Beoordelingen over Hotel Royal Bridges 4-sterren

Koornmarkt 55-65, 2611 EC Delft, Nederland

#11 van de 15 hotels in Delft

Gebaseerd op 2051 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima plek in het centrum.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Het was erg warm in de kamer. De vloerbedekking oogt niet zo hygiënisch.

Prima plek in het centrum. Alles op loopafstand. Terrasjes en restaurants vlakbij. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Eenvoudige uitvalsbasis voor een bezoek aan Delft
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden, laag en er zaten wielen onder. Ontbijt was niet bijzonder .

De aardige receptioniste. Zij vertelde waar we het best konden parkeren en bood meteen aan dat de koffers alvast konden blijven staan terwijl we de auto wegzetten

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Voor 1 nacht prima.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Het is erg gehorig. Midden in de nacht kwamen de bovenburen thuis die niet direct naar bed gingen maar nog even de Nijmeegse vierdaagse ging lopen oid.

Was ruime nette kamer midden in het centrum. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

vies hotel op perfect plek
    • Studio:

Kamer was ronduit vies; lange haren in de wasbak, handdoeken niet allemaal schoon, tegels smoezelig, stof. vies dus.

Prachtig gelegen midden in de oude binnenstad.Jammer want de locatie is goed en medewerkers zijn vriendelijk. Ontbijt matig en ook hier alles plakkerig.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het was maar voor een nacht maar een heerlijk hotel en zeker zal ik het hotel aanraden bij anderen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ietsje beter met de stofdoek door de kamer en de toiletruimte;)

Mooie locatie en op korte afstand van de parkeergarage. Je loopt zo vanuit het hotel de stad in en de rondvaart ligt op korte afstand voor de toerist. Ook een aanrader. Ook handig de mogelijkheid om koffers al eerder af te geven. Die staan dan bij inchecken al handig op de kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mooie en schone kamer.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ontbijt. Keuze was wat beperkt. Personeel bij het ontbijt beneden de maat. Boterhammen lagen nog niet op het buffet waarop één van de jongens zei dat hij die wel even in de mand zou flikkeren. Dit zei hij overigens tegen een collega, maar de oren van gasten zitten niet dicht, zeker niet wanneer er 4 personeelsleden achter de eieren vrij hard met elkaar aan het praten zijn.

Mooie en schone kamer. Bedden sliepen prima. Badkamer schoon. Receptioniste van de vrijdagavond zeer gastvrij en behulpzaam. Ze was erg vriendelijk en wees ons op de parkeergarage ipv parkeren langs de gracht, dit scheelde de helft qua kosten.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goed hotel op geweldige lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was onder het dak, vrij donker. Hoog dakraam waardoor je niet direct uitzicht had op de gracht. Kleine badkamer, waar we de toilettassen niet kwijt konden. Voor 1 nacht echter geen probleem.

Prima uitgebreid ontbijt. Mooi oud pand. Heel ruime kamer en goede bedden. Keurig verzorgd. Goede prijs incl. ontbijt en fantastische ligging. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeren is mogelijk in nabij gelegen Phoenix garage.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Top locatie, zeer vriendelijke ontvangst, ruime kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekkende douchekraan, erg gehorig.

Top locatie, zeer vriendelijke ontvangst, ruime kamer. Met afstand de beste hotelkeuze voor het centrum van Delft! 5 minuten lopen vanaf het treinstation.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Leuk hotel
    • Senior Suite

Het ontbijt was ok maar viel een beetje tegen. Het minimale was aanwezig maar absoluut niet uitgebreid.

Fijn ontvangst. Heerlijk bedden, zalig bad en sauna. Leuk hotelletje om aan te doen als je in Delft bent.

Voor herhaling vatbaar!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ietwat gedateerd maar niet storend.

