Beoordelingen over Huize de Duinen 3-sterren

Van de wijkplein 2, 1865 AP Bergen aan Zee, Nederland

#13 van de 28 hotels in Bergen aan Zee

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 8 november 2018

aangenaam
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

1x handdoeken vernieuwen tijdens verblijf we misten een sprei op het bed keukenuitrusting: ontbreken van schaar en flesopener en eventueel gewoon koffiezetapparaat

mooie badkamer, mooie locatie vlak bij strand, mooie ligging prettig contact eigenares zwembad was heerlijk

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Apart
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

De gastvrouw had ons een andere kamer gegeven, onduidelijk waarom. Ze maakte een licht verwarde indruk en liet ons de kamer zien. Waar ze heel onhandig de tv aanzette om die vervolgens op een NL net te zetten, en ruzie had met de afstandsbediening. Het was een klein schouwspel. De kamer had wat moderne aanpassingen maar leek niet op de kamers die op internet gepromoot worden. Helaas was het stoffig, waardoor er een allergie opspeelde. Bij het vertrek zagen wij de gastvrouw weer en op geen enkele wijze heeft zij ons benaderd of wij het verblijf prettig hadden gevonden. Blijkbaar waren wij niet interessant genoeg, andere kamer, geen uitleg etc. Bijzonder in negatieve zin dus ik beveel het niet aan.

De ligging is uitstekend.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Lekker dichtbij het strand.
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

Klein beetje achterstallig onderhoud maar niet storend

Lekker dichtbij het strand. Kamer was prima en geen last van buren met kinderen o.i.d. Goede afstand naar Alkmaar, Egmond, Bergen. Lekker gefietst, uitgewaaid.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Heerlijk ontspannen verblijf. Dicht bij het strand
    • Standaard Appartement - 44 m²

Badwand/gordijn ontbreekt, kunst om te douchen zonder waterballet te maken.

Zeer schoon eenvoudig appartement, met alles aanwezig wat nodig is. Koffie apparaat voor cups, bubbelbad, balkon, tv, goed bed. Dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ons beeblijf was fijn heerlijk genoten van Bergen aan Zee de omgeving en de gastvrijheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

De restaurantjes in Bergen waren beperkt.

De kamer was groot en licht,fijn dat er een balkon was. De gastvrouw was leuk ,warm en zeer vriendelijk en gastvrij. De ligging van het hotel was uitstekend vlak aan zee.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Goed!
    • Tweepersoonskamer - 30 m²

Appartement was anders dan de fotos op de site! Uitzicht op een ander hotel. Fijn dat er een binnenzwembad was!

Ontbijt hebben we zelf geregeld. Extra Prijs voor het ontbijt was nogal hoog.

Fijne locatie, maar door beperkt comfort appartement niet voor herhaling vatbaar en te duur.
    • Grote Studio - 42 m²

Appartement was erg warm en benauwd, ondanks dat we voortdurend een raampje open hadden, daardoor slecht geslapen. Geen behoorlijke tafel om aan te zitten in het appartement, oncomfortabele rotanstoeltjes erbij zonder behoorlijk kussen. Douchekop kon niet opgehangen worden en geen douchegordijn of afscheiding, waardoor badkamer steeds blank kwam te staan. Redelijk gehorige kamers. Keukenuitrusting is beperkt: geen handdoekhaakjes, koffiezetapparaat voor (dure) cups ipv filterkoffie en verder geen andere apparatuur (oventje bijvoorbeeld), geen pannenlappen. Geen radio aanwezig en televisie heeft de hele week slechte zenderontvangst gehad. Volgens eigenaresse lag dit aan provider, volgens mij aan antennekabelaansluiting. Weinig lampen en zwakke verlichting. Zwembad met te koud water en in een weinig sfeervolle, verwaarloosde ambiance.

De lokatie van de appartementen is zeer goed: vlak achter de duinen en tussen twee strandopgangen in. Dichtbij het zee-aquarium en enkele restaurants. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt veelzijdig en creatief, maar wel voor een behoorlijke prijs.

Goede plek om in Bergen aan zee te verblijven

Geen punten die tegenvielen

Locatie was top, kamer erg fijn. Heerlijk balkon en zeer goede douche. Hartelijke gastvrouw doe zorg draagt voor een aangenaam verblijf. Heerlijke sauna's.

