1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van De Pier Suites

Beoordelingen over De Pier Suites

Strandweg 152, 2586 JW Scheveningen, Nederland

#2 van de 25 hotels in Scheveningen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

In de zomer komen we zeker terug!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Bij aankomst niet duidelijk waar je je moet aanmelden, maar na 1 telefoontje was dit spoedig opgelost. Misschien vooraan de pier een parlefoon plaatsen? Tv niet zo makkelijk om te bedienen.

Toplocatie!

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 7 januari 2019

we hadden er meer van verwacht
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

de pier zelf is totaal verouderd en ongezellig. de prijs is duidelijk te hoog voor wat men krijgt. het geheel mist gezelligheid

het bed was ok het zicht was leuk

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 29 december 2018

Prachtige locatie schoon en uniek.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Een goed weekend afzuigsysteem misten we voor alle Damien van douch en bad. Een audiosysteem zou leuk zijn. Extra handdoeken werden gelukkig meteen gebracht, want alles werd erg nat in de douche. Minibar werd niet aangevuld.

Prachtige locatie schoon en uniek. Heerlijke regendouche en bad. Super mooie sterrenhemel. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 25 december 2018

Ik vond het de prijs zeker niet waard
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Heel erg veel lawaai vaak wakker geworden kamer was niet echt schoon overal zaten vlekken ook aan de handdoeken dat was wel echt vies

Het uitzicht was geweldig

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Ik wilde even zeggen dat we het geweldig naar ons zin hebben...
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Ik wilde even zeggen dat we het geweldig naar ons zin hebben gehad het afgelopen weekend. De kamer met uitzicht op zee is inderdaad prachtig en het ontbijt echt super.

• Beoordeeld op: 15 december 2018

Unieke belevenis
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De enige verwachting die niet werd ingevuld is de verbinding met het aanpalende wellnesscentre. Je kan er niet zomaar in badjas en slippers naar toe stappen, er is ook geen informatieve link, het wellnescentrum zelf oogt verlaten.

Het unieke kader zorgt voor een bijzondere beleving: het gevoel van midden in de zee te zijn, vanuit het bubbelbad kijken naar voorbijvarende schepen, vanuit je bed luisteren naar het ruisen van de zee en golfslag en dat onder een romantische sterrenverlichting. Meer moet het niet zijn hé. Ook het ontbijt aan bed is een beleving en op die manier nog nooit meegemaakt, idem voor het feit dat je dagelijks de bar met wijn/cava en water gratis moogt te lijf gaan :)

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Het totaal plaatje, aankleding sfeer van de kamer.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het was best gehorig met de wind. Deuren van andere kamers/ toegangsdeur vielen dicht dit was duidelijk te horen waardoor de nachtrust verstoord werdt.

Het totaal plaatje, aankleding sfeer van de kamer. Mogelijkheden tot gebruik van de minibar.

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Het uitzicht was zeer aangenaam, de kamer verder prima en...
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Bij binnenkomst hing er een ontzettend chemische geur van schoonmaakmiddelen. Deze geur ging bijna niet meer weg. Ook lagen er veel sigaretten op het terras, niet goed schoongemaakt.

Het uitzicht was zeer aangenaam, de kamer verder prima en het is een pluspunt dat de minibar inclusief is.

• Beoordeeld op: 7 december 2018

50 jarige bruiloft in de Pier Suite
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De riool lucht bij binnenkomst. Service bij het ontbijt was veel te laat. Afspraak was 8.30 uur. Meer dan 1 uur te laat. Slechts 1 Stoel en 1 klein tafeltje aanwezig.

Uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Heerlijke dagen gehad , ondanks dat vindt ik het wel veel geld voor gebodene. Maar ja maar 5 kamers
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Dat het ontbijt niet bij de prijs was inbegrepen en er bij aankomst niets over gezegd is terwijl we de ontijd tijd hier wel konden opgeven

Lokartie,personele Meedenken ,oplossing gericht,en leuk,vriendelijk restaurant “ boven “ ons

• Beoordeeld op: 27 november 2018

een ontspannen verblijf op een heerlijke lokatie.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

We mistte een klein tafeltje en extra stoeltje voor het ontbijt, maar dat was niet echt vervelend. We hebben heerlijk op bed ontbeten.