Locatie Heerlijk schoon Ruime kamer Uitgebreid ontbijt Prijs/kwaliteit dik voor elkaar Personeel vriendelijk en behulpzaam

Rustig hotel in bruisende stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden de kamer absoluut geen 4 sterren waard. We hadden een speciale aanbieding met 40 % korting en die prijs paste beter. We zouden de originele prijs veel te hoog vinden. Betalen bij aankomst is vreemd maar wel begrijpbaar omdat de receptie tevens de ontbijtzaal is. Dit maakt het uitchecken wel tot een soort wegsluipen. Een bakje voor de keycards zou wel handig zijn.

Locatie is perfect, erg rustig, net buiten het bruisende centrum. Parkeren in garage Zuidpoort is 50% goedkoper dan de Phoenix garage. Dit zou ik wel op website vermelden. Dat is handiger dan bij aankomst zeggen dat je eigenlijk de verkeerde garage gekozen hebt.

Prijs/kwaliteit een goed hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zolderkamer rook vernuft door het tapijt. Er was geen vliegenraam om het raam open te zetten om te verluchten. Wanneer we in bed lagen hingen er boven ons spinnenwebben. Voor de rest was de hygiene ok. Tapijt zou weg moeten.

Het ontbijt was uitgebreidt en lekker en gevarieerd.

De aankleding van de openbare ruimten in het hotel was mooi...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aankleding van onze kamer was wat gedateerd.

De aankleding van de openbare ruimten in het hotel was mooi en modern. Ontbijten op het terras mogelijk. Ontbijt was in een relaxte sfeer.

Heerlijk genoten van een drie persoonskamer met balkon!
    • Deluxe Driepersoonskamer

qua hotel niets. qua vraagstelling. ik heb gereis met gezin en kinderen boven de 18. Deze mogelijkheid staat er niet bij. Een gezin is niet altijd vader, moeder en kinderen onder de 18!!!!!!

de locatie en de prijs. top voor een dagje delft

Fijn hotel goed bereikbaar, lekker in het centrum maar toch...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kan het hotel niets aan doen, maar de prijs van het parkeren in de parkeergarage vonden wij vrij fors.

Fijn hotel goed bereikbaar, lekker in het centrum maar toch redelijk rustig gelegen...

Zonde
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bovenin 208 is veel te warm zonder airco en de douch wordt een water ballet onder de sproeier gaat het water over de rand van het bad. Daarbij staat de zon op het raam wat niet open kan echt een klap in het gezicht.

Ontbijt.

Zeer fraai hotel, royale kamers centraal gelegen aan de gracht in het centrum van Delft.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen ventilator op de kamer. Er kwam smorgens vroeg erg veel licht langs de gordijnen naar binnen.

Super gastvrije medewerkers, hele ruime kamer met koelkast en koffie/thee faciliteiten. Openslaande deuren naar eigen terras. Royale badkamer met 2 wastafels, bad, douche en toiletartikelen. Toilet in aparte ruimte. Fijne bedden en hoofdkussens. Hotel is mooi gelegen met voldoende parkeerruimte op loopafstand, midden in het centrum van Delft met een prachtige binnenplaats met zitjes en palmbomen die je doet denken dat je je op een tropische locatie bevind. Prima ontbijt.

Prettige ambience, rustig en comfortabel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aardig personeel Goed bed Alle faciliteiten op orde Rustige omgeving We hadden een kamer begane grond met openslaande deuren naar een rustige binnentuin met een zitje op het terras. Super!

Was geen tegenvaller maar toch één van de mindere kamers waar we ooit verbleven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer kwam niet overeen met eerste indruk bij onthaal. Badkamer was ruim maar aan vernieuwing toe. Airco was wel aangenaam geweest.

Eerste indruk bij het binnenkomen was goed.

Zeer vriendelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

De koffie.

Onze kamer (007) was gehorig. Geen airco. Geen efficiënte verduistering. En veel muggen. Mijn vrouw heeft een stijve nek overgehouden aan de overnachting.

