Beoordelingen over Hotel De Limbourg 3-sterren

Markt 22, 6131 EK Sittard, Nederland

#4 van de 6 hotels in Sittard

Heerlijk verblijf voor een lekker weekendje weg.

niets.

Het hotel is netjes en schoon. Nette kamers , van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijtbuffet! Je ligt nog net niet op de markt zelf... maar ontzettend vlakbij :-)

Prijs kwaliteit , ligging en zeer goed onderhouden hotel en...

Zeer zachte matrassen , geen airco , zeer traag lopende douche met douche gordijn , zeer triestig ontbijt dat ook niet aangevuld werd

Prijs kwaliteit , ligging en zeer goed onderhouden hotel en vriendelijke mensen.

Zeker te doen

De foto’s van de kamer kwamen totaal niet overeen. De foto’s lijken veel luxer en wel van een ander hotel oid. Overal is het wel te doen, maar als je denkt iets luxe te boeken, zoek dan verder. De bedden zijn erg smal, twee losse bedden en super zacht.

De locatie was top. Het personeel was super vriendelijk en het ontbijt was ruim voldoende.

Schitterend hotel maar kies een andere kamer dan 17 als je dat kan.

Heel warm op de kamer. De venster ging niet open (alleen kip). De venster gaf uit op een andere kamer en we lagen net boven de keuken waardoor je niet kon slapen van het lawaai...

Heerlijk ontbijt. Mooie kamer en schitterende locatie.

Uitzicht kamer.

De douche is in kamer 22 echt ontzettend klein, het toilet zit echt in een hoekje gepropt. Ontbijten in ruimte zonder daglicht.

Uitzicht kamer. Personeel.

De Locatie / ligging was uitstekend, recht tegen over de start van de Kennedymars Sittard , na afloop slechts 50 m lopen voor een heerlijk warm bad. De keuken is uitstekend.

fijn hotel met fijne lounge binnen als buiten.

Bij ontbijt dag erna werd je helemaal aan aan je lot overgelaten en moest je het zelf uitzoeken oo zich niet erg. Maar dag ervoor kreeg je een kan koffie en nu niet.Achteraf wel logisch want dat waren zeker alleen wandelaars dan. Op receptie totaal niemand aanwezig. Ik liet sleutelcard maar op receptie achter. En met stoelen slepend personeel moesten me zeggen dat het in orde was. Niet echt professioneel.

Midden in centrum Tegenover startlokatie Kennedymars helemaal ingespeeld oo lopers. 04:00 ontbijt ivm 05:00 starttijd

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aardig en dienstverlenend personeel.

Er was een zodanige rioollucht in de kamer dat we van kamer verwisseld zijn. De derde kamer rook uiteindelijk fris. Helaas had je daar uitzicht op een binnenplaatsje van 3 bij 3 meter met een raam van een andere hotelkamer tegenover ons. Vanwege het ongemak kregen we een gratis uitritkaart. De kamer was ook heel gehorig. Om 7 uur hoorden we stofzuigergeluiden.

Aardig en dienstverlenend personeel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

ontbijt was goed

het was erg lawaaierig omdat de markt opgezet werd, tot 02.00 heb je last van music en daarna vanaf 03.00 werd de markt opgezet, veel lawaai met ijzeren buizen en mensen praten, vrachtwagens etc.

ontbijt was goed

Mooi hotel, gelegen midden in de stad.

Ontbijt viel wat tegen, was minimaal. Geen gebakken eieren oid. Vond het niet het geld waard.

We hadden een superior kamer geboekt, helaas viel de kamer (nr 16) bij aankomst ontzettend tegen. Aangegeven bij de receptie en toen zijn we overgeboekt naar een andere kamer. Een prachtig appartement met 2 verdiepingen, bubbelbad, keukentje en een heerlijke boxspring! Top service!

locatie en ontbijt erg goed.

voor de prijs redelijk klein. wel een mooie grote badkamer. alleen was het zeep reservoir leeg en de houder van de douchekop lam.

locatie en ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Lekker geslapen, mooie kamer, goede ligging.

We vonden een vieze sok in het nachtkastje, het ontbijt leek op een op=op ontbijt. Er werd niets bijgevuld en als je wat later kwam moest je het doen met wat er nog over was. Het raam bij onze kamer ging helaas niet open, wel spijtig voor als het zomer zou zijn.