Het uitzicht was prachtig
    • Standaard Appartement - 36 m²

Prijs is te duur voor wat je krijgt. Plastic plakhangertjes voor de handdoeken. Dat bleef natuurlijk niet zitten. 2 nespresso cups maar geen suiker of melk. Al bij al redelijk ouderwets. Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Het uitzicht was prachtig

Prijs/kwaliteit verhouding te duur.
    • Grote Studio - 42 m²

Badkamer. Het is lastig douchen in een ligbad zonder afscheidingswand en als je de sproeier niet kunt ophangen. Je moet op je knieën gaan zitten. Geen comfortabele stoelen bij zitje zowel binnen als buiten op het terras. Veel mankementen door achterstallig onderhoud. Keuken uitrusting erg karig. bv maar twee kopjes en drinkglazen, als je bezoek wil ontvangen kom je veel tekort.

De ligging van het appartement is prima.

Heerlijk ontspannen verblijf en van alle gemakken voorzien, had er langer willen verblijven.
    • Standaard Appartement - 36 m²

Apparent op de 3de verdieping enkel middels een trap te bereiken, was echter de moeite waard.

Het appartement op de 3de verdieping had een ruime woonkamer met prachtig zicht op de zee, waarbij eveneens een balkon met zitjes. Verder een bubbelbad, een goed bed met fijne kussens, een ingerichte keuken met koelkast en gaspitten, nespresso machine, ruim appartement met veel licht en hoog plafond,

Heerlijk verblijf voor korte fiets-, wandelvakantie.
    • Grote Studio - 42 m²

Locatie achter de duinen, pal aan zee. Ontbijt was heerlijk, gastvrouw doet ontzettend haar best om het de gasten naar de zin te maken, rekening houdend met dieetwensen maakt ze heerlijke gerechtjes klaar.

Ruimte van de comfortabele kamer.
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

Buitenterras is wel aan een opknapbeurt toe.

Ruimte van de comfortabele kamer. Prima bedden en een heel fijne badkamer. Vooral voor mensen zoals ik, met lichamelijke beperking, is het heel fijn dat er ook appartementen gelijkvloers zijn.

Wij hebben genoten
    • Standaard Appartement - 36 m²

De basispunten in het appartement waren keurig schoon (bedden, keuken, vloer) maar over de kleinere assecoires (wc borstel houder, randjes schilderijen en balkon) mag wel even een stofdoekje. Maar dat is voor ons ondergeschikt geweest, voor ons alle lof voor de eigenares!

Aardige gastvrouw, prima appartement, dicht bij zee, hond zeer welkom. We zijn een heerlijk weekend weg geweest samen, mooie wandelingen door duinen en strand gemaakt. Strandtenten te over en ook daar heerlijk gegeten.

Mega - und in Kürze wieder !!!
    • Tweepersoonskamer - 30 m²

Uns ist nichts aufgefallen, dass uns nicht gefallen hätte.

Super freundliche Eigentümerin inkl. Familie. Frühstück - mega - täglich wechselnd mit tollen Highlights. Jeden Cent wert. Super auch die zweckmäßige Einrichtung der Zimmer. Großes und helles Bad mit Wellnessdusche. Im Haus Schwimmbad, Sauna, Dampfsauna und ausreichend Liegeplätze zum chillen. Nur wenige Meter zum Strand - sehr idyllisch in den Dünen gelegen. --- We hebben heerlijk genoten van het hotel en de omgeving. De eigenaresse ia altijd binnen handbereik, ontbijtbuffet is altijd vers en afwisselend, warme eieren vers toebereid, terwijl je wacht. De kamers lekker ruim en met balkon, handig keukenhoekje. De badkamer heel royaal met wellnessdouche en licht, lucht en ruimte. Kortom, voor ons het ideale plekje om lekker bij te komen en je te laten verwennen. Bij vragen heeft de eigenaresse handige tips en trucs. Wij gaan zeker binnenkort nog een keer!!!

Ontspannen en vrij
    • Superior Appartement - 52 m²

De locatie is geweldig! We hadden de suite met bubbelbad. Heerlijk ruime kamer. Is geen standaard hotel, maar alles is aanwezig. Her en der wel rommelig en huiselijk. Wij houden ervan!

prima lokatie, leuk hotel heeft alleen een opknapbeurt nodig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

terras zat vol onkruid. deurhaak viel er bijna uit. moet wel likje verf hebben.

prima lokatie, leuk hotel heeft alleen een opknapbeurt nodig. bedden waren heel goed, en het was er schoon. prima douche.

