Beoordelingen over De Herberg

Vroenhof 148, 6301 KJ Valkenburg, Nederland

#5 van de 52 hotels in Valkenburg

Buitengewoon verblijf in gastvrij hotel

Geluid van de snelweg aanwezig

Prijs kwaliteit is uitstekend. Ron heeft t goed voor elkaar. Diner mogelijkheden en ontbijt is uitstekend. Niet overdreven luxe, maar genoeg voor elk wat wils. Top!

Heerlijke plek om te overnachten tijdens een tussenstop...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De herberg is geleden aan een drukke weg, gezien het warme weer hebben wij het raam open gehad ‘s nachts waardoor het verkeer goed hoorbaar was. Toch hebben wij er prima om kunnen slapen. Bij gesloten raam trouwens weinig geluid van het verkeer.

Heerlijke plek om te overnachten tijdens een tussenstop richting het zuiden, dicht bij de snelweg. Prima kamers. ‘s Avonds goed gegeten in het restaurant. Aangezien ons zoontje vroeg wakker is mochten we al eerder gebruik maken van het heerlijk ontbijt, met een vers gebakken ei!!

Overwegend goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Geluidsoverlast vanwege naastliggende snelweg. Zodra het raam open stond enorm kabaal. Dat is niet fijn als het 30 graden buiten en op de kamer is, geloof me

Accommodatie en personeel goed. Locatie matig vanwege naastliggende snelweg

Goed ontbijt , er werd gevraagd of je een gebakken eitje wilde. Wij ( vier vriendinnen) sliepen op de familiekamer, schoon , grote badkamer,apart toilet kortom top. Gezellig terras , Een uitstekend gastheer

Een heerlijk verblijf in een mooi hotel, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de locatie wat rumoerig kunnen vinden, gelegen tussen een snelweg en een provinciale weg, maar wij hebben er absoluut geen last van gehad. Gewoon met het raam open geslapen!

We hadden een erg mooie kamer, met keurige badkamer. Het terras zag er heel aantrekkelijk uit, met mooie moderne meubels. Het hele hotel ziet er sfeervol uit. We hebben 's avonds gegeten op het terras, en de keuze op de kaart was ruim voldoende. Het ontbijt de volgende morgen was ook prima.

Fantastisch weekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Dat kan ik zo even niet bedenken, ik vond alles prima zoals het was.

Een leuk hotel met een goede sfeer. Een heerlijk uitgebreid ontbijt waar de eigenaar een heerlijk eitje voor je bakt, de keuze is groot. We komen zeker nog een keer terug!

GEWELDIG!

Schone, ruime kamer, Ron is een super leuke uitbater die zijn vak verstaat. Ontbijt was heerlijk zo ook het diner! We hebben mede dankzij deze accomodatie heerlijk genoten van een weekendje Valkenburg, we komen zeker nog eens terug.

Een net en verzorgt hotel met up to date kamers.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Nette kamer met een verrassend grote badkamer. Uitgebreid ontbijt met verse brood. Had van tevoren gebeld dat ik helaas laat arriveerde maar was geen probleem.

Perfect voor ons doeleinde.

Er viel niets tegen.

Alles, mijn zus en ik sliepen met de kinderen op de familiekamer, heel gezellig. De kamer en het sanitair was schoon, het ontbijt lekker en de herbergier vriendelijke en gastvrij, locatie perfect om uitstapjes in de omgeving te maken, kortom een top verblijf!

Zeeer hulpvaardige en sympathieke eigenaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Zeeer hulpvaardige en sympathieke eigenaar.regelde heel leuke taxi voor ons en beterkoop Zeer goede prijs Heel gezellige algemene ruimtes Afgesloten motor parking!

Geweldig!

Het was super goed, vriendelijke personeel niets is teveel gevraagd. We waren met drie kleine kinderen daar werd ook ruim aandacht aan besteed ! Het ontbijt heel uitgebreid, avond eten geweldig en die lekkere ijsjes niet te vergeten ! Mooie en schone kamer! We komen hier zéér zeker nog een keer terug.

Na even een gemoedelijk praatje met de gastheer hebben we...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Na even een gemoedelijk praatje met de gastheer hebben we onze kamer in ontvangst genomen. De kamer en de douche waren brandschoon. Het ontbijt was goed en er werd zelfs nog even een eitje gebakken als extra. Kortom aan te bevelen!

Was een heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Dat de afstand naar het centrum tegenviel

Heerlijk ontbijt met lekker gebakken eitjes, hygiëne van de kamer en badkamer was heel goed en een leuke bar aanwezig .

Een tweede thuis.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Er mag voor de badkamer iets minder bleek/chloor gebruikt worden. Het was super schoon, maar je rook het wel erg.