Prachtig pand op mooie locatie
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Badkamer behoorlijk gedateerd. Douchen in de badkuip Op 1 slaapkamer nauwelijks verduistering, matige gordijntjes.

Prachtig pand op een mooie locatie. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk verblijf met mijn moeder en 2 zussen op perfecte locatie
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Geen appart toilet op kamer van 4. Geen schilderijtje aan de wand. Geen tomaatje/ komkommer bij ontbijt.

Centrale ligging en ontbijt in binnentuin. Vriendelijke receptie

Op de Booking website noemt Royal Bridges...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de Booking website noemt Royal Bridges "Parkeren". Dit betrof echter een doorverwijzing naar een parkeergarage, waar € 16 per dag betaald moet worden. Dit is onvolledig en verwarrend weergegeven op de website.

De plek in centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was op zolder, stijl trappetje en warm. Alle ramen stonden open met als resultaat: veel muggen tijdens de nacht. Kamer 301 geen topper.

De plek in centrum. Fietsen mochten geparkeerd worden in binnentuin. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heerlijk hotel , mooi gelegen, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het toilet. Weinig ruimte en als wc papier die losse velletjes. Je moest bijna achterste voren zitten om er aan te kunnen.

Het ontbijt is hier lekker en verzorgd. De slaapkamer is ruim. Wel twee losse eenpersoonsbedden. De badkamer is ruim maar her bad is vrij smal en ook de ruimte van het toilet ( ook in de badkamer) is niet ruim. Het personeel is er erg vriendelijk en het hotel is er mooi gelegen.

Perfecte locatie, prima hotel!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het douchegordijn zou vervangen mogen worden door een schuifdeur o.i.d. Verder graag een trekker in de badkamer. En heerlijke koffie, maar... geen "normale zwarte" koffie?

Super(klant-)vriendelijk personeel. Onze koffers konden in een bagageruimte blijven tot het moment van inchecken. Bij inchecken bleek alles al naar onze kamer gebracht. Top! We wilden graag een specifieke kamer, en die kregen we ook, daar werd wel voor gezorgd! Uitstekende locatie ook!

Een ontspannend weekend in Delft, in een mooi en goed gelegen hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam; ontbijt in orde; kamers in orde; ligging voor bezoek aan Delft uitstekend; parkeren kun je op een parking aan de overkant van het water / je neemt best een dagkaart à 17€; een geslaagd weekend.

Mooi pand in een prima omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi pand in een prima omgeving. We stonden heel snel midden in het gezellige Delft. Het hotel was lekker rustig en van alles voorzien . Het ontbijt was heerlijk alles vers en ruim in keus. De bediening heel aardig en behulpzaam. Minpuntje is dat er geen parkeergelegenheid is bij het hotel. De auto konden we parkeren in een garage op een paar minuten loopafstand. Deze was €16,- per 24 uur.

Mooie locatie en vriendelijk personeel, maar zeer teleurstellend comfort van de kamer.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Zeer gehorige kamer, we werden wakker gehouden door de krakende vloer van de woning boven onze kamer. Op de bovenste verdieping erg warm vanwege het schuine dak en zonder airconditioning. Vreemde lay-out, om bij de tweede slaapkamer te komen moet je via de badkamer. De gordijnen in de tweede slaapkamer hielden weinig licht tegen waardoor we weg vroeg wakker werden. De badkamer was erg onhandig, zonder een grote spiegel, goede ventilatie, zonder een douchegordijn, en met een schuine wand boven de bad/douche waardoor rechtopstaan vrijwel onmogelijk is.

Uitgebreid ontbijt, fijn binnenpleintje en vriendelijk personeel

Delft is prachtig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De steile trap in de kamer.

Het ontbijt was goed.De kamer was een zolderkamer met een stijle trap 11 treden niet echt praktisch Zeker voor iemand met een gezichtsprobleem,wel goed geslapen Goede bedden.wel heel goed ontvangen en ons gewezen om een andere parking te nemen die met een vast tarief werkt.

