Beoordelingen over Hotel De Koningshof 3-sterren

Golfbaan 66, 2202 TE Noordwijk aan Zee, Nederland

#4 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het was prima,maar een volgende keer betaal ik liever iets meer en wat meer luxe
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was wel heel klein en als het mooi weer was had dat niet uitgemaakt, maar het begon te regenen en dan valt het toch niet helemaal mee

De kamer was klein maar daar was de prijs ook naar het ontbijt was prima en heerlijk

zeer goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

leverworst bij het ontbijt heeft onsmakelijke verpakking.

Zeer vriendelijke bediening, afwatering in douche ging slecht, badkamer onder water, heb dit gemeld aan de receptie.

Heerlijke vakantie week, wij komen zeker terug.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Uitzicht balkon. Badkamer naast onze kamer iets gehorig.

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Uitstekend uitgebreid ontbijt. Gratis parkeren bij het Hotel. Mooie ruime kamer met voldoende faciliteiten. Hotel ligt lekker dicht bij zee.

Gezellig familiehotel

Geen

Het ontbijt wordt netjes aan de tafel geserveerd. Je kunt gedurende de dag zelf iets te drinken pakken en het gebruikte noteren op een kaartje dat je bij vertrek inlevert. Gratis parkeren met de van het hotel ontvangen vergunning.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Eenvoudig, maar goed
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Van te voren zou er bekend moeten wezen dat je een (gratis) parkeerkaart krijgt in het hotel. Dat ging bij ons toevallig goed, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die al 7,50 in de automaat hebben gestopt.

Eenvoudig, maar wel goed hotel. Vriendelijke bediening. Gratis parkeren voor de deur.

4 dagen Noordwijk aan Zee een aanrader!!!

Niets!!!!

De locatie en accommodatie is echt top , Vanuit Koninghof sta je zo op het strand ( zo,n 300 meter) en ook zo in de duinen waar heerlijke wandeling kan maken. De boulevard met zijn terrasjes is op loopafstand. Wij verbleven in een royale kamer met balkon waar het goed vertoeven is tussen de uitstapjes door.

Dicht bij zee

Bedden te zacht. Lawaaierig En automatische verlichting met ventilatoren van douche en wc bleven veel te lang aan wanneer je in de nacht naar wc moest was je partner ook wakker.

Dicht bij zee

Ontbijt was super geregeld!

Ontbijt was super geregeld! Je werd heel persoonlijk bediend door het personeel/eigenaar. Je kreeg meer als voldoende broodjes met allerlei soorten beleg en een heerlijk gekookt eitje, Je kon er zelf ook nog muesli of cornflakes en dergelijke pakken. De kamers waren goed en het badkamertje was ook netjes! Niks op aan te merken! Ik zou er nog eens terug gaan.

Prima hotel voor goede prijs.

was erg heet in de kamer, en heel klein waaiertje hielp niet veel. maar goed, was ook extreem zonnig weer. Deuren zijn zwaar en klappen hard dicht.

je kon s avonds op het terras zitten en zelf je drankjes of koffie pakken en op een kaartje invullen terwijl er geen personeel in de buurt was. ze gaven hun klanten het vertrouwen.

Leuk kleinschalig hotel met vriendelijk personeel!

Helaas geen airco (heel warm op de kamer), airco zou prettig zijn. Badkamer/toilet heel klein. Geen lift.

T ontbijt was prima. De tweepersoonskamer ook goed, balkon heerlijk met de deuren open ter verkoeling van de kamer. Ligging perfect!

De locatie, ontbijt(ruimte)
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

De slaapkamers waren bedompt, muf en warm/vochtig. Er ligt vloerbedekking, ook op de trap. Wij hebben niet erg lekker geslapen.

De locatie, ontbijt(ruimte)

Heerlijke vakantie week met mooi weer.

Uitzicht kamer/balkon

De ligging van het Hotel ten opzichte van zee. Prima parkeermogelijkheid. Mooie kamer en goed bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goed ontbijt.

