Beoordelingen over De Twee Linden 4-sterren

Zandstraat 100, 6658 CX Beneden-Leeuwen, Nederland

#1 van de 2 hotels in Beneden-Leeuwen

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima verblijf in het centrum van het plaatsje Beneden-Leeuwen in de betuwe.

De bedden waren waardeloos, slap en een kuil

Prima service en de kamer was perfect, we hadden een comfort kamer. Het was heel jammer dat de bedden enorm slap waren en je sliep in een kuil, maar voor de rest prachtige badkamer en goed ingericht en een heerlijk restaurant.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

voor herhaling vatbaar

moesten bij avondeten wel lang wachten voor we wat kregen , hadden de tijd maar toch … eten was goed. verder alles prima

leuke kamer in het bijgebouw , frisse kleuren ontbijt niet heel uitgebreid maar goed en voldoende hotel ligt voor ons op een goede plek ivm meedoen aan Bourgondische fruitwandeling. aardig personeel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goed personeel,rest eten goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Op zaterdagavond uitverkocht de ossenhaas en dus ook de chateu briand, waar we voor kwamen.Met de huidige bewaar technieken?.

Goed personeel,rest eten goed.airco kamer.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Gezellig kleinschalig hotel

Ontbijtzaal is nogal donker en ouderwets. Werd echter spontaan opgelost door ons in de veranda vooraan te laten ontbijten.

Mooie kamers met alle comfort. Eten in het restaurant was subliem

fantastisch modern hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

wij hadden kamer 6, recht boven het terras. De gasten op het terras waren erg luidruchtig van 23:45 tot 01:45. Wij hadden dus een slechte nachtrust. Beter is het terras op tijd te sluiten en de gasten binnen bedienen, zodat andere gasten hier geen last van hebben

goed ontbijt, schone moderne kamer met AC, zeer vriendelijke receptie ontvangst, we voelden ons echt welkom.

prima!

Fijne mooie kamer en een stille airconditioning en niks gehoord van kamers naast ons. Onze dochter in oude gedeelte had wel last van geluiden. Wij zaten in de nieuwe kamers

Mooie en comfortabele kamers.

Mooie en comfortabele kamers. Vriendelijke ontvangst, lekker én uitgebreid ontbijt en prima diner. Verblijf gelegen in een aangename fietsomgeving. Een aanrader!

Prima naar ons zin gehad alles was schoon en goed verzorgd

Tegen is een groot woord maar de parkeerplaats was moeilijk wij hebben een vw bus en die kon er niet staan. Hij kon gelukkig aan de weg staan

Kamers prima en ook de rest

de gehele accommodatie was prima.
    • Basic Tweepersoonskamer

de gehele accommodatie was prima. we hebben geen ontbijt gehad. een mooie schone en comfortabele kamer en prima douche en toilet. vriendelijk personeel.

Matige kwaliteit in een duur dorphotel

De prijs-kwaliteit is zoek. Het is een eenvoudig dorpshotel, dat zich voordoet als een bijzonder hotel, maar heeft geen faciliteiten, is te duur, matig restaurant. Als alles wat goedkoper was zou het een aanrader zijn. Nu is het niet voor herhaling vatbaar

Moderne kamers, maar wel erg gehorig. Enorme badkamer met bad en douche.

De vriendelijkheid van het personeel.

De grootte van de kamer viel erg tegen. Het uitzicht is niet geweldig te noemen. Men kijkt uit op het hoofdgebouw. De eetzaal is erg ongezellig.

De vriendelijkheid van het personeel. De service bij het boeken. Bij vragen werd heel erg snel gereageerd.

Prima weekendje weg in het Land van Maas en Waal

Het ontbijtbuffet mag wat beter worden opgezet. Opstelling, assortiment.

Het diner was top met een mooie fles Chardonnay uit SA buiten de kaart om. THX.

Wij hebben heerlijk gefietst in de schitterende omgeving van het land van Maas en Waal

Het ontbijtgedeelte. Verschillende ruimtes. Je moet zelf ergens een plek vinden. Er zijn geen gedekte tafels. Alles bij elkaar vrij rommelig.

Schone moderne kamer met schitterende badkamer . We boften met het mooie weer zodat we op het kleine terrasje voor de kamer konden zitten.

Een prima verblijf en we komen zeker nog een keer terug.

Het diner dat we daar hebben gegeten was oke maar kon wel iets beter. De keuze was niet zo groot en mijn moeder had de schnitzel maar die was wat aan de dikke kant.

Het ontbijt was prima in orde en de kamer overtrof onze verwachtingen.

Heerlijk was het hier! Super fijn verblijf in een prima hotel.

De kamers voldoen aan alle eisen die je stelt aan een hotelkamer. Heerlijke bedden, een moderne, luxe badkamer; rustig in de nacht; kortom: heerlijk was het. En het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam.

