Beoordelingen over Delta Hotel 4-sterren

Maasboulevard 15, 3133 AK Vlaardingen, Nederland

#2 van de 5 hotels in Vlaardingen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Super fijn hotel!

We misten eigenlijk met het ontbijt wat harde en zachte bolletjes. Er waren minibolletjes, eigenlijk net iets te klein. Eieren wel erg kort gekookt. Maar eea is natuurlijk sterk afhankelijk van smaak.

Keurig hotel; prima prijs/kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 10 november 2018

lekker ontbijt, zeer goede bedden, mooie ligging

de kamers aan de kant van de stroom hebben prachtig uitzicht, jammer genoeg zaten we aan de kant van de parking

lekker ontbijt, zeer goede bedden, mooie ligging

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Doel bereikt: korte vakantie om even alles te kunnen vergeten!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur in het restaurant was aan de lage kant, er stond constant een koude tocht wat het niet aangenaam maakte om er te eten.

Heerlijk ontbijt, de mensen aan de receptie hebben voor ons alles uitgezocht om via het openbaar vervoer Rotterdam te bezoeken. Heel erg bedankt daarvoor.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Een heel prettig verblijf

Onze kamer werd pas heel laat schoongemaakt. Daardoor ook de koffie/thee pas laat aangevuld.

Het hele hotel was netjes en alle personeelsleden vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. Er werd goed rekening gehouden met mensen die slecht ter been zijn.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Mooi gelegen hotel
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

Kamer had wel uitzicht op het water, maar helaas alleen vanuit de zijkant (de kamer lag achter het restaurantgebouw (tip: vraag om een kamer vanaf/boven verdieping 2). Verder helaas mijn elektrisch scheerapparaat vergeten in de kamer bij vertrek. Daarover later gebeld maar men had het scheerapparaat niet teruggevonden. Ze zouden nog terugbellen als de schoonmaak langs was geweest, maar ik heb toen later die dag maar zelf gebeld. Helaas hebben ze het scheerapparaat niet gevonden, wat op zijn minst wel erg jammer/vreemd is en ze deden er weinig moeite voor. Want voor mij is nog steeds een raadsel wie dat apparaat dan (meegenomen) heeft.

Mooie locatie. Restaurant direct aan het water. Ruime kamer (deluxe suite met zicht op het water).

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Gezellige atmosfeer, leuke nautische inrichting, gezellige...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Douchen in bad is niet meer van deze tijd, kamers met enkel glas en oude radiatoren, dit kan niet meer..

Gezellige atmosfeer, leuke nautische inrichting, gezellige lounge met haard, aardige mensen, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

voor herhaling vatbaar, komen zeker weer terug

Bij het wisselen van het personeel duurt het lang voordat je een drankje krijgt.

Ontbijt is prima, hotel kamer had redelijk uitzicht over de maas Eten is voortreffelijk in het hotel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

2 lampen in de kamer waren stuk. Slechts voor 1 was bij de receptie direct een nieuw lampje beschikbaar waardoor er op de eerste avond tekort licht was om goed een boek te kunnen lezen.

Mooie kamer, voorzien van alle gemakken. Ontbijt is goed en uitgebreid. Uitzicht op de rivier is prachtig. Voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Goed ontbijt, voortreffelijk diner en natuurlijk een...

De hoofdkussen waren niet prettig: hard en geen goede vulling (aandachtspunt!)

Goed ontbijt, voortreffelijk diner en natuurlijk een prachtig uitzicht op de Nieuwe Waterweg.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

onze jaarlijkse uitstap,elk op beurt eens kiezen

voor ons vijftal was alles zeer goed,tevreden belgen

Het ontbijt was prrima,s'avonds ook zeer aan te bevelen;personeel heel behulpzaam voor fietsen te huren en een route te bezorgen

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Prima kamers, keuken kan beter.
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

Keuken te vroeg dicht. Na 22.00 geen bitterbal meer te bestellen terwijl de bar/restaurant toch aardig vol zat. Temperatuur bij aankomst in de kamer veel te koud. Moeilijk warm te krijgen. Diner heeft een te beperkte kaart.

