Beoordelingen over Hotel De Prins 3-sterren

Rijksweg Zuid 25, 6131 AL Sittard, Nederland

#5 van de 6 hotels in Sittard

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Fijn hotel

Er viel ons niets tegen het was wat we ervan verwacht hadden

De bedden waren comfortabel het ontbijt was prima de gastvrouw bleef alles goed aanvullen

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima voor een overnachting. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Het was erg warm op de kamer. Ramen openzetten gaat niet in verband met druk verkeer. Kamers zijn gehorig. De inrichting van het hotel is allemaal wat gedateerd.

Centrale ligging, vriendelijk ontvangst. Goede bedden en grote schone badkamer.

Goed voor een nachtje.

Douche was een aanfluiting. Bijna geen waterdruk.

Goed voor een nachtje. Vriendelijke managers. Redelijke kamer (senior). Redelijk modern ingericht. Niet veel parkeerplaatsen voor de deur, in de omgeving betaald parkeren. Nabij centrum en station.

De badkamer met toilet heeft geen deur.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer met toilet heeft geen deur. Douchen doe je in het bad maar door het schuine dak kun je dan niet staan en douchen tegelijk. Er is in de nacht geen personeel.

Niet voor herhaling vatbaar

- kamer viel tegen, klein - badkamer met een vouwgordijn ervoor wat er niet echt fris uitzag - douche was niet goed in te stellen qua temperatuur - prijs voor kamer en ontbijt aan de te hoge kant - gordijn hing los aan weerskanten (zag ik al eerder in staan in beoordelingen, maar dat heeft mijn reisgenoot gefikst :-) , maar op het lichte gedeelte van gordijn ook erg vieze vlekken te zien

- bed was goed - ontbijt was redelijk, niet supergoed maar ook niet slecht

al bij al meegevallen
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamertje onder dak zou dringend geverfd moeten worden,zeer gehorig,ligt vlak aan druk kruispunt,stoppen en vertrekken autos.

Ontbijt goed,vriendelijk personeel.Veilige fietsstalling.

schone kamers met goed ontbijt, centrum op loopafstand, veel terrasjes met heerlijk eten en drinken

Er is geen gelegenheid om te eten, wel wat te drinken tot 23.00 (zonder muziek),

Het ontbijt is goed uitgebreid, de kamer groot en schoon, en aan te bevelen aan andere kijkers, de eigenaren zijn bescheiden en vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Dat het heel persoonlijk en gemoedelijk is.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het geluid van de straat kan voor sommigen hinderlijk zijn.

Dat het heel persoonlijk en gemoedelijk is. Het voelt huiselijk. Het personeel weet waar het mee bezig is en is bijzonder behulpzaam en vriendelijk.Heel prettig om te verblijven en dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Een matig hotel zonder enige faciliteiten.

Douchen in het bad :-( Voor een enkele nacht stoppen ze hier ook op de derde verdieping ( geen lift ) Slecht advies voor restaurants in de buurt.

Een matig hotel zonder enige faciliteiten. De fiets of motor kan in een afgesloten buiten ruimte.

Voor verblijf van een nacht goed te doen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed kan beter iets verder van de ramen worden gezet, bij uitstappen zit je met je benen in de gordijnen. Verder waren de schuifdeurtjes van de douche aan de binnenkant niet schoon te noemen.En de warmwatervoorziening van de douche is wel wat veroudert en toe aan verniewing thermostaat bijvoorveeld.

De kamers zijn niet groot maar voldoende om de nacht door te brengen.

Aanbevelendswaardig

Niets, alles naar behoren. Oud pand in het centrum wat te merken is aan de ondervloer en van hout en de waterdoorstroom van etage 2 via etage 1 is bij douchen hoorbaar.

De locatie vlakbij het station en het centrum. De vriendelijkheid vh personeel. Ontbijt uitstekend. En keurige inrichting van de kamer. Goed bed en uitgerust weer op.

Schone kamer, ruim, uitstekende bedden en badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was matig, voor 10 euro afbakbroodjes die hard en taai waren, matige koffie, overrijpe bananen.

