Beoordelingen over Hotel De Uitkijk 3-sterren

Broekhem 68, 6301 HK Valkenburg, Nederland

#43 van de 54 hotels in Valkenburg

6,4

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Goed onderkomen voor weekend Valkenburg.

Ontbijt goed verzorgd, voldoende keuze in brood, beleg, zuivelproducten. Extraatje elke dag stuk vlaai. Bedden goed, schoonmaak doucheruimte redelijk. Eigenaars gastvrij. Goede verhouding prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Genoten van een heerlijk verblijf in een zonovergoten Valkenburg.

De hardheid van het bed viel wat tegen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Het bed was aan de zachte kant, maar heerlijk geslapen. Ruime badkamer. Gastvrije ontvangst en goede parkeergelegenheid.

- hotel in de middag dicht ivm schoonmaken?

- hotel in de middag dicht ivm schoonmaken? - eigenaar had hernia, wist goed te vertellen wat allemaal niet kon, maar bood weinig alternatieven. - bar niet open inde middag. - receptie stonk naar hond. - weinig representatief allemaal.

het bed lag lekker.

1.het uitzicht vanuit hotelkamer. 2.Stond onder de douche deed het zeep dispencer het niet dus geen zeep 3. het mannelijk personeel lid niet echt vriendelijk.. waardoor we geen ontbijt konden nuttigen hij wou ons weg hebben. omdat andere gasten blijkbaar al ontbeten hadden. 4. inchecktijd. bijna je dag om omdat alles in valkenburg zowat om 1700-1800 sluit.

het bed lag lekker. tv. supermarkt in de buurt

goed voor 1 of 2 nachten

bril toilet zat behoorlijk los, was niet prettig om te gaan zitten; vloerbedekking bij overgang badkamer, slaaggedeelte was los en ribbelig; föhn ontbrak terwijl deze wel aanwezig zou moeten zijn volgens de site.

ontbijt was ruim voldoende, ruime parkeer mogelijkheden, na het uitchecken mochten we onze auto laten staan om Valkenburg in te gaan zonder daarvoor extra te hoeven betalen.

• Budget Eenpersoonskamer

4 trappen op heb reuma niet hulp .geen goede stoel op kamer.en heel klein kamer.niet 1keer schoongemaakt. Onklantvriendelijke mensen. Boek nooit weer kamer bij U maak van die 3 sterren maar 1.

Fijn hotel om weer even in Valkenburg te kunnen genieten.
    • Budget Tweepersoonskamer

De eigenaar was heel behulpzaam en attent nadat er een privé probleem zich voordeed. Ik werd als persoon behandeld en niet als een van de vele gasten.

Jammer, de locatie is prima, maar het hotel is te gedateerd.

Dit hotel is een ideale kandidaat voor het programma "Herrie in het Hotel" met Herman den Blijker en Willem Reimers. Er is al minstens 30 jaar niets gedaan aan de inrichting. De schoonmaak liet ook daardoor te wensen over.

Het ontbijt was prima!

prima voor 1 of 2 nachten maar niet meer.
    • Budget Tweepersoonskamer

Hotel is gesloten van 11 tot 14 uur dus nauwelijks tijd voor koffie e.d. De bar is s avonds omstreeks 22 uur dicht. Ik zou eerder de titel Bed en Breakfast hanteren. Kamer op de 2e verdieping erg warm. Raam open = geen optie vanwege geluidshinder langskomend verkeer.

Het ontbijt was goed verzorgd !!

De bedden lagen wel comfortabel.

Het was te warm en geen airco of ventilator. Raam open zetten kon wel maar had je geluidsoverlast. Wij vonden het vooral niet schoon! Het ontbijt was op zich goed maar wij misten vb wel een croissant. Overall vonden wij het net niet.

De bedden lagen wel comfortabel. (Alleen weinig geslapen door warmte.) Treinstation in de buurt

hotel goed dicht bij het centrum jammer van de kraan in...
    • Budget Tweepersoonskamer

hotel goed dicht bij het centrum jammer van de kraan in douche deze was kapot er kwam alleen heel warm water uit hier kon je niet onder douche gemeld bij uitchecken reactie was op wat vervelend!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Tegenvaller

Dat het gesloten was bij aankomst, ondanks de gecommuniceerde inchecktijden. Na diverse voicemails aan eigenaar kwam hij opendoen. Overdag was receptie dagelijks ook een groot deel van de dag onbemand. Vooraf betalen i p.v. achteraf. Moesten formulier invullen met paspoortgegevens 'voor de nooddiensten'. Parkeerplek relatief ver van ingang hotel. (Bad)kamers niet schoon en vervallen. Verlichting boven bed zeer stoffig. Wc-bril zat helemaal los, kon je zo eraf tillen. Handdoeken gerafeld.

