Beoordelingen over De Vierjaargetijden 3-sterren

Wilhelminastraat 43, 6285 AT Epen, Nederland

#10 van de 16 hotels in Epen

Probeer dit Hotel eens. Hier kent men het begrip "Gastvrijheid".

In tegenstelling tot vorige keer was het terras 's avonds vrijwel niet te gebruiken doordat er luiddruchtige Engelsen aanwezig waren. Zij verbleven niet in het Hotel, maar kwamen op de gezelligheid af. De leeftijd van deze personen zal een rol hebben gespeeld (mogelijke doofheid en\of een 70-jarige geldingsdrang). Naar ons idee was Andre Rieu de oorzaak van dit geheel.

Vriendelijk ontvangst en de gastvrijheid tijdens ons verblijf. De kamer en badkamer waren echt schoon, bedden waren goed en er werden bij aankomst koele flesjes water voor ons neergezet. Het personeel doet enorm zijn\haar best om het naar je zin te maken.

Heerlijk hotel zonder overbodige luxe.

Matras iets te zacht voor mijn rug maar wel van kwaliteit. Badkamer iets te klein

Idyllisch hotelletje met 10 kamers .superontbijt in een sfeervolle eetkamer. Kamer was gezellig ingericht en schoon. Bedden waren comfortabel. Matras iets te zacht voor mijn rug maar absoluut kwaliteit geboden. Badkamer was iets te klein. Maar praktisch ingericht en uiteraard schoon. Als ik weer in de buurt moet zijn ga ik hier zeker weer naartoe.

Prijs kwaliteit zijn in orde, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

In restaurant spreeft men van uitgebeide kaart, maar deze is eerder beperkt, mocht wel iets ruimer zijn. Genomen maaltijd was verzorgd, en in orde.

Het ontbijt was zeer inorde, alles was aanwezig, eitje op aanvraag naar keuze.

De locatie van het van hotel, schitterende omgeving.

Kamer was vrij warm, airco zou niet verkeerd zijn

De locatie van het van hotel, schitterende omgeving. Mooie ruime kamer, stijlvol, comfortabele badkamer. Gastvrij. Aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Super overnachting

Prachtige styling: sfeervol, modern, fris, hip en toch persoonlijk. Volledig nieuw en heel schoon. Kamers zijn n plaatje! Gedacht aan elk detail met creativiteit, liefde en zorg. Lekkere bedden, fijne douche en shampoo, sfeervol dimlicht in de badkamer. Zeer uitgebreide kamerfaciliteiten: flesjes water in de koeling, biologische thee en koffie, slippers en badjassen. Gastvrije bediening en heerlijk verzorgd en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Zeer leuk hotel zeker een aanrader.

Hotel is net gerestaureerd en ziet er perfect uit. Zeer goed en compleet ontbijt. Zeer vriendelijk en warm ontvangst. Eten in hun eigen restaurant is zeer goed.

Om nog een keer naar terug te gaan!

De accomodatie zit aan een doorlopende weg, dus dat kan soms wat druk zijn met auto's en fietsers. Wij hebben ons er geen moment aan gestoord.

Erg enthousiast personeel, supervriendelijk. Kleinschalig hotel en goed ingericht. Vanuit het hotel loop je zo de prachtige omgeving in waar je diverse wandelingen kunt maken.

Prima hotel in een prachtige omgeving.

Een gedeelte van de kamers zijn vernieuwd, deze zien er prima uit. Het ontbijt was ook prima, alles lekker vers. De eigenaar was ook bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

We hebben een prima verblijf gehad en komen graag nog eens terug!

Het terras had netter en gezelliger gekund (bloemetje op de tafel, ze staan zat in de berm, wilde bloemen, prachtig!

Prima ontbijt!! Vriendelijk personeel.