Schone kamer, ruim, uitstekende bedden en badkamer.

Prima hotel voor een weekendje weg
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Prima hotel voor een weekendje weg! Ruime kamer, goed bed. Enige nadeel(tje) was douchen in de badkuip... verder alles oké! En dat alles voor een schappelijke prijs!

Ontbijt had veel beter gekund, uitgedroogd brood. Airco was heel hard nodig, ontzettend benauwd. Raam kon i.v.m. druk verkeer niet open.

Aardig personeel. redelijk te belopen naar centrum

Kamer en badkamer zijn van standaard grootte.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen airco op de kamer. Met deze warme (hete!) temperaturen was dit minder aangenaam. De uitbater had een waaier voorzien. Drankjes in de bar zijn misschien wat aan de hoge kant?

Kamer en badkamer zijn van standaard grootte. Uitbater is behulpzaam en vriendelijk. Hij komt professioneel over. Het hotel is netjes en proper. Onze elektrische fietsen konden we langs het hotel, op een opgesloten plek veilig opbergen (overdekt en niet overdekt). Ontbijt was prima (eieren, geen spek, vers fruit). Locatie: hotel ligt op 5 à 10 min. wandelen van het centrum.

OK voor één nacht.

Het was oncomfortabel warm. De fan deed wel z'n werk maar het raam moest ik wel dicht laten ivm het lawaai van het verkeer. Ik kan niet zeggen dat ik uitgerust wakker ben geworden. Het croissantje dat ik 's ochtends had, was opgewarmd maar zeker niet vers. Dat was jammer.

Dit hotel had ik last-minute geboekt. De ontvangst was vriendelijk en er werd gelijk gezegd dat, mocht het nodig zijn, er een fan geplaatst kon worden. Dit was meer dan nodig en nadat ik dit had aangegeven was er binnen een kwartier een fan op de kamer. Ik had een 1 pers. kamer op de 1ste verdieping (#20), met een 1 per. bed, bureau+stoel en tv. De badkamer had een bad/douche combinatie, wc en wastafel. Het ontbijt was ok. De ligging van het hotel tov het station is perfect. Binnen 5/10 minuten lopen ben je er.

Alles wat schoon en netjes.

Er was een bad met douche erbij in, maar geen douchegordijn. Ontbijt was minimaal aanbod. De kaiserbroodjes en croissants waren veel te droog (en wij waren er twee dagen). Wel werd alles goed bijgevuld zodra iets op was.

Alles wat schoon en netjes. Mooie kamers. Goede bedden. Veel opbergruimte. Vriendelijk personeel. TV met veel zenders.

• Kleine Tweepersoonskamer

Was wel heel erg krap allemaal. Badkamer had hoogte van 180(?) cm. De prijs voor deze kamer lag wel aardig laag, dus we klagen niet.

Goede lokatie.

Geen airco, douchen niet ideal en een beetje gehorig. Gezien de prijs en de andere review is dit echter binnen de verwachting. Prima hotel.

Goede lokatie.

Fijne overnachting in een geweldig hotel !

Met douchen moet je in het bad staan, niet echt comfortabel.

Ik had een eenpersoonskamer gereserveerd, maar door omstandigheden kreeg ik een juniorkamer met een tweepersoons bed!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

De ventilatie!!!!! Het was deze week BLOEDHEET op de kamer. De veel te kleine raampjes konden maar een heel klein beetje open.( 10cm) Het koelde totaal niet af, waardoor ik slecht geslapen heb!!!. En het was wennen aan het lawaai buiten tot ongeveer 02.00 uur. Om 04.00 begon het weer

De douche ruimte beviel mij het beste. Elke dag waren er keurig nieuwe handdoeken. De prullenmand was elke dag geleegd. Alleen de douche IN het bad was wat onhandig en glibberig.

Tegenvaller

Er was slecht schoongemaakt. Kamer was bloedheet zonder airco. Bij het onbijt zaten op alle vensterbanken vieze beestjes die ook over de tafels liepen. Achter de gordijnen lagen etensresten op de grond waar de beesten op af kwamen. In 1 keer mijn hele eetlust weg... gatver!

