Beoordelingen over Hotel Wapen van Delden 3-sterren

Langestraat 242, 7491 AN Delden, Nederland

#8 van de 11 hotels in Delden

Redelijk geprijsd.

Er was geen airconditioning in de kamers. Het hotel had ventilatoren neergezet, maar dat helpt maar matig. Dan maar raam open ‘s en geluid van de auto’s (dicht op de weg) voor lief nemen.

Redelijk geprijsd. Kamers gedateerd, badkamer juist up-to-date. Prima voor nacht slapen.

Prima ontbijt.

Enigszins gedateerd. Kamers netjes, maar warm door de lange zon-periode (ventilator?). Geen mini-bar of koelkast. 's Morgens veel geluid van forensen verkeer. Vanwege de warmte moest het raam aan de wegzijde open.

Prima ontbijt. Zelf eitjes bakken. Parkeren perfect.

Jammer

Ik had via Booking.com dacht ik kamer met, bad gereserveerd, had daar echt op gelet, had nu een kamer met douche. Douche was klein en al het water kwam in de badkamer. Verder was er ernstige geluidsoverlast door een buurtfeest tot midden in de nacht.

Bedden waren prima

Mooi hotel

De toegangsdeur tot de hal met kamers slaat erg hard dicht. Dit hoor je op de kamer goed.

Prima hotel met mooie ruime kamer. Alles was schoon en in het restaurant kan men een prima hapje eten. Ze hebben zelfs een heuse rookkamer waar ik onder het genot van een drankje tevens een sigaretje kon roken.

Super service en vriendelijk personeel

Het was erg warm in de kamer en bij ons was er geen ventilator aanwezig. Echter na dit gemeld te hebben zijn ze een nieuwe voor ons gaan kopen. Super service dus maar helaas nog steeds warm.

We hebben heerlijk lang op het gezellige terras gezeten

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel met hart voor...

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel met hart voor de zaak en de gasten. Prima kamer met laminaat vloer uitstekende bedden, heerlijke (regen)douche en bubbelbad. Kamer aan de achterkant bleef op bg bleef goed koel ondanks 29 graden buiten.

Uitstekend bevallen, en wanneer we in de buurt zijn voor herhaling vatbaar.

De deur naar de kamers dient het slot geolied te worden en de drang minder strak afgesteld te worden. Zeer hinderlijk als er gasten midden in de nacht naar hun kamer gaan en de deur met een klap dicht gaat. Geluidisolatie van de ramen mag ook een puntje van aandacht zijn met het drukke verkeer.

Personeel was zeer vriendelijk ook voor de honden. Kamer ruim genoeg voor de twee benches van de honden. Heerlijk gegeten !!!

Leuke locatie maar niemand heeft er zin in om het gasten naar de zin te maken.

De bediening in het restaurant. We hebben met een kind van acht jaar ruim een uur op ons eten moeten wachten. Geen excuses, geen uitleg, we werden genegeerd.

Prijs/kwaliteit

Centrale locatie,heel gastvrij,goed eten,prima bedden!

Het enige iets mindere was dat het ontbijtbuffet eerder bijgevuld kon worden,maar was verder prima in orde!

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. goed ontvangst. Heel goed diner,ruim voldoende! Zwembad (klein maar voldoet prima voor een lekkere duik) en bowlingbanen is een pluspunt. Ruime parkeergelegenheid.

Prima en voor herhaling vatbaar.

Prima ontbijt, maar jammer dat je zelf je eieren en spek moet bakken. Dat duurt veel te lang voor de tafelgenoten die dat niet nemen.

Heerlijk gedineerd voor een prima prijs en goed geslapen.

Hotel was wel netjes maar voldeed niet geheel aan de verwachting

We sliepen bij de in- en uitgang waar werd gerookt en ‘s ochtends en ‘s avonds onze nachtrust werd verstoord. Zwembad viel ook tegen.

Kamer en douche waren prima

Praktisch verblijf in nette omgeving

De badkamer was wat krap voor 2 personen, maar verder prima.

De kamer was rustig. Geen overlast van auto-geluiden of andere gasten. Uitvalsbasis tov de doorgaande weg was goed. Ontbijt prima.

Het eten was heerlijk in het hotel en ontbijt was ook goed...

