Beoordelingen over Van der Valk Hotel Den Haag 4-sterren

Gildeweg 1, 2632 BD Nootdorp, Nederland

#1 van de 2 hotels in Nootdorp

Het ontbijt en de bedden.

Er was vooraf een bedrag gereserveerd op de creditcard. Dat als afgeboekt stond wat niet meer geannuleerd kon worden. Dit moesten we vervolgens zelf gaan oplossen. Dus geen tweede keer meer!

Het ontbijt en de bedden.

prima voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Standaardkamer

vloerbedekking kamer niet mijn smaak, in overigens uitstekende ruime kamer

prijs/kwaliteit Vriendelijk personeel. goede locatie restaurant tot laat beschikbaar met alle service en aandacht (Echt onderscheidend bij late aankomst!)

Fantastisch!
    • Deluxe Standaardkamer

- Iets meer dan 2 kussens per 2 persoonsbed - Een optie om de lichten in de badkamer te kunnen dimmen

De whirlpool is fantastisch.... het ontbijt heerlijk!! Vriendelijk personeel en alles is brandschoon!

Viel tegen
    • Deluxe Standaardkamer

Ontvangst bij receptie niet hartelijk en personeel onvriendelijk (behalve twee obers bij ontbijt) door extra kamers in aanbouw erg rommelig buiten, veel zichtbare schade, inrichting niet op elkaar afgestemd zoals in andere Valk hotels

Het uitgebreide ontbijt

• Deluxe Standaardkamer

Hotel lijkt een beetje sleets te worden. Afvallucht in de liften, rotzooi op de gangen etc. Beschadigingen die niet gerepareerd zijn. Afvoerputje in badkamer verstopt etc.

Heel mooie en goed hotel
    • Business Suite

Het lag dicht aan een snelweg en treinbaan, was in de kamer niks van te merken, maar op het balkon was het iet aangenaam

De kamer was uitstekend, goed bed en de badkamer was met bubbelbad en stortdouche perfect. Restaurant was goed en bediening was zeer bekwaam.

prima verblijf, ideale locatie.
    • Deluxe Standaardkamer

We zaten op de 5e verdieping met een mooie galerij ervoor. Klanten die 3 kamers verder zaten, waren aan het roken en dat was in onze kamer te ruiken. Zelfs bij binnenkomst van onze eigen kamer, (niet-roken kamer) hing een rooklucht. Toch wel wat overlast van langsrazend verkeer

ruime kamer en echt zeer uitgebreid, prima verzorgd ontbijt. Kamer was ook prima te verduisteren.

Geweldige locatie met goede faciliteiten.
    • Deluxe Standaardkamer

Het matras was iets doorgelegen.

Een uitgebreide keuze en een heerlijk ontbijt. Lekkere koffie. Dicht bij de snelweg, dus goed bereikbaar. Gratis parkeergelegenheid.

We gaan zeker nog eens terug

Weinig of niets

een heel mooie badkamer met regendouche, als roker was er een balkon voorzien. Van de 4 Van der Valk hotels die we al gedaan hebben was deze er een met de grootste menukaart.

• Deluxe Standaardkamer

Door de werkzaamheden was sprake van herrie en een rommelige trap/uitgang bij de trap. Bij de receptie werd een nieuwe collega ingewerkt. Wat mij vooral opviel was dat ik zonder toelichting werd gevraagd om even toestemming te geven voor het bewaren van mijn gegevens voor 7 jaar. De medewerker aan de receptie leek het ook vreemd te vinden dat ik die toestemming weigerde.

Kamer met WiFi, goed bureau en bubbelbad.

