Beoordelingen over Van der Valk Hotel De Molenhoek-Nijmegen 4-sterren

Rijksweg 1, 6584 AA Molenhoek, Nederland

#2 van de 2 hotels in Molenhoek

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Heel goed verblijf

Als je in het donker de parkeerplaatsen op wilt is dit wat moeilijk aangegeven.

heerlijke bedden en de badkamer was ruim en schoon. Dat er koffie-/thee-apparaat aanwezig was vonden we heel fijn.

eens, maar niet weer ! slechtse vd/valk in jaren

kamers niet int hotel , ZONDER AIRCO is niet meer van deze tijd ! 26 graden in de kamer douce int bad levens gevaarlijk bij ouderen ,

ontbijt redelijk

Gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Tijdens ons korte verblijf waren wij uiterst tevreden. .

De warme ontvangst en het zeer lekker en verzorgde diner 's avonds. Gelegenheid tot een koffietje op de kamer en een flesje water voor de nacht.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een aanrader voor wandelaars en vooral fietsers en je kan er lekker ontbijten en dineren.

Een vergrootspiegel ontbreekt

Het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid zoals in alle VD Valks. Het diner (3- gangen) was overheerlijk met veel keuze voor een zeer goeie prijs. Airco, kluisje en frigo zijn niet aanwezig in de kamer maar stoorde ons niet echt, gezien het niet zo warme weer tijdens ons verblijf. Een vergrootspiegel in de badkamer ontbreekt maar is wel gewenst. Huurfietsen van degelijke kwaliteit (€ 20 p.dag) en zeer mooie regio om te fietsen. Verder werden we bediend door uiterst vriendelijk personeel. Freddy D. L. en 3 andere Belgen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Graag vermelden op de site kosten ontbijt wees duidelijk aan de consument kosten ontbijt 13.50ppmaal 2 keer 4 dat zijn toch extra kosten waar men niet op rekend

Het diner

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Alles OK enkel moeilijk binnengaan, ook in de...

Rust om te slapen, nogal veel lawaai van het doorgaand verkeer.

Alles OK enkel moeilijk binnengaan, ook in de fietsenstalling met de kaart niet zo gemakkelijk, ander systeem misschien gemakkelijker?

Top hotel

Het enige minpuntje is dat het erg gehorig is in de hotelkamers. Maar ook dit is geen enorm minpunt.

De ligging is perfect! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke menukaart en ontbijt. Alles goed schoon.

Viel tegen, we hadden er meer van verwacht gezien andere vestigingen van Van der Valk.

Het was erg warm en we misten airconditioning en zonwering. Het was te warm om er gezellig de nacht door te brengen. Ook kon de balkondeur niet openen vanwege uitlaatgassen van de aangrenzende drukke weg en een rokende medegast een verdieping lager. Jammer.

Het ontbijt was goed. De bediening was voorkomend en vriendelijk. De kamer was middelmatig maar voldoende.

niet zo leuk dus...

De prijs Ik heb een aantal weken geleden geboekt van de 6 personen was ik de enige met booking.com Ben Genius member met volgens alle spam die ik krijg van Booking.com altijd voorzien van de mooie voordeeltjes en de beste prijs Echter iedereen zit met gratis welkomdrankje en ontbijt voor 90 euro in dit Hotel en ik voor 100 euro en ontbijt 26.- 90 euro tov 126 is iets te veeel procenten naaar mijn mening Dat willen je medereizigers er wel even inwrijven natuurlijk Al met al leuk verbijf dus zonder ontbijt Misschien niet iets waar vd Valk iets aan kan doen maar omdat jullie mij maar blijven bestoken met emails om een beoordeling en niet reageren op andere mails , hierbij

de zon op het terras

Matig hotel, past eerder bij 3 sterren

Check in langzaam proces (1 receptionist). Handdoeken oud en dun (geen luxe handdoeken zoals in andere hotels). Badkamer gehorig. Geen Climate control/airco in de kamer.

Terrasje voor de kamer

De kamer was bloedheet, amper kunnen slapen.

