Beoordelingen over De Foreesten 4-sterren

Gortelseweg 8, 8076 PS Vierhouten, Nederland

#6 van de 7 hotels in Vierhouten

alle dagen heerlijk gefietst en gewandeld

de tv is aan de kleine kant.

De kamer en badkamer worden goed schoongemaakt, De ligging van het hotel is fantastisch. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Voldoende parkeergelegenheid. Schitterende omgeving om te fietsen en te wandelen. Restaurant is goed met voldoende keuzemogelijkheden en vlotte bediening. Een prachtig terras. Zeer goede wifi. Bedden zijn goed. 's-nachts heerlijk stil.

de omgeving van het hotel is prachtig om te fietsen.

De grootte van de kamer viel erg tegen. Het zitje kon je echt geen zitje noemen je zat tussen het bed en de kast geklemd. Het hotel zelf mag wat gezelliger aangekleed worden.

Ja het ontbijt was goed. De badkamer was mooi en schoon.

niet 4 sterren waardig

voor een 4 sterren hotel was de kamer echt onder de maat. interieur zeer gedateerd. tv viel regelmatig uit. badkamer was wel vernieuwd. Het geheel was erg gehorig. je kon de "buren" horen praten.

ontbijt prima, ligging van de locatie perfect

compli

zie hierboven sorry

ontbijt was goed,helaas werd ons geen tafel aangewezen zoals beloofd het was te druk vanwege de grote groep bridgers te weinig personeel ik had de indruk zoek het maar uit jammer. helaas is de kamer 10 L naast de opslag goederen waar in de nacht de goederen, was etc werden gewisseld dat ging met te veel geweld gepaard waardoor ik en mijn vrouw stijf van schrik wakker werden daar moet wel aan gewerkt worden ik heb dit vermeld bij het afrekenen. de bediening in het rest en brasserie erg goed en de kok verstaat zijn vak.

Goed bevallen!

Kleine verbeteringen zijn mogelijk: ophanging van de gordijnen, deksel op prullenbak en dopje op de douchekraan. Maar dat deed de locatie en de bediening ruimschoots compenseren wat ons betreft.

De prachtige omgeving, het vriendelijke personeel en lekkere eten.

Goed maar de keuken is een gemiste kans!

De kwaliteit van het diner kan beter. Weinig verfijnd, erg grote porties, doorgekookte groenten, te lang gebakken vlees (werd vooraf niet naar gevraagd).

Laagdrempeligheid, vlotte en vriendelijke bediening, prima ligging, parkeergelegenheid

Prettig verblijf afgezien van de laatste ochtend.

Het ontbijt begon klokslag 7.30 uur, maar dat was voor mij te laat. De eerste ochtend had een personeelslid speciaal voor mij gezorgd dat ik om 7 uur kon ontbijten, top dus. De andere 2 dagen zou ik een ontbijtpakket krijgen, maar dat heb ik nooit gezien. Nog erger was dat ik de laatste ochtend mijn kamer niet meer in kon omdat mijn pasje was gede-aktiveerd! Ik kwam bijna te laat op mijn werk. Men is dus niet ingesteld op zakelijke klanten is mijn conclusie.

Vriendelijk personeel en de rust. Ook met het raam open was het 's nachts heel stil

prima uitvalbasis voor fietsers en wandelaars

De kamers zijn enigszins gedateerd; alles is aanwezig op de kamer maar de tand des tijds heeft er wel vat op.

de vriendelijke bediening; het á la carte eten is goed; de prijs-kwaliteit verhouding is prima gelet op deze verhouding wordt er een prima ontbijt geserveerd.

