Beoordelingen over De Maasparel 3-sterren

Schans 3-5, 5944 AE Arcen, Nederland

#4 van de 9 hotels in Arcen

fantastisch verblijf. Optimaal personeel.

We misten een beetje de Hotelsfeer. Echter we genoten van de vrijheid.....dus zeer tevreden.

Opladers voor de E-bike aanwezig/ Prachtige fietsomgeving in het knooppuntennetwerk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

heerlijke ontspannende vakantie.

Wel mogen ze het ontbijt wat vaker bijvullen zodat ook de gasten tussen 9 en 10 voldoende keuze hebben. Moesten vaak even vragen of iets nog op voorraad was. En maar tot 10 uur kunnen ontbijten...in de vakantie..niet iets voor uitslapen/rustig beginnen in de vakantie

was goed hotel voor een paar dagen. Centraal in het centrum. Nette kamer. goede uitvalbasis voor fietsen en lopen. Ook om de rest van Limburg met de auto te ontdekken. Heerlijke menukaart.

Prima voor een kort verblijf

Geen lift, niet gevonden op website. Personeel had iemand kunnen inschakelen om koffers naar boven mee te dragen.

Hygiëne prima, bed goed. Ontbijt eenvoudig maar prima. Vriendelijk personeel

Verblijf eind juli 2018

Vrije hoge prijs (exl. ontbijt), weliswaar in het seizoen. De (kosteloze) upgrade heeft dit deels gecompenseerd.

Het verblijf in de hoge zolderruimte was fraai en mooi gesitueerd aan de tuin. Personeel was vriendelijk en parkeergelegenheid was naast het hotel.

Aanrader

Jammer dat we kamer aan de straatkant hadden Veel herrie in de nacht van diegene die uit waren gegaan En ontbijt mag iets uit uitgebreider en beter aangevuld worden

Tuinkamer om te eten Heerlijke beddën en locatie

We waren gekomen voor het rozendorp in Lottum Prachtig en de fietsroutes heel mooie omgeving

Ik had gereserveerd in januari om toch zeker te zijn van een kamer op de begane grond maar hadden een kamer op het hoogste zonder uitzicht , heb problemen met mijn voeten de trappen waren er te veel aan

Ontbijt was heel goed , er was genoeg keuze

Fijn, maar met wat minpuntjes dus. Erg genoten van de mooie kamer met zuilventilator wegens de hitte

Aan de kamer en badkamer werd drie dagen achtereen niets gedaan, alleen het bed werd rechtgetrokken. Niet gezogen (of slechte stofzuiger?), geen schone wastafel of wc. Na klacht hierover werd kamer keurig gedaan. Eend op het menu: het vet moet veel verder uitgebakken. Nu was het heel rubberachtig en niet weg te krijgen. Niet knapperig, zoals beloofd op de kaart.

Mooi gerenoveerde kamers, bijzonder gezellige eetzaal (serre) aan de achterzijde met een zicht op de prachtige tuin.

Mooi,lekker eten,vriendelijkheid personeel.Omgeving.

De dikke kussen op terras,met dehelft ervan zou comfortabeler zitten.Super gezellig terras!

Ja het ontbijt was heel goed en voldoende,misschien een tip,de servetten ineens mee op tafel leggen want de mensen moesten nogeens terug gaan. Goede kamer,we misten airco met het warme weer,we hadden k5.Goede bedden en badkamer.👍

Heel tevreden en fijn verblijf

Het waren 2 losse bedden die tegen elkaar aanstonden. Waardoor je telkens in een soort van kuil lag dat was niet heel fijn.

De fijne kamer, lekker ruim voor ons 2. De kamer werd elke dag schoon gemaakt ook een hele fijne service.

Het was redelijk.

kamer viel tegen ivm schuine balken, mijn man is 1.90mtr. dus steeds oppassen dat je hoofd niet stootte. badkamer erg klein en geen extra's om je toiletspullen op te zetten.

ontbijt was prima, mooi terras. goed bed.

heerlijke fietsvakantie!

er was geen airco (terwijl er een hittegolf was) Bij het ontbijt miste ik vers gesneden fruit

Prachtige locatie, supervriendelijk, het avondeten was lekker; alles was heel netjes.

