Beoordelingen over De Pelikaan Texel 3-sterren

Pelikaanweg 18, 1796 NR De Koog, Nederland

#15 van de 17 hotels in De Koog

Goed ontbijt personeel erg vriendelijk en de kamers werden...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat in het hotel het erg rumoerig was slaande deuren erg gehorig geen koelkast op de kamers.

Goed ontbijt personeel erg vriendelijk en de kamers werden goed schoongemaakt

Simpel ma goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was simpel, geen extraatjes. Badkamer was goed maar spiegel en wc hangen te hoog. Hadden comfort kamer, was goed maar eenvoudig.

De omgeving was geweldig

We hebben het héérlijk gehad
    • Suite

De kamer was heel warm . Moest met open raam slapen . Hierdoor vroeg wakker door licht inval.

Luxe kamer De plek waar het hotel staat. Ontbijt was goed

Op zich prima plek voor kort verblijf en goede uitvalsbasis om het altijd mooie Texel te verkennen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De klimaatbeheersing en mogelijkheden tot ventilatie in de Standaard kamer waren absoluut onder de maat. Ze waren zich daar wel van bewust en hadden dan ook een tafelventilator neergezet om het comfort te verhogen, maar het is frustrerend dat een kamer onder je het raam wel fatsoenlijk open kan en bij jou niet! De Comfort kamers hebben dit probleem niet. Het meeste personeel was wel heel behulpzaam en vriendelijk, maar de receptioniste de eerste dag kan nog wel een lesje gastvrouwschap gebruiken. Dit heeft mijn beoordeling matig bepaald.

Prima ontbijt, goede bedden. Ook erg lekkere lunches en diners genoten!

OK, ik voelde me na afloop gelaafd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we op de kamer kwamen, waren de gordijnen open, terwijl de zon in de kamer scheen en de temperatuur buiten hoog. En er was een ventilator aan. Dat helpt dan niet, kost ook nog stroom. Dat vond ik wat onhandig. Beleid op warme dagen moet volgens mij zijn : Gordijnen dicht en bij de receptie melden. Ook mis ik info over duurzaamheid, dat zou ik waarderen, als er aandacht voor is en hoe De Pelikaan dat doet.

Het ontbijt was prima.

Top accommodatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super fijne mooie kamers! Erg lekker ontbijd in de ochtend en super gastvrij, wij konden voordat we naar huis gingen nog even snel douchen in de sauna!

Degelijk verblijf centraal op het eiland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet op loopafstand van supermarkt, maar ik fietste daarvoor graag een stukje naar het dorp. Hetzelfde geldt voor de snackbar in Den Burg, nog een stukje verder weg. Ik miste een minibar/koelkastje.

Op rustige locatie in het buitengebied van De Koog. Centraal gelegen op het eiland, je kunt alle kanten op. Kamer en ontbijt degelijk. Nachtingang.

Fantastische tijd gehad, gaan we zeker nog een keertje overdoen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen idee voor verbetering, het was prima

geweldig ontbijt met heerlijk vers brood en een prima kamer met heerlijke bedden. mooie schone badkamer met elke dag schone baddoeken. prachtig uitzicht, mooi om te zien hoe de zon opkwam boven de bossen.ruim voldoende parkeerplaatsen voor de auto.

Alles geregeld reservering,kamer schoon, vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm, ‘s nachts kon het raam niet echt ver open. Ontbijt is goed echter weinig variatie voor de yoghurt e.d. Zelf appels en sinaasappels schillen.

Alles geregeld reservering,kamer schoon, vriendelijk personeel

Heerlijk hotel om te verblijven.
    • Suite

De dekbedden waren erg dik en en te warm voor de zomer, het hotel ligt niet op loopafstand van De Koog

De ligging van het hotel is goed, wij hadden de suite en die is erg mooi, ontbijt is prima, hotel is van veel gemakken en faciliteiten voorzien

De bediening was heel vriendelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer (20) was het erg warm en er was een vervelende zoem (waarschijnlijk ventilatiesysteem) Gelukkig stond er een tafelventilator die het iets koeler maakte. Misschien een optie om toch eens na te gaan denken over airco want ons klimaat is wel aan het veranderen Ook vinden wij de receptioniste niet echt vriendelijk overkomen!