Mooie kamer met prachtig uitzicht over het water. Heerlijke bedden en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Uitzicht vanuit de kamers was prachtig.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

Roomservice voor 7,50 per bestelling (2 glazen) vonden wij bizar hoog. Zelf maar gaan halen. Vooraf werden upgrades aangeboden die echter niet waargemaakt konden worden. Doe het dan niet.

Uitzicht vanuit de kamers was prachtig. De zitbank voor het raam ook. Ligging erg mooi. Ontbijt uitstekend, inclusief de locatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

We komen terug, maar dan niet meer in de bruids suite.
    • Deluxe Suite met Balkon

Het waterbed was geen succes; ik heb bijna geen oog dicht gedaan met als gevolg: snel naar huis om bij te slapen. De sprei die er bij binnenkomst op lag oogde versleten; ik heb de indruk dat dit iets speciaal voor het waterbed was. Maar het zag er voor mij in ieder geval niet uitnodigend uit. De wc is open en in een kleine, schuine hoek. Hierdoor zit je niet lekker en alle luchtjes zijn aanwezig. Ik vond de kamer niet superschoon; om het bed op de vloer lagen haren en alle kunstrozen in de kamer waren heel erg stoffig.

Onze kamer bleek verrassend genoeg de bruidssuite te zijn. Een leuke verrassing die voor en nadelen gaf. De badkamer was top met het bubbelbad en het uitzicht op de bovenste etage is natuurlijk geweldig, de voornaamste reden voor ons om hier te verblijven.

• Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

De service in het restaurant kon beter, sneller vooral. Bedienend personeel had weinig oog voor de gasten.

Kamer had een fantastisch uitzicht! Mooi uitzicht over het water. Ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Aardige kamer, slecht ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt. Er was geen leiding. Kruimels worden op de grond gegooid. Zoeken naar borden. Geen lepeltjes voor de koffie, niemand die sorry zegt als er iets ontbreekt. Het meeste viel de koffie tegen, zelden zulke slechte koffie gehad. Wij vinden het wel prettig om zelf je brood te snijden, maar ik zag veel mensen er mee tobben. Bied het alletwee aan gesneden en ongesneden. 'S avonds na het diner daarom ook maar geen koffie genomen.

De kamer was prima. Fijn dat er een koelkastje was!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fantastisch verblijf met een paar minpunten
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

De medewerkster bij het inchecken wist amper waar de kamer was en na dat ze ons de keycard had gegeven werd ons een "prettige dag" toegewenst. Geen informatie over het ontbijt of het restaurant; helemaal niets. De tweede dag was onze keycard geblokkeerd en konden we terug naar de balie om hem te laten activeren. De koffie werd niet aangevuld op de kamer en ook de lege flesjes bad gel bleven staan.

Het uitzicht vanaf de kamer was echt gewéldig! De bedden waren perfect en de douche en het bad erg luxe. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Kamer, wij hadden suite met balkon.
    • Deluxe Suite met Balkon

Ontbijt was niet bijzonder zeker niet voor deze prijs, Werd ook niet tijdig aangevuld met name vers fruit

Kamer, wij hadden suite met balkon. Uitzicht fantastisch en voorzieningen van kamer waren goed

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een leuk verblijf, helaas met een nasmaak.

We waren ter plaatse overal over tevreden. Alleen heb ik op zaterdagavond mosselen gegeten waarvan ik sommige al verdacht niet goed gaar te zijn of te slap. In elk geval moest ik me op maandag ziek melden op mijn werk vanwege darmkrampen en diarree. Mijn reisgenoot had niet hetzelfde gegeten en had geen klachten en een dag later aten we beide hetzelfde. Het ontbijt was naar Nederlandse maatstaven redelijk uitgebreid maar niet echt bijzonder, ze bevatte weinig voor bijvoorbeeld Aziatische gasten en die Euro 18.50 vond ik daarom redelijk duur.