De kamers waren goed en uitgerust met alles wat je nodig had.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

De kamer zag er netjes en verzorgd uit.

N.v.t

De kamer zag er netjes en verzorgd uit. Het ontbijt was meer dan prima. En de locatie meer dan prima midden in het centrum. Parkeren kan in de parkeergarage oda parking. Per dag is er een gratis uit rijkaart beschikbaar bij de receptie.

Kamer en badkamer waren netjes, maar gedateerd.

Locatie: Aan de markt in het centrum van Sittard. Dicht bij winkels, cafe's en restaurants. Daardoor parkeren op 100m afstand in parkeergarage.

Hele fijne accommodatie met een super restaurant en service

Kamers zijn niet heel groot voor een superieur kamer en ik moest buitenom lopen om er te kunnen komen.

Het restaurant bij het hotel is super. Ontbijt en de service ook fantastisch. Het hotel is erg centraal gelegen. De bedden op de kamers zijn ook heel erg fijn!heerlijk geslapen

Fraai gelegen, midden in het historische centrum en...

De kamer was gehorig, geluidsklachten deels ook omdat de kamerdeuren met enige kracht in het slot moeten worden getrokken. De kamer had iets beter schoongemaakt kunnen zijn.

Fraai gelegen, midden in het historische centrum en horecagebied. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Comfortabel hotel met prima ontbijt en vriendelijk personeel

Ik vond de bedden veel te zacht en het terras gaf wat geluidsoverlast in de kamer. Wifi werkte niet maar heb ik verder niet gemeld omdat ik het niet persé nodig had.

Kamer was erg mooi. Locatie is heel mooi, midden in het centrum. Hierdoor wel iets minder handig met parkeren maar garage is vlakbij. Ontbijt was prima.

Op zich prima hotel voor ons reisdoel, maar wel met wat kritische kanttekeningen.

Kamer was ( te) klein en zonder ventilatiemogelijkheid en vrij uitzicht. Kamertemperatuur was veel te hoog. Op badkamer troffen wij haren op vloer aan.

Ontbijt was prima en ook de ligging was mooi. Hotel zag er als geheel verzorgd en bij de tijd uit.

prima overnachting en vriendelijk personeel

mijn vrouw is tijdelijk wat minder mobiel (nieuwe heup en breuk in schouder )en er is geen lift naar (kamer 37)had er ook niet naar gevraagd hoor, en wat gehorig volgens mi9jn vrouw

prima schone kamer

We Hebben op het laatste moment een ander hotel toegewezen...

We Hebben op het laatste moment een ander hotel toegewezen gekregen. ivm overboeking. Dus er valt weinig van te zeggen daarom de negatieve beoordeling erg jammer prachtige locatie zo midden bij de markt.

Aangename omgeving: leuke restaurantjes in de directe...

Zeer veel lawaai van passage op de gang. Ontbijt is niet erg uitgebreid (zeker niet voor de gevraagde prijs). De aparte bedden schuiven voortdurend uit elkaar.

Aangename omgeving: leuke restaurantjes in de directe omgeving van het hotel. Vriendelijk personeel. Tapasrestaurant rechtover het hotel is een echte aanrader!

Prijs - kwaliteit is goed!

Prima hotel, erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Fijne kamers, echter 1 kamer kwam uit op een klein binnenplaatsje (kamer 20) en daardoor kon het raam alleen op kiepstand, Het was erg warm op de kamer en daardoor kon je niet echt lekker ventileren. Verder prima voor de prijs die we betaalden. Erg goed en keurig verzocht ontbijt.

voor ons te hoge prijs voor wat we gekregen hebben.

ontbijt , raamverduistering ,veel nachtlawaai en ochtendlawaai , (sliepen aan de voorkant van de markt van sittard) . matras had ook beste tijd gehad.

locatie

Slechte prijs-kwaliteit verhouding

Kamers lijken in verste verte niet op geadverteerde foto's op booking.com. kleine kamers, geen airco, verouderd sanitair, geen.ruimte om bagage op te,bergen

Ligging aan de mooie markt van.Sittard

Goed voor iemand die op doorreis is.

