Beoordelingen over Hotel de Tjattel 2-sterren

#5 van de 12 hotels in Schiermonnikoog

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Uitstekend verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

we hebben een dag geen handdoeken gehad. ze hadden de handdoek die op de grond lag gewoon weer opgehangen aan een haakje aan de deur

Ontbijt was uitstekend. Locatie mooi. vlak bij bushalte

Een uitstekend verblijf voor Schier te verkennen.

Ontbijt was prima en uitgebreid. Dag menu was goed voor prijs kwaliteit en dagelijks varierend Prima bedden en het hotel lag prima centraal in het dorp

hotel maakt vakantie af

mooie kamer, veel opbergruimte, uitstekend bed en prima douche, zalig ontbijt, mooie ligging en aardig personeel. Voorts was het schoon en stopte de bus voor het hotel. echt een aanrader

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heerlijke vakantie gehad in een fijn hotel!

Schoonmaken svp wat eerde op de dag en niet pas na de middag.

Prima ontbijt. Accommodatie goed bereikbaar. Prima ligging. Fijn uitgangspunt voor de fietstochten.

Mooie dagen gehad door de fantastische omgeving. Hotel alleen voor slapen en evt eten in orde.
    • Economy Tweepersoonskamer

Prijs/kwaliteit verhouding van het hotel zijn scheef. Het leunt erg op locatie. Faciliteiten in orde maar matig.

Schiermonnikoog is altijd een feest! Locatie van het hotel is uitstekend, centraal en goed bereikbaar. Ontbijt was in orde. Nette, redelijke kamer.

Kleinschalig en netjes

Weinig. Prima hotel. Het zou iets vriendelijker kunnen.

De kleinschaligheid van het hotel. We hadden een fijne kamer beneden, met een deur naar buiten, heel prettig.

De bedden waren erg goed.
    • Economy Tweepersoonskamer

De hygiëne kon wat beter. Bij aankomst vond ik een haar die in de wasbak vast geplakt zat en de wc leek niet helemaal schoon.

De bedden waren erg goed. Het personeel was erg vriendelijk.

Gezellige met een knusse interieur.

Een aparte in en uitcheck balie. Met belletje Was even zoeken. Wie of waar.

I.v.m warmte een goede ventilator geplaatst. Uitgebreid ontbijt. Behulpzaam personeel. goede informatie. Op kamer en beneden in info hoek

Prima bedden, in het centrum, goed ontbijt, gezellig hotel,...
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij vonden de koffie bij het ontbijt niet zo lekker.. maar blijft een kwestie van smaak

Prima bedden, in het centrum, goed ontbijt, gezellig hotel, fietshuur om de hoek!

Super relaxed in erg goed hotel, zeer vriendelijk personeel, goede voorzieningen op perfecte locatie

De kamer was prima, zeer goede bedden, prima ontbijt (niet overdreven maar ruim voldoende). Onze periode was erg warm en dank zij (op voorhand door personeel) geplaatste ventilator prima vertoeven.

Heerlijke tijd gehad, goed om even op verhaal te komen
    • Economy Tweepersoonskamer

Om bij de kamers te komen moet je een vrij steile trap op, voor ons geen probleem, maar wel een aandachtspunt is

Goede locatie en prima restaurant, ontbijt goed

Mooi gelegen klein hotel op prachtig eiland, niet duur netjes, gezellig en goed.
    • Economy Tweepersoonskamer

Als ik wat moet bedenken zou de trap naar boven voor minder mobiele mensen probleem kunnen zijn. Verder niks aan te merken.

Het hotel ligt mooi centraal in dorp, nette kamer, lekker eten, vriendelijk personeel, goed ontbijt in leuk zaaltje, aanrader👍

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Een prima hotel met een centrale ligging.
    • Economy Tweepersoonskamer

Een prima hotel met een centrale ligging. Het ontbijt was goed en werd goed aangevuld. De kamers waren netjes en schoon. Vriendelijke mensen en zeer goede service! Zeker een aanrader!

Heerlijk rustig hotel.

Diner in het restaurant hadden we meer van verwacht gezien de gehanteerde prijzen.