We hadden een vrij kleine kamer aan de kan van de keuken dus met het raam open dan kwamen de etensluchten je kamer binnen. Bedden verouderd en erg laag. Kamer was erg gehorig. Badkamer is vrij recent vernieuwd en is mooi groot.

Het eten was heerlijk in het hotel en ontbijt was ook goed geregeld

• Beoordeeld op: 20 april 2018

prettig en relax

Vind het erg vervelend dat bedden los van elkaar staan.Ze verschuiven gemakkelijk zodat je het risico loopt om tussen de twee bedden op de grond te belanden.

alles was prima verzorgt.En het personeel was zeer attent

Probleemloos goed verblijf gehad.

Ik miste alleen de gebakken eieren en spekkies bij het ontbijt. Deze kon ik wel zelf klaarmaken, maar dat doe ik thuis al zo vaak.

De bedden waren zeer goed.

we hebben het heel leuk en lekker gehad.

Het enige min puntje was in de badkamer dat er geen randje zat bij de douche dat het water verder de badkamer in kon lopen.

Ik vond het een mooie kamer en het eten was heerlijk. Het ontbijt was ook heel goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima verblijf, leuke tijd gehad!

De lekkere kaneelbroodjes konden niet aangevuld worden (was op) en ook de volgende dag waren ze er helaas niet. Gelukkig waren er wel andere lekkere broodjes!

Goed bed om in te slapen, mooie zaal voor het ontbijt.

goed, maar viel tegen

Ivm de kou waren er geen extra dekbedden verkrijgbaar. Via het dak en het raam tochtte het vreselijk; isolatie noodzakelijk!

Het ontbijt was goed en divers. Mooie badkamer, de rest erg klein en onpraktisch ingedeeld.

Badkamer, alles werd nat. zaterdagavond/nacht erg veel lawaai door muziek wat tot 02:30 uur duurde

Diner erg lekker, ontbijt beetje simpel maar wel prima

Het ontbijt was goed.

Wij hadden een kamer aan de straatzijde. Er was erg veel lawaai van het verkeer. de kamer was erg basic sober ingericht. De badkamer was vrij nieuw maar erg krap.Ook geen plek om toiletspullen neer te zetten. Na het douchen was alles nat.

Het ontbijt was goed. Het personeel was vriendelijk. De bedden waren prima. Ondanks enige minpunten wel een prettig verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima, goed bereikbaar en gezellig hotel. Warm ontvangst

We hadden een familiekamer direct naast de (houten) trapopgang naar de 1e etage. Dat was wat lawaaierig. Verder loopt de gehele badkamer onder water tijdens het douchen.

De bereikbaarheid van dit hotel is prima. Vriendelijk personeel met hart voor de zaak. Prima bedden. Prima ontbijt. Kleine maar goed werkende (privé) sauna en lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

De kamer lag aan de doorgaande weg.

De kamer lag helaas aan de doorgaande weg maar omdat het kerstvakantie was hadden we er niet zoveel last van.Het ontbijt was goed

Genoten! Warm en gezellig. Zou zeker weer terugkomen.

Geen lift. En met zware tassen en twee hondjes was het best onhandig om de houten, gladde trap op te lopen. Tussen de treden is er open ruimte. Dus 1 van de honden gleed er bijna doorheen..

Zeer vriendelijk personeel, snel gevoel alsof je bij familie op bezoek bent. Mooi hotel, gezellig restaurant.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima verblijf, wie weet komen we nog eens.

We waren als gezin onderverdeeld in 2 afzonderlijke kamers. (niet erg) We waren even naar ze toe, dus onze jassen lagen nog in onze slaapkamer. Toen we terug kwamen was het schoonmaakteam al aan de gang terwijl het nog geen 11 uur was. Dit vonden wij erg ongemakkelijk, en zou graag als tip geven dit niet te doen. (in onze jassen zaten belangrijke zaken) Er is toch toeristenbelasting berekend terwijl dit al in het bedrag zat inbegrepen. Zag het helaas thuis pas.

Prima ontvangst, de kamers voorzien van alle gemakken. Koffie, shampoo flesjes etc. Heerlijk normaal ontbijt. Kinderen vonden het erg leuk zelf een eitje te bakken.

