Beoordelingen over Hotel De Leugenaar 3-sterren

Boulevard Bankert 132, 4382 AC Vlissingen, Nederland

#16 van de 16 hotels in Vlissingen

6,1

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Prachtig (fiets)weer ie een mooie omgeving, met veel scheepverkeer, hetgeen onze keuze vooral was.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Douchedeur moest tijdens en na het douchen dicht blijven, omdat er anders een brandalarm zou afgaan! Kamer was/is heel klein.

Ontbijt was prima. Uitzicht was prachtig. Betaald parkeren was dichtbij.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Vriendelijk personeel en kamers wel proper.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Verouderde douche alsook het geluid van de wc afvoer. Lichten aan bed kapot. Luidruchtige kamers

Vriendelijk personeel en kamers wel proper. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Balkon
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Bij binnenkomst ziet het er niet goed uit.Kapotte vloerbedekking. Kamer niet schoon , vuile ramen,Lamp kapot. Manager was ook niet erg vriendelijk. Verwarming deed het niet. na dit gemeld te hebben werd eraan gewerkt. 2e avond en nacht weer koud, Er werd de ochtend niet gevraagd of de verwarming het deed. de laatste avond deed de verwarming het

Balkon

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Nacht in Vlissingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Wij zaten in het "kraaiennest " een kamer met grandioos uitzicht, waar helaas maar 2 ramen op een kier open konden. De lift was alleen te gebruiken vanaf 8 uur s morgens tot sluitingstijd van het restaurant, afhankelijk van het aantal gasten, maar ongeveer tot 22.00 uur.

Het absoluut mooie uitzicht en het uitgebreide ontbijt

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De prijs- kwaliteitsverhouding was door deze kamer ver te zoeken. volgende keer een kamer voorzijde.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Wat ons erg tegen viel was de hotelkamer. Deze was erg klein met een uitzicht van niks. Ook was de gang er achter erg gehorig. We keken uit op twee muren aan weerszijden van de kamer en het beloofde uitzicht op de stad bestond uit enkele halfdode bomen en kliko's

Wat ons het meest beviel was de ligging aan de boulevard en de stad. Tevens het uitzicht vanuit de eetzaal.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Matig door gehorigheid en krap bemeten kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Zeer krap bemeten kamer, de gehorigheid in het gehele hotel, de herrie van de lift aangrenzend aan onze kamer en het niet werken van deze lift buiten de openingstijden van het restaurant.

Diner was prima als ook het ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

goed voor een korte vakantie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

vriendelijkheid viel een beetje tegen het was meer gemaakte vriendelijkheid. Zijn we niet gewoon van Nederlanders! Lift werkt na 21 u niet meer dus trappen doen moeilijk als je minder goed te been bent!!!! Nog steeds oud bollige douche kranen verkalkt, dekplaatje van wc rolhouder afwezig hing maar met 1 vijsje vast eveneens haakje aan deur voor jas aan te hangen viel eraf met 1 vijsje vast. En enkele dagen zonder tv dit zou al een paar dagen duren... verteld de receptie ons daar ligt aan de provider hebben zelf navraag moeten voor doen... ja spijtige zaak hebben hier al verscheidene malen verbleven deze keer niet goed en Te prijzig voor een kleine kamer.

locatie en kamers met zeezicht zeer mooi overzicht basic ontbijt maar goed. Achteraan parking en je kan een parkeerkaart vragen in het hotel.

Redelijk,maar niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamer was niet super schoon,bedlampje stuk. Lift niet optimaal. Keuze van het menu viel tegen.

Geweldig uitzicht op zee. Heel erg vriendelijk personeel Uitgebreid ontbijt

we hebben ons prima vermaakt en door de bank genomen een heerlijk verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Dat de bar erg vroeg dichtging ,als je op het terras wilde blijven zitten. moest je ongeveer na 21.30.een eind omlopen, om achter in te gaan .en dan kon je ook niet meer de lift gebruiken. wij zaten 3 hoog en ik heb 2 kunst knieen. .dus dat viel niet mee.

De locatie was geweldig .het personeel erg vriendelijk. het ontbijt was prima.