De douche kop is te hoog en de kleinere douche kop is te...
    • Deluxe Standaardkamer

De douche kop is te hoog en de kleinere douche kop is te laag en heeft geen standaardje waar ik hem iets hoger kan zetten. Heel irritant om te douchen

prima prijs/kwaliteitshotel op een boogscheut van centrum Utrecht , Delft , en Scheveningen
    • Deluxe Standaardkamer

de poetsploeg gebruikt te veel 'reinigingsproduct' om de vloer te poetsen waardoor ze plakkerig aanvoelt en je je voetstappen kan zien staan => minder reinigingsproduct , eens alle vloeren 'ontvetten' , en vanaf dan meer gewoon water om te poetsen

supervriendelijk personeel , veel 'ruimte' in 't algemeen (grote inkom/lobby , ruime kamer met grote badkamer)

Dit hotel kunnen we zeker aanbevelen.
    • Deluxe Standaardkamer

De verlichting in de badkamer aan de spiegel was zwak en de wastafel voor één persoon een beetje klein.

Het uitgebreid ontbijt, de ruime rustige kamer, goed bed, goede ventilatie.

De ruimte en mooie badkamer
    • Deluxe Standaardkamer

De kamer lag op 1 verblijf na naast de nieuwbouw , er werd gelukkig weinig herrie gemaakt, anders hadden we zeker een andere kamer gevraagd

De ruimte en mooie badkamer

Ontbijt en mooie ruime kamer
    • Deluxe Standaardkamer

Ik heb aan de receptie gevraagd of de airco uit kon. Dat zou geregeld worden, echter heek de nacht heb ik het gebrom van de airco moeten horen.

Ontbijt en mooie ruime kamer

een prima locatie, goed bereikbaar. voorzien van alle gemakken

eventueel wat spellen in de bar. zoals kaarten of eventueel een pooltafel of biljart of andere spellen.

uitstekend stapelbed voor de kinderen, zelfs met aparte tv per bed. tevens een moderne badkamer met alle gemakken voorzien

Badkamer was top, een lekkere grote regen douche en een ...
    • Deluxe Standaardkamer

Badkamer was top, een lekkere grote regen douche en een lekker groot bad. Daarnaast was het een grote ruime kamer. Ontbijt was ook uitgebreid en lekker:)

• Beoordeeld op: 19 april 2018

luxe kamers, goed ontbijt, er werd bij binnenkomst in...
    • Deluxe Standaardkamer

ik had op de site valkexclusief moeten kijken naar aanbiedingen, dat had nogal wat geld kunnen schelen. Dit wordt niet vermeldt bij booking.com

luxe kamers, goed ontbijt, er werd bij binnenkomst in restaurant niet gecontroleerd of je had betaald voor ontbijt.

Heerlijk verblijf in een geweldige kamer met fantastisch ontbijt.
    • Deluxe Standaardkamer

Klein minpuntje. 's Avonds gegeten in het restaurant en zonder te vragen kregen we er mayonaise bij. Geen probleem normaal, maar wel als je er een Euro voor moet betalen. Laten ze vragen of je het wel of niet erbij wil dan heb je een keuze. Verder gewoon top!

Uitstekende ruime kamer en badkamer. Het ontbijt is echt top!

alleen voor zaken
    • Deluxe Standaardkamer

er wordt blijkbaar uitgebreid en de locatie op een knooppunt van wegen valt een beetje tegen, als je dit van te voren weet maak je mogelijk een andere keuze en als je alleen gaat eten in het restaurant wordt je ergens in een hoekje weg gedrukt, de vraag was ook zou je me hier ook neerzetten als ik met 2 of meer personen was het eerlijke antwoord nee

Op zich een erg mooie kamer, alleen op alle balkons staan asbakken een beetje jammer

• Beoordeeld op: 7 april 2018

voorbeeldig personeel Een opsteker voor Van derValk
    • Suite

suite voorzien van glazen en extra kopjes en bij het koffie en thee aspect een soort klein bakje voorzien voor afval om zoals gebruikt theezakje in te kunnen deponeren Ook vind ik het vreemd dat ik mijn chihuahua hier niet op de kamer mocht blijven en in Breda dit toegestaan werd alleen werd de kamer dan op dat moment niet gepoetst. Zou opteren om overal de zelfde regels te hanteren wat erg prettig is voor de regelmatige bezoeken aan jullie hotels met een hond

Goed voor 1 nacht.