Je voelt je meteen welkom. De Herberg is knus en je voelt je thuis. Ontbijt was lekker, precies wat wij nodig hadden. Badkamer super schoon! Gratis parkeren ideaal. Een hangt een heerlijke rust. Je hebt een woonkamer waar je spelletjes kunt spelen (bordspel). Eigenaar super aardig en grappig! Voor ons was alles perfect!

Is prima bevallen en voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Was wel iets gehorig, mede door de krakende trappen.

Een knus en niet groot hotel. Het ontbijt was heerlijk en de kamers niet groot maar netjes. Grote nette badkamer. Genoeg parkeergelegenheid en mooi tussen Valkenburg en Maastricht in.

Uitstekend verblijf tussen aangename mensen zowel de personeel als de gasten.

Niks!

Het ontbijt was heerlijk en de service was uitstekend. Wij hebben een gezellige avond gehad met de kids in de speelhoek. De bedden waren heerlijk om in te slapen en de verwelkoming geschenkje was een mooie touch. De herberg is een aanrader, ik weet zeker dat we volgend jaar terug naar daar gaan. Bedankt ''De Herberg"

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het ontbijt was geweldig!

Helaas waren er geen nachtlampjes in de kamer aanwezig.

Het ontbijt was geweldig! De bedden sliepen heerlijk en alles was super schoon, het was in 1 woord; fantastisch!

Perfect
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Verblijf van 1 nacht erg goed bevallen. Goede uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken met eigen parkeerplaats. Kamer was schoon en gezellig, bedden sliepen heerlijk. Badkamer erg netjes en schoon. Toilet op de gang. In de avond kun je nog gezellig wat drinken in het café, meenemen naar je kamer of in de huiskamer zitten. Lekker ontbijt in de ochtend.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Erg prettig verblijf. Gezellige en comfortabel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Er viel niets tegen eigenlijk

Ontbijt uitgebreid. En op vraag wordt er een ritje gebakken. Ruim assortiment broodjes. Eigenaar zeer klantvriendelijk. Rustig gelegen

Fijne verblijfplaats voor een verblijf in Zuid Limburg
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Gastvriendelijke eigenaar / gastheer Zeer smakelijke maaltijden in het eetcafe Alles zeer schoon Goede prijs-kwaliteitsverhouding Op loopafstand van het mooie Geuldal

Fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Er zit niet op iedere kamer een douche en wc. Deze zitten op de gang. Op zich wel prima.

De kamers waren prima. De eigenaar aardig en behulpzaam. Ontbijt was goed

Perfecte uitvalsbasis voor wandel of fietstochten door Limburg. Je voelt je heel welkom.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

De snelweg loopt vrij dicht achter het hotel langs. Daar heb je 's nachts verder geen last van, maar overdag hoor je die wel.

De kamer was gezellig ingericht, sfeervol en zeer schoon. We hebben er 1 nacht geslapen. De eigenaar is super vriendelijk en gastvrij. We voelden ons zeer welkom. We kwamen met 2 zeer smerige mountainbikes. Geen probleem om deze op de binnenplaats af te spuiten. Er was een schuur aanwezig waar de fietsen veilig konden worden gestald. Het ontbijt was goed verzorgd. Echt warme broodjes, alles vers. De eigenaar kwam langs om te vragen of we misschien een gebakken eitje wilden. Echt perfect.

Heerlijke accommodatie om lekker te fietsen en te relaxen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Kan ik mij niet herinneren. Was gewoon goed.

De eigenaar regelde de bar het inchecken het diner en het ontbijt. Prettige man en we hebben heerlijk gegeten en overnacht.

een aanrader !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

we dachten dat we in Valkenburg zelf terecht zouden komen, was eerst een teleurstelling, later waren we er zelfs blij mee. wel lawaaierige auto's 's,morgens voor het hotel langs. wij zijn dit totaal niet gewend, voor een ander misschien geen probleem !

ontbijten in huiselijke sfeer, er ontbrak ons aan niets. er werd nog een lekker eitje gebakken voor ons. kamer besproken met gedeelde douche, wij kregen toch een privedouche bij de kamer.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima voor een overnachting in Valkenburg.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Helaas wat gehorig want het is een oud pand. Ook de naast gelegen snelweg A79 zorgt voor geluidsoverlast dus met een raampje open slapen was voor mij onmogelijk.