Ruime schone kamer en prima ontbijt. Ligging van het hotel was prima! Rustige omgeving maar toch op steenworp afstand van het centrum. Personeel was meestal erg vriendelijk maar soms wat onervaren. Lunch in het gezellig ingerichte restaurant was erg lekker!

Prettig en zeer welkom
    • Economy Tweepersoonskamer

Persoonlijk vond ik de bedden heel zacht. We waren met zes vrienden. Maar de rest heeft heerlijk geslapen!

De vriendelijkheid van het personeel. En de kneuterige ontbijtzaal met een heerlijk ontbijt deed erg gemoedelijk aan. Super maar kort verblijf gehad. Wij komen hier zeker weer!'

• Economy Tweepersoonskamer

De kamer was sowieso goed! Wel een beetje aan de kleine kant.

het ontbijt buffet had een ruime keuze. Het terras is goed vertoeven bij zonnig weer met een prachtig uitzicht over een groen parkje.

Prima lokatei, fijne bediening, schoon en gastvrij!!!
    • Economy Tweepersoonskamer

De doucheruimte was voldoende maar weinig ruimte voor toiletspullen en kleding.

De kamers waren qua grootte prima, niets op af te dingen. Het ontbijt was heel goed, behalve de gekookte eieren. Dit waren beslist geen scharreleieren. Het eiwit was te doorzichtig ten opzichten van de dooier.

Heerlijk ontspannen weekend.

Buiten om in de winter lijkt me niet heel fijn.

Ontbijt was prima, kamers beetje oubollig. Bedden heerlijk om in te slapen. Het voornaamste: kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het was buiten verwachting top !
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik zou meer aanbod aanbevelen op de kaart diner. Bijvoorbeeld eten voor 15,- euro. Dan hadden we zeker ook bij jullie gegeten.

Alles het was gezellig ,knus, schoon, leuk personeel en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Centraal gelegen.

Bediening in restaurant. Met gezelschap geen aparte rekening mogelijk. Niet professioneel. Zeer koude kamers, badkamer werd niet warm Prijzen van de kaart. Zit aan bovengrens vwb prijs kwaliteit

Centraal gelegen. Ontbijt goed van gebakken spek tot jus d orange. Vriendelijke front desk

Thuis komen op Schiermonnikoog in een vriendelijk en verzorgd hotel zonder overbodige luxe

Het ontbijt is van 8.30 tot 10. Dat had wat mij betreft later of langer mogen zijn.

Het is een fijn kleinschalig hotel met ( ook) 3 kamers op de begane grond die vanaf de straat bereikbaar zijn. Heel fijn als je slecht ter been bent

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Makkelijk te bereiken per bus, goed ontbijt, handige bureau...
    • Economy Tweepersoonskamer

Niet echt een lobby om 's avonds te zitten

Makkelijk te bereiken per bus, goed ontbijt, handige bureau in de kamer, kamer voldoende groot en badkamer goed in orde.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

beantwoordde volledig aan de verwachtingen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Na mijn melding van slechte douche afvoer en rioollucht, was dit snel opgeheven. (tegenvaller viel dus mee). Fietsen stonden niet overdekt. Slechts één stang om handdoeken op te hangen. Niet zo zeer tegenvallend, als wel bedoeld als aanbeveling

Ontvangst : goed. Ontbijt : goed. Soep: goed, kamer: goed. Personeel heel vriendelijk. Kamer klein maar fijn en schoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Het was een heerlijk verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers hadden iets ruimer gemogen.

De ligging is perfect. In het centrum, dicht bij winkel, restaurant. Gezellig hotel. Lekker uitgebreid ontbijt! Heel aardig personeel!

prima verblijf voor paar dagen Schiermonnikoog!
    • Economy Tweepersoonskamer

leuk hotel voor paar dagen Schiermonnikoog. Ze hebben een mooie bierkaart met lekkere en verrassende Nederlandse bieren van kleine brouwerijen die goed worden gepresenteerd. Echt een aanrader om daar te gaan proeven en ook een hapje te gaan eten..

Relaxed en heel gezellig met onze vriendengroep.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het weer had beter gekund ;), maar we hebben in 't hotel bijvoorbeeld ook scrabble gespeeld tijdens een regenachtige dag!

