Beoordelingen over NH Den Haag 4-sterren

Prinses Margrietplantsoen 100, Haagse Hout, 2595 BR Den Haag, Nederland

#20 van de 39 hotels in Den Haag

Gebaseerd op 1994 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Schone comfortabele kamer, zeer goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

We hadden wat last van geluidsoverlast 's nachts. Herkomst van het geluid was niet helemaal duidelijk. Het leek op een soort gebrom van een generator.

Schone comfortabele kamer, zeer goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel! We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Erg mooi hotel met veel ruimte en goede hygiëne!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het was handiger als het nog een beetje dichter bij het station was. Dit is het enige minpuntje, voor de rest was alles top!

Bed en badkamer, de goede hygiëne en veel ruimte. Kamer op 18 hoog was ook zeker geen verkeerd uitzicht! Erg mooi allemaal.

goed hotel voor kort verblijf,met goede OV verbindingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed,maar had meer variatie in vleeswaren en gewoon brood in gekund. Omgeving is in het weekend uitgestorven

Dichtbij OV halte van Randstadrail(Beatrixkwartier),mooi uitzicht vanuit de kamer op Voorburg/Leidschendam,vriendelijke receptie.

Voor een nacht prima, in de omgeving is niets te beleven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er wordt gezegd dat de kamers geluiddicht zijn, dat zijn ze zeker niet! Zowel van buiten als van binnen. 's Nachts om half 3 een hoop gegil en gelach over de gangen e.d. Erg irritant.

Vriendelijke ontvangst, schone kamer

Ontbijt was goed, kamer iets mminder
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het jammere was dat op de kamer het bad kapot was waardoor het water niet weg liep en het raam sloot niet, voor de rest was het wel prima.

Het ontbijt was erg lekker en heel veel keus, we hebben elke dag iets anders kunnen eten.

Mooie kamer, super mooi ontbijt buffet, echt perfect (ik ben...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alles was heel goed. Als ik dan iets moet noemen. Het knop om van douche naar bad te schakelen vraagt om wat technisch inzicht. Echter het bad krijg je altijd vol ook met de douche kop, dus geen probleem.

Mooie kamer, super mooi ontbijt buffet, echt perfect (ik ben in veel hotels geweest). Fiets huur.

Top service!

Top service! Uiterst vriendelijk personeel. Gratis parkeren advies achter het hotel. Gratis extra bed last minute geregeld. Heerlijke cava etc. bij check-in. Super uitgebreid ontbijt. Schitterend uitzicht over Den Haag en skyline Rotterdam. Comfortabel bed. Gratis bronwater op de kamer.

Geweldig hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitchecken op zondag is tot 15.00 uur in plaats van 12.00 uur. De kamers zijn schoon en er werkt vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook heerlijk en er was veel keus! ♡

Het hotel heeft ons in positieve zin verrast.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

wij hadden 2 weken voor vertrek ( per email) gevraagd of de kamer voor 13.00 uur schoongemaakt kon worden. ( aangezien ik dien te rusten i.v.m ziekte). Bij inchecken ook weer aangegeven. En s'ochtends na het ontbijt aangegeven dat de kamer beschikbaar was. Helaas hadden de mensen van de house keeping daar geen rekening mee gehouden. De dame aan de receptie heeft het uiteindelijk toch nog kunnen regelen dat de kamer snel klaar gemaakt werd.

Het hotel heeft ons in positieve zin verrast.

Zeer goed

Het enige wat een beetje tegenviel is dat we pas om 15.00 op de kamer konden

Mooie kamer ,wij zaten op de 19 de verdieping .dus prachtig uitzicht!nette badkamer ,zeer schoon en het personeel was zeer behulpzaam .de locatie is ook prima binnen 2 haltes met de metro ben je in de binnenstad !