Wij heben het heerlijk gehad
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Grote kamer toch klein, ook balkon klein Meisje aan receptie kon niet alles vinden in het systeem, maar wel opgelost

Prima ontbijt, Eigenaar zeer behulpzaam,

Eerlijke beoordeling
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

ontbijt was volwaardig en voldoende maar fantasieloos.Elke morgen hetzelfde op je tafel, zondag en in de week .Dat zou met dezelfde eenvoud veel aantrekkelijker kunnen.

Prima kamer schoon en keurig ingericht, bedden en wasgoed niks op aan te merken, personeel ook aardig.

Zeer gastvriendelijk hotel vlak bij het strand.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Voor de tweede keer in deze hotel verbleven en wederom weer erg goed bevallen. Ligging op een paar minuten van het strand en boulevard. Parkeerplaats voor de deur. Het is een klein hotel maar dat maakt het zeer persoonlijk. Als gast ontbreekt het aan niets. Prima ontbijt, aan tafel bezorgd en dat maakt het ook wel weer bijzonder. Eventueel volgend bezoek aan Noordwijk gaan we zeker hier weer naar toe. Zeker niet onbelangrijk. Vriendelijk en gast vrij personeel. Perfecte communicatie met de eigenaar over aankomsttijd.

Fijn hotel

Niks. Alles was goed

Lekker ontbijt. Veel keus. Kamer goed, bedden goed. Ligging goed, kleine wandeling naar de boulevard. Gratis parkeren voor de deur. Super vriendelijk personeel.

verblijf was zeer geslaagd.

geen nadelen te bedenken

vriendelijkheid personeel was opvallend. op verzoek konden we op vroeger tijdstip ontbijten. kamer was zeer schoon. konden bagage achterlaten tot volgende avond.

Personeel was behulpzaam en vriendelijk!

Geen tegenvallers

Personeel was behulpzaam en vriendelijk! Locatie is uitstekend strand etc., ook als je dag erop verder gaat naar de omliggende steden.

De locatie is top.

Kamer en badkamer netjes, maar wel gedateerd. Badkamer is erg klein maar voldoet.

De locatie is top. In vijf minuten lopen ben je aan het strand. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt was goed.

Rustig en vriendelijk maar relatief duur.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Ook met de grootste kamer is de prijs van 117 euro/nacht toch echt aan de hoge kant. Waterdruk in douche veel te laag.

Goede ontvangst, vriendelijk personeel en parkeren is werkelijk prima; kreeg meteen een voucher en kon op grote parkeerterrein auto voor de deur kwijt. Kamer achterzijde echt stil.

Netjes, vriendelijk personeel, goede bedden.

Uitzicht vanuit de kamer was niet erg inspirerend. Maar zal bij andere kamer wellicht beter zijn.

Netjes, vriendelijk personeel, goede bedden. Ontbijt was prima.

Prima lokatie voor zowel strand bezoeker, maar ook als uitvalbasis naar o.a. keukenhof.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden nieuwe e bikes. Hiervoor ontbreekt een stalling. In een standaard langs de openbare weg is niet wenselijk. Als alternatief werd ons een hoekje op privé terrein geboden.

Bij het ontbijt ontbrak het ons aan niets. Parkeren (gratis) voor de deur is een plus. Afstand tot strand is ca. 10 min. De keukenhof, reden van ons bezoek ligt op fietsafstand. Ook de bollenstreek, den Haag en Leiden liggen alle in de buurt.

De stille omgeving;

De stille omgeving; lelijk uitzicht op parkeerplaats maar dat deerde ons niet vanwege de ligging vlakbij natuurgebied en op loopafstand van drukke toeristische centrum. Het ontbijt is erg lekker en vers. De ontvangst is zeer hartelijk en ongedwongen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

superaangenaam

echt niets !!

De ontvangst was super ! zeer vriendelijke ontvangst ! een extra vroeg ontbijt was geen enkel probleem ! Werd met veel zorg aan tafel gebracht ! goed geslapen ! voor herhaling vatbaar !

De kamer was netjes en schoon.

