Beoordelingen over Hotel De Stern 2-sterren

Gevers Deynootweg 68, 2586 BN Scheveningen, Nederland

#8 van de 26 hotels in Scheveningen

Super leuk hotel, heel gastvrij!
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt was fantastisch, je kreeg een plateau met allemaal verschillende broodjes, beleg, koffie of thee, fruit en jus. Super lieve eigenaren, heel gastvrij!

Weekendje weg
    • Budget Tweepersoonskamer

Tegenvallen is een groot woord maar op de badkamer zat schimmel. Dit is echt het enige negative punt wat ik kan melden

Erg vriendelijke meneer. Hele fijne bedden. Lekker ontbijt. Goede locatie vlakbij het strand en met de tram zo in Den Haag

Perfecte locatie vlak bij Boulevard/strand.

Kamers zijn gehorig en sanitair is goed maar verouderd (geen afzuiging bv op douche en wc).

Perfecte locatie vlak bij Boulevard/strand. Ruime schone kamer. Het is een eenvoudig, ietwat gedateerd hotel/B&B met een voor Scheveningen goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke gastheer en een lekker ontbijtje (op terras bij goed weer, anders op de kamer).

Locatie en een gezellig kleinschalig hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was erg warm alleen ventilator daarom met ramen open slapen, maar ligt aan drukke weg Bijna niet geslapen

Locatie en een gezellig kleinschalig hotel Uiterst vriendelijk personeel die er alles aan doen om het verblijf aangenaam te laten verlopen

Eenmalig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was heel heet; de kamer had enkel vensters boven kijkhoogte en lag aan een heel drukke weg. Het was heel heet op kamer en badkamertje was muf.

Het ontbijt was ruim voldoende, maar op een terras aan de drukke straatkant. En we moesten om half negen al ontbijten wegens plaatsgebrek.

Super vriendelijke mensen.

Super vriendelijke mensen. Ook heel fijn dat je je auto er kunt parkeren, zelfs ook op de dag dat je in het hotel al uitgecheckt bent. Ontbijt was prima, zelfs meer dan genoeg. Een aanrader !

Comfortabele bedden, uitgebreid ontbijt in het zonnetje op...

Kleine, oudere badkamer (wel heel schoon) en geluid van de weg ‘s nachts goed te horen.

Comfortabele bedden, uitgebreid ontbijt in het zonnetje op het terras. Ruime kamer.

Heeeerlijk!!

Het ontbijt was heerlijk , en konden door het prachtige weer lekker buiten op het terras zitten met ontbijt. Zeer vriendelijke en attente eigenaar. Dicht bij het strand👍

Geweldige locatie op een paar minuten lopen van het strand...
    • Standaard Driepersoonskamer

Geweldige locatie op een paar minuten lopen van het strand en het AFAS Circustheater. Bijzonder aardig en behulpzaam personeel, en een fantastisch ontbijt.

wat ons betreft was het allemaal prima zo.

Lekker knus klein hotel. Prima ontbijt. Vlak bij de boulevard en Circustheater. Aardig personeel. We voelden ons gelijk thuis. Aanrader voor een weekendje Scheveningen.

• Budget Tweepersoonskamer

Msschien een ‘aankruis-lijstje’ voor het ontbijt: krentebollen en witbrood waren voor ons niet nodig...

Prima kamer, schoon, alles ging makkelijk. Ontbijt op kamer was leuk. Goede bedden!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk weekend gehad!

Het is een wat ouder pand, dus de kamerscheidende vloeren/plafonds zijn iets gehorig, maar daar hadden wij niet echt last van.

Leuke informele sfeer (familiehotel), we voelden ons welkom en op het gemak. We hadden een ruime schone kamer aan de achterzijde, dus lekker rustig en konden met raam open slapen. Heerlijke bedden, het ontbijt (met eitje) werd op de kamer gebracht dus fijn in je pyama aanschuiven. De ligging van het hotel is super, 10 minuutjes lopen van de tramhalte en om de hoek boulevard, strand en museum Beelden Aan Zee. Echt een adresje om te onthouden!