uitstekend

gehorigheid, maar heeft voornamelijk ook te maken met de luidruchtigheid van sommige gasten die geen erg hebben in het geluid dat zij -voornamelijk op de gang- maken. verder was er in mijn kamer geen netwerk bereik voor internet en televisie sneeuwerig

prima ontbijt, vriendelijk personeel, prima bed en kamer

- Locatie (Veluwe)
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

- Bed aan de oude kant - Kingsize wel in de breedte maar niet in de lengte - Matras aan vervanging toe - Thermostaatkraan van bad/douche was niet lager te krijgen dan 38 graden, ook niet na 30 minuten afkoelen van de kraan. Bleek al langer te zijn bij deze kamer volgens t personeel; waarom lost men dit niet op? - Beeldkwaliteit van het TV-signaal valt tegen - Buitenkant van het pand is oubollig (achterzijde waar je de auto parkeert en er tevens een ingang is naar de kamers) - De bediening had het zwaar bij het ontbijt (1 persoon op veel gasten) Zal vroeger vast 4-sterren geweest zijn, nu zou ik er max. 3 verwachten als ik het vergelijk met andere hotels waar ik geweest ben.

- Locatie (Veluwe) - Groot terras - Vertier - Prima bar; veel keuze - Net restaurant - Goede bediening - Schone kamer & badkamer - Moderne meubels in kamer - Leuk welkomst-drankje bij aankomst; je kunt gelijk relaxen - Ontbijt is prima; alles is vers en netjes

enttauchend/ slecht

Schimmel aan de ramen Slecht afgestoft Zeer slechte lucht in de kamer Bed kapot Bekabeling hangt los langs de muur Gordijnen van het raam afgevallen Donderdag 8-8-201 water druppelt door plafond op bed. Niet een druppel per uur maar tientallen per minuut. Grote lekkage.

Die lage

Net goed genoeg, mooie lokatie

Gehorige kamers, kon de buren bijna letterlijk verstaan; water in de badkamer liep niet weg, lampje van bedlamp kapot. Personeel mag wel wat vriendelijker, enthousiaster..waren ook op elkaar aan t mopperen, wil je als gast niet horen. Het was gelukkig goed weer, dus de tijd in het hotel was meestal kort.

Mooie lokatie

Was super gezellig we komen zeker een keer terrug

We kregen als eerste een verkeerde kamer die nog niet schoon was gemaakt,daar kan wat beter op gelet worden

Zeer leuk terras Mooie kamer best ruim Ontbijt prima

Wij mochten niet in het restaurant eten.

Wij mochten niet in het restaurant eten. Dat was alleen voor hotel gasten? Terwijl ik dat smiddags Gevraagd heb ? IK BEN HOTEL GAST. Ik ben boos en kom er nooit meer!

Verblijf is ondanks een paar kleine minpuntjes goed bevallen en voor herhaling vatbaar. 👍👍

Het was erg warm dit weekeind en dan verlang je naar airco of op zijn minst een ventilator. Geen koffie of thee faceliteit op de kamer en gezien het bovenstaande was een klein koelkastje ook zeer welkom geweest.

Schone en ruime kamer, goede bedden en prima ontbijt. Super vriendelijk personeel. Qua prijs kwaliteit best in orde.

Heel knus aanrader

De kamer wel ruim maar zo oud moet echt gerenoveerd worden . Maar badkamer fijn vernieuwd en ruim .!jammer dat er geen airco was maar ja ook extreem warm weer .

De rust het terras het personeel allemaal heel vriendelijk . Ik kan mij voorstellen dat het in de winter erg knus is binnen met de houtkachel . Erg relaxed allemaal het eten van de kaart heerlijk voor 10.50 een kaart met 6 menu's . Van uitstekende kwaliteit . En verder verrassing menu voor 24 euro 3 gangen super lekker allemaal . Het ontbijt heerlijk netjes en alles wat een mens nodig heeft .! Van allerlei broodjes en brood ei gekookt of roer ei met gebakken ontbijt spek . Yoghurt vruchten yoghurt fruit kaas en vleeswaren alles van prima kwaliteit. Ik snap niet dat er van die vervelende dingen in de revieuws staan wij vinden dat niet terecht!.Het personeel doet alles voor je föhn niet aanwezig gemeld half uur later gewoon föhn gebracht , maar wat blijkt ze worden mee naar huis genomen omdat ze niet vast zitten Hoe erg is dat . !Wij hebben ontzettend genoten !!