De deur van de badkamer was erg smal en ging niet helemaal open. Hoge drempel naar de badkamer en een ongemakkelijke douche. Kamer 1. Later werd ons gezegd dat we ook een andere kamer hadden konden krijgen.

De kamer was netjes en schoon. Heerlijk ontbijt, genoeg variatie, gratis parkeren voor de deur. Lekker rustig

Het was super

Het enige wat ik persoonlijk miste was een lift

Het ontbijt was zeer verzorgd en lekker en zeker genoeg, de kamers hadden alles wat nodig is vooral proper , het personeel heel attent zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Relaxed en om terug te komen.

De douchestraal zou wat krachtiger mogen en iets krachtiger energiebron in badkamer, zeker tijdens koude periode.

Gastvrij, ruime kamer nummer 1 en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Het werkelijk enige minpuntje wat ons betreft was de TV.

Het werkelijk enige minpuntje wat ons betreft was de TV. De digitale ontvangst werkte niet goed, en van de analoge ontvangst was nergens aangegeven hoe ik die kon selecteren. (We moesten naar kanalen 930 e.v. Bedenk dat maar eens...)

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Heerlijk verblijf

Heerlijke overnachting gehad in het hotel. We werden vriendelijk ontvangen en kregen zelfs een grotere kamer, omdat het wat rustig was. Er werd ons veel uitgelegd over de omgeving en wat we konden doen. De bedden lagen lekker en er waren extra's kussens, wat ik altijd een plus vind! Het ontbijtje was erg lekker en zeer uitgebreid. Kortom, zeker een aanrader.

Het was voor ons een heerlijk, relaxed verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer was kleiner dan verwacht. Alles was goed te doen, alleen weinig ruimte om te zitten op het toilet.

Kamer was klein maar fijn. Alles erop en eraan. Iets gemist, was knus. Heerlijk ontbijt, heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heel goed en prettig hotel iets buiten het centrum, vlakbij zee.

Eigenlijk niets.

Eigenlijk alles. Ontbijt, heerlijk. Bedden, heerlijk. Gastheer, perfect. Ligging, iets buiten het centrum maar heel goed te wandelen. We kregen een gratis dubbele upgrade van onze kamer omdat het heel rustig was. Kortom, top!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima mini-vakantie in appartement met uitstekend ontbijt.
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verblijf was prima. Dicht bij het strand en alles aanwezig wat een gezin met 3 kinderen nodig zou kunnen hebben. Lekker ontbijt en goed uitgewaaid weer naar huis.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Een gezellig weekend, dicht bij het strand, in een fijne accomodatie.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

De badkamer was aan de kleine kant, wel functioneel maar weinig bewegingsruimte.

De eigenaars en het personeel zijn heel vriendelijk, behulpzaam en gastvrij!

Prima verblijf voor 1 nacht.

Kamer is wat klein.

Gezellige ontbijtruimte en voldoende aanbod. Het belangrijkste: het was heel schoon! Vriendelijk personeel. Strand, winkels en restaurants op loopafstand.

Kleinschalig familiehotel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tip: spiegel in de slaapkamers en plankje naast bed voor spulletjes zou fijn zijn. Verder prima.

Kleinschalig familiehotel. Familiekamer is erg fijn met 2 slaapkamers en kleine zitkamer met keukenblok.

Leuk verblijf voor een weekendje weg!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is een leuk hotel op een ideale locatie. Het ontbijt was goed en heel erg persoonlijk, wat wij persoonlijk heel erg leuk vonden! Echt een aanrader voor een weekendje weg!

We hebben zeer genoten van de kust en de mooie omgeving en het vriendelijke personeel.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was wat aan de warme kant en de ventilatie was niet optimaal. Verder was er wat geluid te horen van de bovenburen in de ochtend.

Het personeel was zeer vriendelijk en heeft ons nog op de foto gezet omdat we verkleed naar een oktober feest gingen die avond. Het ontbijt was perfect.

