Beoordelingen over Hotel De Villa 3-sterren

Hoge Ham 124, 5104 JK Dongen, Nederland

#1 van de 1 hotels in Dongen

Nachtje Dongen

Iets gehorig

Lekkere kamer. niet heel uitgebreid ontbijt maar prima. Vriendelijk personeel. Klantvriendelijk. Was 2de keer dat ik er was. Kom vast nog eens terug.

Het gebouw opzich.

Kamers een beetje aan de donkere kant. En we misten het verse fruit. Tomaten en komkommers bij het ontbijt. Voor de rest gewoon top inorde.

Het gebouw opzich. Geweldig mooi.

Kan beter.

Het ontbijt was voldoende maar niet optimaal. Het comfort van het bed, (twijfelaar) voor 2 personen was slecht.

De locatie was mooi, rustig gelegen aan een park.

Geboekte kamer(s) geen airco.

Geboekte kamer(s) geen airco. Ramen konden alleen op 1 stand open. Dit was minimaal. Bij warme dagen zou ik dit hotel niet aanbevelen. Op andere kamer kon raam wel open maar bovenste verdieping. Ook daar te warm ondanks goed bedoelde ventilator. Voor de prijs mag je meer verwachten van een kamer in dit hotel.

Charmant, rustig gelegen hotel

Na een warme dag (30 graden) was de kamer zo onder het dak aan de warme kant. De raampjes brengen verkoeling en er stond een ventilator, maar airconditioning zou hier geen overbodige luxe zijn. Voor deze prijs (€96) had ik dat wel verwacht. Het trappenhuis was nog warmer, bovendien hangt hier een etenslucht (ruik je niks van in de kamer). Beter luchten zou hier niet verkeerd zijn.

We hadden dit hotel geboekt voor een overnachting na een dagje in de Efteling. Het hotel bevindt zich op ongeveer 20 minuten rijden. Personeel: De ontvangst was buitengewoon hartelijk. Zowel 's avonds als 's ochtends waren we onder de indruk van de professionaliteit, vriendelijkheid en hartelijkheid van het personeel. Hier kunnen veel andere hotels nog wat van leren. Locatie: Mooi en statig gelegen in het oude centrum van Dongen. Rustig aan een weggetje met eenrichtingsverkeer en aan een parkje. Het hotel is van binnen statig en voornaam, zonder kil en ongezellig te zijn. In tegenstelling, er hangt een warme en gezellige sfeer. Dat geldt zeker voor de eet- en ontbijtzaal en het terras, prachtig gelegen aan het park aan de achterzijde. Kamer: Wij hadden een comfortkamer op de bovenste verdieping. De kamer was niet uitgesproken groot, maar groot genoeg, zeker door het enorm hoge plafond. De kamer is modern, schoon en keurig afgewerkt. Datzelfde geldt voor de badkamer met douche. Het bed was goed. Eten: We hebben a la carte besteld en al onze gerechten waren erg lekker. Goede kwaliteit ingrediënten en royale porties. Alleen de friet zat een beetje gek smaakje aan. Lekkere wijn. Redelijke prijs.

Allemaal prima, ontbijt, de kamer keurig, alleen lagen er...

Eindrekening klopte niet, stonden dranken van een andere kamer op onze rekening en dat is slordig.

Allemaal prima, ontbijt, de kamer keurig, alleen lagen er zwarte haren in de badkamer brrr

Lekkere koffie.

Ontbijt was niet uitgebreid maar in verhouding tot de prijs zeker aanvaardbaar

Lekkere koffie. Vernieuwde kamer. Aanwezigheid restaurant. Lekker gegeten tegen scherpe prijs

Vindt jezelf terug in een goed verzorgd hotel en een fijn dorp.

Kamer was qua grote wat benauwend. Wel een parkje, maar kleiner dan ik uit de info had verwacht.

De eenvoud van het in- en uitchecken. Goed verzorgd; gezond ontbijt en degelijk bed. Fijne douche. Relaxt personeel.

Charmant hotel van goede kwaliteit op een rustige locatie.

Ventilatie in de kamer. Raam kon wel open, maar het bleef wat warm en benauwd.