Heerlijk verblijf gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks dat we een heerlijk verblijf hebben gehad een aantal opbouwende punten, die de volgende keer voor een 10 kunnen zorgen: - hang om de fles bubbels bv een linnen servet, om de fles mee af te doen, zodat bij het schenken niet alles onderlekt met ijswater (scheelt weer poetsen ;) ) - klein onderhoud (zoals een wcrolhouder die los hing van de muur) - ramen waren wat gevlekt aan de binnenkant - kringen op tafeltjes - op het kaartje van het ontbijt op bed zou ik ruimte maken om aantallen aan te geven, zodat gasten niet iets dubbel krijgen als ze het maar 1 keer willen. Zonde om weg te gooien! - we hadden ontbijt voor 2 personen, maar kregen maar 1 bord, dat was wat onhandig eten - bij ons ontbijt werd de boter vergeten - lange rij bij het uitchecken - ontbijt op bed is gratis bij guest of the day, maar uiteindelijk toch in rekening gebracht

We werden super vriendelijk onthaald en bleken te zijn uitgekozen als 'guest of the day'. Wat een leuk concept vam NH! Het hield in dat we een upgrade kregen naar een suite met super mooi uitzicht. Op de kamer aangekomen stond er een bordje klaar met bonbons, een flinke schaal vers fruit en een koude fles bubbels. Een super leuk begin van ons uitje! We kregen ook een goodie bag met voucher voor een drankje in het restaurant. Hiervan namen we een heerlijke cocktail. Kamer was super ruim. Bedden heel comfortabel. Ontbijt kregen we op bed en was ruim voldoende en héérlijk. Het hotel zit buiten de stad, maar OV is om de hoek en met een paar minuten sta je in het centrum of in Scheveningen. Personeel was overal enorm vriendelijk en behulpzaam.

Prachtig uitzicht vanuit goed verzorgd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De locatie is niet heel denderend, in een zakendistrict van Den Haag. Bereikbaarheid is goed, maar het is wel aan te rijden een fiets te horen om op een makkelijke manier de stad in te kunnen of naar Scheveningen te gaan. Enige jammere aan de kamer was de afwerking, soms was het net een beetje slordig - zonde van zo'n nieuw hotel!

Het uitzicht vanaf de 18de verdieping was grandioos! De kamer was keurig schoon en modern ingericht. De bedden lagen heerlijk en onze buren hebben we geen enkel moment gehoord. De medewerkers waren ten alle tijden vriendelijk en stonden ons keurig te woord.

Een heerlijk verblijf!

Geen idee.

Zeer vriendelijk personeel. Toen onze kaart het niet deed van de hotelkamer liep er gelijk iemand mee om te helpen. We kregen zelfs een tip waar we gratis konden parkeren. Kamer was heel netjes, heerlijk bed en het ontbijt was super! Echt een dikke pluim voor het nh hotel in den Haag!!

Fijne locatie, zou weer terug gaan!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend fijn ontbijt, nette medewerkers en zijn behulpzaam. Prima plek voor een weekendje Den Haag! Metro zit om de hoek waarmee je binnen enkele minuten in het centrum bent.

Kan geen keuze maken alles was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne vriendelijke ontvangst. Kamers top netjes. Roomservice super. Kortom voor herhaling vatbaar. Samen met dochter.

Kan geen keuze maken alles was goed.

Overnachting in den Haag
    • Standaard Eenpersoonskamer

Parkeren bij aankomst, ik miste informatie mbt parkeergarage WTC. Uiteindelijk na uitleg receptie wel duidelijk. Mogelijk wat meer info/uitleg op de Website van het hotel of bij de bevestiging van de boeking. Wel pittige prijs van 22 euro voor één nacht parkeren.

Keurig hotel, vriendelijk personeel en prima ontbijt.

Nette, ruime kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

€20 per nacht voor een hond is echt overdreven. Ook een extra kost van €22,50 per dag voor parking is nogal veel. Wij boekten dit hotel omdat de prijs ons interessant leek maar met deze extra’s werd het toch veel om enkel te slapen.