Top locatie.. De zee is geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De eigenaar/manger was er chagrijnig met aankomst en uitchecken( word niet eens gevraagd hoe we het gehad hadden.) Was van doei daag.. waren daar voor de derde keer.

De locatie is geweldig

Prima verblijf!

Het bed was matig.

Uitgebreid, verzorgd ontbijt. Het hotel is wat vergane glorie wat ik helemaal niet erg vind. Het heeft wel wat. Waanzinnig uitzicht als je zeezicht vraagt. Kamer was schoon. Prettig verblijf.

Teleurstellend omdat er met die warmte geen balkon was en geen koelkast!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Wij hadden deze keer geen balkon waar we konden gaan zitten, alleen openslaande deuren. Dit was echt een minpunt, terwijl we bij de reservering wel een kamernummer hadden opgegeven. Wij wilden met die warme dagen nog lekker op het balkon zitten, maar helaas. Jammer dat je niet kan reserveren !!!! Een koelkast op de kamer zou ook wel fijn zijn.

Het uitzicht vinden wij het mooist.

Door de prachtige ligging aanzee, het goede en het fijne balkon was mijn verblijf toch een 7 waard!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De aangekondigde service van gebruik van koffie/thee apparaat op 1ste verdieping werd 3 van de 7 dagen niet waargemaakt: of geen water in het apparaat, of geen kofiemelkcups. Personeel maakte dit NIET in orde als wij daarom vroegen. Was ook al zo bij elk eerder verblijf in de Leugenaar!! De bedmatras had stalen veren die door de deklaag in mijn rug drukten waardoor ik zeker 10 keer per nacht van de pijn wakker werd. De douchekop was helemaal schilfering waaraan ik mijn handen bezeerde. Achter de kraan was het erg vuil. Ook was de lift tot 8.00 uur buiten werking en alle deuren op slot zodat ik geen strandwandeling kon maken en mijn trein niet op tijd kon halen. Er was geen ontbijt om 07.00 uur terwijl het zaterdag in juli 2018 was en er ook 07.00 uur vermeld stond in de klapper op de kamer. Ook was de receptie niet te bereiken en het telefoonnummer voor een taxi was niet te bereiken! Het personeel zei dat het dan verkeerd in de klapper stond, wat een smoes! Als bewijs liet ik het haar zien. De buitendeuren gingen pas om 08.20 uur open. Veel te jong personeel, ze werken hard maar kunnen het niet aan! Het voelde erg onveilig voor als er calamiteiten in de nacht zouden zijn! Niemand was bereid bij het uitchecken aanwezig te zijn waardoor ik de sleutel op de bar heb moeten achterlaten.

Het ontbijt was goed. Ruime keus beleg, koffie/thee/yoghurt/,fruit, zoetigheden ,verschillende soorten brood

De omgeving aan het strand en vlakbij het centrum
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamer was vies, vieze vloerbekleding, slechte bedden (rugpijn) bloed aan de gordijn en vieze vlekken op de muren

De omgeving aan het strand en vlakbij het centrum

Goed ,duidelijk dat medewerkers vooruit willen

Medewerkers zijn zeer gemotiveerd

Ontbijt goed normaal Kamer was beetje op geknapt Jammer van zn prachtig hotel met fantastisch uitzicht ,wat nu duidelijk sporen gaat brengen van gedane glorie Tip vloeren in hotel nieuwe vloeraankleding banken binnen in hotel opnieuw stoffering. Kamers op kleur ,spreekt gasten aan.

Goede bedden!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Er was maar 1 piepklein haakje voor de handdoeken van 2 personen. Het restaurant bij de accommodatie was die dag (9 juni 2018) niet op zijn bestt

Goede bedden! Geweldig uitzicht :) (kamer met zeezicht)

Het heeft een mooi uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Onvriendelijke ontvangst Verouderde kamer Servies waar de stukken vanaf zijn. Kamers niet schoon. Erg jammer want ik had dit kado gegeven aan mijn moeder, die ons zo goed heeft verzorgd toen ons huis verbouwd werd. Met deze verhalen kwamen ze thuis.

