Beoordelingen over Hotel de Magneet 3-sterren

Kleine Oost 5, 1621 GR Hoorn, Nederland

#8 van de 14 hotels in Hoorn

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Een perfecte locatie, betaalbaar en kamers zien er goed uit! Aanrader om hier te verblijven!

De theedoek / handdoek die bij de keuken lagen waren duidelijk aan vervanging toe en de deuren piepten best wel. Bij de opstelling van de kamers is in de omschrijving wel van belang: - Dat 1 van de slaapkamers slechts met een gordijn gescheiden wordt van de gang/woonkamer - Dat 1 van de slaapkamers alleen via de badkamer bereikbaar is - Dat de deur tussen de slaapkamer en de wc (op de badmaker) niet af te sluiten is. Als er dus een persoon van de 3 persoons slaapkamer het toilet bezoekt dan kan er altijd iemand binnen wandelen vanuit de 2 persoons slaapkamer. Of als er iemand aan het douchen is dan kunnen de mensen op de 2 persoonsslaapkamer dus alleen via die (bezette) badkamer in/uit de slaapkamer komen. Dit kan lastige situaties opleveren.

5 persoons appartement ziet er mooi uit, is groot en alles was schoon. Mooi uitzicht en een balkonnetje. Bij de 4 persoonskamer was het erg fijn dat er 2 badkamers waren. Van het hotel een leuke stadswandeling verstrekt gekregen en het personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Prima ruime kamer.

Prima ruime kamer. Lokatie van het hotel is prima. Ontbijt was prima verzorgd. Zeker een aanrader voor een volgende keer. Haven en centrum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Het was gerenoveerd en netjes.

De ontvangst was prima, maar verder was het verblijf nogal onpersoonlijk. Bij binnenkomst na de ‘klapdeuren’ links de receptie annex bar. De sleutels van de kamer hangen voor het grijpen. Daar achter staat een familietafel, waar de eigenaren en personeel dagelijks te vinden zijn, maar weinig aandacht aan de gasten besteden. Je verwacht van een ‘familiehotel’ een andere sociale uitstraling, maar misschien verklaart dat ook de totaal indruk: niet slecht, maar daar is alles mee gezegd.

Het was gerenoveerd en netjes. Het ontbijt was voldoende. Het was schoon.

Heerlijk!

Vriendelijke ontvangst, vriendelijk en attent personeel, prima ontbijt, prima kamer met comfortabele bedden, en een eigenaar met hart voor z'n zaak. We hopen zeker nog eens terug te komen! Bovendien zijn we in Hoorn nog niet uitgekeken 😉

fijn hotel op een leuke locatie

Een heel leuk hotel, op een handige locatie in Hoorn. Zeer vriendelijke medewerkers. De kamer was netjes en schoon. Alles is leuk ingericht. de prijs/kwaliteit verhouding is goed in orde.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Toppie

Het enige min puntje was wij zaten in kamer 20 onder bij de was tafel was de chiffon niet schoon en als je op de toilet zat keek je er constant naar. Gewoon even met wat witte verf er overheen of een nieuw stuk bevestigen .

Locatie, eigenlijk alles. Aardige eigenaars, prima ontbijt, heerlijke kamer, lekker bed. Toppie

Heerlijk!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat de tijd voorbij vloog ;D

Dat is lastig te beantwoorden! Het hotel ligt vlakbij het centrum nog in het oude deel, het personeel was ontzettend vriendelijk, sociaal en behulpzaam, de kamer was netjes, modern, schoon & had erg leuk uitzicht, ontbijt was goed, verse koffie!

Uitstekend hotel!

Klein, maar heel fijn en gemoedelijk hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijtbuffet. Wij hadden een kamer in de binnentuin. Rustig gelegen, superfijn! Onze fietsen konden we ook in de binnentuin stallen, ze stonden direct voor onze deur, geweldig! De auto konden we op korte loopafstand (gratis) parkeren op het eigen parkeerterrein van het hotel. WIFI gratis en prima. Op korte afstand van het centrum gelegen. Kortom: een aanrader!