De kamer was bloedheet, amper kunnen slapen. Geen airco, geen fan. 3x koude douche moeten nemen om af te koelen, terwijl ik heel goed tegen hitte kan. Er zijn geen ramen, wel balkon deur die open kan maar dat had al geen effect meer op de hitte binnen. Bovendien is slapen met een deur open niet zo relaxt. Ik wilde de receptie bellen (zit aan de overkant van drukke weg). Geen nummer, alleen voor nood kon je een 9 bellen. Bij het afrekenen vertelde ze dat er fans aanwezig zijn en dat je nood ook mag bellen als er geen nood is. Heel duidelijke communicatie dus;-)

Jullie kan beter voor jullie klant .

Als jullie wet dat de bad problem is , huur dat niet . We moet niet ieder keer poets als douche of bad genomen is . Bed was niet goed voor de rug . ???????

Ontbijt niet goed of niks bezonder voor die prijs .Bad kamer problem met de bad zelf ( leg).

wij komen niet terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was oud en vreselijk lelijk. Donkere kleuren, behang stond bol (kennelijk overgeverfd) en nauwelijks daglicht. De gang naar de kamer leek wel op een enge kelder! Badkamer was gedateerd. Bedden lagen vreselijk slecht! Tl verlichting in de kamer boven de lelijke rode gordijnen. Dit is absoluut niet wat wij van een Van der Valk gewend zijn!

Ruime parkeerplaats

Goed voor 1 nacht, dan kan je je maar 1 nacht ergeren, maar zeker niet langer.

Het water liep uit de douche bij de naden aan de zijkant tussen de muur en het scherm. De hele vloer werd daardoor kletsnat. Heel vervelend ook om in een bad te moeten douchen als je ouder bent. Onze kamer lag op de begane grond. Het slot stelt niets voor en de deur gaat naar het vieze verrotte terras met rommel en een kapotte stoel. Wij hadden kamer 54 Gewoon een slot met een loper. Iedereen kan zo'n loper kopen. Erg gevaarlijk. Iedereen kan zo naar binnen.

nvt

Gastvrij hotel.

Alleen maar een Grote Plus!!

De ontvangst/ gezellig terras/diner/ ontbijtbuffet/ als de ruime en schone kamer/totaal niets op aan te merken!!!

Tijd voor een grondige renovatie op deze locatie.

Inchecken aan de overkant van de straat en waardeloze douche (waterdruk zeer zwak). Kamer stonk naar rook (terwijl het een niet roken kamer was).

Prijs en ontbijt waren goed.

Zeer goed

De ontvangst was superhartelijk. Ook het ontbijt was super. Het eten in het restaurant was uitstekend, hoewel we weinig tijd hadden om te dineren. De kamer was gewoon goed en voorzien van het nodige comfort

Ontbijt was zeer goed, ontbijtzaal was zeer gezellig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw met de kamers had niets gezelligs. Kamers waren comfortabel en netjes maar verouderd, zeker de badamer. Slecht verlichting, zeker in de badkamer. Geen correcte prijs-kwaliteit verhouding, eerder 3 sterren waard.

Ontbijt was zeer goed, ontbijtzaal was zeer gezellig. Ruim aanbod.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima voor 1 nacht

Hotelkamers waren in apart gebouw aan de overkant van de (drukke) weg. Was wat ongemakkelijk. Ik miste een sauna of fitnessvoorziening.

Diner was geweldig. Personeel was attent.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De bekende vd valk kwaliteit: goede prijs kwaliteits...

Hotel en restaurant worden gescheiden door een provinciale weg, vind ik persoonlijk een nadeel

De bekende vd valk kwaliteit: goede prijs kwaliteits verhouding

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer warin ik sliep was erg gedateerd. I slaap met regelmaat in een vd Valk, maar dit is echt de minste kamer die ik in de afgelopen jaren gehad heb.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Fijne overnachting.

Het meeste personeel had niet zoveel oog voor de gasten. Een vriendelijke groet is toch erg prettig. Verder prima hoor!

Alles zag er prima uit. Zeer gezellig hotel.

6,0
    OK

Kamer was erg warm. Doordat er geen ventilatie was moest het raam open, wat weer herrie opleverde van het verkeer aan de aangrenzende weg. Hoge prijs, waarschijnlijk vanwege oud en nieuw.

Goed ontbijt (wel duur). Vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel dat goed te bereiken was.

