Beoordelingen over De Rozenstruik 3-sterren

Denekamperstraat 15, 7631 AA Ootmarsum, Nederland

#2 van de 5 hotels in Ootmarsum

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

We hebben het hotel als zeer goed ervaren
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bed een beetje aan de smalle kant

Het was een fijne zeer nette kamer. Badkamer keurig schoon. Personeel vriendelijk. Gunstig gelegen bij het centrum Goede bedden

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Niet wat beter had gekund maar een aanrader , een waterkomer en een paar bekers op de kamer. En misschien voor zomers een dunner dekbed.

Mooie ruime kamer

Het hotel had een goede, centrale ligging (5 minuten lopen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer was niet schoon; er zaten spinnenwebben aan het plafond. De bedden waren erg hard. En daarnaast hadden wij uitzicht op het dak. Helaas was er ook geen airco met deze warmte.

Het hotel had een goede, centrale ligging (5 minuten lopen van het centrum). Het personeel was vriendelijk.

schone kamer en schone douche.

de ontvangst, terwijl we inchecken wordt er telefoon opgenomen en afgehandeld. er kon helaas geen ontbijt klaar zijn om 7 uur. Dat had ik bij de opmerking gevraagd, maar dat wordt niet gelezen. Ik had dus beter kunnen bellen. de kamer was erg warm, ook het matras voelde erg warm.

schone kamer en schone douche. de gastvrouw hielp met de koffer dragen de trap op. er is s avonds een lunchpakketje voor de volgende ochtend klaargezet in een koelbox omdat we om 7 uur nog niet konden ontbijten.

Prima plekje voor 1 nacht met heerlijk ontbijt!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Vloerbedekking zag er niet al te fris meer uit.

Kamers waren wat aan de kleine kant, maar voor 1 nacht prima. Bedden waren echt goed. Ontbijt was heerlijk, volop keuze.

Heerlijk ontspannend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was uitgebreid en lekker vers allemaal. Ook hebben we s,avonds heerlijk genoten van het diner in een gezellige ambiance. Het personeel was zeer professioneel,vriendelijk en behulpzaam. De straat was opengebroken wegens werkzaamheden aan de riolering,maar via een telefoontje aan ons werden we gedirigeerd naar een gratis parkeerplaats alwaar we opgepikt werden door de eigenaar van het hotel in een leuk golfwagentje. We hebben genoten van alle kunst in Ootmarsum,wat heeft geresulteerd in een aankoop van een kunstobject bij gallerij Yvonne Halema. Wil nog een extra compliment maken voor de kok. Groet Annelies en Marc. Doenrade.

Goed hotel aan de rand van het mooie stadje Ootmarsum met...

Goed hotel aan de rand van het mooie stadje Ootmarsum met veel kunst en horeca en goeie sfeer. (een bezoek waard).Goed/uitgebreid ontbijtbuffet,fietsenstalling achter het hotel.Een heel prettige prijs/kwaliteitsverhouding.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was de Denekamperweg opgebroken en was de toegang tot het parkeerterrein moeilijk toegankelijk. Het zou fijn zijn geweest als dat van tevoren aan ons was gemeld.

N.V.T.

Alles is ons heel goed bevallen heerlijk ontbijt en diner, schoon verblijf en zeer gastvrij vriendelijk personeel!!! Fijne tuin om in te relaxen en keurige ruimte voor de fietsen!

Het ontbijt was een lopend buffet en de koffie werd vers...

Het ontbijt was een lopend buffet en de koffie werd vers geserveerd aan de tafel, top om de dag zo te beginnen en na het ontbijt genieten van de omgeving rondom Ootmarsum (of et stadje zelf).

Top gezellig !!! Erg leuk!!!

We hebben een geweldig weekend gehad in het hotel, ontvangst, ontbijt, de bar, ons verassingsmenu in het restaurant !!! Top top toppunt van gastvrijheid 👍👍👍 we waren met 17 personen, niets teveel !!! Nogmaals geweldig leuk!!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor 1 nacht een perfect Hotel, Aardige eigenaar en personeel, Prima ontbijt! Mooie en goede locatie, Ootmarsum is een mooie stad met veel cultuur Voor meer dagen was de kamer iets te klein en we misten een waterketel om thee of koffie te maken.