De kamers waren niet groot, maar ruim voldoende en hygiënisch, ook de badkamer! Het ontbijt was heerlijk met genoeg keuze. Het restaurant verdient absoluut een dikke 9 met heerlijke gerechten! In een omgeving met een prachtig giga strand, duinen, weilanden en bos om te wandelen en te fietsen. Echt een dorp met voornamelijk vriendelijke eilandbewoners!

Balgexpres vertrok ivm de getijden al om 9 uur. en ivm naseizoen geen middagticjt meer! dus ontbijt om half negen snel eten vond ik toch wel stressend.

voor t eerst in alle jaren van op Schier af en toe overnachten kamer 1 gekregen op begane grond. was met Ned vrndn uit US er. deze kamer was -mede tgv alle wanden recht itt die op de verdieping onder schuin dak- heel mooi en ruim! goede bedden. koffie en theefaciliteiten op kamer, echt fijn. mijn vriendin vond t ook geweldig.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prettig, voor herhaling vatbaar

Wij hadden een 3 sterren kamer geboekt ivm de grootte, maar die viel ons die tegen. 's Nachts waren de koelmotoren goed te horen, ook met gesloten ramen.

Ontbijt en diner waren prima, evenals de vriendelijke medewerkers. De sfeer was aangenaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goede locatie voor je bruiloftsgasten en een heerlijke verzorgde lunch!

We hebben 8 kamers hier geboekt voor ons trouwfeest tijdens het laatste weekend van September. Tevens hebben wij hier twee maal geluncht met alle gasten omdat de kaart en de vriendelijkheid ons enorm aansprak. Wat ons aansprak is de vriendelijkheid van de eigenaars en de wijze hoe zij de twee lunches hebben aangepakt. Het eten was super zo ook de communicatie vooraf.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed en gastvrij hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen lift inzat naar de kamers op de eerste etage Omdat ik hartpatiënt ben is traplopen voor mij best zwaar Kon dit ook niet vinden in de info over het hotel dat er geen trap aanwezig was prima

Ontbijt was super kamers prima

Prettig centraal hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

De tv staat tegenover de kast en je kunt hem niet draaien naar het bed toe.

Centraal gelegen op het mooie eiland Schiermonnikoog. Wij hadden een kamer aan de achterkant;daar was het rustig slapen ondanks dat het hoogseizoen was. Goed ontbijt.

Erg leuk om op Schiermonnikoog te zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was klein en de inrichting gedateerd. Ook de temperatuur op de kamer was erg warm, er is een klein raam, dat een stukje open kon.

Het ontbijt was goed en het restaurant uitstekend

Heerlijk. De locatie is ideaal en Schier is super!

De kamer zat aan de zijkant van het hotel waardoor je de kerkklok elk halfuur hoorde en de vele voorbijgangers. Het ontbijt was prima maar vonden we niet zo fantastisch als de beoordelingen deden voorkomen.

De locatie was perfect

De kamer was wat warm. De koeling kan beter. Op het dak staat een afzuiginstallatie. Deze zorgt voor een constant gezoem.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De koffie was lekker. De douche was gebruiksvriendelijk en goed.

• Economy Tweepersoonskamer

We misten toch wel de 'airco' op de kamer. Nu was het niet erg warm, maar was dat wel het geval dan was een 'airco' wel prettig geweest!

Prima. Voor herhaling vatbaar!

De bedden zijn wel goed, maar aan de harde kant. (Dat is persoonlijk natuurlijk) Even wennen is de kerkklok die elk half uur slaat, ook in de nacht, en het terras met pratende mensen onder het raam aan de voorkant. Maar niet tot laat of zo.

Lekker eten in t hotel-restaurant en de ligging is super, rustig en dichtbij alles. Fijn terras!

Hotel de Tjattel: Dagelijks ontbijt was goed verzorgd.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hadden een te kleine kamer en deze was echt te warm. Smalle bedden. Vooral voor een langere periode. Advies is om een airco te overwegen. Verder was hier en daar spin/stofrag zichtbaar. Badkamer was oke!