Perfecte locatie voor een kort verblijf dichtbij het strand!

Niks op aan te merken

Super dat het zo dichtbij de boulevard is en je kunt met de tram overal heen! Heerlijk verzorgd ontbijt op de kamer en zeker een aanrader voor anderen.

Verzorgd verblijf dicht bij het strand.

Zeer kleine ruimte voor douche en toilet.

De ligging van het hotel, dichtbij het strand. De hartelijke ontvangst van de eigenaar van het hotel. En de mogelijkheid om je auto in de straat te parkeren tegen een redelijke dagprijs ( € 13,50) Kenteken direct doorgeven aan de eigenaar. Hij regelt de aanmelding.

Prima kamer op een goede locatie.

De badkamer is wat aan de kleine kant en op de eerste verdieping hoor je 's ochtends wel geluiden van de andere kamers.

Prima kamer op een goede locatie. Ontbijt was goed geregeld op de kamer. Zeker een aanrader.

Uitstekend verzorgd, perfecte locatie, leuk hotelletje!

Een fijne nacht gehad en een uitstekend verblijf op steenworp afstand van het strand. Aardige en klantvriendelijke gastheer die de volgende morgen een uitgebreid ontbijt op de kamer bracht. Een schone kamer en prima bedden. Ons volgende verblijf in Scheveningen is ook weer hier, mits er nog plek is ;-)

Super gezellig en gastvrij

Jaaa.. ben aan het denken???

Gastvrijheid...ruimte en netheid in de kamers. Het rijkelijk ontbijt dat we samen konden benutten op het terras. We waren met 7. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Super!!
    • Budget Tweepersoonskamer

De gastheer is vriendelijk en behulpzaam. Kamer schoon en ruim. Ontbijt prima verzorgd. Locatie hotel super, dichtbij de Pier en Circustheater. Heerlijk verblijf gehad.

Voor Scheveningen een mooie betaalbare plek.
    • Standaard Driepersoonskamer

Voor dit hotel was alles prima. Geen tegenvallers voor deze mooie prijs.

Ontbijt was goed. leuk zo op de kamer. Voor mijn vrouw en zoon niet zo veel keus omdat wij tot nu toe altijd ontbijtbuffet hebben gehad. De 3-persoons kamer is prima met goede bedden. Eigenaar spontaan.

Het was top!!

We konden geen raam opendoen 's nachts. Maar dat is slechts een heel klein minpuntje.

De ontvangst was erg vriendelijk. De kamer was prima, goede bedden Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker.

Grote kamers met goed ontbijt

Verouderde en gehorige kamers. Parkeergelegenheid in de buurt

Schone en grote kamers. Ontbijt wordt op de kamer geserveerd en is uitgebreid. Locatie is top.

Keurig!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het is duidelijk een iets ouder hotel. Dat zie je. Desalniettemin was het schoon en heel. Alles (douche, toilet, verwarming) functioneert naar behoren.

Vriendelijke ontvangst, keurig en compleet ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Zouden het zo weer boeken.

Kamer royaal, uitstekend ontbijt met alles er op en aan,kamer en badkamer waren zeer schoon. Voor de volgende keer willen wij daar zo weer boeken.

Heerlijk!

Echt niets

Het was helemaal perfect! Ik heb met mij 2 dochters de Scheveningen Lightwalk gelopen. De start was vlakbij. De kamer was behagelijk warm. Buiten was het enorm koud. De douche was fijn. Bedden goed. De ontvangst was heel hartelijk en het ontbijt was zalig! Voor herhaling vatbaar volgend jaar!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Eenvoudig maar goed hotel nabij circustheater en pier
    • Budget Tweepersoonskamer

parkeerkisten 12,50 euro voor de deur. Maar op nog geen km afstand kun je in t winterseizoen gratis parketen

Ligging ideaal op loopsfstand van circustheater en pier. Uitgebreid ontbijt werd op de kamer gebracht.