Prima verblijf in een mooie rustige omgeving.

Niks. Anderen praten over modernisering maar dat zou afbreuk doen aan de sfeer en de omgeving. Prima zo.

Diner was super, heerlijk gegeten en gedronken. Goede prijzen. Ook het ontbijt was goed. Hard werkend en vriendelijk personeel.

Het buitenterras de bediening was goed evenals het eten het...

De fietsenstalling moeilijk bereikbaar ook de deursloten deugden niet was. Moeilijk open te krijgen jakoezie was buiten werking En bij het ontbijt was het onduidelijk waar men. Mocht gaan zitten.

Het buitenterras de bediening was goed evenals het eten het was daar goed toeven Ook de kamer was inorde

De schitterende omgeving maakt veel goed.

Het ontbijt is zeer karig en is niet meer van deze tijd. Normaliter zitten er GEEN vliegen op het brood. Vandaag de dag zijn er veel mogelijkheden om voeding hygiënisch af te schermen, ga eens kijken in het ontbijt restaurant van bijvoorbeeld Preston Palace. Ook het niet kunnen roosteren van een boterham is jammer. Daarnaast zijn de matrassen en hoofdkussens van de bedden echt aan vervanging toe.

De uitnemende vriendelijkheid van het personeel. Zij zijn niet verantwoordelijk voor de lage score maar de eigenaar/manager van dit hotel.

het hotel vond ik niet de moeite waard. De omgeving is prachtig.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De douche kon niet kouder dan 38 graden (thermoskraan), volgens mij stond het nog heter, want je kon er echt niet onder douchen, zo heet!. Toen ik dit bij het uitchecken meldde, was de reactie: "dat hebben we vaker gehoord van kamer 25. Klopt, het is bekend." Ik was te verbluft om hier wat op te zeggen, want vind dat ze dat direct hadden moeten verhelpen. Toen ik er s avonds laat achterkwam, heb ik de receptie gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ik had geen zin om naar de receptie te lopen (was half nat, half onder de douche geweest), en de volgende ochtend heb het het weer geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mezelf lag dat ik de douche niet kouder kreeg. Verder vond ik het bed (King size bed) niet goed liggen; duidelijk een oud matras. De aankleding/decoratie van het hotelgedeelte vond ik behoorlijk gedateerd en stoffig. Het restaurantgedeelte zag er wat beter uit. De entree is niet uitnodigend. Je komt achter het hotel binnen, loopt door een lange, donkere gang naar de receptie aan de voorkant van het gebouw. De achterkant ziet er ook echt uit als een achterkant van een gebouw: afvalcontainers en andere onbestemde dingen.

Het ontbijt was heerlijk en de omgeving was geweldig.

Het verblijf was aangenaam.

Een erg rommelig ontbijt er werd slecht afgeruimd. Het zou fijn zijn als het personeel tijd genoeg heeft om het de gasten naar de zin te maken. De buitenkant van het verblijf moet nodig geschilderd worden.

De kamer was schoon en netjes.

Prachtige locatie, rest viel wat tegen

Gedateerde kamer. Gevaarlijke stekker in stopcontact. Smorgens weinig waterdruk. Ivm drukte in hotel? Ontbijt was rommelig geregeld. Sommige gasten moesten zelf hun bestek en servetten pakken.

