Beoordelingen over De Berkenhof

Gebaseerd op 850 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Goed!
    • 2-persoons Appartement

Niets is ons tegengevallen, we waren meer dan tevreden.

De medewerkster, top! Aan de telefoon bij boeking werd ons al meegedeeld dat we direct bij aankomst konden inchecken zodat we onze bagage kwijt konden. Ook bij het uitchecken weer een super klantvriendelijke medewerkster!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Zeer comfortabel en goed uitgerust.
    • 2-persoons Appartement

De locatie in het hotelstraatje van Nes Geeft niet echt dat vrije eiland gevoel.

Zeer comfortabel en goed uitgerust. Nagedacht over kleine details die het verschil maken. Vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Een ideaal verblijf voor een vakantie op Ameland.
    • Appartement - 4 personen

De slaapkamers zijn boven en het toilet beneden. De trap is overigens geen probleem.

Een mooi ingericht appartement met ruime kamers. Alles zag er schoon uit. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze groetten altijd in het voorbijgaan. Het appartement ligt precies tussen Nes en het strand. Beide goed te lopen.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Fijne trip
    • Studio voor 2 personen

De studio had schoner gekund. Er lagen nog haren in de badkamer en aanslag in de douche. En het was stoffig. Ook ons handdoeken pakket lag op de grond voor de deur wat ik persoonlijk nogal onhygiënisch vind.

De locatie was mooi. Het personeel was behulpzaam. Ook was de studio leuk ingericht. Met fijne bedden.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Zeer vriendelijk personeel en prima ontbijt
    • 2-persoons Appartement

Een beetje oudbollig en een systeem plafond dat eigenlijk niet meer kan in deze tijd, maar daar is de prijs kwaliteit verhouding dan ook naar.

Zeer vriendelijk personeel en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Rust en ruimte: heerlijk weekend gehad!
    • Appartement - Begane Grond

Miste een make-up lampje boven een spiegel, 50+ ;-)

Praktische en comfortabele kamer/slaapkamer/complete badkamer; ontvangstpresentjes koffie/thee/ toiletartikelen! Heerlijke/ ruime ontbijtmand!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Fijne locatie met goede service
    • 2-persoons Appartement

Bestemming wat lastig te vinden: informatie aanvullen met bijv. tegenover Natuurcentrum Ameland?

Balkon met zonnestoelen heel prettig! Zowel strand als dorp goed bereikbaar!

Het ontbijt was overdadig veel en lekker vers.
    • 2-persoons Appartement

Het appartement was oud, goed te zien in de badkamer. Voor dit appartement was het wel teveel geld vond ik.

Het ontbijt was overdadig veel en lekker vers.

Het ontbijt was boven verwachting.

Alles was ok.

Het ontbijt was boven verwachting. Er ontbrak niks,alles zat in de mand voor een goed ontbijt. En de kamer was schoon even als de douche en wc

Top verblijf!
    • Suite - Begane Grond

Erg vriendelijk personeel. Een schone, ruime kamer waar alle nodige zaken aanwezig zijn. Ook zit de Berkenhof op een goede positie op het eiland. Altijd fijn om weer terug te keren!

Leuk verblijf op een mooie locatie!
    • 2-persoons Appartement

De vloeren zijn wat gehorig, maar dat hadden we ook al gelezen in de vorige recensies.

Bij aankomst een zeer vriendelijke ontvangst! En het appartement was prima! We zaten in het oudere gedeelte, maar het appartement was mooi gerenoveerd en ruim! Bij vragen word je altijd vriendelijk te woord gestaan door het personeel wat bij de receptie zit! Ze nemen echt even de tijd voor je!

We hebben een heerlijk verblijf gehad!
    • 2-persoons Appartement

Sleutels konden meteen bij aankomst worden opgehaald. Uitstekend ontbijtlakens. Handdoeken gehuurd, niet duur. Leuke locatie en heel leuk modern ingericht. Zou je van de buitenkant niet verwachten. Wij zaten in het oudste deel. Ook voor gezinnen een goede plek.

Kort verblijf voor 4 personen na Wadlopen
    • Appartement - 4 personen

Kamers zijn wat gedateerd, aantal plekken met niet-helemaal-schone vloerbedekking. Al met al functionele kamers voor een kort verblijf. Handdoeken tegen een meerprijs.

Personeel is erg enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. Bedden zijn comfortabel.