Jammer dat de accomodatie aan de overkant van een drukke weg ligt. Het plankier bij de uitgang was ontzettend glad. Hierdoor was het lastig om veilig uit het hotel te komen. Verder was de verlichting voor ons onvoldoende.

Het was een rustige kamer met zachte bedden en heerlijke Nespresso koffie. Ontvangst door het personeel was heel hartelijk. Kamer had een zitje en een balkon.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Een heerlijk hotel met een boven verwachting goed restaurant!

De keuken van het restaurant is werkelijk fenomenaal; het eten was voortreffelijk. Een gastronomisch hoogstandje in een warme/gezellige sfeer. De staff is uiterst vriendelijk, behulpzaam, attent en professioneel. Dit hotel is een echte aanrader voor iedereen op doorreis of met eindbestemming Nijmegen.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

tegenvallend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer was het veel te warm en in de badkamer veel te koud. Het aanzetten van de verwarming heeft er niet tot geleid dat de badkamer warm is geworden tijdens ons verblijf. Ook de vloer was koud en bij de wastafel en bad zijn geen afleg/hang mogelijkheden voor handdoeken. Verder is het nogal gehorig: s morgens wakker geworden van het douchen ed van andere gasten

Ontbijt en bed was goed

we hebben geweldig naar ons zin gehad

jammer dat je douche n moest in bad liever alleen een douche maar dit kom om dat ik wat ouder ben

ik vond het een huislijk er vriendelijk personeel jammer dat er geen

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Kamer 64: De kamer is vrij donker.

Kamer 64: De kamer is vrij donker. Een stuk van de zoom van een overgordijn is los. Er is een haak van een glasgordijn los. De verwarming blijft nagenoeg de hele nacht suizen, ook als je hem uitzet.

Niet voor herhaling vatbaar.

Er was helaas een irritant continue geluid gedurende de hele nacht in onze kamer, waarvan ik eerst dacht dat onze kamer grensde aan een ruimte van wasmachines o.i.d. Bij nader inzien bleek dit helaas het ventilatiesysteem te zijn. Daarnaast was de kamer erg warm, maar de verwarming stond uit (misschien dat ventilatiesysteem?). We wilden het raam open zetten, maar dat kon niet vanwege de herrie van auto's (doorgaande weg). Het ontbijt vonden we matig; zeker voor €13,50 per persoon.

De bedden waren heerlijk zacht! De kamer was ruim, de badkamer enigszins gedateerd, maar dat was niet zo erg.

teleurstellend

afhandeling van de gereserveerde kamers was onduidelijk waardoor extra kosten gemaakt moesten worden. Bij navraag beroept Valk zich op de onduidelijke algemene voorwaarden. Zwak.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

ontbijt was prima

bed heeft geen rand waardoor matras wegglijd 2 eenpersoonsbedden stonden naast elkaar en ik lag in het midden op hout doordat matras was weggegleden. Een zwager van mij die hier ook overnachtte viel met matras op de grond

Prettig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was nogal donker. Geen koelkast op de kamer. Het was niet handig dat het restaurant aan de ene kant van de weg lag en het hotel aan de andere kant zeker als de gast ook nog eens slecht ter been is .

Prima badkamer accessoires. Prettige ruime kamer en terras. Heel prettig om zowel koffie als thee op de kamer te kunnen gebruiken.

even een paar dagen er tussen uit om nabij gelegen evenementen te bezoeken.

Dat kan ik niet zeggen, of eigenlijk: niets.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer netjes en keurig verzorgd door de dames. Diner meer dan genoeg en smakelijk. Personeel bijzonder vriendelijk. Apart is het slaapgedeelte, aan de overkant van de weg en de lift is om op de verdieping te komen, daarbij mooi meegenomen.

Prettig hotel met fijne medewerkers en schone kamers

Het bed sliep niet erg lekker. Het hotelgedeelte (de receptie is apart) was erg gehorig. Dit kan echter komen doordat mensen luidruchtig waren vanwege het concert die avond; veel hotelgasten van het concert verbleven in dit hotel. Het koffiezetapparaat werkte niet helemaal naar behoren, noch volgens de beschrijving. Omdat het echter wel koffie (en thee) maakte, hier pas aan het einde van het verblijf een melding van gemaakt. Ze zouden er naar kijken.