Locatie is top. Je wandelt zo het centrum in en ook het station is slechts een paar minuten lopen.

Voldoende
    • Kleine Tweepersoonskamer

het hotel heeft maar een stuk of 6 eigen parkeerplaatsen. Houd er rekening mee dat er niet voldoende parkeerplaatsen zijn en dat je betaald moet parkeren (kosten: 5 euro per dag). Kamers zijn erg gehorig.

Goede bedden, vriendelijk personeel

We kregen een duurdere kamer zonder bij te hoeven betalen.

Geen klachten!

We kregen een duurdere kamer zonder bij te hoeven betalen. Omdat deze een verdieping lager lag, en hij zag dat ik niet zo goed ter been was. Dat noem ik nog eens mee denken, scheelde toch een trap. Er was nl. geen lift en er waren 2 verd.👍🏼

Parking te klein

Op de gratis privé parking was plaats voor 7 wagens (er zijn 30 kamers), dus het werd betalend parkeren een heel eind uit de buurt. Ontzettend veel nachtlawaai (druk kruispunt) en de kamer was bloedheet, dus ik moest het raam laten open staan. Weinig geslapen dus. Hotel kan ook opfrissing gebruiken (maar dat verklaart waarschijnlijk het lage prijskaartje)

De vriendelijkheid van de mensen, goede WiFi

Geluidsoverlast van verkeer.

Geluidsoverlast van verkeer. Slechte luchtkwaliteit. Benauwd. Vies luchtverfrisser luchtje. Geen deur voor de badkamer/toilet. Schimmeltegels in de badkamer. Versleten vloerbedekking. Zeer basic ontbijt. Weinig parkeerplaatsen.

Prima overnachting in een charmant hotel

Het was erg warm en er was geen ventilator. Ramen konden wel open maar dan hoorde je gelijk geluid van de straat. De douchekop had beter aan het einde van het bad kunnen zitten dan in het midden vanwege water wat over het bad heen gaat en op de vloer terecht komt.

Een mooie ruime kamer met een goed bed, fijne opbergruimte voor bagage en prettige verlichting.

Verouderd hotel met onpraktische badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Badkamer, douchen in bad, zonder gordijn/glas, waardoor hele badkamer nat. Veel te warm, raam kon niet open want dan zat je in de herrie van de afzuiging / centrum. Ontbijt was mager / niet bijzonder (ben beter gewend in hotels met gelijke prijs) . Te hoge waardering mijns inziens.

Ligging, gratis parkeren in centrum. Gratis goede wifi.

Voor een kort verblijf praktisch en goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel was letterlijk tot 16 uur dicht, dus we konden niet alvast onze bagage daar neerzetten. Misschien stond dat op de website maar dat hadden we vooraf niet gezien. Parkeerplekken van hotel zijn wat schaars. Ondanks verzoek tot rustige kamer hoorde je door de enkele beglazing toch de auto's rijden. We kwamen echter zo laat naar het hotel dat er nauwelijks verkeer was. Dus we hebben er geen last van gehad in de nacht.

De bedden lagen heerlijk. De ligging vlakbij het centrum. Personeel/eigenaar bij het inchecken was vriendelijk en behulpzaam. Bad in badkamer. Prijs/kwaliteit verhouding was ok (maar junior kamer is klein, dat wisten we echter van te voren dus kun je je er op instellen)

Eenvoudig maar dik in orde

Douchen in bad zonder douchegordijn. Kamer was wat klein.

Eenvoudig hotel, maar het is schoon en hebben een prima ontbijt. Voor het geld echt meer dan goed.

Voor de prijs goede overnachtingsplek
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine kamer aan voorzijde bij warm weer en raam dicht veel te warm/benauwd en bij raam open veel last van het drukke verkeer

Ligging tov centrum, gratis parkeren, uiterst vriendelijke ontvangst, ontbijt

Fijn hotel op steenworp afstand van het theater.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Een airco op de kamer was fijn geweest, in de bar mag iets meer keuze zijn qua drankjes en snacks. Verder geen minpunten. Niet ontbeten dus geen oordeel over ontbijt.

