Beoordelingen over Strandhotel de Vassy

Boulevard ir de Vassy 3, 1931 CN Egmond aan Zee, Nederland

#2 van de 8 hotels in Egmond aan Zee

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Geweldig goed voldaan

Had verwacht ook een restaurant aan te treffen

De indeling van de kamer erg goed, balkon ,et uitzicht op zee prachtig. Gelukkig zat er een lift in is voor ons absoluut noodzakelijk

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Hotel prima, parkeerplaatsen onvoldoende
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat het prachtig weer was waren er zeer weinig parkeerplaatsen te vinden. De auto 1e dag ver vh hotel moeten parkeren.

Ontbijt was goed, bedden sliepen prima, schone kamer, parkeer kaart wat langer gebruiken.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Geweldig, was alleen tekort
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt in de kleine zaal viel tegen, je moest personeel vragen om iets op te halen, maar dat duurde erg lang dat het werd gebracht, dan kun je nog beter zelf heen en weer lopen.

De kamer was top, en het ontvangst was ook helemaal goed👍

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

geweldig !

kan ik niet verzinnen

het ontbijt was heeerlijk. de kamer erg mooi op een prachtige locatie, het personeel was heel vriendelijk. als we weer naar Egmond gaan, dan komen we vast in hotel Vassy terug !

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Geweldig. Komen dit jaar nog een keer logeren.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Een beetje de prijs. Omdat wij niet zo vaak weg kunnen. Ernstige parkinson heeft mijn man. Lift aanwezig. Koffers sjouwen lukte goed met lift.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid. Bediening vriendelijk. Kamer mooi en schoon. Ijskast voor medicijnen aanwezig. Bedden prima netjes opgemaakt.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Aangenaam hotel met uitzicht op zee.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hartelijk personeel, zeer klantvriendelijk. Het hotel ligt mooi, we hadden een balkon met uitzicht op vuurtoren en zee. De inrichting is smaakvol en verzorgd.

Kunnen genieten van alles.

Geen balkon, Op div. Foto's zou je zeggen dat je zo de duinen in kunt lopen maar dat is dus niet zo. Graag deze foto's op de site aanpassen, is misleidend.

Personeel

Kamer met ontbijt: super- de- luxe!

'S Avonds heel rustig. Dus drinken mee naar de kamer.

Vlakbij strand en winkelstraatje! Personeel allervriendelijkst!!! Prachtige kamer! Fijn te parkeren met kaart van de Vassy! Om de hoek zijn heerlijke restaurants!

Aanrader, maar let op met parkeer mogelijkheid

Parkeermogelijkheid is met zomerse dagen hopeloos, doordat er geen eigen parkeerplaatsen zijn en je vlak bij het strand zit. Pas laat in de avond een plaatsje voor de deur kunnen bemachtigen. Wel kun je voor de deur uitladen en dan elders met de verstrekte parkeerkaart gratis parkeren.

In de salon kun je zelf gratis koffie pakken. Fijne mogelijkheid om zonder verplichtingen gezellig voor het hotel te zitten. Schoon hotel, fijn ontbijt en vriendelijk personeel. Zou ik zo weer boeken wanneer ik weer naar Egmond zou gaan.

Een heerlijke zonnige vakantie in een prima hotel dicht bij het strand.

Soms moeilijk om een parkeerplaats te vinden. Ook bij het ontbijt miste ik verse sap i.p.v. uit een pak. Buitenterras was ook rookplek.

Het ontbijt was heerlijk. De standaardkamer was goed en sanitair was net vernieuwd en dus prima

Aangenaam.

De temperatuur op de kamer. De kamer was bijna niet te luchten en 's nachts kon je eigenlijk niet de balkondeur opendoen i.v.m. veiligheid door ligging kamer.

De ontvangst was prettig. Het personeel geeft je een welkom gevoel tijdens jouw verblijf. Fijn dat je probleemloos fietsen kan huren en dat de koffie en thee de hele dag gratis zijn.

Vriendelijk, gemoedelijk, gastvrij! Groot vertrouwen in de gasten door opschrijfsysteem drankgebruik

Doordat ik aan een activiteit deelnam (n.l. De Alkmaarse Vierdaagse) vond ik het ontbijt ( v.a. 08.15 uur) wat aan de late kant! Dit zou ook voor andere kunnen gelden.

De kamers waren geweldig! Gemoedelijke sfeer !

Zou het niet weten

Heel vriendelijk ontvangen.Kamer en badkamer waren heel netjes.En je krijgt meteen een parkeer kaart voor in de auto.Verder kon je koffie en thee pakken hoeveel je wou. Zeker de moeite waard om er naar toe te gaan als je er eventjes tussen uit wild. En ja je hebt altijd mensen die zeuren over van alles.Maar dan moet je lekker thuis blijven !!!