Prima hotel met personeel die het hotel op de kaart zet.

Er valt niks negatiefs op te merken.

De kamer was prima en het ontbijt ook. Zeer vriendelijk personeel. Een ongedwongen en vriendelijk ontvangst. Geen poespas met formulieren. Nieuw sanitair. Gezien het korte verblijf geen gebruik gemaakt van zwembad en bowlingbaan.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

wifi werkte niet heel goed op mij kamer maar bij eerder...

wifi werkte niet heel goed op mij kamer maar bij eerder bezoeken had ik daar geen problemen mee. Dus ik vermoed dat het de locatie vanaf de router was

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima hotel voor zakelijke doeleinden zonder al te veel speciale wensen.

De kamer sober, gehorig en gedateerd, helaas gelegen aan drukke doorgaande weg. De badkamer tevens gedateerd maar netjes. Helaas onvoldoende douchegel aanwezig. De afvoer van de wasbak op de badkamer was nagenoeg verstopt. Dat verspreide een onaangename geur.

Ontbijt: Uitgebreid en voldoende. Prima van kwaliteit. Diner: Maandmenu v/d chef zéér goed! Voldoende keuze en kwaliteit. Inrichting restaurant zeer sfeervol en gezellig. Personeel erg behulpzaam en aardig.

Erg leuk hotel in prachtige omgeving

Zeer vriendelijk personeel. Ook later op de avond nog graag bereid om wat warme en koude hapjes klaar te maken. Ontbijt is prima geregeld met alles erop en eraan.

Vanwege de locatie een prima hotel.

Kamer was wat gehorig. Wijnkaart ontbreekt. Eerst wijn proeven/ruiken is er niet bij. Glas wordt direct volgeschonken. Tafelbediening door drie medewerkers leidt tot verwarring,

Ontbijt was uitstekend. Vers geperst sap. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Meer dan genoeg goede handdoeken voor drie personen!

De spiegel op de badkamer was erg slecht schoongemaakt, allemaal schoonmaakstrepen. Dat was jammer

Meer dan genoeg goede handdoeken voor drie personen!

Vriendelijk personeel, prima keuken en kamers. Gelegenheid gezellig een borrel te drinken. Je voelt je er thuis. Was hier voor de 3e keer met mijn wandelclub. In jan. moest ik op de dag zelf afzeggen vanwege ijzel. Prima opgelost. beloofde dat ik terug zou komen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

ontbijt was prima.

Ons bed zakte erg door. De kamer was klein, zeker vergeleken met de kamer van onze vrienden die veel meer comfort had en groter was. En de vleugel waar wij sliepen was erg gehorig.

ontbijt was prima.

Was op zich een prima verblijf

Het ontbijt was karig. De kamer karig ingericht. De badkamer veel te klein en de douche veroorzaakte een waterballet. Dit was bekend bij het personeel, maar was niet te verhelpen.... Personeel bij ontbijtbuffet roddelde over de gasten.

De bedden sliepen heerlijk. Het avondeten was goed.

Een heel aangenaam and uitstekend verblijf.

Niets tegen. Soms een beetje lawaai (van de straat).

Alles: de kamer, het ontbijt, het restaurant andhet zwzembad ook. Ook de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Super! Prima plek om met plezier weer naar terug te gaan.

Ik lag aan de straat kant en daar hoor je het verkeer langskomen, maar niet zo veel of hard dat het vervelend is.

Ruime parkeergelegenheid, goede ruime kamers met fijne douche. Een heerlijk warm zwembad en zeer gastvrij personeel. Absoluut een aanrader!

Diner was uitstekend

Kamer 204 kwam niet overeen met foto's zoals deze op de website staan. Vieze gordijnen Veel dode muggen op muur en plafond Geen kapstok voor jassen Grote badkamer (modern ingericht); echter kleine douchehoek waardoor het water door de badkamer liep

Diner was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 september 2017

gewoon goed en prettig met goede service.

geluidsoverlast van een kermis, circa 700 meter vanaf hotel, maar dat is niet aan het hotel te wijten, maar ja, raam open voor frisse lucht.

ontbijt en diner prima, smaakvol en goede service

Rustig gelegen hotel

Bed is beetje aan de zachte kant, kussen is juist beetje te stevig, maar ondanks dat toch wel prima geslapen.