Parel aan de Maas

Stugge, ongeïnteresseerde medewerkster bij de uitcheck. Er werd niet gevraagd naar hoe de nacht was, noch hoe ons verblijf was. Betalen en klaar. Jammer in het verder zo leuke en gastvrije Arcen.

Keurig nette, ruime kamer in Hertog Jan stijl. Aangevraagd als 'extra' en snel en positief beantwoord. Bedankt! Goed en uitgebreid ontbijt; chapeau!

Ligging van het hotel was ideaal.

De kamer was weliswaar goed gestyled en zag er goed uit echter was de ruimte er veel te klein voor. Amper bergruimte (achter het bed verwerkt) waar ook nog eens een stoel voor stond. Ook bijna geen plek om je koffers neer te zetten. Waarschijnlijk hebben we de kleinste kamer gekregen van het hotel.

Ligging van het hotel was ideaal. Mooie opgeknapte kamer

Ligging in Arcen, mooie kamers, schoon en een mooie serre

Jammer dat het terras aan de drukke weg ligt; het ontbijt vonden wij wat summier voor de prijs.

Ligging in Arcen, mooie kamers, schoon en een mooie serre

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Fijne kamer, goede bedden en douche met verschillende...

Vanaf 08:00 tot 21:00 uur veel zwaar verkeer (als je kamer aan straatzijde hebt) en daardoor raam niet open kan hebben. Bij gesloten ramen is verkeer nauwelijks hoorbaar.

Fijne kamer, goede bedden en douche met verschillende standen.

Vriendelijk personeel, mooie locatie middenin Arcen, vlakbij...

Vriendelijk personeel, mooie locatie middenin Arcen, vlakbij de Maas. Eigen parkeerplaats en afgesloten fietsenstalling. Goed ontbijt, prima asperges eten!

Super.

De bedden zijn naar mijn mening (voornamelijk de matrassen) veel te zacht, maar dat is voor iedereen anders.

Het ontbijt is heel divers en de kamers zijn top!

DDe Maasparel is een prima hotel, mooie kamers, mooie accomodatie, goed onderhouden, vriendelijk.

Bij aankomst bleek het hotel overboekt. De eerste nacht was daardoor een kamer in het Arcen hotel geregeld. Dit hotel was gedateerd. Wij kwamen daar laat en vermoeid aan, dus hebben we het maar zo gelaten. De 2e dag toch aan de Maasparel gevraagd of zij niet een kamer over hadden. Toevallig (?) had iemand eerder uitgecheckt. Deze kamer was prima, precies wat wij van de vorige keer nog wisten van de Maasparel. Dus helaas maar 1 nacht van dit mooie hotel mogen genieten. In en uitchecken. lijkt toch wat chaotisch. Lijken de administratie, matig op orde te hebben en onduidelijk wie daar zicht op heeft. Beide keren bij uitchecken, bleek dat er nog een rekening openstond, terwijl wij beide keren alles reeds betaald hadden van te voren.

Prachtig hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel. Goed eten. Mooie locatie. Hele mooie omgeving, vlak aan de Maas, waar je kunt wandelen en fietsen.

Mooie kamer met fijne ligging.

Er was maar 1 flesje shampoo en douchgel in de badkamer.

We hadden een kamer in de aanbouw, deze was geheel nieuw en had een privé terrasje voor de deur.

Hoge verwachtingen, maar het resultaat viel vies tegen
    • Suite met 1 Slaapkamer

Snachts kwam er geen water uit de kranen ook niet uit het bad of douche. De douche ontbraken afdicht doppen van koppelingen en de waterstraal was veeeeels te zwak. Op afwerkingsdetails was ook niet gelet.

Het bed en de whirlpool

Prima plek, mooie kamer, personeel heeft wel wat te leren tav klantvriendelijkheid

Kamer was (te) koud bij aankomst, volgens receptioniste niet te voorkomen... toen ik opperde de verwarming aan te zetten vlak voor 'inchecktijd' (vanaf 15:00u) was t antwoord: dat zou onderdaad een mogelijkheid zijn

Erg mooie kamer, smaakvolle inrichting

Leuk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt heerlijk , avond eten goed en vriendelijke bediening , kamers leuk en plezant dorpje. Komen in warmer weer terug voor terrasjes te doen .