Bij aankomst aan het ontbijt waren de tafels van de vorige gasten nog niet afgeruimd. De verantwoordelijke was niet te zien, toch wel efkes moeten wachten tegen dat de tafel gedekt was en dan nog niet volledig. Had de indruk dat het wat tegen de zin was van die persoon die zich daarmee moest bezig houden.

Goed ontbijt, groot assortiment aan eten en drank.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Heerlijk uitzicht op de markt.

Het toilet in de kamer en de wastafel stonden erg dicht bij elkaar.

Heerlijk uitzicht op de markt. Vriendelijk personeel. Ik had een foute boeking, maar ze hadden er alles aan gedaan om het voor me in orde te maken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Uit? Sittard in, maar dit hotel scoort een dikke min!

's Ochtends om 7.00 is kennelijk het begin van nogal wat diensten. Wanneer men een van de kamers boven de keuken heeft, kan je in geuren en kleuren meegenieten van hoe hun zaterdagavond is geweest. Onze zaterdagavond was toen nog niet zo lang geleden afgelopen... Daarnaast is het nogal old skool om geen airco te hebben, in Limboland tijdens de zomers zou dit toch geen overbodige luxe zijn. De bediening is bourgondisch (lees: sloom) en wij hebben twee keer om onze koffie gevraagd. Waarop het antwoord was dat 'de machine' het vergeten was. Collega's noem je toch geen machines.. of bedoelde ze echt de machine;)? In dat geval een slap (net als de koffie) excuus. Doordat wij met een grote groep waren heb ik meerdere kamers mogen aanschouwen, voor hetzelfde bedrag kun je een mooie hoek kamer krijgen, maar helaas ook een omgetoverd bezemhok. Dat is niet helemaal eerlijk qua prijs-ruimte, zou ik zo zeggen. Daarnaast is de shampoo en bodygel een en hetzelfde, hetgeen ik geen fan van ben. Maargoed, voor de harige mensen onder ons wellicht geen probleem.

Ruime keuze qua ontbijt.

Slechte nachtrust in mooi hotel met perfect ontbijt

Kamer lag aan de Markt-kant. We hadden het niet verwacht, maar op Pinksterzondag ging de muziek buiten tot zo'n 4.00u door, gevolgd door huiswaarts kerende jeugd incl. geluid wat daar bij hoort. Het was enorm warm op de kamer, geen airco, raam open geen optie i.v.m. geluid buiten. Om 3.15u de receptie gebeld met de vraag of het hotel misschien oordoppen had voor ons. De receptionist/portier reageerde met te zeggen dat hij in het hotel om de hoek was en er niemand in ons hotel aanwezig was; om 7.00u zou er weer personeel zijn. Dat was het (?). Uiteindelijk in slaap gevallen. Doordat er geen goede zonsverduistering voor de ramen zit (houten shutters die niet 100% sluiten), werden we 's ochtends helaas weer vroeg wakker door het licht, de zon en de enorme warmte op de kamer. De manager vertelde ons bij het uitchecken dat de nachtreceptionist/nachtportier ons naar een kamer aan de achterkant had kunnen verplaatsen... Misschien had ik daar zelf op aan moeten dringen. En kregen een korting aangeboden voor een volgend bezoek. Ik moet er wel nog heel goed over nadenken of ik het nog eens aan zou durven hier. Dus een tip: regel een kamer aan de achterkant, zeker in de weekends.

Het is een mooi hotel met een nette, schone kamer. Het bed ligt perfect. We hebben een heerlijk en uitgebreid ontbijt gehad!

De locatie aan de markt is erg leuk en sfeervol!

De hygiene viel tegen. Het beddengoed was niet schoon en nadat alles vervangen was hebben we toch nog een paar vieze sokken gevonden.

De locatie aan de markt is erg leuk en sfeervol!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Mwoah...

Mooie, sfeervolle kamer, maar bij binnenkomst al een kamervloer met kruimels en stofvlokken. En een vieze kussensloop met zwarte en bruine vlekken op bed. Een brommend geluid, dat niet uit onze kamer vandaan kwam (airco?), dat elke paar minuten stopte en weer opnieuw begon. Ontbijt werd niet aangevuld, ondanks dat we ruim voor de eindtijd van het ontbijt in de ontbijtzaal waren. We hebben dit aangegeven bij ons vertrek,maar er werd niet op gereageerd. Naar het gebrom zouden ze gaan luisteren. De kwaliteit staat wat ons betreft absoluut niet in verhouding tot de prijs.