Prachtig historisch pand in het centrum van Dongen. Mooi gerenoveerd. Schoon. Heerlijk bed. Ruime douche cabine. Heerlijk ontbijt met prima koffie.

mooie fietstochten, prachtige natuur, zeer rustig

bij aankomst geen info ivm fietsmogelijkheden, geen fietskaart van de streek, geen stratenplan van het dorp geen afgesloten fietsstaanplaats voor onze elektrische fietsen bij de locatie, tenzij enkele straten verder in een garage.

ontbijt : in orde kamers : in orde

De bedden, het was een tweepersoonsbed met aparte matrassen en dit was niet zo aangenaam.

De kamer was super netjes. Goed ingericht echt een leuke kamer!

Het was prima voor 1 nachtje

Helaas zaten wij in kamer nr 6 naast de lift. Dat was nogal gehorig. Verder ligt kamer 6 boven de ingang waar men buiten stond te roken. Dat was, zelfs met het raam dicht, smerig.

De kamer was goed. Het ontbijt was goed. De bediening allervriendelijkst.

Mooi hotel & locatie.

Badkamer stonk erg naar chloor. Één stopcontact op kamer werkte niet. Personeel moet beter naar de klant luisteren en klantvriendelijker.

Mooi hotel & locatie. Wifi is prima

heerlijke overnachting gehad en superlekker gegeten in het...

heerlijke overnachting gehad en superlekker gegeten in het restaurant. We hadden all you can wink gedaan en hebben ervan genoten. Ontbijt was goed bedden waren ook goed eigenlijk is er niks negatiefs te verzinnen, ook het feit dat de hond hier welkom was is dit zeker een hotel waar wij zeker naar terug zouden gaan.

Het ontbijt was heerlijk.

Geen tegenvallers.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer en badkamer waren schoon en modern.. De ligging is gunstig voor het maken van fiets- en/of wandeltochten

Het ontbijt was zeer goed maar voor andere gasten die na...

Het ontbijt was zeer goed maar voor andere gasten die na negen uur naar beneden kwamen was er weinig keuze omdat er helaas niet meer voldoende aangevuld werd. Het ontbijt is tenslotte tot tien uur. Ook mocht er gevraagd worden door het personeel of er koffie of thee mocht geschonken worden na een half uur wachten hebben we het dan maar zelf gevraagd heel, jammer. Voor de rest een zeer aangename kamer en een uitstekend restaurant .

Lekkere tussenstop in sfeervol hotel.

In de nabije omgeving was er weinig horeca open op maandag. Torenkamer is voor twee personen wellicht wat krap (ik weet ook niet of deze kamer voor twee personen is bedoeld; staat wel tweepersoonsbed in), maar voor één persoon erg leuk.

Leuk hotel. Restaurant van hotel zelf is uitstekend. De torenkamer is bijzonder.

Goed hotel met mooie kamer op een leuke plek.

Wanneer de bar dicht gaat s'avonds is er geen drinken meer te krijgen. Bijvoorbeeld een automaat in de hal zou wel handig zijn.

Goede bedden en goed ontbijt.

6,0
    Mooi pand en mooie locatie, buitenterras met leuk uitzicht. Kamer klein en ook 2-persoonbed klein!

Kamer erg klein, en bed ook erg klein, erg gehorig. En ontbijt voldeed ook niet aan de verwachting. Prijs-kwaliteit niet ok!

Badkamer prima, de locatie en aan de buitenkant mooi pand.

Een gastvrij en rustig hotel.

Op de kamer staat stoel en een kruk dat is lastig zitten, als je met twee personen bent. In het hotel is geen zithoek/lounge waar je met een boek of Koffie kunt gaan zitten.

De keuken ( het diner ) was boven verwachting goed. Zeker een aanrader om daar gebruik van te maken.

Prettig verblijf op prettige plek

Bedden relatief zacht (kwestie van smaak) maar op zich wel prima. Afvoer wasbak niet optimaal (vergeten te melden, kamer 9). Voor ventilatie staat er een molentje, maar we vermoeden dat als het echt warmer wordt dit onvoldoende is.

Prettige ambiance, kleinschalig, comfortabele kamer, koffie/thee op de kamer, ligging in verlengde van winkelstraat en aan een parkje om even rond te wandelen, prima Chinees er tegenover, maar ook restaurant bij hotel prima.