Verse koffie ipv koffie uit automaat zou voor zo'n hotel best wel mogen! Wij sliepen in een gezinskamer die juist naast de lift lag, met gevolg heel veel last van lawaai!

Alles was proper!

Heerlijk genoten! Mooie kamer
    • Deluxe Standaardkamer

Vette vingers op de kasten en deuren

Top ontbijt, vlakbij Pannenkoek restaurant, ideaal voor kinderen, fijn bad en top bed! Spulletjes voor onze baby lagen netjes klaar!

Ondanks alles, wel “oke”
    • Deluxe Standaardkamer

Toen ik binnenkwam leek alles erg schoon en was ik erg te vreden, later toen ik me spullen uitpakte vond ik een sigaret op de grond van de vorige gasten en een kurk van een fles dit vond ik niet zo netjes, daarnaast wat me ook tegen viel was het avond eten in het restaurant.. ik betaalde €94 euro voor het eten. De voorgerechten waren lekker maar bij het hoofdgerecht bestelde mijn partner en ik beide de mixed grill.. de vlees keuze vond ik niet uitgebreid genoeg en zelf 2 stukjes vlees waren erg taai.. ook vond ik het best triest hoe weinig friet we erbij kregen. En dit voor 23,- ofzoiets per mixed grill. Savonds hebben we een drankje gedaan in een cafeetje, zag er erg gezellig uit alleen wel jammer dat het meteen het laatste rondje was (het was 23:00/23:30) terwijl er bij de receptie nog een geintje werd gemaakt met dat ik savonds erg lang kon borrelen.. de deuren werden al half gesloten terwijl er eigenlijk nog meer gasten naar binnen wouden. Na de korte borrel hebben we heerlijk geslapen en de volgende ochtend lekker ontbeten! Het ontbijt was echt fantastisch en daar is ook niks op aan te merken. Na het ontbijt namen mijn partner en ik nog even een douche voor vertrek, ook hier baalde ik van want toen we uit de douche wouden stappen kwamen we tot de conclusie dat heel de badkamer blank stond!! Ik belde gelijk de receptie en de mevrouw met wie ik sprak was wel erg vriendelijk maar vertelde dat misschien het putje verstopt zat.. fijn!!! stonden we dan.. kon niet eens zonder nat te worden me spullen uit de badkamer halen. Gelukkig was het bubbelbad wel relaxt, en heb ik daar wel van genoten.

Het heerlijke bubbelbad die aanwezig was op de kamerleden

ruime kamer en badkamer, met héérlijk ontbijt
    • Deluxe Standaardkamer

het hotel is best populair voor evenementen en congressen etc. waardoor het soms wat zoeken kan zijn om je auto kwijt te raken...

hele ruime kamers met ruime badkamer, goed bed, lekker geslapen.

Kreeg een misleidende aanbieding voor het ontbijt.
    • Deluxe Standaardkamer

Kreeg een misleidende aanbieding voor het ontbijt. Leek alsof het voor de hele periode was, maar bleek bedrag per dag te zijn. Bovendien was de prijs per dag veel hoger. Kostte veel moeite om ze te overtuigen dat het echt de prijs moest zijn die ik via booking.com had

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heerlijk hotel
    • Deluxe Standaardkamer

Irritante airco op kamer. Incheck personeel niet erg vriendelijk, geen warm welkom. Let op als je via booking.com boekt. Wij hadden volgens de site een kamer met balkon maar bij aankomst bleek dit niet zo te zijn. Uiteindelijk wel gekregen (nadat de medewerkster van het hotel tevergeefs probeerde een upgrade te verkopen).