Bij de herberg zit het NUL43 eetcafé. Heerlijk Limburgs zuurvlees gegeten met een lekker Limburgs biertje. In NUL43 wordt ook het prima ontbijt geserveerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Wij waren er voor een fietstocht en de eigenaar had speciaal...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Het kussen was voor mij iets te zacht

Wij waren er voor een fietstocht en de eigenaar had speciaal extra eitjes gebakken en een prima ontbijt gemaakt ....de fietsen konden gestald worden dus al met al prima

Geluidsoverlast

Alles wAs goed verzorgt echter de eigenAar had O Ons vertelt of de rumoer vd heren en had ons achterin gezet zodat we er minder last van zouden hebben. Helaas niet gelukt echter wel eigen sanitaire voorziening gekregen

Het avondeten was heel lekker

Het avondeten was heel lekker De ventilator/ afzuiging in de wc op de kamer zou eigenlijk niet constant hoorbaar moeten zijn , spaart energie en is minder storend voor de nachtrust

Wij komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Prachtige omgeving, uitzicht op de vallei, mooie schone nette lichte kamers. Fijne douche in de badkamer, ook erg schoon en fris! Prettige bedden. Uitstekend ontbijt. Ook lunchkaart erg compleet. Bovenal een vriendelijke klantgerichte gastheer!!!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Relaxed weekendje!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Als je wilt gaan stappen zit je hier verkeerd. Wij zaten hier goed.

Goed verzorgd, natuurlijke en rustige omgeving, gemoedelijk/ongedwongen sfeer, lekker eten met speciale biertjes, goede uitvalsbasis voor motor-toer-ritjes.

Vriendelijkheid

niets.

Vriendelijkheid. Het ging om 1 overnachtingen we moesten alweer om 7.00 uur weg. We kregen keurig een heerlijke lunch mee, daar we geen gebruik maakte van het ontbijt.

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

er viel niets tegen wij wisten niet dat de Amstel gold race was, wij konden dus niet lekker door Limburg met de auto rond rijden.

ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Rustig verblijf in het Geuldal
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Ontbijt prima, uitbater aardige vent en goede kok, kamer comfortabel, uitzicht en ligging mooi. Ook eigen parkeerplaats van de weg af. Ideaal voor motorrijders.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

We waren te laat voor het avondeten en de kok was al weg.

Er was geen stop voor in bad.

We waren te laat voor het avondeten en de kok was al weg. Alsnog kregen we een prima maaltijd voorgeschoteld! Prima service!

Zeer vriendelijk hotel op goede uitvalbasis

Wifi bereik op (groeps)kamer, 2e etage Iets meer 'raam' verwacht in groepskamer

Goed ontbijt Zéér vriendelijk personeel Goede uitvalbasis voor de omgeving Rustig

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gemoedelijk, vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Hotel kan zich meer op fietsers inrichten. Schaf wat simpel gereedschap, een goede pomp en plakspullen aan. Dat was nu niet voorhanden.

Gemoedelijk, vriendelijk. Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Als we nog eens in de buurt van Maastricht willen overnachten, gaan we vast terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Een klein puntje: de flacon doucheschuim was leeg.

Het eten 's avonds was heerlijk. Het ontbijt was ook goed en kon op ons verzoek een half uur vroeger!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Topper!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Wat een goed ontvangst en wat een vriendelijke eigenaar! Kregen een plattegrond en info over de buurt. En bij het ontbijt was de tafel al gedekt en werd er een eitje gebakken. Kortom top hotel! Echt een aanrader voor als je naar valkenburg gaat!

mooi net hotel was gewoon PERFECT

Helemaal niets

Ontbijt was perfect meer dan genoeg uitbater bakte een lekker eitje voor me .uitbater zeer vriendelijk en behulpzame man doet het met hart en ziel werkt zeer hard kunnen hoop uibaters nog wat van leren kom hier zeker terug!!!!!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Een zeer prettig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Het gehele verblijf is zeer goed bevallen. We zijn ten eerste zeer gastvrij ontvangen, ondanks we ruim (3 uur) voor de inchecktijd zijn gearriveerd. De gastheer was door onze vroege aankomst nog volop bezig met allerlei schoonmaakwerkzaamheden, maar maakte direct tijd vrij om voor ons een heerlijke lunch te maken. Na het nuttigen van de lunch konden we ook al direct onze kamer betrekken (ruim 2 uur voor de aangegeven inchecktijd) De kamer was netjes en heerlijk knus met een mooi uitzicht. De badkamer was ruim en zeer schoon en had een heerlijke dousch. Al met al een top verblijf en een prima uitvalsbasis voor een weekendje Zuid-Limburg. We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Niets. We kregen zelfs een eigen badkamer tot onze beschikking.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke gastheer. Ook een prima eetcafé door de uitbater waar je heerlijk kan eten tegen redelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Gezellig en kleinschalig hotel waar je je thuis voelt!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

De deuren klappen hard dicht. Hierdoor helaas wakker geworden van een grote groep personen die het 's nachts erg gezellig hadden met een borrel op en die continue naar het toilet moesten die op de gang zat.