Uitstekend verblijf wat ik een ieder kan aanraden!
    • Basic Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel er niets tegen!

Mooie en goede locatie met vriendelijk en behulpzame medewerkers. Heerlijk diner gehad en 's morgens een goed en smakelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Modern comfort voor een goede prijs. Helaas zeer slecht internet.

De wifi was absurd slecht. Onderbrekingen van de verbinding en downloadsnelheid van tussen de 2 en de 10 kB per seconde (ja, daar staat een k en geen M...). Dat kan gewoon niet. Als zakelijke reiziger wil ik na aankomst gebruik kunnen maken van een goede verbinding. Nu was ik aangewezen op mijn 4G om fatsoenlijk te kunnen surfen. Voor mij is dit een breekpunt voor een volgende boeking. Erg jammer, want voor de rest was ik erg tevreden.

Nieuwe, moderne kamers met dito apparatuur met goede bedden, ruime badkamer. Je krijgt behoorlijk wat voor de prijs van de kamer. Parkeren doe je direct voor de deur. Een beetje krap, maar erg fijn. Personeel was aardig. Ik had wat kritische dingen over het ontbijt gelezen, maar was prima in orde. Het is geen hotelketen met een enorme doorstroom aan gasten. Als je dat bedenkt was het echt prima, hoewel de prijs iets minder had gemogen.

Geweldige kamer met bubbelbad, smart TV, groot bed.

Geweldige kamer met bubbelbad, smart TV, groot bed... geweldige service en persoonlijk contact nadat ik het hotel 's nachts moest verlaten door noodgeval - bedankt !

fantastisch, een van mijn favoriete hotels, ook als ik alleen reis

Ik ben hier meerdere keren geweest. Het restaurant is uitstekend, de service prima. Altijd een vriendelijke ontvangst en comfortabele kamers met een heerlijke douche !

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel voor een nacht als onderbreking van een reis

Er had iets meer keus mogen zijn bij het ontbijtbuffet.

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer met veel faciliteiten. Fijne en ruime badkamer. Ontbijt was goed.

Vriendelijke gastvrije mensen, goede kamer, goed ontbijt met heerlijk vers brood
    • Basic Tweepersoonskamer

Beetje gehorige kamer op eerste verdieping vlakbij trap, je hoort daar de geluiden van andere gasten in de hal en trappenhuis

Goede bedden, fijne kamers, heel vriendelijk en gaatvrij personeel

Bedden waren veel te zacht.

Bedden waren veel te zacht. Koffie en thee op kamer waren niet aanwezig, wel een waterkoker en lege zakjes. Personeel was niet aardig, receptie weggestopt in een hoekje onder de trap. Onze mede reizigers kregen een welkoms drankje, die werd ons bot geweigerd. bar personeel opdringerig met drank aanbieden.

Prima accommodatie

Wij hadden slechts 1 overnachting geboekt in een Deluxe kamer: ruim en voorzien van alle gemakken, inclusief airco. Uitstekende bedden, ruime badkamer, parkeren voor eigen kamer. Nieuw gebouwde, slechts 1 jaar oude accommodatie, achter hun oudere reeds bestaande hotel/restaurant. Prima gedineerd in restaurant. 's Morgens goed ontbijt.

Een knus verblijf met heerlijk diner en een goede nachtrust.

Voldeed aan de verwachtingen, dus niets.

Heerlijk diner, echt goeie kwaliteit. De accomodatie is verder gezellig knus, met mooie moderne kamers. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Mooie en ruime kamer, aardig en behulpzaam personeel.

De kamer (in het losstaand deel achter het hoofdgebouw) was ruim en strak ingericht, mooie douche/wc. Personeel is aardig en behulpzaam. Ontbijt was goed verzorgt.

We hebben weer genoten van alles

mooie kamer , netjes , rustig , aardig personeel, voor ons makkelijk vanwege meedoen met bourgondische fruitwandeling , op loopafstand , nu voor derde keer geweest , komen zeker terug. mooie omgeving om te wandelen cq fietsen

Het ontbijt was gewoon classic . Voor de prijs die wij betaald hebben mocht het uitgebreider zijn. Wat erg tegenviel waren de aanwezigheid van kleine vliegjes op het vers gesneden fruit. Dikke spinnen onder de luifel van de kamer en enkele in de kamer.

De kamer was mooi ingericht,alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Fijne locatie voor een Rivierenland uitstapje

Klein detail: Misschien voortaan niet stofzuigen tijdens het ontbijt?

Perfecte locatie voor een rivierenland uitstapje. Super vriendelijk en een perfect kamer in het nieuwe gedeelte. Prettig en veilig parkeren en een heerlijk terras.