Ontbijt was top. Douche was heerlijk. Locatie is fantastisch. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. We kregen als extraatje bezoek van een zeehond, die rond dartelde.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

heerlijk
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

de jaccuzi deed het niet. We zijn lang bezig geweest om het koffiezetapparaat aan de praat te krijgen. Het ontbijt wordt op de kamer geserveerd maar er is geen tafel en maar 1 stoel

Het uitzicht en de luxe van de kamer

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Het uitzicht was briljant.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

En met het ontbijt hebben wij dan ook het enige minpunt te pakken. Ontbijten in bed met verse broodjes geeft kruimels en chaos. Een klein (klap)tafeltje aan de muur met twee krukjes zou een uitkomst zijn.

Het uitzicht was briljant. Het is alsof je je bevindt in het Panorama Mesdag schilderij. Dat gevoel is magisch! Lekker in een luie stoel op het terras. Ondanks dat we er in november waren was het heerlijk zitten! Doordat je gratis gebruik maakt van de ruim gevulde minibar krijg je ook waar voor je geld. Ontbijt op de kamer is echt verwennerij. Ontbijt is meer dan voldoende. Wij konden er zelfs nog van lunchen. Bij wijze van spreken.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Goed maar behoorlijk aan de prijs!

Zie boven v.w.b. tafels.

Prima kamer en prima ontbijt. Extra tafels ( zit en schrijf ) zou goed zijn . Zeer goede service bij aankomst van de beveiliging.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Ligging is fenomenaal.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De verwarming werkte niet naar behoren. De jacuzzi waarvan zoveel sprake werkte niet.

Ligging is fenomenaal. Logeren boven op de Noordzeee is eigenlijk een beetje uniek. Terras is ook geweldig.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Mooie suite op een toplocatie.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het enige minpunt vond ik dat er 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar stonden, een 2-persoons bed had het afgemaakt.

De suite zit op een toplocatie, achteraan op de Pier, en heeft echt een fantastisch uitzicht op zee. Het is net of je midden op zee zit. Ook de minibar zat bij de prijs in, wat het toch afmaakt..

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Weekendje puur genieten!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Niettegenstaande het een suite betrof had je niet eens een klein tafeltje of bureau om bijvoorbeeld je ontbijt te nuttigen terwijl dit toch standaard op de kamer word bezorgd.

De unieke ligging boven de zee. De golven rollen letterlijk onder je terras en kamer door terwijl je kan genieten van een prachtige zonsondergang met een drankje uit de minibar, echt geweldig!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Fijn relaxed verblijf! Uitzicht is fantastisch.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Bubbelbad was lastig aan te krijgen, douchbak stroomde al snel over. Wat details, maar voor de prijs die je betaalt verwacht je ook iets.

Prachtig uitzicht! Fijne bedden, mooie locatie. Kamer heel schoon en fijn dat je koffie, thee en minibar tot je beschikking hebt, incluis.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

maar we hebben fijne dagen gehad en kijken er met veel plezier op terug
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

het beddengoed was te warm. Er was 1 stoel maar we hebben een stoel uit de hal erbij genomen. Het ontbijt op de kamer moet je niet willen door de kleine ruimte. Er is geen tafel

het uitzicht en de sterrenhemel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

mooi zicht op zee, kleine kamer dus geen suite, moeilijke bereikbaarheid, mindere prijs-kwaliteit
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

dit is geen suite maar een kamer(tje). De grote afstand van de parking tot de kamer. Dit is zeulen met de bagage. Ontbijt op de kamer maar er is geen tafel en slechts één zeteltje dit is camperen! De "pretpark sfeer" van de pier. Scheveningen zeker geen "klasse" badplaats.

het uitzicht over zee is uniek! prachtig terras, rustig. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Locatie is prachtig.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Medewerker gaf niet het gevoel dat ze bereid was even mee te lopen. Bij aangeven van defecte jacuzzi ook geen verdere acties.