Hotel de Tjattel: Dagelijks ontbijt was goed verzorgd. Heerlijk vers gebakken brood! Lunch en avondeten (beiden één keer gebruik van gemaakt) waren ook heerlijk. Restaurants in de directe omgeving en op het strand (Marlijn); prima!

De ligging dichtbij het centrum, bushalte op een paar meter...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was erg warm, er was een ventilator op de kamer die het iets koeler maakte.

De ligging dichtbij het centrum, bushalte op een paar meter afstand, fietsenverhuur in de buurt. Bed was goed, badkamer en douche was netjes, prima ontbijt.

Heel eenvoudig, niet voor herhaling!

1 persoons kamer klein, laag en benauwd. Ontbijt netjes maar nietsextra's of bijzonder. Het ergste was echter de klok van de toren die ieder half uur gedurende de HELE nacht, sloeg!! Slapen bijna onmogelijk,! Kamers duur..

\alles erg eenvoudig.

De locatie van de kamer boven het restaurant en de kerkklok...

De locatie van de kamer boven het restaurant en de kerkklok naast de deur. Verder zijn de kamers erg gehorig en moet een erg steile trap worden beklommen. Ook stonk onze kamer heel erg bij aankomst.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Een redelijk goed hotel wanneer kamer 2 of 3 wordt aangeboden. Bovenkamers zijn onvoldoende

De trap naar de bovenkamers is, en zeker voor ouderen, veel te steil en de ventilatie laat boven ook sterk te wensen over.

Ontbijt was eenvoudig, maar wel goed. Kamer 2 is een best goede kamer, maar boven onvoldoende. Hinderlijk en niet acceptabel is de klok van de kerk, die, ook 's nachts, veel te hard slaat. Lekker doorslapen was er niet bij. In de benedenkamer heb je geen last van de kerkklok.

Leuke stek! Lekker eten, leuk personeel. Erg laagdrempelig
    • Economy Tweepersoonskamer

Servetten bij het ontbijt waren fantastisch maar de servetten bij het diner waren niet meer dan een papiertje.

Schoon. En ook leuk personeel. Goed eten! Leuke stek!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Wij hebben van ons kort verblijf op Schiermonnikoog genoten.
    • Economy Tweepersoonskamer

Als wij mochten kiezen, opteerden we voor een beetje meer zon. Maar dit stond dacht ik niet op de kaart van het hotel.

De kamer was prima, dit qua grootte comfort en orde en netheid, het ontbijt was super en het personeel was vriendelijk en waren van alles op de hoogte. Wij geven hiervoor een 8,5 op 10.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima schoon en gemoedelijk verblijf; een aanrader.

Gehorigheid? Maar ja er komt rustig volk.

Het personeel maakt dat je je goed thuis voelt. Het zouden de vriendelijke toegankelijke buren kunnen zijn op de camping, die op het einde even een vriendelijk praatje met je komen maken, maar je verder met rust laten. Je komt er verder goed tot rust. Het avondeten en de lunch is echt een aanrader. Het ontbijt is verder ook super.

Heerlijke dagen op Schiermonnikoog!! Genoten.

Miste een kleine koelkastje. Het was erg warm toen wij daar waren. Verder alles OKE.

Wij werden prettig ontvangen; heerlijk geslapen; heerlijk ontbeten/gegeten. Erg blij met dit hotel/personeel.

Net hotel

De kamer was klein en de douche rook een beetje naar vocht.Maar de kamer was wel heel schoon

Het hotel ligt op een mooie locatie, vlak bij het kleine centrum van het dorp.Het heeft een mooi zonnig terras.Schone kamer ,iets gedateerd.

Verblijf zelf was heerlijk maar de kamer was een flinke tegenvaller.

Kamer was een kippenhok, erg warm en te zachte, lage bedden. Raam kon niet helemaal open. Er was wel een kleine ventilator maar die maakte zoveel herrie dat je daardoor niet kon slapen. In de douche hing een constante rioollucht. De kamer was absoluut de prijs niet waard.

Heerlijk ontbijtbuffet en een goede douche.

Mooi hotel met leuk personeel, wij komen hier zeker weer terug.