Ik zou er zo weer naar toe gaan

Prachtige kamer, net gerenoveerd, de volledige styling sloot op elkaar aan en gaf een heerlijke rustige sfeer Ontzettend lieve mensen, de eigenaar ontmoet je in de ochtend bij het ontbijt, hele aardige man! In de avond staat zijn zoon in de keuken, en zijn schoondochter in de bediening, ontzettend leuke dynamiek! Het eten was heerlijk, uitgebreid ontbijt, en in de avond verse gerechten van lokale producten, bereiding heel goed van kwaliteit

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Fantastisch!

Informatie op de kamer over ontbijttijden, telefoonnummers enz.

We hadden de luxe kamer. Die was inderdaad ruim, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Een prachtige badkamer en een heerlijk bed. Maar wat ons het meest beviel was de charmante en enthousiaste ontvangst door een jong stel met passie voor hun vak en aandacht voor hun gasten. Oh ja....en de keuken: een michelinster waardig! Serieus. Wij hebben genoten.

Geweldig, komen zeker nog eens terug.

Wij hadden een kamer met een iets krapper bed maar wel een goed bed.

We werden uiterst vriendelijk welkom heten en voelden ons ook meer dan welkom, dit gevoel is het hele verblijf gebleven

Het weer op de laatste dag.

Alles was nieuw! Het ontbijt was heerlijk! Kamer met alles erop en eraan. Maar het allerbelangrijkste: vriendelijk personeel en eigenaren!

Gewoon gezellig gemoedelijk.komen er op terug

Er zaten wat luidruchtige kraaien.voorjaar zullen we maar denken

Nieuw verblijf.aller aardigste uitbaters.heel ontspannen.hebben er echt van genoten.prima verzorgd.diner ook prima

Ligging mooie wandelingen maken

Gehorige kamer kleine badkamer douche matig kleine wastafel Wel net opgeknapt maar zeer gehorig ook buiten met verkeer

Ligging mooie wandelingen maken

Wij Hebben een heerlijke tijd gehad in het hotel en de omgeving, een aanrader.

Eigenlijk niets, alles voldeed aan de verwachting voor de gevraagde prijs.

Het betreft een jong team in een hotel dat pas heropend is. Wat opviel is het enthousiasme van dit team. De kleine opstart foutjes werden direct opgepakt en opgelost. De kamer, het ontbijt , het diner en de koffie waren van uitstekende kwaliteit. Het eitje bij het ontbijt werd per persoon op hun voorkeur van hardheid gekookt. Ik zal zeker nog eens terug gaan naar dit hotel

Koninklijk

Wij hadden 's avonds in het restaurant van het hotel willen eten, maar helaas was dit al volgeboekt. Gelukkig konden we nog wel eten bij een eethuisje 100 m. verderop.

Klein, modern en gezellig ingericht familiehotel. De kamer was nieuw gerenoveerd en prachtig ingericht! Goed ontbijt.

voor herhaling vatbaar

vegetarische maaltijden op het menu

zeer smaakvol ingericht met diverse extra verrassingen op de kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke benadering. Parkeerplaats aanwezig.

Dit hotel is de perfecte uitvalsbasis voor sportieve activiteiten in de geweldige regio!

Mooie, ruime kamer met comfortabele bedden. Lekker ontbijt met goede koffie en dito croissants. Dit hotel was voor ons dit weekend een perfecte uitvalsbasis voor onze sportieve activiteiten (wielrennen en wandelen) en we komen hier graag weer. Dank aan Hans en zijn team.

Gastvrij en mooi gerenoveerd hotel

Het enige punt waar dit hotel, net als andere hotels in Epen, last van heeft is dat de ligging lawaaierig is aan de straatzijde. Het terras en de kamers aan de voorzijde hebben last van het toeristen- en landbouwverkeer. Wil je het niet horen dan zul je het raam moeten sluiten of een kamer aan de achterzijde vragen.