De bediening was heel vriendelijk! De lunch en ontbijt is goed geregeld. De locatie is goed

Tantaluskwelling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bloedheet!! Geen enkele bescherming tegen de zon die van 14.00 tot zonsondergang keihard naar binnen schijnt; alleen zware zwarte gordijnen die, als je ze dicht doet om de zon buiten te houden, muf en erg warm worden. Niet om uit te houden. Het leek vrij stil, maar volgens de receptioniste was er aan de schaduwkant geen enkele kamer vrij. Het was juni en buiten 18 graden. Wat wordt dit op een hete augustus dag,?

Mooie omgeving

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

een wat uitgebreidere kaart voor diner

Het ontbijt buffet was uitstekend verzorgd. Het diner was uitstekend. De kamer zeer schoon en comfortabel en de bediening respectvol en goed.

Goed verblijf ; dit hotel zou ik aan iedereen aanbevelen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras voelde aan als een luchtbed en gaf het gevoel dat je er af zou vallen. Tip: controle op het vermelden van de kamernummer, tijdens bestellen van o.a drank in de pub; dit om lange discussies bij de balie te voorkomen! Bij de balie was een dame het niet eens met de aangeboden rekening ( er waren volgens haar hapjes en drankjes op haar kamernummer bijgeschreven door derden)

Ontbijt was zeer goed! Personeel zéér vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Eenvoudig maar heerlijke accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaard kamer is wat aan de kleine kant

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Aangename verassing vonden wij de aanwezigheid van komkommer en tomaat bij het ontbijt! Echt top!

Ideale overnachtingsplaats op Texel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fietsparkeerplaats was erg vol en daardoor rommelig. Je fiets was daardoor soms verplaatst om mogelijk een overdekte plek te bemachtigen?

Totaalbeleving van het hotel en de ligging; dicht bij bos, zee en het leuke plaatsje de Koog. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten over het gehele eiland.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deuren van de kamers klapte nogal hard dicht. Wakker geworden van thuiskomende buren. S,morgens vele klapperende deuren toen de mensen gingen ontbijten.

Prima hotel. Leuk personeel..

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

goed verblijf.liever geen kamer meer aan parkeerplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gehorig, mn late avond en nacht. auto's draaiend op de parkeerplaats en luid pratende en lachende mensen

het ontbijt was goed, voldoende variantie en werd goed bijgevuld.

Voortreffelijk een aanrader

Eigenlijk niks! gr

De kamers waren niet groot! Maar wij sliepen er alleen en maar een nachtje! Het was lekker schoon en vrij nieuw! Het ontbijt was top en de locatie goed! Texel was prachtig! gr

Fijn hotel voor tijdens een verblijf op Texel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanaf 8 uur konden wij ontbijten, dat mocht wel wat eerder...

Fijn hotel! Vriendelijk personeel. Schone kamer. Heerlijk ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar

Het was weer zalig, in juli komen we weer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We komen hier al een aantal jaren en zijn dus, duidelijk genoeg, zeer tevreden over de Pelikaan. het personeel is altijd super vriendelijk alleen deze keer werden we zeer onvriendelijk ontvangen. We waren al eerder ( om 13.00 uur) in het hotel en werden min of meer weggestuurd: kamers zijn nog niet schoongemaakt, komt u om 14.00 uur maar terug. Zonder te checken of de kamer inderdaad wel of niet was schoongemaakt. Dat zijn we anders gewend! Jammer. Maar de baliemedewerkster van later die dag en s'avonds was weer zoals vanouds super aardig en duidelijk beter op haar plaats!

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, top locatie, vriendelijk...

Geen koelkast op kamer

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, top locatie, vriendelijk ontvangst, goede fietsen, groot hotel maar dit besef je niet als je er bent!