Nette kamer, goede lokatie

Geen parkeerplaats, maar ergste was het ontbijt. Op 1e paasdag kwamen we om 9.30 in de ontbijtzaal: alle tafels stonden vol met gebruikt servies van andere gasten. Dit moest eerst voor ons worden schoongemaakt en opnieuw ingedekt. Het hele buffet was nagenoeg leeg, geen eieren , geen yoghurt meer, geen glazen voor het drinken, geen croissants. Echt vreselijk. De eigenaar gaf aan dat het meeste op was, na veel moeite kregen we nog 4 gekookte eieren. Dit was echt niet wat je verwacht op een eerste paasdag in een hotel met een ‘goed’ bekend staand restaurant. Heel teleurstellend!

Nette kamer, goede lokatie

Gastvrije uitstekende locatie

Uitstekend hotel met beneden Brasserie WINKK waar het goed eten is. Wij hebben hier 1 nacht verbleven tijden een golfcursus bij Golfbaan Efteling. Kamer was niet heel groot, maar groot genoeg, het was schoon, erg vriendelijk personeel en 's avonds lekker gegeten. De volgende dag na een prima ontbijt weer uitgerust op pad voor dag 2 van onze cursus.

Heerlijk geslapen in een prachtig hoge kamer, afgesloten met een goed ontbijt.

Het is een monumentaal pand, en die worden tegenwoordig allemaal beschenen met grote schijnwerpers, helaas stond deze precies voor ons raam en daardoor was de kamer veel te licht.

heerlijk rustige gelegen, maar wel heel goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Mooie villa met karakteristieke kamers

Het aanvullen van het eten bij het ontbijt. Wij waren met 8 personen en het leek alsof de gasten na ons weinig keus meer hadden. Daardoor gingen wij voorzichtig doen met wat we wilden eten bij het ontbijt

De vormgeving van de mooie kamers

We vinden het zó goed dat we terugkomen!

Wij kwamen last-minute en pas om 22.30 na bezoek aan de Efteling. We werden zeer vriendelijk opgevangen. Prachtige kamers en een heerlijk, uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Overnachting in een pand met historie

niks hoor :)

Prachtig pand wat zeer netjes was gerenoveerd en waarbij de authentieke details bewaard zijn gebleven! Daarnaast was het personeel bij het ontbijt uiterst vriendelijk en attent! Koffie werd vers gezet in een mooie espresso machine (dikke plus voor een koffie liefhebber). Zeker dat wanneer we nog een keer in de buurt zijn hier weer zullen overnachten.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

een fijne overnachting en een heerlijk diner

ik zou het niet weten

Mijn vrouw is glutenvrij, (wij hadden dit tijdig doorgegeven), hier was zowel bij diner als bij ontbijt op gerekend en keurig verzorgd

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Leuk dorpje, leerlooier museum is de moeite waard

Wat meer aandacht voor de aankleding (kapotte lamp in de hal) . 3 sleutels is erg onhandig, misschien een pasjessysteem invoeren.

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geur van de keuken in het trappenhuis en op mijn kamer.

Geur van de keuken in het trappenhuis en op mijn kamer. Verder zou ik het hotel willen adviseren om de vloerbedekking in het trappenhuis te vervangen. Die ziet er echt niet meer uit. Tot slot heb ik gemerkt dat het hotel haar telefoonnummer deelt met iemand die ook in het hotel woont. En die persoon neemt op heel geërgerd de telefoon op. Dat is een onwenselijke situatie voor een dienstverlenend bedrijf...

Aan de zijkant zijn ze een groot pand aan het bouwen, er was...

Aan de zijkant zijn ze een groot pand aan het bouwen, er was wat lawaai, dus vroeg ik om een kamer aan de andere kant en kreeg het , ondanks dat het een duurdere kamer was! Top geregeld! Ze waren allemaal erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Het ontbijt was matig als er iets op was werd het niet aan...

Het ontbijt was matig als er iets op was werd het niet aan gevult .Bediening van het ontbijt was slecht tegen over het andere personeel die heel vriendelijk en gastvrij waren

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

De kamers zijn erg gehorig helaas.

De locatie is eenvoudig te vinden, en midden in het dorp. Personeel is heel erg vriendelijk, goede douche op de kamer. Ontbijt bestaat uit alles wat je nodig hebt voor een ontbijt.

Prima verblijf plaats

Tapijt op trap en in de hal moet echt zsm vervangen worden. Deze tip is ook al eerder gegeven maar moet echt gedaan worden. Doet afbreuk op verder een prima hotel en goede kamers

Kamer en badkamer

Gezellige villa met een leuk restaurant

Een drankje drinken kan niet in het restaurant alleen maar aan de bar. De aankleding bij de bar is iets anders.

