Beoordelingen over Van der Valk Hotel Hilversum/ De Witte Bergen 4-sterren

Rijksweg 2, 3755 MV Eemnes, Nederland

#2 van de 2 hotels in Eemnes

prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

Hygiëne was niet best; veel in de badkamer en toilet was niet echt schoon. De kamers zijn erg gehorig en ook de isolatie t.o.v. buiten(is zeer noodzakelijk want dicht bij de snelweg) laat te wensen over. Prijs t.o.v. de kwaliteit is niet in verhouding. Bij een vroeg ontbijt waren er nog geen eieren.

het bed was prima

Niet bijzonder en te duur voor wat je krijgt
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer en geen kleding kast maar een ouderwetse houten kapstok. Geen grote spiegel en geen stopcontact in badkamer voor stijltang of haarborstel aansluiting.

Prima locatie langs snelweg , voor overnachting.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Personeel wisselvallig in kwaliteit. Hotel is wat gedateerd. Zijn betere vd Valks .

Prima locatie langs snelweg , voor overnachting. Kamer naar behoren.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was matig. Roerei zag eruit dat het al uren stond. Geen vers gesneden fruit aanwezig. Douche niet schoon. Stoel in slaapkamer mag weleens op gestofzuigd worden. Erg verouderd.

Ligging Bed was prima

• Beoordeeld op: 6 september 2018

deze lokatie ga ik niet nog een keer boeken dit is geen van der valk waardig hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

De adresgeving op de rekening stonden op de rijksweg ontbijt was zijn prijs niet waard ik ben bij van der valk beter gewend was rommelig en zeer incompleet geen vers fruit alleen maar jam en hagelslag voor in de kwark verder vond ik de bar zeer ongezellig we werden niet getrikkert om hier lang te vertoeven ook bij andere vestigingen is dat een aparte ruimte waar je gezellig nog iets kunt drinken

Makkelijke lokatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Laat ik beginnen bij de ongelooflijk lange ouderwetse gangen die je moet volgen naar je kamer. Oude vieze muren en tapijten, niet te volgen bordjes en nergens frisse lucht. Eenmaal bij de kamer aangekomen roken we op de gang een behoorlijke wiet-lucht. Helaas op de kamer een erge sigarettenlucht. De deur naar buiten stond open en op het tafeltje van het terras een vieze, zeer vieze, asbak. De matrassen zijn zo zacht dat je er helemaal in wegzak en de spleet tussen de twee matrassen maakt het ook niet echt een gezellig bed. Voor wat betreft de badkamer, hier zat alles los, van kraan tot toiletbril. Voor mij de meest vieze kamer die ik ooit geboekt heb. Nooit voor herhaling vatbaar. (Vrienden van ons zaten voor hetzelfde geld, dezelfde avond in een vernieuwde kamer)

Makkelijke lokatie

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Helemaal niets!

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Mooie tuinkamer. Comfortabel bed. Heel lekker diner. Vlakbij mooi wandelgebied Zuiderheide. Aangenaam verrast.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Super ligging en prima bedden
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer. Schimmel in badkamer. Weinig glutenvrije mogelijkheden bij ontbijt terwijl dit wel van tevoren aangegeven was

De locatie is perfect! De bedden waren erg goed

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Kamer in oranje en bruin wat gedateerd,veel lawaai ,De opmaak van de bedden met slechts een onderlaken direct op het matras vind ik onhygiënisch .Bovendien komt dat laken bij de eerste draai al los en lig je al gauw op het kale matras . Ligging langs de snelweg verschrikkelijk .

Badkamer en kamer ruim ,ontbijt goed.

Geweldige ruime mooie kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Een mooie wc, waar je niet je handen kunt wassen. Daarvoor moet je langs het bed naar de andere kant waar de badkamer is om je handen te wassen. In de doucheruimte is geen plek om douchegel etc op te bergen.

We kregen een upgrade kamer toegewezen. Dat was een verrassing, een mooie grote kamer, badkamet met bubbel bad, zag er allamaal er verzorgd uit.

De omgeving van het hotel, mooi om hier te fietsen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er was geen airco, bedden schuiven uit elkaar. Ontzettend dik en zwaar dekbed, terwijl het erg warm was. Er lagen dode vliegen op de vensterbank.

De omgeving van het hotel, mooi om hier te fietsen. Het aardige personeel.