Heerlijke bedden en goed ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij haddden de standaard kamer, deze was inderdaad gewoon standaard. Schoon, heerlijke bedden en een lekkere douche. Het ontbijt was ook erg lekker! Ik zou hier zeker nog een keer verblijven.

Prettig rustgevend met mooie wandelingen in de omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kwamen niet met de auto. In de omschrijving stond dat het centrum van Koog vlak bij was, dit is echter kilometers weg. Dit is niet zo’n geschikt hotel om zonder eigen vervoer te bezoeken.

Alles prima op orde. Vragen werden snel en zakelijk behandeld. Ecomare ligt op (bijna) loopafstand van het hotel. Prima fiets-service, ook ebike.

tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer was vies (veel haren in wasbak) er lag zelfs nog 10 eurocent onder het bed de kamer is bloedheet in de ochtend mensen voor ons haddenook opmerkingen over de kamer die al sinds oplevering in februari bekend waren volgens de medewerkster . Op zih een leuk hotel maar het was de verwachting die we haddendie het maakt dat het tegen gevallen was. ontbijt is gewoon niet extreem goed of overdreven zoals je elders leest

ligging is perfect voor strand, bos en paal 17

Een fantastische week op Texel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ons een beetje tegenviel is de ruimte voor de fietsen. Wij hadden onze eigen fietsen mee, maar die stonden midden tussen de huurfietsen. Er was aan het einde van de middag eigenlijk geen plaats meer voor onze fietsen. Dat vonden wij jammer.

De ligging van het hotel. Heerlijk rustig gelegen. Vriendelijk personeel. Een prachtig eiland met mooie fietspaden. Heel veel mooi natuurschoon. Daar hebben mijn vriendin en ik ook heel erg van genoten. En niet te vergeten het prachtige weer.

Ontbijt heel uitgebreid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamer waar hond op mag is te klein. Met hond zou ik het hotel niet boeken.

Ontbijt heel uitgebreid Vriendelijkheid van de hotel medewerkers Ligging van het hotel

het personeel was niet zo vriendelijk, het ontbijt was niet...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het personeel was niet zo vriendelijk, het ontbijt was niet veel bijzonders het schoonmaakpersoneel was onbeleefd, wij werden vroeg gewekt door werklui die buiten aan het werk waren.

Heel prima hotel met goed ontbijt en aardige mensen met goede service.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is wat warm door de donkerblauwe gordijnen die erg snel opwarmen, en de afwezigheid van zonwering.

Heel prima, aardige mensen, en omdat mijn vrouw vroeg weg moest legden ze een ontbijtpakketje klaar in de koelkast geheel op hun initiatief. Zo zie je maar dat ook een wat groter hotel best persoonlijk kan zijn.

Niet een verblijf wat voor ons aanleiding is hier nogmaals te boeken,
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erg basaal. We hebben herhaaldelijk moeten vragen om douche-gel en shampoo. Deze werd niet aangevuld. Kamer zou met Frans balkon zijn, het bleek dat dit niet voor alle kamers gold. Men zou de tekst aanpassen. Daarnaast hadden we de pech dat een grote groep luidruchtige busreizigers neerstreek in het hotel. Dit zorgde voor flink wat rumoer tijdens ontbijt en diner.

De omgeving van het hotel. De mensen die we gesproken hebben.

Personeel was erg vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg basic. Twee losse eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven, waarbij de veren in je rug steken.

Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt en diner waren uitstekend. Prima locatie.

Gezien grootte kamer (klein dus) ietwat duur qua prijs-kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer (12) wel erg klein. Geen zitje. Tv kijken zittend op bed is weinig comfortabel. Vrij gehorig, vooral hard dichtslaande deuren van andere hotelkamers.