De locatie, dichtbij strand en bij Nes.
    • 2-persoons Appartement

Ik vond het raar dat ik voor de prijs die ik betaalde nog eens extra voor handdoeken moest betalen en dat verzocht werd om bij vertrek zelf de bedden af te halen en naar de wasserij te brengen. Dit verwacht ik bij low budget appartementen maar niet bij een appartement van meer dan 100 euro per nacht.

De locatie, dichtbij strand en bij Nes.

ontbijt was zeer goed.
    • Appartement - Begane Grond

appartement was wat gehorig door houten vloeren bovenburen .kozijn is verrot .airco was ook wel leuk geweest net zoals een parasol en buitenlampje op het terras

ontbijt was zeer goed. receptie medewerkers geweldig.

Fijn en ontspannen
    • 2-persoons Appartement

Enkele punten welke beter schoongemaakt konden worden (glaswerk met tandpasta resten, haren in toiletlade). Tip voor reizigers met (kleine) kids: laat op tijd weten dat je met een uk komt. Ons appartement was namelijk gehorig en in principe niet geschikt voor kids, waardoor onze onderburen last hadden van ons kind die rond rende. Niet fijn als je weet dat mensen last van jou hebben, terwijl dit makkelijk voorkomen had kunnen worden als we een ander appartement op de begane grond hadden gekregen.

Netjes, goede locatie tov de stranden, ruime slaapkamer, prima badkamer en keuken. In feite alles aanwezig in het appartement wat je nodig hebt. Appartement bleef ook lekker koel (zonder airco!), terwijl het buiten 25-30 graden was. 's Nachts was het zelfs een beetje koud.

Mooi appartement.
    • Appartement - Begane Grond

Dat ik zelf de bedden moet opmaken en afhalen. Dat er geen handdoeken bij de prijs in zitten. En dat je zelf geacht wordt de was naar de wasserette te brengen.

Mooi appartement. Goede bedden. Ligging.

Fijn verblijf.
    • Appartement (4 Volwassenen) - Begane Grond

Stof, leeg frisdrankflesje en gebruikte sokken van vorige gast onder en tussen het bed is geen welkomstcadeautje dat je verwacht. Doe mij maar een pepermuntje of een chocolaatje.

Leuke meubels en dicht bij centrum Nes.
    • 2-persoons Appartement

De steile trap en de gehorigheid. Constant deuren knallen en boven je hoofd met schoenen lopen en meubels? verplaatsen.

Leuke meubels en dicht bij centrum Nes.

Netjes en schoon.
    • Appartement - 4 personen

Was netjes en schoon. Wordt opgeknapt ik hoop dat ze de douche nog een opfrisbeurt geven. Wel schoon!

Netjes en schoon. Word nog steeds opgeknapt en dat wordt goed gedaan.

Enorm genoten!
    • 2-persoons Appartement

De bank in de woonkamer is wel erg klein dus met slecht weer is het binnen iets minder comfortabel 'cocoonen'

Appartement was super. Ruim, schoon, smaakvol ingericht. Heerlijk balkon op het zuidwesten

Tot volgende keer.
    • Appartement - Begane Grond

Vriendelijk personeel, en dat huisdieren los mochten lopen om te spelen. Niemand deed moeilijk en sommige mensen vonden het geweldig dat ze mee konden spelen.

Al met al een geslaagd verblijf
    • 2-persoons Appartement

balkon niet schoon, en ramen en kozijnen niet schoon aan balkonzijde. Entree wat gedateerd. Door houten vloer, appartement boven ons elke voetstap hoorbaar.

Kamers, goed, ligging tov. centrum goed Ondanks een wat ouder appartementen gebouw, netjes gerenoveerd

Heerlijk genoten en een prima verblijf.
    • Studio voor 2 personen

Veiligheid op de 2de etage de studio. Ramen konden niet helemaal open en de enigste manier om te vluchten naar de dichts bijzijnde nooduitgang was via een smalle trap. Dit gaf mij niet een veilig gevoel, maar voor de rest was alles goed.

Goed extra lang bed!!!! En de rust.

Fijne vakantie in het appartement
    • Appartement - Begane Grond

Enige minpunt was de enigszins doorgezakte bank

De inrichting was verder prima en het ontbijt was uitstekend. Ook de tuin was erg leuk ingericht met voldoende speelruimte voor de kleintjes. Het personeel was zeer vriendelijk.