Het vriendelijke ontvangst door de jonge nieuwe eigenaresse was het begin van een mooi en gastvrij verblijf in dit hotel. Verrast door de mooi gerenoveerde kamers, terras en restaurant / ontbijtkamer. De inrichting is in een verrassend thema, cactussen en macramé werkjes. Dat bedenk je zelf niet maar zij hebben het sfeervol toegepast. Ze hebben nog meer renovatieplannen voor in de toekomst maar voor nu hebben ze het echt al heel mooi voor elkaar. Het ontbijt is heerlijk en met zorg klaargemaakt. Lekkere koffie, verse orange, broodjes, brood, yoghurt, vers fruit en een eitje. Dit hotel kunnen we zeer aanraden, prachtige combinatie met heerlijk wandelen in de mooie omgeving.

Zeer gastvrije eigenaren doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader!

Keuze uit hoofdgerechten op de menukaart was vrij summier. Kan overigens te maken hebben met feit dat men net aantal wkn open was na complete verbouwing.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel! Gezellige, sfeervolle kamer die met oog voor detail is ingericht en voorzien van nét die extra's (Nespressoapparaatje, badjassen, etc) die duidelijk maken dat men de gasten graag iets extra's biedt. Ontbijt was uitstekend verzorgd.

De vier jaargetijden : TOP TOP TOP

Geen negatieve punten

Super weekend in het pas gerenoveerde hotel. Echt stijlvol, je voelt je hier onmiddellijk in je sas. Charmante gastvrouw, heel netjes, fantastisch ontbijt. Leuk terrasje! Lekkere keuken! Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch, heerlijk en ontspannen verblijf gehad

Enkel glas in de ramen boven, maar goed te verwarmen met de CV. Slechte afzuiging vocht douche

Eten/drinken/ aardig personeel / prima keuken

Geweldige omgeving om vanuit hotel De Vierjaargetijden te verkennen...

Locatie was geweldig. Mooie wandelingen starten direct vanuit Epen. Hotel was prima uitvals basis voor deze mooie wandelingen in het prachtige Zuid-Limburg. Medewerkers hotel waren zeer attent. Zelfs printen van meerdere wandelroutes was geen probleem.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Fijne locatie en centraal gelegen in Limburg

Het was een erg ruime schone kamer met functionele inrichting. Enig 'minpuntje' waren de enkelglas ramen, wel een heerlijk warme badkamer met mooie douche! Ontbijt was uitgebreid en smakelijk met vers fruit.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Gezellig hotel!

Gezellig hotel! Kamer prima, goede bedden. Badkamer is wat klein maar alles is aanwezig en schoon! Ontbijt was prima verzorgd. Wij komen zeker nog een keer terug!

De houten trap naar de kamers als daar midden in de nacht feestende gasten oplopen naar hun kamer is dat wat minder...

Mooie ruime kamer op de tweede verdieping.

Toppie

Geen temperatuurregeling gevonden in de kamer. Temperatuur in de kamer was te hoog voor ons.

Ruime kamer, mooie douche met regelfunctie. Lekker avondeten, proeverijen menu!

Net hotel en vriendelijk personeel

Bij het ontbijt liever verse broodjes van de bakker i.p.v. miniafbak -broodjes en -croissantjes.

Grote nette kamer en badkamer. Rustig gelegen vlakbij centrum en wandelroutes. Schitterende omgeving. Gratis wandelkaarten in het hotel te verkrijgen.

uitstekend

Iets persoonlijks,de verduistering,trap door mijn handicap,geluid's nachts door binnenkomende gasten,daar kan de uitbater weinig aan doen.

Deze punten behoeven eigenlijk geen commentaar,alles was perfect in orde!

zeer goed

Vond het spijtig dat er geen waterkokertje was om zelf een kopje koffie of thee te zetten.

Zeer vriendelijk personeel,mooie, grote kamer,rustig. 's Avonds goed gegeten evenals 's morgens het ontbijt zeer lekker en keuze genoeg.

Mooi hotel met een goed ontbijt, mooie omgeving om te wandelen.

Op hotelkamer 2 was een wc fonteintje qua grote, dit moest dienen als wastafel niet erg handig, hier kunt u niet u gezicht wassen en of uw tanden spoelen zonder bekertje, ook geen stopcontact voor een föhn en geen ruimte om dingen tijdelijk te bergen die u nodig heeft op een badkamer ( tandenborstels/kam/borstel en of ander benodigdheden.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

GEWELDIG,ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR!!!!!