Nette, ruime kamers

Gastvrij luxueus en verrassend ontspannend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco was niet heel goed werkend. De kamer was heel warm bij aankomst en dat werd in de nacht pas wat minder. Misschien had de instructie van de airco beter gekund

Wat een verrassing als gast van de dag. We hadden een heerlijke cava op de kamer en hadden de penthouse.fantasisch uitzicht en geweldige badkamer en alles overtrof de verwachting en dat op ons soort van huwelijksreis. Ontbijt op de kamer was geweldig en goed verzorgd. Het was echt een fantastisch verblijf

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het doorgeven van de boeking via Booking.com aan het hotel was iets misgegaan. Bij het inchecken konden ze onze reservering niet terugvinden. Door de mensen aan de receptie werd dit professioneel opgelost. Wij kregen een gratis upgrade van de kamer. Een kamer op de bovenste verdieping met een fenomenaal uitzicht, ook stond er een bordje met bonbons voor ons klaar. Het ontbijt was prima en alle medewerkers erg vriendelijk, niets was hun teveel!

Prettig en comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matrassen wat hard, maar dat is persoonlijk.

Wij hebben genoten van de airco op onze kamer. Ook heel fijn dat onze hond welkom was. Zeer vriendelijk personeel.

Prachtig uitzicht mooie kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Hond vriendelijk.... wel even €20 betalen voor een hondje per nacht. Verder mag het hondje nergens mee naar toe niet naar de bar niet naar het ontbijt. Liever geen honden moet je dan op de site zetten. Dus .... ergens op een andere locatie geborreld en gegeten . Ontbijt via roomservice gedaan wel weer € 5 extra betalen. Scheuren in de lakens :(

Prachtig uitzicht mooie kamer.

Zéker een aanrader dit hotel en de locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk onthaal. Propere nette kamers! Super bedden. Ontbijt was een heerlijk buffet. Personeel heel vriendelijk. Dicht bij het centrum. Leuke uitstappen: Delft, Leiden, Scheveningen,....

NH Den Haag
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Er lagen nog haren in de badkuip, de stang van de douchekop zat los en was verroest. Ook lag er stof op de grond. De 2e dag lagen er opeens andere producten in de mini bar bij het uitchecken werd ons verteld dat wij dit gebruikt hebben wat niet het geval was. Ook moesten we bij inkomst toeristenbelasting betalen en aan het eind van ons verblijf wouden ze ons dat weer laten betalen.

Dicht bij het tram station. Niet te druk.

Enigste leuke was de uitzicht, in de badkuip waren er nog haren in en mijn partner heeft smetvrees..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Haar in de badkuip. Niet goed schoongemaakt. Rotte banaan op het dressoir. Ik heb de hele avond Nieteens overnacht. Zonde van mijn €160,-. Ze mogen dat echt wel compenseren. Tv ging ook op geen enkele manier aan.

De uitzicht

Zeer mooi hotel en erg vriendelijk en vooral meedenkend personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Helemaal niks! Zo ontzettend genoten in dit prachtige hotel!

Omdat wij zaterdag nacht aan kwamen, was het parkeren naast het hotel (in een straatje) geheel kosteloos! En omdat wij zondag gingen uitchecken, mochten wij, omdat het zondag was, om 15.00uur uitchecken! Fantastisch!

Salsa!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Persoonlijk vind ik dat wanneer je een kamer van €100+voor 1 nacht voor 1 persoon hebt, er een ontbijtje inbegrepen kan zijn. (Uiteraard was dit bij het boeken al bekend, dus het is geen klacht maar feedback)

Een salsafeest bijgewoond in het hotel, het meeste beviel mij dat ik na het feest enkel met de lift naar mijn kamer hoefde. Personeel was vriendelijk, het diner was goed. De sfeer op het salsafeestje was ook prima.