Er viel niets tegen alleen een punt van aandacht is, het zou fijn zijn als er een afgesloten ruimte is waar je de koffers kunt neer zetten als je nog niet op de kamer kunt, of op dag van vertrek. Nu moesten wij de koffers in het restaurant aan de voorzijde zetten tussen een nis waar kinderen spelletjes en boekjes kunnen pakken. Met onze fotoapparatuur niet echt gaaf als er kinderen op klimmen.

Nette schone kamers, elke dag schonen handdoeken. Kamers wel wat gehorig (kamer 1) omdat die tegen de keuken aangrenst. Ontbijt was heerlijk, genoeg keuze. Leuk terras aan de voorzijde van het hotel, lekkere lunches en avondeten ook. Een leuke betaalbare kaart. Wij waren hier voor de tweede keer en het is ons wederom zeer goed bevallen

Fijn verblijf in een gastvrij hotel op een schitterende locatie

Onze kamer (1) op de benedenverdieping kwam direct uit op een vrij druk doorgaand straatje met een openbare fietsenstalling, dus vrij rumoerig. In de kamer was het vrij warm (wel een ventilator aanwezig). Kamer erg gehorig, vooral de harde geluiden uit de keuken vonden wij storend ('s avonds)

Ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel Kamer was schoon Heerlijk uitgebreid ontbijt Bedden prima Uitstekende locatie

Ontbijt goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine benauwde kamer, geen goede ventilatie, plat dak en daardoor hoge temperatuur binnen vanwege hoge temp buiten. Geen airco. Zeer zacht matras waar we compleet in weg zakten. Niet geslapen daardoor. Kom hier nooit weer.

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prima verblijf op een mooie centrale plek. Lekker eten en maak 's-avonds eens een wandeling langs de

Prima gevarieerd ontbijtbuffet, prima kamers die netjes schoon worden gehouden. En schone handdoeken als je ze nodig hebt.De koffie bij het ontbijt is slecht. Die in de "gelagkamer" is heel veel beter.

Prettige accommodatie. We zouden er direct weer gebruik van maken

Kamer aan voorzijde is direct boven terras. Achterzijde is rustiger en minder warm

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eenvoudige maar schone kamer, goed bed en nette sanitair.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

toplocatie met supervriendelijke bediening.Heerlijk ontbijt

matrassen aan de zachtere kant. ( ben wel rugpatient)

heel gunstig gelegen en nog rustiger aan het park in het al rustige dorpje. Gezellig terras en vriendelijke bediening. Heerlijk ontbijt.

Prima en goed personeel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Misschien de badkamer;wat te nauwe kant! Misschien wat meer ventilatie in de kamer!

Het was een uitstekend lopend buffet! O.a.elke dag verse broodjes,beleg en yogurt met vruchten! Ook konden we een lunchpakket bestellen voor € 10,00! De lunch was prima evenals de bediening! Ook het avondeten; zowel vegetarisch als het dagmenu! Ook de wijn was prima!

Heerlijk tot rust
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn gehorig, maar daar hebben wij geen last van gehad.

Vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel. Kamer klein, maar netjes en schoon. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

het eiland is geweldig mooi, het verblijf goed en vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

de kamer is wat klein. de dakkapellen maken de kamer wat benauwd voelend. Vloerbedekking vind ik ook niet heel erg hygiënisch op de kamers. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was ruim voldoende er was alles. Locatie perfect.

Lekker genieten op Schiermonnikoog.

We hebben geen punten.

het waren wel kleine kamers,maar wat ben je er nu, nauwelijks toch.! De ligging van het hotel, is heel centraal, je kun alle kanten op. Wat leuk is ,het terras , voor het hotel,lekker beschut in de zon zitten. Je kunt er goed eten, en gezellig een borrel drinken aan de bar of aan de stamtafel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima tot perfect

99 procent was prima tot perfect in de prijs kwaliteit verhouding, maar als ik dan toch mag ziften. Dan moet het verschrikkelijk trage koffiezetapparaat het ontgelden.

De vriendelijkheid van het personeel. Erg gastvrij.

Ons verblijf was prima :)

De kamer was kleiner dan verwacht. Badkamer rook een beetje muf en we miste een plankje om spullen op te zetten.

