Beoordelingen over Hotel De Torenhoeve 3-sterren

Torenweg 38, 4328 KB Burgh Haamstede, Nederland

#10 van de 15 hotels in Burgh Haamstede

Ontspannen verblijf gehad.

Het strand was fris (frisser dan het strand aan de andere kant van het dorp) en het strandpaviljoen was wat out-dated. Wij kozen er daarom voor om naar de andere kant van het dorp te fietsen.

Lekker ontbijt, leuke ligging dichtbij strand, erg aardig personeel.

Top locatie aardige manager

Bar is niet open wordt weinig gedaan bij het zwembad geen ligbedden. Na 10 uur kan je niet even nog een borreltje drinken

Kamers zijn simpel maar schoon ontbijt goed en lekker dicht bij het strand

een hotel dat zeker de moeite waard is om te bezoeken

tijdens ons verblijf was er bij het ontbijt en het diner te weinig personeel. Het was mooi weer en iedereen wilde buiten ontbijten, maar er was geen personeel om de tafels af te ruimen, waardoor mensen maar binnen gingen zitten. Bij het diner moesten we behoorlijk lang op ons eten wachten.

het hotel lag schitterend in een rustige omgeving en vlak bij het strand (10 minuten lopen). Het buitenzwembad was ook heerlijk bij het mooie weer dat wij hadden. Je kon ook heerlijk buiten ontbijten en dineren. Het ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid. Zelfs de Zeeuwse bolussen ontbraken niet. Het diner was er ook goed, maar voor een hotel niet echt bijzonder. Het personeel was ook zeer vriendelijk.

Superlocatie, vlak aan het strand (loopafstand), voor vertier heb je vervoer nodig,

Zou graag een koffieautomaat bij het ontbijt willen, houdt niet van thermoskannenkoffie

Super plek, loopafstand van het strand, rustig gelegen hotel, met fietsen erbij is het een toplocatie

Hotel ligt heerlijk rustig vlakbij het strand en op auto en fietsafstand van centrum Burg-Haamstede

niets noemenswaardig

Prima kamer, met klein balkonnetje. grote badkamer met bad. ( is wel een hoge opstap als je bv niet goed ter been bent). eenvoudig maar zeker goed ontbijtbuffet. In verband met de tijd helaas geen gebruik gemaakt van het zwembad maar zag er goed uit en mogelijkheid tot huren van fietsen is ook goed!

Prima voor 1 of meerdere dagen. Je komt niets te kort.....en vragen staat vrij.

Kamer was wat warm, ventilator wellicht aan te bevelen.

Netjes, rustig, dichtbij strand (loopafstand, wel kleine klim) én bos! Familie hotel: voor kinderen speciale ruimte om te spelen (sluit aan op het terras), omheind zwembad 1.40 diep + klein rond pierenbadje , standenstoel- geen ligbedden, kamer met kluisje en kleine koelkast. TV-föhn- Lift aanwezig. Tafeltennis. Barretje. Terras. Aardige mensen, gastvrij. Ontbijt is basic maar goed, bij zomers weer genieten op het terras. Lekkere koffie. Zie verder de website die overeenkomt met de werkelijkheid.

Hartelijk ontvangen door de eigenaar een heerlijke dag en nacht gehad met een goed verzorgd ontbijt.

Het viel ons tegen dat er geen losse douchegel / shampoo in de badkamer lag maar een dispenser. De bedden waren voor 1 nacht prima te doen maar voor meerdere nachten zijn ze wel aan vervanging toe. Als de hotel kamers een eigen waterkoker zouden hebben om bijv een kopje thee of koffie te maken zou dat nog een betere recensie opgeleverd hebben.

Het ontvangst was heel hartelijk, we waren heel vroeg en mochten de auto al vast op de locatie parkeren zodat we de hele dag konden gaan fietsen. De rust in het hotel was ook heerlijk, echt vakantie. Het hotel ligt fantastisch dicht bij de duinen en het mooie ruime strand en is ook zeer geschikt voor mensen met honden.

Onwijs gewéldig.

Het is jammer dat er s'avonds na 21.00 geen drankje te krijgen is op het terras.

Het was een heerlijk verblijf, kamers zijn goed, perfect ontbijt, en onwijs vriendelijke mensen en personeel.