Ontbijt is top
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Voor ons was het te ver van het centrum maar dat is persoonlijk. Ën dat maakt dat we ook teveel last hadden van het verkeer geluid. Bedden iets te hard. Maar ook weer persoonlijk.

Ontbijt is overheerlijk. Snoepjes en water aan de receptie. Alles heel netjes. Vriendelijk personeel.

Fijn verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afstand naar het centrum is net wat groter dan wordt aangegeven op de site. Het is lopend toch wel een half uur heen en half uur terug. Parkeren in het centrum +- 4 euro per uur. Met openbaar vervoer heb je ov chipkaart nodig.

Ruime kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Fijn comfortabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kon alleen tegen betaling eerder inchecken (wat wel bij de meeste hotels zo is, maar toch).

De kamers waren groot, comfortabel en schoon. Het bed sliep heerlijk en ook de badkamer was modern en schoon. Het hotel lag op een centrale locatie naast het metrostation, ideaal als je met het openbaar vervoer reist. We sliepen er 1 nacht vanwege een evenement, daar was dit hotel uitstekend voor.

Rustgevend!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is een gratis parkeergelegenheid rondom het hotel, alleen zijn hier een summier aantal plekke voor. Gelukkig hadden wij wel een gratis parkeerplek.

Gastvrij personeel en het was kinderlijk eenvoudig om bij onze kamer te komen. Mooie, nette kamer met alles waar we om gevraagd hadden!

Zeer ontspannen en luxe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren uitgekozen als gast van de week, waardoor we een upgrade kregen naar een luxe penthouse met champagne en chocola. Dit was een zeer aangename verrassing. We hebben genoten van al deze extra luxe!

Goed, comfortabel hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Receptioniste spreekt gasten aan met " jullie" ipv " u". Veel jonge mensen weten niet dat het meervoud van " u" ook " u " is.

Mooie hotelkamer, prima ontbijt.

Ik ben Nederlandse, spreek Nederlands en stoor mij eraan dat...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben Nederlandse, spreek Nederlands en stoor mij eraan dat ik bij uitchecken zakje snoep krijg met uitsluitend Engelse tekst erop. Leuk als ik in Engeland logeer, maar dit was Den Haag.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens waren iets te zacht. 1 bed piepte af en toe. Service van personeel goed en vriendelijk.

Nette kamer en mooi uitzicht. Airco en badkamer prima in orde.

Geweldige locatie, midden in Den Haag.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Geweldige locatie, midden in Den Haag. Fijn restaurant/bar in het hotel (wel wat prijziger, maar heerlijk eten). Fijne kamer en heerlijk ontbijt! Super verblijf gehad.

Mooi hotel, centraal gelegen met duur ontbijt en parkeren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben geen ontbijt genomen ivm dure prijs € 19,90 op. Verder parkeren duur. Ben van mening dat gasten die vaker in het hotel zijn geweest gratis moeten kunnen parkeren.

Afstand hotel-centrum makkelijk te doen met tram.

Goed geregeld, schoon en net verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Geen klagen gehad, wel was het iets onduidelijk dat het een lifthotel was. Verder echt top

Ontbijtservice zeer goed. Baliemedewerkers ook behulpzaam en vriendelijke

Een geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Eigenlijk hebben wij niks aan te merken op ons verblijf

Ontbijt was top geregeld zag er allemaal erg verzorgd uit. Personeel was vriendelijk en de kamer was een genot om in te slapen

goed hotel dichtbij het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de thee en koffie in de kamer was niet bijgevuld de manier waarop er gecontroleerd was hoe wij gingen betalen voor het ontbijt was onvriendelijk en niet professionel. het ontbijt is te duur

ontbijt was goed en superior kamer / kingsize bed was comfortable locatie is goed en vlakbij openbaarvervoer in het weekend kan je gratis parkeren in de buurt

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heel plezierig en luxueus.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het aantal hoofdgerechten op het menu in het restaurant vond ik wat beperkt. En het lampje boven de badkamerspiegel gaf wel heel weinig licht, daar kun je je niet bij scheren.