De kamer was ruim en er stond een behoorlijke bureautafel waaraan gewerkt kan worden, iets wat je maar weinig ziet in hotelkamers. Voor de rest was het hotel goed bijgehouden, het sanitair was goed en wat er stond functioneerde. We hebben gedineerd tot middernacht en het natafelen kon bij een "haardvuur" gedeelte dat doorliep in het restaurant zodat je voor je gevoel nog in dezelfde ruimte verbleef. Het restaurant heeft een bijzonder uitzicht op de scheepvaartactiviteit op de Nieuwe Waterweg.

Heerlijk hotel met een geweldig uitzicht op de Maas
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

Er is ons niets tegengevallen. Wij kwamen er al voor de 5e keer dus dat zegt genoeg

De kamers die uitkijken op de Maas zijn super. Het ontbijt was erg goed.

Het moest vanwege een trouwerij

Alles te beginnen bij slaapkamer

Het ontbijt was beneden verwachting, als je iets vraagt denken ze al je wordt aangevallen, ik ga deze hotel zeker niet aanraken

Tot rust komen aan de Maas
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt is vrij standaard voor de prijs die je betaald. Ondanks het "do not disturb" lampje word er op de deur geklopt door de schoonmaak. Als je niet snel genoeg antwoord geeft, komen ze binnen.

Het uitzicht op de Maas is ontzettend mooi. Rustgevend. Het personeel is erg vriendelijk.

alhoewel ik daar was voor mijn werk voelde het alsof ik nog een beetje op vakantie was
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is goed maar 20 euro is te veel voor wat je krijgt.

Locatie van het hotel, aan het water met mooi uitzicht op het haven gebied en passerende boten.

Het uitzicht over het water.

Eigenlijk vooral de ongeinteresseerdheid van de receptie. Ook bij het uitchecken werd niks gevraagd. Ik vind het bv normaal dat er wordt gevraagd hoe het verblijf is geweest?! En dat er ook niet werd gevraagd naar onze eerdere "klacht/ mededeling" over dat onze kamer zo gehorig was. Vind het jammer Ook nog een nadeel was dat het februik maken van openbaar vervoer bijna niet mogelijk was vanaf het hotel. Aas fijn geweest dat we dat op het moment van boeken hadden geweten, aangezien wij alleen met ov hadden willen reizen ( speciaal een kaart voor ov aangeschaft voor die dagen)

Het uitzicht over het water. Dat maakte veel goed.

Absoluut niet gekregen wat we verwacht hadden
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

We hadden een (dure) luxe suite geboekt, en kregen inderdaad een grote ruime kamer, maar met 2 minuscule kleine ronde venstertjes, wat resulteerde in een donkere kamer en alles behalve suite-gevoel... we hadden voor die prijs en omschrijving minstens een groot zicht op de stroom verwacht... bij navraag aan de receptie waren allle kamers met zicht op de rivier al bezet, door mensen die waarschijnlijk minder betaald hadden dan wij voor onze " suite", al bij al een erg teleurstellende ervaring voor mijn 60-ste verjaardag

Zeer uitgebreid ontbijt.

Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie nette kamers met fantastisch uitzicht op de rivier. De kinderen vonden de passerende schepen heel leuk, inclusief het cruiseschip!

Een biizonder leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Het raam was iets te hoog zodat we er niet voor konden zitten om naar buiten te kijken, kamer 101 En er was maar 1 stoel , wel een bankje dusop zich zal dat de 2e zitplaats zijn Ook kregen we het raam niet open, sleuteltje ontbrak De housekeeping was weg vertelde de receptioniste en zij kon ook niet weg Moest dan wachten tot morgenochtend nou dat was niet handig aangezien we toen weer weg zouden gaan, we waren op doorreis Dus zelf lopen rommelen en tot paar keer toe lukte het iets open te klappen Dan ervaar je het uitzicht toch beter als je de schepen hoort Bedden waren geweldig, douchekraan onpraktisch, je bent al kledder tegen de tijd dat je de werking ‘snapt’ Maar wel een fijne stortdouche

De ligging vh hotel

Het is een goeie lokatie.