Centrum op loopafstand

Ligging aan het plein.

Was wat gehorig. Uitzicht op een muur. Kamers minder chique dan de foto's op de website

Ligging aan het plein. Bedden prima. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prachtig verblijf in een grandioos sfeervol Appartement!

Het was bijna perfect, dus geen enkele klacht!

We kregen een fantastische upgrade naar het Appartement! Prachtig, heel groot en luxe. We hebben er ontzettend van genoten. Personeel ook erg vriendelijk en een heerlijk ontbijt. Dank je wel voor deze service!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prachtige kamer met bad in de kamer en veel grote ramen

We hebben niet verbleven in hotel de limbourg terwijl ik wel bij hen geboekt had. Zonder verdere uitleg kregen we een kamer in hotel mericie wat verderop. De kamer was wel een upgrade dus daar klaag ik zeker niet over

Prachtige kamer met bad in de kamer en veel grote ramen

De ligging van het hotel was perfect.

Wij kregen een zolderkamer die wij via 58 traptreden konden bereiken. Boven deze zolderkamer bevond zich de motor van een afzuigsysteem of iets dergelijks die de hele nacht lawaai maakte.

De ligging van het hotel was perfect.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Zeer onrustige nacht

In verband met festival was het restaurant omgebouwd tot feestzaal met disco. Onze kamer bevond juist boven het restaurant. Tot 02:00u was het niet mogelijk om te slapen. Alles stond te trillen door de harde bassen. Als we van tevoren op de hoogte waren van dit ongemak, hadden we hier niet geboekt.

Prima bed en badkamer.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

De kamer was helemaal prima

Het hotel werd verbouwd, dit gaf overlast zonder compensatie. Buitenom naar ontbijtzaal. Personeel was niet erg vriendelijk.

De kamer was helemaal prima

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

top upgrade van hotel de limbourg

vanwege verbouwing van deze accommodatie kregen wij een upgrade naar hotel Merici gevestigd in een voormalig klooster net om de hoek en in een woord perfect en goed geregeld. kamers goed / ontbijt oke en personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Tegenvaller door verbouwing!

Het hotel wordt verbouwd, dat was bij ons niet bekend. De kamer lag in een apart huis om de hoek vh hotel, daardoor geen hotelgevoel, eerder Bed and Breakfast. De kamer was niet te vergelijken met de kamers van de foto's op de site. We keken uit op een blinde muur. Door dit alles slechte verhouding met prijs!

Het personeel was behulpzaam en erg vriendelijk. Prima bed, schone kamer. Ontbijt is goed maar helaas wel slechte koffie.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Helaas niet zo mooi en comfortabel als op de foto's :-(

De kamer. Op de site staan foto's van leuke zolderkamers met sfeervolle draagbalken en knusse dakkapellen, dus dacht ik "laat ik de duurste (superior) kamer maar boeken. Maar helaas kregen we een saaie rechttoe rechtaan kamer, zeker geen 22m2 en met maar één raam, uitkijkend op een grauwe binnenplaats. Daarnaast hadden we een tweepersoonsbed gereserveerd, maar kregen we twee smalle, tegen elkaar aangeschoven bedjes. Ook de badkamer van nog geen 1 x 2 meter viel erg tegen. Op de foto's op de site zie je een beduidend ruimere badkamer, maar die was er in de superior kamer niet. Onze onvrede hebben we kenbaar gemaakt, maar helaas werd er, zonder excuses, aangegeven dat we toch echt een superior kamer hadden en dat de tweepersoons bedden niet meer beschikbaar waren. Een technisch verhaal over waar dat dat mogelijk misging bij de techniek van booking.com, kon mij uiteraard niet bekoren. Verder was de parkeerplaats niet bij de accommodatie zoals aangegeven, maar was het een openbare parkeergarage een klein eindje verderop. Doorgaans geen probleem, maar we waren er met oud op nieuw en kwamen midden in de nacht terug van een feestje en moesten toen door donkere steegjes met kapotgegooide bierflessen en urinerend uitgaansvolk, om voor een dichte deur te komen staan. Een belletje naar de receptie belandde blijkbaar bij een ander hotel, want de receptioniste aldaar gaf aan niet van De Limbourg te zijn. Gelukkig wist ze wel te vertellen dat we met onze sleutel aan de zijkant van het pand nog naar binnen konden. Daar belandden we in een soort van opslagruimte met allerlei trapjes en deuren, zonder dat er aangegeven stond waar we heen moesten. Na een aantal gesloten deuren te hebben geprobeerd, hadden we toch een gang gevonden naar het trappenhuis. Dat er vervolgens geen lift aanwezig was, maakte dat we nadat we onze koffertjes over de trap naar boven hadden gezeuld, we moe genoeg waren om op die smalle éénpersoonsbedjes toch snel in slaap te vallen.