Heerlijk appartementje met aparte slaapkamer voor 2 en een...
    • Standaard Appartement - 44 m²

Heerlijk appartementje met aparte slaapkamer voor 2 en een slaapbank in de huiskamer. Lekkere douche, en bad, keuken met nespresso apparaat, koelkast, prima in orde! Vriendelijke ontvangst, wel handig om aan te geven als je met meer dan 1 auto komt!

Licht, ruim en comfortabel, een aanrader!
    • Standaard Appartement - 36 m²

Buurman was helaas rumoerig, dat was goed hoorbaar maar duurde maar even gelukkig. Geen informatiemap of folders in de kamer of bij de receptie.

Meer een appartement dan een hotelkamer, compleet met bank en zithoek, heel ruim, heel licht, groot uitzicht, mooi balkon, perfecte locatie voor strand en duinen. Flexibel personeel.

Was een super gezellig weekend met mijn vriendin.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Het ontbijt was heerlijk. Alles vers en elke ochtend iets anders. Mooie lokatie. Lekker dicht bij zee en voldoende mogelijkheden om te eten. En een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen.

Tip: zoek iets anders op!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Het ontbijt was geen E. 15.00 per persoon waard. Bijvoorbeeld: één pakje boter waar iedereen uit moest smeren. Zout in een bakje en niet in een strooier. Afgepast fruit. De badkamer was erg vies. De muren waren vies, de knoppen van het toilet zaten onder het stof. De douchewand liet al het water door. zodat je dweilen moest als je naar toilet moest.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

we hebben een fijn weekend gehad
    • Grote Studio - 42 m²

twee aparte bedden die makkelijk van elkaar af schuiven. ontbijt was redelijk maar veel te duur.

kamer was schoon en ruim. omgeving rustig, erg prettig. dichtbij t strand.

Oost-europese toestanden in een gemankeerde kamer die niet op de site van Booking thuis hoort!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Er waren geen toiletartikelen in de badkamer die een lekkende afvoer en een waterkraan had waar slechts een heel klein straaltje water uit kwam. Ook was er maar voor 1 persoon handdoeken (groot & klein) aanwezig. Bij navraag werd door de uitbaatster voor 1 persoon(!) zeepjes gebracht maar wel voor 2 personen handdoeken. De afvalemmer was bij aankomst niet geleegd en de deurkruk viel later uit de badkamerdeur. In het zwembad was in elke hoek een ophoping van vuil te vinden. Als we wilden ontbijten dan moest dat de dag tevoren worden aangevraagd aangezien zij wel 2 uur nodig dacht te hebben om het klaar te maken. Nadat we hadden betaald en uitgecheckt was een vriendelijk afscheid blijkbaar teveel voor de uitbaatster, want ze maakte zich terstond uit de voeten zonder gedag te zeggen! Voor 70,-/nacht verwacht ik in NL meer dan wat we kregen.

Nadat we hadden geconstateerd dat de verwarming was uitgevallen heeft de uitbaatster een electrisch radiatortje naar onze kamer gebracht. Bij aankomst waren er geen bad/douche zeepjes maar bij navraag werd er voor 1 persoon zeepjes gebracht (terwijl we met z'n tweeën waren). De uitbaatster heeft ons een andere kamer aangeboden, maar daar hadden wij geen vertrouwen in. De sauna was erg prettig.

Een schitterende plek om uit te waaien en tot rust te komen
    • Grote Studio - 42 m²

Naast broodjes bij ontbijt, zou ook wat toast welkom zijn. Bedden konden niet van elkaar worden geschoven. Leuk als liefdesnest, maar iets minder met een 'gewone' vriend/vriendin.

Het ontbijt was super! Alles vers, veel diversiteit, met liefde gemaakt en zeer origineel! Geweldige sfeer, open haard. Schitterende kamer, fijne stoelen, prima bedden.

fijn!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Vooral de aanwezigheid van een zwembad + sauna was een verrassing waar we druk gebruik van hebben gemaakt!!! De kamer was ruim en praktisch. Wel moesten we veel dingen voordat alles in orde was (had misschien te maken met dat we van kamer veranderd waren) en de mevrouw was heel vriendelijk.