De kamer was stoffig. De airco deed het niet. Er kon niks eraan gedaan worden. Dat kregen wij te horen van de receptionist die 's avonds werkte.

Het is een goeie lokatie.

De locatie was top aan de nieuwe waterweg, waar je heerlijk...

De bedden waren voor ons aan de zachte kant.

De locatie was top aan de nieuwe waterweg, waar je heerlijk kunt genieten van een hapje en drankje met uitzicht op de schepen.

Prima voor een nacht

Onvoldoende ruimte op het buitenterras en te weinig comfortabele zitjes buiten. Het zonneterras bleek alleen voor gezelschappen te reserveren. De foto hiervan was daarom voor ons misleidend.

Goed ontbijt en fijne kamer

Mooi hotel

Personeel restaurant was niet snel en snapte het niet goed. Tafels waren niet schoon drankjes erg lang op wachten. Drankjes die op waren. Hier valt wat te verbeteren!

prima kamers, mooie inrichting en super schoon.

De ligging is fantastisch en het uitzicht is prachtig daar genieten we van.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Ik vind de prijs vergeleken bij andere hotels met meer faciliteiten aan de hoge kant. Plus dat je extra voor het ontbijt moet betalen vind ik een afknapper.

Het uitzicht en de snelle oplossing bij een klacht van ons

Een heerlijk hotel met prachtig uitzicht!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

Douchen in bad vind ik altijd een minpuntje.

Het uitzicht op het water met voorbijvarende grote schepen, is met name wat dit hotel zo aantrekkelijk maakt! Maar ook het heerlijke ontbijt en het vriendelijke personeel is top. Bedden zijn heerlijk, genoeg parkeerruimte voor de deur, heerlijk eten, door vriendelijke mensen geserveerd; helemaal goed!

De grote van de kamer, de goede bedden en het vriendelijke...
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

Uitzicht op de Maas geboekt, we keken recht het restaurant in en hun dus ook bij ons binnen. Tevens dat ondanks het opgeven van een cc(ter garantie), deze zonder toestemming al was afgeschreven van de kaart en dat ik daar geen rekening van kreeg.

De grote van de kamer, de goede bedden en het vriendelijke personeel.

Beleef Vlaardingen op een romantische en industriële manier
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs / kwaliteit is ok maar het is een hotel in de duurdere klasse, voor ons is één nachtje mooi meegenomen.

Leuk hotel Kamers aan waterzijde en aan landzijde Fantastische terras boven het water (ideaal bij warm weer) Ontbijt uitgebreid en gevarieerd Receptie uiterst vriendelijk, voorkomend en klantvriendelijk

Fantastisch!
    • Deluxe Suite met Balkon

Locatie van het hotel is erg mooi, wij hadden een suite met balkon en uitzicht op de rivier. Uitzicht was werkelijk fantastisch! Schepen van groot tot klein varen zo langs je kamer en balkon voorbij, echt de moeite waard. Kamer was ruim en netjes, airco stond al aan, koffiefaciliteiten aanwezig, inrichting van het hotel is leuk gedaan. Ontbijt was goed, wel prijzig. Voldoende parkeerruimte bij het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug!

super goed verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende ligging met een mooi pallet aan schepen dat voorbij voer. Aardig behulpzaam personeel. Goede eten in het restaurant en uitstekende gratis parkeer gelegenheid.

Uitstekend verblijf

Klein minpuntje was dat we geen uitzicht hadden op de Waterweg. Zeker omdat ik na 30 jaar weer terug was in Vlaardingen viel mij dit toch een beetje tegen.