Super locatie.
    • Suite

Super locatie. Paar minuten van het strand. Wij hadden de suite. Ruim, grote doorzichtige badkamer, privé balkon. Ontbijt gewoon goed, er is van alles.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Het hotel is verouderd en heeft een opfrissing nodig.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel is verouderd en heeft een opfrissing nodig. Ontbijtbuffet kan ordelijker geserveerd worden en niet alles was koel genoeg (confituur, choco, en dergelijke)

cafe, terras en ontbijt, fraai entree aan voorzijde.

achterstallig onderhoud, gordijn was los, kamer een beetje vies, gedateerde kamer, raam was verouderd en er zat een lijmlaag op, onkruid bij terras,

cafe, terras en ontbijt, fraai entree aan voorzijde. wel fraai hoofdgebouw

De accommodatie gaf veel mogelijkheden als je zelf zaken...

De indeling van de kasten was wat onlogisch in de 2e slaapkamer

De accommodatie gaf veel mogelijkheden als je zelf zaken wilt uitvoeren, zoals ontbijt, lunch of avondeten. Maar je kan ook van de faciliteiten van het hotel gebruik maken tegen kosten.

Super verblijf op prachtige locatie!

Rond hotel lichtelijk slordig en wat onderkomen.

Super locatie, heel vriendelijke bediening. Ook het eten in restaurant ‘s avonds was prima. Ik vond het hotel wel wat overprijsd, gezien de wat verouderde accomodatie. Maar al bij al een aanrader.

Fijn hotel met alle voorzieningen voor een mooie vakantie aan zee
    • Suite

Helaas bleek het restaurant van maandag t/m woensdag gesloten, waardoor we voor het diner uit moesten wijken naar een ander restaurant.

Het hotel is prachtige gelegen bij het strand van Nieuw Haamstede. Een mooie uitvalsbasis voor een dagje strand, strandwandelingen of een fietstocht over de vele mooie fietsroutes. Wij hadden de suite geboekt. Een mooie ruime kamer die van alle gemakken voorzien was.

Ontbijt voldoende.

De zolderkamertjes zijn een beetje weggestopt. Klein. Geen keuken op de maandag en dinsdag.

Ontbijt voldoende. Badkamer en sanitair op de kamer netjes.

Heerlijk genieten in de rust van Moeder Natuur!

Helemaal niets!

Heeft u het voor een rustige vakantie waar u wilt gaan wandelen en fietsen, dan is dit de perfecte plek. Wij kozen voor een appartement met terras: alles was er! Prima voor 2 volwassenen en 2 jonge kinderen. Het diner hadden we in het restaurant en dat was niets minder dan subliem! Gezelligheid troef, de nodige rust, dat ook... Puur genieten!

Leuke locatie. Goed voor kort verblijf.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bij het ontbijt was alles aanwezig maar basis. Geen vers gesneden fruit maar uit blik. Geen verse confituur. Geen mogelijkheid om een déca koffie te hebben en de gewone koffie was zeer straf. Twee dagen na mekaar identiek hetzelfde bij het ontbijt, wat als je daar een week logeert ? De kaart om te dineren is ook basis, maar het eten was wel ok. Op de tafels buiten op het terras lag vogelpoep. Onze kamer had tapijt, wat ik niet zo hygiënisch vind. Geen uitleg over de mogelijkheden dat het hotel biedt bij het inchecken.

Vriendelijk personeel. Rustig gelegen.

Basic hotel (verschillende gebouwen met elkaar verbonden), schoon, weinig voorzieningen

Het zwembad was nog gesloten (8 mei) en zou vanaf 1 mei geopend zijn! Het was warm weer en was fijn geweest om af te koelen in het water. Er stonden menukaarten, maar de keuken was gesloten. Slechts een paar dagen per week wel geopend. Zag er allemaal uit alsof er een tekort was aan personeel, een verwaarloosde tuin en geen kok waarschijnlijk.

De rustige locatie vlakbij strand en vuurtoren is prettig.

Door de fantastische ligging van het hotel was het een topverblijf !
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het tapijt op de kamer was niet proper, een douchegordijn is niet aangenaam om te douchen. De prijs/kwaliteit verhouding, het hotel kan een opfrisbeurt gebruiken.