Perfect stadshotel, dichtbij alles!

Geen stopcontacten naast de bedden. Dit was wat onhandig met het opladen van de telefoons en de Garmins (fietsnavigatie).

Locatie was erg goed. Middenin de gezellige binnenstad van Hoorn. Verkeersarme straat, geen lawaaioverlast. Persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Aardig personeel. Wij sliepen op de zolderkamer, maar die was ondanks de hitte buiten, lekker koel. Erg lekkere bedden! Geen grote kamer, maar alles was er. Hotel is toch alleen maar om te slapen. Badkamer was prima. Ontbijtbuffet was uitgebreid. Veel keuze. Leuke binnentuin! Heerlijk om na stadsbezoek even wat te drinken. Of gewoon lekker relaxen met een boek.

Perfecte ligging, gratis parkeergelegenheid, schoon,...

De accomodatie is iets verouderd en de kamers een beetje gehorig.

Perfecte ligging, gratis parkeergelegenheid, schoon, gastvrij en ontzettend vriendelijk personeel.

Uitstekend verblijf, zeer vriendelijke gastvrouw.

We hadden een ruime vierpersoonskamer. Mogelijkheid om na een feest laat binnen te komen via de achteringang, Dame die gastvrouw was nam alle tijd voor ons. Ontbijt zeer uitgebreid en konden er ruim de tijd voor nemen. Parkeren kon op eigen terrein en kosteloos.

fijn verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers waren erg gehorig, we hoorden de buurman snurken haha en de straat is erg rumoerig. maarrr we hadden erg mooi weer dus het raam stond open :)

heel vriendelijk personeel, echt familiehotel. fijn dichtbij het centrum en een goed ontbijt!

Goede locatie, schone kamer.

Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Kleine kamer, douchen in bad vind ik niet prettig en een slecht ontbijt. De prijs van 103 euro voor 1 nacht staat niet in verhouding voor wat je er voor krijgt.

Goede locatie, schone kamer. Heel vriendelijk personeel.

Degelijk, net, verblijfshotel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Gewoon goed hotel. Opgelet voor welke kamer u kiest. Appartementen op gelijkvloers zijn prima. Mensen die moeilijk te been zijn moeten echt wel vragen voor kamer op gelijkvloers .Vriendelijk personeel; goede ligging; prima parking

Een zeer comfortabel en vriendelijk hotel voor een mooie stad als Hoorn.

Ontvangst was erg welkom en kamer was licht (en over nagedacht!) De binnentuin verraste mij en zelf nog even van het zonnetje kunnen genieten. Zelfs auto ook nog kunnen parkeren op 'privé terrein met 10 plaatsten. Kortom zoon (28) en ik waren erg tevreden

We hebben ons erg thuis gevoeld.

Trap naar buiten niet fijn, maar er is een buitenom. De plafondlamp is ongezellig, met alleen de bedlampjes en bureaulamp is er te weinig licht. Een grote schemerlamp met warm licht zou dit verbeteren.

Uitstekend ontbijt, ruime keuze en vers. Leuke accommodatie met huisjes en binnentuin. Fantastische aardige hotelhouder(s), lekker huiselijk, ongedwongen sfeer. Goede tips, o.a. Stadswandeling.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was lekker met bediening van koffie of warme chocomelk of thee aan tafel. Ook de kamer was dik in orde. De bedden voor de kinderen waren ook meer dan oké.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

een voorbeeldig 3 sterrenhotel op een zeer mooie locatie. perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig 3 sterren familie gerund hotel. Eenvoudige, praktische en zeer schone kamer met alles wat je nodig hebt. Goed bed, prima kussen. Zeer gezellige eigenaar met hart voor zijn gasten !