Hotel wat er uit springt in vergelijk met alle andere

Geen opmerking

De ontvangst zeer hartelijk, de kamer zeer smaakvol ingericht en onvoorstelbaar schoon (alsof er nog nooit eerder mensen in hadden gelogeerd), top ontbijt en tot slot de ideale plek, want het ligt pakweg 1 minuut van het centrum, net ver genoeg om geen last te hebben van evt drukte. Met de gratis parkeerkaart gewoon voor de deur parkeren.

Mooi hotel met prima ligging, sympathieke staf en een gezellig interieur.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets viel tegen. We kregen een upgrade en vonden dat super.

Kamer met balkon en uitzicht op vuurtoren en strand. Mooie ligging hotel bij het strand en het centrum van Egmond aan Zee. Gezellige ontbijtzaal met prima ontbijtbuffet. Staf sympathiek en behulpzaam.

Heel goed!!!

Locatie , zeer schoon, totaal geen last van geluid andere gasten, goed ontbijt. Altijd luisterend oor en meteen klaar staan, leuk personeel. Iedere dag perfect schoongemaakte kamer. Koffie en thee altijd bij de hand .

Ik vond het een super ervaring voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren helaas geen zeepjes om mee te wassen meestal zit dat inbegrepen

De locatie en het appartement. En dat het personeel zo vriendelijk was dat ik een dag later mocht komen.

Prima.

Parkeren voor het hotel is lastig als het zomerswarm is en er topdrukte heerst. Gelukkig zijn er verschillende zones waar je terecht kan. Bij aankomst wordt er met je meegedacht of geregeld waar je de auto ook kunt neerzetten. Dus het komt altijd goed. Wij hadden op het laatst geboekt, dus geen kamer met balkon, maar zicht op binnenruimte. Hier stonden wel stoelen waar je ook kon zitten. En.... je kunt altijd vrij gebruik maken van het terras voor het hotel. Ook prima, met uitzicht op weg en op duin met de vuurtoren.

Alles was naar wens. Superdicht bij strand en centrum. Kamer netjes en schoon. Van alle gemakken voorzien.

Rustgevend en lekker bijgekomen.

Dat de thermostaat in de kamer niet naar behoren werkte. S'nachts was het warm in onze kamer (bij draaien / schakelen bleef deze op 24 graden staan) en in de ochtend als verrassing een koude / lauwe douche. 😂 Maar dat hebben wij voor lief genomen in zo'n gezellig en goed hotel. 👍

Personeel was erg vriendelijk / behulpzaam. Tevens was het ontbijt divers en erg lekker. Tot slot een mooie ligging / locatie. Komen volgend jaar dan ook zeker weer terug. 😀

Badkamer was krap Uitzicht op binnenplaatsje met kamer ertegenover op slechts enkele meters afstand

Prima hygiëne Zeer aardig personeel Prettige ligging, dichtbij strand en winkels

Redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Positie van de kamer; totaal geen uitzicht en een zeer klein, rommelig balcon dat met een aantal andere kamers moest worden gedeeld. Douche/ toiletruimte klein, geen ventilatie en erg nat na het douchen.

Vriendelijke ontvangst en prima ontbijt. Gratis koffie en thee.

Geweldig hotel

Alles was ok!

Heerlijke bedden, gunstige ligging nabij strand en dorp, vriendelijk personeel , heerlijk ontbijt, leuk uitzicht, heerlijk balkon, schoon!

Prima voor kort verblijf.

Voorzijde van het hotel ziet er prima uit, De achterzijde, waar ook enkele kamers zijn, is echter zeer rommelig door aangebouwde kamers. Wij hadden kamer aan de achterzijde en uitzicht viel dus erg tegen (was dus eigenlijk geen uitzicht). Ontbijtzaal wat klein als hotel volledig vol zit. Zeer kleine badkamer/wc, amper plek om war spullen neer te zetten.

Beetje gedateerd maar wel keurig net hotel. Prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Super om te werken met een schriftje als je iets neemt .
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een budgetkamer ....lage verwachting maar overtrof alles

Super om te werken met een schriftje als je iets neemt ...straalt zoveel vertrouwen uit Top Vers gemaakt eitje bij de tafel Terrasje was verrassend Prettige meiden ,ochtends bij ontbijt

Prima hotel op perfecte locatie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren iets wat gehorig en ventilatie op de badkamer werkte amper waardoor kamer snel benauwd werd

Toplocatie, klein maar fijne kamers. Personeel was vriendelijk. Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ontspannen verblijf in gastvrij hotel. Goede lokatie dicht bij strand en centrum.