Heerlijk uitgerust, vriendelijk personeel, prachtige omgeving. Kort om geweldig genoten
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

prima douche maar niet erg ruim

Prima ontbijt, heerlijk ruime kamer met balkon! Dichtbij het strand en fijne restaurants in de buurt! Erg vriendelijk personeel!

goed bevallen
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was aan de kleine kant, voldoende voor 1 overnachting.

heel vriendelijk personeel, kamer was proper, dicht bij strand, waren eerder dan gepland bij hotel en konden al beschikken over kamer, goed ontbijt

Alles zoals geboekt en verwacht, prima!

Ietsje ruimere badkamer zou fijn zijn.

Lekker schoon, rustig hotel, vlak bij het strand en de duinen. Goed geslapen en prima ontbeten. Vriendelijk personeel, goedgeprijsd, wat wil je nog meer?

Het was heerlijk om hier met mijn oudste zoon (15 jr) 2 nachten te verblijven.

De douchekop hangt een beetje ongelukkig (kamer 1) en ik miste een trekker om de vloer in de douche mee 'droog' te maken

Het ontbijt en de ligging

aanrader voor verblijf bij één of meerdere dagen aan de kust.

Voor ons geen items die tegen vielen

Voor ons wat dit perfect, vlakbij de zee. Parkeren voor de deur van het hotel (bij de prijs in). Ontbijt is goed en uitgebreid. Koffie is tevens zeer lekker. Hotel is qua stijl van binnen modern en netjes afgewerkt, en daarnaast goed verzorgd. De gastvrijheid is erg prettig en gemoedelijk. Dit is precies wat bij ons past in tegen stelling tot de "grotere" hotels waarvan er veel staan langs de kust.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Geweldig hotel met goede service!
    • Eenpersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Als persoon alleen op reis is dit hotel aan te raden! Mooie 1 persoons kamer en eigen badkamer (wel ff klein stukje over de gang). Gastvriendelijk en ontbijt goed geregeld. Parkeren voor de deur en je bent zo op het strand!

Een zeer goede leuke accommodatie op een geweldig punt. Goede parkeergelegenheid
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Het harde broodje bij het ontbijt ervaarden wij als minder omdat het wat taai was. Dat heeft echt te maken met de tijd dat het uit de oven komt en de tijd van consumptie. Die tijd dient zo kort mogelijk te xijn.

De kamer welke wij haddden was ruim met grote badkamer. Ontbijt goed verzorgd

Gezellig familie hotel
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was prima. Werd aan tafel geserveerd en er was nog een klein buffet met fruit, yoghurt etc. Erg vriendelijk personeel met interesse in de gasten. Een aanrader voor Noordwijk. Wij hadden een grote kamer met balkon geboekt, lekker ruim.

Het was geweldig!

Niks. Alles was perfect!

Alles was super bij deze accomodatie! Ontbijt heerlijk, personeel erg vriendelijk. Alles erg schoon. Wij zijn daar met ons gezin al derde keer geweest. Met 4 kinderen ( leeftijd 6-12).

Voor de 4e jaar verbleven wij in koningshof , was weer...
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Voor de 4e jaar verbleven wij in koningshof , was weer geweldig, kleinschalig, mooie grote kamer met balkon, ontbijt wordt geserveerd en is keurig verzorgd.

De familiekamer bestond uit aparte slaapkamers en een aparte...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De familiekamer bestond uit aparte slaapkamers en een aparte zitkamer met volledige keuken. Een soort appartementje eigenlijk. Heel riant en praktisch met 2 kleine kinderen.

Een heerlijke dag en nacht weg

Niets viel tegen

Het is een klein en gezellig hotel. De medewerkers zijn erg aardig en meedenkend. Aangezien we op de fiets waren wilden we graag een lunchpakket voor onderweg. Deze vraag kregen ze voor het eerst maar ze dachten meteen goed mee en hebben ons van een heerlijke broodmaaltijd voorzien voor onderweg.