Fijn verblijf in centrum van Scheveningen
    • Standaard Driepersoonskamer

Fijne bedden en kussens Schone en nette basic kamer Midden in het centrum van Scheveningen Parkeren mogelijk voor de deur voor 12,50 per 24u Lekker en uitgebreid ontbijt op de kamer

Het hotel ligt op loopafstand van o.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt was goed maar een beetje sober.

Het hotel ligt op loopafstand van o.a. de boulevard en het circustheater. Parkeren kan voor een vast bedrag voor de deur. Eigenaar erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Hartelijk ontvangst en gastrvrij.

Het viel ons niet tegen. Prima naar de zin gehad!

Hartelijk ontvangst. Gastvrij en goede verzorging. Ontbijt op de kamer was prima en de kamer was schoon.

Was voor 1 nacht, na bezoek theater.

Niets op aan te merken.

Vriendelijke ontvangst, te vroeg, maar mochten al op de kamer. Was voor een parkeerplaats gezorgd door eigenaar. Alles was heel erg schoon en verzorgd. Rustig, een uitstekend ontbijt op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goede locatie, prima hotel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt was meer dan voldoende en lekker. De bedden stonden, zoals bij voorkeur aangegeven, uit elkaar. Personeel was vriendelijk. Kamers zijn verouderd, wel hygiënisch.

Kort maar krachtig

Vaste vloerbedekking op de kamer en te weinig ventilatie. douche/wc wat krap. Aan en uitkleden moet op de kamer. Vaste vloerbedekking op de kamer is een ramp voor mensen met COPD/Astma, kamer te warm. Zijn na 1 nacht dan ook weggegaan. Te weinig ventilatie in de kamer. Beter laminaat als vloerbedekking.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid, vriendelijke eigenaar, vlakbij boulevard. Kamer was redelijk schoon, beddengoed en handdoeken heel schoon.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Perfecte locatie, dicht bij het strand en Circustheater.

De kamer is sterk verouderd en de gordijnen zijn erg vies

Perfecte locatie, dicht bij het strand en Circustheater. De eigenaar is het vriendelijk en het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Wij overwegen nog eens terug te keren.
    • Standaard Driepersoonskamer

Eigenlijk niets, geen negatieve commentaren.

Ons gezin bestaat uit drie volwassenen, waaronder een zoon van 19. De kamer voor drie personen was ruim en geriefelijk. In de bedden hebben wij heerlijk geslapen en het comfort was zeker OK. Het ontbijt werd op de kamer geserveerd en was zeer uitgebreid. Doordat we op de kamer werden bediend, konden wij rustig in ons slaapkledij ontbijten, wat toch een echt ontspannen gevoel geeft. Het ontbijt bestond uit een ruime keuze aan brood en beleg en was uitstekend. Een zeer vriendelijk gastheer die heel erg behulpzaam is.

Goed hotel in centrum van Scheveningen.

Alles was goed.

De gastheer was erg vriendelijk. Het ontbijt was perfect en voor ons teveel. We hadden een budget kamer, deze was ruim genoeg voor ons.

Omdat de eigenaar inwoont is er direct contact, dat heb ik...
    • Standaard Driepersoonskamer

Omdat de eigenaar inwoont is er direct contact, dat heb ik als zeer prettig ervaren. Via hem had ik een reservering in een restaurant gemaakt waar ik vervolgens mijn pinpas was vergeten. De eigenaar heeft zelf voor mij het pasje bij het restaurant opgehaald. Prima service dus!

Gewoon hartstikke goed.
    • Standaard Driepersoonskamer

Had graag met creditcard betaald. Was mogelijk maar dan zouden extra kosten voor mijn rekening zijn. Maar een klein bedrag maar toch.

Keurige kamer, perfect ontbijt

Mooi weer. Genoten

De kamers zijn gehorig op de 2de verdieping. Steile trappen

Het ontbijt was prima, niet met bijzondere ingredienten. Schoon! Vlak bij boulevard en strand. Openbaar vervoer zowel linksom als rechtsom, dichtbij.