De ligging ! Het ontbijt was aangenaam. De kamers waren goed verduisterd, er was geen lawaai. Het personeel was vriendelijk.

We hebben het een prima verblijf gevonden.

Wij vonden vloerbedekkking hoofdzijde bed niet echt hygiënisch. Ook was het storend dat er constant een deur hard dichtklapte. Dit was op de 3e verdieping waarschijnlijk een tussendeur. We schrokken hier iedere keer wakker van.

De ligging en de ambiance.

Was dicht bij de vuurtoren en het strand, super leuk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Jammer dat op de site een mooi zwembad stond en bij aankomst was de zwembad nog niet schoongemaakt ,waar door hij niet in gebruik was. We wisten dat de bar dicht was maandag tot woensdag na 5 uur. Wat ik niet helemaal begrijp! Er waren toch wel aardig wat gasten. Er staat dan wel koffie en thee maar dat was koffie uit een zakje?! Beetje Jammer. Ontbijt was lekker maar simpel.In je hotelkamer kan je ook niks met een kind, krijg je een kamer zonder balkon?! Ondanks sommige minpuntjes leuke 3 dagen gehad!

Was dicht bij de vuurtoren en het strand, super leuk

• Appartement met 2 Slaapkamers

Vrij gehorig appartement, maar wel voorzien van alle gemakken.

Heerlijk dicht bij zee, rustige locatie, fijn dat het appartement zich op de begane grond bevindt en een mooi terras erbij heeft.

verder prima verblijf voor 1 nachtje

Het ontbijt had beter gekund, wat ontbrak volgens onze mening: 'gewone' yoghurt of kwark zonder smaakje, vers gesneden fruit en verse jus d'orange. het diner met mijn keuze caesar salade was minimaal als hoofdmaaltijd, ik heb dit aangegeven en ik kreeg een extra supplement. dus dat was netjes. Maar blijft onder de maat zeker voor € 15,00 de espresso was ook niet goed maar dat hebben we maar zo gelaten.

De kamer was prima, wat we miste was een waterkoker, een kopje thee/koffie had lekker geweest op de kamer.

Bij mooi weer, prima verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De inrichting van het appartement; smoezelig meubilair, slechte matrassen, wel erg goedkoopste IKEA-variant. We hechten geen waarde aan luxe, wel aan aandacht. Appartement 6.

de ligging, aan de rand van de duinen en vlakbij het strand de tuin rondom de locatie het ontbijt

Leuk hotel in groene omgeving, vlak bij duinen en zee!

Minpunten: koelkastje op kamer zoemde nogal hard, wat vooral 's nachts niet zo fijn is. Verbeterpuntje: beschikbaarheid van washandjes en flesjes shampoo en douchegel zou fijn zijn. (Er is nu alleen een pomp met shampoo/dochegel? beschikbaar).

Pluspunten: Vriendelijk personeel, schone kamer, comfortabele bedden, Mooie, rustige ligging in het groen op loopafstand van duinen en zee. Heerlijk ontbijt en diner.

De plek van het hotel is prachtig in een natuurlijke...

De wifi was ronduit slecht in het hele hotel (antwoord op een vraag daarover: “ het zou kunnen dat ik enkele kamers het Wifi signaal niet zo sterk is”). Het onbijtbuffet was wat karig met niet zo veel keus, fruit uit blik en roerei niet goed gaar. Veel kleine verpakkingen.

De plek van het hotel is prachtig in een natuurlijke omgeving en op een paar minuten lopen van het strand. Personeel heel vriendelijk.

Erg vriendelijke ontvangst door de receptionist.

Erg vriendelijke ontvangst door de receptionist. We waren wat vroeger dan gepland, er werd gelijk moeite gedaan om te kijken of we tóch niet al onze kamer in konden gaan. Locatie is prima, je wandelt zo het strand op. Er zit 1 strandtent, met normale prijzen voor strandtenten. Goede uitvalsbasis voor Renesse, Burgh-Haamstede en andere bekende trekpleisters in de buurt.

Kamers waren ruim en schoon

Om 20.00 bestelde we het hoofdgerecht. Omdat er een grote groep was kregen we dit pas om 21.30. Wel hier op een correcte wijze over geinformeerd en drankje van de zaak. Echter plezier van eerste avond was weg....