Er was niks dat beviel aan de kamers. Het ontbijt was uitgebreid.

Het ontbijt is top, uitgebreidt keuze uit broodjes, yoghurt...

De hygiene kon echt niet, was gewoon drama. De WC's waren minstens een paar weken niet gedaan, de gele vlekken zaten op de bril. Echt ranzig! Het eerste wat we gedaan hebben is de wc boenen, daar gingen we dus niet voor op vakantie..verder was het ook niet 100% schoon met veel stof etc, maar dat viel in het niet.

Het ontbijt is top, uitgebreidt keuze uit broodjes, yoghurt en zelfs taart.

Van de tweede tv op de kinderkamer was geen werkende afstandsbediening aanwezig.

Drankje gedaan in de bar, zeer gastvrije eigenaar. Ontbijt was goed geregeld, meer dan genoeg keuze.

Door dubbele boeking waardeloos.

Onze familiekamer was dubbel geboekt. De eigenaar heeft uiteindelijk de 2 personen die in de vierpersoonskamer zaten overgeboekt naar een ander hotel. Maar wij hadden een familiekamer geboekt met 2 slaapkamers. Helaas hebben we voor de 4 persoonskamer gewoon € 149,- moeten betalen terwijl deze kamer dit echt niet waard was. Volgens de eigenaar had de kamer dezelfde oppervlakte..... Terwijl ik echt heel lang heb gezocht naar een geschikte familiekamer. Ook was er schimmel op de badkamer en lag er veel stof op de kamer. Voor ons dus nooit meer.

Het ontbijt was prima.

Goede bedden.

Waren niet erg flexibel bij onze aankomst. We waren 25 minuten te vroeg maar mochten niet naar binnen en ook niet op de parkeerplaats om de baby van 3 maanden te voeden en te verschonen.

Goede bedden... goed Ontbijt en afstand tot het Centrum

Prima voor aantal dagen
    • Budget Tweepersoonskamer

Pand is gehorig, matrassen versleten en algeheel is t pand toe aan een opknapbeurt

Ligging en de vriendelijkheid van personeel. Ontbijt is erg aan te raden.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima verblijf op loopafstand van het centrum van Valkenburg.

De kamer is wat verouderd maar kussen en bed lagen heerlijk! Al leek het matras te groot voor het bed en lag de topper onder de matrassen ipv bovenop.

Hebben heerlijk geslapen wat matras en kussen waren top! Het bad was een verrassing en hebben hier van genoten!

Goed verblijf. Vriendelijke uitbater.

Bij het binnen komen in de kamer kom je binnen in de badkamer wat heel raar is omdat de badkamer er ook uitziet als een keukentje. Douchedeur sluit niet goed af waardoor de grond natuurlijk nat is na een douche. Toilet sast ook niet goed door. Er staat een ijskast maar die werkt niet...

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijke uitbater. Gezellige bar. Lekker uitgebreid ontbijt. Met héél veel keuze van hartig en zoet. Kamer was ruim, zacht bed.Alles wat nodig was aanwezig.

Prima locatie voor kort verblijf of (lange) weekenden.

Kamers gedateerd en slecht verlicht.

Vriendelijke eigenaren. Goed ontbijt met ruime keuze en grote parkeergelegenheid op eigen terrein. Ruime badkamer.

Goed ontbijt en fijne douche!
    • Budget Tweepersoonskamer

Handdoeken stinken naar frituur de bar niet tot weinig open en geen diner mogelijkheid wat wel op de beschrijving staat!!!

Goed ontbijt en fijne douche!!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Leuk weekend gehad volgende x ander hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Als je de wc doortrok en iemand anders stond onder de douche dan had je opeens kokend heet water. De kamers waren oud en niet goed onderhouden.

De kamers waren oud

Het ontbijt was heerlijk, de kamers enigszins verouderd, maar sfeervol en netjes. We hebben een paar heerlijke dagen gehad. Dankzij de eigenaren wat leuke informatie ontvangen over wat uitstapjes. Zijn zonder toeters en bellen zeer gastvrij ontvangen

Fijn hotel voor een dagje Valkenburg

De kraan op de douche weigerde soms eigenaar wist hiervan door het kalk oid dat was wel jammer want een douche met een constante warme straal is wel zo lekker

Ontbijt was goed!