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Heerlijk hotel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijt was prima maar ontbrak aan details: geen servetten, geen scherp mes om brood te snijden, ontving koffie ipv thee. Maar och... daar staat zoveel goeds tegenover.

Prijs-kwaliteit was perfect in evenwicht. Echt een aanrader. Hele mooie kamers: ruim, modern, schoon. Gewoon TOP

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Hotel met ontbijt prima. Restaurant mag echt wel iets aan veranderen.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Eten in het restaurant was niet goed, prijs/kwaliteit liet te wensen over. Ook lange wachttijden.

De kamers waren prima. Herinrichting van de kamers is goed gelukt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima naar ons zin gehad.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Communicatie bij in- en uitchecken had meer geïnteresseerd gekund. Wat meer interesse tonen bij inchecken bv 'heeft u een goede reis hierna toe gehad?' En bij het uitchecken bv 'is uw verblijf bevallen?' Dat zal net dát extra welkomsgevoel geven. Wij zaten in kamer 10, maar het was echt koud op de kamer. Wellicht van te voren even de verwarming aanzetten zodat we warm binnen komen.

Erg mooie kamer, sfeervol dorp met plein.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Mooie gerenoveerde schone kamers, persoonlijk vind ik dit...

De internet verbinding is echt heel slecht, daarom overnacht ik dan ook ik meestal in een van de andere hotels in Arcen.

Mooie gerenoveerde schone kamers, persoonlijk vind ik dit hotel een van de beste uit de omgeving. Goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

De kamer lag vlak naast de keukendeur. Eerste avond was dat luidruchtig, na aangeven was het stil.

Mooie, frisse kamer in de tuin. Prima ontbijt, fijne locatie in centrum Arcen. Personeel goed aanspreekbaar en vriendelijk.

Onze eindbeoordeling is ruim voldoende.

We keken vanuit de kamer op een dak met metalen buizen, airco-apparatuur en een muur. Het ontbijt was standaard goed, maar de prijs van € 14,50 p.p. was echt te hoog.

De ligging. In het centrum van Arcen. Mooie omgeving. Niet ver van Venlo (mooi centrum; winkelen).

Diner was heerlijk en het ontbijt meer dan prima.

De jonge bediening bij het diner was vriendelijk maar wat onprofessioneel. Alle gasten die Nederlands waren konden horen dat zij over privézaken en overig personeel aan het praten waren.

Diner was heerlijk en het ontbijt meer dan prima. Goed keukenpersoneel en bediening bij het ontbijt.

• Comfort Driepersoonskamer

Stoffige kamer, douchekop stuk, per dag 1 wc rol met zn 3en, kussens bar dun. Met n kleine ingreep is dit allemaal snel te verhelpen, so go Maasparel! Doe het, en we komen graag terug!

Ligging is super.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Heerlijk ontspannen verblijf

Badkamer was was gedateerd t.o.v. de kamer. Maar wel netjes en schoon.

Ontzettend gastvrije medewerkers en mooie gerenoveerde kamers. Klein dorpje, maar genoeg te beleven voor een weekendje.

De kamer zag er erg goed en verzorgt uit, het was een...

ik vond de badkamer aan de kleine kant , maar dit was zeker niet te klein, zeker voor een nacht niet.

De kamer zag er erg goed en verzorgt uit, het was een ruimere kamer als dat we verwacht hadden. het personeel was erg vriendelijk en hielp je graag!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Een geweldig verblijf gehad.

Alles was prima. De kamers waren mooi en schoon, het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt en diner waren prima in orde. De locatie is uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Schoon hotel met vriendelijk personeel. Goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De mogelijkheid om zelf koffie en thee te kunnen zetten. De bedden liigen comfortabel. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Er zijn in de omgeving vele mogelijkkheden om wat te ondernemen, zelfs zonder vervoer.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De kamer was modern en schoon, met een ruime badkamer ,heel...