Locatie is prachtig. Het is schoon en inrichting is prachtig.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Mede door de locatie een super verblijf
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Persoonlijk had ik liever het ontbijt inclusief gehad dan de minibar, tv ontvangst was matig. Misschien duidelijk(er) vermelden dat inchecken aan het begin van de pier dient te gebeuren. Wanneer je bovenlangs over de pier loopt mis je nl. de receptie

Geweldige locatie, goedgevulde minibar, koffie-thee faciliteit, luxe kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Geweldige ervaring
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Wifi via de SmartTV had een zwak signaal waardoor het afspelen van Youtube videos af en toe niet mogelijk was of onderbroken werden. Ook problemen met ontvangst van de zenders op de TV.

Als je uiteindelijk je kamer bereikt is het een hele mooie, fijne beleving!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Om de suites te bereiken moet je de hele pier aflopen met je bagage (na 15:00 door de menigte ) ...en om de suites te bereiken nog eens 2 trappen af met je bagage. En dat nadat je al vanaf de parkeergarage bent komen lopen en al 2 trappen afmoet om bij de pier te komen! En een minibar zonder zoutjes of iets anders te knabbelen...heb ik nog nooit meegemaakt! Voor de prijs zouden ze een service voor je bagage of ophaalservice vanaf garage moeten verzorgen....

Het ruime terras en het bad met uitzicht over de zee...genieten!

Voldoende maar geen aanleiding om dit nog eens te doen.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het meubilair is te karig, er is maar 1 fatsoenlijke stoel beschikbaar, verder misten wij een fatsoenlijke tafel om aan te ontbijten, je zit verdorie met je bord op de knieën ! Door langsvliegende meeuwen hoef je het niet te proberen op het terras te ontbijten. We vinden de keuze van het bad in de kamer geen gelukkige, dit is ws de oorzaak dat er beknibbeld is op een tafel en makkelijke stoel. Het is een gemiste kans door de ontwerper dat de hottube niet op het terras is geplaatst. Een e nander heeft tot gevolg dat we niet weer op deze locatie zullen terugkeren tenzij er verbeteringen zijn aangebracht.

Het uitzicht

Genoten van een geweldig ervaring op zee
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De weg naar de kamers was bij aankomst druk en chaotisch. Parkeergelegenheid is slecht. half uur rondgereden voordat er ergens plaats was en afstand met bagage te ver. Bij ontbijt stoelen voorzien. Het ontbijt is op deze manier veel te duur, 17.5pp om op schoot te picknicken.

Het ontbijt was heerlijk en meer dan voldoende. De kamers waren boven verwachting ruim en zeer rustig gelegen. Uitzicht magnifiek! Geen hinder van de bovengelegen bungyjump en zipline.

teleurstellend
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

kamer slecht klein voor een "suite" ontbijt geen idee hebben het risico maar niet genomen ontbijt is uitbesteed aan een pannekoekhuis op de pier of wordt bezorgt op de kamer tussen 09 en 11 ??? bovendien waar zou je het moeten eten op de kamer met slechts 1 stoeltje en verder niets dus maar besloten in het kurhaus te gaan ontbijten bed niet schoon bedsprei voorzien van meeuwenstront de kussens vol sporen van ......... maar denk wel te weten wat (bha gatver) niet werkende airco eerst helemaal niet na 2x bellen een monteur langs geweest werkte de airco wel maar zo goed dat het 15 graden werdt en met geen mogelijkheid warmer zelfs met de thermostat op 23 uiteindelijk de moet maar opgegeven kortom echt nooit meer

locatie

Perfecte locatie 👍
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Miste een afstandsbediening en extra kussen 😊

Alles De locatie Schoonmaakpersoneel zeer vriendelijk Terras/balkon All inclusive Inchecken zeer vriendelijk Bubbelbad Uitzicht

Een aanrader voor wie wil genieten van direct uitzicht op zee.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

In badkamer werd alles kleddernat, muurtje te klein. In toilet geen wasbak en kraantje om handen te wassen. Stoelen op balkon erg hard en voor oudere mensen moeilijk uit te komen.

Kamer boven de zee. Het uitzicht was fantastisch. Wij wilden vanaf het balkon 's avonds de zon in de zee zien zakken; dat hebben we zeker kunnen zien. Onder het genot van (gratis) drankjes uit de koelkast. Goed ontbijt, ruim voldoende. Goede warme douch met goede straal.