Bereikbaarheid naar het centrum

Geen keuken..alleen ontbijt..terwijl eraan gegeven wordt in de boeken dat er wel een keuken geopend is..voor een lekker hapje

Bereikbaarheid naar het centrum

Het was te doen voor 1 nacht naar had er ook niet langer willen blijven.

Hygiene en netheid zou beter kunnen. Douchegordijn wat maar aan drie ringen hangt, vieze tegels. Wij zouden een luxe kamer hebben maar vonden er weinig luxe aan. Weggestopt op zolder en te bereiken via kruip en sluipdoor gangen. Zeker niet geschikt voor oudere mensen.

Tevreden klanten.
    • Budget Tweepersoonskamer

In overleg konden we eerder ontbijten dan tijdens de reguliere tijd. Fijn dat we onze racefietsen veilig in de kelder konden stallen. Prima parkeergelegenheid voor de auto.

Goed en gezellig

De bedden zakken op onze kamer zakken teveel in een kuil, leek of je in een hangmat slaapt. Wel lekker geslapen, maar denk dat matrassen aan vervanging toe zijn

Zeer goed uitgebreid en goed aangevuld ontbijt. Je komt niets te kort. Je kan via hun tegen extra kosten ook een lunchpakket laten maken.

Rustig hotel op loopafstand van het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

Afstapje in de badkamer. Dat was ik in het donker even vergeten. Dat heeft niet iedere kamer.

Vriendelijke ontvangst, rustige kamer, ruime parkeerplaats, schoon.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden op de kamers van de 2e verdieping, die wij, evenals onze vrienden hadden, hadden gevaarlijke matrassen : meer een springkussen voor kinderen dan een matras. Nauwelijks in slaap draaide ik mij om en lag op de grond (gelukkig zonder gevolgen) . De matrassen werken als een waterbed : druk omlaag aan de ene kant, meer volume aan de andere kant en "hoeps" uit bed. We hoorden dat ik niet de enige gast was die dit is overkomen. Mijn kommentaar werd door de eigenaar beantwoord met: " het zijn kwaliteits - box- springs. nog geen klachten gehoord." Als dit de kamers zijn die te boeken zijn met "booking.com" raad ik dat eenieder af !!!

Ontbijt goed.

Nette grote kamer op de begane grond

Bij kamer 420 stap je direct de 'badkamer' binnen. Dat is op zich niet erg en hij is ook groot maar de 'wastafelunit' was een gedateerd keukenblok met kapotte koelkast en kookplaten met toiletkastspiegel erboven. Je poetst je tanden dus in de gootsteen en je toiletspullen staan op de kookplaat wat toch wel beetje gek is voor een hotelkamer...

Bedden lagen goed, slaapgedeelte was dus wel prima en bij elkaar grote accomodatie op de begane grond . Lekkere kaiserbroodjes en roerei.

Goed hotel voor bezoeken evenementen en Valkenburg.

Misschien iets verouderd, maar schoon en hygienisch.

Het ontbijt was goed.Ligging hotel ideaal.Hadden shuttle bus besteld voor concert Andre Rieu in Maastricht en die stopt bijna voor het hotel! Goede ligging t.o.v. centrum Valkenburg.

bedden hadden beter gekund die waren veel te zacht en voor mensen die niet goed kunnen trap lopen is het niks

prima kamer zag er schoon en netjes uit alleen de bedden veel te zacht ontbijt was ook prima

Een aanrader om voor een redelijke prijs de omgeving te verkennen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij waren er maar voor 1 nacht, de kamer was daarvoor prima. Keurig ingericht en heel schoon! Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De eigenaren zijn heel vriendelijk en gaven handige tips voor het bezoek aan het Andre Rieu concert. De auto kon ruim geparkeerd worden op eigen terrein.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima hotel, niet geschikt voor rolstoelers of als je slecht ter been bent.

Ietswat gedateerde inrichting, maar de eigenaren hebben het 2 jaar geleden overgenomen, dus het kost tijd om alles te renoveren.

Prima schone fris opgemaakte bedden,badkamer met douche en toilet was schoon. prima uitgebreid ontbijtbuffet

Voor 1 nacht volstaat het maar geen aanrader.

Had 3 dezelfde luxe kamers gereserveerd maar 1 kamer was aanzienlijk kleiner en was bepaald niet luxe. Ramen konden wel open maar konden niet vastgezet worden. Hotelmanager was niet erg vriendelijk en wilde direct geld zien. Hoewel meerdere gasten later dan 12 uur s avonds zoals bekend binnen zouden komen, was de bar al gesloten en alles donker. Niet erg attent.