Schoon en vriendelijk personeel

Zeer matige accommodatie, vriendelijk personeel, makkelijk parkeren.

De "comfort" kamer 25 was zo ongeveer de kleinste die ik ooit in mijn leven heb gehad. 2 bij 4 meter, of zoiets.In de vloerbedekking zaten vlekken. Het was er erg benauwd, mede vanwege het mooie weer natuurlijk. Ook was er geen lift. Alles deed nogal gedateerd aan.

Parkeren bij het hotel. Personeel was best vriendelijk. Douche en toilet waren OK. Ontbijt was goed.

Ik heb erg kort en onrustig geslapen vanwege de warmte en verder zittend in bad 'gedoucht'.

Grootste minpunt: de douche hangt boven het bad en er is geen gordijn of scherm. Het is dus onmogelijk om staand te douchen zonder de badkamer in een zwembad te veranderen. Verder was de kamer bloedheet, er was geen airco en het raam kon niet op de kantelstand (was defect). Heb het raam dus maar gewoon opengezet, wat geen prettige gedachte was vanwege het platte dak naast het raam.

Ontbijt was prima, personeel vriendelijk - met name 's avonds.

Centraal gelegen, vlakbij binnenstad, vriendelijk personeel,...

Badkamer echt verouderd, koud water was lauw, niet erg schoon (vuile voegen, veel oranje-bruine aanslag op douchedeur, langs voegen en randen). Kamer prima, maar erg gedateerd, oa met mededelingsbrieven uit 2006/2008 (over rookbeleid, renovatie). Ontbijt: keus genoeg, maar niet alles even vers/fris (fruit, kipfilet) en er liep een muis door de zaal.

Centraal gelegen, vlakbij binnenstad, vriendelijk personeel, prima bed

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Beetje oude kamer, maar kraakhelder en heel vriendelijke medewerkers. Uitgebreid ontbijt; werkelijk niets mis mee!

Kansloos hotel. SLECHT!

Het plafond is 1.85 hoog, waardoor je niet rechtop kan lopen. Een eenpersoonsbed waar je bijna uit dondert. Hotelkamer aan de straatkant met veel verkeer en lawaai. Het is gewoon oude meuk waar veel te veel geld voor gevraagd word. Tover maar om in een studentenhotel voor twee tientjes per incl. ontbijt

Het gratis parkeren voor de deur. Zijn slechts 8 plaatsen.

Ok.

We hadden een kamer aan de straatkant en door de enkele glazen hoorden we natuurlijk alle geluiden op straat. Dat was wat minder.

Kamer was redelijk goed. Prima voor een nachtje.

Prima adres voor één nachtje voorafgaand aan werk bij Hogeschool Zuyd!

De nacht dat ik hier verbleef was het erg warm op de kamer, en ramen bleven niet goed open staan.

Prima bedden, uitstekende locatie nabij station (en Hogeschool Zuyd). Ontbijt redelijk.

Goed ligging, maar service kan beter
    • Kleine Tweepersoonskamer

zwak ontbijt voor de gevraagde 10 euro extra. Ik probeerde mijn ontbijt nog te redden door een spiegeleitje te bestellen (ik wilde zelfs bijbetalen), maar dat was duidelijk geen optie. 'Ik heb niets om te bakken, meneer', klonk het kordaat. Jammer, het gaat over ocharme een eitje!! Zulke details verpesten op dat moment mijn humeur... Service is de basis van elke overnachting, maar dat hebben ze bij De Prins nog niet begrepen.

degelijk hotelletje op wandelafstand van het mooie sittard. Mooie ruime kamer en -weliswaar beperkte- parking bij het hotel.

Uitstekend!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt had wel iets uitgebreider gemogen. Helaas was er geen lift, dus als je 2 hoog zit is het best sjouwen met je spullen, dat is wel een minpunt!

Personeel was erg vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding was uitstekend!