Prima ontbijt, rustig gelegen hotel, vrij parkeren

Het was een kort maar goed verblijf, beetje duur voor mij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eitje van mijn zoon was nog half rauw, ik wist nuet dat de kaart tevens de electra was voor de kamer

Medewerkster aan de balie was ook erg vriendelijk, maar overige personeel ook

eerlijke recensie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen grote spiegel. geen koffie of thee apparaat en geen airco wel een ventilator. bij openen van raam een constant gezoem van.machines te horen

de locatie. personeel en het aanbof van avondeten. lekker eten voor een.goede prijsverhouding kwaliteit

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed voor mij te zacht. Geluid van buiten, ik denk van de airco, voor mij enigszins storend. Maar als je het raam en ventilatierooster sluit hoor je het amper. Verder prima verblijf.

Op de hinderlijke bromtoon na was het goed toeven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer aan de achterkant. Helaas was er een constante bromtoon. Bij navraag aan de receptie zou dit geluid door de keuken veroorzaakt worden. In de avond zou dit minder worden (keuken dicht). Helaas was de keuken tot heel laat open en 's morgens werd er weer vroeg begonnen. Het geluid was niet goed voor je nachtrust...... En ik had bij het reserveren ook nog om een rustige kamer gevraagd.....

Ontbijt was goed, alleen wanneer je wat later kwam, was er minder voor handen.

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs en dat wat je ervoor kreeg. In mei geweest standardkamer voor 69 euro. uitstekende kamer voor die prijs. Ook complimenten aan de kok , eten was uitstekend. Ook het personeel top.

We gaan hier zeker niet weer naartoe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele kleine kamer konden ons amper bewegen. Gelukkig is onze hond klein. De bedden waren zo klein we hebben geen oog dicht gedaan. Jeken uit op de parkeerplaatst. Geen balkon of tuintje.we zijn eerder naar huis gegaan.

Het ontbijt was uitstekend.

De locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is erg klein en gedateerd. De bedden zijn daarnaast erg zacht en omdat de kamer op het oosten is gelegen (en het erg zonnig was op het moment dat wij er verbleven) werd het heel erg warm op de kamer (want: enkel glas).

De locatie.

Geweldig! Het mooie weer, zonnig en blauwe hemel deed er ook wel toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt, het diner, het onthaal alles was ok. De eerste indruk van de kamer was, dat deze klein was. Maar alles wat wij nodig hadden was aanwezig.

Goed geslapen, lekker ontbeten daarna lang gewandeld in de mooie omgeving .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de site vd pelikaan staat dat je ook met american expres de betaling kan voldoen. Dat was niet mogelijk toen ik ging inchecken, ik werd voor blok gezet om anders te betalen. Werd gezegd dat ze een nieuw betalingsapparaat hebben ,die nog geen A-E accepteert. Ik was de eerste persoon die daar aankomt met een AE . Gevraagd waarom ze het dan niet van de website weghalen ??? Was geen leuk gesprek, het woordje sorry geen een keer gehoord. Was teleurgesteld / boos dat de medewerkster geen begrip had voor mijn situatie .

Ontbijt was goed

Een net hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De informatie die we vooraf kregen bij de balie was minimaal. De route naar de kamer werd goed beschreven maar de voorzieningen verder in het hotel zijn niet uitgelegd. Het was te vinden, maar bijvoorbeeld waar het ontbijt was werd niet uitgelegd. Waar was de sauna, hoe en op welke manier kunnen we bij de andere facaliteiten die beschreven staan op de website. Het was niet erg want we hadden het op dat moment niet nodig. Een groot nadeel is dit niet maar dit zou wel klantgerichter en verwelkomend overkomen.

De kamer zag er netjes uit; vooral de (vernieuwde?) moderne badkamer! Door de foto’s was de kamer kleiner dan verwacht. Buiten enkele zwarte haren op het bed, was de kamer + badkamer erg schoon. Alles wat we nodig hadden, was in de kamer. Het ontbijt was uitgebreid. Er was genoeg keuze en de voorraad was ook erg goed. Er waren ook voldoende zitplekken met schone tafels. Het personeel was aardig en bij het uitchecken ook erg enthousiast. Het hotel zag er verder ook erg netjes uit. Er werd verbouwd maar daar hebben wij geen moment last van gehad.

Rustig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had zelf gereserveerd maar kwam op naam van de tweede boeker, waardoor het even duurde voordat we erachter kwamen welke kamer voor ons was.