Mooi hotel, met super ontbijt. Prima WiFi op de kamer. Aardig personeel bij ontbijt. Lekker bubbelbad en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Een goed bed en prima tv
    • Deluxe Standaardkamer

Slechte afwatering badkamer, zielloze organisatie met een functioneel geoliede machine in het restaurant, smakeloze inrichting

Een goed bed en prima tv

uitstekend
    • Deluxe Standaardkamer

het licht in het restaurant kon menukaart niet lezen licht boven ontbijt buffet

ontbijt goed slaapkamers goed alles vernieuwd in ontvangsthal zag er mooi uit

Wij vonden het erg hinderlijk dat tijdens het ontbijt de...
    • Deluxe Standaardkamer

Wij vonden het erg hinderlijk dat tijdens het ontbijt de tafels naast ons al gedekt werden voor het diner, terwijl het nog 3 kwartier duurde voordat de ontbijtsessie sloot. Waarom kan dit niet wachten tot na het ontbijt?

Een goed verblijf in een leuke omgeving

Zie bovenstaande

Mooie grote kamer, goed restaurant waar we hebben genoten van een heerlijk diner en ontbijt. Alleen booking.com gaf aan dat het inclusief ontbijt was en dat bleek bij aankomst niet zo te zijn

Het bad in de accomodatie was een bubble bad maar de zilveren knopjes werden erg heet. De headphone van 1 van de kinderbedden deed het niet. En ik moest aanvankelijk voor mijn ontbijt teveel betalen.

Ontbijt was prima. Kamers zijn erg ruim en stil. Heel prettig.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ruime kamer en prima bed
    • Deluxe Standaardkamer

Het diner, het restaurant en het parkeren - Restaurant is erg rumoerig. Door de grote ruimte weinig tot geen mogelijkheid om rustig te dineren. - Het diner "an sich" is veel te veel gericht op de kwantiteit en snelle doorstroom anders dan op kwaliteit. Zowel de haas als de vis waren op temperatuur gehouden onder naar ik aanneem een warmhoud lamp althans zo zag het er uit en zo smaakte het ook...de vis was te droog...haas niet echt door gegaard - parkeerplaats voor electrische auto's bezet door niet electrische auto's

Ruime kamer en prima bed

Heerlijk tot rust gekomen
    • Deluxe Standaardkamer

De whirlpool deed het niet. Hiervoor contact opgenomen met de receptie en die zeiden dat er iemand langs kwam om te kijken/repareren. Dit is niet gebeurd

Heerlijk ontbijt met veel keuze Ruime en schone kamer Ook het eten in het restaurant was heerlijk!

Een goede nachtrust gehad in een aangenaam hotel.
    • Deluxe Standaardkamer

Op én achter het tv-scherm was er een enorme stoflaag! Bij het nemen van een douche stond de hele badkamer blank. Uiteindelijk de badmat ervoor gelegd zodat het water niet meer in de badkamer kon lopen.

Ruime kamer, geen hinder straatlawaai, ruime badkamer, goede matras en goede hoofdkussens. Zéér verzorgd en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

top!
    • Deluxe Standaardkamer

Het restaurant is van uitstekend niveau. Zowel voor het diner, als het ontbijtbuffet zit je daar prima. vlotte bediening, heerlijk eten. En 's avond lekker wijntje erbij en niet meer hoeven rijden! Wel aan de grote kant, dus als je op zoek bent naar iets intiems, dan wellicht buiten de deur eten. Daarnaast, grote badkamer met groot ligbad voor twee (inclusief wat bubbel actie). das ook wel weer leuk voor de verandering.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

goede nachtrust, comfortable vlak aan de snelweg
    • Deluxe Standaardkamer

heerlijke stijlvolle ruime kamer, geweldig badkamer met bad en douche! Goede bedden. Goede geluidsisolatie. Makkelijk bereikbaar voor de zakelijke overnachting...