Ontbijt was goed, onze kamer was ruim met een ruime badkamer

Kamer was onvoldoende schoon. Tanden poetsen aan de wasbak van een oud keukenblok, een oud tapijt en stoffig. WiFi werkte niet. Haardroger, bad niet aanwezig terwijl t wel in de Advt staat. Handzeep zou ook fijn zijn.

Locatie was fijn( centraal ) en parkeergelegenheid was ruim. We hoefden geen extra kosten te betalen voor het parkeren. Ontbijt was goed ( uitgebreid) en er waren rolluiken tegen de zon.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Hotel voor op doorreis
    • Budget Tweepersoonskamer

Ver van centrum van Valkenburg. Matrassen waren erg zacht en zat een kuil tegen de rand waardoor je bijna uit bed rolde. Geen ramen in onze kamer, waardoor het erg warm en benauwd was in de kamer.

Ontbijt was lekker

Korte vakantie

De badkamer was nogal verouderd

Aardige gastheer. Niet ver uit het centrum van Valkenburg. Leuke bar in het hotel. Goed ontbijt. Goede sfeer in het hotel

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Betaald parkeren.

Betaald parkeren. Geen WiFi in de hotelkamer. Verouderde tv met niet goed werkende afstandsbediening. Ontbijt mee, bestond meer en deels uit snoepgoed.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heel leuk en gezellig leuke aankleding in het hotel

Eigenlijk niets

Het ontbijt was ruim voldoende.wat we ook heelprettig vonden was de huiselijke sfeer,en de eigenaar was ook erg vriendelijk en hulpvaardig. Wat ook geweldig is hij is de enige die trikes verhuurt helemaal top

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Door reis
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik heb persoonlijk een bloed hekel aan douche gordijntjes

Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De kamer voldoende ruimte schoon misschien kunnen er wat dingen verbeteren maar tegen de prijs zeer voldoende

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima locatie/hotel voor kort verblijf!

Geen kastje aanwezig badkamer Geluid andere kamers

Het ontbijt was verzorgd en gevarieerd Ruime kamers Hotel dichtbij centrum Private parking voor motors!

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

goed hotel, vriendelijke eigenaren

stond dat er een fohn was maar die moest je vragen bij receptie dit hadden ze er bij moeten vermelden vindt ik

leuke ontvangst bij binnenkomst, gezellige muziek, op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede locatie op loopafstand van het centrum

Er viel niets tegen. Maar een koelkastje is misschien een tip.

Ruime kamer. Alleen lag het matras wel erg los op het bed. Ontbijt was erg goed. Er was veel keus

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

• Budget Tweepersoonskamer

- matrassen waren te groot voor bedframe (waardoor mijn partner en ik continu het gevoel kregen dat we eraf gleden) - wifi geen bereik (in kamer) - personeel had beloofd ons in een andere kamer te stoppen en heeft dit vervolgens niet gedaan - hotel gedateerd

Ontbijt Valkenburg zelf

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Fijn verblijf in een prima hotel.

Het stapelbed waar onze dochter in sliep was niet goed, als ze bewoog kraakte het enorm, dus slecht of nauwelijks geslapen. Kamers zagen er verder keurig uit. Alleen jammer dat de vitrage nog steeds stuk was. Ook jammer dat het hotel soms vroeg dicht was. Gezellig beneden zitten was er dan niet bij.

De bedden waren prima. Personeel was heel vriendelijk en deed alles om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Kamer zag er prima uit.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

ruime parkeerplaats achter het hotel, en het ontbijt was...

de badkamer was wat gedateerd maar schoon en ruim .

ruime parkeerplaats achter het hotel, en het ontbijt was super, de ontvangst vriendelijk en op loopafstand van het centrum van valkenburg.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Plezierig en prima en vriendelijk geprijst.

Gehorig door de tussendeur 420 en 421: je kon elkaar bijna woordelijk verstaan met de deur dicht. Dubbele deur is noodzakelijk.

Parkeren, vriendelijk ontvangst, de deur tussen onze twee kamers was heel prettig voor ons. Veel ruimte.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Ontbijt prima;

Wij hadden één van de twee "luxe" kamers aan de zijkant van het hotel. Haal het woordje luxe er maar vanaf, want er is geen wifi, bijna geen daglicht en je moet eerst naar buiten om in het hotel te komen. Bovendien zijn deze kamers erg gehorig. Kortom, de prijs absoluut niet waard.

Ontbijt prima; aardige eigenaren.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Aldi supermarkt tegenover hotel.

Dat verwarming uit stond,kwamen we achter toen we terug kwamen. Was koud. Geen zeepje bij wastafel om handen te wassen.