We kregen een nieuwe kamer toegewezen.
    • Economy Tweepersoonskamer

De eerste kamer was ontzettend klein, benauwd en de bedden waren niet comfortabel. Badkamer was ook niet schoon. Er stond geen water koker in de kamer. Al met al niet tevreden. De tweede kamer was wel oke, maar alsnog niet tevreden. Het is me dit keer flink tegen gevallen van Van der valk. Erg jammer.

We kregen een nieuwe kamer toegewezen.

De ligging van de kamer 300
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stoel kapot airco werkte niet geen thee en koffieapparaat was niet schoon levensgevaarlijke douchekraan in te kleine ruimte

De ligging van de kamer 300

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het dekbed bloedvlekken had. Door de hitte hadden wij het dekbed uit het hoeslaken gehaald. De inrichting van de ontbijtzaal en het restaurant doen erg oubollig aan. Service was prima ondanks de hitte.

Uitstekend ontbijt. Kok kon ter plekke nog een ei of iets anders klaarmaken. Ruime kamer met douche en bad.

heerlijk koel met deze extreem warme dagen

nvt

Wij hadden 2 economy kamers (zonder airco) geboekt voor 27-07 tot 28-07. Dit zou de warmste nacht ooit worden was voorspeld. VD Valk had kosteloos onze kamers omgeboekt naar een nieuwe comfortkamer met airco en een bubbelbad. Hier zijn wij super dankbaar voor! We hebben op de warmste nacht ooit heerlijk koel geslapen.

Onvangst en receptiemedeweksters zeer vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afwerking van gerenoveerde kamers heeft aandacht nodig. Room service dienblad met restjes stond vrijdag bij aankomt bij de lift op de grond, zaterdag bij vertrek lag het dienblad er nog steeds. Kan echt niet! Restaurant na het ontbijt stond er niet echt fris bij. Jonge "stagiaires" in het restaurant liepen in slow motion en hingen van links naar rechts met een kater van de avond ervoor. Tafels waren niet schoon, veel producten niet bijgevuld, beide koffiemachines droesbak vol. Niet sterk! Ontbijt verder niet bijzonder maar goed. Wel is tot 10.30 uur kort voor het weekend.

Onvangst en receptiemedeweksters zeer vriendelijk. Kamer stil ondaks ligging naast snelweg.

Geweldig mooie kamer, prima verblijf. Boven verwachting, voor het beeld dat ik heb van Van der Valk.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is nogal ver lopen van de entree naar de nieuwe kamers.

Prachtige kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. Heerlijk bubbelbad, super bed en mooie inrichting. Leuk dat er een casino bij is.

Bezoek aan Elisabeth in concert
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

24.00 uur bar gesloten (weekend!) leeg ijskastje op de kamer. Summiere informatie bij inchecken. Personeel erg vlak ook aan de receptie. Ligt echt kort aan de autosnelweg!

Uitgebreid ontbijt. Comfortabele bedden

Goede kamer en badkamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bediening in restaurant duurde erg (te) lang.

Goede kamer en badkamer. Receptiepersoneel vriendelijk en klantgericht. Ontbijt goed, maar niet uitzonderlijk. Ligging aan de snelweg, redelijk ver van Laren en Eemnes.

OK
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Geen proactief personeel: kijkt je niet één keer aan; lijkt wel of ze bang zijn dat je hen een vraag zal stellen. De wandeling naar de kamers (achterin gebouw) is niet evident voor mensen die moeilijk te been zijn ; er werd daaromtrent ook geen hulp aangeboden (bv. geen rolstoel aanwezig)

De kamers en het ontbijt zijn prima

matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

schoonmaak buiten , kamer ver van de lobby, zelf sjouwen met koffers en geen duidelijke uitleg hoe de kamer te bereiken... wel goed dat er flesjes water op de kamer staan voor de gasten.. afstandbediening van de tv deed het niet ( batterijen leeg) dus kon geen journaal kijken

kamer goed maar ver van de lobby dus sjouwen met de koffers lift op gang door dan lift weer naar beneden... kamer met zitje in de tuin.. comfort prima maar ik miste wattenstaafjes en wattenschijfjes in de badkamer.. kamer bleek nog niet klaar om half 3 bij aankomst terwijl je vanaf 2 uur mag inchecken.... na dat ik op mn strepen ging staan was er toch een scone kamer beschikbaar.. hotel was voor mij moeilijk te vinden omdat ik slechts met TOM TOM navigatie had en het hotel heet van der Valk Hilversum en ligt in Eemnes... erg verwarrend dus vanuit Eemnes 40 minuten erover gedaan het te vinden ( normaal bereikbaar in 8 minuten) terras niet schoon en oncomfortabele stoelen buiten.