Het bed

mooie omgeving

Personeel chaotisch en te weinig personeel. Hotel oudbollig met alleen oude mensen die er logeren. ongezellige bar. Kamers niet schoon

ontbijt was wel redelijk goed

dit hotel niet geboekt als ik van te voren wist bubbelbad kapot. is verder niks bij dit hotel

Had dit gereserveerd omdat er een bubbelbad in de tuin was , zag er super uit dat hoekje op de foto , maar bubbelbad was kapot . al een dikke week . Belachelijk dat ze dat niet vermelden dan.(zijn naar zwembad in nunspeet gegaan om toch wat te bubbelen en ontspannen). ontbijt ook erg sober

Het warm eten prijs viel erg mee en was goed

Het terras is heel gezellig.

Het bed viel tegen, lag niet lekker en de kussen waren net betonblokken, dekbedden zijn erg zwaar. Kamers zijn aan een flinke opknapbeurt toe. Douche gaf 10 druppels water per minuut!!

Het terras is heel gezellig. Eten van de kaart was goed, Prima omgeving voor wandelen en/of fietsen.

Dat er een bed bij gezet kom worden

Het ontbijt kan zeker beter.iets vrolijker personeel en de waterdruk van de douce aanpassen kon niet eens me haar wassen.en als je met zijn 3 tjes ben dan ook graag voor 3 personen handdoeken.

Dat er een bed bij gezet kom worden

Aardig Hotel, al is het wel een beetje vergane glorie. Prachtige omgeving!!!

Geen zonwering en kamer lag op het zuiden. Het was er te heet om te slapen. Ramen open hielp niets. Ontbijt was net voldoende. Bediende wilde echter niet meer eitjes koken, want dat duurde hem te lang. De jacuzzi was gesloten. Zondags maar 1 bediende in on5bijtzaal en op terras, waardoor zeer lange wachttijd voor kopje koffie.

De omgeving.

Goed.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Dat ik via booking.com de kamer geboekt had voor 95 euro en heb eindstand 103,50 voor de kamer moeten betalen. Daarnaast nog 1,95 toeristen belasting maar dat wisten we dat niet in de prijs zat in begrepen.

Al met al een leuk weekend hier doorgebracht

Het licht in de kamer, er stond een grote boom voor het raam waardoor het erg donker was

Het ontbijt was voldoende, de 2e dag ontbijt werden we in het voorste gedeelte gezet wat heel donker was. De locatie van het hotel was fantastisch met een leuk terras.

Super super slecht

Je kon niet eens naar buiten kijken Ramen compleet wit Zat het weer in Kamer beneden gevraagd wegens slecht lopen Krijg de kamer meest ver weg boven in de hoek

Gezellig en fijn weekendje er even tussenuit.

Tijdens onze aankomsl bleek de warmwatervoorziening stuk, deze kon pas de volgende dag gerepareerd worden. Daar kan op zich de hoteleigenaar niets aan doen maar het was een aardige geste geweest als daar tenminste een consumptie tegenover had gestaan. Wij hadden de hele dag gewandeld, het was heel warm weer en dan is een koude douche niet echt plezierig. Aandachtspuntje voor het personeell is de afrekening aan de bar. Wij hadden elke dag keurig afgerekend maar werden bij de eindafrekening geconfronteerd met een te hoge rekening omdat al gedane betalingen niet doorgegeven waren.

Omgeving was prima, ontving en diner uitstekend. Bedden schoon en kamer schoon.

Triest! Verdrietig! Teleurgesteld!!!! Voelde me vies! Bij thuis jomst gelijk gaan dochen!

Zie boven! Alles! Ik was zeer verdrietig! Heb ik ook doorgegeven aan het personeel. Mijn laken was vies geworden. Ik ben een schone laken gaan vragen maar kreeg niets mee. Ze zou het doorgeven maar heb niwts meer vernomen.