Gezellig familie hotel. Hoteleigenaar is erg gastvrij en vriendelijk. Kamer is knus maar heeft alle voorzieningen en wordt goed schoongemaakt. Hoteleigenaar kan uren vertellen over Hoorn (historie, VOC, stad, bezienswaardigheden, wandelroutes, winkels, restaurants etc). Wij komen zeker nogmaals naar hotel de Magneet

Heerlijk ontbijt en gastvrij en vriendelijk personeel /...

Hotel is wel enigzins gedateerd, maar heeft ook weer zijn charme bij een oud stadje als Hoorn.

Heerlijk ontbijt en gastvrij en vriendelijk personeel / eigenaren. Vrij parkeren bij het hotel.

Prima hotel op een goede locatie voor een gastvrij verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hartelijke ontvangst. Nette, schone kamer. De gastheer is absoluut een ambassadeur voor Hoorn. Hij weet er veel en zeer enthousiast over te vertellen. Het hotel is goed gelegen aan de rand van de oude binnenstad en de verschillende havens.

Prima, aanrader
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer heeft een bad met een douchegordijn. Toegang naar centrale gedeelte was met een trap. Betaling via ideal was niet goed doorgekomen (booking.com of hotelsysteem?)

Prima kamers in paar separate gebouwtjes. Kamer was niet heel groot maar prima en zeer schoon. Ontbijt was goed en voldoende.

Gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijtje met meer dan genoeg...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijtje met meer dan genoeg keuze van broodjes, beleg etc., zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima, komen een keer terug na de verbouwing

Persoonlijk vond ik het ontbijt wel tegenvallen. Geen vers fruit, geen verse sappen. Hadden na de recensies over het ontbijt wel meer verwacht. Misschien een euro op de kamerprijs doen en het ontbijt iets luxer. Kamer ook gedateerd. Kussens voor ons veel te hard. Wellicht een idee om twee soorten kussens te gebruiken.

Prima hotel in het centrum van Hoorn. Aardige ontvangst. Vriendelijke eigenaar. Zijn bezig om het hotel een facelift te geven. Liet ons ook de bouwtekeningen zien en dat zag er goed uit. Is ook wel nodig. Leuk om te zien dat de eigenaar bevlogen sprak over de op handen zijnde verbouwing. Wist zelf ook wel dat het hotel een opknapbeurt kon gebruiken.

Leuk hotel met goed prijs-kwaliteit verhouding.

Misschien als enige kleine negatieve puntjes dat er weinig stopcontacten waren en als je veel bagage hebt dan is het wel wat gesjouw met de trapjes op en af.

Goede, mooie kamers, een goed ontbijt, vriendelijk personeel en een parkeerplek

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Een leuk en gezellig verblijf in het centrum van Hoorn

Het hotel bestaat uit verschillende huisjes bij elkaar en ziet er gezellig uit. Onze kamer en badkamer waren prima. Met een paar minuten lopen, ben je midden in het centrum (winkels en restaurantjes zijn dus vlakbij). Datzelfde geldt voor het water en de bootjes. Parkeren kan op een groot parkeerterrein op 5 minuten loopafstand (gratis). Het ontbijt is erg lekker met veel keuze in fruit, broodjes, beleg, yoghurt, musli enz.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De kamers zijn netjes en schoon.

's Avonds is er weinig tot niets te doen in de bar. Gelukkig heeft Hoorn veel gezellige restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

De kamers zijn netjes en schoon. Voor ons waren de bedden nogal hard. Het ontbijt was goed. Het hotel ligt tegen het centrum, dus overal te voet naar toe.

Goede locatie, vlak bij centrum

Kamer lag buiten het hoofdgebouw. Wij hadden de zolderkamer (geen lift) voor ons geen probleem, maar niet zo geschikt als je slecht ter been ben. Ontbijt was niet helemaal de standaard die je bij een hotel verwacht.

Goede locatie, vlak bij centrum

Lekker geslapen!