De vriendelijkheid en de gastvrijheid van het personeel is...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren lastig want overdag betaald parkeren en geen eigen parkeerterrein.

De vriendelijkheid en de gastvrijheid van het personeel is bijzonder aangenaam.

prijs/kwaliteit niet ok

Ontbijt, oude broodjes, slechte koffie getik van de verkeerslichten Matrasveren staken uit Geen douche - geen douchescherm te weinig parking : 5 plaatsen voor een hotel met 34 kamers

kussen was goed, genoeg spiegels, tapijt

Ontbijt wel gereserveerd en voldaan, maar op het moment dat ik weer weg moest voor werk ( 6:30) was er nog geen ontbijt

Prima en professioneel ontvangst

Goed en kort

Der zat geen deur in de badkamer en de douche was een vaag ding

Ontbijt was goed, lekker verse broodjes en genoeg keus, locatie was ook goed, niet ver van het centrum en gratis parkeren.

Goed verblijf om reden van deelname aan evenement maar niet voor langer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers zijn beperkt in ruimte en de badkamer was in een lage dakkapel waar wij niet rechtop in konden staan. De matrassen zijn aan het doorzakken en kunnen beter vernieuwd worden.

De kamers zijn schoon en keurig onderhouden.

Een bed op een prima locatie tegen een schappelijke prijs.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douche had geen douchewand dus de vloer van de badkamer werd erg nat.

De prijs en de ligging. Wij waren 1 nacht in Sittard vanwege een feestje. We hadden dan ook niet veel meer nodig dan een bed. Hiervoor was dit hotel (op loopafstand van de feest-locatie en een kleine kamer voor een schappelijke prijs) perfect.

De vriendelijkheid en hartelijkheid van de gastheer en de...

De vriendelijkheid en hartelijkheid van de gastheer en de dame die het ontbijt serveerde. Ik deed mee aan de kenndeymars (80km lopen). De start was om 05.00u en er werd speciaal voor die gelegenheid om 04.00u ontbijt geserveerd.

Voldeed aan de verwachtingen.

Ik moest al weer weg om 07:45 uur voor een reis naar het buitenland en kon daardoor niet ontbijten. Zelfs geen koffie kunnen drinken.

De kamer was uitstekend: comfortabel en schoon.

Goed verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Krakende vloeren en piepende badkamerdeur was vervelend. Kamer op drukke hoek. 's Morgens gewekt met tikkend verkeerslicht. Douche in bad is geen probleem, maar een scherm tegen waterballet zou dan toch fijn zijn.

Prima ontbijt, aardig ontvangst

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima op telefonische bereikbaarheid na
    • Kleine Tweepersoonskamer

Telefonische bereikbaarheid is erg slecht!!! Receptie was niet te bereiken, ook niet tijdens openingsuren.

Gezellige en wat ouderswets, goede bedden, ruime en schone kamer. Mooi servies bij het ontbijt.

Het ontbijt, ruime keuze maar vrij standaard. Ik geef de voorkeur aan minder keuze en dan wat luxer.

Prima kamer, prima service en zeer gastvrij ontvangst

Gezellig hotel met prima kwaliteit/prijs verhouding!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel er niets tegen. We waren verrast deze keer. Top hotel als u Sittard bezoekt of omgeving. Centrale ligging, gratis parkeren en fijn personeel.

Hartelijk ontvangst en konden ondanks late checkin die dag nog rustig iets drinken in het bar gedeelte. Prima slaapkamer - mooie prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke bedden. Temperatuur op kamer goed. In ochtend standaard goed Nederlands ontbijt met goede koffie of thee.

Nette simpele kamer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Had liever een douchecabine gehad dan staand douchen in bad zonder douchegordijn of scherm.

Inchecken ging uiterst snel en we kregen een nette simpele kamer aan de achterkant.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

We komen er nog wel een keertje terug.

Douchen in het bad is heel vervelend. Het bad was spekglad. Je moest je continue stevig vasthouden. Ik heb dat maar niet gewaagd. Een handdoek in het bad was de oplossing. Er was geen capucino te krijgen in het hotel.