Het ontbijt was uitstekend! Heerlijk vers brood, alles volop en vers. Lekkere bedden, goed geslapen. Aardig personeel ook.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Keurig hotel op een prima locatie. Dicht bij het Bezoekerscentrum en het vertrek van de Balgexpres.

Tijdens het ontbijt kon de radio wel eens te hard aanstaan en de muziekkeuze was niet denderend.

Ontbijt was prima, in de vorm van een buffetje, het nodige was aanwezig.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Wegens weeromstandigheden eerder afgereisd en er viel niet...

Wegens weeromstandigheden eerder afgereisd en er viel niet te praten over eventuele korting,daar ik toch een tweetal echtparen mee had gebracht,viel dit me enorm tegen,zal daarom niet snel meer voor de tjattel kiezen ,helaas.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Het ontbijt was heerlijk, en het diner ook!

De kamer was klein en zat aan de buitenkant van het pand. Een soort motel idee. Dat vond ik wat minder prettig.

Het ontbijt was heerlijk, en het diner ook!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

De Tjattel is een eenvoudig, doch comfortabel hotel en zeer betaalbaar.

Kamer zijn vrij gehorig.

Ontbijt was prima. Speciale vermelding verdient de kwaliteit van de bedden. Erg prettig, dat maken we niet vaak mee. Ruime badkamer, prima douche met Grohe douchekop.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Een prettig verblijf

een paar kleine onderhoud zaken op de kamer.

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer, uitgebreid buffet voor een hotel van deze omvang, uitstekende keuken, centrale ligging, openbaar vervoer stopt voor de deur

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Er was wat misgegaan bij Booking.

De sfeer in het hotel is wat kil, functioneel.

Er was wat misgegaan bij Booking.com waardoor het hotel de annulering van 1 vd kamers niet had doorgekregen. Het hotel ging daar jegens mij netjes mee om.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima lokatie, goede prijs.

Jammer dat de fiets niet onder een afdak geplaatst kon worden ivm de regen.

Het ontbijt was prima, voldoende en gevarieerd. Qua diner was er volop keuze en de vegetarische keuze was uitstekend. Lokatie was zeer gunstig en mooi gelegen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fijn rustig verblijf in het centrum.

Fijne schone kamers met een zitgedeelte met tv, een ruime badkamer en een prima ontbijt. Ook 's avonds hebben we in het restaurant heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Het is in het centrum. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima centraal en toch rustig gelegen plek

Ondanks dat we de indruk hadden dat alle kamers bezet waren, was er helemaal geen geluidsoverlast vanuit andere kamers of de gang. Dat verbaasde ons, want de kamers zijn vrij klein en het zijn er aardig wat op een gang. Verder is er een leuk cafe-restaurant. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: prima plek om een paar dagen te verblijven!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het ontbijt was geweldig en het personeel vriendelijk.

De kamer vonden wij niet prettig zo aan de straat. Ook weinig faciliteiten op de kamer. Werd ook niet tussendoor schoongemaakt.

Het ontbijt was geweldig en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Schoon.

Verbleef in kamer 3 In de badkamer kon je de keukenlucht ruiken, betere afzuigmotor of een geurtje Aan de tv ontbrak een zwenk-arm, dus je moest een beetje schuin kijken.

Schoon. En er was een fietsenstalling bij het hotel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Eigenlijk te duur.

Verouderde kasten en gordijnen in slaapkamer, lelijke en zwakke plafonnière. Bedspotjes gammel.

Ontbijt...geen lekkere koffie, slap brood. Broodjes wel okay. Matrassen goed. Vriendelijk personeel. Locatie goed. Doucheruimte prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima plek om te verblijven

Bedden iets harder

Rustig aangename sfeer prima ontbijt wat zachte bedden.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Was goed maar volgende keer graag vermelding over de toegang kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

Steile trap omhoog smalle gang

Ontbijt en avondeten

precies volgens de verwachting, goed, schoon, goed ontbijt,...
    • Economy Tweepersoonskamer

precies volgens de verwachting, goed, schoon, goed ontbijt, vriendelijke medewerkers.

Boven verwachting
    • Economy Tweepersoonskamer

Gastvrijheid, de kamer en de ligging van het hotel.