Het was een prettig verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

Voor mij viel t tegen dat je alles op de kamer moest doen, dan bedoel ik iets drinken en het ontbijt. Er waren geen andere ruimtes aanwezig

Het was een eenvoudige kamer maar alles was aanwezig. Een prima ontbijt wat op de kamer geserveerd werd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

Goed hotel, vooral voor strandmensen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Persoonlijk gaat de voorkeur uit naar lopend buffet ivm drankjes, bijvoorbeeld melk. Nu kannetje koffie en/of thee en 2 hele kleine glaasjes sinaasappelsap. Kleine trapteden, vooral als je 2 hoog zit. Weet niet of de budgetkamer, waar we voor geboekt hadden net zo ruim is.

Ontbijt op de kamer was ruim voldoende. Hotel ligt perfect tov strand. Vriendelijke mensen. Handdoeken en beddengoed zeer schoon, aangezien het warm weer was, dekbed uit de overtrek gehaald. Zelfs dekbed was kraakhelder. Kamer 8, lekker ruim en balkonnetje, aan de achterkant, dus geen last van het verkeer aan de drukke voorkant.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ventilatie op de badkamer was niet goed, dus veel stoomvorming. Voor de rest niets op aan te merken voor dit bedrag.

Fijne locatie voor een of meerdere nachten met z'n tweetjes dicht bij het strand. Persoonlijke gastheer en parkeren voor de deur. Ontbijt werd netjes op de kamer gebracht.

Leuk nachtje weg!

eventueel een koelkastje op de kamer. verder helemaal niks.

Het totaalplaatje was super goed. We kwamen om 12.30 uur aan in Scheveningen en mochten onze spullen al op de kamer zetten, terwijl de check in om 15.00 uur was. De kamer was ruim en netjes. Alles was zuiver en het ontbijt was meer dan genoeg en smaakte perfect! De eigenaar en ook de moeder van de eigenaar waren heel vriendelijk en klantgericht. Het hotel ligt langs een drukke weg en ook een trambaan maar daar heb je geen last van. Het strand en de pier van Scheveningen liggen op 300 meter lopen. Je kon ook nog beneden in de hal drinken kopen was ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Zeer goed hotel voor een weekendje weg!

Zou het niet weten

Dichtbij het strand en dichtbij het circustheater. En we konden zo de tram instappen naar Den Haag :-) Verzorging was heel goed! Ontbijt op de kamer!

Prima hotel dichtbij het strand van Scheveningen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel doet wat verouderd aan. De weg waaraan het hotel ligt, is vrij druk.

Bedden waren uitstekend. Ontbijt royaal en op de kamer bezorgd. Op loopafstand van het strand!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een eenvoudig maar goed hotel op een toplocatie in Scheveningen.

Helemaal niets.

De gastvrijheid, het ontbijt op de kamer en uitstekende bedden. We hadden de budgetkamer geboekt. En eventuele min punten (wel openslaande ramen, maar geen uitzicht) waren door de eigenaren benoemd. Hier houd je dus rekening mee bij het boeken. Wij waren zeer tevreden en komen hier zeker terug als we weer het circustheater bezoeken. Het theater en het strand zijn op loopafstand. Helemaal perfect.

Goedkoop, maar prima onderkomen in het dure Scheveningen
    • Budget Tweepersoonskamer

De douche was wel wat gedateerd. Maar daar is men mee bezig om de douches kamer voor kamer te renoveren. En er was geen dieetboter bij het ontbijt alleen roomboter.

Heel prettige gastheer. Voorkomend, meedenkend en vriendelijk. Ontbijt op de kamer gebracht en rijk bedeeld! Waar vind je dat nog. De kamer was simpel, maar schoon. Bedden sliepen heerlijk.

Goed efficiënt hotel

Verwacht geen luxe. Maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en goed!