Voor een bijzondere overnachting zeker een aanrader.
    • Suite

We misten wel een prettige plek om even aan de laptop te werken. Dan zijn de luxe leren stoelen en de grote tafel in het zitje niet zo comfortabel.

De kamer (suite) was geweldig. Van alle comfort voorzien. Zeer ruim en zeer luxe. Kortom we hebben enorm genoten van de overnachting.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Van harte aanbevolen!
    • Deluxe Standaardkamer

Kamers zijn zo heerlijk ruim en goed ingericht, badkamer is geweldig met een bubbelbad. Ik kom al jaren in dit hotel en het bevalt uitstekend. Ook het restaurant biedt goed en betaalbaar eten, vooral het ontbijt is uitmuntend!

heerlijk
    • Deluxe Standaardkamer

het geluid van de klimaatvoorziening. En misschien net als in Antwerpen een nespresso apparaat

Mooie, ruime kamer. Zeer fijne badkamer met regendouche en jacuzzi. Heerlijk bed. Jammer genoeg geen koffiefaciliteit op de kamer, alleen een waterkoker en oploskoffie. De klimaatvoorziening maakt een hoop geluid. Ontbijt is zeer uitgebreid en overheerlijk. Kom hier zelf al jaren en ben nog nooit teleurgesteld.

Eén keer en nooit weer
    • Deluxe Standaardkamer

Vlekken op vloerbedekking, rumoerige airco en koelkastlampje knipperde hinderlijk (glazen deur). Veel te duur (prijs/kwaliteit) voor het gebodene.

Redelijk ontbijt. Goede parkeerplaats. Stille kamer.

heel goed, jammer van het lawaai van de airco
    • Deluxe Standaardkamer

we logeerden op het 5de verdiep, en ondanks de airco uit was in onze kamer is er heel de nacht een geronk te horen. Met de airco aan is het heel heel moeilijk om te slapen. Gelukkig was het nu niet te warm

de vriendelijkheid van het personeel in het restaurant en aan de balie het heerlijke ontbijt

Het is 1 van de beste van der Valk hotels die wij hebben meegemaakt.
    • Deluxe Standaardkamer

Kamer was geweldig. Prachtige badkamer met bubbelbad en een hele mooie douche. Alles keurig. Ruime kamer en een mooie grote TV. Bedden lagen prima Het ontbijt was zeer uitgebreid. Heerlijk. Leuke en vriendelijke bediening.

Hele fijne overnachting met gezin op een gezinskamer

Als ik dan toch iets moet noemen, vond ik het aantal stopcontacten wat weinig. Maar dat is echt verwaarloosbaar

Zeer nette ruime kamer. Mooi slaapgedeelte voor de kinderen met een ruim stapelbed en allebei een eigen tv. Nette badkamer met whirlpool. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Mooie hotel, heerlijk ontbijt, erg vriendelijk personeel.
    • Business Suite

Te snel weg halen van borden bij ontbijt. We gingen voor de tweede keer naar het buffet. We kwamen terug bij de tafel was alles weg en zelfs andere mensen aan onze tafel.

Prima!!!

uitstekend hotel
    • Deluxe Standaardkamer

Ik miste de zalm bij het ontbijt

De slaapkamer, de badkamer heeft een paar zwakke punten, o.a. de douche mist een paar handgrepen, en bij de wastafel ontbreekt een plateautje om dingen op te leggen.

We hebben genoten van de gastvrijheid, het meedenken en het...
    • Deluxe Standaardkamer

De airco had kuren en begon midden in de nacht op te warmen, terwijl het al 23gr. bleek te zijn. Vind ik voor overnachting te warm.

We hebben genoten van de gastvrijheid, het meedenken en het heerlijke ontbijt! We hebben dit hotel gekozen als uitvalsbasis voor bezoek aan Scheveningen en den Haag. Was een goede keuze.

Prima hotel.
    • Deluxe Standaardkamer

Tapijt op de vloer. En het feit dat er zo maar geld op mijn creditcard geblokt werd, als een soort borg. Hierover was geen melding gemaakt. Slechte zaak.