• Suite - Eerste Verdieping

Eigenlijk was alles prima, we waren er maar 1 nacht. Als het langer zou zijn is het bed in de kamer misschien iets minder

Alles was prima leuk ontvangst en prachtig appartement!

Aan te bevelen
    • Appartement (4 Volwassenen) - Begane Grond

De tuin moet echt worden aangepakt. Ook het schilderwerk aan de buitenkant. Dit maakt het dat het er aan de buitenkant niet onderhouden uitziet. Echt jammer.

Het appartement was binnen keurig. Prima bedden. Ook was het fijn dat je noodzakelijke dingen zoals koffiemelk, koffie, drinken etc. tegen een zeer redelijke prijs kon kopen.

Ik zou in elk geval teruggaan voor de centrale locatie op Ameland en de rustige ligging
    • Appartement - 4 personen

Ons appartement had wel een beetje onderhoud nodig: kledingkastdeur viel er bijna uit, zonnescherm was defect (zoals meerdere in de rij die met een touwtje vast waren gebonden), de binnendeur naar de trap sloot bijna niet. De schuifpui was zeer lastig te sluiten. En de keukenkraan was zeer gevaarlijk: hij zit op zijn kop gemonteerd: de zijde met heet water aan R kant en als je hem dichtdraait zoals je gewoonlijk een kraan dichtdraait (zoals je gewend bent), komt er opeens nog meer kokend heet water uit.

De kamers waren prima, fijne bedden. Mooie locatie, lekker rustig. Parkeren voor het huisje is fijn. De dame aan de receptie uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Super accomodatie op een super locatie!!!
    • Suite - Begane Grond

Een paar kleine verbeterpuntjes voor onze situatie maar die zullen ons beslist niet tegenhouden nog eens terug te komen. Terras en kamer had veel inkijk van de achterburen. Het terras was niet afgesloten waardoor de hond niet vrij buiten kon lopen en er was geen mogelijkheid om een raam open te zetten door een centraal ventilatie systeem maar daardoor was het heel warm tijdens de nacht.

Ontvangst was heel goed en vriendelijk. Appartement was zeer ruim, modern, schoon en van alle gemakken voorzien. Ook het omruilen van de handdoeken was super geregeld. Fietsen kun je gewoon bij je eigen appartement plaatsen. Super!!! Groot terras met meubilair. Geweldig mooi verblijf gehad!!!

Prima appartement
    • Studio voor 2 personen

Dat we zelf beddengoed, was en afval moesten wegbrengen

Alles was aanwezig wat ik verwacht had. Zelfs nog thee en koffiepads. Heerlijk alles bij de hand en alles werkte prima. Royaal aandelenpakket, super.

Comfortabel appartement op loopafstand van Nes
    • 2-persoons Appartement

Comfortabel ruim appartement met mooi terras. Wij kregen een ruimer 4 persoons appartement omdat er een reparatie was in de de door ons gereserveerde ruimte. Prima. De dames van de receptie waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons heel welkom.

Geweldig!
    • Suite - Eerste Verdieping

Het appartement was geweldig. Ruim en schoon. Alles was aanwezig. Ik kom zeker een keer terug op Ameland en dan reserveer ik weer een appartement bij De Berkenhof!

Prachtig eiland, we komen zeker terug.
    • Appartement - Begane Grond

De buitenkant van het appartementencomplex is nodig toe aan een opknapbeurt. Kozijnen die heel erg hard een verfbeurt nodig hebben, dan wel misschien aan vervanging toe zijn. Twee kleine raampjes die open kunnen. De focus heeft duidelijk gelegen aan de nieuwe studio's aan de andere kant van het complex. Dus hopelijk wordt de buitenkant van het oude gedeelte ook nog eens aangepakt. De binnenkant is prima in orde!

Het appartement was duidelijk recent opgeknapt....van binnen. De ligging van het complex, net buiten Nes en toch goed te lopen. Ook het strand was prima te bereiken.

Heerlijke thuisbasis op een superlocatie!
    • Appartement - 4 personen

De badkamer en toilet waren helaas iets gedateerd. De schuifdeur naar het terras had een gebruiksaanwijzing en terrasafscheiding had wat onderhoud nodig net als de dakgoot.