Plezant!
    • Deluxe Driepersoonskamer

De vriendelijkheid van al het personeel zal mij bijblijven. Maar ook de grootte van de kamer. Wij hadden 1 kamer voor 3 volwassenen gereserveerd. En de matras van het bed vond ik fantastisch goed liggen. Daarenboven lag het hotel superdicht bij een beveiligde overdekte parking voor onze wagen en we waren op wandelafstand bij alle bezigheden van de stad: kroegen, restaurantjes, gezellige terrasjes. Echt top. Ook al is het hotel van bijlange niet nieuw, het heeft een charmant karakter. 1 tip: misschien in de badkamer een grote aftrekker voorzien om het douchewater makkelijker te kunnen verwijderen van de douchevloer. Maar verder vond ik het echt een plezant verblijf van 1 geweldige nacht voor een vrijgezellenavondje.

Een top weekend in Delft
    • Senior Suite

Prima hotel in het midden van Delft, parkeren is lastig maar in de nabije parkeergarage staat de auto veilig en tegen een acceptabel tarief. Ontbijt is prima verzorgt.

Een vriendelijk, rustig en prima verblijf op mooie locatie
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Schoonmaak in kamer. Douche in bad was voor oudere dame niet te doen. Ontbijt niet zo goed bijgevuld.

Erg mooie ruime verrassend bijzondere kamer op begane grond! Kamer op eerste verdieping ook prima! Goede bedden. Geweldige locatie. Rustig. Vriendelijk personeel.

De ligging leek ons prima om de te bezichtigen dingen in...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bleek dat parkeren met de wagen een zeer lastige zaak is. je moet naar een overdekte parking die je 16 euro per dagticket kost. zelfs als je dat ticket koopt om 22 uur om de wagen op te halen om 8:00 de volgende dag. het hotel bezorgt je geen speciaal tarief. hierdoor wordt het iets duurdere Hotel buiten het centrum opeens veel interessanter.

De ligging leek ons prima om de te bezichtigen dingen in Delft te gaan bezoeken. hoewel dicht bij het centrum, toch een rustige straat en omgeving.

Prima voor een nachtje in het leuke Delft!
    • Deluxe Vierpersoonskamer

In het algemeen is het een leuk, maar wat gedateerd hotel. Alles is voldoende, maar zou met weinig extra inzet een goed kunnen zijn.

De centrale plek van het hotel midden in de stad en toch de stilte in de kamer.

Prettig verblijf in een centraal gelegen hotel
    • Senior Suite

Het ontbijt was lekker, maar redelijk eenvoudig. Het bed was te kort voor lange personen.

De ligging is geweldig, precies tussen stad en station. Alles is op loopafstand. De suite in de tuin van het hotel is rustig, ruim en comfortabel.Het bed is echter wat te kort voor lange mensen. Bij goed weer kan je in de binnentuin zitten. De badkamer van de suite is zeer ruim met bad, douche en sauna. Dit laatste verraste ons, want dit stond niet bij het lijstje van faciliteiten. De sauna is vooraf in te stellen zodat je op de gewenste tijd in een warme sauna kan stappen. Het ontbijt is prima, maar redelijk eenvoudig. Prettig zijn verder de ruime in- en uitchecktijden.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Mooi hotel, gastvriendelijke ontvangst door de eigenaar en het personeel was ook

De badkamer was matig. De douchekraan was veroudert en het douchegordijn primitief voor een 4 sterren hotel.

Ontbijt was goed en uitgebreid. De kamers waren ruim en praktisch.

Centraal gelegen
    • Deluxe Driepersoonskamer

Parking in de stad is een groot probleem en zeer duur als je dan als enige oplossing een bewaakte parking moet kiezen

Centraal gelegen Vriendelijke bediening Zeker goed prijs-kwaliteit

Delft is leuk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een de luxe kamer geboekt. Het was niet luxe,het was gedateerd en armoedig. Een zolderkamer waar je cloustrofobisch zou worden.

het ontbijt was goed.Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien iets gemakkelijker stoelen op de kamer?