Het personeel, en hoe netjes alles was!

Super verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was ietwat gehorig in het hotel. Vooral de goedkoopste kamers waren gehorig.

Lekker en goed ontbijt, de bar in het hotel was ook erg gezellig. Vriendelijk personeel en goede service.

Heerlijk ontspannen verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden wat te kort, maar wij zijn ook lang. Dit komen we vaker tegen.

Ontbijt was goed. Ook ala carte eten was ook goed. Bruin cafe was gezellig. Ook zou ik het familie aanraden.

Goed geslapen, goed ontbijt kamer te gehorig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg gehorig. Laeaai van buiten. Het minste was nog dat van alle hotelkamers op de vleugel waar wij zaten vrijwel alle deuren klemden. Deze werden dan met een klap dichtgetrokken. Daar schrik je dan van. Er waren nog werkzaamhedeb aan bepaalde kamers

Prima locatie. alles was schoon en netjes. Plek om de accus van de fiets op te laden. Ontbijt prima in orde

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Goed, mooi en verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hard geluid van de ventilator, zeer storend

Badkamer erg mooi, miste allen wat haakjes en een wisser voor de vloer en er was een lampje stuk. Ontbijt erg goed

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn gerenoveerd, vloerbedekking past niet en er zit verf op, kamer 24,verwarming is niet mee genomen in de renovatie, deur klemt, boven bij het plafon is er niet door geverfd zie je nog een dun randje bruin. Dit is jammer, kost veel en had in een moete mee genomen kunnen worden. Let even op de afwerking.

Zeer nette badkamer, interieur netjes, erg ontbijt, Wij wonen zelf in Oostenrijk hebben daar eennlandgasthof daarom dat I-II dat hier onder heb geschreven, positief bedoeld

Al met al hebben we een prima verblijf gehad daar en zullen zeker terugkomen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat klein en de vloerbedekking zag er niet fris uit. We misten helaas de mogelijkheid een kopje koffie te zetten in de kamer.

Ontbijt was uitstekend. Een prachtige schone badkamer met inloopdouche! Buitengewoon vriendelijk en meedenkend personeel!

De ligging van het hotel was prachtig, de kamer wel krap.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein met veel wit en weinig sfeer. Het personeel bij de receptie vonden wij een stuk minder gastvrij dan bij het ontbijt.

Het hotel ligt heerlijk rustig aan de rand van de duinen met mooi uitzicht over de weides met lammetjes. De kamer was net gerenoveerd en zeer schoon. Het ontbijt was lekker en het personeel bij het ontbijt vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat de hond mee mocht.

Heerlijk verblijf gehad dicht bij het centrum van De Koog.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht vanaf de kamer was minder.

we hebben genoten van het heerlijke ontbijt. De slaapkamer beschikte over goede matrassen en mooie luxe badkamer. Personeel was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Wij kunnen dit zeker aanbevelen!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie/thee facaliteit op de kamer. Zou tegen eventuele extra betaling moeten kunnen. Tevens ont rak de hostes-map met informatie.

Klantvriendelijkheid van medewerkers en het was schoon! Leuke gezellige bar!

Laat je verwennen in De Pelikaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden geen minpunten.

Het diner in het restaurant en de bediening daar en de variatie van het ontbijt: heerlijke broodjes en wat een lekker lokaal 'Texel' brood.

Geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie bij het ontbijt was wat slapjes. Het strand was wat verder als beschreven en het dorp was verder weg dan gedacht. Helaas was er geen 2 persoonsbed op onze kamer.

De kamer was goed. Goed restaurant en leuke bar. het was er lekker rustig.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima, erg genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer ( nr9) De kamer is erg sumier ingericht. En ook niet erg modern. Kapstok werd gemist. En een extra spiegel. Verschillende lampen op één kamer lijkt erg goedkoop. Kamer was erg gehorig.