Het uitzicht.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De televisie functioneerde meerdere keren niet. De beveiliging is in de avond gekomen om de tv te maken. De stop van het bad functioneerde niet. Men moet zonder dienblad op bed ontbijten of buiten of het zitje waardoor je scheef moet gaan zitten. Het zitje buiten was niet erg comfortabel. Als men in de avond van de pier af wil of op wil moet men de beveiliging bellen zodat deze mee kan lopen.

Het uitzicht. De lokatie.

Unieke lokatie!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Door regen kon het ontbijt niet op het balkon worden genuttigd. In de kamer echter maar één stoel en een (te) klein tafeltje. Daardoor viel het ontbijt letterlijk in het water; jammer!

Unieke lokatie!

Onpersoonlijk en zielloos
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Je betaalt hier vooral voor de bijzondere locatie. Onze ervaring was erg teleurstellend. Het geheel is onpersoonlijk en zielloos: van de receptie vooraan de pier tot aan de vlek en het brandgat in het beddengoed. Ga hier niet met hoge verwachtingen heen en doe het alleen voor het uitzicht op zee. Verder is het zeer matig, zeker voor deze prijs.

Uitzicht

• Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Best een eind lopen met tassen

Ontbijt was super alleen jammer dat er geen koffie bij zat Bed lag héérlijk met een mooie sterrenhemel Leuke kamer met bubbelbad Hele mooie uitzicht op zee

• Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het fantastische uitzicht, met de zee onder je balkon en de erg mooie kamer, lekkere bedden en goedgevulde mini bar zorgen voor een heerlijk nachtje weg.

• Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Ik had gezien de foto s de kamer groter verwacht ( suite 1) Kamer is verder top De entree vanaf de pier is zo n contrast met vergelijking de Suites. Als je binnen in de suite bent kun je je niet voorstellen dat dit bij de pier hoort. .

Suite boven de zee. Vrije uitzicht en rust. Kamer was schoon en smaakvol ingericht. Ontbijt was prima Personeel van de piersuites waren erg vriendelijk en behulpzaam

Hebben we heerlijke dagen gehad, zou deze locatie iedereen aanraden!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Er was nooit ergens personeel te bekennen. Moesten altijd (soms tot 4 keer toe) bellen om iemand te woord te staan en dan duurde het ook nog eens 20 minuten. Daarnaast zou het leuk zijn als de terrasjes iets meer aangekleed zijn (misschien nog een ligstoel? Kussentjes?). Het is zulk mooi uitzicht maar je zit niet heeeel lekker buiten.

Op de bovenstaande dingen na was het verder een fantastisch verblijf. De kamers zijn prachtig ingericht, adembenemend uitzicht. Echt even een luxe momentje. We hebben super weer gehad (26 graden en zon) dus al met al hebben we echt wel genoten.

Adembenemend, overweldigend, 1 met elementen uit de natuur
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De stoelen die buitenstonden waren te laag. Hoe heerlijk is het om buiten comfortable te zitten. We misten verder een extra stoel in de kamer en een klein tafeltje. De knop om bad te sluiten werkte niet goed........... We hadden graag wat meer spa blauw flessen gehad. Maar dat is persoonlijk

Absoluut het uitzicht op zee: >In bad met uitzicht op zee > bed met uitzicht op zee De sterrenlamp vonden we ook geweldig.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prachtig uitzicht, heel rustige sfeer terwijl de deukte in...

Alles beviel

Prachtig uitzicht, heel rustige sfeer terwijl de deukte in enkele minuten op te zoeken is. Minibar inclusief, schone kamer en hele goede service. Bed slaapt heerlijk en het bad en de douche zijn geweldig

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, inclusief minibar...
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De pier doet wat vervallen aan, echter de suites zijn uitstekend.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, inclusief minibar wijn,bier, etc. en goed ontbijt op mooi/moderne kamer.

Was een super weekend in deze mooie accomodatie met vriendelijk persoon in een mooie badplaats
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Ontbijt is super, maar geen tafel aanwezig, dit op bed eten, voor ons geen probleem maar kan lastig zijn.

Kamer waren zeer mooi ingericht en een top uitzicht op de zee. Minibar, tv etc waren positieve aanvulling

Prachtig uitzicht!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De receptie is vooraan de pier, dit staat nergens aangegeven. Wellicht een idee om dit in de bevestiging te noteren! Een bord met deze informatie bij de toegang tot de Suites is handig!