Lekker ontbijt, mooie kamer, veel comfort, heerlijk eten, goede douche. Prima hotel

Bloemetjestapijt
    • Deluxe Standaardkamer

Vloerbedekking op de kamer was een nogal heftig bloemetjesmotief. Kamer was niet vies, maar dergelijke vloerbeddeking wordt meestal gebruikt om vuil/ viezigheid te verbloemen. Ik vind dat voor n dergelijke prijs (€147,00 pnpk+ ontbijt) een kamer er strak en minder gedateerd uit hoort te zien.

Bubbelbad op de kamer en het ontbijt

Comfortabele grote kamer, zeer goed ontbijt.
    • Deluxe Standaardkamer

Er zaten noten in gerechten zonder dat dit op de kaart staat. Niet handig met een allergie. Dit werd wel netjes en correct opgelost.

Dit hotel heeft een heerlijk en erg uitgebreid ontbijt. Alles was er. Het personeel is aardig, goede service. Kamer schoon, groot en comfortabel. Ruim voldoende parkeergelegenheid (naast hotel en parkeergarage eronder).

Top hotel op top locatie
    • Deluxe Standaardkamer

Ontbijt is helaas niet meer zo geweldig als in de beginjaren dat het hotel net bestond. Het aanbod is niet groot meer.

Het hotel is top! Goede locatie. Kamer erg netjes en luxe. Bediening en gastvrouwen zijn erg vriendelijk. Menukaart is erg uitgebreid. De gerechten zijn echt geweldig. De porties kunnen iets kleiner, maar dit verschilt per persoon.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

prima hotel voor zakenreiziger
    • Deluxe Standaardkamer

De omgeving van het hotel is voor de zakenreiziger niet belangrijk, voor de vakantiereiziger niet aanbevelingswaardig.

prima hotel aan een van de uitvalswegen van Den Haag, stad goed bereikbaar, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, prima keuken

Kamer was prima ziet er goed uit.
    • Deluxe Standaardkamer

Tv op kamer,beeld stond steeds stil was niet naar te kijken. Ontbijt was erg slecht boter was op bijna geen brood tafels allemaal bezet er werd niet snel genoeg afgeruimd kon ook niet anders als er in zo'n zaal maar twee mensen dit werk moeten doen

Kamer was prima ziet er goed uit.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Tophotel met een goede prijs kwaliteit verhouding!

Niets op aan te merken

Overal dichtbij. Vlak langs de snelweg met de auto 5 minuten naar Den Haag. Perfecte kamers. Goed restaurant. Mijn vooroordeel over vd valk is weg. Leuk: ze hebben overal maling aan, bij het perfecte eten wordt gewoon (heerlijke homemade) appelmoes geserveerd met.....: een stukje rood fruit erop ;_)). Bubbelbad en badkamer zijn top....

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Een aangenaam verblijf!
    • Deluxe Standaardkamer

De kamer was net maar de ramen van de deuren en het restaurant zouden eens grondig gepoetst mogen worden. Dat straalt niet echt netheid uit.

Mooie nette kamer. Ontbijt en diner was heel lekker. Leuke gezellige bar en terras.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima verblijf om vaker terug te keren
    • Deluxe Standaardkamer

De kamer/badkamer had wel wat beter schoongemaakt, stofvrij gemaakt mogen worden

De ruimte, de mogelijkheid een raam te openen, het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

We waren blij verrast na een absoluut slechte ervaring in een ander Van der Valkhotel.
    • Deluxe Standaardkamer

Eigenlijk helemaal niets. Compliment aan het management van dit hotel!