Keurig net hotel. Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gemis aan waterkoker op de kamer voor thee of koffie.Trapgat: ik heb mn hoofd behoorlijk gestoten. Ontbijtbroodjes van slappe supermarktkwaliteit. Prijs-kwaliteit valt ietwat tegen.

Parkeergelegenheid bij hotel. Hotel op loopafstand van centrum.

voortreffelijk !!!!!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Cappuccino bij het ontbijt had alles helemaal af gemaakt.

zeer gastvrij ontvangst, wat een vriendelijkheid! Diner overtrof onze verwachting, super!!! En zeer leuk geprijsd.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik en mijn partner boekte een kamer voor een weekendje, om de carnaval van brabant te ontvluchten maar daar aangekomen was ook daar volop carnaval. wat ons toch wel even met de boeking had kunnen vertellen, de zaterdagavond was er geen mogelijkheid om te eten in het hotel. groetjes Ton

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Kort maar toch gezellif
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen scherpe aanbieding , die ik automatisch verwacht had van u gebaseerd op eerdere ervaringen

Het viel mij tegen, dat ik ter plaatse moest constateren , dat uw concurrent " Voordeeluitjes" alsmede een andere locale aanbieder t.w."Cityhotels Ootmarsum met beduidend lagere prijzen uit de bus kwamen incl 2 diners terwijl ons aanbod voor slechts 2 overnachtingen magertjes afstak ter info verschillen Voordeeluitjes € 75,00 per dag incl diner en Cityhotels € 115,00 terwijl uw organisatie € 150,00 aanbied voor 2 nachten incl ontbijt l

Echt tot rust gekomen!

Kan niks bedenken!

Heerlijk hotel! Mooie rustige kamer, gezellige no-nonsens sfeer. Lekker kleinschalig! Ontbijt goed verzorgd, lekker en ruim voldoende. En de omgeving is zo mooi! Ons zie je er echt wel terug!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima locatie voor een paar dagen te onthaasten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk viel er niets veel tegen.

Rustig gelegen hotel op loopafstand van het gezellige centrum van Ootmarsum. Centraal gelegen in Dinkelland. Uitvalsweg in de buurt voor tripjes in de omgeving. Voor een ieder die van fietsen houdt zijn er een aantal leuke fietsroutes uitgezet, ook richting Nordhorn en Bad Bentheim net over de grens in Duitsland.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

We hebben genoten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik miste een haakje op de kamer om de jassen aan op te hangen. Waterkoker is handig. Een koelkastje op de kamer maar geen inhoud.

De kamer was ruim evenals de badkamer. Prima ontbijt. Heel vriendelijk personeel. In het restaurant kun je van een heerlijk diner gebruik maken. Goede locatie, centrum op loopafstand. Parkeerruimte voor de deur.

uitstekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij kwamen iets later en toen was het parkeer terrein vol. We konden toen langs de weg parkeren, waar s 'nachts de spiegel van onze auto is vernield. Dat was erg jammer., en kost ons nu extra geld om dit te laten maken.

de vriendelijke bediening van het personeel en het gevoel dat je er echt een welkome gast was.

Heerlijk ontspannen! En lekker verwend met goede maaltijden. Een feestje.

Helemaal niets!