Prachtig uitzicht!

uitzicht - super bed - heerlijk bad
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

dat je steeds door die geurige foodboulevard dient te gaan - als het regent en je daarom niet over het dak wandelt. De kamer boven zee is zalig! en het geluid van elke golfslag hoort erbij. Voor de televisie aan de praat te krijgen had je een doctoraats diploma telecom nodig.

uitzicht - super bed - heerlijk bad

Een mooie kamer op een geweldige locatie.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Voor deze prijs verwacht je net wat meer luxe. De tv werkte matig. 2 afstandsbedieningen en als je een verkeerde knop in had gedrukt lukte het niet meer om tv te kijken. De badstop werkte niet . Was al bekend maar werd niet aan ons gemeld. En er klinkt een heer hard geluid en gebonk overdag van een waterleiding lijkt het.

Een mooie kamer op een geweldige locatie. Leuk dat de inhoud van de minibar gratis is. Je waant je op een luxe cruiseschip.

Een leuk verblijf,...
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Geen opmerkingen alles was prima

Het uitzicht in de kamer is top,... Alles zou nog beter kunnen zijn als er roomservice zou zijn.Zodat je van je eigen balkon wat kan eten! Mss een klein tafeltje waar je je ontbijt kan eten.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Mooie kamer met prachtig uitzicht over zee.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

TV signaal kwam niet goed door. Is niet het belangrijkste, maar zou standaard goed moeten werken.

Mooie kamer met prachtig uitzicht over zee. In de ochtend wakker worden met uitzicht over zee is heel bijzonder. Kamer heeft de luxe die bij de locatie past.

Helemaal top
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Jammer dat er geen kussens voor het houten stoelen buiten aanwezig waren.

De kamer was super. Heel schoon en compleet. Het uitzicht was ook super zo over zee heen. Helemaal top

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Gewoon super!!!!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De ramen waren wat aangeslagen, wat het uitzicht van binnenuit iets belemmerde. Helaas geen melk bij het ontbijt.

Het uitzicht, de locatie, de faciliteiten.

Mooie hotelkamer met fantastisch uitzicht!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De badkamer ziet er net als de rest van de hotelkamer hartstikke mooi uit, maar de douche is wel onhandig qua wateroverlast. Het muurtje is net iets te kort om het wat droger te houden...

Het fantastische uitzicht!

We komen zeker nog eens terug in de zomer !
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De pier geeft een rommelige vuile indruk, niet afgewerkt, kapotte vloeren, te weinig vuilnisbakken...Afwerken en opruimen is de bootschap !

De kamer, de rust, bad, locatie is TOP !

Fijn verblijf maar wat prijzig voor wat je krijgt. Wel een unieke ervaring.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Voor deze prijs mag er wel ontbijt bij zitten en verwacht je dat alles picobello is. Helaas werkte het bad niet optimaal, ook niet na meerdere malen reclameren. Als je onder de stortdouche staat wordt alles nat omdat het muurtje veel te kort is. De minibar was heerlijk maar zou ook wel een chipsje of nootje in mogen.

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Op het vasteland en op de oneindige zee tegelijkertijd...onmogelijk? NEEHOOR!

het weer.....

De overnachting was een kado voor mijn ouders. Ze waren totaal verrast dat er een hotel op de Pier was en dan die kamer... het lijkt wel een luxe cruiseboot (ook vanwege het oneindige zee-uitzicht). Vantevoren aangegeven bij hotel dat het een kado was, en jahoor, de receptioniste ging hier helemaal op inspelen, ook dat maakte dat het zo'n fantastische ervaring was en is!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Bijzondere locatie voor een romantische overnachting
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Uitzicht en de faciliteiten overtroffen mijn verwachtingen. Zo'n bijzondere locatie voor een romantische overnachting. Gebruik van de minibar en koffie/thee inbegrepen is zo'n fantastische service.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Genieten boven de zee.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

In principe was alles naar wens en hebben we ontzettend genoten. Wij hadden alleen last van luidruchtige buren die blijkbaar meerdere kamers hadden geboekt en tot 's nachts 3 uur met deuren sloegen en nogal veel geluid maakte. Op zulke momenten mis je toch een receptie.