Super vriendelijk en gemotiveerd personeel zeer mooie...
    • Basic Tweepersoonskamer

Niets op aan te merken alles was in dik in orde

Super vriendelijk en gemotiveerd personeel zeer mooie comfortabele kamers en bij mooi weer kan men op het buitenterras gezellig vertoeven met een glaasje en hapje dit is een aanrader top locatie!

Hotel gelegen nabij fiets- en wandelroutes

Het ontbijt wordt geserveerd in een kamer zonder buitenzicht. Misschien kan dit in de zomer buiten op het ruime terras genuttigd worden, oftewel in de ruimte gelegen aan de straatzijde?

De kamers zijn nog nieuw en voorzien van alle comfort. Bovendien rustig gelegen. Het personeel is zeer bereidwillig. Het hotel is gelegen dichtbij winkels. Fietsen kunnen veilig gestald worden.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima hotel in rustig dorp. Vooral heel schoon en vergeet er zeker niet een diner te nuttigen!
    • Basic Tweepersoonskamer

- liever geen bijbel boven mijn bed - aankomst/receptie vanaf parkeerterrein wat onduidelijk - gedateerde gang en trap - Wifi werkt niet goed op Macbook Pro

- hele schone kamer - vriendelijke medewerkers - nieuwe badkamer - klein zitje met goeie stoelen - prima bed - heerlijk diner (niet inbegrepen)

Aangenaam hotel, dito restaurant

Bierprijzen zijn ietwat aan de hoge kant :-( maar dit is slechts een héél klein minpuntje

Super vriendelijk ontvangst in deze accomodatie. Persoonlijk gekozen voor een luxe-kamer en ik heb het mij niet beklaagd. Badkamer is van een superieure afwerking, het bed was heerlijk om in te slapen. Rustige omgeving waar de nachtrust niet wordt verstoord. Het ontbijt (bij ons inbegrepen in de prijs) was uitmuntend. Als ik ooit in de streek een slaapgelegenheid zoek, zal ik zeker opnieuw deze locatie bekijken.

Genoten!

Niks.

Heerlijke kamer (superior), uiterst vriendelijke ontvangst, fijn personeel. Fietsen via het hotel gehuurd en een prachtige tocht gemaakt. Een heerlijk lang weekend!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Hotel was dus prima maar wij vonden de plaats Beneden Leeuwen niet erg gezellig.

COmfortabele kamer met efficiënte badkamer. Koffie en thee faciliteiten, comfortabel zitje, grote tv en prima doucheruimte. Wij hadden een kamer in het nieuwe gebouw (2 etages) in een moderne uitvoering en ook de kamers in moderne setting. Ontbijt was prima, lekker verse broden en verder wat er zijn moet.

fantastisch hotel

tijd om te ontbijten kon pas vanaf 8.30 uur, was erg laat zeker omdat wij alweer om die tijd ergens anders moesten zijn, maar kregen een goed ontbijtje mee, maar was niet vermeld jammer.

Prachtige kamer, heerlijke bedden, airco, vriendelijk personeel, jammer dat ontbijt zo laat was en dat niet vermeld was bij boeking

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Ik verbleef in de superieur de luxe kamer dit is een zeer...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Ik had gehoopt op een concessie tussen een hard of zacht bed. Maar er is gekozen voor harde bedden en naar mijn mening een beetje te hard. Maar ja... smaken verschillen.

Ik verbleef in de superieur de luxe kamer dit is een zeer nette en grote kamer voorzien van alle luxe. Alles keurig netjes en schoon. Het is een klein hotel dus verwacht geen mega buffet maar dit was verzorgd en vooral belangrijk alles goed vers.

Buiten het ontbijt is dit een uitstekende locatie.

De parkeergelegenheid is ontoereikend. Het ontbijt viel wat tegen. Doordat er in het weekend maar een vrij kort ontbijt moment is komen de mensen bijna tegelijkertijd en is de ruimte ontoereikend. Helaas is het ontbijt wat sobertjes en het brood enigszins uitgedroogd.

Het personeel was zondering uitzondering helemaal top ! De badkamer uitstekend en het diner ook helemaal perfect.

Geweldige kamer en badkamer en terrasje vòòr de kamer.

Deel van het bedienend personeel was te jong en/of onervaren

Geweldige kamer en badkamer en terrasje vòòr de kamer. Ook het ontbijt was royaal en van heel goede kwaliteit en de voorraden werden voortdurend vers bijgevuld.

Al met al een heerlijk nachtje weg.

Personeel toch wat beter opleiden.

De kamers waren super!! Het personeel erg vriendelijk maar we kregen tot twee maal toe niet wat we bestelde. is goed gemaakt met een kopje koffie.

Prima locatie voor een weekend uitstapje
    • Basic Tweepersoonskamer

De wijn was niet best. Zowel wit als rood. Moet meer aandacht aan besteed worden voor een dergelijke mooi hotel/restaurant

Sfeer, aankleding goed personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het hotel was een goede beoordeling volledig waard.