Kamers waren ruim en schoon

Aangezien appartement 34 ingericht was als strand huis, hadden we direct een thuis gevoel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kreeg vooraf geen duidelijkheid over twee 1 persoon`s bedden of 1 twee persoon`s bed. Of er een koffiezetapparaat of een senceo was in het appartement. Het was vooraf niet duidelijk , welke inrichting/ stijl het appartement had. Aangezien de Appartementen prive bezit zijn, zijn ze diverse ingericht.

inrichting appartement 34

• Beoordeeld op: 19 november 2017

We hadden een schitterend appartement (nr 34) .
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat de appartementen aan de buitenkant zo grijs zijn , een nieuwe muurbekleding zou wonderen doen.

We hadden een schitterend appartement (nr 34) . Ontbijt was prima verzorgt. Personeel was vriendelijk . Een prima locatie voor een paas daagjes weg.

bij aankomst moesten we 12.

bij aankomst moesten we 12.50 €uro betalen, supplement voor onze kleine hond, terwijl dit nergens was vermeld !! en zij in eenk leine reisbench slaapt !! beetje overdreven, voor dit genre van hotel !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prima verblijf, we komen zeker een keer terug!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het personeel mocht iets attenter zijn en als je honden toelaat, moet je er niet bang voor zijn. Het is voor mensen die van de rust genieten en niet direct aan de boulevard willen lopen.

Wat ons het meest beviel was de ligging van het hotel, het is zo"n 6 minuutjes wandelen tot aan het strand. Fijn dat de hond wordt toegelaten. Wij vinden juist als het wat oubollig is, gezellig! Het maakt het knus. Ontbijtbuffet was prima. Erg leuk met de vuurtoren bijna in je tuin. Familiekamer is echt aan te raden er was nog genoeg plek over voor de hondenbench. Elke dag wel herten gespot in de duinen, prachtig!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een heerlijke, ontspannende paar dagen gehad in een prachtige omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat het restaurant alleen op donderdag en het weekend open is. We hadden daar heen gewild vanwege de goede beoordeling op Iens. Wellicht heeft dat te maken met het feit dat het het naseizoen is.

De ligging v dit vakantieparkje is prachtig! Op loopafstand vh strand. Het huisje was zeer compleet ingericht. Gedateerd, maar van alle gemakken voorzien, netjes en schoon. De locatie is dicht gelegen naast een vuurtoren. Heel leuk om hem 's nachts in werking te zien! Leuke Zeeuwse steden niet ver van de locatie. Wij zijn naar Domburg, Zierikzee en Middelburg geweest. Je kunt daar heerlijk winkelen, eten en er is van alles te zien. Kortom, een aanrader!

Teleurstellend en te duur voor wat men aanbood.
    • Suite

De "suite" hadden we gekozen ivm het bubbelbad. De kraan had echter een defect;(de man bij de receptie wist er van maar was vooraf niet verteld tegen ons) de afstandbediening had lege batterijen net als de klok dus konden we aankleden en naar beneden. Het bubbelbad bleek half te werken Kortom teleurstellend, slechte service (je mag toch verwachten dat dit vooraf gecontroleerd EN opgelost wordt zeker als je het weet) Maar...het zou genoteerd worden. Tja ... Het ontbijt was matig. Het dineer in het restaurant was gelukkig wel goed. Ooit misschien, 20 jaar geleden?, 3 sterren maar nu....

Gevangenis gevoel in de kamer

De kamer viel tegen , wij hadden zicht op een aanpalend dak dat begon op 0,5 meter van ons raam Dus geen zicht en geen vakantie gevoel . De bewuste kamer heeft het nummer 104

Het ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 21 september 2017

prima, maar ook niet meer dan dat

personeel servicebalie prima, bedienend personeel niet erg vriendelijk. een van de twee hotelbedden was gewoon doorgezakt. Bij binnenkomst was duidelijk te ruiken dat kort ervoor in de badkamer was gerookt.

locatie dicht bij het strand

Geweldige tijd gehad in een mooie omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Booking.com zou duidelijker moeten omschrijven dat je naast de reis zelf beddengoed, handdoeken en keukendoeken moet meenemen of betalen. Doordat in de omschrijving staat dat de prijs inclusief alle toeslagen is schept dat verwarring.