Uitzicht

Ontbijt was prima en sfeer van het hotel ook, ligging is...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Het personeel matig, en niet serves gericht en niet erg klant vriendelijk. Het Avond eten was matig wat kwaliteit betrfet.

Ontbijt was prima en sfeer van het hotel ook, ligging is prachtig evenals de omgeveing.

Jammer dat de keuken , vooral met mooi weer om 22.00 uur dicht is!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De accomodatie is erg aan vernieuwing toe. Waterdruk is erg laag, douchen erg verouderd. Ook het toilet laat te wensen over. Het duurt te lang voordat je weer opnieuw kunt doortrekken. Erg vervelend. Kamers zijn ook erg klein en oud. Het uitzicht maakt veel goed. Jammer dat jullie altijd vol zitten!!

Het uitzicht is geweldig.👍

Het ontbijt was heerlijk, het balkon was ook fijnwe hebben...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamer was iets te klein, had weinig ruimte als je uit bed stapte

Het ontbijt was heerlijk, het balkon was ook fijnwe hebben het prima naar onze zin gehad

Vreselijke bedden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Kamer naast de lift. Gipswanden. Bij gebruik lift werden wij wakker door het bonkende geluid van de lift deur. En vervelend gehorig. Bedden waren vreselijk. We hebben tot nog een week erna de veren in onze ruggen gevoeld. Wanneer we bij het uitchecken dit aangaven werd ons meegedeeld dat dit een bekend probleem was. Om 21.00 was de keuken dicht en we konden niet meer eten.

De moeite waard om terug te gaan (heb ik het personeel ook gezegd)
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Ik vermoed dat de lift s nachts op de een of andere manier wordt uitgeschakeld. ik kon er toch geen gebruik van maken om 6.30 s morgens.

Ontbijt was voor elk wat wils. Genoeg en verzorgd. Kamers waren netjes, ruimte genoeg. De matrassen waren zacht en we hebben lekker geslapen zelfs doorheen de nachtelijke muziek van de bevrijdingsfeesten in Vlissingen.

Ouder maar gezellig hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Badkamer was klein. Oude lift. Kleine kamer. Geen kluisje op de kamer. De prijs van de kamer was nogal hoog in vergelijking met het aanwezige comfort. Ligt misschien aan ons aangezien we meer gewoon zijn van in andere hotels.

Vriendelijke personen, alles wat je nodig hebt was aanwezig. Kamer en ontbijt met zicht op zee was top.

Ik had er iets meer van verwacht. Wat betreft de kamer zelf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Kraan in de douche vol met kalk. Douche gordijn vies. Stoeltje in de kamer vies en versleten. Deuren op de gang hadden geen deurdranger waardoor ze heel hard dicht knallen.

Ontbijt en locatie schitterd en goed verzorgd

ondanks deze negative bericht geving toch genoten van het hotel alleen goed poetsen helpt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

de bad kamer was niet schoon ,er was echt slecht gepoetst. op de vloer lagen nog haren van de vorige gasten en de vloer mocht rustig eens goed geschrobt worden

ontbijt was goed en de ligging natuurlijk want je boekt niet voor niets de zeezijde, je raakt ook niet uitgekeken op de schepen die bijna door de kamer varen

het was fantastisch

er viel niks tegen

Savonds diner gehad en dat was echt super lekker ook het ontbijt was gewoon weer top.Maar vooral het persoon was super vriendelijk zoals altijd.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Mooie locatie goed met openbaar vervoer te bereiken, ook naar Middelburg.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De badkamer en m.n douche(gordijn) losse haakjes en een paar haken aan de binnenzijde van de deur voor duster en/of je nachtgoed. Verlichting boven de wastafel deed het niet of was niet aangesloten. Lift...krikkemikkig.

Uiterst vriendelijk personeel. De locatie en het uitzicht.

De locatie was fantastisch en helemaal wat ik ervan verwacht...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Simpele kamer en de bedden waren zacht maar lagen wel een beetje door.