Het weer!

Ontbijt was lekker! Het ontbijt was uit gebreid. Mijn kamer was in een ander gebouw langs het water. Ik had bijna mijn eigen voor deur. Personeel was erg behulpzaam en aardig. Het hotel was aan de rand van het centrum. Alles op loop afstand.

Fijn verblijf en zeker een aanrader !!

Alles prima!!! geen minpunten

Hartelijke ontvangst, nette schone kamers ,prima ontbijt ,aardige hoteleigenaar die ons zelfs meenam in zijn sloep door de haven van Hoorn!! Toppie!! Zeer tevreden!!!

Absolute aanrader voor een overnachting in Hoorn.

Uitstekende lokatie. Lekker rustig buitenaf aan de haven, maar lopend binnen een paar minuten in het bruisende centrum. Geen grote massaal hotel, maar een heerlijk familiehotel.

De kamer was mooi en voldeed voor ons drieën.

De kamer was mooi en voldeed voor ons drieën. Ontbijtbuffet was goed, de waard was zeer gastvrije slijk en boot de kleine bij het ontbijt een chocomelk aan en ook de koffie die aangeboden werd was buiten het buffet. Echt top!

Wat voor ons echt enorm fijn was is dat we ons compleet op...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Wat voor ons echt enorm fijn was is dat we ons compleet op ons gemak voelde met de kinderen erbij. Kindjes hebben het echt geweldig gehad en groot appartement. TOP. Wij gaan zeker terug

het ontbijt was echt zeer uitgebreid en heel goed!

de parkeerplaats was erg klein, en buiten het gereserveerde deel voor het hotel krijg je snel een bon!

het ontbijt was echt zeer uitgebreid en heel goed!

Accomodatie oogt wat gedateerd. Personeel is supervriendelijk. Dichtbij centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigen parkeerplaats is erg krap. Onze kamer was klein, maar dat stond ook in de beschrijving.

Schoon. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie stadswandeling beschikbaar.

het ontbijt was heerlijk , en de eigenaars waren erg...

het enige minpuntje was dat het erg gehorig is en boven ons ook mensen sliepen met een houten vloer hoor je ze dan goed lopen .

het ontbijt was heerlijk , en de eigenaars waren erg vriendelijk ,

Ideaal gelegen op wandelafstand van stadcentrum van Hoorn.

Donkerdere kamer. Ontbijt was voldoende maar niet uitzonderlijk.

Hotel is gelegen op wandelafstand van gezellig stadscentrum. Fietsen konden veilig gestald worden. Kamers liggen in aparte huisjes met klein binnentuintje.

Prima te doen, wel wat aan de dure kant.

Ventilatie kon beter. Het was erg warm en tijdens het douchen of baden besloeg alles. In één kamer werd 1 nachtkastje gemist.

Kamers waren oké, alles aanwezig, behalve airco. Onze motoren konden goed worden geparkeerd, de eigenaar had hier veel aandacht voor.

Prima bed in te dure kamer

Geen stopcontact bij bed. Lastig met opladen. Oude opgeknapte kamer in de tuin. Erg eenvoudig ontbijt. Prijs-kwaliteitsverhouding niet goed. Voor € 102 verwacht ik meer luxe en sfeer.

Goed modern bed en moderne badkamer.

Prima festival hotel in mooie handelsstad en omgeving.

Ontbijt was goed, het had geweldig geweest als we iets meer keuze hadden gehad.

Prima hotel, we waren in Hoorn voor een muziekfestival, maar hebben ook genoten van de stad en musea. Zeker een aanrader en we komen als het programma volgend jaar ook goed is zeker weer terug en boeken dan weer een kamer in dit hotel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima prijs/kwaliteit en persoonlijke service

Eerste indruk van het bijgebouw was wat minder. Binnenterrein was ook erg rommelig en stonk.