Het appartement was pas gerenoveerd en zag er prima uit. Alles was aanwezig en het was sfeervol ingericht.

De ligging is erg goed.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De informatie tijdens het boeken is niet duidelijk. Het is een B&B Hotel. Maar helaas, breakfast zat dus niet bij de prijs inbegrepen en dat moest dan ook nog betaald worden. Euro 13,50 p.p. best wel fors voor aangebodene. De bedden waren erg slecht! Veel te zacht! Maar wellicht dat anderen dit als fijn ervaren. Bij aankomst bleek dat we het bedden-linnengoed mee kregen van de receptie waarvoor tevens een borg betaald moest worden! Hier hadden wij totaal niet op gerekend. Al met al is het beter om een goed hotel te boeken waar alles bij in zit. Dan ben je ongeveer hetzelfde kwijt. Dus voor dat je boekt laat je goed informeren.

De ligging is erg goed. Mooi Duingebied en vlak bij het mooie strand.

Vriendelijk hotel met prima ligging vlak achter de duinen. Voor elk wat wils, groot en klein!

Restaurant zou wat meer aandacht mogen hebben. Te prijzig, waardoor het aantrekkelijkheid verliest voor hotelgasten.

Na mooie strand/duinwandeling een fijne duik in het zwembad en een biertje op het terras😊

Ideaal gelegen voor een fiets-, strand- en wandelvakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Afloop van de douche loopt slecht door, schoonmaakkosten zijn iets aan de dure kant.

Gunstige ligging vlakbij de duinen en strand. Gebruik kunnen maken van de sauna.

Prima ontbijt en goed verzorgde kamer, dicht bij het strand...

Op maandag en dinsdag geen restaurant en bar geopend. Dit staat ook niet op de site vermeld

Prima ontbijt en goed verzorgde kamer, dicht bij het strand in een groene omgeving.

prima lokatie

Kamer had een soort dakvenster, dus geen uitzicht en alleen bereikbaar per trap. Het was erg warm, geen airco. Wel een ventilator. Geen mogelijkheid voor een snack of broodje tussen ontbijt en diner. (Wel appeltaart)

Lekker zwembadje. Vriendelijk personeel. Gezellige lounge en terras

Tegenvallend mbt de ''suite''
    • Suite

Wij hadden de suite geboekt en alleen de prijs was voor een suite. Kraan in de badkamer van het bubbelbad was kapot, glasgordijnen gescheurd, er stond een tv in van 15 jaar oud, al met al niet echt een suite te noemen. Het balkon was gewoon al lange tijd niet zuiver gemaakt, was gewoon smerig. Na schoonmaak lagen er kleren van ons op de grond, geen badmat retour en gebruikt glaswerk niet zuiver/opgeruimd. In de badkamer een paar plastic bekertjes helaas, erg tegengevallen.

Het ontbijt was goed maar werd matig bijgevuld. Al om 09.00 uur niet bijgevuld terwijl ontbijt tot 10.30 uur was

Goede logeerplek nabij strand en rustige omgeving voor 1 nacht

Enig opknapwerk nodig hier en daar. Nieuwe eigenaar gaat hiermee aan de gang. Maandag en dinsdag geen restaurant voorziening.

Prijs kwaliteit verhouding en ligging bij strand

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Suite

Kamer viel tegen, zeer gedateerd. Getracht iets bijzonders van de kamer te maken dmv een glazen badkamer die nogal dominant aanwezig is...geen privacy door al die glazen ramen. Een flinke scheur in de vitrage... Balkon, met nogal veel blad van de omringende bomen! Geen thee of koffie op de kamer aanwezig en dat voor de prijs van 182,00 euries voor 1 nacht! Ontbijt was eenvoudig.

Ik ben eerder vertrokken; ik werd depri van dit verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Zie boven. Het is mij allemaal heel slecht bevallen!!

De kamer was heel erg sober, zonder wc en douche (bleek kinderkamer) Het ontbijt was eenvoudig. De lounge was zeer ouderwets ingericht. 's Maandags en dinsdags is het restaurant dicht; geen koffie ed en geen eten! Dit hield in met de auto weg voor een kop koffie of een hapje eten.