Kamer modern maar overige ruimtes wat meer gedateerd ( niet heel storend want alles is wel goed onderhouden en erg schoon)

Fijne bedden. Super luxe dubbele douche. Heerlijk ontbijt met dagelijks vers gebakken ei/ omelet/ tosti

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Wij hadden aangegeven dat we laat zouden aankomen.

Het bed had een kuil. Niet zo prettig voor de rug.

Wij hadden aangegeven dat we laat zouden aankomen. Een mederwerkster van het hotel belde even om te checken of dat klopte. Heel attent!

een goed en verzorgd hotel top!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was zeer goed verzorgd , de bedden waren ook dik in orde en een heerlijke douche, perfect om samen met je partner een weekend door te brengen

Mooie locatie+ uitzicht

Bed, was 2x 1 pers.voorkeur 2 persoons

Mooie locatie+ uitzicht Kamer was prima/ rustig. Ontbijt heerlijk/ voldoende aanwezig. incl. koffie/ thee etc.de hele dag top! Vriendelijk personeel

Uitstekend, gezellig, netjes en hygienisch hotel met veel mogelijkheden in de omgeving.

Ontbijt uitstekend en gebakken eitje roerei of tosti wordt vers voor je gemaakt. Kamer prima met prachtig uitzicht op vuurtoren, zee en duinen. Gehele dag gratis koffie, thee en chocolademelk in gezellige salon. Personeel is supervriendelijk en service uitstekend.

Was geweldig

Alles was fantastisch👍Personeel lief en behulpzaam. Kamer was uitstekend. Met een mooi balkon. Het ontbijt was uitstekend de bediening was ook goed en behulpzaam.

Het uitzicht op de vuurtoren, Egmond en de zee is prachtig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht op de vuurtoren, Egmond en de zee is prachtig. Vooral bij zonsonderfang. Het hotel heeft een nostalgische uitstraling. Er is een gemeenschappelijke ruinte, waar je even lekker kunt zitten.

Geweldig!

Kamer had uitzicht op vuurtoren en zee! Top! Bij het ontbijt kon je vers gebakken spiegelei, roerei, omelet met/zonder ham/kaas of tosti krijgen. Heerlijk. Hele dag door gratis koffie/thee, zelf te pakken.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Niets het was perfect

Het appartement is prachtig en zeer volledig ingericht. Het personeel is zeer gastvrij en niets is teveel gevraagd. Echt een ontvangst die voelt als een warme douche. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar

De informatievoorziening van het personeel toen het brandalarm afging, wat gelukkig loos alarm bleek te zijn. Maar door het personeel werd helemaal niets meegedeeld.

We hebben heel erg genoten van de locatie: vlakbij het strand en het stadje

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk, vooral met mooi weer...

Helemaal niets, kwamen hier voor de 5-de keer, heerlijk!!

Wij boekten een standaard kamer maar kregen (voor dezelfde prijs!) een update naar een kamer aan de voorzijde, met balkon en uitzicht op zee en vuurtoren, top !! Via deze site is dat nl. Niet mogelijk,.....jammer voor Booking.com...

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Fantastisch!

Net terug van 3 dagen in dit geweldige hotel. We hadden het geluk dat we in het appartement (vlak naast het hotel) mochten verblijven. Wat een luxe!! Ruime slaapkamer, heerlijk bed. Fantastische badkamer met een groot bad en een inloopregendouche. En ook nog een volledig ingerichte zitkamer met keuken. Waanzinnig mooi! Super strak afgewerkt en brandschoon ook. Het ontbijt (in het hotel zelf) was top, verse producten, veel keuze, leuke sfeer en aankleding. Locatie van het hotel is natuurlijk ideaal, pal aan het strand, en ook nog met parkeerkaarten voor de gasten (en in ons geval zelfs een garage bij het appartement!). Maar het allerbeste was misschien nog wel de vriendelijke eigenaren. Je voelt je super welkom! We komen graag nog eens terug (tip: boek rechtstreeks bij het hotel ipv via booking.com, worden zij blijer van en dat verdienen ze!). Kortom: een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Héérlijk genoten!