Een hotel met veel persoonlijke aandacht en service
    • Eenpersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Vriendelijke ontvangst. Parkeren voor de deur, gratis. Locatie dichtbij strand. Uitstekend ontbijt. Mogelijkheid om koffie-thee of een drankje te pakken. (selfservice tegen redelijke prijs). Prijs-kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Een prima verblijf voor een goede prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor mijn persoonlijk ik ben beperkt de lift bovenste verdieping was zwaar

Vriendelijke ontvangst mooie kamer Alles keurig verzorgd hier komen wij graag terug gratis parkeren prima service dicht bij strand en natuurlijk een perfect ontbijt aan tafel geserveerd

Ontbijt prima;
    • Kleine Tweepersoonskamer

Waterdruk in de douche is laag waardoor het wassen van mijn lange haar wel een behoorlijke uitdaging is

Ontbijt prima; persoonlijke service aan tafel en een gesprekje met de eigenaar. Ruime parkeerplaats voor de deur, hotel prima gelegen vlak bij de boulevard.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Wij hebben heerlijk genoten in dit kleinschalige, modern uitgeruste hotel.

Geen tegenvaller, slechts een tip, misschien een idee om de vloerbedding op de slaapkamer(s) te vervangen door een zeil(?) met houtmotief wat ook is gebruikt in de ontbijtruimte. Hygiënischer en makkelijker in onderhoud.

De koele kamer aan de achterzijde inclusief balkon, het uitgebreide ontbijt (grotendeels opgediend!), 2 dagen kunnen parkeren, de korte afstand naar strand en centrum.

Prima hotel, lekker onbijt op een toplocatie.

Omdat wij op de bovenste verdieping sliepen, was het wat benauwd. Een waaier of airco was geen overbodige luxe geweest.

Heerlijk ontbijt, ruime kamer, top locatie.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Goed hotel voor 1 nachtje. Maar niet echt gschikt voor jongeren.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt.: Boterhammen eten we thuis ook. Dat mag wel iets luxer. Er worden bepaalde producten standaard aan tafel geserveerd .... ik heb toch liever een buffet waarbij ik mijn eigen keuze kan maken. Wat we kregen was trouwens wel goed!

Onze kamer was ruim, schoon, gevulde minibar. Prima! Aardig personeel!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Goed hotel voor één nachtje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden 2 kleine kamers waar het erg warm was! Zonkant, geen airco, 2 kleine ramen die een klein stukje open konden. En dit met 28 graden buiten was een minpunt.

Ontbijt was goed! Broodkeuze was klein.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Avond rust voor een bezoek aan Keukenhof

Eigenlijk niets

Zeer vriendelijk onthaal. Rekening gehouden met vraag die vooraf gesteld was. Kamer was zeer proper en aangenaam. Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Locatie heel goed. Ontbijt had nog beter gekund met meer keuze in fruit en groente. Kamer was klein, en eigen douche op de gang, maar prijs kwaliteit is ok.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prima bevallen

Badkamer was erg koud, we hebben de verwarming voor het douchen eerst aangezet om een beetje behaaglijke temp te krijgen.

Kamer was prima in orde en ook schoon. Incl ontbijt geboekt, dat was ruim voldoende en erg lekker.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

leuk hotel ,een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Een leuk hotel, lekker ontbijt dat grotendeels aan tafel geserveerd wordt. Er staat ook nog een buffet als aanvulling bedoeld. Leuke kamer. Gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeerplaats voor het hotel dankzij hun parkeerbadge. Ik had de fiets meegenomen en kon van aan het hotel makkelijk via de fietsknooppunten naar Leiden, Keukenhof .... Voor mij een aanrader. Ook door het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Gastvrij hotel Koningshof
    • Kleine Tweepersoonskamer

Super vriendelijk personeel, gezellige accommodatie en wat vooral opviel was hoe schoon en netjes het er allemaal uitziet. Zeker een hotel om terug te komen!!!!!!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima overnacht.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Even wat discussie bij het boeken omdat ik laat aan zou komen.

Net hotel. Alles verzorgd. Badjas op de kamer waar ik gebruik van heb gemaakt. Vriendelijke mensen. Dank je wel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Relaxed en genieten.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

De badkamer had iets ruimer gemogen; een klein deel van de kamer opofferen had de badkamer iets groter gemaakt. Maar alles zit er in, dus eigenlijk geen klagen!