Het was grotendeels bevredigend maar nodigt me niet uit om terug te keren.

Tijdens het hoogseizoen begrijp ik niet dat het restaurant gesloten is alsook de bar. Men kan ook maar inchecken tot 17.00u, dit noem ik niet klantvriendelijk.

Het ontbijt was in orde, variatie. Kamers waren in orde. Een opfrisbeurt zou deze plek ten goede komen.

de locatie was ideaal, niet ver van het strand, op...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

het ontbijt was voor ons een tegenvaller, zeer sober donkere ruimte, geen muziekje geen eitjes geen fruitsla

de locatie was ideaal, niet ver van het strand, op wandelafstand zwembad aan het hotel is leuk voor de kinderen, maar voor de ouders teweing zitruimte, en misschien ook wel leuk wat watergerief voorzien. Een voetbadje vooraleer het water in te stappen zou een aanrader zijn aangezien iedereen na het strand komt zwemmen( zand overal en op bodem, dus niet zo proper)

Gezellig en net domein, rustig en ideaal gelegen aan zee, strand en als vertrekpunt fietstochten !
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Uitgebreidere menukaart restaurant hotel... 3 keuzen in vlees, 3 in vis en 3 in vegetarisch..... : rap rond als je een week blijft ! Maar wij nu voor kort verblijf geen last van gehad. Goed gegeten ! Met streek en verse producten. In appartement wel ruim voldoende gerief en comfort om zelf te koken : dat zelden gezien in vakantieappartement !

Rustig domein en prachtige natuur in de omgeving, dichte ligging bij het strand en de duinen ( natuurreservaten ). Gastvrijheid hotel. Lekker buffet als ontbijt. Ideaal om met fietsen of wandelen streek te verkennen. Heel veilig ! Zeker aanrader met kinderen : veilige speelgelegenheid op terrein, veilig ( wel niet groot ) verwarmd zwembad ( afgesloten ), speelruimte binnen. Ligging dicht bij subtropisch zwembad ook meevaller !

de ligging van het hotel aan de voet van de duinen

Jammer dat het dakraam slechts op een kier open kon. Storend was dat de koelkast voortdurend aan en uit ging en dat de ventilator in de badkamer veel lawaai maakte.

de ligging van het hotel aan de voet van de duinen

Prima appartement met 2 slaapkamers.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Op de trap buiten het appartement was waterschade waardoor het daar erg muf rook.

Prima appartement met 2 slaapkamers. Er is een buitenzwembad bij het hotel waar je gebruik van mag maken. Je kunt daar op het terras ook heerlijk zitten en iets eten of drinken.

De ligging en rust van het hotel, buiten de drukte van het...

De inrichting van de kamers is gedateerd en de kamers ruiken erg muf. De openingstijden van het restaurant, het restaurant is op maandag- en dinsdagavond gesloten. Het is vreemd dat het restaurant niet alle dagen in het hoogseizoen is geopend, dit is niet meer van deze tijd, mensen gaan nu elders 's avonds uiteten en zo missen de eigenaren veel inkomsten.

De ligging en rust van het hotel, buiten de drukte van het centrum om.

Vlakbij het strand!

Het raam kon niet open als het rolluik naar beneden was. Goed donker om te kunnen slapen, maar geen verse lucht.

De ligging van het hotel ten opzichte van het strand is geweldig!

het was heerlijk

misschien handig in het bad een antislip matje omdat je alleen kunt douchen in het bad.

de ligging van het hotel is mooi,dicht bij het strand en de zee.

Niet nogmaals!

Personeel (behalve zoon)geen betrokkenheid met de gasten en geen inlevingsvermogen. Eigenaar zegt niet eens goedemorgen, komt geen praatje maken hoe het je bevalt. Hotel stinkt muf, verfrissers kunnen al wonderen doen. Ontbijt is redelijk maar als je vraagt naar een cappuccino bij het ontbijt word je verwezen naar de koffie of thee die er staan. Ik betaal graag voor een cappuccino maar er zit geen inleving bij. De eigenaars zijn geen horeca mensen en zullen nog erg veel moeten leren.

