hygiëne.

Aan te raden overnachtig bij bezoek aan de Efteling of fietsvakantie.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ligging op enkele meters van De Efteling. De gastvrouw/heer waren heel vriendelijk ! Vooral veel aandacht aan onze kleinzoon. Ook voor andere kinderen heel aanhankelijk. De kamers waren klein maar efficient. Wel weinig geluidsisolerend. Het ontbijt veel varieteit tuss. kaas, vlees, ontbijtkoekjes, soorten brood. Te weinig : geen probleem !. Voor de parking krijg je een speciale parkeerkaart.

ruime kamer
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

In de kinderkamer, maar 1 knop voor het licht (ver van hun bed) . geen shampoo aanwezig , in de kinderkamer lawaai van boven buren, ontbijt viel iets tegen. geen fruit, yoghurt, pistolets, ...

ruime kamer

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ze hadden geen roomservice, maar omdat het zoontje van een...
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ze hadden geen roomservice, maar omdat het zoontje van een vriendin ziek was geworden, hadden ze toch iets voor haar meegenomen, zodat zij bij haar zoontje kon blijven.

Verblijf absoluut voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Gehorig (restaurant), aantal hoofdgerechten en parkeergelegenheid (alleen in de wijk)

Ruime familiekamer en badkamer, bedden, vriendelijkheid personeel, afstand naar Efteling

De afstand naar de Efteling was echt ideaal!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Hotel ziet er absoluut niet uit zoals is weergegeven op de foto’s. Het is vergane glorie en dat merkte je aan de kamers, maar ook het ontbijt. Er stond een etagère voor ons klaar en daar moesten we het mee doen. Extra croissants konden er niet bij, dit was per kamer uitgeteld. Het broodbeleg was uitgedroogd het stond er blijkbaar al een tijdje. De kamers waren niet heel schoon, er lagen dikke plukken stof en snoeppapiertjes onder de bedden. Dit hotel is veel te duur in vergelijking met wat je ervoor krijgt!

De afstand naar de Efteling was echt ideaal! Plm 5-10 min lopen

niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Personeel niet gastvrij, oud en slecht sanitair, geen thermostaat kranen en nauwelijks warm water, gehorig, toegangsdeur knelde. Veel te duur voor wat het biedt. Niveau studentenhuis.

locatie

Voor herhaling vatbaar, maar wanneer het warmer wordt.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

We hebben het heel erg koud gehad in de kamer. Met trui en twee donsdekens op ons geslapen. De verwarming gaf veel te weinig. Dat was heel jammer. Ook jammer dat we pas om 9u konden ontbijten. Met kleine kinderen is dat erg laat.

Lekker gegeten ‘s avonds. Prima ontbijt. Heel vriendelijk personeel! Op 400m van de ingang van de Efteling dus heel erg praktisch!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Minder dan ik voor de prijs had verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik heb gebruik gemaakt van kamer 6. De douchekop zat niet vast en schoof telkens naar beneden. De wifi verbinding was niet te gebruiken, dit kan een storing zijn geweest bij de provider maar het feit blijft dat ik geen whatsapp kon gebruiken en het verbinden een grote moeite was. De bedden waren redelijk. 2 meter lang en ik schat zo'n 70 cm breed. Helaas geen tweepersoons bed maar twee eenpersoonsbedden die aan elkaar waren gezet en dus ook een kloof in het midden veroorzaakten. Voor de prijs, 166 euro voor twee nachten, had ik meer verwacht. Daarbij komt dat ontbijt hier niet bij inbegrepen was en 12,50 pp extra zou zijn.

De locatie was perfect. Loop afstand van de efteling waardoor we uit konden slapen en de volgende dag mooi op tijd in het park waren.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

eten was lekker, kamers perfect, lekker donker te maken,...
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

eten was lekker, kamers perfect, lekker donker te maken, fijne bedden en dekbedden, heel goed gericht op kinderen, ontbijt lekker, mega aardig personeel

Zou niet meer terug gaan.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bedden zijn te smal 70cm. Ontbijt lihkt op high tea. Ik eet geen brood en kon daardoor alleen 2 eieren eten. Dan is ontbijt 12.50 erg duur. Had buffet verwacht.