De gastvrijheid van de eigenaar, zijn echtgenote en het overige personeel is fantastisch. Het diner is aan al onze wensen voldaan, zelfs meer dan dat. Ondanks dat het restaurant 's avonds helemaal vol was geweest, daarna toch even tijd voor een gezellig praatje, bij de open haard. Zeer sfeervol ingericht . Komen graag terug.

wij hebben er heerlijk gelogeerd is voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de douche was aan de kleine kant

de bedden waren uitstekend de kamer was heel schoon er was een uitgebreid ontbijt en het diner(wij hadden een verrassingsmenu) was erg lekker

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima ontbijt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden een kamer (3) waar een rioolbuis door de kledingskast liep. Niet dat we daar zelf zo'n last van hebben, maar qua geluid zou ik als hoteleigenaar deze als eerste vreselijk isoleren. Hier en daar verfbeschadigingen, dus hier en daar een beetje bijwerken / opfrissen. Plankjes naast het bed als vervanging voor nachtkastjes mogen opnieuw gemonteerd, zodat de mobiel er niet afglijdt. De kamer zelf is prima, maar ietwat aan de kleine kant, maar voor ons wederom geen probleem

Prima ontbijt. No nonsense bediening / personeel, waar wij van houden. Personeel heeft veel vertrouwen, zoals achteraf betalen, heel makkelijke omgang met de sleutel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Er viel niets tegen. Alleen misschien een 'kleine' tip. De shampoo is verpakt in plastic scheurflacons, die praktisch niet open te scheuren zijn......laat staan met natte handen. gelukkig had ik een schaartje (hahaha)

Het diner was voortreffelijk. Ontbijt ook niets om op aan te merken. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Wat wilt een mens nog meer.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Als familiehotel was het zeker te doe; een kleine lift is wel noodzakelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Van het verrassingsmenu werd ons, ook op de laatste dag, miet verteld wat er zou worden opgediend. Dat ontnam ons de mogelijkheid uit te wijken maar een andere eetgelegenheid.

Geen bekers voor bijv melk De sinaasappelsap was uit een pak Als je een glazenbakje wilde vullen was er geen ruimte om je bord neer te zetten; bovendien moest deze handeling verricht worden boven diverse schalen; niet hygienisch De temperatuur van de koffie was meestal al teveel afgekoeld. Als je niet vroeg uit de veren kwam om te ontbijten. Wij houden van roggenbrood, maar soms was het net karton, zo hard en uitgedroogd was het plakje.

heel goed voor twee dag Ootmarsum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We wilden daar dineren in het hotel echter, door omstandigheden was er enkel een menu en die begon al om 18 uur. Voor ons veel te vroeg, dus in het centrum gegeten.

Kamers niet groot, maar prima ingericht. Ontbijt goed verzorgd. Hotel slechts enkele minuten lopen van het centrum van Ootmarsum. Komen zeker terug.

matig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

douchegordijn vies aan onderzijde, geen koffie/thee op de kamer, ruim 90 euro per nacht ! voor water is ruim 3 euro gerekend...is niet verteld oubollig en niet in verhouding tot de prijs

vriendelijkheid en bereikbaarheid centrum Ootmarsum

Gemoedelijk, je voelde je er thuis
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heb hier geen antwoord op, er was niets wat tegen viel.

Ontbijt was heerlijk. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Goede bedden. Alles was schoon en fris. Elke dag schone handdoeken! Bij terugkomst van een fietstocht waren we doorweekt en er werd aangeboden om de kleding in de droger te doen.

Heerlijk gezellig hotel met een prima ontbijt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het restaurant was niet de hele week a la carte. Ondanks dat hadden ze wel alternatieven, dus ze losten het eigenlijk gelijk al weer op.

Het was een echt familiehotel. Erg persoonlijke sfeer. Personeel kende je meteen en was heel vriendelijk en behulpzaam. het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Het was heerlijk, en we konden ook nog in een heerlijke tuin zitten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien lekkere harde broodjes en croissantjes maar dat is persoonlijk het ontbijt was goed.

Vriendelijk personeel, schone kamer. Het eten was prima en met zorg bereid.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De Denekamperstraat is een drukke weg, langsrazende auto's overdag kunnen hinderlijk zijn.

Heerlijk ontbijtbuffet, lunchpakket goed verzorgd (met bijbetaling), s' avonds genoten van heerlijk a la carte diners, prettig geprijsd, zeer goede bediening, duidelijke uitleg van de menukaart, zodat we optimaal konden genieten. gemoedelijke sfeer, aardige mensen!