Het ligbad was een zeer welkom.
    • Economy Tweepersoonskamer

De beeldkwaliteit van de TV was slecht. De kamer zag er prachtig uit, de gangen in het hotel mochten echter wel een opfrisbeurt krijgen, deze zagen er aardig gedateerd uit.

Het ligbad was een zeer welkom. Heerlijk ruim, en het lag heerlijk. Ook de bedden en kussens waren prima en een prachtige kamer voorzien van alle gemakken!

Prima hotel op handige locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Sommige delen in hotel zijn nog niet gerenoveerd. Lange,lege gangen langs vergaderruimtes voordat we bij onze kamer kwamen. Restaurant door grootte wat ongezellig.

Goede locatie, centraal in het land, vriendelijk behulpzaam personeel. Prijs-kwaliteit verhouding van het diner was realistisch.

goed verblijf voor een weekend in de buurt van Hilversum, kamers heerlijk rustig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets hoor, het was vergeleken bij andere van der Valk accomodaties wat verouderd, maar goed te doen.

ontbijt simpel maar toereikend. goede kamers, ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

We hadden een van de nieuw gerenoveerde kamers, zag er erg...
    • Tweepersoonskamer met Spabad

We zaten bij de deur waar iedereen door heen loopt, dit gaf in de ochtend wat geluidsoverlast.

We hadden een van de nieuw gerenoveerde kamers, zag er erg netjes en fris uit en van alle gemakken voorzien.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer

Dit hotel is geen Van der Valk waardig. Neem altijd Van Der Valk maar hier zijn de kamers niet verzorgd en de badkamer versleten Personeel in het restorant onvriendelijk en lang moeten wachten op bediening; Op de tafel zaten de mieren rond te lopen en moest ik een andere tafel zelf vragen; Prijs van dit hotel was evenveel als op andere goede locaties Had rustige kamer gevraagd en kreeg een aan de zijde juist naast de snelbaan

Het ontbijt.

Eigenlijk Van Der Valk onwaardig. Ben meer kwaliteit van hen gewoon. Normaal kies ik steeds VDV.
    • Economy Tweepersoonskamer

Briefje op de kamer: gelieve de ramen dicht te houden omwille van de meikevers. Elke kamer heeft Airco. Ik heb de airco in deze kamer niet gevonden. Briefje op de kamer: deze 2 flesjes Spa worden je aangeboden. Deze heb ik geen enkele keren gezien. TV op kamer: ik heb 10 bruikbare zenders gevonden en finale championsleague kon ik alleen maar bekijken via een Duitse zender. Ook de kwaliteit van de TV sloeg echt tegen. Kamer is verouderd.

Grote teleurstelling over afhandeling
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Er liepen beesten in de kamer, torren of ander ongedierte. Bij het melden bij de receptie zou je verwachten dat er een soort van compensatie of tegemoetkoming voor een volgend verblijf zou komen. Maar het enige antwoord was: wat vervelend en dank voor het melden.

Vaak bij vestigingen van van der Valk geweest, deze was de minste
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

De kamer was erg gedateerd. Gat in fauteuil en in de vloerbedekking. Outfit jaren 70. Gordijken die gedeeltelijk loshangende door ontbreken runners enz. Enige modernisering zal geen kwaad kunnen.

De tuinkamet met het zitje. Heerlijk bij mooi weer en dat was het

Tegenvallend verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

Ik kom al jaren in dit vd Valk hotel. Blijft altijd een beetje shabby. Nu betaalde ik 100,- voor 1 persoon voor 1 nacht zonder ontbijt. Hoopte op een gerenoveerde kamer die er keurig uit zou zien. Inderdaad deels gerenoveerd maar de vloerbedekking was vies en oud en de weg naar de kamer was vd Valk onwaardig. Ik weet niet of ik hier nog terug kom. Eerst maar afwachten of dit hotel eindelijk ook eens aan de eisen van deze tijd kan voldoen. Ik vergelijk het met vd Valk Zaltbommel, Houten, Breukelen. Keurig en mooi.