Was uitstekend

Wat een bijzondere plek!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

wat een mooi uitzicht op de Nieuwe Waterweg. Als je van grote schepen, boten en bootjes houdt, is dit een fantastische locatie. Zowel vanuit de kamer (jammer dat je geen balkon hebt) als vanaf het terras valt er veel te zien. We hadden een ruime kamer met een groot raam.

Prima verblijf, dicht bij Rotterdam. Personeel kan vriendelijker!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Of je hebt een prachtig uitzicht over de nieuwe waterweg of je je hebt uitzicht op flats en industrie. Dat laatste hadden wij....

Heerlijke bedden, prima verzorgd ontbijt.

👍
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren met een groep mensen, hadden een feestje . Moesten steeds zoeken naar bediening om te kunnen bestellen , niet leuk!! Een kelner liep langs , keek, wij zwaaide voor aandacht en hij zwaaide terug en liep door 🙃 hoort niet! Niet aardig !

Alles prima, zijn daarover zeer tevreden Eten fantastisch

Geweldig genoten alleen in de slaapkamer te warm pff
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

Geen airconditioning en door de grote ramen werd het in de slaapkamer zo warm dat het niet om uit te houden was. Ook al hadden we de gordijnen de hele dag gesloten . Heel erg jammer was anders perfect geweest

Locatie aan het water en uitzicht vanuit kamer

De ruimte, de beschikbaarheid, de snelheid waarmee we...

Mijn dochter had een rare plek in het matras. Ze wilde het niet goed laten zien. Bij het inchecken kwamen we niet gelegen. We werden tussen de bedrijven door geholpen. Terwijl we de enige zichtbare klanten waren. Men had mij attent kunnen maken op de koffie automaat. We gingen voor het ontbijt weer weg, en ik zag m zelf te laat.

De ruimte, de beschikbaarheid, de snelheid waarmee we geholpen werden aan de receptie (we vertrokken met een strak tijdschema).

geweldige locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

personeel restaurant erg jong en onervaren regelmatig vragen bij zelfde tafel of er iets gedronken moest worden terwijl een ander al gevraagd had misschien tafel indeling per persoon

uitzicht kamer geweldig, wel kamer op hogere verdieping vragen

Ik heb 's avonds een maaltijd genomen in jullie...

Ik heb 's avonds een maaltijd genomen in jullie restaurant. Men was de frieten vergeten die ik nochtans had besteld. Ik stel voor om in de toekomst wat meer aandacht te geven! Groeten van Guy

wi,j zijn na 5 dagen voldaan thuisgekomen en gaan in juli weer terug.
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

de eerste 3 dagen hadden wij een andere kamer, dan was afgesproken dat was minder.

Het ontbijt was zeer goed. de kamer en suite met balcon was toppie, het eten in het restaurant was zeer goed

Zeer aangenaam en vriendelijk op een toplocatie.

Snellere bediening gewenst in het restaurant. Fles wijn werd gewoon op tafel gezet zonder te openen of in te schenken. Iets te weinig differentiatie bij de hoofdgerechten en bij de biersoorten.

Ontbijt was ruim voldoende.

Heerlijk genieten aan het water!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Helaas kwamen we er op de locatie achter dat het ontbijt in het weekend vanaf 8 uur is. Ik moest voor een kleine opdracht nog even om 8.30 naar Rotterdam, maar dus zonder ontbijt. We kregen wel een lunchpakket mee. Dat was fijn! Maar dat stond niet in verhouding met wat we voor het ontbijt betaald hadden. Wat we ook jammer vonden is dat we hadden betaald voor een kamer met uitzicht, maar dat er pal onder het raam een soort witte ruimte zat dat voor het uitzicht zat, dat vonden we eigenlijk de extra betaling niet waard. Ook kon je goed horen wat er op de gang gebeurde. Zo werd ik om 5 uur s'ochtends wakker van een gast die een beetje dronken van het uitgaan terugkwam en hadden we de volgende dag last van de schoonmakers die aan het uiteinden van de gang tegen elkaar aan het schreeuwen waren.