Bij aankomst stonk mijn kamer. De kamer hebben ze gespoten, maar het bleef stinken. Om te kunnen slapen spoor ik mijn eigen parfum, te smerig! Door de ramen kon je niet naar buiten kijken. Ik voelde me opgesloten. Een vies en gescheurde bekleding van het bed en de douche was smerig. Tijdens mijn verblijf heb ik geen dochegel gehad. Ik moest ieder keer gaan vragen en dan kreeg ik 1 mee. Ik wil in de avond en in de ochtend douchen. Dat ben ik gewend. Ik snap niet dat je zo een hotel via Booking.com kan huren.

We hebben genoten van ons verblijf

Wat ons tegen viel was dat de kamers niet goed schoon waren onderkant bed erg vies kozijnen erg vies en er verstoppung in de douche waar op niet gereageert is . tijdens het douchen stond je in het water. .

Ontbijt was goed. Ontvangst was goed. Locatie uitstekend

Prima voor kort verblijf!

Prima hotel maar zeker geen 4 sterren. Geen uitzicht kamer. Alles goed maar steekt nergens boven uit. Terras is wel heel leuk!

Locatie is prima. Leuk terras.

Het ontbijt was goed, niet overdadig maar voldeed aan de...

Het ontbijt was goed, niet overdadig maar voldeed aan de verwachting. In het algemeen eenvoudige kamer maar goed. Omgeving is prachtig en daar ga je voor.

Overall was het een goed verblijf, wel pittig aan de prijs voor de kamer die je krijgt.

De kamer was erg donker en niet zo schoon. Kamer lag naast werkkamers voor personeel, zowel smorgens vroeg als savonds laat een paar keer flink lawaai van gehad.

Het ontbijt was goed, is al jaren hetzelfde....? Beetje variatie? Je kan altijd simpel in en uit met je kaartje. Ligging is perfect, groot zonnig terras ( als die schijnt...😀).

Tegenvallend en zolang de boel niet opgeknapt is geen aanrader.

Alles erg gedateerd,en versleten. Ik vraag me af hoe dit hotel aan 4 sterren komt,geen koffie of thee kunnen maken op je kamer en stopcontacten voor het laden van telefoon e.d. moest je achter de kastjes zoeken.

Het personeel was erg vriendelijk maar hadden de taken van de receptie er ook bij,en waren erg druk wat de wachttijd aardig deed oplopen.tijdens mijn verblijf niemand aan de receptie gezien.

Absoluut aanrader voor mensen die van prachtige natuur houden , fijn hotel en van lekker eten

Niets perfect zo het is , never change a winning team

Gemiddeld gemoedelijk hotel met aardig hardwerkend personeel , prima en fantastisch in pittoreske omgeving gesitueerd met wonderschone omgeving als decor. Hele fijne aparte goedkope dinerkaart met heerlijke gerechten en fantastisch mooi gelegen terras .

Gewoon genieten !

Zachte kussens,geen druk aan de douch,en het avoer ruikt een beetje.

Heerlijke omgeving, prachtige uitzicht , vriendelijke personeel,intiem restaurant. Voelt als thuis!

Prima locatie om in de omgeving te fietsen en te wandelen.

geen ventilatie douche, geen koelkastje op de kamer.

Mooie omgeving, vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat, goed diner, ruime parkeerplaats

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Dit was eenmalig

Er hing een akelige lucht op de kamer, vloerbedekking ? ook was er niet gelucht,personeel heeft nog met spuitbus de geur probeerd te compenseren ,geen resultaat. Natte cel gedateerd,3 dagen 1 glas

functioneel

Het personeel is vaak moeilijk te vinden. In het restaurant hebben ze niet allemaal goed oog voor hun gasten. De muziek in het restaurant was storend. De tegels in de badkamer zijn mooi maar erg glad Als ze nat zijn: gevaarlijk!

De omgeving is prachtig

Een nachtje geweest en lekker geslapen hoor, maar ik vond het te duur voor wat het was.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prijs-kwaliteit kwaliteit verhouding, kamer gehorig en gedateerd. Ontbijt op zich ok, maar karig voor de prijs. Vliegen bij de broodjes vond ik een beetje viezig.