Ontbijt op de kamer, alles wat je nodig hebt is er, vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Ligging uitstekend.

dit is geen hotel maar een omgebouwde woning waar kamers verhuurd worden. Geen eetzaal of gelegenheid om een drankje te nuttigen. Kamer ruim, badkamer minimaal. Eigenaar vriendelijk, maar mogelijkheden zijn beperkt. Prijs overdreven voor wat het is. Ontbijt alleen mogelijk op de kamer. Het was prachtig weer toen wij er waren: daardoor konden we in het 'voortuintje' aan de straatkant ontbijten. Heerlijk weer maar autoverkeer en voorbijgangers die in je bord kijken...

Ligging uitstekend. Ontbijt goed, maar niet uitstekend zoals door andere reizigers werd aangeprezen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima locatie voor een korte vakantie.

Kussens hadden iets dikker en steviger gekund.

Vriendelijke bediening, goed verzorgd ontbijt op de kamer gebracht, ruime kamer met mooie erker, lekker dicht bij promenade / strand.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Perfect betaalbaar hotel

Perfecte ligging. Goed ontbijt en zeer goede bedden. Vriendelijk en zeer hulpvaardig personeel. Parkeren voor de deur. Strand, theater en openbaar vervoer bereikbaar in 10 minuten loopafstand. Echt perfect.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

een prima en gastvrij verblijf.

de trap op naar de kamer was smal.

kamer was goed en schoon. niets geen luxe maar perfect. Het ontbijt op de kamer was super. vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer

als er dan toch iets tegenviel was het dat er geen wc kleedje lag, de vloer was wel heel koud.

vriendelijke mensen, zeer goed verzorgt ontbijt op de kamer en afstand van het strand en theater is klein dus perfect om te lopen

• Beoordeeld op: 17 april 2017

voor 1 nacht prima te doen, onbijt was prima, fietsen konden in de tuin
    • Budget Tweepersoonskamer

ondanks dure gekochte parkeerbon week later boete in huis voor het niet betaald parkeren. balen moet weer een bezwaarschrift indienen. Bon lag netjes voor het raam.

mooi dicht bij het circus theater en de pier

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Heerlijk verblijf voor weinig geld

Gedateerd

De centrale ligging. Vriendelijke gastvrouw en makkelijk parkeren voor de deur tot de volgende dag 12.00 uur. Lekker en voldoende ontbijt op de kamer. Prima budget hotel voor budget prijs. Prima voor 1 nachtje in combi met een musical.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Klein, lief en fijn
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik kan eigenlijk niks bedenken.

Eigenlijk alles. De gastheer was super lief, het rook er lekker, ontbijt was heerlijk en kwam op de kamer, douches en bedden fijn, en de locatie is perfect. Het is een klein, lief hotelletje.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

een huislijk verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een grote, gezellige kamer. Het ontbijt op de kamer was eens wat anders, maar lekker en netjes. Het onthaal was zeer vriendelijk. Ze waren ook zeer behulpzaam. Het verkrijgen van een parkeerkaart was makkelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Hier komen we met plezier nog eens terug.

Verse-/afbakbroodjes en yoghurt of kwark bij het ontbijt en misschien een kleine keuze in smaken thee waren nog lekkerder geweest bij het verder prima ontbijt

Schone bedden en douche-toilet. WiFi.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Top verblijf!

De enige tip die wij hadden: de appels waren melig, maar meer was er niet op aan te merken.

De ontvangst was echt super: hele lieve gastvrouw, waardoor je je meteen welkom voelde. Ze voorzien je ook van alle informatie die je nodig hebt. Wij hadden de eerste dag een parkeerkaart gekocht en twijfelden of we voor de laatste (6) uren er ook een moesten kopen. De gastheer zei dat we ook gewoon verder op gratis konden parkeren. Dit was zo vriendelijk in plaats van te zeggen dat het beter was bij hun er een te kopen en dat zij geld erop verdienen. De kamer was ook erg groot voor wat we verwachten en voldeed aan alles. Tenslotte het ontbijt: heel goed, erg groot ontbijt voor twee personen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Uitgebreid ontbijt op de kamer!