Je vraagt naar het uitzicht van de kamer, dat was minder maar dit was voor ons geen probleem. wij zijn maar 1 nacht geweest, maar we hebben het verblijf als prettig ervaren, anders waren we niet teruggekomen.

De kamer was modern en schoon, met een ruime badkamer ,heel prettig. Het zag er allemaal keurig uit. Ook het ontbijt was prima, er was genoeg keuze, en voldoende van alles. Lekkere koffie! Ook de ontbijtzaal ziet er gezellig uit, leuk om er te zitten. En de gemoedelijke sfeer die er is.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Vriendelijk personeel en super gezellig geweest.

Personeel zoeken als je iets extras wilde en geen afvalbakje op de kamer terwijl er wel een koffie-thee hoekje was.theeglazen bij het ontbijt is ook wel welkom voor theedrinkers.Alleen koffiekopjes.

De kamer was super gezellig.

Verrassend goede prijs/kwaliteit verhouding

Ontbijt voor € 14.50 is matig niet speciaal. Kan rijker. Serre kan iets gezelliger ingericht worden.

Verrassend: prachtig diner en dito wijnen. Mooie nieuwe kamers. Lekkere bedden. Leuke extra thee/koffie zetten op de suite.

Dit is een prima hotel en voor herhaling vatbaar.

Alles naar wens!

Het was zeer de moeite waard! De kamer was perfect en het ontbijt was ook uitstekend. Een prima en mooi hotel en dus voor herhaling vatbaar! De service was ook prima!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Teleurstellend

Gehorig. Kamer pal aan een drukke straat. Personeel wat tot Ca. 0.30u herrie maakte in de naastgelegen bijkeuken. 1x diner genuttigd. Droog, smaakloos.

Prima hotel prima prijs

Alles is zo mooi geworden, de kamers zijn zo leuk met verschillende thema,s en daarom vonden wij het erg jammer dat de matrassen en hoofdkussens niet vervangen zijn. Ik hoop dat dit nog ook nog vervangen gaat worden want een goede nachtrust is belangrijk.

Diner is hier zo lekker, in een hele leuke ambiance. Hotel helemaal gerestyld is zo leuk en de medewerkster was er ook blij mee.

Leuk, ik was met mijn dochter

De dame bij het uitchecken was er met haar gedachten niet bij. Geen vriendelijk woord, geen goede reis....

Zowel het diner ( op eigen initiatief) als het ontbijt waren prima in orde.

Mooie tijd gehad!
    • Comfort Driepersoonskamer

Best kleine kamer voor drie. Geen kledingkast.

Het beste van dit Hotel is de locatie! Loopafstand van Kasteeltuinen Arcen, pal naast leuke terrasjes en winkeltjes...En net uitkijkend op de rivier Maas. Geslaagd uitje!!

De kamer was mooi, alles zag er goed verzorgd uit en het...

In de slogan staat rustig gelegen. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel. Hier hadden we wel last van de geluiden op straat.

De kamer was mooi, alles zag er goed verzorgd uit en het personeel was vriendelijk.

Een locatie waar je graag terugkomt!!

matrassen hadden wat harder gemogen. Het is wat je gewend bent thuis.

De rust, de gemoedelijkheid en de ambiance. Alles was perfect in orde. Het ontbijt was super lekker, voor een ieder wat wils!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

fijn gefietst, heerlijk geslapen.

het eten; het ontbijt maakte zijn prijs niet waar (lauwe koffie), Ook de diners zouden o.i. beter kunnen. Groente erg rauw geserveerd, vis met weinig kruiden, e.a. Wel grote bereidwilligheid om bij een klacht iets anders ter vervanging te brengen.

de kamer met uitzicht op tuin, op de begane grond De mogelijkheden van fietstochten met voetveer en pontjes

Geweldig hotel voor een bezoek aan de kasteeltuinen te Arcen.

Nauwe gangen, geen lift, geen brandtrap in ons deel van het hotel. Lawaai 's ochtends met kamers schoonmaken.

Goede wifi en prachtig gestyled interieur, parkeerplek op het terrein, 5 minuten lopen naar de ingang kasteeltuinen.