De matrassen waren voor ons veel te zacht,maar niet ongemakkelijk.

Kamer Nr.10 was een zeer mooie kamer,hygiene perfect.Het ontbijtbuffet was prima met veel variatie.

praachtige omgeving, goed hotel en vriendelijk personeel.

Kamers waren opgeknapt, maar helaas niet juiste keuze douchcabines. Ziet er mooi en leuk uit maar helaas sta je met de voeten in een waterbak die niet goed doorstroomt.

Mooie opgefriste kamers, uitstekende omgeving en mooie wandelroutes. Je geniet van het bourgondische leven.

Aangenaam verblijf, mooie accomodatie

de kamers waren zeer gerieflijk, voldoende plaats om al je gerief op te bergen en dit ook in de badkamer wat op vele plaatsen anders is. Mooie kamer aan de achterkant, zeer rustig. Salonnetje aanwezig , alles oke

Fijn overnachtingsadres in ons favoriete stukje Zuid Limburg

We misten n roereitje. Maar dat komt omdat wij daar dol op zijn ;-). T ontbijt was verder prima!

Knusse kamer met heerlijke bedden. Behulpzaam personeel. Prachtige omgeving om te wandelen. Prima ontbijtje. Kortom. Fijn verblijf gehad!

Leuk hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt, heel goed...

Ietwat kleine kamer, maar daarentegen weer een hele ruime badkamer.

Leuk hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt, heel goed restaurant, mogelijkheid om een lunchpakket te maken bij het ontbijt, leuk terras, top locatie als startpunt voor prachtige wandelingen

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het was ok, maar had beter gekunt.

Onhandige indeling douche . Geen ruimte als je op het toilet zat(zat tegen glazen wand aan) Onhandige Douchekolom. Ontbijt gewoontjes Geen leuke plek om in de avond een kopje koffie te drinken, dan moet je tussen de mensen zitten die aan het dineren zijn( zaterdagavond half9) . De ontbijtzaal had daar o.i. Best voor gebruikt kunnen worden. Kleine moeite lijkt ons. Kortom gezellig koffie of een wijntje in een soort lounge was leuk geweest. Bovendien voor hun een extra omzet.

Goede keuken Goede bedden

Goeie locatie en vriendelijke sfeer, maar te weinig comfort voor de prijs

Het hotel is echt te duur voor wat ze bieden. Ontbijten pas vanaf 8:30, kamers kunnen wel een update gebruiken.

Prima locatie, ruime parkeergelegenheid achter het hotel. Aardige hoteleigenaar. We kregen lunchpakket mee omdat het ontbijt pas vanaf 8:30 was.

niets alleen het weer

Het ontbijt was prima verzorgd met mini broodjes en mini croissants, wat prettig eten is. de kamer was prima ingericht en vooral de verhoogde toilet was zeer fijn. Mijn vrouw is invalide, dus is dit prettig.

Bourgondische dagen

Bij de volgende boeking zouden wij een kamer aan de achterzijde boeken.

De kamer was ruim en schoon. We lagen aan de straatzijde, veel verkeer door de straat. Ontbijt was zeer goed en ruime keuze. Het diner en lunch was prima. Lekker terras en goede uitvalsbasis voor tripjes en wandelingen. Prettig personeel. Een aanrader.

Een heerlijk schoon no nonsens hotel waar heerlijk gedineerd...

Een heerlijk schoon no nonsens hotel waar heerlijk gedineerd kan worden en waar een rijk ontbijt klaarstaat. De auto kan op eigen terrein geparkeerd worden. De kamer is ruim en beschikt over prima bedden. Het hotel beschikt ook over een gezellig levendig terras. De omgeving van Epen is wonderschoon en er valt heel veel te wandelen en te fietsen.

Een ontspannen vakantie

Niets, alleen lange wachttijd met diner.