Gezellig restaurant. Mooie villa met een park erachter. Nette kamers.

kort maar zéér goed

ontbijt is goed, zelfs de koffie wordt je persoonlijk bezorgd. kamers zijn goed. bed te smal? welnee dan lig je toch wat dichter bij je partner. locatie beviel ons erg goed

Sfeervol hotel, goed ontbijt, maar onrustige nacht door lawaai buiten

Hoofdkussen was vlokkerig, is eventueel aan te raden zelf een kussen mee te nemen. 's Nachts ontzettend veel last van lawaai buiten, dronken voorbijgangers/hangjongeren die vlak onder onze kamer luidruchtig waren (om half 4 nog).

Hotel is sfeervol. Ontbijt is prima. Medewerkers heel aardig en behulpzaam. Badkamer goed.

Modern hotel in fraai pand

Aandachtpuntje: fietsenstalling, nu bestaat mogelijkheid fietsen aan kettinghouder aan buitenmuur te bevestigen.

Prima gelegen met zicht op parkje... goede kamer, prima ontbijt

Tegenvaller.

Onze kamer was klein. En houten balk stond wat in de weg! Wij sliepen onder het dak. Het ontbijt viel enorm tegen, heel basic en werd amper aangevuld! Ook moest je elke een koffie vragen azn het personeel. Geen koffiemachine! Jammer dat we met mooie weer niet op terras konden ontbijten. Elektrische fietsen moesten s nachts aan gevel worden vast gemaakt worden.

Mooi hotel met mooie kamer wel klein maar proper. Dame achter balie heeft ervoor gezorgd dat we onze elektrische fietsen binnen konden zetten omdat we onze fietskettingslot vergeten waren.

Luxe en sfeervol verblijf.

één van de kamers had een raam bij de afzuiging, deze moest dicht i.v.m. het lawaai.

prachtige inrichting kamers en eetzaal. Prima diner en ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

fijn hotel, matras mag iets verbeterd

Er waren 2 eenpersoons matrassen op ons 2persoonsbed, met matrassen die van elkaar wegschoven. Dit was het enige (wel belangrijke) minpunt!

Super vriendelijk personeel, mooi hotel, goede sfeer, lekker ontbijt. Prima om een nachtje te logeren!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Keurig hotel, jammer van de verbouwingswerkzaamheden ernaast.

Het gebouw ernaast wordt momenteel verbouwd. De bouwvakkers begonnen die ochtend al om 07:15.

Wat een prachtige kamers. Jammergenoeg was het restaurant vol, anders hadden we daar gedineerd. In de omgeving is er niet veel keuze. Het ontbijt was ook zeer goed.

Heerlijk toeven in gastvrij Brabant

Bovenin het hotel kan het wel warm zijn.

Prachtig gebouw op prachtige locatie in prachtige omgeving. Vriendelijk personeel, klein maar gezellig terras en heerlijk dineren bij Winkk. Verzorgd ontbijt.

Jammer jammer jammer.

Schoonmaak: je kan zien dat er snel-snel schoongemaakt wordt. Vies langs de plinten en druipers van iets op de muren. Veel spinrag. Hotel moet hoognodig opgeknapt of op z'n minst een keer van boven tot onder helemaal schoongemaakt worden. Lift is een bouwlift, best eng. Ontbijt is om te huilen. Al met al veel te duur voor wat je krijgt.

De badkamer was mooi en oké, maar je kan je handdoek niet bij de douche in de buurt kwijt, da's niet handig. Geen badmat dus alles nat.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Wat veel balken op de kamer (plafond/wand), maar gaf ook...

1 Bedlampje was kapot, in een schemerlamp zat geen lamp. Dekbed was aan de dunne kant. Te weinig voor als je met raam open slaapt. Helaas geen extra dekbed aanwezig.

Wat veel balken op de kamer (plafond/wand), maar gaf ook sfeer. Mooie badkamer. Zeker voor herhaling vatbaar!Ontbijt niet super uitgebreid maar gewoon goed en lekker. Mooi pand.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Jammer dat ons tweepersoonsbed aparte matrassen en dekbedden had.

Fantastisch en uitgebreid ontbijt ook, terwijl er volgens mij nauwelijks gasten in het hotel verbleven die nacht.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Geen 4 sterren hotel

Bij het inchecken was er weinig tijd voor ons. Dezelfde medewerker was ook werkzaam in brasserie. Kussens zijn erg dun. Net als vorig jaar was de vloerbedekking op de trap erg smerig en waren er problemen met de afvoer van de douche. De douchecabine is erg klein (80x80).