Ruime kamer en badkamer is recent vernieuwd waarschijnlijk. Uitstekend ontbijt en vriendelijke bediening.

De algehele sfeer in het hotel.

De algehele sfeer in het hotel. Topservice hier overnacht omdat we het marskramerpad lopen,we zijn keurig afgezet waar we op de route gebleven waren de dag ervoor.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Erg tevreden over dit hotel.

Het zwembadwater zag er niet oke uit (groen) en de badkamervoegen schimmelden.

Mooi terras, ruim parkeren, kamers prima uitgerust en grote badkamer. Goede bedden. Omgeving ook erg mooi.

vriendelijk personeel

pool / tafeltennistafel en dartbaan vallen erg tegen, deze faciliteiten en ruimte dienen aangepakt te worden of verwijderen te worden uit de faciliteitenlijst bij booking.com

vriendelijk personeel

heerlijk genoten

Ruime kamer met goede douche, goed en volledig ontbijt, maar zeker de diners zijn hier overheerlijk, hebben dan ook de complimenten aan de kok over laten brengen

Prima gastvrij hotel met verzorgde kamer, vriendelijk personeel en genoten van een heerlijk diner

Het gemis van een bordje "niet storen" op de deur, zodat schoonmaakpersoneel niet al bezig is met de kamer als je nog zit te ontbijten en je nog niet voor de dag je kamer hebt verlaten. Geen streekjam bij het ontbijt, maar standaard "massa" jamkuipjes. Geen toiletborstel Prijs ontbijt aan de hoge kant Slecht wegdek parkeerterrein

Vriendelijk personeel en nette kamer / badkamer

Raam ging naar binnen open en door het schuine stuk er boven kon dit maar enkele centimers open. Bedden zijn prima maar laag.

Ontbijt zeer ruim. Kamers prima. Binnenzwembad leuk.

Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was erg matig. De ligging van het hotel was tussen twee drukke wegen, niet echt rustig. De kamer op de begane grond was wel goed, maar lag naast de hoofdingang met zicht op parkeerterrein.

Vriendelijk personeel. Ruim terras.

Het verblijf was uitstekend.

Eventueel de parkeerplaats zaten veel gaten in.... eventueel eens opnieuw asfalteren.

Het ontbijt was goed voldoende aanwezig.. Het avondeten was ook zeer goed. Kamer was schoon.

Ontbijt was goed

De toiletten zijn nog op de gewone hoogte Er waren vrij veel senioren te gast. Wellicht is het goed om te overwegen om hogere potten te laten plaatsen.

Ontbijt was goed De kamer ook en het personeel denkt positief mee als er vragen zijn. Mijn vrouw is moeilijk ter been en vond de bedden wat laag. We kregen prompt een extra matras zodat het bed (de bedden) hoger kwam We hopen er terug te komen.

Mooi hotel met erg vriendelijk personeel

Meer ruimte voor het ontbijtbuffet, meer dan 1 koffie-apparaat.

Erg aardig personeel, het avondeten was erg lekker, evenals het ontbijt. De ruimte voor het ontbijt-buffet was alleen een beetje te klein voor het aantal mensen dat er wilde ontbijten. Al met al een mooi hotel met een erg goede service

Prima hotel voor één nacht.

Erg gehorig en de badkamer had een schoonmaakbeurt nodig. Matrassen oud, zat een beginnende kuil in. Helaas geen koelkastje aanwezig op de kamer.

Mooie omgeving en centrale ligging.

Vriendelijk personeel.

De afstand van het station van Delden naar het hotel. Er rijdt geen bus en lopend is het een goed half uur

Vriendelijk personeel. Goed bed, mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

het was 'n goede locatie om er te overnachten en zal deze zeker mijn kennissen aanbevelen.

De kluis die wij wilden gebruiken in onze kamer was niet in orde.We waren afhankelijk van het personeel om deze open te krijgen

Ontbijt was uitstekend met genoeg keus.Was zeker voldoende.Kamers sliepen fijn en waren schoon en ruim.

Een mooie overnachtings locatie.

Het zwembad is nogal aan de kleine kant (5 bij 10 meter)

Ruime nette kamers. Nette douche/toilet. Koffie/thee zetten op de kamer is mogelijk. Goed en ruim ontbijt.