Ontbijt was prima. Gezellige eetzaal.En een gezellige bar!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was echt veel te krap . We konden de hond amper een mand geven

De ligging is zeer fijn .het ontbijt was klein ...Maar heel goed van kwaliteit. .

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had iets ruimer gemogen en t was erg warm op de kamer bij aankomst. Op onze kamer was de afzuiging van de keuken erg hoorbaar (300). Gelukkig ‘s nachts niet.

Ontbijt, lokatie en de Pelibar(erg sfeervol en gezellig).

Prima plek voor een tussenovernachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zacht bed maar dit had ik vooraf kunnen melden/vragen zodat dit geregeld zou zijn!

Erg vriendelijk personeel, leuk kroegje en erg goed gegeten in het restaurant. Prima ontbijt!

nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer echt aan vervanging toe. Slaapkamer veel te klein. Badkamer niet van deze tijd in een ligbad gaan om te douchen, is voor ouder persoon niet zo makkelijk bang om uit te glijden, Was smerig.

Het ontbijt was goed.

Texel is een prachtig eiland en het hotel was niet verkeerd alleen er zijn wel wat verbeterpunten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de sauna het niet deed en dit van te voren niet was verteld. Dit was juist de rede waarom we voor dit hotel hebben gekozen. We kregen niet eens korting of compensatie hiervoor. Ook was er met het uitchecken een verkeerde rekening opgesteld. Volgens de receptioniste hadden wij 4 biertjes op onze rekening staan terwijl wij dat niet hebben besteld. Treurige fout en geen leuk moment van uitchecken. Je verlaat dan toch het hotel met een minder leuke herinnering. Het personeel vond ik ook niet altijd even vriendelijk naar ons. Was dit omdat wij jonge studenten zijn van 21 jaar? Of omdat mijn vriend moslim is? Of misschien omdat wij uit de randstad komen en daardoor te "stads" zijn voor Texel? Het personeel was in iedergeval niet even gastvrij en vriendelijk. Het gaf mij soms het gevoel dat we niet welkom waren terwijl we wel hotelgasten zijn. Wel zonde van deze incidenten want verder was onze vakantie heel gezellig. En ik had het hotel graag nog een keer geboekt omdat het zo'n fijne locatie is, maar vanwege deze punten twijfel ik daar nog over.

De locatie van het hotel is prachtig. Dichtbij het strand en ook in de buurt van het centrum van De Koog. Als je aankomt rijden zie je al van ver het hotel. Heel mooi begin van je aankomst. De entree van het hotel is heel mooi. Vooral met die 2 pelikanen bij de voordeur. Ook die semetrie van de buitenkant van het gebouw gaf een luxe uitstraling. (Parkeerplaatsen waren helaas wat aan de weinige kant) Toen we onze kamer binnen gingen liep ik meteen naar de badkamer. Een ruime badkamer met een lekker bad en douche. Een luxe badkamer is heel belangrijk op texel. Als je veel gaat sporten en wandelen op het eiland is het heerlijk om daarna in een comfortabele kamer te relaxen. Het was alleen wel jammer dat we geen balkon hadden terwijl wij hier wel om hadden gevraagd. Ook het ontbijt was erg lekker en een ruime keuze aan diverse luxe broodjes en beleg. En heerlijke luxe koffie en veel verschillende soorten thee. Een tip is wel om hotelgasten een welkoms drankje aan te bieden in het café. Hierdoor zullen meer gasten in de avond naar de bar gaan en meer drankjes bestellen.

Netjes, heel fijn en rustig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat als je tot een bepaalde tijd kan inchecken er ook daadwerkelijk personeel zit om bij in te checken.

Dat het personeel ons een upgrade van de kamer gaf omdat ze die nog over hadden.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed! Top weekend gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt Viel de eerste ochtend wat tegen. Rond half 9 lag er geen brood meer, was geen ei meer, en de sapjes waren op. Het bijvullen gebeurde erg laat dit ook omdat het personeel nergens te bekennen was. maar de tweede dag was het ontbijt weer perfect zoals we gewend zijn bij dit hotel!