We hebben genoten!!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Geen uitzicht keek naar een container wegens verbouwing, waar we niet voor gewaarschuwd waren !! Onhandig ingericht, na bezoek aan wc terug door slaapkamer om het bed heen om in de badkamer te komen om je handen te wassen!!Er mist een kledingkast en een plankje voor toiletartikelen in de badkamer en een rekje in de douche!! Wc en badkamer zijn naast elkaar, douche lekt onder door naar wc!!

Het verwennen in het restaurant en op het terras enz. Zelf niet hoef te koken enz.

Na al het negatieve een super verblijf gehad mede door de kamer en personeel.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Er was veel onduidelijkheid. Ik had van tevoren al via booking.com betaald. Helaas was dit dus niet doorgekomen bij het hotel. Een welles nietes spelletje werd het waarin ik met mijn betaling die ik liet zien gelijk kreeg. Dit hoort in mijn ogen natuurlijk niet te horen , ik ben er voor een uitje en dan is dit geen fijn begin van een inchecken. Wat ook echt tegen viel was het live cooking... keuze uit een hamburger , biefstuk die bedorven was en een plakje beenham en 3 soorten vis vinden wij geen ruime keuze en gelukkig waren wij daar niet de enige in want om ons heen hoorde we meer mensen klagen. Dit was echt zeer zeer slecht.

De grote kamer , goed bed , prachtige badkamer

dit keer bij deze van der valk een echte tegenvaller erg jammer
    • Tweepersoonskamer met Spabad

we verbleven in een nieuwe kamer met op de site aangegeven gezellig zitje staat maar 1 stoel dus niet voor 2 personen met koelkastje stond er was niet aanwezig geen info op de kamer over werking telefoon tv etc gemeld aan de receptie ja daar kunnen we niets mee doen misschien volgende week of zo was het antwoord glas bier besteld zat een stuk glas onderin als je het meld krijg je de vraag hoe komt dat erin ? of wilt u een nieuw glas bier ? vraag je bij het ontbijt hoe de jus d orange automaat werkt krijg je als antwoord o ja dat zijn rotpakken hij zal wel bijna leeg zijn we hebben al verschillende van der valks bezocht maar dit verblijf was niet van der valk waardig jammer als de kamer dan nog niet klaar is meld dat dan en verhuur de kamer niet voor de tijd

Bouwwerkzaamheden, veel stof en rommel in gebouw, niet voor...
    • Economy Tweepersoonskamer

Bouwwerkzaamheden, veel stof en rommel in gebouw, niet voor gewaarschuwd. Ontbijt matig. Vuil kopje tussen schone vaat. Tijdens ontbijt werden de warmhoud-bakken met ei en bacon opgeruimd. Automaat met sinaasappelsap leeg. Personeel meer met zichzelf bezig dan met de gasten. Zelfde ervaring bij inchecken: bediende van restaurant kwam wisselen bij de balie en terwijl de receptioniste met ons bezig was, werd aan het wisselen voorrang gegeven. Op de kamer maar één stoel aanwezig. Verder onduidelijke afstandsbediening van de TV. Geen uitleg daarover met gevolg dat geluid steeds harder klonk zonder dat wij wisten hoe het stiller moest. Bij toeval zijn we daarachter gekomen.

Minder dan andere van der valk
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Vernieuwde kamer was niet af. Geen koelkast. Deur naar buiten kon niet open. En ontbijt was matig. Niet ,zoals we bij van der valk gewent zijn

Vernieuwde badkamer

teleurstellend na zoveel goede ervaringen elders in vd valk hotels!
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer stond op het punt gerenoveerd te worden, We vonden ons echt in het afvoerputje van van der Valk gestopt. Gebrekkige douche, kapotte verlichting, een PLANK onder de matras, bij de balkondeur lag een hoop (ca 1 liter) peuken, het slot van de toegangsdeur werkte niet bij aankomst. personeel moest de aankomstdag en de ochtend daaropvolgend meelopen om de deur te openen.

Prima verblijf voor ons doel, overnachting na een feestje in de buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik werd snachts wakker met flinke koorts. Daar kan het hotel uiteraard niks aan doen maar een extra deken op de kamer was fijn geweest. Er zaten wat vieze vlekken op de wand naast hes bed.