Uitgebreid ontbijt op de kamer! Zeer goede bedden! Ondanks de ligging aan een drukke weg geen geluidsoverlast! Binnen 5 minuten op het strand en de boulevard!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Goed maar niks sjieks!
    • Standaard Driepersoonskamer

Het hotel op zich is vrij gedateerd en is niks sjieks. Om gewoon een nacht door te brengen is het genoeg. Het ontbijt is gewoon weg geweldig. Heel erg verzorgd en voldoende voor ontbijt en lunch! Onze 2e keer en zeker niet de laatste.

Ontbijt was prima.

De slechte verlichting op de kamer (kamer 5 althans) de gehorigheid en de ongezellige uitstraling. Bij het ontbijt had best wat meer koffie/thee aangeboden mogen worden. Standaard vragen of gasten een gekookt eitje bij ontbijt willen is wellicht een goede tip!

Ontbijt was prima. Matrassen lagen goed. Accomodatie is oud en gedateerd, wel schoon! Ruim voldoende handdoeken voor slechts 1 overnachting!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een goede nette kamer met fijne bedden, fijne douche en een...
    • Budget Tweepersoonskamer

Aan het hotel niets op te merken alleen een klein beetje last gehad van de tram, maar die stopt op een gegeven moment wel met rijden en merk je het niet meer.

Een goede nette kamer met fijne bedden, fijne douche en een prima uitgebreid ontbijtje erbij.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Prima ligging, prima bed en overheerlijk en uitgebreid...

Over het algemeen was het heerlijk stil 's nachts, maar je hoorde wel de wc doorspoelen van de kamer ernaast.

Prima ligging, prima bed en overheerlijk en uitgebreid ontbijt. Zeer gastvriendelijk!

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Zeer goede keuze geweest.

Helemaal niets.

Zeer vriendelijk personeel, duidelijke afspraken en mogelijkheden en fantastisch ontbijt. Locatie is perfect voor ontdekken van hartje Scheveningen of zoals in ons geval voor bezoekje aan een musical in het circustheater (nog minder dan 5 minuten lopen).

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Precies wat je zoekt

Eenvoudig maar prima hotel voor ons bezoek (korte loopafstand) aan het Circustheater. Heel vriendelijke gastvrije eigenaren. Alles aanwezig wat je voor een nacht nodig hebt, oa fijn bed met uitgebreid ontbijt op de kamer waar een eettafel stond (ook lekker veel klein zoet beleg, naast vlees en kaas, sapje, koffie, eitje en een appel). Parkeervergunning voor € 12,50 te gebruiken, daarmee parkeren voor de deur op zeer goede locatie. Vlakbij het strand, volgende ochtend dus lekkere strandwandeling gemaakt.

Leuk, met een persoonlijke touch

Persoonlijk, dicht bij het strand, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Komt alleen naar hotel de Stern!

Ontbijt op de kamer, ideaal! Hele aardige mensen. Een aanrader!

Perfect

Ontvangst en service

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Geweldig!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Einde van het seizoen = einde vd service.

Einde van het seizoen = einde vd service. Op deze manier alsnog te duur

het parkeren was fijn dit smorgens al te kunnen zodat we een...
    • Standaard Driepersoonskamer

het parkeren was fijn dit smorgens al te kunnen zodat we een volle dag hadden en niet meer naar parkeer mogelijkheden moesten zoeken

Vloerbedekking

Dat ze zo behulpzaam zijn

Dat ze zo behulpzaam zijn

Geweldig!

Niets, er was niets wat ons tegenviel. Als er iemand klachten had, zijn ze niet goed wijs!

Gastvrije, lieve mensen. Niets was teveel!

Prima alles erg goed voor elkaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

Locatie overal dichtbij en het ontbijt op de kamer was heerlijk.

Zeer tevreden verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

Free Wi-Fi, tv op kamer, ijskast in hal met koude blikjes, schone kamer/bedden, prima verzorgd ontbijt en zeer vriendelijke eigenaar.