De kamer was schoon. Er was een koffiezetapparaat dat ook thee zette, alhoewel het apparaat niet helemaal naar behoren werkte.

Goed bed en ontbijt en mooie omgeving.

Goed bed en ontbijt en mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Fijn dat mijn vergeten jasje toch nog kon worden opgestuurd na overmaken van verzendkosten. Snelle actie receptie!

Niet slecht, wel paar verbeterpunte

Lawaai vanaf de drukke weg aan de voorzijde In de kamer tegenover ons werd geblowd, penetrante lucht in de gang. Gemeld bij receptie.

Uitstekend diner in het restaurant (2x)

De service was erg goed.

Het ontbijt was wel erg duur. Zelfs als je maar een beetje eet, dan kost het 13,50. Dat is eigenlijk niet eerlijk. Het zou beter zijn als je het ontbijt gewoon van de kaart kan bestellen. Dan is het ook betaalbaar voor de mensen die alleen een koffie en broodje willen.

De service was erg goed. Heel erg aardig personeel. Je kon merken dat men plezier in hun werk had.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

De douchescherm van de badkuip liet het water door en de vloer van de badkamer zat daardoor onder het water.

Voor de prijs een prima kamer. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk!

Badkamer kwam onder water te staan na het douchen. Lek in de douchewand...

Goed personeel... gezellig en aandacht voor de hotelgast. Kamer was aan de prijs maar kwam door de Nijmeegse vierdaagse... We hebben het goed naar de zin gehad. Komen zeker nog eens terug.

Tijdens 4-daagse een fijne locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers op de begane grond liggen eigenlijk op -1, dat is geen fijne ligging. Entree, gangen zijn daar erg donker en laag en dat is jammer! Ik had dit graag van te voren geweten want dit zou voor mij een reden zijn om een andere (hoger gelegen) kamer te vragen.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heerlijk hotel.

Het enige minpuntje was dat het erg gehorig was, maar dit lag voornamelijk aan de andere gasten die nogal luidruchtig waren bij vertrek.

Bij aankomst zag het er al meteen aantrekkelijk uit. Personeel was erg vriendelijk en de kamers waren ruim, schoon en comfortabel. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Super!

De jus dorange bij het ontbijt was niet heel goed. Alle overige facetten van het verblijf waren echter perfect. Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone en mooie kamers en een goede locatie! Erg tevreden!

Mooie ruime en nette kamer

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De comfortkamer in het souterrain was prima en gezien de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur in het restaurant was onaangenaam hoog. Het ontbreken van een goed werkende airco is niet meer van deze tijd.

De comfortkamer in het souterrain was prima en gezien de weersomstandigheden heerlijk koel Parkeergelegenheid was uitstekend Ook het ontbijt (€ 13,50) en eten waren goed

Ontbijt prima.

De reactie van het personeel op een defect slotsysteem van de kamer. De schuld werd in eerste instantie bij ons gelegd: pas te dicht bij de mobiel gehouden, te snel/te langzaam in het slot gedaan.

Ontbijt prima. Kamer aan de achterkant van het hotel gehad, hierdoor geen last gehad van het verkeer op de weg. Twee lekkere stoelen op de kamer, chapeau!!!

Gastvrij hotel

Het restaurant en hotel staan apart met een drukke weg ertussen. Onze kamer was behoorlijk warm.

Super vriendelijk personeel, je voelt je meteen welkom. Ruime kamer met een badkamer op in de kamer; toilet is wel een afgesloten ruimte. Fijn balkon. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De slaapplek van het hotel was aan de overkant van de drukke weg. Dat was erg vervelend.

Personeel was erg vriendelijk, alles was goed geregeld. De fietsenstalling was dik in orde.

Matirg

De plaats van het hotel t.o.v.de receptie en het restaurant Er wordt niet vermeld dat van receptie ed een drukke weg moet worden overgestoken naar het hotel

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed restaurant en ontbijt maar de kamers zijn niet bijzonder.

De bedden liggen door of zijn te zacht en de muren kunnen best een laag verf verdragen. De geluidsisolatie is pover.