De locatie was voor mij de voornaamste reden van mijn verblijf.

Niet wat wij van Van der Valk gewend zijn. Mag gemoderniseerd worden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

Locatie erg gedateerd; zowel restaurant als kamer (121). Konden niet douchen in de inloopdouche omdat de afvoer niet functioneerde; badkamer liep onder water. Moesten in bad douchen.

Het bed was erg goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Degelijk verblijf voor een normale prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer

De TV was wat moeilijk aan de praat te krijgen en het bed is voor iemand van meer dan 1.90m wat aan de krappe kant. Als je alleen bent geen probleem, want dan kun je overdwars gaan liggen op de twee eenpersoonsbedden.

Kamer zag er prima uit, was goed schoongemaakt en was voorzien van een prima badkamer met douche/bad combinatie. De airconditioning werkt vlot, zowel om de kamer op temperatuur te krijgen, als weer af te koelen. In het restaurant kun je heerlijk eten voor een fatsoenlijke prijs. De bijgeleverde frieten zijn uitstekend en meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Pas op welke kamer je krijgt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Eerst kamer was niet alleen verschrikkelijk verouderd, maar ook nog eens ongekend vuil en smerig. Gelukkig betere (prima) kamer gekregen, maar hotel zou reeks verouderde kamers moeten sluiten. Onwaardig.

De badkamer van tweede kamer, na dramatisch eerste kamer. Tweede kamer was sws oké.

Goed verzorgd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Tuin

Kamer stonk. Gelukkig was mijn partner verkouden.

Ontbijt was gewoon goed en was zelfs mogelijkheid voor aanwijzingen aan kok. Roomservicepakket mogelijk tegen mooie prijs.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

tevreden
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij aankomst op mijn kamer rook ik dat hier gerookt was en niet weinig, ik heb astma en kan niet tegen sigarettenrook, gelijk gemeld bij de receptie en er was direct begrip en kreeg een andere kamer. Heel luxe bed en een deur naar de tuin. Alleen een enorme Vieze vlek op de stoel bij het bureau die door liep naar het tapijt waar ook een grote Vieze vlek inzat, brrrrrrrrrrrrr Daar ga je van alles bij denken.

Service en vriendelijkheid van het personeel, het restaurant.

Ga voor een upgrade ipv goedkoopste kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik had eerst de goedkopere paarse kamers geboekt. Die waren echt al weer aan een flinke opknapbeurt toe. Mini badkamer, vervuild tapijt en stoelen. Raam boven de keuken. Het is een dure regio om te overnachten, maar dit vond ik niet in verhouding (prijs-kwaliteit). De geupgrade kamer (extra voor betaald) vond ik veel prettiger: ruime badkamer, koffiezetapparaat en uitzicht op tuin.

Bereikbaarheid en kamers met uitzicht op tuin (let op, de goedkoopste kamers hebben dat niet)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

1. Kamer erg smerig.
    • Economy Tweepersoonskamer

1. Kamer erg smerig. Omdat er een dikke vlieg en een oorwurm op de muur zaten probeerden we met een handdoek deze weg te krijgen. Het resultaat was een lawine van stof dat het hele bed bedekte!! 2. Ongeïnteresseerd personeel bij het ontbijt 3. Bedrag dat geäuthoriseerd moest zijn bleek afgeboekt te zijn 4. De elektronische tijdweergave liep 9 1/2 uur achter en was niet aan te passen

Fijn verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij inchecken wist het personeel niet dat er met booking.com overlegd is dat we gratis late uitcheck konden krijgen. Uiteindelijk was het goedgekeurd nadat ik met emailuitwisseling met booking.com heb doorgestuurd.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker! Gerookte zalm bij het ontbijt en versgebakken omelet. Fijne bedden waar we zalig hebben geslapen!

Mooie ruime kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een personeelsuitje (etentje vlakbij hotel) waarbij we 5 kamers hadden gereserveerd. We zouden nog gezellig gezamenlijk wat drinken in de hotelbar voordat we naar ons restaurant zouden afreizen. Maar de vrouwelijke serveerster was dusdanig humeurig en klantonvriendelijk dat we na 2 drankjes maar zijn weggegaan...