De mooie uitstraling, gastvrijheid en ruime slaapkamer. Ontbijt prima, diner heerlijk alleen erg lang wachten. We hebben ruim 3 uur aan tafel gezeten voor 3-gangenmenu, jammer.

Prima!!

Aan doorgaande weg,erg druk met zwaar landbouwverkeer w.s.door maaien en de afvoer van gras.

Gemoedelijke sfeer,prima ontbijt,goede keuken !! Mooie kamer, goede bedden, schoon !!

Heerlijk Klein en goed hotel on heerlijke wandelingen te maken.

Jammer dat het voor mindervaliden slecht toegangkelijk is

Is den gezellig en heel net hotel. Gelukkig geen massaal gebeuren. Heerlijke wandelroutes round het hotel

Fijn hotel op mooie locatie.

Douchen in bad, niet voor iedereen handig en geen föhn in de badkamer aanwezig.

Compleet en goed verzorgd ontbijt, mooi terras en modern en goed restaurant. Fijn bed. Mooie locatie om te wandelen en fietsen.

Redelijk, We zullen hier niet weer boeken.

De kamer was een zolderkamer en voor het ontbijt moesten we iedere keer vragen of het ontbijt nog aangevuld kon worden

Kamer en ontbijt waren minimaal (basic)

Prima leuk hotel voor weekendje weg, mooie omgeving.

-geen scherm of douchegordijn bij bad in badkamer. Badkamervloer loopt over in kamervloer met vloerbedekking. Gezien de kringen in de vloerbedekking is die al wel eens goed nat geworden. - ontbijt is prima diverse soorten brood, broodjes, croissantjes. Beleg wat standaard. Er lag bestek op tafel, maar koffielepels en lepels voor yoghurt niet altijd aanwezig en schoon mes als je paté op brood had gesmeerd bv zou ook handig zijn. - vanwege de leeftijd van het gebouw wat gehorig, mn trappen en overloop.

Leuk klein hotel. Vriendelijk personeel. Ruime kamer op 2e verdieping met zitje. Prima bedden(boxspring). Badkamer met bad, geen scherm of douchgordijn waardoor je met douchen uit moest kijken dat de rest niet te nat werd. Ontbijt prima. Omgeving prachtig, veel wandelroutes.

zeker een aanrader

niet van toepassing

wij hadden een zalig verblijf hier. kamer was super zeer goed ontbijt zeer net hotel en personeel uitermate vriendelijk. een dikke pluim ook voor het keukenpersoneel want het eten was heerlijk

Wij hebben genoten!

De kamers waren netjes en mooi ingericht. Het ontbijt was goed verzorgd, maar het belangrijkste vonden wij vriendelijke en belangstellende houding van de eigenaars en de ongedwongen sfeer in het hotel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prettige schoon accomodatie en behulpzaam personeel.

Kamer lag aan de voorzijde waar een drukke weg loopt. Dus veel verkeer en bij deze warmte heb je de ramen open. Duurdere kamer vanwege ons verzoek om laminaat op de vloer vanwege allergie. De weg hadden we graag geweten van te voren dan hadden we nog een keuze gehad. Voor ons een puntje om de volgende keer in een hotel te letten op de ligging van de kamers.

Prettige schoon accomodatie en behulpzaam personeel.

Heerlijke en fijne vakantie.

Hebben we niet kunnen ontdekken.

Het vriendelijke en aardige personeel. Schone grote kamer en badkamer. Verder was het ontbijt prima en in het restaurant hebben we heerlijk gegeten .

Heerlijk verblijf met ontzettende aardige mensen in het hotel! Een aanrader!

De wifi deed het niet goed op onze kamer, maar dat hadden ze gezegd. Het was een oud pand, de vloer kraakte => hoort erbij! Eigenlijk viel er niets echt tegen :-) Misschien lekker eitje bakken op zondag?

Het doucheputje zat verstopt, maar ze boden direct een andere kamer aan en een fles wijn voor het ongemak. Ze vonden het zelf heel vervelend. Super opgelost! De bedden sliepen heerlijk en het personeel was alleraardigst!