Redelijk

Kamer heel donker, er was een raam daarvan kon alleen het boven raam een stukje open! afzuiger in de badkamer maakte een hels kabaal, kon niet uit gezet!! Weinig kastruimte.

Omgeving.Badkamer en kamer waren goed schoon.

Zouden niet snel hier terug gaan!

Het ontbijt vonden wij mager in vergelijking met andere hotels die we hebben bezocht, personeel bij het ontbijt niet vriendelijk.

Erg warm en gehorige kamer was 2e verdieping er benauwd, geen lift . Het hotel ademden niet veel sfeer uit. Is wel een leuk plaatsje kan er goed wandelen en fietsen.

Een heerlijk hotel dicht bij de Kasteeltuinen, de Maas en natuurlijk de Hertog Jan Brouwerij.

Een nadeel was dat men geen raam kon laten open staan, omdat het geluid van het terras/straat storend was. Bij gesloten ramen had men geen last van het geluid buiten.

De kamer, gelegen aan de terras/straat kant, was ruim met comfortabele bedden. En een zeer ruime badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt waardoor men gesterkt aan de dag kon beginnen.

Enigszins tegengevallen

Slecht getroffen=sfeerdag. Hotel uitsluitend lopend te bereiken tussen mensenmassa door en ook bagage lopend ophalen vanaf betaalde parkeerplaats buiten het dorp. Hierover is bij de reservering niets gemeld. Geen lift. Is moeilijk voor oudere hotelgasten en beïnvloed de hele beoordeling negatief.

Heel prettig verblijf voor een weekendje weg in een mooie omgeving.

De badkamer is heel groot. Een douche naast het bad zou makkelijk passen, nu moet je in het bad douchen.

Mooi ingerichte kamer met hele fijne bedden. Waterkoker met koffie en thee op de kamer. Grote parkeerplaats direct achter het hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

De centrale ligging in het dorp en prima schone kamers en...

Ontbijt was duur voor het gebodene en de slechte akoestiek in de eetzaal

De centrale ligging in het dorp en prima schone kamers en sanitair. Heerlijke bedden!

Sportieve tweedaagse!

Het was warm op de kamer en er is geen airco. Met de vensters open geslapen maar dan is er veel lawaai van het terras en van de straat.

Goede locatie midden in Arcen, op wandelafstand van de Kasteeltuinen en de overzetboot. Ruimte om buiten te eten. Lekker ontbijt en driegangen menu. Mooie, pas gerenoveerde slaapkamer, zeer ruime badkamer.

Mooi hotel in het prachtige centrum van Arcen

Het personeel was weliswaar erg vriendelijk, maar niet erg klantgericht. Onze kamers waren nog niet klaar toen we (na de afgesproken tijd) aankwamen. Ons werd (op zeer vriendelijke toon) medegedeeld dat de kamer 25 minuten later klaar zou zijn, zonder excuses. Dat is daarna op dezelfde manier (maar met 10 min) herhaald. Uiteindelijk kregen we toch een andere kamer die al lang klaar was. En toen we wilden uitchecken (een kwartier voor de max uitchecktijd), konden we geen personeel vinden. Ook op de bel die ze bij de balie hadden gemonteerd werd niet gereageerd. Later zagen we dat ze met zijn allen aan het ontbijten/koffie drinken waren. We hadden uiteindelijk een kamer aan de straatkant. Daar hoor je toch wel veel verkeer langskomen, ook 's nachts.

Het is een prachtig hotel, mooie inrichting, mooie locatie, prettige kamers, vriendelijk personeel. Ik zou het zeker aanraden.

Een net hotel, maar zeker niet goedkoop.
    • Comfort Driepersoonskamer

Zeer lawaaiig door 'sfeermarkt'. Groot terras onder ons raam. Harde live muziek tot laat. Dat had men ons mogen vertellen.

Alles was schoon en verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Mooie locatie

Jammer dat airco eenheid net bij ons slaapkamerraam stond.