Heerlijk genoten van de faciliteiten! Zeer gastvrij.
    • Grote Studio - 42 m²

Sommige plekken van het gebouw mag wel iets meer onderhoud hebben. Hier wordt zeker aan gewerkt maar nog wel wat te doen.

Mooie kamer met bubbelbad. Heerlijk. Ontbijt met eigengemaakte muesli en kreeg zelfs op zondag een eigen gebakken ei. Super service. Een aanrader

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zelfs in de winter een goed verblijf inclusief sauna en binnenzwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Geen stoffer-en-blik / vloerwisser / stofzuiger (was prettig geweest, omdat we zelf de kamer moesten schoonhouden).

Fijne kamer + keuken, comfortabele stoelen, verwarming was OK (we verbleven hier bij temperaturen rond het vriespunt), luxe badkamer, prima bedden, binnenzwembadje en 100 meter lopen naar het strand ... wat wil je nog meer?

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Mooie locatie, hotel is vergane glorie en vies waardoor de prijs veel te duur is..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Slecht onderhoud, vieze kitranden, geen chloor in het zwembad, deuren van de kamer die slecht zijn, afzuigkap vet en onder de stof, pannen waar nog veel vet en olie in zit, bestek vies....kortom slechte hygiene en slecht onderhoud. Veel is vies en onder de stof.

Ligging aan zee

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heerlijk weekendje aan het strand met een prima ontbijt in een gezellig hotel.
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

Douchekop kon niet vast aan de muur, geen drama maar vind ik zelf altijd beetje irritant. En met twee eenpersoonsbedden aan elkaar is het ook altijd een beetje behelpen..... geen sfeerbedervers!

Heerlijke ruime kamer, met apart zitje en prima badkamer. Terrasje en een eenvoudige wijze van toegang. Heel dichtbij strand en uitgaansmogelijkheden Bergen aan Zee.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Relaxed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Enkel glas, waardoor de ramen beslaan. Jammer dat je langs buiten moest om bij t zwembad te komen.

Loopafstand van t strand, de rust, goed warm te stoken en super fijne bedden! Het heerlijke zwembad, waar je kan relaxen.

Heerlijk voor een weekend aan het strand!
    • Tweepersoonskamer - 30 m²

Klein detail; afwasmiddel was niet aanwezig en koffie voor het koffiezetapparaat was erg fijn geweest, aangezien er geen supermarkt in het dorp is.

Ruime en schone kamer, prima keuken. Zwembad en sauna waren ook ruim opgezet. Ontbijt geen gebruik van gemaakt, dus kan daar niets over zeggen. Locatie is top, je staat bijna direct op het strand.

Fijne logeerplek voor actief buiten zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Voor ons fijn logeeradres waar we graag terugkomen. Interieur kamer comfortabel en interieur gebouw eenvoudig voor ons prima want graag buiten actief en ook goede prijs-kwaliteit.

Gastvrije ontvangst, ruime kamer van 24m terwijl dat de kleinste was, comfortabele bedden en douche, groot beschut eigen zonneterras, mogelijkheid om zelf ontbijt en/of lunch te maken met waterkoker/ koffiezetapparaat en servies/bestek. Goede prijs/kwaliteit en dichtbij strand, winkeltje en horeca

Voor alleen slapen te boeken. Omgeving is top!
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

Slechte entree erg rommelig. De prijs staat niet in verhouding tot het gebodene. 230 betaald voor twee nachten. Apart ontbijt mogelijk voor 15 euro p.p in een ruimte die half af is. Dat doe je dus niet. Erg aanwezige chloorlucht in kamer.

De kamer was in orde.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Hier gaan wij nooit meer heen!
    • Tweepersoonskamer - 30 m²

Beddengoed zat vol vlekken!! Geen ontbijt inbegrepen bij (hoge) kamerprijs. Kamer bleek studio te zijn, maar geen tafel om aan te eten. rond salontafeltje van 40 cm doorsnee. Ook geen tafel op balkon.

ligging vlak aan zee gastvrouw probeerde t voor ons aangenaam te maken door toch roomservice te geven.

duur voor wat je krijgt. voor zakelijke reis is dit niet handig.
    • Tweepersoonskamer - 30 m²

het stond te boek als hotel, ik vond dit geen hotel maar een appartementen complex.