Mooie ruime kamers

Kamer 219 was een klein zolderkamertje zonder de...
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer 219 was een klein zolderkamertje zonder de aangeprijste voorzieningen. TV kijken onmogelijk volkomen uit zicht geplaatst. Geen airco, geen koffiezetapparaat,, geen kluis. Badkamer zeer minimaal. Niet geschikt voor ouderen. Een duur nachtje voor goed 100 € !!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het was goed voor een nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Helaas begonnen de werklui om 's morgens 07.00 uur al met boren twee kamers verder, van slapen was geen sprake meer. De toegangsdeuren van de kamers knallen dicht: late bedgangers en vroege vogels verstoren de slaap.

Het diner was erg lekker, de kamer is goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

onrustig
    • Economy Tweepersoonskamer

het was ontzettend gehorig, deuren slaan hard dicht en door de tegelvloer op de gang hoor je een ieder voorbij klossen bad kan eruit, te klein en te ondiep, douche maakte alles nat tv plat op de muur, bijna niet te zien vanuit buitenste bed

douche was een mooie warme straal prettig dat je de koelkast kon gebruiken

• Beoordeeld op: 3 december 2017

koud en kil personeel
    • Economy Tweepersoonskamer

een koude kamer waarbij de thermostaat ook op max niets doet In z'n algemeenheid personeel dat naar mijn mening er voor z'n salaris staat maar niet voor de gasten, dit gevoel had ik tijdens diner, tijdens ontbijt en tijdens het uitchecken. Normaal vind ik de v.d. Valk keten uitstekend, dit hotel was daar helaas een negatieve uitzondering op.

het ontbijt is uitgebreid, prima

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goede centrale locatie voor uitstapjes in 't Gooi.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers en accomodatie is behoorlijk gedateerd. Het was ook een hele wandeling naar de kamer. Trap op /trap af...

Kamer was oke. Prijs was naar verhouding oke.

Eigenlijk altijd prima
    • Economy Tweepersoonskamer

Die ene keer dat het de kamer met moderne badkamer betrof, leek de route naar de kamer wel op een excursie door het hotel, via trappen, zalen, gangen en nogmaals trappen en gangen. Maar, uiteindelijk gevonden :)

Intussen 4x verbleven. Locatie, prijs, bedden zijn prima, soms een kamer met moderne badkamer en stortdouche

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prettig personeel, ruime en rustige kamer en goed ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Onaangename geur op de badkamer.

Prettig personeel, ruime en rustige kamer en goed ontbijt. Voldoende parkeer mogelijkheid. Handig als overleg punt met mensen uit diverse richtingen vanuit Nederland omdat je snel de diverse snelwegen op kunt rijden.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Kamer was schoon, maar warm.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was schoon, maar warm. het raam kon maar op een kiertje. de gangen roken niet fris. vloerbedekking ( in de gangen) vol vlekken. ontbijt was prima en het personeel ook. prijs /kwaliteit niet in verhouding

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heerlijke tijd gehad in hotel de Witte Bergen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

De uitgang van de parkeerplaats was moeilijk te vinden maar er waren werkzaamheden dus??? Als je de vloer nat maakt tijdens schoonmaken zet er dan een waarschuwing bij met VLOER GLAD maar laat de gasten niet onnodig gevaar lopen.

Uitgebreid ontbijt en alles was vers, verse broodjes werden alsmaar aangevuld. Jus d 'orange was van echte vruchten, heerlijke koffie en gebakken ei of gekookt het kon niet op. Klein minpuntje in de kamer gemeld aan de balie en werd direct verholpen.

Goed hotel voor doorreis en zakenreizigers
    • Economy Tweepersoonskamer

Ongezellige ligging langs de snelweg. Eetzaal ongezellig grootschalig en erg rumoerig door gebruik harde materialen. Eten in restaurant matig. Ik ben beter gewend bij een van der Valk hotel. Bar was alleen voor besloten partijen te huur. Je kunt iets drinken in het restaurant tot 24.00 uur , maar je mist dan een gezellige zit. In de badkamer mis ik een krukje en kapstokje om kleding op te hangen.

Vriendelijk, correct en gastvrij personeel bij receptie en in restaurant. Mooie kleurrijke kamer en moderne hoge badkamer met ligbad en douche. Parkeren bij hotel. Geschikt voor zakenmensen of voor doorreis. Persoonlijk vind ik het geen hotel om weekend of vakantie door te brengen.