Het ontbijt was prima verzorgd, ruime keuze brood en beleg, zelfs het bestellen van een gebakken ei of omelet was geen probleem. Prima.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima plek
    • Deluxe Eenpersoonskamer

M'n kamer zat aan de achterzijde, had klein raampje, met uitzicht op schoorstenen. Voor één nacht prima overigens.

Fijne, centrale plek. Lekker dichtbij het station. En goed ontbijtbuffet!

Ruime kamer met deur naar zonnige binnenplaats
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sober ingerichte kamer, geen spiegel, ontbijt wordt stipt om 11.00 afgeruimd ook als er nog diverse gasten zitten

Ruime kamer met deur naar zonnige binnenplaats

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een hele mooie lokatie om te verblijven in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een DOUCHEGORDIJN !!! Dat is verschrikkelijk en niet meer van deze tijd, onhygiënisch Als dit aangepast zou kunnen worden naar een scherm zou dit fantastisch zijn.

Ruime kamer, leuk uitzicht, geen geluidsoverlast van de straat, koffie en thee aanwezig op kamer. Het ontbijt was meer dan voldoende en erg uitgebreid. heerlijk bed om in te slapen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heerlijk en weer komen zeker terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een verrassing, de mooie entree,Prettige ontvangst en geweldige grote en mooie kamer met riant uitzicht op de gracht. Een tien en dat geldt ook voor het ontbijt

Uitstekend rustgevend en zeker een aanrader
    • Senior Suite

Dat de verschrikkelijke mooie badkamer zoveel nattigheid na liet! Mooi een inloop douche maar denk dat ze er toch beter een glaze deur er in kunnen zetten

Alles was goed 👊👍

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Lekker er even tussen uit geweest op loopafstand van het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matige verlichting op de badkamer, zeker als je contactlenzen moet inzetten. Onze kamer grensde aan de eetzaal, met als gevolg dat er 's-morgens al aardig wat hoorbare activiteiten waren.

Goed ontbijt, fijne bedden en behulpzaam personeel

Fijn centraal gelegen hotel met attent en vriendelijk personeel en een rijkelijk ontbijt
    • Deluxe Driepersoonskamer

Er waren op de badkamer geen bekertjes of glazen en het afvalbakje was niet vervangen waardoor de afval van de vorige hotelgast nog aanwezig was.

De centrale ligging en het mooie sfeervolle hotel.

De locatie van het hotel was perfect
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een kamer op de bovenste verdieping leek net een oud kantoor/ zolder kamer. Veel stof en plafon lag er half uit.

De locatie van het hotel was perfect

grootte van de kamer, uitstekend ontbijt, ligging hotel

kamers zien er wat gedateerd uit. Zijn niet heel gezellig ingericht. Hotel is meer een drie sterren hotel, dan vier sterren.

grootte van de kamer, uitstekend ontbijt, ligging hotel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Zie vorige
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We werden wakker door aanhoudend luid gepraat tussen 2 personen in de ontbijtruimte en dit reeds om 7u ‘ s morgens. Het gepraat duurde lang en was zeer luid. We denken dat het mensen van het personeel waren (man en vrouwenstem ) Toen er gasten in de ontbijtruimte kwamen hield de babbel op en was er normaal geluid van gedempte stemmen. Dat hebben we als enorm vervelend ervaren

Location, staff

De locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een scheur in het onderlaken hoort niet bij een 4 sterren hotel. Dit was voor iedereen duidelijk zichtbaar dus gewoon nalatigheid. Locatie is optimaal maar dit hotel is maximaal 3 sterren.

De locatie.

Mooie locatie, in centrum en toch rustig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk helemaal niets. Verse jus ipv pak? Echt prima bella.