Wat ons opviel was de vriendelijkheid van het personeel zowel bij de balie als in het restaurant. Ook de snelle bediening in het restaurant was geweldig (zelfs toen het heel erg druk was!)!!! Het management van dit hotel heeft alles heel erg goed onder controle, petje af!!!! Dit hebben we wel eens anders meegemaakt ( in een ander Van der Valkhotel!!!!!!!) We kwamen voor een conferentie en ook hier was alles voortreffelijk geregeld van de accommodatie tot de verzorging en de lunch, in een woord geweldig!!!!!!!!!!!!

Een weekend-uit, dat voor herhaling vatbaar is.
    • Deluxe Standaardkamer

Ruime,mooie kamer met balkon. Zeer goed geïsoleerd. Geen last van verkeer en buren! Uitstekend gegeten.Bediening etc. voortreffelijk. De familie-lunch,de volgende dag, zeer goed verlopen,wederom met uitstekende bediening. Kwaliteit van de lunch zeer goed. We kijken terug op een heerlijk verblijf!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

prima, vind alleen de stoelen in de kamer verschrikkelijk slecht zitten.
    • Deluxe Standaardkamer

Personeel stond te roddelen onderling, tijdens het ontbijt. Het was zo luid, dat je alles wel moest volgen.

Heb er alleen ontbeten, helaas.... want de kaart zag er geweldig uit.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

• Deluxe Standaardkamer

We werden na het diner weggekeken uit het restaurant, er werden in de bar consumpties berekend die we niet hadden gebruikt, en om half 7 's ochtends (!!) stond er een rioolauto putten uit te zuigen :((

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Heel goed
    • Deluxe Standaardkamer

Mooie ruime inrichting. Ruime kamer. Goede Wifi. Vriendelijk personeel. Ik kon mijn spullen op dag van vertrek rustig achterlaten tot de avond. Ruime parkeerplaats. Dicht bij station Nootdorp en aan de snelweg. Locatie zelf is niet mooi maar het interieur met de ruimtelijke opzet maakte alles goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heerlijk hotel!
    • Deluxe Standaardkamer

Er hadden in de badkamer meer handdoeken mogen liggen.

De afstand tussen AFAS-theater en hotel beviel het meest. Het is heerlijk om na een avondje theater op een kwartier afstand te kunnen overnachten in een hotel met een heerlijk bubbelbad en een fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Na jaren verblijf ik hier nog steeds met veel plezier.
    • Deluxe Standaardkamer

Het ontbijt was perfect. alles wat men zich wenst en alles tijdig bijgevuld. De parkeergarage was ook ideaal. Zeker daar het gevroren had in de nacht.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Gebruikt voor bezoek aan familieleden in het westen van het land.
    • Deluxe Standaardkamer

Kamer was niet warm te krijgen de temp ging steeds terug naar een standaard van 19 gr te koud om in te zitten en te douchen. Plus een versleten handdoek. gelukkig lagen er wel voldoende handdoeken maar deze had al uit de selectie gehaald moeten zijn.

ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goed en voor herhaling vatbaat
    • Deluxe Standaardkamer

Föhn heeft blijkbaar een beveiliging. Hierdoor stopte hij ongeveer elke dertig seconde. Ontbijt op zondag zou tot 10.30 uur geserveerd worden. Op zondag ( 1e Kerstdag) bleek dit ineens tot 10.00 uur te zijn. Dit was ons niet verteld toen wij navraag deden of er gasten konden aansluiten bij het ontbijt. Gaf een vervelende start van de dag.

Nette kamer en badkamer. Zeer ruim. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Jammer
    • Deluxe Standaardkamer

. Snap dat door veel gebruik en drukte dingen er niet mee als nieuw uitzien, maar valt me op dat dat meer wordt. Op onze kamer, grote scheur in het gordijn en op de badkamer de spiegel afgebladderd. Zal door vocht komen, maar staat armoedig! Vond dat erg jammer en slordig staan!

Ligging, ontbijt. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Ons verblijf was ook dit jaar prettig, hopelijk 2017 ook...
    • Deluxe Standaardkamer

De kamer was vorig jaar beter schoon gemaakt. En werd ook beter schoon gehouden tijdens ons verblijf.