Badkamer was schoon, bed lag lekker.

Goed hotel voor een redelijke prijs.

Keuken is wat beperkt in zijn keuze, maar het was goed verzorgd.

Het was in zijn prijsklasse een goed hotel, met vriendelijk personeel. Het hotel is wel toe aan wat vernieuwing, om met zijn tijd mee te gaan.

We hebben genoten van deze dagen en hebben zelfs een dag bijgeboekt.

Graag geen vliegen bij het eten...

Het was een heerlijk ontbijt. Wat ons wel stoorde, de vele vliegen bij het brood. Dat vonden wij niet fris! Van het dagmenu hebben we genoten.

De omgeving was geweldig fijn kunnen fietsen en mooie fietspaden.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

de verlichting was niet toereikend genoeg, er waren namelijk twee lampen kapot. ze zijn komen kijken en er een gemaakt,de andere zouden ze de volgende dag maken maar is niet gebeurt.

Het ontbijt was goed. de kamer was gewoon.

Prima plek om van daar uit de omgeving te verkennen. Je kunt maar uitkiezen!!

Uitstraling pand, onverzorgd, aan onderhoud toe. Bekleding boxspring 'n vieze boel. (Matrassen wel prima, zie boven)

Locatie heel prima. Vriendelijke mensen. Ontbijt. Bedden.

Dorp voor herhaling vatbaar maar dan ander verblijf.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het was super gehorig. Badkamergeluiden van boven. Uitslapen als boven de kamer gedoucht wordt gaat niet. Pratende mensen op de gang lijken in je kamer te staan. Bar wel gezellig, eetzaal zonder sfeer.

De ligging op de Veluwe, perfect voor wandelen en fietsen. Fietsverhuur op zondag open. Leuke live muziek zaterdag.

Uitstekend voor 1 of 2 nachtjes.

Lelijk gebouw, voornamelijk gepensioneerde gasten. Logisch, want het is o.a. een veteranenhotel. Het bed/matras had zijn beste tijd gehad, maar ook dat vinden wij voor een nachtje niet erg.

Mooi gelegen, gratis parkeren, personeel vriendelijk, fijne open haard, heerlijk gegeten, prima ontbijt. 4* voor slechts €79,00.; dan snap je zelf ook, dat niet álles perfect kan zijn.

once in a lifetime

Het hotel ademt de sfeer uit van een old dated verzorgingshuis, lange saaie gangen met kamerdeuren. niet de sfeer van een gezellig hotel maar meer het oer degelijke conferentieoord. DE bediening was gastvrij en vriendelijk, het ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Niet voor herhaling

Wat ons vreselijk tegenviel was dat het ontzettend koud was in het hotel. In restaurant/bar staat een houtkachel die het hele hotel moet verwarmen. Zodra je die ruimte uit bent is het echt heel koud.

Het was een gewoon standaard hotel, niet bijzonder voor de prijs. Ook het ontbijt was standaard

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooie locatie.

De bedden liggen erg zacht, maar dat is een persoonlijk item.

Hele mooie locatie, midden op de Veluwe. Heerlijk om te wandelen/fietsen. Wij kwamen laat aan en de kok was zo vriendelijk om voor ons nog te koken, terwijl de keuken eigenlijk al dicht was. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eenvoudig hotel, gedateerde inrichting, maar gunstig geprijsd en voldoende voor kort verblijf.

Hygiëne in de kamer (spinrag, loszittende badkameraccesoires), vakkennis barpersoneel, geen koffie- of theefaciliteiten op de kamer.

Vriendelijk personeel, ontbijt eenvoudig, maar voldoende.

een prima overnachting met otbijt voor een goede prijs

Komende vanuit Emst kom je aan bij het hotel en eenmaal de auto geparkeerd kom je bij de ingang die 's avonds op tijd gesloten is. De hoofdingang was om de hoek maar werd verder niet duidelijk aangegeven

een goede kamer en een heerlijk ontbijt

Teleurstellend, oncomfortabel.