Alles was perfect

Wij hebben erg genoten van de gastvrijheid in hotel de Vassy. We hebben geen enkele aan/opmerking! We gaan zeker weer eens terug naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk, verzorgd ontspannen verblijf

Geen tegenvallers

Vriendelijk personeel! Geweldige ligging. Huiselijk, salon , koffie/ thee is inbegrepen. Fietsen ter beschikking op aanvraag. Echt familie hotel. Aanrader!!!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima prijs/kwaliteits verhoudingk

viel mij niets tegen.

klantvriendelijkheid, uitgebreid ontbijt tot 11.00 uur en prima verzorgde kamers en voor het personeel is niets teveel. Zo hoort het in de Horeca, maar wordt steeds zeldzamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het hotel is op een prachtige locatie gesitueerd
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koeling van de kamer had beter gekund

De locatie is geweldig , naast de vuurtoren en aan het begin van de boulevard en dicht bij het oude centrum van Egmond aan zee De kamer ligt in het midden van het hotel met uitzicht op het dakleer en de vluchttrappen het was een warme dag en zonder airco is het een warme kamer zonder koelmogelijkheden het ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Fantastisch.

Fantastisch gemoedelijk hotel. Veel persoonlijke aandacht voor de gasten. Schone nette kamers. Prima ontbijt. Uitstekende parkeermogelijlheden. Een aanrader.

Zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was prima! Selfservice was prima en het vertrouwen wat ze daarmee in hun gasten hebben. Personeel was erg attent! Heerlijk ontbijt. Super concept!

kom graag terug maar wel met een betere kamer, zelfs via booking.com

zie voorgaande

Omdat ik via booking.com geboekt had, kreeg ik geen kamer met bad of balkon, doch een standaardkamer via lift en trapjes naar de zolderkamer. Deze was verder wel goed ingericht met mooie douche, doch het ontbrekende bad viel me tegen. De vriendelijkheid was echt fantastisch en ook bij het ontbijt als iets ontbrak werd gezorgd dat het toch kwam.

Prima.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas kon er geen raam open op de kamer. Schuifpui open zetten geen optie, want terras makkelijk toegankelijk vanaf de straat.

Lokatie, personeel, gemoedelijkheid

ontbijt was geweldig.

ontbijt was geweldig. koffie en thee gratis. andere drankjes zelf halen en afvinken op lijst.fijne service!Kamer schoon en groot ,prima vertoeven voor herhaling vatbaar!

prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. super gewoon

geen idee

kamer was groot en leuk ingericht. wel wat jammer van de stoffen vloerbekleding. er was gratis warme drank zoals koffie thee of warme choco in de bar van het hotel.

We waren aangenaam verrast door ontvangst en koffie/thee gratis. Wij komen zowiezo terug!

De kamer was prima en het ontbijt was lekker uitgebreid. Zeer prettig dat tafel reeds gedekt was met mandje met broodjes en keus qua ei van de kaart!!!

we hebben een heerlijke overnachting gehad.

niets, echt waar

we hebben een heerlijke overnachting gehad. zeer vriendelijk, klantvriendelijk/gericht. familiesfeer. schoon, compleet, betrouwbaar

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goed verzord ontbijt.

Goed verzord ontbijt. Nette kamers. Het strand en gezellig centrum van de stad binnen 5 minuten bereikbaar. Heel vriendelijk personeel. Gratis koffie, thee en andere warme dranken gedurende de hele dag.

Tegenvaller

Een dag de kamer niet schoon gemaakt. Bij reclamatie verwacht je meer dan een sober excuus. Hier betaal je immers voor. Schuld leggen bij externe poetsfirma is al helemaal niet wat je dan wilt horen. Kamer was zeer gehorig. Parkeervergunning wordt in rekening gebracht als je via Booking.com boekt. Staat helemaal beneden aan reserveringsmail. Op website staat gratis, maar dat is alleen voor gasten die rechtstreeks boeken. Dat laatste staat niet vermeld. Als je vroege vogel bent, is ontbijt vanaf 8.15 uur laat.

Ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Een fijne week om op rust te komen, wij komen hier graag terug.

Mooie frisse kamers met een prachtig uitzicht op zee en vuurtoren. Heel mooi sanitair. Goed ontbijt met lekkere ter plekke gebakken eitjes. Heel vriendelijke eigenaars.

Zeer voor herhaling vatbaar

afzuiging in badkamer deed het niet , maar dat is dan ook de enige opmerking

ontbijt was zeer goed, kamer ok, goed bed; zeer goede ligging . Gratis thee en koffie in de salon werd zeer gewaardeerd . Gratis fietsen zijn voor een volgende keer ; strand en duinenreservaat zijn prachtig om te wandelen en fietsen

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel naast het strand

Er was geen verwarming in de badkamer, hebben de deur open gezet voor wat warmte

Kamer was prima.Heb snachts de balkon deur open gezet omdat het zo heet was in de kamer.Ontbijt prima ze kwamen vragen wat voor eitje we wilden.We hoefden niet te betalen voor het parkeren omdat de meters niet werken in die kou???!! Al zag ik dat je via Hotel een kaartje voor parkeren kan regelen. Heerlijk gegeten bij van Speijk, een aanrader!!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijk verwend en genoten in dit gezellige hotel, zeker de moeite waard voor herhaling.

