Beoordelingen over Best Western Hotel Groningen Centre 3-sterren

Radesingel 50, 9711 EK Groningen, Nederland

#13 van de 23 hotels in Groningen

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Het heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat het hotel betreft niks.

De ligging aan de voet van het centrum was ideaal. Het parkeren onder het hotel erg comfortabel. De kamer was ruim evenals de badkamer, de afzuiginstallatie was te sterk, dat werd gecompenseerd door het uitzicht.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond iedereen zeer vriendelijk. Het enige minpunt is dat je 17,00 euro per persoon aan een ontbijt moet betalen....Erg duur voor z'n tweeën. Erg jammer

Ik vond iedereen zeer vriendelijk.

locatie.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

parkeren voor de gasten zou goedkoper kunnen, zeker ook omdat je geen vaste pakeerplaats hebt en de sleutel moet achter laten bij de receptie. Iedereen rijdt in je auto maar het parkeren is op eigen risico.......beetje vreemd is het niet?

locatie.

Prima met wat opmerkingen, zie hiervoor
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vind het parkeren waardeloos. Personeel doet er alles aan om je te helpen maar vind € 17,- per dag belachelijk veel geld als je toch steeds rekening moet houden met je auto. En zo krap, dat vraagt om schade oplopen. Ik vond het geen geruststellend idee onze auto op deze manier geparkeerd. En vond de ontbijtruimte niks, echt zakelijke ruimte. Daarom elders ontbeten

De kamers op zich en de vriendelijkheid van het personeel

Prima kamer voor 1 nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer had een oude uitstraling en was niet geheel schoon.

Goede locatie m.b.t. het centrum van Groningen. Een nette kamer met alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima hotel voor een bezoek aan Groningen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deuren van de kamers slaan nogal hard dicht, dus als je buren laat thuiskomen, word je wel wakker van de geluiden op de gang. En de kamers kunnen erg warm worden als de zon erop staat en hebben geen airco of mogelijkheden om het raam wijd open te zetten.

Ontzettend vriendelijk personeel en op loopafstand van de stad en het station. Kamer was netjes (maar wel klein), erg leuk hotel met gezellig ontbijtrestaurant en ruime lobby met leestafel.

Heerlijke kamer, aan de rand van het stadscentrum
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Deluxe kamer was lekker ruim en de kamer was schoon . Het ontbijt was uitgebreid, met zelfs gebakken courgette, naast de standaard komkommer en tomatenstukjes. Het personeel is ook erg behulpzaam bij het boeken van bijvoorbeeld een boottochtje. In het weekend is het valet parkeren, wat ik wel snap toen ik de parkeergarage zat. Ze kunnen enorm efficiënt heel veel auto's kwijt.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parking is 17 euro per dag en zeer smal! Je moet je autosleutels afgeven gezien er achter en voor jou ook auto’s staan. Dit zou zelf gratis moeten zijn gezien de omstandigheden van de parking. We hebben ons dan ook maar 1 nacht in deze parking geplaatst gezien ik het niet vertrouwde dat personeel met mijn auto ging rijden voor andere auto’s te verplaatsen. 4 minuten van hotel was een ondergrondse grote parking voor Max 10 euro per dag.

Kamers waren goed. We hebben comfort kamer genomen gezien het heel warm is en deze kamers airco hadden. Ontbijt was ook in orde! Heel vriendelijk personeel!

leuk voor een weekendje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je moest betalen voor het parkeren en dat de prijs excl. ontbijt was Gezien de prijs van het ontbijt was het veel goedkoper dit elders in het centrum te doen

De kamers waren goed

Perfect, indien we in de buurt zijn komen we terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst was zeer vriendelijk en open. Zodat we toch dit weekend een aparte band kregen met de receptioniste. Ze was heel vriendelijk en behulpzaam. Perfecte kamer. Goed verzorgd ontbijt. Een goede aanrader, die naar Groningen afreist.