Mijn kamer was koud bij aankomst en bleef koud. Ik heb het 's avonds gemeld, kreeg een kop koffie (heel vriendelijk), maar daar werd mijn kamer niet warmer van. Het probleem kon niet worden opgelost, er werd mij ook geen andere kamer aangeboden. Ook een naastliggende kamer had dezelfde problemen. De volgende morgen was mijn kamer nog steeds niet warm: zeer onaangenaam om in te werken! De chef van het hotel meende te constateren dat mijn raam open stond.... (buiten vroor het!). Stel dat dat zo was (ik zou het gezien/gemerkt hebben!), waarom wordt mijn kamer niet warm aangeboden bij aankomst, dus zonder open raam? Ik kreeg geen compensatie of anderszins: "U had het raam dicht kunnen doen, ik kan niets voor u doen, het spijt me....". Een onplezierige ervaring! Gemiste kans!

Ontbijt en houtkachel waren prima, erwtensoep heerlijk en de dames en heer van de bediening prima.

Fijn ontspannen verblijf.

De mogelijkheid om de temperatuur te regelen was beperkt (het lukte ons niet om de badkamer radiateur aan - en de kamerradiateur uit te zetten 's nachts). En het ontbijt was prima, vers en voldoende, maar niet zo uitgebreid als je in een groter toeristenhotel zou zien.

Mooie locatie en fijne ruime kamer, ook met een extra bed erbij was er ruimte genoeg.

Ontspannen in vierhouten

De parkeerplaats had kiezels liggen . De rolkoffer pakte niet en moest gedragen worden. Maar dit was niet onoverkoombaar.

De heerlijk warme openhaard die loeide terwijl buiten de sneeuw lag. Er naast zitten te lezen, ontspanning puur. Mooi assortiment speciale bieren en lekker eten.

Heerlijk dagje weg. Goed verblijf mooie omgeving!

Bij booking.com aangegeven dat we met 3 personen zouden komen. Dit was niet goed aangekomen bij het hotel.

Uitgebreid goed ontbijt. Buitenkant hotel is oud. Binnenkant netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Lekker rustig , vriendelijk behulpzaam personeel

Hotel is wel aan een opknapbeurt toe. Het was netjes en schoon maar wel wat gedateerd.

Vriendelijk behulpzaam personeel.Hotel staat in een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het is een heerlijk hotel met alles wat voor ons een hotel moet hebben.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Niets viel tegen je voelt je er meteen thuis en als kers op de taart is er en openhaard waar je heerlijk gezellig bij kan zitten.

Het ontbijt is simpel maar goed.En de kamers zijn uitstekend.Alles is er wat je nodig hebt voor een fijne nacht.En voor mij aller belangrijkst schoon

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De bedden waren heerlijk, de kamers wat gedateerd

Prachtige ligging van het hotel, de bossen er om heen, het personeel en de gezellige ambiance ( grote houtkachel)

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Sfeervolle kamer met luxe badkamer en uitzicht op de natuur.

Sfeervolle kamer met luxe badkamer en uitzicht op de natuur. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, sfeervol restaurant en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een gezellig en verzorgd verblijf

Gezellig en warm hotel met een mooie kamer en een luxe badkamer. Vriendelijk personeel en lekker eten voor een redelijke prijs. Een aanrader en wij gaan zeker weer een keer terug

Zware tegenvaller. Ontbijt had niet eens volkorenboterhammen alleen goedkoop bruin brood.

Smerig servies, schaaltjes en theebekers leken wel niet afgewassen vol aanslag helemaal bruin. Personeel was uitzendkracht die niks wist. Het was niet duur maar echt ronduit super slecht.

Het enige pluspuntje was dat de kamer en sanitair schoon was maar verder was alles slecht.