Genoeg parkeerruimte

Een genot om je zo thuis te kunnen voelen!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We hadden een appartement en waren heerlijk vrij. Toch nog een beetje een camping gevoel, omdat de kinderen heerlijk buiten op het gras konden spelen, ook met andere kinderen. Het voelde als thuiskomen. Fijn was het om binnen 10 minuten op het strand te zijn, zo dichtbij! Het uitzicht op de vuurtoren was een genot. We zijn een aantal keren in het hotel wezen eten, het personeel daar was erg vrolijk en vriendelijk.

de geboekte prijs bleek aldaar te zijn met een gedeelde...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

de geboekte prijs bleek aldaar te zijn met een gedeelde badkamer! We moesten €20,- bijbetalen voor een kamer met eigen badkamer dus in totaal €115,- Daarvoor hadden we ook elders terecht gekund. De (zolder)kamer was ook niet per lift bereikbaar.

goed verblijf voor een paar dagen fietsen en strand in Haamstede

Overal honden, zelfs binnen in de ontbijtzaal en in het restaurant. Op de kamer ontbrak een glaasje (desnoods plastic bekertje) voor een slok water of tanden poetsen. Ouderwetse kleine tv (geen flatscreen).

prima locatie; vlak bij het strand. Leuk terras en zwembadje. Gezellige eetzaal, en je kan ook buiten ontbijten. Fijne douche, schone badkamer.

Omgeving was mooi.

Vrijdag was de kok ziek dus geen eten. Zaterdag ! De keuken was open tot 21 uur maar om 20 uur 30 kregen wij geen eten meer . De kok weigerde ons nog iets te geven zelfs geen broodje meer, wij vragen ons af wie daar de baas is de kok of de uitbaters. Dat was voor ons een tegenvaller.

Het ontbijt was goed. De kamers waren netjes.

De ligging van het hotel

De bediening , de gastvrijheid was beneden het niveau , de kamers prima de bedden aan vervanging (matrassen ) toe en de douche afschermen .

De ligging van het hotel

De vernieuwde badkamer was perfect.

De kamer had meer weg van een mansardekamer met een veluxraam. Er was geen uitzicht naar buiten. Het ontbijt was magertjes. Het brood lag er uitgedroogd bij en de broodjes en croissants moesten bij gevraagd worden. Onze tafel stond 's morgens niet gedekt. Hoewel er personeel rond liep, moesten we zelf bestek en serviet zien te vinden. Het zogenaamd verwarmde zwembad was slechts 22°, wat niet echt aantrekkelijk was. Het geheel gaf een verouderde indruk. Prijs/kwaliteit vonden we dit véél te duur. Voor ons zéker niet meer waard dan 80eu/nacht voor een tweepersoonskamer met het aangeboden ontbijt.

De vernieuwde badkamer was perfect. De bedden sliepen goed.

Torenhoeve verblijf, zwembad en strand zijn ok, de zee is een kwallenresort.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

1) Bij het boeken wordt er geen melding gedaan van de verplichte eindreiniging van 70€. Dit is dubbel wat andere verhuurders vragen! Als je dit mee verrekend over een midweek dan is Torenhoeve "niet noodzakelijk de beste deal" zoals booking.com dat afficheert. 2) Betaling ter plaatse met Master of Visa: al een maand zou het niet werken. Ik heb bekomen om dan te betalen bij vertrek maar ook toen werkte het nog niet. Mijns inziens wordt er iedere week aan alle gasten hetzelfde verteld om zo cash geld binnen te rijven? 3) Het terras aan het zwembad is toegankelijk, je kan er zitten maar de bediening voor drankjes, ijsjes edm is pas vanaf woensdag geopend. 4) de binnentuin zou enkele speeltuigen mogen hebben. Er zijn veel gezinnen met kinderen. 5) Naar het strand is het een mooie wandeling. Het strand en de duinen zijn prachtig. 6) Het zeewater zit spijtig genoeg vol kwallen die ook achterblijven in de plassen nadat het zeewater zich terugtrekt (eb). Spelende kinderen bij het water of in de plassen is altijd een risico. Zwemmen in de zee is echt niet aan te raden en dat zie je ook.

De appartementen zijn goed gelegen, binnentuin met gras waar kinderen kunnen ravotten, rustige omgeving. Het groot en klein zwembad zijn ok.