Mooie locatie, in centrum en toch rustig. oud pand ondanks samenvoegingen, je hebt het idee van eenklein hotel terwijl het best groot is. Ruime kamer, prima! Rustig. En inclusief ontbijt. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed verzorgd centraal in Delft gelegen hotel.

Ingang was niet goed bereikbaar voor buggy met kind.

Ruime kamers met prima bad/douche. Ontbijtbuffet was uitgebreid en goed verzorgd met prima zit gedeelte.

Prima ontbijt, uitstekende ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaakdienst had de kamerdeur wagenwijd open laten staan, dat gaf een onveilig gevoel, er was daar slechts een mager excuus voor. Kinderslot op de tv en personeel had daarvan de ontgrendelcode niet . Kamer gehorig, in alle vroegte werklui op de gang.

Prima ontbijt, uitstekende ligging.

Goed voor een kort verblijf in deze prachtige stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat jammer was, geen gezellige bar om 's avonds nog wat te drinken. Je kon wel drinken krijgen, maar er was na 23 uur geen personeel meer. Faciliteiten in badkamer minimaal (alleen een klein flesje doucheschuim en bodylotion.

Kamer was ruim, aan de achterkant, erg rustig. Ligging ten opzichte van centrum ideaal. Ontbijt was goed. Het was schoon. Prima hotel voor deze prijs.

Geweldige locatie, mooi hotel en vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was voor ons doen een beetje kaal; er hing in onze kamer niets aan de muur en ook geen andere decoratie. Qua aankleding zou het wat ons betreft iets 'gezelliger' kunnen. De matrassen waren daarnaast erg zacht en de kamer was vrij gehorig (begane grond).

Het ontbijt was erg goed en uitgebreid, gezellige ruimte. De ruime kamer was schoon en werd dagelijks opgeruimd. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is super! Je staat binnen een paar minuten op de Markt.

Fijn hotel gelegen op een uitstekende locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We moesten middels een smalle trap naar boven de kamer betreden. Deze kamer is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

De ligging van het hotel is prima voor een citytrip. Alle belangrijke bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid.

Ik was verrast door de ruime kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer vond ik saai, bij de koelkast stond een waterkoker op, daar is een plank of tafel handiger, er is wel een föhn in de badkamer maar geen elektra. Wat ik ook jammer vond dat er s'nachts een opstootje was waar ik van wakker schrok en een beetje bang werd van de ruzie, dat was erg jammer

Ik was verrast door de ruime kamer.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goede prijs/kwaliteit. Uitstekende locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was gedateerd. We hadden een kamer op de begane grond waardoor we ‘smorgens al vroeg hoorden dar ze met het ontbijt bezig waren. Maar het kon erger. Er was ook een kamer direct naast het ontbijtbuffet. Ik kan mij voorstellen dat die mensen veel overlast hiervan hadden

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een fauteuil en de ramen konden niet open om te ventileren op kamer 002

Een grote hotelkamer. Bijna midden in het centrum. Ontbijt prima verzorgd.

Locatie perfect.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers hebben een gedateerd interieur; kan overall een opfrisser gebruiken, zeker de badkamers. Die zijn jaren 70-tig en inmiddels beetje viezig. Rollende bedden - rem zou handig zijn.

Locatie perfect. Prima ontbijt.

Goed hotel op prachtig plekje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein onderhoud kan beter. Met name de badkamer had wat onderhoud nodig. ( deur kon niet op slot, wcspoeling bleef doorlopen, je kunt niet zien of je de warmwaterkraan opendraait of de koudwaterkraan bij de douche).

De ligging op loopafstand en op een heel mooi plekje in het oude centrum. Royal Bridges is netjes en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima hotel voor een korte stedentrip Delft.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers wel redelijk gehorig en badkamer niet up to date (douchegordijn).