Gastvrijheid medewerker ontbijt. Leuk karakteristiek pand.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

In het restaurant heb je veel tijd nodig

De wachttijd in het restaurant was voor ieder gerecht 1 UUR, wat wij zeer lang voor vinden. Diner was wel zeer lekker. Geen kannetje koffie verkrijgbaar bij het ontbijt, iedere kop diende afzonderlijke gevraagd te worden.

De kamer had een gezellig interieur. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

kleinschalig hotel met persoonlijke aandacht

De ontvangst was erg prettig en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en was hygiënisch uitgestald. De combinatie met het restaurant is erg gezellig.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

De sfeer is mooi.

Interieurverzorgster liep met een winkelwagen van supermarkt om het linnengoed te verplaatsen. Spinnenwebben op plafond wc en doucheruimte. Ontbijt: sober en drinken kwam uit pakken.

De sfeer is mooi. Personeel erg aardig. Villa is prachtig.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, fijne kamer.

Klein bed, we moesten als 2 collega's slapen in wat een twijfelaar leek. Helaas waren er ook geen andere kamers volgens de receptie, terwijl er wel kamers op de site te boeken waren.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, fijne kamer.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Een prima lokatie, vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede keuken.

Bij het ontbijt was slechts een serveerster aanwezig en dat duurde dus wel wat langer. Bovendien deed ze tegelijkertijd de receptie werkzaamheden.

De ontvangst was voorkomend en vriendelijk. De bediening in het restaurant was prima. De kaart was bescheiden maar de gerechten waren van prima kwaliteit. De prijs-kwaliteit verhouding ....dik in orde.

Het is best gehorig door de houten vloer.

Het is best gehorig door de houten vloer. Had daar zelf geen problemen met maar als je een slechte slaper bent kan dit wel een dingetje zijn.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prachtig gebouw, een écht villa!

Jammer genoeg maar één nachtje geweest, we hadden een bruiloft in de buurt

Prachtig gebouw, een écht villa!

Fijne ambiance en goed gevoel voor gastvrijheid, chapeau

Fijne ambiance en goed gevoel voor gastvrijheid, chapeau

Het was zeer schoon en het personeel enorm vriendelijk

Het was zeer schoon en het personeel enorm vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Wonderfull

Goede ontvangst

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Heerlijk geslapen in de villa

We konden 's avonds niets meer bestellen in de bar

Goed bed, fantastische douche en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Geen tissue in de badkamer.

Geen tissue in de badkamer.

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

N.v.t

Een geweldige kamer met een heerlijk ontbijt

Een heel verzorgd en gastvrij hotel

Het ontbijt was goed verzorgd en de kamer was heel compleet.

Accommodatie

Accommodatie A

Vriendelijk personeel.

Het kussen was niet fijn

Vriendelijk personeel. Fraai gebouw.

We hadden niet het gevoel dat we verwend werden.

avondeten was karig ,ontbijt minimaal ,kamers niet mooi ingericht.

ruime kamer ,mooie badkamer,goed bed,

Leuke stijl met houten balken in de kamer en een ruime...

Leuke stijl met houten balken in de kamer en een ruime badkamer.

Kamers waren erg warm.

Kamers waren erg warm. Geur keuken bleef erg in trap en hal hangen!

Bed was erg smal en het was behoorlijk warm op de kamer

Bed was erg smal en het was behoorlijk warm op de kamer

Hotel de Villa in het centrum van Dongen

Bouwactiviteiten aan de overkant, beperkte parkeer faciliteiten.

Mooie schoone kamer, goede badkamer, leuk restaurant.

Sfeervol hotel met vriendelijke bediening

Sfeervol hotel met vriendelijke bediening

Overnachting in statige Villa

Hotel in mooie modern ingerichte Villa midden in Dongen. Stil 's nachts. Weg van de snelweg, maar toch snelle toegang tot West-Barbant.

Perfect verblijf

Gehorig

Verder alles perfect

De boeking beloofde twee bedden.

De boeking beloofde twee bedden. Het was er een. Overkomelijk omdat ik met mn zoon was

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Flesjes van douche zeep waren niet open te krijgen

Koffie en thee op de kamer

Niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt, service , gedateerd