De locatie was fantastisch en helemaal wat ik ervan verwacht had. We zagen de boten vanuit onze kamer. Kamer was simpel maar prima!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voor 1 keer leuk prijs is alleen vanwege het uitzicht prijzig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Je moet echt aan de voorkant zeezicht zitten. Het tafeltje moet vervangen worden. Hier wordt geen controle op gehouden. Erg smerig vond ik de peuken die buiten de deur lagen. Moest wel vermelden dat het pompje met zeep leeg was???????. Vreselijk vond ik wel het hete water voor de thee in een thermoskan.is erg gauw lauw bah.

Kamer met uitzicht op zee met balkon

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Geweldig uitzicht en locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De vriendelijkheid van het personeel kan wel beter.

Het uitzicht beviel ons het meest.We konden helaas geen koffie of thee zetten. Apparaat was stuk en werd ook niet gemaakt.Doucheruimte was erg klein en wc bril zat erg los.Dit gemeld maar er kwam niemand.Vrouw bij de receptie wilde ons 100€ meer laten betalen, als ik niet gekeken had naar de rekening hadden wij dat ook nog betaald ook!Accomodatie is erg oud maar het uitzicht en de locatie waren geweldig! Heb alweer geboekt voor mei.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De afrekening.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De afrekening. Ik had 2 kamers geboekt voor mij en mijn collega. De kamers waren al een maand geleden afgerekend via mijn VISA card. Ondanks de toezegging van de mevrouw aan de receptie dat dit geen probleem opleverde met de rekening was het niet mogelijk om ieder een aparte rekening te krijgen waarop de kamer werd afgerekend. Hoe moeilijk moet het zijn om het door mij teveel bedrag te verrekenen??? Onkunde / onwil? van de medewerkster de andere ochtend??

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

ontbijt was goed, uitzicht op zee was prima
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

bij de vooraankondiging stond dat er altijd gratis koffie was op de kamer. Op de gang stond een koffieapparaat dat defect was (hier hing een groot papier op) en dat apparaat is gedurende het gehele verblijf defect gebleven. Badkamer was behoorlijk gedateerd.

ontbijt was goed, uitzicht op zee was prima

Sfeervol hotel op top locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De douche is wat gedateerd maar voldoet goed, alleen een douchegordijn is niet meer van deze tijd. Kamer was niet groot.

Het balkon en het uitzicht zijn echt geweldig. De lounge is ook erg sfeervol. Locatie is top. Netjes schoon.

Bij mooi weer en aan de zeezijde (boek mét balkon!) dan is het te doen. Zou er niet weer heen gaan.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Hotel is sterk verouderd. Kleine kamers, kleine badkamer. Alles zit er verder wel in maar is er in gepropt. Wel miste mijn vrouw een föhn. Eten was prima. Niet meer dan dat. Ontbijt was mager. Voor mensen die koolhydraatarm willen eten is er weinig anders dan yoghurt en scrambled eggs.

Het uitzicht. Dat is hetgeen waar je ook voor betaald. Tenminste, als je zeezicht hebt geboekt zoals wij. Zit je aan de achterzijde kijk je op een parkeerplaats en de bioscoop.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

GOED, maar een beetje gedateerd....wel genoten van Vlissingen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De douche....sproeier bleef niet hangen. Douchegordijn aan onderkant niet zo fris. Slechte verlichting in trappenhuis en geen trapleuning aan de juiste kant.

Het uitzicht met balkon, echt schitterend. Koffie en thee heel de dag gratis. Ontbijt gewoon, maar precies goed. Heerlijk matras. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Aangenaam en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Hier en daar wat achterstallig onderhoud, maar niet vervelend.

Gezellig, warm, hier en daar wat outdated, lekker ontbijt en lunch/diner, zeer vriendelijke bediening, prachtig uitzicht op de Westereschelde.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Over geheel genomen ook de prijs van ons verblijf goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Ontvangst. Alles werd even vlug gezegd door dame die er weinig zin in had. Tijdens diner in rest. Kreeg een wat mistig glas witte wijn. Werd alleen gezegd wilt u een ander. Heb ik niet gedaan had verwacht dat mij spontaan een ander glas werd aangeboden. Ontbijt etc. was goed. Verders was alles prima.