Supervriendelijk ontvangst en hulpvaardig personeel. Bij de receptie was veel informatie te vinden en er konden ook spelletjes geleend worden. Erg leuk. Het “winkeltje” is ook een leuk idee! Het appartement was verder heerlijk schoon. De slaapkamers hadden héérlijke bedden en een lekker terras met voldoende meubilair. Onze kinderen (8 en 11) waren helemaal fan van de trampoline! Een gezellige en ontspannen sfeer met zitjes en speelgelegenheid op het terrein van de Berkenhof. Locatie is top!!

Vriendelijk personeel, schone accomodatie en van eigenlijk...
    • Appartement - 4 personen

Vriendelijk personeel, schone accomodatie en van eigenlijk alle gemakken voorzien. Leuke speelweide voor het terras voor de kinderen met glijbaan, autootjes etc. Kortom, een fijne locatie waar we zeker nog een keer terug zullen keren.

Ameland is heerlijk dit hotel is wel te doen maar verouderd
    • 2-persoons Appartement

Wij hadden deze accomodatie geboekt ahv foto's van een nieuw gebouw maar kwamen in de oude lokatie terecht welke erg gedateerd is en wel een verfje kan gebruiken

Het ontbijt werd op de kamer gebracht en was heel uitgebreid

Top verblijf op Ameland met je viervoeter!
    • Appartement - Begane Grond

De buitenkant had wel een likje verf kunnen gebruiken (2 persoonsappartement). & iets wat gehorig maar dit heeft ons niet gestoord.

Ruim terras en schoon appartement. De service set was top (wc rol, afwasmiddel, afwasborstel, vaatdoekjes, schuurspons en lucifers)! & honden zijn er welkom.

Erg fijne en mooie kamer, voorzien van alle gemakken
    • Suite - Eerste Verdieping

enig minpuntje waren de incontinentie hoeslakens op de matrassen. Daardoor was het slapen overbodig warm en zweterig. We begrijpen dat de matrassen moeten worden beschermd maar is er geen andere oplossing mogelijk?

De ruimte en locatie waren perfect. Alles was prima in orde, uitgebreid en lekker ontbijt ook.

Ons verblijf in de Berkenhof was in een woord fantastisch!
    • Studio voor 2 personen

Het entree aan de buitenkant. De verf was afgebladerd en zag er wat armoedig uit.

Het ontbijt dat elke dag op de kamer werd gebracht was fantastisch en genoeg voor de hele dag!

Vriendelijk personeel, mooie kamers en goede locatie.
    • Appartement - Begane Grond

We kregen een gratis upgrade naar een superior Suite! Hele mooie kamers en alles was schoon. Wij hadden een hondje mee. De locatie is ideaal en op 15 minuten loopafstand van de accommodatie.

Geweldig locatie voor ons.Top
    • Studio voor 2 personen

Stopcontact in de badkamer.

De studio vinden wij erg prettig. Alles wat je moet gebruiken is er. In deze studio is er volop ruimte Wij genieten elke keer weer van deze studio.

Lekker een weekendje bijtanken
    • 2-persoons Appartement

Het bed....Het is natuurlijk heel persoonlijk. Blijft lastig om een bed te plaatsen wat voor ieders rug het ultieme is. Het zag er wel prima verzorgd uit overigens

Het ontbijt was super goed geregeld.... en dat was lekker romantisch... samen op de kamer ontbijten!

een heel gezellig en fijn verblijf gehad tijdens MTB Ameland weekend
    • Appartement voor 6 Personen

beetje klein badkamer en geen wc boven maar wel prima schoon

het was gewoon prima voor,elkaar ,schoon en netjes zoals het moet zijn. bedden sliepen goed en beddengoed was schoon en fris. vriendelijk personeel die ons ontving op de dag van aankomst.

Comfortabel & van alle gemakken voorzien, maar koud.
    • Appartement - Begane Grond

Enkele beglazing in de ramen, het was erg koud. Zo zelfs dat het ijs aan de binnenkant van de ramen stond en de wind waaide zichtbaar en voelbaar door het appartement. Verwarming werkte overigens gelukkig wel goed.

De locatie was top en het was erg comfortabel en van alle gemakken voorzien. Zelfs een smart tv! Het was er mooi schoon en alles in de keuken was ook aanwezig om lekker te kunnen koken.