Prima hotel voor een korte stedentrip Delft. Kamer en badkamer zeer schoon! De dames van het ontbijt waren net zoals het ontbijt top!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima nachtje!
    • Studio:

Weinig mogelijkheden licht aan en uit te doen, met name voor badkamer ook geen radiator in badkamer

Ontbijt zeer uitgebreid, rustig en toch zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Locatie was top.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen douche gordijn, douche in bad. TV werkte niet, slecht ontvangst. Geen parkeermogelijkheden, maar dat wisten we vooraf.

Locatie was top. Midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Uiterst relaxt en voor herhaling vatbaar

vloer kraakt een beetje

Relaxt hotel, mooie kamer op riante locatie in centrum Delft met uitzicht op de gracht en prima service: iets op de kamer laten liggen en meteen nagebeld. Uitstekend ontbijt met desgevraagd glutenvrij brood.

3 heerlijke dagen gehad.
    • Senior Suite

schoonmaken kon beter. er lagen zeepjes en flaconnetjes achter het bad. de muren van het toilet was smerig.

heel goed ontbijt, grote kamer met heerlijke sauna. staat midden in het centrum dus alles op loop afstand.

Geweldig genoten!

Ipv een douchegordijn een douchecabine.

Hele fijne grote kamers met fijne bedden. Prima badkamer en leuk uitzicht op het water voor het hotel. Genoten van de rust en omgeving!

De ruime kamer, de rust in en kleinschaligheid van het hotel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hoofdkussens op de bedden zouden voor ons wat steviger/ meer mogen

De ruime kamer, de rust in en kleinschaligheid van het hotel en het goed verzorgde ontbijt zijn ons goed bevallen!

Heerlijk relaxt verblijf met goed ontbijt op mooie uitvalbasis.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Onderlaken op bed was wat klein waardoor matras bloot kwam te liggen.

Perfecte locatie, mooi hotel, heel aardig personeel en uitstekend ontbijt! Ik was met 2 dochters boven 18, maar die optie stond er niet om aan te geven met wie ik reisde.

Sfeervol hotel op een toplocatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is erg karig. Geen douchewanden bij het bad, waardoor de badkamer direct kleddernat is na het douchen. Personeel komt ongeïnteresseerd over, een iets te hoog "bijbaan-gehalte". Helaas geen (kortings)afspraken met parkeergarages in de omgeving. Een beetje jammer dat er op 25 en 26 december geen speciale kerst-dingetjes bij het ontbijtbuffet waren. Doe er dan een kerststol bij, wat kerstkransjes, maakt het net wat bijzonderder.

Locatie van het hotel is top. Ook mooi hoe de oude sfeer in het hotel in stand is gehouden (gangetjes, trapjes, niveauverschillen). Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers niet te warm, zoals normaal in hotels wel het geval is.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Geen herhalingsgevaar
    • Deluxe Eenpersoonskamer

haar op bed, afvoer douche slecht, geen stopcontact op badkamer, geen spiegel bij een stopcontact voor de föhn, lawaai uit keuken op kamer om 06.20 uur, niet de kamer die was geboekt, parkeren (15 euro) niet dichtbij hotel.

goede sfeer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Verrassing in hartje Delft
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche is keurig masr klein en gedateerd. Overigens keurige badkamer. Masr dit valt al onder het gezeur van" bed en breakfast"

Prachtig pand. Iedereen vriendelijk. Keurig onderhouden. Niets over de top masr Centrum Delft en met een heerlink ontbijt een top aanbieding

Ideaal voor een citytrip Delft
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat gedateerd, maar wel lekker ruim.

Kleinschalig schoon hotel in het centrum van Delft met vriendelijk personeel, parkeergelegenheid dichtbij en prima ontbijt.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niks, het was knus hotel.

het eten ,maar ook de kamers hebben iets ,waar van je denkt ja het heeft wel iets. mijn man was in zijn sas, die oude balk in de slaapkamer heeft wel wat .schone wc, en prima douche. komen zeker nog een keer terug.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Royal Bridges