Aldi supermarkt tegenover hotel. Loopafstand centrum

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Nooit meer in dit hotel !
    • Budget Tweepersoonskamer

Heel ouderwets hotel, kamer heel klein en ongezellig,ijskoud in de kamer bij aankomst, tegels van de badkamer waren vuil. Heel gehorige kamers,we hoorde de buren praten tegen elkaar.

parking aan het hotel

• Beoordeeld op: 5 december 2016

korte vakantie

Verse handdoeken. Dubbele beglazing en gordijnen die volledig vast hangen zou beter zijn. Ev. Bij ontbijt een koffiekoek zou mogen

Propere kamer. Voldoende plaats.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Valkenburg ja graag, niet meer in de uitkijk
    • Budget Tweepersoonskamer

Koud. Onder nul buiten, koude hal en koude kamers bij aankomst, bij -1 nog niet warm te krijgen. Dunwandig, enkel glas en zeer gehorig. Buren woordelijk verstaanbaar. Oude inrichting - alles aanwezig maar zwaar ondermaats voor 95 euro per nacht - Locatie en vraag maken de prijs maar de eerste indruk bij het betreden van het gangetje van de aanbouw en de sobere kamer en ouderwetse douche gaven de indruk van een kamer in een vluchtelingenkamp. Voor 45 euro per nacht prima, zwaar overprijsd Zeer slecht werkende afstandbediening en niet echt schone kamer

Het ontbijt was goed. Ook hier geldt dat voor de totaalprijs diverse uitbaters waar wij geweest zijn een buffet bieden met verse (bakkers-) broodjes en verse sappen. Hier wel alles aanwezig en ruim buffet met afgebakken broodjes en volop keuze Aardige verhuurder

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Wij komen zeker terug de drie zusjes

Ik had de kamer anders voorgesteld , maar was geen probleem bedden waren goed en alles heel proper dat is voor mij bijzonderste

Heel vriendelijke mensen , heel goed ontbijt , parkeerplaats aan Hotel , heel leuke avond gehad aan de Bar , De auto mocht blijven staan op parking zo konden wij nog genieten van de stad

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Valkenburg
    • Budget Tweepersoonskamer

De ambiance. En de vele gangetjes en hoekjes om, trapje op en af om bij onze kamer te komen. Het geheel is erg gedateerd. De bedden zijn ook niet goed. Waarschijnlijk te oud. Ook werd ons niets verteld over het feest, dat de volgende dag in Valkenburg was, de Bokkemert. Dus wij hadden die dag al ingevuld. Wij moesten bij aankomst betalen, nog nooit meegemaakt. Voor we naar onze kamer konden.

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Prima ontbijt, goede locatie

Wifi, kon schoner, gedateerd

Prima ontbijt, goede locatie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Goed hotel voor een weekend.

Dat je door de douche/toiletruimte naar slaapkamer gaat.

Kamers ruim en schoon. Ontbijt heel goed.

uitstekend verblijf.

geen idee

Mag zeker wat aan gedaan worden

Gedateerd. Beschimmeld brood . Glazen niet schoon Weinig of geen horeca

Dicht bij centrum

Het bed.

Het ontbijt was goed.

Niet gastvrij

Personeel

Het is een heerlijk familie hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het is een heerlijk familie hotel.

redelijk had een gezellige bar en terras kamer was slecht vooral het bed

ontbijt was magertjes

slechte bedden heel benauwd op de kamer

Kamer met badly

Dat je buiten om moet lopen voor ontbijt als je hondenkamer heb

Kamer met badly

Beetje gedateerd... Krakende vloeren Betaald parkeren

Ligging Ontbijt Ruime kamer

Het was goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ja het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Super slecht hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Super slecht koud water in douche warme kamers geen föhn het stonk muf zeep dispenser leeg al met al veeeeeeel te duur

Voor herhaling vatbaar.

Wifi

Uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was goed, de bedden zakten door, maar prijs...
    • Budget Tweepersoonskamer

De bar mag ook s’avond wel open!

Het ontbijt was goed, de bedden zakten door, maar prijs kwaliteit was goed!

Beetje verouderd.

Zeker voor herhaling vatbaar en aan tebevelen.

Goede ontvangst en leuke mensen

Basic mr goed vr kort verblijf !
    • Budget Eenpersoonskamer

oude accomodatie

binnen wandelafstand van centrum + prijs

Helaas was het hotel overboekt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Helaas was het hotel overboekt. Foutje van Booking.com? De eigenaar heeft het keurig voor ons opgelost. Ontbijt was perfect in orde.

Goede locatie
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer te warm kon geen deur of raam open zetten

Goede locatie

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Uitkijk