Geen ontbijt gehad, kon pas vanaf 9 uur. Wanneer je zakelijk reist is dat een beetje aan de late kant. Geen instructies gekregen (of info in de kamer) over gebruik wifi/TV. Gewoon erg duur voor wat je krijgt

• Beoordeeld op: 23 september 2017

onze kamer (helemaal bovenin) was voor de prijs en voor 1 nachtje goed genoeg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

de prijs was voor het erg simpele ontbijtje veel te hoog. de badkamer was erg krapjes (kamer bovenin de punt van de accommodatie) er was bijna geen andere plek om de handdoeken neer te leggen dan op de grond. de douchewand bleek na het douchen zo lek als een mandje te zijn, waardoor gelijk al onze handdoeken drijfnat waren. ach... en we gaan niet klagen want er is overal wel wat...

de eigen parkeerplaats voor de ingang!! de gastvrouw was vriendelijk en behulpzaam. afrekenen bij de accommodatie was ook prettig (in plaats van vooraf betalen) mooi uitzicht naar zee vanaf het balkon. de accommodatie ligt vlak aan zee.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prachtige locatie, mooie kamer,lekkere bedden,kleine douchebak grote badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Wat tegenviel was de inrichting van de openbare ruimte: rommelige entree, geen zitkussens in mooie stoelen. Haartjes op de donkerblauwe stoelen.Handdoeken/toiletrollen die duidelijk zichtbaar in prachtige kasten liggen [ook van buitenaf]. Dat willen gasten echt niet zien. Je bent als uitbater van een hotel; het is een visitekaartje. Dan moet het er ook als een visitekaartje uitzien..Het geheel oogde rommelig.onze handen jeukten om het anders in te richten :)....

Bij aankomst werd er een storm windkracht 10 verwacht en kregen we onverwachts een kamer op de begane vloer, gelukkig maar want ondergetekende is slecht ter been.Het was een mooie kamer,badkamer en keuken ook! Het hotel ligt op een paar minuten afstand van het strand. Het nabijgelegen zee-aquarium is een aanrader. strandtenten zijn leuk en gastvrij.Tot onze verrassing heeft dit een hotel een aardig zwembad met een mooie lounche gedeelte.

Mijn dochter van 8 en ik hebben het heel erg leuk gehad. Hier komen we vast nog een keer terug!
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

We hadden een heerlijk balkon waar 's middags en 's avonds zon was. De deur van het balkon was een zware deur die steeds dichtviel. Handig zou zijn om iets te regelen waarmee de deur vastgezet kan worden, zodat de deur helemaal open blijft staan. Ook zou een klein tafeltje op het balkon wel handig geweest zijn voor het ontbijt buiten. Maar met alleen twee stoeltjes hebben we ons ook prima gered. Het is zeker geen klacht alleen maar eeen tip!

De locatie was geweldig. Het strand,met gezellige strandtenten, was om de hoek. Ook is er een kleine supermarkt op een paar meter afstand waar je heerlijke verse broodjes, verse jus d'orange en verse koffie kunt krijgen. Wij hadden een ruime kamer met een hele grote badkamer en een keukentje met alles wat je nodig hebt. We hebben er niet gekookt maar dit kon daar wel prima. Alles zag er netjes en verzorgd uit. De auto kun je op eigen terrein voor de deur parkeren. Als het vol is krijg je een parkeerkaart om op straat te parkeren. Het binnenzwembad was nog niet gereed. Maar zal binnenkort opengaan.

Heerlijke plek aan zee, speciaal voor rustzoekers!
    • Grote Studio - 42 m²

Misschien in de keuken nog een plank ophangen voor wat extra opbergruimte. Verder geen minpunten. Heerlijke plek om te verblijven!

Zeer gastvrij ontvangst door de eigenaresse. Heerlijk appartement met eigen keukenblok en aparte slaapkamer. De bedden zou ik zelf ook uitzoeken; goed slaapcomfort! Goede loungebank en vanaf het terras/ balkon uitzicht over duinen en zee. Iedere dag schone handdoeken, die je zelf mag pakken. Zeer rustig gelegen, ook de andere gasten zijn veelal rustzoekers.

Een mix van geweldig en onder de maat.
    • Grote Studio - 42 m²

We vonden het hotel erg rommelig: duidelijk nog niet af. Stofzuiger in het zicht, fietsen en een stapel vuile handdoeken in de lounge. De website van het hotel zelf biedt een binnenzwembad en sauna aan - die hebben wij niet aangetroffen. Ook niet de gezellige zitkamer die daar wordt aangekondigd.