De locatie aan de markt was natuurlijk prima en ook het ontbijt was weliswaar niet bijzonder, maar wel keurig voor wat je van een 3-sterren hotel kan verwachten.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Vriendelijke ontvangst bij aankom.

Ik ben rond 18.00 uur aangekomen dus alles is prima verlopen. Mijn vrienden hebben die kans niet gehad. Wij kwamen na de feest terug rond 02.30 s'nachs. Om de ingang te vinden en de sleutel van hun kamer te krijgen dat was een echt strijd. Voor nieuwe klanten meer uitleg daarover en alles zal in orde zijn.

Vriendelijke ontvangst bij aankom. Gezellig en proper kamer. Lekker uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima bed.

We zaten onaangekondigd in de dependance. Had ik graag vantevoren even geweten, hoewel het prima beviel (op de trappen na dan).

Prima bed. Fijne centrale ligging en toch best rustig.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Alleen jammer dat de glascontainers om 6.

Alleen jammer dat de glascontainers om 6.15u worden geleegd. Ondanks dat het hotel hier weinig aan kan doen, deed dit afbreuk aan de algehele ervaring.

Uitstekende locatie, maar niks speciaals

Kleine kamer, bijna geen badkamerspullen (bijna geen zeep, geen tandenborstel, niks van dat alles), beroerd uitzicht vanuit de kamer (een afzuiging en een muur).

Uitstekende locatie aan de Markt, uiterst vriendelijk personeel en uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Kamer en sfeer was ruim en prima alleen de kamers in de...

Flesje water en/of mogelijkheid tot thee en koffie maken op de kamer zou een pre zijn.

Kamer en sfeer was ruim en prima alleen de kamers in de dependance wel wat gehorig.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Mooie locatie, vriendelijk personeel

Kamer was erg gehorig. Harde matras, maar dat is een persoonlijke kwestie.

Mooie locatie, ruime kamer en uitgebreid ontbijt. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Bij het ontbijt was alles opie moet op zoek naar personeel.

Bij het ontbijt was alles opie moet op zoek naar personeel. Zaterdag avond gegeten in uw restaurant ik heb op n gegeven moment aan n personeelslid gevraagd of m'n eten nog n keer kwam duurden veeeel te lang Ik ging om 18.20 u zitten had n soep en hoofdgerecht en ging om 20.15 u weer weg de kamer was erg mooi

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ambivalent

We sliepen aan de voorkant en tot ongeveer 4 uur 's nachts was het zeer lawaaierig schreeuwende mensen en harde muziek van uitgaansgelegenheden aan het plein. We moesten het raam dichtdoen om het enigszins dragelijk te maken en nog bleef het een plaag. Slecht geslapen daardoor. Het hotel kan daar natuurlijk niks aan doen maar het was wel een negatieve factor ten opzichte van de vele goede

De ligging aan het plein was fantastisch. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het avondeten was prima. Het ontbijt was goed al ben ik niet gecharmeerd van oploskoffie van Nescafé

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Mooie locatie aan het Pieterpad dicht bij leuke restaurantjes en gezellig plein.

bij het afrekenen werkte het pinapparaat niet

Goed ontbijt, kamer aan voorzijde was ok. In het weekend was er markt geweest. De veegkar van de gemeente was al om 06.00 u aan het vegen :(

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Hotel zit in het centrum, met uitzicht op het marktplein.

Mooie kamer met nette maar kleine badkamer.