Mooie kamer, waar je vanuit bad een prachtig uitzicht over zee hebt! Het personeel is ontzettend vriendelijk en je loopt zo de gezelligheid op de Pier op. Een unieke ervaring in Scheveningen!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

dubbel gevoel, het een was goed en zoals eerder genoemd vielen er ook dingen tegen.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

het ontbijt viel tegen. we waren met zijn tweeen en er waren 3 croissant en drie bruine bollen voor 2 personen. We hebben s avonds een uur zonder stroom gezeten, geen elektriciteit, heel erg vervelend, gewoon in het donker gezeten!! Dit aangegeven bij de receptie, maar ja daar doen ze niets mee.

de kamer was mooi en schoon en het uitzicht was erg mooi.

Absoluut de moeite waard om een keer in geslapen te hebben
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het was helaas geen jacuzzi maar een jetstream en was ook relatief klein. Het ontbijt was uitgebreid maar was nou niet het bedrag waard wat je ervoor hebt betaald. De in en uitchecktijden zouden wel ruimer mogen aangezien je om 15:00 pas kan inchecken en alweer om 11:00 uur de kamer uit moet zijn. Dus je hebt maar 20uur de kamer tot je beschikking. En dat is voor de prijs een beetje kort.

De locatie op zichzelf is echt bijzonder. De Sterrenhemel was een leuke bijkomstigheid. De badkamer was was mooi en het was een uitgebreid ontbijt.

zeer matig
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Ik had geboekt via de site. De verwachting was hoog. Mede door de site werden wij nieuwsgierig en vonden het bijzonder om boven de zee te kunnen slapen. Wij gingen onze trouwdag vieren samen met de kinderen. 3 kamers gehuurd. Als je de site mag geloven kan je ontbijt erbij boeken. Dit kan inderdaad voor 17,95 pp per nacht, roomservice. Het zou pas om 9:15 uur bezorgd kunnen worden Behoorlijk aan de prijs maar leek ons makkelijker anders moesten we eerst een eindje lopen voordat er ergens ontbijt te krijgen was. (hadden we dat maar gedaan) we werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en naar onze kamers begeleid. In het halletje rook het naar rioollucht, maar we waren nog niet binnen... De kamers waren redelijk maar geen wauw gevoel. prachtig uitzicht, helaas waren de ramen niet schoon, natuurlijk aan zee worden deze snel vies,maar je kon duidelijk zien dat er schoongemaakt was tot waar diegene bij kon. de prullenbakjes waren smoezelig. de vloer van kamer 3 bleef nat, lijkt of daar iets mis mee is. als je erop loopt komen het sop uit de vloer.(doorgegeven aan receptie) De vloer in de kamer was koud(misschien slofjes neerzetten?) Het ontbijt was slecht. Kwam wel rond 9:00 uur dus iets vroeger dan ze hadden gezegd, maar voor die prijs hadden we beter ergens kunnen gaan ontbijten. de 1e dag kregen we een eitje(half gekookt en flubberig)er zat ontbijtkoek in over de datum het ene pakje zelfs dik een maand!!, boterkuipje over de datum, smoothie uit een pakje, beleg in folie maar datum onbekend. de 2e dag om 9:20 uur,geen eitje en zelfde laken een pak. Nespresso app,de koffiemelk die er stond was over de datum.(in ieder geval op kamer 5) als je onder de douche staat is heel de vloer nat, dus de volgende moet goed uitkijken dat die niet uitglijdt. al met al is de prijs veel en veel te hoog voor deze kamers.

Prachtige locatie met een super service!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Klein minpuntje is dat de kraan (een beetje) lekte en het plafond had ook waterschade. Zelf geen last van gehad maar wellicht wel dat het de vloer beschadigd

Prachtige locatie met een super service! Goed gevulde minibar, heerlijke whirlpool en het prachtige uitzicht natuurlijk waar je van kan genieten vanuit de whirlpool of op het grote balkon. Mooie sterrenhemel nagebootst boven het bed en een heerlijke regendouche nog. Ideale plek voor een romantisch dagje en ga vooral niet te veel ondernemen als je deze kamer hebt voor een nacht maar geniet met je geliefde.