Persoonlijke service (werd voor binnenkomst in het hotel al begroet en met naam aangesproken terwijl het de eerste keer was dat ik daar zou overnachten), nette kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Fijn verblijf!

Het ontbijt was goed en koffie werd aan tafel geserveerd. Volop keus! Gezellige gezinskamer met zitje en koffie- en theezet faciliteiten! Op loopafstand van historisch centrum van Hoorn. Voor ons een fijne afsluiting van een familiereünie.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Verblijf hier is een aanrader.

Eigenlijk niets.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de management en het personeel was bijzonder. Ik loop met een stok; mijn koffertje werd naar de kamer gedragen voor mij, auto van de (privé) parkeerplaats gehaald. Gemoedelijke en correcte sfeer. Zeer proper.

Misschien een koelkastje op de kamer om een drankje te hebben.

De vriendelijkheid en gastvrijheid van het hotel, prima schone kamers . Echt een aanrader

Heerlijk ontspannen weekendje met de kids in een mooie omgeving in een zeer fijn Hotel!

Niets viel er tegen. Het was gewoon goed. Enige was het interieur (tafels/stoelen/vloer) in de bar/ontbijtruimte. Dit was niet mijn smaak. Maar goed dat hoeft voor een ander niets uit te maken, dit zegt meer iets over mijzelf. Comfort en hygiëne was gewoon prima.

Mooie locatie op loopafstand van het centrum. Hartelijk een meedenkend personeel (gastvrij). Zeer nette en schone kamers en goed ontbijt. Voor ons zeker een plek om terug te komen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

de eigenaren willen het de bezoekers echt naar hun zin maken

ik zou niet weten wat we hier moeten melden

schitterende locatie vlakbij centrum Hoorn, eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam, we voelden ons er meteen thuis, ontbijt was goed, en de boot tocht met de sloep en de rondleiding van de eigenaar was geweldig, we hebben Hoorn op deze manier van alle kanten kunnen zien

Een echt warm familiehotel.

Geen minpunten

Royale kamer, heerlijke badkamer en lekker ontbijt. Maar bovenal een supervriendelijk onthaal. Zeer gunstig gelegen t.o.v. het centrum. Een aanrader om nog een keer naar toe te gaan.

Ideaal voor een paar daagjes weg. Lekker dicht bij tcentrum en dorpjes in de buurt.

T parkeren bij t hotel stond niet echt duidelijk aangegeven. Omdat alles éénrichting is en parkeren bestemd voor vergunninghouders, moesten we omrijden.

Eigen ingang. Het ontbijt. Ruime kamer en badkamer.

Prima plek tegen het centrum van Hoorn aan.

Geen echte minpunten. Niet echt goedkoop.

Hartelijk ontvangen. Prima 4-persoons kamer. Altijd fijn om een hotel te vinden met een familiekamer. Makkelijk parkeren. 's Ochtends goed ontbijt. Daarna leuk Hoorn in.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Gezellig appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement zag er op het eerste gezicht schoon en netjes uit, totdat je de keukenkastjes op deed, niet schoon en beschadigd, zonde.

Ruim appartement en goed ontbijt. Lokatie is top, 5 minuten lopen van het centrum

In de avondzon te voet het prachtige Hoorn verkend, wat een mooie stad.

Aanwijzingen bij aankomst over t onbijt, daarover was geen info op de kamer. Info op de kamer om je welkom te weten. Doordat wij buitenom liepen mis je de info/folders en op de kamer is er niets. Wij redden ons prima hoor maar toch.

Ligging; het vriendelijke personeel bij het ontbijt; het bad.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Zeer vriendelijke eigenaar(es) en een hele goede service.

Zeer vriendelijke eigenaar(es) en een hele goede service. Mijn lunch pakket aan de deur i.v.m. dat ik voor 7.00 al weg was. Zeer schoon alles en zeker een aanrader!

Prima hotel met een goede ligging

Een douchegordijn vinden wij persoonlijk nooit echt fijn. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Alles was overigens wel prima schoon.