Hotel zit in het centrum, met uitzicht op het marktplein. In directe omgeving van diverse terrasjes, restaurants en winkels.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

eens maar niet weer

geen informatie over aanwezige kermis en soort parkeerfaciliteiten. geen knop aan de kast, geen informatie over openen (brand)deur, vloerkleed niet schoon, schimmel in bakje voor handdoeken geen haakjes in de douche etc.

personeel vriendelijk en bedden waren goed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

In een klantvriendelijke, centraal gelegen locatie prettig overnachten en slapen.

De televisie hangt zodanig aan een muur dat je aan het bureautje er met jouw neus bovenop zit en in het linker bed geen tv kan kijken.

De vriendelijkheid van het personeel beviel mij het meest. Lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Door de omstandigheden eenmalig. jammer want de kamer en bedden waren prima.

Er was die avond een evenement op het plein en dat hadden we graag, voordat we de kamer boekten geweten. We moesten er de volgende dag vroeg uit en konden pas om 2:30 uur slapen. Dit had de receptioniste ons wel kunnen vertellen toen we een kamer reserveerden. Jammer dat er geen koelkastje op de kamer aanwezig was. Bij het uitchecken hadden we een humeurige receptioniste. Totaal geen interesse en de afhandeling van de betaling was ook niet in orde. Jammer want de rest van het personeel was erg aardig.

De kamer was prachtig ingericht (nr 28) en goede bedden. Alles was heel schoon.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

prachtig appartement maar keuken voldeed niet
    • Appartement

Er was een keuken maar je kon er niet koken (geen kookplaat) en het was minimaal geoutileerd. Personeel formeel.

Het appartement was heel erg groot, mooi en smaakvol ingericht.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Prima verblijf, mede dankzij de processie, de kermis en het festival in dat weekend.

Als ouder echtpaar de zolderkamer aan de achterzijde, bereikbaar via vele lastige trappen; geen lift. Geen te openen ramen, wel een nooddeur.

Gunstig gelegen aan de markt. Prima ontbijt, grote kamer. Mooie stad met kerken, museum en historie.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Redelijk

Heel de nacht niet geslapen vanwegen de herrie. Mensen die bedden aan het schuiven waren en deuren open en dicht sloegen. Ben zelfs een keer opgestaan omdat ik dacht dat mijn deur open werd gedaan. Ik kon de hele nacht het hele gesprek mee volgen. En dit heeft zeker geduurd tot 5.00 uur in de ochtend. De kamers zijn volgens mij niet echt geluid dicht dat vond ik wel jammer aangezien ik de volgende dag nog van alles op de planning had staan...

Personeel heel vriendelijk en alles was schoon

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Online foto's komen niet overeen met gekregen kamer.

Foto's van superior kamers kwam totaal niet overeen met de kamer die we kregen (die meer leek op een comfort room). Bij het aangeven hiervan werken we afgewimpeld!

Goed bed, ontbijt en schoon.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Gemiste kans
    • Appartement

Bij aankomst bleek het geboekte appartement niet beschikbaar. In eerste instantie werd aan ons 2 kamers getoond ter vervanging die niet voldeden aan onze verwachtingen. Na beklag werd ons een vervangende kamer aangeboden in het luxere hotel Mirici. Deze geaccepteerd. Al met al een prima weekend gehad in Sittard, maar de start was erg vervelend.

Door niet beschikbaar zijn van geboekte appartement hebben we niet overnacht in de Limbourg maar zijn overgeboekt naar hotel Mirici. Dit was een fijn hotel, goed ontbijt en prettig personeel.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Goed hotel, maar wel een paar minpuntjes...

Badkamer was gedateerd, klein en oogde niet fris. Deze zou vervangen mogen worden. Verder lukte het niet de ventilator in de badkamer uit te schakelen en bleef het buitenlicht de hele nacht branden. Tenslotte deed het naastgelegen pand (dichtgetimmerde bouwval) afbreuk aan de uitstraling van dit luxe hotel. Verder was de locatie midden in het centrum super.