Ideaal voor familieweekend!

Niet al te grote maar prima kamers, heerlijk ontbijt, prima eten, mooi restaurant en prima terras. En voor de kinderen nog een zwembadje en trampoline.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en alles zag er...

Het ontbijt viel een beetje tegen, niet veel keuze maar wel voldoende. De fietsen die we huurden waren erg oud en gammel maar we hebben de huurprijs uiteindelijk ook niet hoeven betalen dus die service was dan wel weer prima!

Het personeel was bijzonder vriendelijk en alles zag er gezellig en goed verzorgd uit.

geen airco. dus benauwd. was wel een ventilator maar viel na 120 min uit.

lekker ontbijt. zelf ei en bacon bakken was grappig. zwembad lekker warm met veel speelgoed.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prettig hotel met vriendelijk personeel.

Ontbijt was eenvoudig en er ontbrak regelmatig iets. Geen fruitmesje en de biologische yoghurt was van de drie dagen twee keer op. Wanneer het kamerraam open stond roken we etensgeuren vanuit de keuken die onder ons was.... Er stond een waterkoker op de kamer met zakjes thee en koffie en twee bekers. Deze bleken toen ik had ingeschonken niet helemaal schoon, er zaten opgedroogde druppels aan de zijkant. We hebben de inhoud weggegooid, vervolgens bleven de kopjes de volgende dag vies op het blad staan. Ook het toiletpapier werd niet tijdig aangevuld op de kamer. De huishoudelijke dienst liet dus te wensen over.

Het diner was erg goed. Vriendelijk personeel.

Personeel vriendelijk en prima bedden.

Ik vond het hotel erg gehorig. Ik kon letterlijk de buren horen praten. Ook hadden wij last van het feest dat die avond plaats vond in een deel van het hotel. Daarom met raam dicht geslapen wat niet fijn is. Zwembad was bedompt en niet schoon. Lag onderbroek nog bij omkleed hokjes In ochtend te weinig personeel. Moest lang wachten om uit te checken omdat personeelslid met ontbijt bezig was

Personeel vriendelijk en prima bedden. Goede prijs

Zeer goed

Het ontbijt was top maar ik eet bij het ontbijt graag een banaan dat was het enige wat er voor mij aan ontbrak.

Heerlijke kamer lekker ruim voorzien van alle gemakken waterkoker met koffie en thee fijne grote baddoeken.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Redelijk hotel op doorreis

Wij zaten in de laatste kamer aan het zwembad, dit is er lawaaierig. Nu is dat op de dag niet erg maar de kinderen zaten op zondag ochtend al om 6uur in het zwembad. En daar werden we allemaal wakker van. Onze bedden waren wat doorgezakt waardoor we niet echt lekker hebben geslapen.

Het ontbijt is heel goed. Ook uitgebreid. De kamers zijn op zich prima, ruim genoeg. De ontvangst was echt heel erg vriendelijk en oprecht.

Prima hotel met veel potentie

Zwembad voelde niet schoon aan, er lag zand op de bodem en deze was er ook de volgende dag. Geen lichten in het zwembad, hierdoor erg sombere sfeer in het zwembad

Ontbijt was goed. Voldoende parkeer gelegenheid. Bedden zijn prima. Voldoende handdoeken in het zwembad

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Er was een goed ontbijt aanwezig.

Ik kon mijn lamp op het nachtkastje niet aan doen. Het bleek achteraf dat het stopcontact achter het matras zat. Niet handig. Ik miste een lamp op het bureau Ik lees graag 's morgens vroeg. Zonder mij vrouw te storen. Jammer. Jammer dat het bad een hoge instap heeft, niet bevorderlijk voor oudere.

Er was een goed ontbijt aanwezig. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. 's avonds kun je tegen een redelijke prijs eten. Zeer goed klaar gemaakt. Rustige prettige omgeving.