Redelijk hotel voor redelijke prijs
    • Economy Tweepersoonskamer

Hotel is in slaapgedeelte gedateerd. Veel vlekken op vloerbedekking in de gangen. Geen airco.

Perkeren voor de deur. Goede ligging voor doorreis (aan de autoweg)

Goed, maar beter bij gemoderniseerdere kamer en gang
    • Economy Tweepersoonskamer

Gedeeltelijk nog iets oudere kamers en niet zo propere gangen. Restaurant wijkt niet af van kaart. 's avonds kan niet uitsmijter of brood en kroket of zo geserveerd worden. Bij regelmatig (meerdaags) verblijf heb ik niet altijd behoefte aan restaurantmaaltijd.

Voordeel is, dat er altijd parkeerplaats is, er een goed restaurant bij is en de kamers zijn voldoende ruim.

Jammer, maar waardeloos hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

We konden onze kamer niet vinden. We moesten eerst met de koffer een trap af en daarna weer een trap op. En ook nog eens een eindeloze gang. Hir komen we nooit mer.

De kamer was ruim, maar we hadden om een douche gevraagd en kregen een bad. Op onze leeftijd is dat verschrikkelijk.

Nuet voor herhaling vatbaar ( de witte bergen)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet echt schoon, ramen waren zo smerig dat je er nog bijna niet doorheen kon kijken, niet gestoft en schimmel op de kitranden in de douche! Onbijt was pas om 08.00 uur, toen we klaar waren kwam er nog meer op de serveertafel om te nuttigen tja dan is het te laat! Dan is€12,50 nog teveel betaalt! Eten in het restaurant was oké! En de bediening vriendelijk!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Voldoende comfortabel hotel op praktische lokatie met mooie natuur in de buurt
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was erg gehorig, de televisie van de aangrenzende kamer was heel luid hoorbaar (zelfs door mijn oordoppen heen), waardoor ik niet op de tijd die ik wilde kon gaan slapen.

Het comfort

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zie boven
    • Economy Tweepersoonskamer

er was in de kamer geen enkele nadere informatie over de gang van zaken in het hotel. Bijzonder kwalijk is dat men niet weet hoe je telefonisch de receptie kunt bellen. Stel je wordt niet goed op je kamer Hoe dan ?? Wij hebben al in veel van Der Valks gelogeerd. Dit was zeker de allerminst Geef ons maar Zwolle of Assen. Wij vinden in dit hotel alles sleets. Teert op oude glorie

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

goed hotel op uitstekende locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

geen open fridge waar eigen artikelen in gedaan kunnen eorden. weinig engelstalige tv nieuws zenders. wat meer verlichting in de kamer.

locatie en prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De bedden zijn goed en fijn.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers kwamen wat oud en versleten over. De badkamer was schoon, maar zag er niet heel schoon uit: dat komt deels door schimmel en wat vervuiling op 'lastige' plekken (kitnaad, hoeken) wat na al die jaren en bij de typische bouw uit die tijd ook onvermijdelijk zal zijn. Prijs/kwaliteitverhouding ontbijt is niet goed.

De bedden zijn goed en fijn. Parkeren zonder meerkosten is zoals het hoort. Ligging is voor zakelijk overnachten OK (pal naast de A1).

Prima, als je ergens wilt overnachten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naast de onvolledige kamerbewijzering lag er een complete vloertegel krakend (dus los) in de badkamer en stond ik tot en met mijn enkels in het water te douchen. Dat kan een keer gebeuren, maar bij melding bij het uitchecken vond de meer dan vriendelijke dame van de receptie ook echt wel vervelend maar betwijfel of er wat aan gaan doen. Ik had wel gewoon pech gehad blijkbaar.

De kamer was, als je hem 1 keer gevonden had ( kamer 243) net als de badkamer heerlijk ruim. We hebben 's nachts echt oprecht 20 minuten rondgedwaald in een labyrint van gangen, trappartijen, galerijen, hallen en lift. Dat was niet leuk!

Absoluut tevreden
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamervloer wordt nat tijdens het douchen. Betere schermen plaatsen zou kunnen helpen. Met uitzondering daarvan heb ik niets anders te melden en heb ik de kwaliteit die ik van van-der-Valk gewend ben nogmaals ontvangen.