De locatie is geweldig en de studio ruim en voorzien van mooie meubels.

Prima verblijf voor strandvakantie
    • Standaard Appartement - 44 m²

Qua accomodatie helemaal niets - thumbs up, en perfekte ligging. Er hadden misschien wel wat koffie-cups beschikbar mogen zijn ;)

Wij hadden een kamer in de bovenste verdieping. Niet geschikt voor reizigers met hond ivm trappen - voor ons prima, met zicht op zee. Alles zeer netjes en in prima staat. Badkamer met bubbelbad.

Prima ligging vlak bij het strand .
    • Standaard Appartement - 44 m²

Slaapkamer raam kon nog niet open vanwege schilderwerk.

Appartement was voorzien van alle noodzakeijke faciliteiten. Je kon nog wel merken dat ze in de opstartfase zitten. Maar dat maakte voor ons niets uit. Heel fijne dagen gehad.

Algemeen verslag
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Je kon de deur naar terras niet vastzetten.

De kamer. Hij had echter geen airco. Mooie TV. In badkamer geen handzeep, shampoo en geen douchespul. Heb er ook niet naar gevraagd omdat ik niet wist of het er wel of niet bij hoorde. Gastvrouw was heel aardig. 100m van zee was super. Zat ook een keukenblok in.

Uitgewaaid
    • Standaard Appartement - 44 m²

Raam in de slaapkamer kon niet open. Douchen in het bad opzich niet erg maar geen gordijn of wand zodat de hele badkamer nat was. Er zat nog overal verf, deurklinken zaten niet vast, bedlamp was stuk, handdoeken werden niet verschoont.

De kamer was groot genoeg, je kon zien dat er verbeteringen waren aangebracht. Maar het was niet af. Zeer vriendelijke eigenaresse.

Hotelprijzen maar een hostel gevoel...
    • Grote Studio - 42 m²

Geen extra kussens, vieze kamer, geen afwasborstel, tekort toiletpapier, nespresso zonder bijpassende kopjes, geen afdruiprek, geen handdoekenwissel, onvriendelijk personeel die een overspannen indruk maakte, geen informatie op de kamer zoals WiFi code. Geen reactie op feedback!

De locatie is goed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fantastische locatie vlakbij het strand met helaas een vrij erbarmelijk service niveau
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Wij hebben niet gemeld dat wij met een zoon van 1 jaar oud kwamen, maar hadden hiervoor ook geen verwachtingen, daar we een eigen babybed mee nemen. Een kamer is een kamer en zeker een kamer met 24 m2 zou ruim moeten voldoen om dit te plaatsen. Bij aankomst bleek dit toch wel enigszins een probleem, maar er was een coulance en het was ok en we hoefden niet 20 EURO extra te betalen voor onze zoon. De gastvrijheid vonden wij verder echter ver te zoeken, het leek alsof het personeel / de eigenaren overwerkt waren en liever geen gasten (of in ieder geval ons niet) wilden hebben in het hotel. Het is wellicht een onderbuikgevoel, maar de communicatie kwam gewoon niet oprecht over en zeker niet vanuit gastvrijheidszin. De kamer was ruim, maar had wel wat mankementjes: koffiezetapparaat maar geen bekers (dus zelf bekers gepakt uit de lounge ruimte, met als reactie na dit te melden: "Geeft niks hoor"), lichtschakelaars zonder afdekplaatjes dus semi-open stopcontacten. Wel een mooi douchesysteem.

Huize de duinen ligt ongeveer direct aan de strandopgang. Het strand van Bergen is gezellig, niet al te groot met een aantal leuke strandtenten. Dit was voor ons de pre van het hotel achteraf gezien!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ligging vlakbij zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Hotel is nog niet af. Er ontbraken bedlampjes, haak om buitendeur vast te zetten. Moeten nog wat puntjes op de i.

Ligging vlakbij zee. En het prettige balkon met uitzicht op duinen en bergen aan zee. En heel vriendelijke eigenaars.

De accommodatie lag heel dicht bij het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Er was nog geen pinapparaat maar het is goed opgelost.

De accommodatie lag heel dicht bij het strand. Het was pas heropend en alles was nieuw; bedden, badkamer en het had een fantastisch uitzicht op de duinen. We hadden heel erg mooi weer en waanden ons in een zuidelijk land.