Er is slechts één ding wat ik miste en dat waren croissants bij het ontbijt

De reinheid en schoonheid van de douche en uitstekende bedden en stille kamer.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Heel mooi uitgeruste kamers en een heel comfortabele...

Het was een beetje jammer dat er geen ontbijt voorzien was voor 10 uur 's ochtends op het moment dat ik er was. Er werd wel een oplossing onder de vorm van een lunchpakket voorgesteld.

Heel mooi uitgeruste kamers en een heel comfortabele inloopdouche. Uitstekend bed.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Het was weer fijn om een nachtje hier te zijn.
    • Tweepersoonskamer met Kitchenette

Het was weer fijn om een nachtje hier te zijn. Jammer dat het ontbijt op zaterdag zo laat geserveerd wordt. Was bij het vorig verblijf zeker de moeite waard !

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Vriendelijke medewerkers.

Vriendelijke medewerkers. Schone moderne kamers. Prima diner en ontbijt.

prima ontbijt, comfortabele kamer

De hotelkamer was mooi en comfortabel.

Ontbijt ruimte vonden wij minder sfeervol.

De hotelkamer was mooi en comfortabel.

Goed verzorgd hotel met goed ontbijt.

Goed verzorgd hotel met goed ontbijt.

Parking voir auto net voir kamerterras

Parking voir auto net voir kamerterras Grote praktische badkamer

Moderne en zeer comfortabele kamer, waar niets op aan te...

Moderne en zeer comfortabele kamer, waar niets op aan te merken viel, wel integendeel

Prima ontvangst.

Een hor in de ramen, ivm de muggen.

Prima ontvangst. Mooie en schone kamers. Heerlijk ontbijt. Betrokken personeel. Goeie parkeergelegenheid.

Mooie kamer

Mooie kamer Prima badkamer Erg schoon Vriendelijk team

Dit hotel gisteren al beoordeeld.

Dit hotel gisteren al beoordeeld.

Heel aangenaam, dicht bij Appeltern.

Vriendelijkheid personeel, mooie, ruime kamer, hygiëne perfect

Kamer was perfect.

Ontbijtzaal/hoofdgebouw zouden een update kunnen gebruiken.

Kamer was perfect. Ontbijt was goed.

vanuit hotel mooie fietsroutes

vanuit hotel mooie fietsroutes lekker terras goede bedden en airco prima

Geweldige kamer

Zeer laat ontbijt tijdens weekend (8:30), wel eenvoudig ontbijtpakketje gekregen

Geweldige kamer

Dat we er niet vroeg konden ontbijten.

Dat we er niet vroeg konden ontbijten.Ontbijd was pas om 8U30

• Tweepersoonskamer met Kitchenette

Op bovenverdieping geen mogelijkheid om buiten te zitten

Goed ontbijt. Mooie, moderne en schone kamer

Perfecte kamer met airco.

Perfecte kamer met airco. Goed ontbijt.

De sfeer en ontvangst was zeer vriendelijk

De sfeer en ontvangst was zeer vriendelijk

Je wordt echt verwend.
    • Basic Tweepersoonskamer

Tijdens het eten wat veel vliegen. Er bestaan apparaatjes die je op tafel kunt zetten tegen vliegen, muggen etc.

De vriendelijke service

goad

spinnenwerppen op de trappen

het ontbijt was minder het was altijd de zelfde kaas en vlees en de eitjes uitgedroot

• Basic Tweepersoonskamer

Parkeren achter is een beetje krap, beiden kanten staan paaltjes. Dus uitkijken

Buiten terras

Heerlijke kamers en goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de Betuwe

De nieuwe kamers zijn uitmuntend! Ruim, schoon, groot bed, grote badkamer,... echt ideaal!

1 overnachting met ons gezin

ontbijt was heerlijk ,kamers schoon ,goeie bedden

Prima verblijf voor fietsers

Leuke locatie

Compact maar alles aanwezig

Lekker een weekend uit. Goed hotel

Gezellig hotel en goed eten

het was heerlijk

de bedden en ontbijt zijn erg goed

Douche prachtig. Geweldig bed. Comfortabel en heel schone kamer.

Lawaai groep Britse jongeren tot 3.00 uur s.nachts op de galerij

Alles prima. Niks veranderen

Verder alles prima!

Zachte matras

Verder alles prima!

Heerlijk gastvrij

Rust

Aanrader!

Super vriendelijke ontvangst, heel mooie kamer en badkamer. Heerlijk ontbijt

Mooi hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk,kamer was netjes,

Gewoon zoals het hoort, ouderwets goed.

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Ligging 👍

Koffiekoekjes kunnen beter 😀