Uitzicht van uit de serre

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Het uitzicht op zee en diner erg goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geperste sinaasappel aangelengd met veel water, 2e dag beter na melding. Bananen oud en bruin andere dag wederom neergezet. Moest vragen om gekookt eitje, ochtend personeel sprak geen Nederlands.

Het uitzicht op zee en diner erg goed.

Goed verblijf op een prachtige locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

We zijn vaker in deze accommodatie geweest. We merken dat het onderhoud extra aandacht mag krijgen om de puntjes weer op de i te zetten. Het is immers een prachtige plek!

Uitstekende ligging met uitzicht op de Westerschelde. Voorzieningen zijn meer dan aanwezig, zoals beschikbaarheid van koffie en thee op de gang en een fijne tv.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Toplocatie voor een relax weekend met zicht op het water.Aanrader!

Alles was in orde.Prijs/kwaliteit👍🏻

Ontbijt zeer gevarieerd ,broodjes,croissant ,chocoladebrood ,wit en bruin brood Verschillende soorten beleg zowel zoet als zout,verse fruitsla en yoghurt,zeer lekkere koffie en heel vriendelijke bediening . Bedden met heerlijke matras .Badkamer is klein en proper, inloopdouche, lavabo en toilet .Dagelijks verse witte handdoeken en goeie producten met lekkere geur. Mooi uitzicht op het water.Ingang zowel voor als achteraan ,parkeerkaart auto is te verkrijgen in het hotel ,openbare parking achteraan het hotel Personeel is heel vriendelijk en correct,dagelijks onderhoud van de kamer. Wij komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het was een zeer leuk verblijf en we komen zeker terug.Prijskwaliteit prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De kamers niet geluidsdicht want je hoort de mensen in de gang langskomen.

ontbijt was goed en het avondeten was heel lekker!Vriendelijk personeel.Kregen met oud op nieuw zelfs een fles cava cadeau van de gastvrouw voor op de kamer.

Ontbijt was lekker en locatie was prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

In de lakens zaten allerlei vlekken en haren. De toilet was niet schoongemaakt. Handdoeken roken erg muf.

Ontbijt was lekker en locatie was prima. Aan de zee en dichtbij het centrum.

Goede keuken, mooie lokatie, diervriendelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Stofdoek heeft enkele zaken al een tijdje niet aangeraakt. Kleine reparaties zijn noodzakelijk zoals douchekop niet verticaal te bewegen. Loshangend WC houder, afgebladderd verfwerk etc.

Ontbijt, locatie, uitzicht op zee, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

ontbijt was goed en de kamers prima mbt prijs/kwaliteit

houding van het management/personeel - zeer slecht gereageerd op verzoek voor separate facturen, per kamer (ik had 4 kamers geboekt, waarvan 3 voor zakenrelaties)

ontbijt was goed en de kamers prima mbt prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 8 december 2017

ontspannen verblijf met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De douch zelf was een klein beetje verouderd

Personeel was zeer vriendelijk en stond altijd voor u klaar! Kamer en bijhorende badkamer was zeer schoon.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

een gerecht genaamd "vispannetje" personen lift te laat in werking i.v.m. vroeg uitchecken door ons zelf

Ontbijt prima, niet te overdreven, hotelkamer kan een opknapbeurtgebruiken. Vriendelijke medewerkers.

Voor logies en ontbijt een prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

In eetzaal zijn stoelen en lederen bank aan vervanging toe.

Ontbijt was goed, met verse broodjes, vleeswaren, kaas, en zoet. Koffie en thee en vruchtensap. Kamer aan landzijde was erg rustig (geen verkeerslawaai).

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Voor een korte vakantie een prima plek!

Helemaal niets!

De kamer was compact, maar goed ingericht. De ligging is heel centraal, met een prachtig uitzicht op langsvarende boten. En het ontbijt was heel uitgebreid. Komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Wij hebben genoten van onze uitstap
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Persoonlijk zou ik niets veranderen .