Geweldige locatie
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Prima voor een kort verblijf dichtbij zee. Het diner kreeg van mij echter niet hoger dan een 6.. Maar misschien hadden we net pech.

Geweldige locatie

veel erg tegen

De kamer sliepen op de bovenste verdieping was en zolderkamer met een dakraam. Was erg warm en benauwd en rook muf kamer was veel te duur en stond niet bij vermeld dat het een zolderkamertje was zonder en normaal raam en licht.

ligging 10 minuten lopen en je was op het strand

Beetje van beiden

Ontbijt viel tegen, weinig keuze en duurde lange tijd voor wat op was bijgevuld werd.

Badkamer was fantastisch, zeer proper, maar grootste pluspunt van dit hotel is wel zeker de locatie! Maak 's avonds zeker een strandwandeling.

Booking.com moet de info over dit hotel op haar site aanpassen

Omdat het hotel in andere handen is overgegaan was er geen bar en geen restaurant. Terwijl die faciliteiten wel op de site van Booking.com beschreven stonden.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima uitvalsbasis om te wandelen en/of fietsen.

Geen thee, koffie op de kamer.

De ligging van het hotel nabij het strand, een prima kamer en goed eten in het restaurant waar de bediening heel vriendelijk was. Er was voldoende keuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Heerlijk gelegen dicht bij het strand en aan de rand van een schitterend duinlandschap.

Vloerbedekking in de kamer.

Eenvoudig maar gezellig hotel met een heerlijke ligging dicht bij het strand en aan de rand van een schitterend duinlandschap. Hartelijke ontvangst, lekker ontbijt en een plaats om de fietsen te stallen. Gezien de verkregen korting, een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

goed ontbijt , en zéér rustige kamer , mooie fietsomgeving ,...

als ik moet muggenziften dan zou ik aanraden om een overkapte fietsenstalling te voorzien . voor de rest alles naar wens

goed ontbijt , en zéér rustige kamer , mooie fietsomgeving , voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Knus kleinschalig hotelletje.

Geen douchewand op het bad waardoor de vloer nat werd. Lounge gedeelte bij de TV heeft geen sfeer, het lounge gedeelte bij de open haard is wel sfeervol.

Knus en kleinschalig hotelletje op een super rustige locatie. 10 minuten lopen naar het strand. 's Avonds onder het schijnsel van de vuurtoren genoten van een heerlijk diner. 's Morgens een prima ontbijt op met voldoende keus. Personeel aardig. Kamer prima en grote badkamer. Gratis Wifi, gratis kluisje.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Super locatie en vriendelijke bediening bij inchecken en bij...

Kranen vd lavabo werkten niet. Er kwam geen water uit 🤔 Gelukkig deed die Vh bad het wel

Super locatie en vriendelijke bediening bij inchecken en bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Rustig verblijf in een gezellig ouderwets kader.

Spijtig dat het restaurant niet open was.

locatie is ideaal voor wandelingen op strand en in duinen-natuurdomein, prachtig gelegen vlakbij mystieke vuurtoren. 's avonds in de lounge = gezellig ouderwets, rustig en aangenaam, met betaalbare dranken en gratis koffie of thee.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

ok

jammer dat het restaurant niet alle dagen open was....maar ja,einde seizoen...... We zijn geen hondeliefhebbers.....maar geen last mee gehad...

rustig...........geweldige locatie.....met de vuurtoren s'avonds magisch.....lekker eten in het plaatselijk restaurant.............vriendelijke bediening...........kamer basic doch netjes....strand op 5 minuutjes te voet met drankgelegenheid (terras)

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Heerlijk rustig verblijf in een mooie omgeving.

Helaas was het restaurant gesloten. Onhandig om in het bad te moeten douchen en een douchegordijn zou ook wel handig zijn...

De rust was geweldig, de omgeving ook.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

UITSTEKKENDE SERVICE. PRIMA
    • Suite

SUITE GEBOEKT, MAAR WAS BEZET. DE VOLGENDE OCHTEND ONTBIJT GENUTTIGD EN WILDE AFREKENEN. EIGENAAR ZIJ TOEN DAT DE NACHT GRATIS WAS I.V.M. VERKEERDE BOEKING. GRANDIOOS GOED GEREGELD EN NOGMAALS DANK.