Mini vakantie in een geweldige omgeving

Niets op aan te merken!

Alle ingredienten voor een prima ontbijt waren aanwezig! De ligging is geweldig, vanuit daar fietsen gehuurd en de omgeving gaan verkennen. Gezellig geluncht bij het Hijgend Hert en een hele mooie wandeling gemaakt in de omgeving! Een aanrader, komen zeker nog een keer terug!

Geweldig mooie dagen in eenvoortreffelijk familiehotel. Een echte aanrader!!!

Iets minder vond ik dat er geen balkon was.....maar omdat we overdag toch weg waren heb ik deze niet echt gemist.

Geweldig ruime mooie kamers, goed verzorgt ontbijt. Alles mooi schoon, modern ingericht. Diner was voortreffelijk.En last but not least geweldig personeel /eigenaren in de bedieniong. Niets is teveel.Aardig en attent.

Kort verblijf met aardig wat minpuntjes

Personeel zat vaak onder ons openstaand slaapkamerraam stevig te roken. De douche ziet er prachtig uit..maar de kraan heeft uitgebreide instructie nodig. Gevolg...kokend heet water tegen me aan. Jammer dat je met zware koffers moet sjouwen omdat er geen lift is

Fantastisch bed

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heel vriendelijk personeel.

Ontbijt voor een groot deel uit plastic en overrijp fruit. Dat kan kwalitatief veel beter, veel verser en diverser. De aankleding van het eetgedeelte vonden wij erg onpersoonlijk, niet warm.

Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijke plek om een paar dagen tot rust te komen

Parkeerplaats is alleen met smalle auto's bereikbaar. Een achteringang zou behoorlijk schelen met omlopen. Wifi werkte maar op één van de twee telefoons.

Gastvrijheid: vriendelijk en behulpzaam personeel; we voelden ons meteen thuis.

Geweldig ga zo door

het ontbijt was heel goed, restaurant ook geweldig. prachtige omgeving mooi wandel gebied. vriendelijke mensen het straalt rust en gezelligheid uit. ga zo door.

Leuk hotelletje, zeer goed gelegen, goede prijs-kwaliteitverhouding.

De kamerverwarming werkt met luchtverwarming en deze kan alleen van op afstand bediend worden (door uitbater).

Hele comfortabele en ruime kamer. Er is ook een restaurant in het hotel waar je lekker kan eten tegen normale prijzen. Epen is een gezellig plaatsje in een toverachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Genieten in een mooi kader brengt geen schade toe

Echt niets, zelfs het weer was een meevaller :-)

Leuk familiehotel met persoonlijke aanspreking. Ruime, lichte kamer en prima douche. Heerlijk vers ontbijtbuffet en de kok in het restaurant is top ! Wandelinformatie beschikbaar.

Prima hotel voor een weekendje weg.

Prima hotel voor een weekendje weg. Het Proeverij menu was heerlijk. Onze kamer was lekker ruim. De omgeving is perfect voor het maken van wandel- of fietstochten

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De eigenares was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

De nooduitgangen. Wij zaten helemaal boven in het gebouw en hoewel er een duidelijke plattegrond hing , zou ik er niet graag zijn als er brand uitbreekt.

De eigenares was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamer was in orde. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Letterlijk en figuurlijk een overheerlijk verblijf.

We hadden de mogelijkheid op prijs gesteld om op onze kamer koffie en thee te kunnen zetten.

Gastvrije ontvangst. Prima keuken die lekkere maaltijden bereidt. Uitstekende locatie om de omgeving wandelend te verkennen. Prima ontbijtbuffet. Ga zo door!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Ontbijt was prima.

Het zou handig zijn als er een plek zou zijn om je wandelschoenen neer te zetten. Schoenen zijn na een wandeling in de winter nogal vies.