De eigenaar is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Hij doet er echt alles om het zijn gasten naar de zin te maken. Een comfortabelere kamer gekregen dan dat we geboekt hadden. Onze kamer was ook echt super schoon. Maar ook bakt de eigenaar even extra eitje bij het al redelijk uitgebreide ontbijt. Je voelt je hierdoor echt welkom. Het is een gezellig knus hotel, gewoon huiselijk. In het voorjaar komen we nog een keer terug!

Ontbijt was lekker.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Ontbijt was lekker. Gezellig terrasje s avonds lekker gezeten met een bitterganituur

Een topverblijf.

Niks.

Heel gastvriendelijk, zeer welkom ontvangst, mooie kamers en een heerlijk ontbijt!

Gezellig en schoon hotel

Kamers zijn niet groot

ontbijt was goed!

Super en zeker een aanrader voor andere mensen , wij zouden zeker nog terug gaan
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

een uitgebreid ontbijt en s'avonds kan je daar lekker eten voor weinig geld

Geweldige service, zeer behulpzaam personeel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Geweldige service, zeer behulpzaam personeel!

Prima hotel!

Zeer aardige eigenaren. Uitgebreid ontbijtbuffet. Schone kamer.

Prima prijs kwaliteit

Alles naar tevredenheid

Bedden en ontbijt

De eigenaar en het door hem gebakken eitje in de morgen

De eigenaar en het door hem gebakken eitje in de morgen

Een volgende keer komen we weer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Nog geen 10 minuten afstand van het centrum van Maastricht. Aan een rustig doorgaande weg. Zeer vriendelijk personeel.

was maar voor 1 nacht, dus verder alles ok
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

kamers vrij klein, geen airco.

Goed ontbijt, goed personeel

gemoedelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Gast vrijheid van personeel eigenaar

Super aardige eigenaar

Alles top

Super aardige eigenaar

Normaal goed.

Misschien eigen toilet.

Prima ontbijt overigens en bediening / eigenaar was ook prima.

Prima voor het doel waar we voor geboekt hadden, 15 min van Maastricht !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Uitgebreid ontbijt. Lekker gebakken eitje erbij , prima !

De gastvrijheid van de eigenaar

Geen minpunt

De gastvrijheid van de eigenaar

Mooi verblijf voor betaalbare prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Ik heb genoten van een heerlijk weekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Misschien mag de koffie iets minder sterk?

Sfeer en ontvangst

Leuk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De geluiden van andere gasten bv douchen kon je heel erg horen

De gastheer was zeer vriendelijk

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

bed zeer slecht voelde de veren in mijn rug

lokatie

uitstekend!

Alles!

Knusse overnachting
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Linnengoed was niet echt schoon. Zaten hier en daar vlekken in.

Knus Gezellig

Gezellig voor een nacht.

Kamer wat aan de sobere kant.

Compleet ontbijt. Goed diner. Huiselijke sfeer

Een mooi hotel voor een prima prijs!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Geen toilet op de kamer, maar een gedeeld toilet

De locatie en het uitzicht van kamer 1

Rustgevend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Het ontbijt was prima en verzorgd. De omgeving is er mooi

Netjes

Ligt tussen 2 wegen in Waarvan 1 snelweg

Gezellig hotel

Geen opmerking

Vriendelijke ontvangst en een persoonlijke benadering. Prima kamer en een heerlijk ontbijt. Gezellig dus voor herhaling vatbaar.

Plezierig en gezellig. Ron Paans was zeer onderhoudend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Ontbijt was prima in orde met veel keuze en voldoende verse gerechten

De gastvriendelijkheid.

De gastvriendelijkheid. Het ontbijt was heerlijk vooral het zelf gebakken eitje, erg attent!

Prima accomodatie!

als je 2 meter lang bent, zijn de bedden iets te kort

Bijzonder aardige herbergier, vriendelijke ontvangst

Geen eigen Toilet op de kamer

Geen eigen Toilet op de kamer

Prima verblijf, je hoort wel de snelweg

Eigenaar vroeg iets te snel en gehaast naar de sleutel bij t ontbijt. Hadden graag meer rust gekregen.

De grote kamer

Goed ontbijt, erg vriendelijke eigenaar en een mooie kamer!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Externe Eigen Badkamer

Goed ontbijt, erg vriendelijke eigenaar en een mooie kamer!

Een mooie plek om te ZIJN.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Rust, vriendelijk, goed verzorgd, op alle gebieden positief.