Het ontbijt perfect;

De badkamer erg klein en weinig faciliteiten Zoals extra haakjes. Of bankje omspellen o kwijt te k

Het ontbijt perfect; de bediening goed en klantvriendelijk.

Zeer nette kamer,zeer vriendelijk personeel.

N.V.T

prima kamer,bedden,uitstekende nieuwe douche,koelkast op kamer,zeergastvrij en vriendelijk personeel,aparte fietsen stalling met oplaad mogelijkheden voor E-Bikes totaal plaatje echt een aanrader ,keurig net hotel.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

We hadden het diner moeten afspreken, dat was vol. Toen we Ootmarsum ingangen was er weinig meer open, het was pas half 7 !!!

Ontbijt was goed en ligging ook.

Lekker rustig hotel, precies wat we zochten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was vrijdagavond een hééél luidruchtige groep van 8 personen. Wat ik eigenlijk van een hotelleiding verwacht is dat ze zo'n groep manen tot minder gillen en overdadig onnodig hard lachen en dit alleen maar voor het lachen. Trouwns zo leuk waren de opmerkingen die ze naar elkaar brulden ook weer niet.

Lekker rustig hotel, precies wat we zochten. We kwamen hier met vrienden die aan het herstellen zijn van lichamelijke ongemakken.

€4,50 extra voor de wifi / internet waar we niet om...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

€4,50 extra voor de wifi / internet waar we niet om gevraagd hebben. Ontbijt is wat karig en de tafels waren niet schoon (kruimels van de vorige gasten)

Leuk klienschalig hotel op mooie plek.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Badkamer werd helemaal nar als je ging douchen. Er ontbrak een douchgordijn. Ook lagen er 2 karige zakjes shampoo/badschuim. In de meeste hotekls zijn dat tegenwoordig dispensers. Ontbijt iets aan de karige kant, maar genoeg.

Heel leuk kleinschalig hotel, vriendelijk personeel. Keurige lijkt wel vernieuwde kamer. Alles netjes schoon en een grote kast om de pullen op te bergen. Op loopafstand van de binnetsad van Ootmarsum.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een ontspannend weekendje weg in een fijn hotel, fraai (kunstzinnig)dorp en prachtige omgeving.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Douche gordijn is niet meer van deze tijd. Ontbreken van douche/shampoo. (Hou je geen rekening meer mee omdat dit bijna overal klaar ligt)

Prima ontbijt in een leuk ingerichte omgeving. met uitzicht op de tuin waar de vogels druk bezig waren.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ootmarsum is een leuke plek om naar toe te gaan. Veel wandelmogelijkheden en het plaatsje is gezell
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bv waterkoker op de kamer. Iets ruimere badkamer was wenselijk. Koffie bij het ontbijt was matig Ik miste een balkon.

Afstand tot centrum lekker kort Verder niet bijzonder,gewoon voldoende.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Mooi adres om te ontspannen en ligging in heel mpoi stadje
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Niets. Een nacht was te kort.

DE kamer was heel schoon en naar onze smaak ingericht. Alles werd in 2 zinnen verteld en niets vergeten. Meestal moet je nogmaals terug km iets te vragen. Heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Leuk, kleinschalig hotel

Heel erg jammer dat er niet gemeld werd vooraf, dat er kermis was in Ootmarsum, met veel geluidsoverlast ( dronken jongeren). Anders hadden wij een ander weekend geboekt.

Fijne kamers, goed ontbijt.Prima diner.

Fijne overnachting met HEERLIJK diner

Iets gehorig

De locatie ligt op loopafstand van het centrum.Onze kamer was prima in orde. We hebben in het stijlvolle restaurant van het hotel gedineerd, dit was werkelijk heerlijk!!! Mede dankzij de keurige jonge gastheer hebben wij een heerlijk diner genoten. Het ontbijt was goed en lekker, met een stukje appelcake erbij, helemaal compleet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima ontbijt , vriendelijk personeel cq .

gehorigheid op de gang.