Ligging erg prettig.
    • Driepersoonskamer met Bad

Kamer had geen airco en er waren ook geen voorzieningen getroffen om de hitte anders te bestrijden. Aangegeven ventilatoren waren niet beschikbaar.

Ligging erg prettig. Op korte loopafstand van het centrum.

Prima verblijf voor een weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers en sfeer zijn wel gedateerd.

Locatie is perfect. Parkeren is geen probleem onder het Hotel. Parkeren dien je extra voor te betalen. Zou ik in het tarief verwerken. Ontbijt was zonder meer goed.

Fijn verblijf om Groningen te ontdekken, overal dichtbij, en goede bedden.

Het was redelijk gehorig

De locatie is geweldig. Overal dichtbij. De kamer vonden wij klein, maar was wel prima met een goed bed en een mooi uitzicht. We hadden onze elektrische fietsen meegenomen, die we konden stallen en opladen in de parkeergarage. Prima.

Een prima schoon hotel oploopafstand van de Oosterpoort.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De luidruchtige feestvierende studenten die langs liepen en je nachtrust verstoorde. ( waarschijnlijk wel logisch in een stad als Groningen😉).

Prima kamer en een zeer uitgebreid ontbijt.

Voor één nacht goed te doen, de ligging is geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden dit keer, in tegenstelling tot eerdere bezoeken, een inimini hotelkamer, zonder airco en ook geen ventilatie in de badkamer.

Het personeel was aardig en behulpzaam, het ontbijt heel goed! Ook altijd fijn om koffie en thee op de eigen kamer te kunnen maken.

Hotel is een beetje saai, goeie locatie, warm !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is een glasbak..., met de zon erop worden de kamers erg warm. Als je airco's er dan moeite mee hebben om het koel te krijgen, zie je mij er niet meer terug..., helaas.

Locatie..., strak hotel..., maar niet bijzonder. Parkeergarage tegen betaling onder het hotel. Zou toch eigenlijk gratis moeten zijn als service naar de klant toe.

Groningen 29/6 tot 1/7
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn vooruitbetaalde parkeerplaats in de parkeergarage was bij terugkomst om 23:30 vergeven. Met gevolg dat ik buiten het hotel een parkeerplaats moest zoeken, terwijl ik er voor betaald had.

Locatie en kamer zijn goed.

Grote kamer, 3 persoonskamer
    • Driepersoonskamer met Bad

Onze kamer had geen airco, bij warm weer wel prettig Begreep dat er ook kamers met airco zijn. Badkamer wat gedateerd

Grote kamer, 3 persoonskamer Goed ontbijt De hele dag door kan je ,goede, koffie en thee halen Vlakbij het centrum Vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed hotel en dicht bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed hotel met een lekker ontbijt. In bar was gratis koffie en thee aanwezig. Hotel zit dicht bij het centrum op nog geen 5 minuten lopen van de Martinitoren. Tegen betaling kon er onder in het hotel geparkeerd worden. Schone kamers en badkamer met en goed bed.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

De kamer met airco was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De keycard verliest zijn werking als hij te dicht bij een telefoon of tablet in de buurt komt.

De kamer met airco was prima. De badkamer zag er netjes en schoon uit. Koffie en thee voorziening op de kamer. Er was ruime keuze bij het ontbijt, maar ik begreep dat de opzet van het ontbijt binnenkort aangepast gaat worden.

Goede locatie, ruime schone kamer, goed ontbijtbuffet,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doorgezakte matrassen, die waren echt aan vervanging toe. Maar dat is dan ook het enige minpunt.

Goede locatie, ruime schone kamer, goed ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een goed hotel op een perfecte plek.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet alle kamers zijn voorzien van airco. Gelukkig hadden wij die wel. Maar je moet er wel naar vragen. Er hingen geen vitrage oid dus de overburen kijken zo de kamer in en omgekeerd.

Een goed hotel op een perfecte plek. Met een paar minuten sta je in het midden van de stad. Geweldig ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaard

Gordijnen niet echt verduisterend en geen koelkastje aanwezig. Ramen enkel-glas. Hierdoor wat mindere isolatie van zon en geluid.