De kamer was voortreffelijk, prima bed, goede badkamer, tv met gigantisch scherm en veel HD-zenders, handige ligging bij ov-station en uitvalswegen. In het restaurant mooi gepresenteerde en smakelijke gerechten.

Uitzicht vanop de 17e verdieping was mooi.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Quasi niets. Slechts 1 opmerking. Op minder voor de hand liggende plaatsen in de hotelkamer mag er wat vaker worden afgestoft. Bijvoorbeeld: stofpluim op bovenkant haardroger en bovenkant waterkoker.

Uitzicht vanop de 17e verdieping was mooi. Confortable kamer op wandelafstand van het centrum. Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Uitstekend ontbijtbuffet. Op zondag uitchecken tot 17u, wat erg praktisch is als men een weekendje weg is in Den Haag.

Aangenaam prachtig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst was een combinatie van formaliteit en spontaniteit met een groet vleug vriendelijke gedienstigheid. Fantastisch ontbijt, gedienstig en vriendelijk personeel.

Zeer naar ons zin gehad.

?

Wij waren "gast van de dag"! En mochten gebruik maken van de mooiste accommodatie: de split level suite met uitzicht van de 19e etage! Geweldige suite, badkamer, fles cava als binnenkomer. We hebben er erg van genoten!

Fijn hotel voor verblijf Den Haag/Scheveningen

Geen opmerkingen

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel,prima ontbijt en heerlijke douchen. Parkeren in weekend om de hoek gratis en de tram op 150 meter lopen. Top voor weekendje Den Haag/Scheveningen

Goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Dit is me al eerder opgevallen bij NH, de deuren dicht doen is best gehorig. Geen breekpunt, maar wel iets dat opvalt.

Gewoon een goed hotel op een goede locatie (25 minuten lopen van het centrum of direct een tram halte voor de deur). Wel aan de prijs, maar dat kan ook komen omdat we met Pasen er waren.

Bij aankomst de toeristenbelasting betaald, maar bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst de toeristenbelasting betaald, maar bij uitchecken werd mij nogmaals verzocht de toeristenbelasting te betalen. Er was nergens goed geregistreerd dat ik het bedrag al had voldaan. Slordig!

Redelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te hard bed, 20€ betalen voor een piepklein hondje en mag niet in hondentas mee in restaurant Dan moeten ze geen honden toelaten Eieren en spek bij ontbijt was koud

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Guest of the day
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De keuze bij het diner was niet erg breed.

Erg vriendelijk personeel Heel erg schoon Mooie kamer Upgrade naar splitlevelroom door geselecteerd te worden als guest of the day

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

aangenaam.

Kamer werd niet op verzoek verschoond, flink commentaar van schoonmaker bij aangeven. steeds in de kamer komende medewerkers mbt minibar... Meubulair was oud en gehavend. Ik had een junior suite, dus verwachte wel enige vorm van netheid. Parkeren was erg duur.

ontbijt was top

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs, maar ja je zit in het zakencentrum van Den Haag....

Hotel naast vergaderlocatie en met de metro snel in het centrum. Hotel is prima en zoals je mag verwachten op deze locatie en in deze prijsklasse.

Comfortabel verblijf in prima hotel met financiële kater.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het inchecken hebben wij betaald voor 2 overnachtingen met ontbijt. Bij het uitchecken werd ons gemeld dat het ontbijt nog niet was afgerekend. Alsnog moesten wij betalen. Het verblijf werd nu toch wel redelijk prijzig.

Verzocht hotel en prima kamer. Personeel was vriendelijk.

Comfortabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is aan de dure kant

Leuke locatie, niet ver van het strand en musea. Vlakbij de wijk Statenkwartier met leuke winkels en restaurantjes. Het enige nadeel: hotel ligt ver van het centrum. Maar het centrum is met de tram goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden niet comfortabel, raam in douche/wc biedt geen enkele privacy. Prijs/kwaliteit verhouding niet in balans.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Geweldig en ontzettend aardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het aan de wat dure kant.