• Bungalow (4 Volwassenen)

Er hangen overal stikkers 'verboden te roken'. Het huisje stonk ontzettend naar (oud) rook. De banken en stoelen, overal hing een rooklucht. Ook lag er een asbak in het keukenkastje, dus er is duidelijk flink gerookt binnen. Dit viel erg tegen. Ook al vind ik de Berkenhof een uitstekende plek met een heel schoon en gezellig huisje, zou ik vanwege de rooklucht, niet weer in dit huisje verblijven. Jammer.

Locatie en comfort

Prima kamer, ideaal voor gezinnen.
    • Appartement - 4 personen

Wel kwamen we haren tegen in bed en op de dekbedden. Prijs voor 4 personen ontbijt vonden we aardig duur, hier hebben wij niet voor gekozen.

Prima kamer, ideaal voor gezinnen. 2 aparte slaapkamers. Leuk ingericht, zelfs met senseo. En erg veel sneeuw op Ameland, dat was super :) We hebben genoten.

Centraal gelegen van strand en dorp. Zeker de moeite waard om terug te keren.
    • 2-persoons Appartement

Een extra open raam. We slapen altijd met open ramen. Door de moderne bouw- en regelgeving is dit bijna onmogelijk bleek ook hier.

De studio was geweldig. Ruim met frisse nette moderne uitstraling voorzien van het juiste comfort.. De service was perfect, de receptioniste was duidelijk gepassioneerd, iets dat je gewoon voelde. Ze wist ook echt alles. Zelfs over de bouw en verlichting. Het ontbijt kwam netjes op de afgesproken tijd en was bijzonder goed met veel keuze. en het was veel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed bed goed kussen.
    • Suite - Begane Grond

Boven mij zaten mensen die extreme overlast bezorgde. Heb het einde van de dag van mijn vertrek gemeld want de eigenaren konden hier natuurlijk niks aan doen.

Goed bed goed kussen. Mooie badkamer.

was echt wel prettig en aardige mensen. zeer behulpzaam
    • Studio voor 2 personen

servies is niet glad, akelig met een mes erop.

ontbijt was perfect maar de bank in de kamer was versleten. de matras was vies toen wij het laken eraf haalde. gelukkig van te voren niet gezien.

Geweldig.
    • Studio voor 2 personen

Het viel niet tegen. Bij uitchecken was iets gehaast. Daardoor was ik mijn fooi ook vergeten in mindering te geven op de borg.

We kregen een gratis upgrade aangeboden en die viel goed in de smaak.

• Studio voor 2 personen

Wij hadden een studio geboekt op de bovenste etage. Het is even wat trappen op, maar dat zit je ook lekker. De inrichting was prima en echt alles was aanwezig. De bedden slapen heerlijk. De Berkenhof ligt net buiten Nes, maar is op loopafstand van het dorp en het strand. Perfecte locatie dus.

Heerlijke dagen gehad in alle rust
    • Appartement - Begane Grond

Eigenlijk waren er geen tegenvallers. Prijs was aan de hoge kant, maar dit is inherent aan het boeken van een accommodatie met de feestdagen, vrees ik. Normaalgesproken is de prijs lager.

Het appartement was heel erg schoon, dat waardoor ik enorm. Leuk ingericht, goede bedden.

Prima plek met een fijne sfeer, ideale lokatie waarvandaan je Ameland kan ontdekken
    • 2-persoons Appartement

Het appartement en de opgang ogen een beetje gedateerd, aan de hand van de foto's had ik iets anders verwacht. Miste wat gezelligheid. Alhoewel de inrichting hier en daar wel weer smaakvol was.

De vriendelijke ontvangst, de behulpzaamheid, het ruime appartement en de ligging aan de rand van Nes en vlakbij het strand.

• Appartement - 4 personen

Wij hebben het niet gedaan maar het ontbijt wel erg prijzig voor wat je krijgt. Misschien alleen broodjes service een tip.

Kwaliteit prijsverhouding. En een ontzettend gastvrije receptioniste tijdens het gehele verblijf. Appartement was erg schoon.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima appartement voor wie er lekker een paar daagjes op uit wil.

Ondanks de rookvrije kamer bleek er gerookt te zijn op onze kamer. Verder was het erg gehorig: niet qua omgevingsgeluiden maar vanwege de houten vloeren van de gasten boven ons. Voor de krakende plastic bovenlaag op het matras is vast een andere oplossing te bedenken die minstens zo hygiënisch is.