Mooie inrichting en uitstekende locatie in het centrum van Sittard. Mooi grand café. Ontbijt was prima en goed verzorgd in een stijlvolle setting.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima verblijf gehad, maar neem oordoppen mee :)

De geluidsoverlast viel tegen, zowel vanuit andere kamers/de overloop alsook van buitenaf. We hadden de "pech" dat het lang zwoel bleef op vrijdagavond, dus ook de horeca was tot laat luidruchtig. Zaterdagmorgen vroeg werd zo ongeveer onder ons raam de markt opgebouwd, met alle herrie en af-en-aan rijden van vrachtwagens aan toe. Betere isolatie mag wel in worden geïnvesteerd..... Verder was de inrichting redelijk gedateerd, daardoor klopt de prijs/kwaliteit verhouding niet.

De ligging is prima, midden in het centrum van Sittard. Van daaruit veel (fiets-)tripjes gemaakt, er is genoeg te zien en te beleven !

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooie kamer, zalig bed, goed ontbijt en schitterende locatie.

- geen bezette balie voor in- en uitchecken - ontbijt wordt niet actief aangevuld, alleen bij vragen

Mooie kamer, zalig bed, goed ontbijt en schitterende locatie.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Eerst moeten er voorzetramen tegen het geluid en een airco

Geen lift. Er wordt niet doorgegeven dat je in de parkeergarage moet parkeren. De herrie in je kamer (27) van de markt is ondragelijk, ik heb geen oog dicht gedaan. Het ging tot 4 in de nacht door. Ondanks het dubbele glas lijkt het wel of je bed op de markt staat. De stank van de keuken van de buren helpt ook niet. Je kijkt tegen de afvoeren pijpen aan. Ook is het veel te warm in de kamer, terwijl het niet eens een hete dag was. Zorg dat je geen kamer krijgt aan de zijkant dit was de slechtste overnachting in mijn leven.

Het restaurant is voortreffelijk, ook het ontbijt was goed. Ziet er allemaal vrijwel nieuw uit.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

In ons geval was de verhouding tussen prijs en kwaliteit ver te zoeken.

Bij het ontbijt werd niet afgeruimd dus nieuwe gasten die wilden ontbijten moesten plaats nemen aan een tafel met vuil servies en bestek.

We hadden een klein zolderkamertje met balken. Je moest over de ander heen kruipen om uit bed te komen. Geen nachtkastje omdat er geen ruimte was. Veel trappen lopen want was geen lift aanwezig. Badkamer was smal maar goede douche, alleen geen afzuiging.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Prima voor een uitstapje in Sittard

Bedden waren wat zacht en prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Ook de bereikbaarheid met de auto is slecht (mede door de omleidingen in de binnenstad). Had wat meer luxe verwacht in de kamer voor de prijs (er was een standaard badkamer, verlichting was sfeerloos, traag startende spaarlampen).

De locatie middenin de binnenstad bij alle horeca en musea was super, de hotelkamer zat aan een rustig straatje, dus geen last van lawaai 's nachts. Ontbijt was goed verzorgd. Kamer was netjes en schoon.

tegenvallend

heel kleine kamers !

vriendelijk personeel

Een mooi hotel op een mooie plek

Rioollucht op het marktplein

Rustige nette kamer in apart gebouw

Aanrader, voor herhaling vatbaar!

N.v.t.

Zeer late incheck van onze kant, ivm bezoek aan Pinkpop, geen probleem. Zeer hartelijk ontvangst om 02:00, waarvoor nog onze dank!

Ligging pal aan gezellige Sittardse markt

Ontbijt karig

Ligging pal aan gezellige Sittardse markt

Te warm

Kamer was heel erg warm, veel herrie van de markt en slechte raamblindering.

Erg gezellig

De kamer ,we hadden n superior kamer maar was gewoon dezelfde als de comfortkamer

De ligging en behulpzaamheid van personeel

Zeer centraal gelegen op de markt van Sittard

Zeer centraal gelegen op de markt van Sittard

prettig

geen lift

ontbijt goed.andere kamer gekregen ivm geen lift.

voor ons doel een goede locatie

Het bed was maar aan een kant te bereiken en er was maar een nachtlampje

Ontbijt was goed

Zeker voor herhaling vatbaar !

Ruime kamer met binnenplaats, heerlijk voor de hond !

Heel aardig personeel

Het bed was heel zacht en het was gehorig

Heel aardig personeel

Super weekend Sittard gehad

Geen koffie faciteit op de kamer.

De geweldig mooie kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Limbourg