Heerlijk weekend gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Je merkte wel dat het net geopend was; de lampjes op het nachtkastje deden het niet, geen bekers bij de wastafel, te weinig toiletpapier en geen schone handdoeken.

Mooie locatie; we hebben genoten van van het prachtige duingebied en de zee. Goed bed en heerlijke douche. Heel aardige gastvrouw.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Wellness en zwembad viel tegen mbt openingstijden

• Beoordeeld op: 5 november 2018

• Standaard Appartement - 44 m²

Douchewater was af en toe koud en af en toe warm

Locatie Lekker veel ruimte

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Rustgevend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Het ontbijt is prima maar te duur voor wat er geboden wordt.

De kamers waren geweldig.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Prima voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Afvalbakken badkamer was niet geleegd Douchekop lekte aan alle kanten Slappe kussens

Locatie en parkeerfaciliteit

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Ontsannen verblijf, aangenaam verrast
    • Standaard Appartement - 44 m²

De gastvrijheid van de eigenaresse was top. Mooi uitzicht en ruim appartement met een goed bed en complete keuken.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Grootte van de kamer.
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

De eigenaardige geur in de kamet

Grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Heerlijk verblijf met uitzicht op de duinen

n.v.t.

Onze kamer lag echt in de duinen. Huiselijke, vertrouwde sfeer!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Uitzicht was prachtig en lekker dicht bij zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Er stond wel waterkoker en koffieapparaat maar geen theezakjes/koffiecups

Uitzicht was prachtig en lekker dicht bij zee. Kamer prima

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Prettige kamer fijne douche, dichtbij strand en fietsverhuur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Geen koffie of thee op de kamer,wel de apparatuur.

Prettige kamer fijne douche, dichtbij strand en fietsverhuur.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

leuke studio in een prachtige omgeving met een fijn inpandig...
    • Grote Studio - 42 m²

geen lift, last van de wind (rare geluiden)

leuke studio in een prachtige omgeving met een fijn inpandig zwembad

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De stranden en de omgeving.
    • Tweepersoonskamer - 30 m²

Uitzicht en alles rommelig en verouderd. 'Einde seizoen' was alom aanwezig.

De stranden en de omgeving.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

zeer goed bevallen
    • Standaard Appartement - 36 m²

We hebben geen ontbijt gehad maar de rest was zeer prima geregeld net als het personeel hebben gezorgd dat wij een goed verblijf hadden

De ontvangst en gastvrijheid is geweldig

De ontvangst en gastvrijheid is geweldig

Het overtrof onze verwachtingen, erg genoten van de gastvrijheid.
    • Tweepersoonskamer - 36 m²

Een geweldig ontvangst en mooie grote kamers. Alles is netjes.

Een aanbeveling voor een rustige fiets vakantie
    • Superior Appartement - 52 m²

Heerlijk ontbijt mooie lokatie

Ontbijt was fantastiesch

Geen opmerkingen heel positief

Ontbijt was fantastiesch

• Grote Studio - 42 m²

De staat waarin t appartement zich bevindt is niet netjes

Ligging vlakbij het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Prijs, hygiëne , veel achterstallig onderhoud

Ligging vlakbij het strand

Prachtige omgeving, perfecte locatie, ruime kamer, op de kamer rioollucht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

We hebben er 1 keer ontbeten op aanvraag. Normaliter is er geen ontbijt. Het ontbijt was overigens goed.

Ligging en de ruime kamer.

Prima, voor herhaling vatbaar.

De ontvangst van de TV

De vriendelijke uitbaatster en de rustige omgeving.

Ontbijt was heel lekker en verrassend

Ontbijt was heel lekker en verrassend

• Standaard Appartement - 36 m²

zicht voor en achter - nette kamer - zijn goed ter been- trappen waren geen probleem.

Zeer aanbevelenswaardig ......vriendelijkheid troef !!!

Alles oké

Alleen voor het ontbijt zou ik al terug willen komen.....zo anders en zo verrassend gezond 👍 De rust in de duinen......

Prachtig uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 24 m²

Prachtig uitzicht. Dicht bij het strand. Grote kamer. Lekker balkon. Heerlijk bed en douche.

Ruim voldoende.
    • Grote Studio - 42 m²

De radiator in de badkamer was erg roestig/smerig. Vraag me dan altijd af of dit niet wordt gezien. Zwembad prima, wel wat gedateerd.

fijn !

koffie ! slap kussen .fijn