Diner in restaurant was prima. Zou prettig zijn als er scheiding zou zijn tussen met en zonder kinderen. Is tevens pannekoekenhuis en daardoor heel lawaaierig.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Het was enorm dicht bij de efteling voor een goede prijs,...

Dat er op de grond nog oorbellen en haarspelden te vinden waren van de voorgangers

Het was enorm dicht bij de efteling voor een goede prijs, het eten was lekker en het personeel vriendelijk. We konden gebruik maken van gratis parkeren.

Schoon maar gehorig klein hotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer erg gehorig. Slechts aan 1 kant van het bed een bedlampje. Wastafel is erg klein. Geen informatiemap oid op de kamer.

Prima ontbijt. Kamer zeer schoon.

Prima voor het doel, Efteling bezoek.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamers zijn wel erg klein. Kleiner dan de foto's doen vermoeden. Bedden zijn smal. Ontbijt is een beetje karig. Ik heb vooraf geprobeerd te communiceren met de lakei, dat verliep erg moeizaam. 3 mailtjes, 4x moeten bellen voordat contact gelukt is. Behoorlijke prijzen, kamer, ontbijt, diner, maar dat kan misschien omdat de Efteling zo dichtbij is. Elders komt een hotel daar niet mee weg😜

Super dichtbij de Efteling. Kamers zijn erg schoon en netjes. Personeel en eigenaar erg vriendelijk. Goed eten, diner.

Kamer 6 kan je de douche kop niet instellen op hoogte je...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer 6 kan je de douche kop niet instellen op hoogte je moet hem vast houden. En tv zou ik anders op hangen of andere beugel zodat je hem kan draaien

Efteling bezoek met zeer goede overnachting!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Gezellig hotel, vriendelijke medewerkers, propere kamers, de bedden waren uitstekend! Het restaurant was erg goed, vooral het broodmandje, echt superlekker!! Maar ook het ontbijt was goed. Dit hotel is een aanrader om te combineren met en bezoek aan de Efteling, gaan we zeker nog doen!

Prima hotel en restaurant op 5 minuten lopen van de Efteling
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Parkeren is lastig. Druk rondom het hotel. Restaurant is wat gedateerd maar het eten was prima.

Super vriendelijk personeel. Wij hadden de grote gerenoveerde kamer. Was heel netjes. Mooie grote badkamer. 5 minuten lopen naar de Efteling!

goede locatie om te combineren met dagje/dagen Efteling
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

beperkte tijd van inchecken (16-22hr) Werd echter om ca. 12.30 toch erg flexibel en naar alle tevredenheid gedaan.

Zeer dichtbij de Efteling. Comfortabele bedden Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima overnachtingsplek voor een bezoek aan de Efteling!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Prima overnachtingsplek. Kamers waren basic (foto’s doen anders vermoeden). Stapelbed was een grote hit bij de kinderen. Bedden waren prettig. Al met al helemaal prima!

Op loopafstand van de Efteling! Eten is super, evenals het ontbijt. Medewerkers zijn erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Gezellig hotel voor naar de efteling
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het bed viel tegen; matras was te zacht , t kussen te dik ,kreeg er nekpijn van De douchekop zat gammel; je moet oppassen dat ie er niet afvalt

Het ontbijt was lekker, heerlijk brood, lekker gekookt eitje, in t restaurant hebben we ook heerlijk gegeten De efteling was 5 min lopen,

• Beoordeeld op: 29 november 2017

• Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Erg vriendelijk personeel. Waren al vertrokken naar de Efteling tot mijn telefoon ging dat ik mijn tablet was vergeten. Kon hem helaas niet halen want ze gingen sluiten. Hebben hem netjes afgeleverd bij de Efteling gastenservice. Erg aardig. Kamers waren schoon. Goede bedden en badkamer

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van de Lakei