Het hotel en de kamer waren netjes, mooie omgeving en erg rustig.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Hotel verder prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was s'avonds een feest aan de gang. Dat gaf enige geluidsoverlast bij vertrek van de gasten. Ze bleven nogal luidruchtig buiten staan kletsen.

Schoon

Prima prijs/kwaliteit en heerlijk ontbijt. Kamer prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt was smerig. Geluidsoverlast door feest.

Ontbijt was heerlijk. Tapijt op de gang was smerig (kots!). Geluidsoverlast (er was een feest tot 24 uur). Maar goed het was ook maar 80 EUR inclusief ontbijt. Dus toch een voldoende.

Heerlijk genoten van ons verblijf in Texel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren hangmatjes in mijn belevenis..harder matras zou fijn zijn

Lekker en goed ontbijt, vriendelijk personeel, alles heel schoon op de kamer

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De kamer was prima,voldoende parkeerplaats,lekker rustig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt,elke morgen waren de eieren op,weinig keus in de broodjes.

De kamer was prima,voldoende parkeerplaats,lekker rustig!het avond eten was heel lekker!

Heerlijk, we hebben genoten van het mooie Texel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, alles was prima verzorgd

De kamer was heerlijk schoon. Het rook er heerlijk fris. 's morgens een heerlijk ontbijt en 's avonds hebben we een heerlijk drie gangen diner gegeten. We zijn heel erg tevreden en raden de locatie aan velen aan!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Rustige prima kamer, mooie badkamer, heerlijk dineren voor...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat je geen kopje koffie of thee op je kamer kan maken en dat de matrassen niet wat harder zijn.

Rustige prima kamer, mooie badkamer, heerlijk dineren voor een prima prijs en uitgebreid ontbijt.

Heerlijk gegeten en de service is top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij verbleven in een standaard kamer. De kamer was schoon maar, op de badkamer na, zeer verouderd en wat aan de kleine kant. Wel een heerlijk verblijf gehad. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt wat hoger.

Heerlijk gegeten en de service is top! De kamer was ook goed schoon.

Een heerlijk weekend genoten op een mooi eiland.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima verzorgd en meer dan voldoende. De kamers en het sanitair zagen er netjes en schoon uit. De locatie is op een fijne plek op het eiland, dichtbij het strand en een beetje in het midden van het eiland.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Wij waren helaas maar 1 nacht, maar wel tevreden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat storend zal zijn bij een langer verblijfd boven de bar kamer 314 dat is behoorlijk luide muziek.

Kamers zijn goed, ontbijt goed. Weet u dat een nieuwe gast het ontbijt s'morgens niet direct ontdekt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed verblijf voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vreselijk troosteloos uitzicht aan de achterkant. Geluid van afzuiging buiten op dak irritant. In de zomer kan er geen raam open vanwege geluid afzuiging.

Grote kamer, kregen een update. Goed ontbijt in een gezellg restaurant.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

zeer vriendelijk personeel .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer. was niet echt schoon, stofranden langs de plinten en de kast. daarnaast vreselijk gehorig. weinig ruimte in de kamer. geen comfortabele zit.

het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Geweldig en voor herhaling vatbaar,

niets.

De kamer was geweldig, we hadden een gratis upgrade gekregen. Het ontbijt was meer dan voldoende en genoeg keuze. Het hotel café was erg gezellig. En het diner in het hotel was ook prima. Voor de rest zag het er ontzettend schoon uit en was het personeel heel erg vriendelijk. Zeker een hotel om in gedachten te houden als we nog een keer richting Texel gaan.

Zeer goed weekend gehad waarbij wij vrijdelijk zijn ontvangen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst op de kamer viel het eigenlijk direct op dat het soort van dressoir incl. telefoon die erop stond niet goed was schoongemaakt... de stof lag er namelijk bovenop. Verder was er in de badkamer schimmel en viezigheid in de naden aan de binnen + buitenzijde van het douchescherm te zien, voor de rest was de badkamer en kamer wel redelijk tot goed schoon!

De rust, vrijheid en het ontbijt! “Eieren en spek”!