We vonden het vooral leuk dat het hotel aan het water zat. Je kon de grote schepen langs zien komen varen. Wij vonden het erg rustgevend. Ook het ontbijt was echt top! Verder was het (over het algemeen) erg rustig, wat mijn man en ik fijn vonden. Ideaal als je toch dichtbij de stad wil zitten, maar met een rustig verblijf!

Prima hotel op onverwachte locatie met een goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er staat op je, overigens keurige hotelkamer, een grote ligstoel. Jammer voor je partner die dat niet heeft, en dus op de bureaustoel moet zitten. Tip: Zet twee gemakkelijke (kleinere) stoelen op die kamer, dan kunnen beide gasten gemakkelijk zitten.

Prachtige locatie aan de Nieuwe Waterweg, en goede uitvalsbasis om met de fiets naar Rotterdam Centrum te fietsen, of de andere kant op naar Hoek van Holland, langs de Nieuwe Waterweg, waar je vanzelf langs de Maeslantkering met bezoekerscentrum komt. Het restaurant van het Delta Hotel ligt met een prachtig uitzicht aan de Nieuwe Waterweg. Je begint 's ochtends al met je prima ontbijt met dit uitzicht.

Heel mooi verblijf gehad in het Delta Hotel.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

Heel mooi verblijf gehad in het Delta Hotel. Onze zoon van 2,5 vond de voorbijvarende boten helemaal geweldig. De kamer was ruim, schoon en voldeed aan alle verwachtingen. Het ontbijt is zeer verzorgd, zij het ietwat aan de dure kant. Rotterdam is goed bereikbaar via een nabijgelegen metrostation. Goede uitvalsbasis om Zuid-Holland te verkennen.

Heerlijk zelf in eigen stad een beleving
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

Dat de mini bar leeg was 🤔 Naar de bar gegaan om wat te drinken te halen Barman super attent

Goede service en heerlijk eten Fijne bedden Geweldig ontbijt

Prima hotel als uitvalsbasis voor Vlaardingen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Bedden zijn netjes maar wel erg zacht, in combinatie met het dikke kussen ‘niet optimaal’ voor een buikslaper. Uitgebreid ontbijtbuffet met cereals, brood, ei en vleeswaren. Voor elk wat wils maar wel flink aan de prijs (€18,50 p.p.)

Prima hotel als uitvalsbasis voor Vlaardingen. Directe omgeving industrieel daar heb je waarschijnlijk niets te zoeken. Het is echter slechts 10 min rijden naar het gezellige centrum. Hotel en kamers zien er netjes en schoon uit. Alles in dezelfde stijl ingericht in de nautische sferen, leuk thema zo direct aan het water. Wij hadden een kamer aan de waterkant en zo een leuk uitzicht over de Maas waar altijd wel wat te zien is. Gratis parkeren voor de deur.

Een aangenaam verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

het avond eten was niet mijn ding - pasta met kip - dit was overheersend met champignons wat niet vermeld stond (en toch een specifieke smaak heeft - mss beter mee op de kaart zetten)

het uitzicht en het ontbijt waren super

Matig Hotel, mooie locatie

Het hotel is gedateerd en de kamer die ik had was ultra klein en super gehorig! Bvb alle badkamer geluiden van de buren waren tot in detail te horen. Dit kan niet meer anno 2018 vind ik, en zeker niet voor de prijzen die er gerekend worden! Ik zou niet zo gauw meer gebruik maken van dit Hotel.

De lokatie is prachtig

Mooie ligging aan het water

Slechte bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Staat dat er een metro verbinding is maar die is pas per september 2018 klaar. En de watertaxi valt inmiddels buiten het werkgebied. Daar moet je voor een enkele reis voor 2 personen 79,00 voor betalen!