Het ontbijt was goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Een goed hotel met prima personeel en goed ontbijt.

De receptie is tussen 10:00 uur en 16:00 uur gesloten. Vooral bij aankomst vind ik 16:00 uur vrij laat.

Zeer vriendelijk personeel. Prima kamer en goed ontbijt. Dichtbij het centrum van Sittard.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Blij dat ik er maar 2 nachten hoefde te verblijven

De kamer was heel klein en stonk Het lage plafon in de badkamer maakte het benauwd Geen lift en geen hulp voor het help met dragen van de koffers bij het uichecken

Goed waar je voor je geld
    • Kleine Tweepersoonskamer

naar de tweede verdieping met een wel erg steile trap

Klein kamertje en een klein ontbijtje voor een klein prijsje. Zag er netjes maar een beetje gedateerd uit. Prijs-Prestatie verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Hotel ligt een paar minuten van station Sittard af,geweldig...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer was jammer genoeg geluid ruchtig... alle straat verkeer is te horen. Had moeite om in slaap te vallen. Voor de rest hele fijne hotel

Hotel ligt een paar minuten van station Sittard af,geweldig met openbaar vervoer.je kunt van daar alle kanten op, Maastricht,Heerlen,Valkenburg.

Voldoende prima

Ik had last van mijn nek gekregen van de kussens van het bed helaas... Dus dat was even een tegenvaller de hele dag last gehad.

Goed ontbijt prima kamers.

Let op plafondhoogte 1.85cm op sommige kamers.

Pas op sommige kamers hebben geen stahoogte in de badkamer en grootste deel van de kamer ( nog geen 1.85cm plafondhoogte) stootte direct mijn hoofd. Er werd erg moeilijk gedaan over mijn eis voor een normale kamer. Uiteindelijk wel opgelost, vervangkamer was prima. (Geweigerd om daarvoor bij te betalen zoals eerder geeist.)

Uitstekende prijs-kwaliteit in het centrum van Sittard

De badkamer met bad heeft geen afscheiding of gordijn tegen het spatten, dus je moet voorzichtig douchen wil je de badkamer niet kletsnat maken. De kraan drupte en over de föhn zat afplaktape. Lijkt me iets dat simpel verholpen kan worden. Het is een oud pand, vandaar waarschijnlijk dat er enkelglas is. Je hoort her en der wat kraakjes van mensen die een verdieping boven je lopen. Maar dat wordt goed gedempt door de vloerbedekking en is ook wel weer charmant.

Heerlijk bed, zachte lakens, superzachte handdoeken, nette en mooie accommodatie. Goede verduisterende gordijnen. Ruimte om de wasbak om je spulletjes neer te zetten. Simpel maar goed ontbijt. Zachte vloerbedekking. Hartelijk en vriendelijk personeel. Gratis parkeerplaatsje voor de deur.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

waardeloos

de douche was waardeloos , geen constante temperatuur ,ging van steenkoud naar loeiheet en geen douchegordijn dus alles zeiknat. de beloofde parkeergelegenheid was vol en ook alleen geschikt voor kleine auto's.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Kamer aan de achterzijde heeft geen last van de drukke...

Persoonlijk heb ik voorkeur voor douchecabine (ipv douche in bad zonder scherm)

Kamer aan de achterzijde heeft geen last van de drukke kruising waaraan het hotel ligt. Prima ontbijt en vriendelijke medewerker. Beperkt aantal parkeerplaatsen bij hotel - parkeerplaats dichtbij.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Traditioneel hotel in centrum

Het hotel is overdag tijdelijk gesloten, dat is geen bezwaar maar wel handig om aankomsttijd bekend te maken.

Het is een traditioneel hotel dat onlangs een nieuwe eigenaar heeft gekregen en wordt gerenoveerd. Ik had een fijne kamer met een uitstekende douche, goed internet en het personeel was zeer gastvrij en vriendelijk. Zeer divers en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Eens maar nooit weer..