Het ontbijt was volledig,de bediening vriendelijk en geruststellend. Ook de omgeving is prachtig voor wandelingen en uitstappen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijk verblijf om er even tussenuit te zijn!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Goed ontbijt; schone kamer; vriendelijk personeel! Het feit dat het vlak aan de boulevard ligt, is echt geweldig. Je kunt vanuit de kamer (zeezicht) de schepen bijna onder het raam voorbij zien varen!!

Goed voor 2 nachten.

De kamers zijn klein. De bedden waren nogal doorgezakt. De shampoo en handzeep waren leeg bij aankomst, slechts één van beiden werd bijgevuld bij het dagelijks onderhoud.

Voor een klein hotel te zijn, was het ontbijt toch eerder uitgebreid. Fijne ligging langs de dijk.

Matig verblijf vooral het ontbijt en de douche viel tegen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De bar ging al vroeg dicht terwijl wij hier zaten met veel vrienden ( 22.15 ). Dit was jammer. Vooral omdat er veel mensen waren voor een cross evenement aan het strand, Verder kwamen wij om 9.30 beneden bij het ontbijt. Broodjes waren op, borden waren op vleeswaren waren niet goed bijgevuld en eieren waren op. Dit wouden wij doorgeven aan het personeel maar de Engelse meneer begreep dit niet goed, zijn collega zat aan de telefoon. Toen zij opging gaf zei aan dat de broodjes werden aangevuld, ook gaf zij in de keuken door dat er eieren klaar gemaakt moesten worden en zij zorgden voor nieuwe borden. Dit alles duurder ongeveer 15 a 20 minuten. Dit was jammer. Verder was de douche erg oud in alle kamers. Douchekop viel van stang en stang zat los.

Bij het inchecken was er een hele vriendelijke vrouw die alles goed uitlegden. En lekker was de ritueels die hing in de douche. Ook werd er niet moeilijk gedaan dat mijn zoontje van 4 sliep bij ons op de kamer en wij konden eventueel een extra bed voor hem krijgen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Wel aardig, niet super.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Doorgezakt bed, gehorige kamer, geen airco. Filterkoffie bij ontbijt, is niet meer van deze tijd. Ontbijt is tot 10 uur en hier wordt erg strak mee om gegaan.

Vriendelijk personeel, nette en schone kamer, goede locatie. Ontbijt kan je in de serre gebruiken, erg leuk met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Gezellig nachtje weg met heel het gezin!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Erg gehorig door houten vloeren. En de bedden zijn ÉCHT aan vervanging toe. Kussens kwam veel stofnuit.

Een leuk hotelletje recht aan zee. Heerlijk ontbijt ennuitgebreidt genoeg.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

geweldig

Misschien de lift?

Leuke, vriendelijke bazin met lieve goede medewerkers. Hotel is kleinschalig, wat betekent dat de persoonlijke aandacht meer is dan bij grotere hotels. Ontbijt is goed en vers. Zou misschien wat uitgebreider kunnen. Het restaurant is aan te bevelen. Parkeren kan dichtbij. Het 'liegt" er niet om..... wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel.

we hebben een fijn weekend gehad.

kan niks bedenken

wij zijn al 6 keer naar hetzelfde hotel geweest. dat wil zeggen dat we het heel fijn hebben in de Leugenaar . Het uitzicht op zee spreekt ons erg aan . of de zon schijnt, of veel wind , de zee blijft mooi.

een aanrader voor enkele dagen, vooral door de ligging

kamers zijn toch wel aan vernieuwing toe. douchegordijnen niet proper, kraan en sproeier verouderd. bijna geen opbergruimte door gebrek aan kasten. vloerbekleding in kamers is minder hygienisch.

prachtige ligging, goede uitvalbasis voor wandelingen en fietstochtjes. wij hadden prachtig weer waardoor het natuurlijk nog leuker was. gezellige terrasjes en goede restaurants.

Het hotel is echt aan vernieuwing toe.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Het onthaal - erg onvriendelijke mevrouw, hier de sleutel daar de achterdeur en daar is de ontbijtruime. Voila dat was het! Dan in de loop van de nacht dichtslaande deuren, dunne muren, wij dachten echt dat de mensen in onze kamer aankwamen.