N.v.t.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

redelijk comfortabel hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Er zat een gat onder de televisie i.v.m. de elektriciteitsvoorziening, waar doorheen de aangrenzende kamer zichtbaar was. Waarschijnlijk daardoor was het gehorig en hoorde ik de hotelgast in die kamer steeds kuchen waardoor ik slecht insliep. Hoewel het een gat van slechts een centimeter of drie doorsnede betrof, was het groot genoeg om een vervelend gevoel te geven. Ik heb er een handdoek voor gehangen maar dat lost het probleem natuurlijk niet op. Ik vind dan ook dat er iets aan gedaan zou moeten worden.

Goed ontbijt en diner, rustig hotel, goed bed, genoeg ruimte en schone, comfortabele badkamer.

prima verblijf, graag wat meer aandacht voor de details (zie hierboven)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer lagen nog enkele dingen van de vorige gast (tandpastatube, servet); op de gang bij de deur stonden vieze wijnglazen die er de volgend ochtend nog waren.

Prima kamer

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Bij binnenkomst in het hotel rook het erg naar frituurvet.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij binnenkomst in het hotel rook het erg naar frituurvet. Bij binnenkomst in de hotelkamer was het heel duidelijk dat de gast voor mij wel had gerookt. Op het platje voor het raam lagen peuken

• Beoordeeld op: 22 september 2017

3 x overnacht en zeer tevreden
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel wordt voor en na gemoderniseerd, die aangepaste delen zijn prettig, de oudere delen, in mijn geval de gang kan beter qua uitstraling. TV oogt groot, maar beeldscherm is aanmerkelijk kleiner en ontvangst plus zenderindeling etc is niet altijd super.

Tuinkamer was ruim en gemoderniseerd. Zeer goed geïsoleerd voor geluid. Je kunt van aparte hotelingang gebruikmaken.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Niet voldaan aan gehele verwachting.
    • Economy Tweepersoonskamer

Oude kamers staan niet in verhouding tot de prijs, zeker gezien je bij andere vd Valk locaties voor een soortgelijke prijs een kwalitatief betere kamer krijgt (niet afgeragd met vele vlekken op tapijt, etc.). Het is mij nu te veel voorgevallen dat vd Valk Eemnes je wegstopt in de lelijke kamers tegen toch we normale prijzen. Dit correspondeert niet met de aanbieding online. Niet aangenaam voor een zaken reiziger.

Gemak mbt bereikbaarheid.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Buitensporig onbeschote nachtportier - geen fijn ontvangst midden in de nacht met zakelijke relaties
    • Economy Tweepersoonskamer

Alles was prima alleen het buitensporig onbeschofte ontvangst van de nachtportier heeft een flinke stempel op ons verblijf gedrukt. Voor mij, mijn personeel en dus mijn bedrijf nooit meer Hotel v.d. Valk de Witte Bergen. Eerlijk is eerlijk, hier staat tegenover dat de receptioniste in de ochtend de situatie buitengewoon vervelend vond en mij hierover keurig te woord heeft gestaan. Ik heb gevraagd om een terugkoppeling na het gesprek met de betreffende nachtportier en deze is er helaas nooit gekomen.

• Economy Tweepersoonskamer

Onvriendelijke receptie. Gedateerde kamer en er ver van receptie (trap op trap af ...). Gangen met vieze vloerbedekking etc. Niet meer van deze tijd.

Te duur voor wat het te bieden had en voor een eenpersoonskamet betaalde ik meer dan een
    • Economy Tweepersoonskamer

Het lawaai van een grote ventilator op het dak, waardoor het raam niet open kon. Ook totaal geen uitzicht. Het was veel te warm op de kamer en de dekbedden waren te dik voor dit jaargetijde. Het tapijt was op een plek zo versleten dat er echt een gat zat. Ook in de hal waren behoorlijk veel vieze plekken op het tapijt.

Het eten was goed.

Tegenvallend niet Vd Valk waardig
    • Economy Tweepersoonskamer

Het diner en ontbijt vielen tegen, is normaal gesproken veel beter bij Vd Valk. De beloofde flesjes water stonden er niet, vuilnisbakken niet leeg. Handdoek van vorige gebruiker gewoon slordig terug opgevouwen. Kortom te duur voor hetgeen je krijgt Niet gewend van Vd Valk

Het paarse accent in kamer