Schone kamer en vriendelijke dame van de receptie. Fijne boxspring en prima inrichting. Zowel het (mooie!) strand als het compacte maar gezellige centrum zijn prima per voet te doen (ong. 1 km)). Aanrader is het Italiaanse restaurant met huisgemaakte pasta, heerlijke pizza's en andere Italiaanse gerechten.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een aanrader, heerlijke rustige en schone studio centraal op het eiland.

Niets. Gastvrij ontvangst.

Prachtig moderne studio. Alles erop en eraan. Heerlijke badkamer. Zalig bed. Een eigen terras en wat een rust! Een aanrader. Te voet ben je in 10 minuten in het centrum van Nes.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Een korte maar leuke ervaring op Ameland, 1 dag prachtig weer gehad, veel gefietst .
    • Appartement - Begane Grond

Het weer, jammer , maar in november kun je dit verwachten🌧

Het ontbijt krijgt een 10+! Wij zijn heel snel tevreden maar dit verblijf overtrof onze verwachtingen.

Wij hebben een prima week gehad op Ameland en daar heeft de locatie en apartement aan bij gedragen
    • Appartement - 4 personen

Het is een prima locatie, het enige nadeel was dat er boven bij de slaap kamer geen toilet was. voor mensen die slecht te been zijn is dat lastig maar meer ook niet. verder prima appartement leuke inrichting en erg vriendelijk personeel. De locatie is het aanbevelen waard

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Authentiek Ameland, ongedwongen sfeer, comfortabel en precies op de goede plek.
    • Appartement (4 Volwassenen) - Begane Grond

Ik had wel wat langer willen blijven :-)

Het zijn de ongedwongen sfeer, hulpvaardigheid en authentieke lokatie (precies tussen strand en dorp en bos) die het hem doen. Lekker ontbijt, waar we de dagen erna nog steeds profijt van hadden, zoveel :-) Het appartement is heerlijk warm te krijgen en leuk ingericht. In de hal alles te halen wat je maar vergeten kunt op een korte vakantie. Het houdt het midden tussen een B&B, een appartement en een hotel, met de voordelen van alledrie.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Centrale ligging midden op het eiland.
    • Appartement - 4 personen

Gedateerd, veel zaken hadden onderhoud nodig. Sanitair zou moderner en ruimer kunnen.

Centrale ligging midden op het eiland. Fietsen direct op locatie beschikbaar

• Beoordeeld op: 7 november 2017

We hebben ons weer heel goed vermaakt
    • 2-persoons Appartement

blijf het vreemd vinden dat je in Nederland 50,00 borg moet betalen, we boeken alles en overal via booking.com maar betalen nooit geen borg.

keurig 2 pers. appartement, met alle benodigde voorzieningen, gunstig gelegen tussen strand en dorp.

We hebben 2 top dagen gehad😃
    • Appartement - 4 personen

Eigenlijk heb ik niks op aan te merken... wij waren te vreden

We kwamen daar en konden gelijk onze sleutel krijgen... aardig personeel. En na dat we weg gingen hoefde we niks schoon te maken alleen het bedden spul mee nemen voor het wassen..!! Als je vragen had werd er vriendelijk antwoord opgegeven

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk verblijf gehad

Boven wat gedateerd. (Wel heel schoon!) Beetje gehorige buren

Het halletje voor de woonkamer is erg praktisch. Schoon appartement! Stijl van de woonkamer. De ligging nabij het strand

Super verblijf op Ameland, aanrader!
    • Appartement - 4 personen

Omdat het een appartement betreft moet je zelf je bed opmaken en afhalen, is niet erg, maar voelt minder luxe.

Ruime accommodatie voor 4 personen. Gezellige sfeer. Netjes.

Genoten! Centraal gelegen op het eiland, dicht bij het strand en Nes.
    • Appartement - 4 personen

geen opgemaakte bedden en geen vaatwasser ( niet echt groot probleem)

Vriendelijke ontvangst. We waren eerder dan aangegeven gearriveerd maar konden toch al het appartement in. Gezellig ingericht, ruime slaapkamers. De artikelen bij de receptie die je maar 1 keer nodig hebt of vergeten bent kan je gratis gebruiken ( te denken valt aan: mayo, zout, peper etc). Leuk speelgoed op de weide voor het huisje.