Helemaal niets.

De kamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was super. Het hotel ligt aan de boulevard, je loopt zo het strand op. We konden voor de deur parkeren, gratis in het voorseizoen. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Super !!!!!!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heerlijk relaxt weekend

Rioollucht in badkamer en tv zenders deden het in eerste instantie niet

Kamer mooi, goede bedden, verduisteringsgordijnen. Balkon met uitzicht op zee. Behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Ligging van het hotel is dichtbij zee, heel fijn.

De kamer lag erg achteraf, doolhof om de kamer te vinden!! Ook lastig met de bagage. Verschillende keren in de gang naar de kamer, enkele treden omhoog/omlaag, goed uitkijken om niet te vallen!!

Heel vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Fijn hotel, goede locatie en prima prijs-kwaliteitverhouding

Er hing wat rooklucht op de gang (van het personeel?).

Vriendelijke ontvangst. Gezellige lounge waar je gedurende hele dag gratis koffie/thee kon nemen met snacks en zelf drank kon inschenken, wat je op je kamernummer schreef. Wat fijn dat er zo'n vertrouwen en gastvrijheid nog bestaat. Hotel lag direct aan boulevard/bij strand. Kamer met binnen- en buitenzitje en prima badkamer: niet groot, maar goed uitgerust. Prima ontbijt. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, het personeel gaf ons...

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, het personeel gaf ons echt een warm welkom. De accommodatie, ontbijt, en ligging aan het strand waren echt super. wij komen dan ook graag nog een keertje terug. gr. Peter en Mirjam

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijk verblijf aan de kust!

Het hotel is een beetje gehorig, stemmen en deuren van naastgelegen kamers.

Super locatie aan de boulevard net buiten de drukte, prima ontbijt, fijne lounge om je thuis te voelen met boeken, gratis koffie en thee en leuke sfeer.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Genieten van gastvrijheid aan het strand

We vonden de bedden wat te zacht. De straal van de douche viel tegen. Moeilijk om lang haar uit te spoelen met zo weinig druk

Het ontbijt was prima. Maar volgens mij was het geen verse jus d'oranje. Wel leuk en lekker om aparte gerechtjes te bestellen. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Leuk en gezellig familiehotel

Bed was aan de zachte kant. Hadden helaas een kamer aan de achterkant met verlaagd plafond en iets minder lichtinval. Parkeren in vakantieperiode is een uitdaging.

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Leuk en gezellig familiehotel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

fantastisch

helemaal niets

super ontbijt met zelfsa keuze uit ei gekookt/ei gebakken 1 zijde/ ei gebakken 2 kanten/ ei gebakken met ham/ ei gebakken met kaas/ ei gebakken met ham en kaas/ roerei !! Het moet niet gekker worden haha

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Mooie ligging ( goede fiets route,s
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ons appartement

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

geen commentaar

de afzuiging in de douche het rook erg vochtig Het raam sloot niet goed

het is wat gemoedelijker en kleinschalig

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Prima ontbijt, schone kamer, vriendelijk personeel.

Gedateerde kamer echter wel netjes. Geen koeling op de kamer.

Prima ontbijt, schone kamer, vriendelijk personeel.

zeer genoten

geen idee

uitstekend

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Grote kamer met apart zitgedeelte. Heerlijke zeer ruime douche. Fijn dat er altijd gratis koffie en thee klaar staat!

we hebben het naar onze zin gehad.

zoeken naar parkeerplek.

plek was super, kamer mooi groot ontbijt lekker. handig de parkeerkaart.

Goed hotel

Geen negatieve informatie.

De locatie was heel mooi.een mooi hotel,netjes en schoon.vriendelijk personeel.en een fijn ontbijt.

De service en klantvriendelijkheid van het personeel.

Parkeermogelijkheid

De service en klantvriendelijkheid van het personeel. Prachtige locatie.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco of een ventilator zou fijn zijn geweest

Een prima verblijf voor 1 of 2 nachten!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was best gehorig. De kussens op het bed waren erg zacht.

Ons zitje op het terras was heel fijn. Fijne badkamer.

Fijn
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was heel netjes en ruim ,de facaliteiten waren heel goed ,en de ligging was ook heel fijn dicht bij het strand hele fijne dagen gehad

Genoten

Het personeel is heel vriendelijk.