Ons verblijf was ook dit jaar prettig, hopelijk 2017 ook weer.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Prima hotel! Aanrader...
    • Deluxe Standaardkamer

Het zijn maar kleine puntjes, maar niet aan beide kanten van het bed is een stopcontact, dus ligt je telefoon helemaal aan de andere kant van de kamer. De badkamer was brandschoon, maar een praktische badkamer is het niet. Kleine wastafel (er is geen plakje of randje waar je bijvoorbeeld je tandpasta kan neerleggen), open douche (dus badkamer was na het douchen zeiknat).. En tsja over smaak valt te twisten, maar het was gewoon verder in orde. Vandaar de 9.2 :)

Mooie overzichtelijke kamer.

Gezellig maar druk
    • Deluxe Standaardkamer

Ik had last van geluiden die me wakker hielden zoals de airco en de koelkast. De airco was ook erg vervelend dat je hem niet zelf uit kon zetten, ik heb daardoor weinig geslapen. Het bed was voor mij ook niet fijn, ik kreeg het in mijn rug.

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Kamers waren ruim ingedeeld.Het personeel was erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Sanitair
    • Deluxe Standaardkamer

Geluidsoverlast in kamer door lift.Personeel wilde in eerste instantie niet meewerken aan oplossing.Extra kosten ontbijt niet gecommuniceerd bij boeking.

Sanitair

• Beoordeeld op: 28 november 2016

ik raad hotel nooddorp aan iereen aan
    • Deluxe Standaardkamer

niets viel ons tegen alles goed geregeld en tot in de puntjes verzorgd

ontbijt was super heel veel keus nog nooit zo'n ontbijt ergens anders meegemaakt. Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Zeker een aanrader
    • Deluxe Standaardkamer

Er is ons niets tegen gevallen

De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Het ontbijt en diner waren weer perfect. Keuze aan gerechten en drankjes waren enorm groot. Meer dan voldoende parkeerplaatsen. Al met al zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Geen prettig verblijf door personeel
    • Deluxe Standaardkamer

Personeel en de leugens. Bij aankomst wordt gevraagd of er 2 losse bedden of een kingsize bed gekozen wordt. Ik had al aangegeven bij de booking een kingsize bed. Daarop werd gezegd dat hiervoor een toeslag wordt gerekend van 5 euro. Dit staat ook volgens de front office dame op de website, zowel vd Valk als Booking.com. NIET WAAR! Pertinente leugen. Maar het geld kregen we niet terug, zelfs niet na lang bellen van booking.com..... Ik gaf dit hotel een 2e kans na begin dit jaar ook al zeer onbeschoft te zijn behandeld en financieel uitgekleed met dezelfde geintjes bij aankomst. Herkansing dus compleet mislukt bij dit economische handelshuis...

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Familiekamer waar de ramen wagenwijd open kunnen!

Receptioniste was bij ontvangst kort en zakelijk. bij het inleveren van de sleutel werd er niet gevraagd: hoe was uw verblijf? Er werd niets gezegd. Het menselijke gaat er vanaf. Ramen konden helemaal open op de familiekamer in de aparte kinderkamer, levensgevaarlijk als je met jonge kinderen bent!! Onbegrijpelijk op zo'n hoogte.

Nette familie kamer met een grote badkamer. Alles was schoon en verzorgd. Ontbijtbuffet was een gezellige ruimte en zoveel keus!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Vreemde vraag
    • Deluxe Standaardkamer

Het ontbijt was matig voor het geld wat ze er voor vragen. Jammer dat het niet bij jullie niet inclusief is, hadden we wel verwacht. Nu hadden we beter rechtstreeks kunnen boeken, waren we voordeliger uitgeweest.. Bij vertrek geen leuke en vriendelijke juffrouw getroffen... Jammer

Ontvangst was goed..

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Den Haag