Ontbijt was goed en verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Beantwoordde niet meer aan deze moderne tijd. Veel te duur
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Uiteraard de kamer. De dinerkaart was klein en men was niet flexibel. Bediening viel erg tegen.

Het uitzicht op de boulevard, strand en zee was geweldig. Kamer veel te klein en oubollig, badkamer aan opknapbeurt toe.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima 3 daags uitje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamer (202)kan wel een opknapbeurt gebruiken, met name het plafond. Maar balkon en uitzicht wel prima

Aardig personeel, mooie serre waar je ook kon ontbijten. Lekker gegeten, slibtongetjes, heerlijk!

Kamer met zeezicht tijdens Film by te sea.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Eenvoudige, kleine kamer & eenvoudige, kleine badkamer. Klein balkon, waarbij de deur er naartoe ook nog eens heel onhandig zat! Geen koffie- & theefaciliteiten op de kamer. Weinig stopcontacten. De lift mag na sluitingstijd van het restaurant niet meer gebruikt worden. Ze vragen te veel geld de voor wat ze bieden, waarschijnlijk puur door de ligging. Verouderd. Niet gratis parkeren in de nabije omgeving. Wel parkeerkaart te koop bij het hotel (€ 7,50 per geboekte nacht), maar die moet bij uitschecken meteen ingeleverd worden, dus als je die dag nog wilt blijven.... Dagkaart voor parking achter het hotel kost € 8,50. Op zondag in naseizoen kun je gratis parkeren.

Spectaculair uitzicht (zeezicht). Koffieautomaat op de hal voor de gasten. Gratis! Niet heel erg uitgebreid maar wel goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goede uitvalsbasis voor het verkennen van de Zeeuwse kust .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De ruimte op de kamer is wat beperkt en oogt wat gedateerd.

Het overdekt ontbijten met uitzicht bevalt ons nog steeds goed. Het uitzicht vanuit onze kamer aan de waterkant is altijd boeiend.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De badkamerdeur kon je niet openzetten na het douchen anders ging het brandalarm af. Het was er precies een stoombad .Ook de hele dag zon , dus bij mooi weer was de kamer super heet.

Goede lokatie, maar te weinig luxe voor het geld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Douchekop, slang en kraan, aan vervanging toe. Geen afzuiging in de kleine doucheruimte. Omdat de zon de hele dag op de kamer schijnt, word het er bloedje heet Kleine kamer met houten vloer die kraakt. Er was geen koffie/thee op de kamer. Er stond een klein koffie automaatje (zoals je thuis hebt) op de verdieping verder op, maar deze deed het niet en werd niet aangevuld, ook niet toen er melding van was gemaakt. Het ontbijt was uitgebreid, maar moest ook worden gezegd of alles aangevuld kon worden, want de koffie, koffiemelk, ei, broodjes waren allemaal op. De lift doet het niet altijd, en voor mensen die slecht ter been zijn is dit wel een probleem, want het is een steile trap. Savonds kun je alleen aan de achterkant het hotel in, dat is een beetje donkere steegje.

Het uitzicht was geweldig, een goed bed, nette lakens en handdoeken, uitgebreid ontbijt in de serre.

Wij hebben het heel goed gehad daar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De lift ging heel traag en schudde nogal bij start en aankomst. Maar dat was niet echt erg! De kamer was ok, de douche erg klein.

Ontbijt was prima. Het personeel heel vriendelijk.

Gelukkig was het weer goed en zijn we altijd buiten geweest.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Het was er niet proper en de dagelijkse poetsbeurt was er eentje van niet meer dan handdoeken wisselen. Buiten op het terras stonden nog lege blikjes van de vorige gasten. Wanneer er iemand op het derde verdiep loopt kraakt er alles. Klaar voor de sloophamer. De kwaliteit van het restaurant was matig.

ontbijten met zicht op het water

• Beoordeeld op: 22 september 2017

leuk genoten van uitzicht en lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

deurdranger op overloop is stuk deur slaat nu met een klap dicht beetje jammer nauwe gangetjes daarom niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn lift werkt na 21.00 uur niet meer af gezet door personeel waarschijnlijk verordening brandweer

leuk hotel leuk personeel mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Foto s van de website zien er belovend uit maar het valt erg tegen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kleine kamer Slecht onderhouden, veel tekenen van ouderdom over heel het hotel, dringend aan restauratie toe. We kwamen om 9 uur aan het ontbijt en het meeste was op, er werd pas bij gevuld nadat we er omgevraagd hadden, ik vind dit niet kunnen als je tot 10 uur kan ontbijten. Andere dagen zijn we eerder gegaan.