Prima hotel en een heel erg goede ligging. We konden inderdaad niet in het hotel avondeten, maar met de hele binnenstad op loopafstand en de prima tips voor restaurants was dat geen enkel probleem. We hadden ook een prima kamer. een dubbele kamer zodat onze dochter helemaal haar eigen kamer had. Vond ze geweldig. De mensen van het hotel waren ook gezellig en vriendelijk. Een eigen parkeerplek aan de overkant was ook prima, mocht deze vol zijn, dan is de grote parkeerplaats aan het einde van de straat ook geen probleem.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heerlijk verblijf in een goed hotel

Heerlijk ontbijt, we hadden een mooie 4 persoons familiekamer, bestaande uit 2 kamers met elk twee bedden en 2x douche/toilet (gescheiden door een deur). Onze zoon werd die dag 11 jaar en dat hadden we bij de booking aangegeven. Bij het ontbijt was zijn stoel versierd met ballonnen. Dank je wel Rob!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het was gewoon super !

Geen min puntje.

Vriendelijk ontvangst .Kamer klein , maar van alle gemakken voorzien en super schoon . Er was zelfs koffie/thee op de kamer. Goed ontbijt !

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Relaxed en goed verzorgd verblijf in Hoorn

Hartelijke ontvangst, behulpzaam en gastvrij, mooie kamer, prima ontbijtbuffet, prima locatie op loopafstand van het centrum en de haven, gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Leuk hotel en een begrip in Hoorn

Aardige mensen. Leuke verhalen over de stad bij ontvangst. Goede tips voor een wandeling. Goed verzorgd ontbijt. Mooie ligging ook. Gewoon een leuk en goed hotel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Heb er echt van genoten.

Zou het zo niet weten. Misschien dat je er zonder reservering niet kunt dineren,maar ze wijzen je gelijk op leuke restaurantjes in de buurt

De hartelijke ontvangst. Super aardige menesen die Rob en Karin. Kamer netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

locatie om terug te komen
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt zeer rijk, ontbijtservies mooi! begroeting hartelijk, hygiëne prima, eigen parkeermogelijkheid belangrijk, binnen loopafstand van alles te beleven

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Super aanrader

Super aanrader

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Personeel zijn vriendelijke en alles was schoon en het ontbijt was heerlijk

Als een magneet!

geen idee

Gastvrij en vriendelijk personeel.

Het was er netjes.

Het was er netjes. Dichtbij de binnenstad van Hoorn. Goed ontbijt en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Zeer goed

Geen idee

Vlakbij centum....was geen hotelkamer maar een huisje.heel leuk

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Wij hebben ons prima vermaak!

Wij kunnen zo niets bedenken.

Alles was goed. Goed ontbijt en dito kamer. Fijne ligging t.o.v. het centrum.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Hotel niet IOM beoordeling

Italiaans restaurant /Fries museum

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Vriendelijk, schone kamers/badkamer en prima ligging t.

Geen opmerkingen

Vriendelijk, schone kamers/badkamer en prima ligging t.o.v. centrum. Erg leuk voor een kort verblijf met kinderen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Vriendelijke mensen.

Er was niets wat ons tegen viel!

Vriendelijke mensen. En het was rustig en schoon.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Ons verblijf was prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Na de eerste nacht werd de kamer niet schoongemaakt en bedden opgemaakt. De kamer was erg warm

Ontbijt prima. Personeel zeer vriendelijk.

Ligging was top.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was wel heel klein .

Ligging was top.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Heerlijk plekje voor een weekendje Hoorn

Superschoon en erg comfortabel

• Beoordeeld op: 22 september 2018

GOED

GELUID VAN DE STRAATKANT

LOCATIE

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goede accommodatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima ontbijt, rustige kamer, dichtbij het centrum van Hoorn

Voor herhaling vatbaar !

Bijzonder aardig management