Fantastisch, boven verwachting!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De receptie komt niet overheen met de luxe van het verblijf

De kamer was fantastisch, ontbijt nog uitgebreider dan verwacht en erg vriendelijk personeel!

Prachtige lokatie, top accommodatie na uitvoering van verbeterpunten.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Algemeen onderhoud, klemende terras deur, niet bereikbaar ventilatie rooster hadden windkracht 7 buiten en bij het heerlijke bubbelbad waaide het!!! Er werd ons geadviseerd ontbijt op kamer te nemen maar er stond maar 1 stoel en een wiebelig klein tafeltje ter grootte van 1 bord!!! Hebben toen maar het bed gebruikt als tafel. De beloofde smooties en boter voor de broodjes waren niet aanwezig beetje slordig voor deze accommodatie.Ook roerlepeltjes voor bij het koffie apparaat waren niet aanwezig maar daar kun je ook de achterkant van je tandenborstel voor gebruiken. Al met al een geweldige ervaring zo boven het water wij zijn zeilers en konden nu genieten van het water zonder te varen. Als tip ter verbetering, ken je doelgroep stuur aan op perfectie voor je accommodatie en controleer dit ook als management zodat deze lokatie bij elke review een dikke 10 ontvangt want aan de lokatie ligt het niet.

De lokatie en zeezicht

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Echt een uitje!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Om een beetje gezellig te ontbijten moet je wel improviseren. Temperatuur op de kamer was 's avonds nogal laag.

Locatie en uitzicht zijn top. Bubbelbad en ruim terras heel fijn.

Uniek, leuk, fijn!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Wij zaten in suite 5, waar duidelijk een probleem met de riolering is. De kamer ruikt daardoor niet super fris, en je hoort putjes leegtrekken bij het leeglopen van het bad.

De ontbijtmand die aan de kamer geleverd wordt is zeer compleet. De kamer is netjes, en het lovers arrangement zeker de moeite waard. In whirlpool kunnen zitten in je slaapkamer met zicht op zee is iets uniek, wat zeker de moeite waard is!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

• Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Ik had de kamer iets groter verwacht, omdat het beschreven wordt als een suite op de site.

Uitzicht is geweldig, gratis mini-bar, bubbelbad op de kamer

Heerlijke genoten.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Helaas was het parkeren erg duur en nog een aardig stukje lopen naar het hotel. Ook zijn we langs de receptie gelopen, was voor ons nogal onduidelijk waar die was.

De kamer was geweldig. Het bad met uitzicht op de zee was schitterend en de sterrenhemel boven het bed was een geweldige bonus!

• Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Stond nergens waar je je moest melden ,door de drukte compleet voorbij gelopen

Diverse mails gestuurd voor bijboeken van ontbijt en een keer per telefoon maar nooit goed gekomen

Een echte aanrader voor een speciale gelegenheid!!!

Kan niks verzinnen

Prachtige locatie. Vanuit de kamer ruim zicht op zee door de vele ramen. Heerlijk en comfortabel bed, douche. Vanuit bad uitzicht op zee. De minibar was rijk gevuld met o.a. een heerlijke proseco en-witte en rode wijn. Ontbijt op de kamer maakt het compleet. Echt een aanrader voor een speciale dag. Wij waren beide jarig.

Prachtige lokatie maar ietwat ver van alle faciliteiten. Erg duur.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Koffiezetapparaat was stuk. Bed en kamer klein. Je moest bellen als je na 22 uur je lokatie weer inwilde. Beetje afgezonderd van iedereen. Prijs Erg hoog in vergelijking wat je krijgt.

Lokatie prachtig. Keurig verder. Verlichting in kamer mooi. Leuke details zoals de sterrenhemellamp. Keurig schoon. Uitzicht prachtig aan zee.

Romantisch avontuur op een speciale locatie.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Ik had geen borden bij ontbijt, maar lag meer aan restaurant. Misschien thee voor de liefhebbers, maar dat was voor mij geen misser. Ik drink koffie en er was genoeg wijn, bier en water dus eigenlijk viel niets mij tegen!!!!

Locatie met eindeloze uitzicht op de zee. Het ontvangst van de receptioniste en alle mailcontact voor de overnachting zelf. Ontbijt kon als roomservice gebracht worden. Top!