Het personeel was zeer vriendelijk. Het restaurant was goed zowel voor het diner als voor het ontbijt. Het hotel beschikt ook over een stalplaats voor fietsen die kan geopend worden met de elektronische sleutel voor de kamer. 's Nachts is de stalplaats door niemand te openen (behalve het hotelpersoneel vermoed ik).

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ontbijt prima.

kopjes waren ze de dag van aankomst vergeten schoon te maken

Ontbijt prima. Kamer goed. Ik miste waterglazen in de badkamer. Kopjes gebruikt, hierdoor de laatste dag wel weggooibekers in de badkamer

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Rustig hotel

Rustig hotel, goed bereikbaar, mooie omgeving. De kamers liggen in een ander gebouw dan receptie en restaurant. Dat is lekker rustig, maar ook erg anoniem.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Kerst 2016

Hoofdkussens zijn aan vervanging toe, waren "klonterig". Personeel aan balie niet behulpzaam toen wij een probleempje hadden met de toegangskaart.

Lokatie

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Logeeradres dicht bij familie.

Er was geen vers fruit. Kamer is langs de grote weg, het klapraam moet open omdat het erg warm is (radiator kon niet dicht), dus je hoort verkeer.

Keurige kamer, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Een leuke deal, misschien wel buiten de deur ontbijten!

Het ontbijt viel echt tegen. Er was eigenlijk niets vers bij en alle cornflakes e.d. waren 'vergruist'.

- De kamers waren niet heel bijzonder maar wel fris. - Ik vond het bed ook redelijk. - Het was relatief goedkoop.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goed hotel met prima ontbijt

Kamer was, ondanks dat we de verwarming gelijk bij aankomst hadden uitgezet, erg warm. Vloerbedekking gaf allergische reactie. Het is moeilijk om kamers te vonden zonder vloerbedekking. Hotels zouden hierin moeten voorzien.

Schone en ruime kamer en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Het was een prima hotel. We hebben er overnacht vanwege een bruiloft in de buurt, dus dat was praktisch. Het eten was lekker en het ontbijt was ook prima. Jammer dat het twee losse bedden waren en geen tweepersoonsbed.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Slapen tegenover het hotel oud gebouw. Leek alsof ik in een weeshuis was. Slapen hier en ontbijten aan de overkant. Hoe jullie voor dit hotel aan 4 sterren komt begrijp ik niet.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima hotel, wel wat gedateerd

Meerdere malen niemand bij de receptie aangetroffen, net als bij het uitchecken. Kamers en vooral de badkamer is erg gedateerd. Douchen in bad met een douchewandje. De onderkant van het douchewandje sloot alleen niet goed aan, dus badkamer stond na het douchen onder water.

Kamer was netjes/schoon, goed te bereiken, voldoende parkeerplek, snelle check-in

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Bed was echt heerlijk om in te slapen

Bij avond eten werd ons een plek aangewezen vlak bij een groep die zaten te drinken,ze waren veel te luidruchtig,was niet prettig

Bed was echt heerlijk om in te slapen

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Teleurgesteld

Zie hierboven

De omgeving. Was niet echt een prettig welkom bij aan komst. 1e ontbijt was 09.10 (ongeveer) was veel leeg, en werd niet bijgevuld. Ons zien ze daar niet meer. En dat terwijl wij echte Valk mensen zijn. Gr Fam:Nijveld

Keurig

Matrassen verouderd, zakken wat door. Geen info over de omgeving op de kamer

Keurige ruime kamer met balkon, vriendelijk personeel, goed uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Ondanks late aankomst (23u30) heel hartelijke en gastvrije...

Er is weinig geluidsisolatie. Veel geluid uit naburige kamers. Deze mensen praatten op normale luidheid.

Ondanks late aankomst (23u30) heel hartelijke en gastvrije ontvangst

• Beoordeeld op: 7 november 2016

5,5
    Personeel bij receptie.

Personeel bij receptie...waroom? Ik heb contant betaald 79.50€ maar mijn creditcard is 150€ afgeschrijven gewoorden.Vrouw bij receptie zei dat is allen autorisatie maar mijn creditcard is nog steeds -150 alweer twee dagen.....Hoop ik dat fout is....