De mensen die er werken waren ontzettend aardig en klant vriendelijk. Ik en mijn kleine zusje hebben het erg naar ons zin gehad. De kamer zag er ontzettend verzorgd en netjes uit. Het bed was zeer comfortabel. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer was uitstekend. Al bij al was het een top ervaring.

Suite met vieuw was geweldig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tip : Diversiteit minibar met name de frisdrank. Verder alles topp!

Suite met vieuw was geweldig! Niet verwacht dat wij zo een mooie en fijne kamer zou krijgen! Het personeel is super! En ontbijt een 10!

Het bad was tamelijk glad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bad was tamelijk glad. Daarvan heb ik melding gemaakt. Voor ons niet zo'n probleem, maar voor wat oudere of slecht ter been zijnde mensen zou dit een probleem kunnen zijn.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Onpersoonlijk maar wel heel modern
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onpersoonlijke karakter van het hotel en de wijk waar het in ligt. Personeel is stug en stuurs.

Schoon en modern. Ruime kamers met veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ontbijt werd erg vroeg opgeruimd, er was nog 3 kwartier tijd...

ontbijt

Ontbijt werd erg vroeg opgeruimd, er was nog 3 kwartier tijd om te ontbijten , geen gebakken ei meer, bacon was koud, dat was minder voor de rest was het hotel prima.

Ideale plek direct van snelweg
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren veel te duur! 19,50 geen korting via hotel mogelijk Zeer warm overal Personeel bot en onvriendelijk Superior kamer is het geld niet waard

Ideale plek direct van snelweg Tram naar centrum stopt voor de deur Goed ontbijt

Een prima verblijf, helemaal naar onze verwachting.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren onder het hotel was erg prijzig.

De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Altijd fijn weer in den Haag te zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Warme kamer, benauwde lucht, air-control later ontdekt Bedden met te korte lakens

Goed ontbijt, vriendelijke behulpzame baliemedewerkers, goede verbinding met tram en bus

Had een tweepers bed gevraagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Had een tweepers bed gevraagd. Er stond twee eenpersoonsbedden waarvan de matrassen niet comfortabel waren (te zacht en beetje doorgezakt) Dat was heel jammer. Hotel was op loopafstand van tram en we waren maar 2 haltes verwijderd van centrum Den Haag 😁 👍

Het verblijf was prima.

Persoonlijk heb ik niet heel goed geslapen dit kwam voornamenlijk door kussens van het bed. De kussen zijn veel te slap en te plat voor het slapen waardoor ik last van mijn nek kreeg.

Het ontbijt was lekker. De kamer was mooi en schoon. Parkeergelegenheid. Top!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onpersoonlijk zakenhotel. Personeel in de ontbijtzaal kan het niet bijbenen en is niet altijd even vriendelijk. In de buurt van het hotel is 's avonds niets te beleven. Staat tegenover dat de tram naar het centrum op 5 minuten lopen is. Twee haltes en je bent op het Spui.

Schoon. Ruim. Stille kamers. Mooie badkamer. Uitgebreid ontbijt.

Een hotel waar je heerlijk in de watten wordt gelegd!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik lan niets bedenken, ik vond het enorm goed en de gasten die ik meenam vonden waren ook zeer tevreden waardoor we een hele fijne sfeer hadden met elkaar.

We komen wel vaker en het welkomstdrankje is ontzettend leuk en lekker. De kamers zijn fantastisch en comfortabel. De ruime ontbijttijden tot 12u is perfect zeker als je met een groep bent. Zeer uitgebreid en de aankleding is sfeervol. De uitchecktijd van 17u zorgt ervoor dat je rustig aan kunt doen en ook dat is een dikke 10 waard! Wij blijven terugkomen vanwege het perfecte complete verhaaltje.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Den Haag net iets buiten het centrum maar binnen 10 minuten in het hart!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De ventilatie maakt een zeer irritant gebrom waardoor het slapen niet wilde lukken. Deze is ook niet uit te zetten. De afvoer van het bad liep slecht weg. Heb dit gemeld bij de receptie.