Mooie ligging aan het water

Redelijk
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ramen en vloer van de ontbijtzaal vond ik niet echt schoon. Wij waren aan het ontbijten liep er een schoonmaakster met haar kar door de ontbijtzaal. Niet echt fris...

prima kamers , jammer dat het raam niet open kan , was een...

prima kamers , jammer dat het raam niet open kan , was een beetje benauwd. Ontbijt prima doch , net zoals bij de meeste Hotels veel te duur voor wat je krijgt. de Hotels zouden daar eens aan koeten doen

Comfortabel verblijf!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen rechtstreekse ov verbinding met centrum Rotterdam is!

Heerlijk ontbijt en gezellige lounge bij open haard. Zeer vriendelijk en attent personeel. Ruime gratis parkeergelegenheid. Mooie,ruime kamer!

Prachtige kamer met mooi uitzicht op de voorbijvarende...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Gescheiden Bedden en Uitzicht op de Rivier

Prachtige kamer met mooi uitzicht op de voorbijvarende schepen! Alles was picobello, zeer goede bedden. Het ontbijt was gevarieerd en lekker, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Mooie locatie met vriendelijk personeel met kamers waar licht en verwarming wat minder zijn.

Eerste impressie van de kamer was niet zo positief. Het was nogal donker en ik vond niet meteen hoe ik voldoende licht kon aansteken. De bediening van verwarmingselement was een compleet mysterie.

geweldige locatie, vriendelijk personeel

Prachtig gelegen hotel aan de Maas
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

De kamer was erg koud, de verwarming leek niet te werken. Hotel is met OV wat lastig te bereiken.

Prachtig gelegen hotel aan de Maas Ontbijt prima en restaurant boven het water, erg leuk uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Lokatie met mooi uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Niks alles was goed alleen kamer was amper klaar om 15 uur moesten effe wachten. Klein puntje!

Lokatie met mooi uitzicht Schoon fijne bedden Uitgebreid lekker ontbijt Vriendelijk personeel Zeer schone kamer

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Mooi. We komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

De ramen in de kamer waren te hoog en daardoor moest je staan om naar buiten te kunnen kijken. En een luie stoel op de kamer was fijn geweest

Het geweldige uitzicht

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Fijn hotel in Vlaardingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

De twee een-persoonsbedden schoven gemakkelijk uit elkaar. We zijn er net niet tussenin gevallen... Liever een twee-persoonsbed! De douche gaf geen stabiele watertemperatuur, waardoor je goed moest oppassen dat het niet te heet werd. Sowieso is douchen in een bad(zoals nu) minder prettig dan een aparte douche!

Algehele indruk, netheid, luxe, uitzicht

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prijs verhouding redelijk. Elders 50 euro incl.ontbijt . Nu 75 + 20 + 37 .

Rook ruimte beneden in de kelder . En bij het ontbijt , zat er ook niet bij in en 18.50 p.p. is het niet waard...

Uitzicht op het water , dacht dat wij een kamer kregen via jullie.maar moesten 20 euro bij betalen voor een andere kamer.

• Deluxe Suite met Balkon

Reservering diner 2x doorgegeven: via de boeking en aan de balie. Intern niet doorgegeven. Het was gelukkig niet druk in het restaurant.

Locatie/uitzicht geweldig

Een domper.
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

In augustus al een kapiteins suite geboekt met spectaculair uitzicht zoals omschreven voor oudejaarsavond. Krijgen dan een kamer op de 1e verdieping. Kijken in het restaurant en op het dak plus n klein beetje “spectaculair” uitzicht. Volgens de receptioniste had ik bij de boeking moeten bellen voor een kamer met het betere uitzicht. Wilden dineren in het restaurant dus gingen om 16.00 uur vragen om een tafeltje voor aan het raam. Kregen te horen dat restaurant en bar om 5 uur gingen sluiten. Stomverbaasd terug naar de receptie. Het klopte. Maar wat doen wij dan hier. Moeten wij dan vanaf 5uur op de kamer gaan zitten. Hadden ons verheugd op een gezellig etentje met spectaculair uitzicht. Was ons ook bij het inchecken niet medegedeeld. Teleurgesteld en verontwaardigd hebben wij de koffer weer ingepakt en zijn naar huis gereden. Wij hadden ons de oudejaarsavond heel anders voorgesteld. Had twee dagen ervoor nog gebeld of we moesten reserveren voor het restaurant. Nee hoor, hotelgasten hebben altijd een tafel werd mij medegedeeld. Hadden hier sinds augustus naar uitgekeken. Heel teleurstellend.