Beste uitzicht van Scheveningen
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Vanaf parkeergarage Kurhaus (door de sneeuw) best een stukje lopen met de bagage maar door de locatie is dit niet anders op te lossen. Ontbijtje inclusief bij deze kamerprijs zou best mogen. Er was maar één stoel (de andere stond defect op de gang).

Locatie uitmuntend (wel oordopjes mee bij storm; de zee kan flink tekeer gaan). De "sterrenhemel met vallende sterren" boven het bed nog nooit eerder gezien; geweldig! Gratis gevulde mini bar incl 3 flessen wijn helemaal goed. Bubbelbad in kamer fantastisch. We hebben het echt heerlijk gehad.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Zalig !
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De kamer is super. Prachtig uitzicht. Heerlijk gewandeld. In het reuzenrad. Ontbeten op de boulevard. Restaurant Zuid gezellige entourage. Aanrader: eten bij Sumo.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

verblijf prima! op gang van zaken ontbijt na
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Onduidelijk of er wel of geen ontbijt bij de prijs was inbegrepen,medewerkers wisten het ook niet. Ontbijt eerst betaald, door navraag van de medewerker kregen we geld weer terug, met de verontschuldiging dat ze zich hadden vergist. Smiddags kreeg ik een mail met de mededeling dat ik nog een bedrag open had staan voor het ontbijt! Beetje vreemd. Na de gang van zaken gemeld te hebben bij de manager zouden we korting krijgen. Tijdens weekend weg wil ik me niet met deze zaken bezig houden!

De lokatie

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Unieke locatie met ‘zeezicht’ zoals ‘zeezicht’ bedoeld is!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het is best een stukje lopen allemaal met je bagage. Eerst van de parkeergarage naar de pier (5 tot 10 minuten). De receptie is voor aan de pier en dan moet je uiteraard naar het einde van de pier voor je suite. De dame van de receptie liep met ons mee maar bood niet aan iets van de bagage over te nemen. Een bagage kar was handig geweest of een aanbod om mee te rijden met een soort golfkarretje. Die reden daar ook op de pier. Je hoorde af en toe de buren praten in de kamer. Niet verstaanbaar maar toch wel. Verder geen last van gehad overigens.

Het is natuurlijk een fantastische locatie. En het uitzicht was ondanks het slechte weer geweldig! Het terras heel erg ruim! Super dat de minibar zo heerlijk gevuld is en inclusief in de kamerprijs. Het bubbelbad en bed waren gewoon goed de regendouche ook heerlijk. Zelf was ik ook nogal weg van het sterrenplafond. Prima airco.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De kamer met veruit het spectaculairste terras die ik ooit boekte aan de kust!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

The staff is very helpful*. The rooms have an outstanding view. A very clean and nice room. I would recommend this place to anyone who travels to Den Haag/ Scheveningen. * special thanks to Daphne for her follow-up

Heerlijk overnacht onder een sterrenhemel met ruisen van de zee.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Jammer dat de afsluitstop van de jacuzi niet werkte, had me verheugd op een bad met uitzicht op zee. Het kluisje zou wat hoger in de kast geplaatst kunnen worden, nu staat het onderin en moet je op je knieen op de vloer om het te gebruiken. Voor oudere mensen niet fijn.

Prachtige kamer, smaakvol ingericht met schitterend uitzicht op zee. Slapen onder een sterrenhemel met vallende sterren, heel bijzonder. De gratis mini-bar is ook heel plezierig, lekker prosecco drinken op het terras. Nog een pluim voor housekeeping, alles was superschoon. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Uniek
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

De Pier Suites is een droomlocatie! Wat een pareltje. Suite 2 is ruim van opzet. Inrichting is mooi, zonder te overdrijven. Prachtig uitzicht, vanuit de jacuzzi. En dan... gratis minibar!!

Lekker uitwaaien en relaxen met een prachtig zicht op zee.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Bubbelbad op de kamer met zicht op zee was wel leuk. Een gratis minibar met prosecco, wijn, bier en frisdrank vondne we ook top! Het ontbijt kost €17,5 euro, wat relatief veel is, maar je krijgt er dan ook waar voor je geld.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Pier Suites