Erg lawaaiig doordat mijn kamer aan een druk kruispunt grensde en het gebruik van de badkamer van de buurman klonk alsof hij in jouw badkamer stond, slecht bed wat schuin afliep en de lakens roken naar stomerijlucht..

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ontbijt is eenvoudig maar prima.

Wc bril zat los, zeepbakje hing los, kitrand van het bad was beschimmeld, leidingen in badkamer over de muur en wand, 2 soorten vloerbedekking.

Ontbijt is eenvoudig maar prima.

Behalve het douchen prima verblijf!

plafond in slaapkamer is 1.85 m. Zelf ben ik 1.80. dat ging prima, maar wanneer je in bad moet douchen gaat dit niet. Ik moest door mijn knieën en met gebogen hoofd snel douchen. Ook geen douchescherm of douchegordijn waardoor alles nat wordt.

Incheck verliep soepel en snel. Ontbijt goed, kamer schoon en goed bed.

Vriendelijk, warm, en alles wat je nodig hebt, incl WIFI, is er. Dank

Ik had een stille kamer gevraagd maar hoorde het verkeer op de Rijksweg. Gelukkig vrij snel ingeslapen omdat ik vermoeid was en de matras uitstekend was.

Het heerlijk ruikende beddengoed en de hygiëne. Kamer was klein maar efficiënt ingericht

Prima hotel voor 1 nacht

De eenpersoonskamer is erg klein. Maar prima voor 1 nacht. Tv kijken is niet te doen op dit prehistorisch model, maar alle tv's worden deze week vervangen begreep ik.

Goed bed, schone kamer.

Een goed hotel op loopafstand van het historisch centrum van Sittard

het uitzicht op onze kamer. Doordat ik aan had gegeven dat wij een rustige kamer wilden, zaten wij niet aan de straat kant, maar aan de zijkant.

Het bed was heel goed en de kamer was gezellig en ruim, met knusse verlichting en een grote opberg kast

Vorstelijke bedden bij "de Prins"

Badkamer is echt gedateerd. Douchen in een badkuip zonder wand of gordijn waardoor alles nat en glad is. Niet meer van deze tijd.

Heerlijke bedden. Kamer was gezellig ingericht. Comfortabel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima voor 1 nachtje, niet langer.

Kamers hebben zeer laag plafond. Ik kon met mijn 2.02 lengte niet rechtop staan. Douchen was een ramp, ik moest gebocheld staan en zorgen dat niet alles nat werd. Water afwisselend warm en koud, afvoer traag en slecht. Gordijnen onder de vlekken, deurdranger van kamerdeur waardeloos. Kamer klein en benauwend (muren komen op je af) Spinnenwebben her en der (zelfs op centrale logo van hotel). E.a.heeft aandacht nodig.

Goede locatie, parkeren voor de deur (beperkt plaats), hotel met geschiedenis! Prima voor 1 nachtje. Prima bedden. Bediening vriendelijk, (dame in restaurant en receptie personeel). Prachtige oude elementen uit de jaren 30.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Goed voor één nacht, maar zoek voor langere duur iets beters.

Ook voor een éénpersoonskamer was dit echt te klein. Loopt zo over in de badkamer die beschikt over een bad waarin men kan douchen. Druk op het water matig. Inrichting is zeer ouderwets. Personeel is vriendelijk, doch niet alert. Bij aankomst de nota betaald, maar 's morgens nogmaals verzocht om te betalen. Administratief foutje. Het hotel is, zoals veel hotels in Limburg, niet meer in optimale staat. Dat maakt het verblijf draaglijk, zolang het maar voor korte duur is.

Vriendelijk personeel.

Vermoeiend

De rioollucht in de kamer. Ongevraagd is er de volgende dag een luchtverfrisser geplaatst, waardoor ik het gevoel had op een toilet te slapen en waardoor ik benauwd werd. De ramen open gezet maar aangezien de kamer aan de straat kant lag was het zeer onrustig en veel te veel lawaai om te kunnen inslapen. Ook al zouden de ramen dicht zijn, het enorme verkeers lawaai blijft hoorbaar. Al met al hele onrustige en vermoeiende nachten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Prins