Gastvrije ontvangst en prima ontbijt. Prachtige locatie en goed plek voor borrel en hapje eten.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heel aangename korte vakantie gehad.
    • Comfort Driepersoonskamer

Wij vonden de badkamer wat verouderd. Er was een ligbad met douchescherm. Het ligbad was heel hoog om in te stappen en douchescherm was niet breed genoeg, zodat er water in de badkamer gespat kwam.

Heerlijk ontbijt. Heel goed gelegen: ideaal om fietstochten en wandelingen te starten. Leuke restaurantjes en drankgelegenheden op wandelafstand. Heel netjes en echt vriendelijk personeel. Mooi ingerichte kamer.

In de aanbieding op booking. com stond niet DUIDELIJK vermeldt dat het exclusief ontbijt was. Dit was een tegenvaller. Advies:DUIDELIJKER vermelden!!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Goed hotel voor een heerlijke midweek fietsen in een gezellig dorp aan de Maas.

We waren op fietsvakantie met dure racefietsen en de veiligheid van stallen liet te wensen over. Als het sleutelbeheer van de stalling bij de receptie zou zijn, zou dat het veilig wegzetten van je fiets verbeteren.

Ontbijt is zeker voldoende en personeel bereidwillig. De kamers waren ruim tot groot.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Dinee en kamer waren in orde en het personeel v Was...

Er zou WiFi zijn helaas is dit niet het geval en bij navraag was dit al enkele maanden zeer slecht tot niet mogelijk. In de douche was geen zeep bakje aanwezig terwijl zo een ding toch maar een paar euro kost en zo oude douche stang( leiding ) geklikt kan worden Nu moest de zeep op de grond gelegd worden of op de knop van de douche kraan Het ontbijt in de ochtend viel tegen toch zeker vergeleken met hoe het in andere hotels is en de prijs daar voor was ook behoorlijk aan de prijs. Het personeel was wel heel vriendelijk.

Dinee en kamer waren in orde en het personeel v Was vriendelijk en begripsvol Wel enkele opmerkingen nog Zie onderwerp wat viel u tegen

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Locatie goed, personeelvriendelijk, geweldig goed verzorgde tuin, kamer matig.

Erg donkere kamer zonder uitzicht. Je kon niet buiten zitten. Erg luid afzuigsysteem. Miste een prullenmand in de kamer. Miste uitleg over faciliteiten op de kamer zoals verlichting in kast.

Gunstig gelegen

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Kamer was comfortabel en schoon.

De ventilator in de badkamer van nummer 3 maakt veel lawaai als je die inschakelt. Gelukkig is die aan het licht gekoppeld.

Kamer was comfortabel en schoon. Ontbijt was prima.

fantastisch! een echte aanrader

De kamer was stijlvol ingericht en voorzien van heerlijke bedden. Personeel was vriendelijk. Dineren bij de Maasparel is een echte aanrader, maar ook het ontbijt was prima. Dit alles in een prachtige omgeving. Wat ons betreft een echte aanrader

Een aanrader!!!!!

Beetje gehorig op de gang, maar er was ook een lente markt geweest en veel rumoer ook op straat, maar voor de rest een dikke 10

Zo mooi ingericht en erg praktisch, erg vriendelijke en behulpzame medewerkers, mooie omgeving , mooi restaurant erbij.. tip steek even recht het straatje over en je staat met je voeten bijna in de Maas.. ik had het geluk dat er een mooie zonsondergang was 😊

Super mooie locatie, midden in het centrum, heerlijk eten!

Niets eigenlijk. Het enige misschien dat er geen ligt is. Twee trappen op met koffers kan denk ik soms wel lastig zijn.

We hebben een heerlijk ontbijt gehad! Erg luxe en lekker! We hebben ook heerlijk geslapen na een heel stuk van het Pieterpad te hebben gewandeld! Heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Wij hadden een hele mooie kamer die er ook heel gezellig uit...

Stopcontacten bij het bed deden het niet, dit werd wel goed opgelost door een verlengsnoer mee te geven.