Ligging van het hotel prima.

Het is een heel gedoe om je ontbijt bij elkaar te zoeken...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche in bad en erg kleine ruimte

Het is een heel gedoe om je ontbijt bij elkaar te zoeken veel was op en bij de koffie was een flinke rij dus erg irritant Een betere service zou zijn dat de tafel in ieder geval gedekt is en de koffie en thee g eserveerd wordt. Opzich was het eten goed!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

uitstekend hotel met dito personeel op een mooie locatie.

niets.

Receptie personeel is vriendelijk en behulpzaam, snelle afhandeling van zaken, bed ligt zalig en kamers zijn mooi. Ontbijt is lekker en ruim voldoende. Uitzicht over de haven en rivier is adembenemend.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Voor herhaling vatbaar. Mooie rustige plek vlakbij druk Rotterdam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

In de directe omgeving (wandelafstand was er ‘niets te beleven’ en OV was biet dichtbij. Dus alles vanuit hotel met de auto gedaan. Op zich prima, maar OV dichtbij is prettiger.

Hoekkamer op 3e verdieping (310) gaf mooi breed uitzicht. We hadden ‘gerekend’ op raam aan een kant. Bed was precies goed qua stevigheid. Beetje zitruimte erbij was prettig.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Een beetje teleurstellend door de ziekte van mijn man.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Het eten was echt niet goed. Mijn man nam een grote portie van een salade op basis van een gerecht uit Hawaï. Hij kreeg bijna een hele krop sla met een weinig andere groenten voor de prijs van €15. Op de koop toe is hij na dit eten doodziek geworden. Was het die virus? Daarvoor was hij nog zo fris als een hoentje.Jammer! Het kan toeval zijn!

De kamer , het uitzicht en de sfeer van het hotel. Wij genieten steeds van dit hotel!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fijne bedden

In ochtend geen warm water om douchen. Water uit de kraan mocht niet gedronken worden. Werd niet gezegd bij aankomst. Wel brief op de kamer maar jammer dat er geen fles water bij stond.

Lokatie

Businesshotel met goede kwaliteit in havengebied
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Rivier

Het is echt een business hotel met goede kwaliteit gelegen in het midden van de haven. Je kunt er enkel met wagen naar toe en is 20 min van rotterdam. De foto's en feedback leken ook te tonen dat het voor ontspanning was maar dat is minder zo.

A Room with a view
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

Alles netjes, maar mag niet verder kijken dan op ooghoogte ;-) Anders vrij stoffig..... Voor mensen die Rotterdam willen bezoeken, is de ligging niet echt ideaal. 20min met de wagen. Er is een stopplaats voor de watertaxi vlak naast het hotel, echter valt dit buiten de zone, waardoor dit onbetaalbaar werd :-( Super jammer!

Kamer met uitzicht rivier is meer dan zijn geld waardig!!!! Werkelijk fantastisch! Personeel enorm vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt TOP! Zeer rustige ligging! Mooi hotel!

Zoetje 40 jaar

Moest soms lang wachten op personeel voor drankbestelling....

De ligging aan het water.... De gezelligheid.. . Rozenblaadjes op het bed voor verjaardag van mijn vriendin...

Heerlijk weekend bij jullie gehad!
    • Deluxe suite met uitzicht op de rivier

Op onze kamer was 1 van de rode stoelen kapot en we er waren geen haakjes voor de jassen! Kamer 316. Verder alles perfect!

Heerlijk ontbijt en geweldig uitzicht! Prima hotel!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Delta Hotel