Wij gaan hier niet meer naar toe.

Wij kwamen in een ijskoude kamer. Tip zet de verwarming een beetje aan. Ontbijt was erg slecht. Geen broodjes en geen eieren. Wij waren er rond 9 uur en alles op. Konden niet wachten op de broodjes die weer werden gebakken. Personeel te kort liep een erg jong meisje dat alles moest doen. Betaald voor ontbijt maar er niets voor gekregen.

Mooie badkamer en bedden sliepen goed! Was erg schoon. Je krijgt een welkoms drankje.

Ontbijt was lekker vers

Personeel bij de receptie dat niet professioneel over kwam. Het was allemaal maar lastig om mij ergens even om te kunnen kleden toen ik de kamer nog niet in mocht en het was nog lastiger om even mijn bagage achter de receptie veilig weg te kunnen zetten.

Ontbijt was lekker vers

Wij waren zeer tevreden over de kamer ,het eten, de bediening, de gezellige foyer en de eetzaal.

In de afrekening is één onterechte consumptie afgetrokken (2,75) maar die van 19-10 (4,60) hebben wij ook niet gebruikt maar is niet afgetrokken.

Wij waren zeer tevreden over de kamer ,het eten, de bediening, en de gezellige foyer.

We hebben het reuze naar de zin gehad met fantastisch weer!

Organisatie

Het ontbijt was gewoon goed. Organisatie soms wat chaotisch, vooral in de bediening. Het eten was best goed, kwalitatief. Prachtig terras, gezellig hotel.

Gezellig hotel met goede mogelijkheden tot onderling contact

De keuzevrijheid van het bij het arrangement inbegrepen diner was beperkt tot 2 per gang. Een diner bijboeken is niet gelijkwaardig met het dineren in een à la carte restaurant. Kwaliteit overigens goed. Registratie bestedingen nog niet foutloos. Controleer echt je rekening aan einde dag zoals men aanbeveelt.

Vaste tafel bij ontbijt en diner

Sleutelkaart werkte niet altijd, 3 x ervoor naar de receptie...

Sleutelkaart werkte niet altijd, 3 x ervoor naar de receptie gegaan, 's morgens vroeg kwamen we de kamer niet meer uit. Gebeld met receptie, de deur bleek niet helemaal goed. Iig brand erg gevaarlijk!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Omgeving is voor herhaling vatbaar. Maar niet bij de Foreesten
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Personeel mist leiding en opleiding. Kamer was erg gehorig, toiletbezoek en douchen van de bovenburen was volledig te volgen. Restaurant miste gezelligheid en sfeer. En we miste absoluut een wijnkaart. Er werden enkel huiswijnen geserveerd.

Omgeving

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

mooie omgeving algehele sfeer in hotel kan beter

de kamers beneden zijn aan verbouwing toe. het douchen in bad was niet prettig, de kraan veel te heet, was ook niet te stellen van warm naar koud. al met al geen prettige indruk.

s'avonds in de lounge wel leuk aangezeten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

gezellig goed hotel

informatie naar de gasten. (afsluiting parkeerplaats) informatie sluiting van de keuken. veel reclame voor de wilddagen, hetgeen als evenement tegenviel. dus elders vertier gezocht.

gezellig goed hotel

we waren in een leuke omgeving, eten buiten de deur was ook goed,leuk wandelgebied,

spinrag duidelijk waarneembaar op meerdere plaatsen aan het plafond , bed omlijsting erg vies , sommig personeel was niet attent maar meer met persoonlijke gesprekken bezig

ontbijt normaal

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Was goed jammer van het gemiste ontbijt!

Ontbijt begint pas om half acht , aangezien ik voor die tijd al weg moest kon er niet aan deelnemen had het de avond doorgegeven e zouden een ontbijtpakket klaarleggen maar was niet gebeurd en ik zag niemand !

Kamer was netjes en schoon!