Prima ontbijt , vriendelijk personeel cq .eigenaresse

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

prima en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen verrassingsmenu te verkrijgen was op woensdagavond 18.15 terwijl dit wel was toegezegd.

De ligging valk bij het centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Fantastisch we komen graag terug.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Fantastisch we komen graag terug.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Hartelijke ontvangst!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hartelijke ontvangst! Oprechte gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

we hadden 3 heerlijke dagen, het weer speelde daarbij ook parten: prachtig nazomerweer en we konden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de doucheruimte is aan de kleine kant; ver prima kamer

Ontbijt was prima, maar ook het diner: goede kwaliteit en een gezellige ambiance

Vriendelijk personeel, goede ligging.

Matige keuken.

Vriendelijk personeel, goede ligging.

Heerlijk ontbijt. Uitstekende bedden. Goed sanitair. Vriendelijk personeel. Locatie is prima.

super
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heerlijk ontbijt en het diner ook super vriendeliujk

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

eenvoudig maar goed

de ruimte in de badkamer was beperkt .van kamer 10

ontbijt was goed kon beter

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Hartelijke behandeling, goede kamer, goede ligging, goede parking

Prima plek om te verblijven tijdens een bezoek aan Ootmarsum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Misten knapperige broodjes bij het ontbijt.

Vriendelijke ontvangst. Mooi terras. Goed restaurant.

Ontspannen en goed verzorgd.

Een lift zou fijn zijn.

Gastvrijheid, ontbijt, heerlijk diner en gezellig terras bij de vissenvijver.

Goed hotel! Aanrader om vanuit hier omgeving Ootmarsum te ontdekken.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Loopafstand centrum Gezellige terrastuin Heerlijk gedineerd in hotel Zeer vriendelijk behulpzaam personeel!

Prima vakantieplek
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was prima.kamers ruim genoeg.

Voldeed aan de verwachtingen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen idee alles was goed

Kleinschaligheid en klantvriendelijk

De hulpvaardigheid van het personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen lift was.

De hulpvaardigheid van het personeel.

een zeer gemoedelijk hotel.

een zeer gemoedelijk hotel. ontbijt netjes verzorgd. personeel zeer vriendelijk.

Goede lokatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vast tapijt in de kamer, erg stoffig

Goede lokatie

Ik verbleef samen met mijn dochter van 2 en we hadden een...

Ik verbleef samen met mijn dochter van 2 en we hadden een ruim bed (1,40) voor ons samen. Ontbijt was heel goed. Lekker gegeten.

Fantastisch eten, gemoedelijke sfeer, goed gelegen

Heerlijke maaltijden

Zou ik zo weer doen.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

fantastisch hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prachtige kamer, erg schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk ontbijt en het eten was super lekker.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt was erg goed en gevarieerd. Bedden waren erg goed

Hebben het prima naar ons zin gehad.

Niets......

Hebben het prima naar ons zin gehad. Vriendelijke ontvangst en goed eten!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

prima klein hotel met attent personeel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

prima ontbijt maar brood is allemaal wat slapjes

Heerlijk !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De sfeer ! De vriendelijkheid ! De ligging van het hotel ! Kamer met balkon voorkant !

het.mooie weer en een goed bed, met een goed diner, maakten het tot een genoegelijk verblijf.

De 1 pers.kamer was klein en sober

Standaard

we komen graag terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lastige trap, ik loop moeilijk

de ontvangst, ruime schone kamer, ontbijt en de keuken, prima

Genoten , tot de volgende keer !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heerlijk ontbijt , genoten van het voortreffelijke ,culinaire avondmaal met de lekkere wijn en borrels .

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het a la carte diner
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het alarm wat zondagochtend afging en een half uur duurde voor het was uitgezet

Het a la carte diner Perfecte kwaliteit en bediening

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden zijn erg doorgezakt.

Alles was volgens verwachting, dus uitstekend.

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed. Alleen misten wij spek en gebakken eitjes.

Prima gelekenen heel relaxt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was sober en spullen vielen van ‘nachtkastje’ omdat de plank niet goed gemonteerd was.

De locatie!