Een mooi, uitgebreid en kwalitatief goed ontbijt. De chef maakt jouw omeletje zoals jij het wenst.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

leuke bestemming voor een korte stadstrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De info bij het inchecken was karig. Er werd niets verteld over een parkeerkaart die je af moest geven. Daardoor bleken onze parkeerkosten veel hoger uit te vallen dan op de site werd aangegeven.

Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Alles werd ook goed bijgevuld.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Heerlijk en ontspannen weekend gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Fantastische bedden! Op zondag hoefden we pas om 17:00 uur uit te checken. Zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Goede locatie, tramstation naast de deur met twee haltes zit je midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kreeg de lampen niet aan. Nu had ik wel kunnen bellen, maar daar had ik geen zin in.

Fijne kamer met een mooi boek over Den Haag. Leuk om even doorheen te bladeren.

Luxe, maar erg onpersoonlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weinig personeel in de ontbijtzaal. Dit leidt tot chaos. Als je een tafeltje zoekt, komt niemand je helpen. Overal staan tafels die niet zijn afgeruimd. En het personeel wordt er niet vriendelijker van. Bij de receptie beneden herkennen ze me ook nog steeds niet. Ik ben al heel vaak in het hotel blijven overnachten, maar heb nooit een gastvrij gebaar gekregen. Ik boekte altijd eenzelfde type kamer, maar de faciliteiten zijn wisselend. De ene keer heb je alles (koffiezet-automaatje, flesje water, badjassen), de andere keer niets van dit alles. Het hotel zit vol met zakenlui. Kortom: als je een gezellig hotel zoekt, raad ik NH af.

Het is één van de schoonste en mooiste viersterrenhotels van Den Haag. Het ontbijt is zeer uitgebreid. De kamers zijn ruim en stil.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Uitstekend hotel van alle gemakken voorzien en goed bereikbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco/verwarming geeft een hoorbare en enigszins irritante zoemtoon. Op te lossen door hem uit te zetten, maar dan wel een (klein) knipperend lampje ervoor in de plaats. Verder niets op aan te merken!

Uitstekend hotel op goed te bereiken locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke rustige kamer van alle gemakken voorzien met vanaf de 18e verdieping mooi uitzicht, gratis upgrade naar kingsize bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt. 's Avonds en in het weekend gratis parkeren in directe omgeving hotel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ondanks de paar minpuntjes, hebben we het erg naar ons zin gehad en komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was hard en kraakte als je je omdraaide en je voelde de veren. De menu keuze in het restaurant had wat uitgebreider kunnen zijn.

De kamer was modern en netjes ingericht, mooi uitzicht, erg vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet was goed verzorgd en uitgebreid.

Heellijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De bar is niet echt gezellig.

Heerlijk hotel, wat wij erg fijn vonden het late ontbijt tot 12:00u op zondag en het laat uitchecken, 17:00u. Je krijgt echt waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Jammer genoeg wel betaald voor het ontbijt, helaas was deze pas vanaf 8-12.00, waardoor wij genoodzaakt waten om een meeneem ontbijt te doen, aangezien wij al om 8.00 op onze bestemming moesten zijn... jammer want het meeneemontbijt viel een beetje tegen voor het bedrag wat wij hadden betaald....

Kingsize bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Er stonden voor ons hotelkamer deur nog vieze champagne glazen en koffiekopjes van de vorige gasten. Op onze kamer waren de koffiekopjes vies, donkere aanslag aan de binnenkant. Koelkast was aan de binnenkant smerig. Hendel van de raam plakte heel erg.

Kingsize bed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Den Haag