We hadden ,mede door het super goede weer, een fantastisch weekend op Ameland.
    • Studio voor 2 personen

Het gedateerde appartement,met name het ontbreken van een vaatwasser en 2e toilet op de badkamer of bovenverdieping was een tegenvaller.

Ontbijt hadden we niet bestelt,dus n.v.t. Het app.complex is gunstig gelegen tov strand en plaats,Nes. Vriendelijke ontvangst en tijdens het verblijf.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prijs-kwaliteitsverhouding en de zeer vriendelijke ontvangst...
    • Appartement - 4 personen

Het appartement was wat gehorig en de slaapkamers waren nog verouderd

Prijs-kwaliteitsverhouding en de zeer vriendelijke ontvangst en hulp bij de accommodatie

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

ja...
    • 2-persoons Appartement

nadeel, voor mijn teckel, steeds naar boven tillen, volgende keer wil ik graag beneden, als mijn hond zou kunnen praten, hij vond het maar eng, naar boven getild worden.

ja...het ontbijt was uitstekend, het was goed verzorgt, fruit e.d. sapje vleeswaren eitje, veelzijdig

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk verblijf voor een weekendje ameland!
    • Appartement voor 6 Personen

- Top locatie: tussen het strand en Nes! - Heerlijke bedden - Flexibele en vriendelijke host t.a.v. uitchecktijden! - Goede prijs kwaliteit verhouding

Voor een short break een prima verblijf.
    • 2-persoons Appartement

Het ontbijt was overdadig en erg veel waarbij de prijs dan ook naar onze mening te hoog is; € 12,=.

Eigenlijk zijn we heel tevreden. Vooral goede bedden, prima sanitaire voorzieningen, goede Wifi en vooral was het een aangename verrassing dat er via internet apps toegankelijk zijn. We hebben het wel zelf moeten ontdekken..........

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Keurig appartement, efficiënt in-en uitchecken, vriendelijk...
    • 2-persoons Appartement

Soms veel geluid van gasten tegenovergelegen hotel, heb 1 x moeten bellen om ze stil te krijgen

Keurig appartement, efficiënt in-en uitchecken, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Appartement - Begane Grond

Het was voor ons een vrij zacht bed met een vrij dik kussen,dat sliep voor ons minder lekker.

Mooie kamer, hond vriendelijk,alles was aanwezig wat we nodig waren. Helemaal top

Goed.
    • Appartement voor 6 Personen

Schimmel in douche. Bijna niet te voorkomen. Verder alles prima.

Goede bedden. Genoeg ruimte overal. Schaaltje met thee en koffiepads, senseo. Spullen om af te wassen, servicebag. Precies goed voor als je hebt wadgelopen en niet veel kan meenemen.

Zeer goed te doen
    • Appartement - Begane Grond

Het appartement bevond zich in het oude gedeelte. Buitenkant dient behoorlijk opgeknapt te worden. Rotte kozijnen. Deur moest bv open gehouden worden met een steen. Een likje verf doet niet altijd wonderen.

Ontvangst zeer vriendelijk. We hadden een appartement voor twee personen op de begane grond in het oude gedeelte. Het appartement was ruim en schoon. De bedden waren goed. Het terras was zeer ruim.

Leuk uitgewaaid op Ameland
    • 2-persoons Appartement

Het balkon zonnig op het zuidwesten had geen zonnescherm of parasol. Er is geen lift dus bagage via gangen en trappen naar boven. Daarbij werden we wel vriendelijk geholpen door een jonge dame.

Het appartement was schoon en netjes en we werden vriendelijk onthaald. Het was aardig en best gezellig ingericht. Goed voorzien van de basiszaken, maar geen vaatwasser. We hadden een prima (nieuwe) badkamer. Wifi werkte (net) redelijk. Het lag op de eerste etage en we konden over een balkon beschikken. Het ligt aan de Strandweg en het gezellige Nes ligt op 5 minuten fietsen. Het (mooie) strand ligt ongeveer op een kleine 10 minuten fietsen. Het was rustig gelegen en we konden dus genieten van een ongestoorde nachtrust. Er zijn overdekte stallingsplaatsen voor fietsen een een aantal daarvan hebben oplaadmogelijkheden. Parkeren kan gewoon op het terrein zelf. We hebben hier, mede dankzij aardig weer, een heel genoeglijke vakantie gehad.