We waren wel tevreden over ons verblijf

Niets. Wel raar bij vertrek dat ze ons nog de rekening gaven van overnachting en ontbijt. Gezegd dat de betaling al was gebeurd via boeking.com. Was direct ok maar wij vonden dat wel raar dat die mevr dit niet wist? was wel iemand anders dan bij het inchecken

Het ontbijt was goed maar we misten wel een yoghourtje en om 9u was er ook allen nog maar 1 chocoladekoekje die er nog lag. Maar anders was ontbijt wel lekker hoor, verse fruitsap

• Beoordeeld op: 8 april 2017

aanrader

personeel is uitmuntend. de kamers zijn netjes. leuke locatie. voor de rokers is er een gezellige rokersruimte. net restaurant met een goed en betaalbaar menu. Heb hier al heel vaak overnacht. echt een aanrader.

Heerlijk hotel!

Erg klein zwembad, er mag iets beter gestoft worden in de kamer.

Ontzettende vriendelijk personeel, lekker ontbijt en heerlijk 's avonds gegeten in het restaurant. En een goede prijs-kwaliteit-verhouding.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Vermits mijn reispartner een medium grote hond is vond ik...

Onhandige trap naar het verdiep toe.

Vermits mijn reispartner een medium grote hond is vond ik het handig dat je een afhaalschotel kan bestellen om in alle rust te eten op de kamer.Indien je in de buurt moet overnachten is dit zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prima hotel!

Het zwembad was ontzettend vies. Het stinkt er in de gehele ruimte naar urine en het water lijkt wel alleen uit urine te bestaan.

De kamer was prima, het restaurant uitstekend en het ontbijt dik in orde. Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Twee avonden in het hotel gedinerd.

Twee avonden in het hotel gedinerd. Het eten zelf was prima, de service slecht. Geen personeel te bekennen en het personeel dat sporadisch rondliep was nors en niet klantvriendelijk. We moesten lang op het eten wachten, brood/boter werd na het voorgerecht geserveerd. We hebben meerdere malen om een ober gevraagd, lege drankjes en borden werden niet afgeruimd. Jammer, want de kwaliteit van het eten was goed.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima hotel echt een aanrader, om zeker terug te komen.

Heerlijk hotel, mooi zwembad en prima sauna. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt was goed met vers sinaasappelsap. Attent personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Gastvrij

Schoonmaak kamer, lag een waterfles onder het bed die niet van ons was

Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel, fijne open haard, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 23 december 2016

aanbeveling : reserveren en er genieten !!

Hotel is qua ligging zeer goed , maar ligt pal aan de rijksweg...dus aan de voorzijde wel wat verkeerslawaai vanaf de vroege ochtenduren...Aan de achterzijde zal je er zeker geen last van hebben.

Zeer smaakvol en gezellig ingericht interieur !! Personeel uiterst vriendelijk ! Keuken van superieure kwaliteit !! We hebben er echt "genoten" en gaan zeker terug !

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Voor herhaling vatbaar.

Ingang was in het donker moeilijk te vinden vanaf de grote parkeerplaats.

De bitterballen 😀 We kwamen laat aan in de avond maar het ontvangst was er niet minder hartelijk om.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed verblijf voor een goede prijs

Meer dan 1 drankje bij het diner was wel prettig geweest en het was overal best fris. Voor ouderen beslist TE koud. De 9 dames achter ons klaagden erover, maar er werd niets mee gedaan. Negeren is geen optie. Andere tafel, wat verder van het enorme raam was misschien al een soort van oplossing geweest.

Prima diner en ontbijt, ruime keuze en met zorg bereid

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fijn verblijf, lekker gegeten, ze zien mij hier terug !

Eigenlijk geen minpunt. Als ik toch iets moet aanmerken. Iets minder waren de gaten parkeerplaats -;)

Kamer was heel netjes. Personeel was erg vriendelijk en deskundig. Eten was, hoewel het geen culinaire hoogstandjes zijn, Super ! Zeer lekker gegeten tegen een goede prijs.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

goede kamers.

we vinden het niet fijn dat de receptie in het restaurant is gevestigd, zeker niet voor de eetgasten als er steeds nieuwe gasten door het restaurant moeten om zich in te checken.

goede kamers. schoon.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Geweldig hotel heerlijk genoten

Het enige wat we misten was een balkon of terrasje aan onze kamer.

Heel goed en uitgebreid ontbijt, veel keuze en heerlijk verse broodjes. Ook het diner was heerlijk en goed. De slaapkamer was ruim en netjes en een ruime badkamer was ook er prettig