Het zeezicht van de kamer

fantastisch
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Zaterdag ochtend om half zeven kwamen er schoonmaak ploeg van de gemeente op luidruchtige motors onder het hotel iedereen wakker brommen.

Het uitzicht vanuit de kamer zeezicht was grandioos. De boulevard was schitterdend en de stranden schoon

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Doordat je huisdieren mee mogen, mag de uw eisen niet te hoog stellen, zoek maar iets waar je zo met open armen ontvangen wordt.

Super, zeker het balkon aan de kamer met een zeer mooi zicht op de Westerschelde, de honden konden door het glas op het balkon naar de andere honden kijken op de dijk. Alle mensen met honden verblijven op de 1ste verdiep. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Ik ben zelfs een nacht langer gebleven, zo goed ik het vond. Ik ga zeker terug, het was een gezellig hotel.

tevreden met het verblijf. Het is geen 5 sterrenhotel en dan moet je ook niet die eisen stellen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

kamer was wat donker en gedateerd qua aankleding. Jammer dat er geen twee stoelen aanwezig waren (ik was alleen en had daar dus geen ongemak van maar als je wel met twee personen verblijft, ga je dat missen).

ontbijt was prima verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voorziening op de gang om zelf koffie te pakken (o.a. cappuccino)

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het was heel fijn, het uitzicht vanop de kamer op zee met de vele boten was een belevenis.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamer is nogal klein met een veel te kleine TV (die heb je normaal gezien niet nodig maar we hadden één avond met regen). De badkamer is zeer klein.

Het ontbijt was super, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het terras aan de kamer met uitzicht op zee is subliem!!!!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Voor deze prijs had ik iets meer kwaliteit verwacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Super ouderwetse lift, krappe oude kamers met oude badkamer met een vies badgordijn. Parkeren kost geld dus elke ochtend om 9 uur bij de meter staan. Een weg tussen het hotel en het terras op de boulevard wat bedoeld zou zijn voor alleen fietsers, maar helaas reden er veel auto's langs met jongeren die harde muziek aan hadden en op vrij hoge snelheid passeerden.

Prima ontbijt, terras op de boulevard, mooi knus restaurant met prima eten en een mooie serre.

het kan beter
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

betaald parkeren,koffie automaat 1 etage werd slecht bij gehouden vonden ze geen prioriteit maar word wel genoemd op de boeking waardeloos gewoon . onze fietsen konden bijna niet in het fietsen hok zoveel troep en heelveel rotzooi van pakjes sigaretten werd niet opgeruimd en klus zooi stond . dit hoort niet . voor hotel gasten gewoon vies . de prijs viel tegen van het eten jullie maken reklame 10% korting elders was goedkoper slechte reklame . ik vind dat jullie hotel beter kunnen qua prijs zeker, jammer dat ik dit zo moet beoordelen. kamer 202 zat een gat in het plafond slecht onderhoud het ziet er echt oud uit. de kraan lekte waardeloos gewoon .

alleen het ontbijt was goed en de ligging van de omgeving verder niet

Weekendje bii hotel De Leugenaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Locatie verouderd. Kleine achterstallige klusjes zoals deurklinken los, oneffenheden aan wanden en haakjes gammel.

De afstand tot zee, ontbijt simpel maar goed. Leuke restaurants in omgeving, op loopafstand tot het centrum. Daarnaast met auto +/- 15min rijden en je staat in middelburg. Goede parkeergelegenheid; €2,- per uur voor de deur en je kunt gebruikmaken van een dagkaart via hotel voor €7.50 per dag.