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Als overnachting voldoende.

Verwarming op badkamer werkte niet. Kamers zijn toe aan renovatie.

Kamers waren ruim genoeg voor een nachtje te verblijven. Badkamer proper en groot genoeg. Ontbijtkeuze was voldoende.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Locatie en meeste personeel

BEDDEN waren duidelijk over het einde van hun cyclus heen. Was bekend en zouden het WEER melden Croissantjes waren duidelijk niet of nauwelijks afgebakken en bij melding hadden toch lang genoeg in de oven gestaan(??). Liep toch maar 1 van de meisjes mee en heeft ze toen toch weggenomen.

Locatie en meeste personeel

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Tegenvaller, Van der Valk onwaardig, laatste keer.

Zeer slechte bedden (kamer 104) en slecht ontbijt. Alles op, geen broodjes alleen slappe witte bollen vd supermarkt. Opstelling ontbijttafel zeer krap en donker. Oudere vrouw moest alles alleen doen, aan haar lag het niet, liep de benen uit haar lijf. Moet minimaal 3 man personeel zijn voor ontbijt, tafels werden niet afgeruimd bijv door werkdruk. Slechte bedden gemeld bij receptie maar boeide haar niet veel, compensatie in de prijs had iets goed kunnen maken van slechte nachtrust en rugpijn bij het opstaan.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Het ontbijt was uitstekend verzorgd

De sinasappelsap die bij het ontbijt te werd geserveerd was slecht van kwaliteit. Het oversteken van de weg van restaurant naar kamer en vv was gedurende de spits en in de regen een handicap

Het ontbijt was uitstekend verzorgd

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Prima voor overnachting onderweg.

Slechte douche staand in bad en weinig straal, bv niet geschikt om haren te wassen

Prima voor overnachting onderweg. Goed bed.Lekker nespresso op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Ontbijt en diner was goed.

De ligging aan de weg en het oversteken naar de receptie en restaurant vanuit de slaapgelegenheid vond ik niet heel prettig.

Ontbijt en diner was goed. Verder oude accommodatie maar wel schoon en netjes. Ook het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Gezellig verblijf!

Jammer, dat je de drukke weg over moet. Vooral als het koud is! brrr

Ontbijt en diner waren prima! De ligging van deze 'van de Valk' vonden wij héél fijn. Goede bedden, kamer iets uit de tijd, badkamer heel goed! Dit is mijn tweede keer (grote tussenliggende tijd), dat ik er was, maar kom graag weer een keer terug!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Ontbijt was prima, de kamers zelf waren wel OK.

De bedden zijn erg zacht. In de kamers met het balkon aan de straatzijde heb je last van het verkeerslawaai. Het was erg warm op de kamer en met raam en/of deur open slapen was door de geluidsoverlast geen optie.

Ontbijt was prima, de kamers zelf waren wel OK.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Een teleurstellende ervaring.

- Gescheiden gebouwen, receptie en restaurant aan de ene kant van de weg en het slaapgedeelte aan de andere kant van een lawaaierige drukke straat. - Douche in bad is zeer oncomfortabel omdat de vloer glad is bij het in en uit stappen - Douche lekte over de badrand en had een zwakke straal en kon niet hoog genoeg( 2 mtr) gezet worden. - Door de nattigheid vanwege de lekkende douche ontstond er een gevaarlijke situatie op de zeer gladde vloer. -Koffieapparaat functioneerde absoluut niet en stond veel te hoog. - Een flesje cola en sinas voor elke €3,00 per stuk is zwaar overdreven duur. - Bij het ontbijt was het lastig een schone en afgeruimde tafel te vinden. - De prijs en de kwaliteit stonden niet in verhouding met elkaar.

De bedden waren goed.

Veel te gehorig.

Veel te gehorig..

De beoordelingen die sommige schrijven kan ik het niet mee eens zijn. Wij zijn niets tekort gekomen.

Kom graag terug maar wil liever geen kamer aan de wegkant. Teveel lawaai.

Het ontbijt was prima. De kamers waren goed. En alles keurig schoon

Slapen

Eten slibtong was droog en zalmtartare was zonder smaak...al met al niet best.

Slapen

Jammer geen airco !