Ontbijt was prima. Kamer ruim. Wij hadden nr. 1. Eigenaar zeer vriendelijk, we konden op dag van vertrek nog gebruik maken van onze kamer om te douchen na een intensieve fietstocht.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

prima hotel voor een nachtjes

Op internet stond dat de kamer 20 vierkante meter was. Dat was niet zo. We hadden nl de kleinste kamer van het hotel. De foto's op internet klopten ook niet met de daadwerkelijke inrichting van de kamer. Verder wel prima hoor!

Het ontbijt was heerlijk! Verse broodjes, heel veel keus uit vruchtensappen en een vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Zeer tevreden!

Eén klein puntje: waterstraal uit douchekop.

Hotel ligt lekker centraal in Epen. De ontvangst was erg persoonlijk en eveneens was er voldoende parkeerruimte voor onze auto. De centrale voorzieningen waren gezellig ingericht. Onze kamer was ruim en heel netjes ingericht. Eveneens hebben we mogen genieten van het lekkere diner.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heerlijk hotel voor korte wandelvakantie.

Het dekbed was iets aan de dunne kant met een buitentemperatuur rond het vriespunt. De kachel moest iets hoger en dat heeft in een slaapkamer niet onze voorkeur. Liever dikkere dekbedden en kachel uit.

Driepersoonskamer was ruim genoeg voor een 3-daags verblijf. Badkamer ruim en schoon. Heerlijke Douche. Ontbijt was gewoon goed en diner was ook prima. Mooie kleine kaart met zeer vers gemaakte gerechten. Zeer centraal gelegen in het dorp Epen. Zeer mooi wandelgebied.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heerlijk uitgerust en genoten van de mooie omgeving in het Geul dal.

Vreemde rolgordijnen, ook in de badkamer, die veel licht doorlieten.

Ruime en schone kamer, uitstekend ontbijt en heerlijk gegeten 's avonds in het restaurant. Leuke locatie voor heerlijke wandelingen in het Geul dal.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Mooie locatie vriendelijk personeel

Er drong te veel rumoer binnen in de kamer. Persoonlijk vond ik de matras te zacht.

De ligging is perfect, het ontbijt en de hygiëne zijn goed en het personeel is ontspannen en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Een rustig en sfeervol verblijf in een mooie omgeving.

Op de bovenste verdieping (waar wij zaten) viel geregeld de waterdruk weg bij veelvuldig watergebruik. Vervelend als je net ingezeept onder de douche staat. Er werd aangegeven dat het probleem bekend was en zou worden verholpen.

De persoonlijke benadering en de vriendelijkheid is prima. Iedere dag schone handdoeken en het bed opgemaakt. Het ontbijt is goed en de sfeer is knus.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Het ontbijt was voortreffelijk meet meer soorten brood en uitgebreid beleg

Het bed was miet echt slecht maar kan beter

Het was een leuk weekend in een mooie omgeving en een goed hotel met een goed ontbijt en een goed diner alleen het bed was wat minder verder top Gr Dick

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Een paar heerlijke dagen in Zuid-Limburg

Kamer was aan de straatkant. Daar is op zich niets mee mis. Omdat de twee draairamen niet goed te sluiten zijn komt er veel kou naar binnen. Gelukkig was het rustig in het dorp, anders toch wel last van verkeer.

Goede ontvangst. Mooie kamer. Alles is goed onderhouden. Omgeving ontdekt aan de hand van een kribbe-wandeling

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Klein en fijn hotel in een prachtige omgeving.

De bedden zijn erg doorgezakt, te zacht naar onze mening. De verwarming is niet per kamer te bedienen maar werkt centraal (hierdoor was het erg warm op de kamer). We hadden geen wifi op de kamer, al ervaarden wij dit niet als een probleem.

Fijne kleine locatie met eigen parkeergelegenheid, je loopt zo de natuur in via het pad langszij. We hadden een mooie grote kamer. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Er werkt prettig personeel.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Even de batterijen opladen in een prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Tapijt op de kamer.

Zeer vriendelijke en gedienstige mensen. Ontbijt lekker en meer dan voldoende. Avondeten zeer lekker en tegen een correcte prijs. Prachtige omgeving.