Wij hadden een hele mooie kamer die er ook heel gezellig uit zag. Bedden lagen erg fijn. Alles was ook heel erg schoon! Wij hebben geen gebruik van het ontbijt gemaakt. WiFi was ook goed.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed hotel

De toegewezen kamer nr. 22 was de elektra nog niet klaar en kamer 3 was kamer met bad deze tweepersoonskamer was aan de kleine kant ( meerprijs € 10,00 )

Ontbijt was goed alles steeds aangevuld Van kamer wisselen ging netjes, omdat het niet druk was

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prettig verblijf in Arcen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Onze kamer was wat aan de krappe kant. Je kon nét om het bed heen lopen. Alle kamers waren onlangs gerenoveerd en zagen er modern uit. Maar dat je dan een oud, verwassen en bobbelig kussen(tje) niet vervangt voor een nieuw exemplaar (of liever 2), is nogal onbegrijpelijk.

Goed ontbijt. Gezellig terras, mooie tuin. Fijn dat je in het centrum achter het hotel kunt parkeren. Diner goed, alhoewel een tikkie aan de prijs.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Heerlijk ruime badkamer, kamer zelf krap bemeten.

Er was geen rustig loungehoekje.

Heerlijk ruime badkamer, kamer zelf krap bemeten. Lastig qua bergruimte (achter het bed). Om de deur naar de kamer te openen stond het nachtkastje/tafeltje eigenlijk in de weg

Prima en gezellige plek, lekker schoon, en heerlijk bed plus ontbijt.

Geen lampjes naast het bed en ook stopcontacten die in de bedombouw waren verwerkt deden het niet dus in donker het bed zoeken en telefoons opladen in een andere hoek vd kamer. In verhouding tot de gigantische kamer vonden we de douche ruimte te klein, konden er niet naast elkaar staan, en onvoldoende ruimte om toiletspulletjes etc neer te zetten. Ook het geronk van een vrachtwagen die al vroeg onder ons raam met draaiende motor bleef staan waardoor de uitlaatgassen naar binnen kwamen was niet heel plezierig.

Het bed was echt zalig, en onze kamer heel groot, net een balzaal! Het ontbijt was prima, heerlijk gevarieerd, en zelfs spek met eieren! Het restaurant is zeer sfeervol ingericht en kijkt uit op de mooie tuin. Leuk ook dat het middenin het dorpje ligt.

Vriendelijk personeel, mooi hotel
    • Suite met 1 Slaapkamer

De prijs-kwaliteit verhouding vond ik niet zo goed. Wij hadden de suite geboekt en we hadden aan de hand van de beschrijving op de site gedacht dat onze suite de enige kamer in de smidse was. Helaas grensde er direct aan onze kamer toch nog een andere kamer met een vrij dunne muur, waardoor wij in de avond toch iets minder stilte hadden dan gehoopt. Bij het akkoord gaan met de prijs hadden we hier geen rekening mee gehouden, anders hadden wij wellicht een goedkopere standaard kamer geboekt.

De locatie is erg goed, midden in het centrumpje van Arcen. Wij hebben vanaf het hotel gelopen naar de hertog jan brouwerij, was prima te doen en zo konden we mooi allebei een biertje drinken. Daarnaast was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima en werd regelmatig aangevuld.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Aangenaam verblijf in de Maasparel.

Geen tegenvallers in dit hotel!

Hele mooie kamer in ' Hertog Jan' stijl (er zijn ook andere thema's). De hele accommodatie ziet er uitstekend onderhouden uit, doet zijn naam eer aan! Goed verzorgd ontbijt in de mooie tuinkamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

de gemoedelijke huiselijke warme sfeer.

De afzuiging in de badkamer bleef minstens een kwartier herrie maken na een kort toiletbezoek, ook 's nachts.

de gemoedelijke huiselijke warme sfeer. het zag er keurig en schoon uit

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Ons verblijf bij de Maasparel was zeer goed!

N.V.T.

De suite is sfeervol en de faciliteiten op de kamer zijn geweldig. De suite is gelegen in de Smidse apart van het hotel, We zullen deze accommodatie zeker bij anderen aanraden.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een goed hotel waar het prima vertoeven is.

Wachttijd tussen de gerechten tijdens diner

De vijf kamers waren netjes, schoon, uitstekend sanitair. Uitstekend ontbijt. Alles was uitstekend geregeld zoals was gevraagd en afgesproken.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Maasparel