Ruime kamer, vriendelijk personeel. Schone kamer en badkamer. Koffie- en theefaciliteiten en minibar op de kamer. Verzorging tot in de kleine details. Prima!! Leuk detail: het balkon van onze kamer had geen zicht op zee, maar dat hadden ze met een mooie afbeelding op een groot doek creatief opgelost: zie foto!! Parkeerkaart is trouwens inbegrepen: direct voor het hotel en voldoende ruimte. Je kunt de auto mooi laten staan en lekker lopen naar het strand. Echt een pluspunt!

Waarom naar dit hotel??

Matrassen van de bedden kunnen steviger

Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt prima. Locatie is dicht bij de zee. Mooie en vriendelijke inrichting. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

topdagen gehad met ons gezin!
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

dat je buiten terras / plaats moet delen met anderen en dat iedereen zo naar binnen kijkt die voorbij loopt.

gewoon super goed!! 6 persoonkamer echt ideaal voor ons gezin met 4 kids.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

erg vriendelijk, familiehotel & persoonlijk, echt een...

kussen erg plat en laken waren mij te dun (ik had het koud).

erg vriendelijk, familiehotel & persoonlijk, echt een aanrader, rustig en alles tip top verzorgd

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Fijn verblijf in dit familiehotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Een prettige familiekring met twee slaapkamers en een woonkamer, zodat je als ouders nog lekker kunt zitten als de kinderen op bed liggen. Parkeren kan met parkeerautomaten voor de deur. Strand, winkels en restaurants op loopafstand, ook voor de kinderen (4 en 6). Bij aankomst kaart van Noordwijk met uitleg,niet te lang,niet te kort,precies goed,net als het overige contact met de vriendelijke eigenaar. Ontbijt was compleet en lekker.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Tof en aangenaam

Als ik echt iets moet zeggen kon de badkamer iets ruimer ingedeeld...maar dan ben ik al echt aan 't zoeken om iets op te merken :-)

Grote kamer, zeer proper, aangenaam onthaal

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Bedden zijn wat hard.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Ruim appartement. Netjes. Strand op loopafstand. Parkeergelegenheid tegenover hotel en gratis.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Had beter gemogen...

Kleine badkamer/toilet (douche apart) Afzuiger in badkamer/toilet vies Kraan in wasmeubel badkamer niet erg functioneel Bedden te zacht (voor ons) Kluisje kapot

Locatie vlakbij strand en duinen Ontbijt Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

heerlijk verblijf, lekker dicht bij t strand, met gezellige strandtenten!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klein tegenvallertje, kamer klein, dan best prijzig!

Superaardig personeel, superschoon, mooi ingericht. Fijn gratis parkeerplaats voor de deur!! Ontbijt aan tafel, niet heel uitgebreid, maar goed!! Fijn verblijf, aanradertje!!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

rustig kleinschalig hotel net buiten het dorp met vriendelijk en attent personeel

Kamer en badkamer zijn wel wat klein maar niet storend want ze zijn doelmatig ingericht. De vloerbedekking lijkt wel een keer aan vervanging toe.

Ontvangst, persoonlijke benadering. Wij reisden op (dure) e-bikes en wisten dat er geen stalling was maar bij aankomst stelde de hoteleigenaar voor vanwege de veiligheid de fietsen op zijn eigen erf te stallen. Dat was zeker voor 's nachts een geruststelling. Prima bedden, goed geslapen (geen verkeerslawaai of iets dergelijks)

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Wij komen graag terug!
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer, comfortabele bedden. Badkamer klein maar fijn: perfect schoon en van alle gemakken voorzien. Een balkon aan de kamer om te genieten van het zonnetje (ook handig voor rokers). Heerlijk ontbijt. Gratis parkeren voor de deur. Op loopafstand van boulevard en strand.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Voortreffelijk

Waar voor je geld
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontzettend vriendelijk personeel, zeer netjes verzorgde kamer , heel schoon! Lekker ontbijt, kleinschalig hotel met oog voor de klant !