Zeer vriendelijke bediening. Mooie ruime kamer en goed sanitair. Prima ligging voor een bezoek aan de stad.

Ligging, goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was lawaai, hard gebrom, van de motor van de algehele airco vanhet gebouw te horen in de kamer. Bij aankomst zag het hotel er gesloten uit, vreemd dat de naam niet op de gevel stond. Jammer dat je geen parkeerplaats kan reserveren. Er waren er te weinig .wel netjes verwezen naar q park met speciaal tarief In de badkamer was er alleen zeep in een dispencer verder geen faciliteiten, bijv. Douchemuts. Met 4 sterren mag je dat wel verwachten.

Ligging, goed ontbijt

Perfect hotel voor bezoek aan De Oosterpoort en centrum Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was gewoon goed: de ontvangst aan de balie, de bedden, de badkamer, het ontbijt, de ligging. Wij waren in Groningen voor een concert in De Oosterpoort en dit ligt op een steenworp afstand van dit hotel. Perfect!

Voldeed aan verwachtingen. Dank !
    • Driepersoonskamer met Bad

1. Fietsverhuur voor meerdere dagen mag 'scherper' 2. Afstandsbediening tv was defect. Komt vaak voor in meerdere kamers. 3. Badkamer mag een opknapbeurt (gedateerd).

Het uitzicht

Slechte nachtrust!

Erg lawaaierig op de kamer (3 hoog) Veel rondreidende/scheurende auto's in de straat en tot diep in de nacht veel overlast van schreeuwende (jonge) cafe-bezoekers op straat. Ramen zijn enkel glas en slecht (lawaai)geïsoleerd. Advies: Dubbele beglazing aanbrengen!!

Kamer en badkamer waren prima Locatie dichtbij het centrum Goede parkeermogelijkheden en parking service

wij hebben het heerlijk gehad in een mooi fijn hotel dichtbij het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks. misschien prijs verhouding ontbijt. voor wat je eet is 15 euro best wel veel.

zeer vriendelijk personeel. fijne kamer die we mochten kiezen. mooi uitzicht op haven en kanaal. goed en ruim sanitair. schoon. fijn bed.

• Driepersoonskamer met Bad

De ingang buiten beeyje armoedig en t hoge parkeergeld

We konden kamers vlak naast elkaar krijgen. Mijn partner was er voor werk. Koffie en thee 24 uur per dag.

Prima naar ons zin gehad
    • Driepersoonskamer met Bad

De tv kon alleen op Nederland 1, dat was jammer, maar ik begreep dat het komt doordat het hotel pas sinds 1 april Best Western Is (daarvoor Hampshire) en er nog eea gewijzigd wordt.

Goede kamer, locatie prima in het centrum. Personeel vriendelijk

Verblijf op loopafstand van centrum en station
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte van de kamer. Te klein voor huidige maatstaven. Kun je kiezen voor een upgrade, maar dan gaat de prijs, die toch al redelijk hoog is, nog verder omhoog. De kwaliteit van het ontbijt kon ook beter.

De centrale ligging ten opzichte van centrum en NS station. De kamers waren gerestyled.

Prima verblijf, weinig contact met personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimte waar het onbijt was, was erg donker en somber. We hebben lang moeten zoeken naar het hotel, tot 2 maal toe zijn we de verkeerde kant opgestuurd. Handig zou zijn om de naam van het hotel op de donkerbruine bordjes te plaatsen. We waren met de trein gekomen, dan is het makkelijk dat je snel weet welke kant je uit moet.

Ontbijt was goed; kamer netjes.

Doelmatig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zon schijnt onbarmhartig op glasgevel. Airco kon er nauwelijks tegenop. Als gordijnen dicht zijn is de kamer slecht verlicht.

Ruime kamer, uitzicht over stad, royale ontbijtzaal waar je elkaar niet in de weg loopt, keuze uit 3 soorten kussens. Leuk souveniraanbod. Wij hadden luxe kamer met waterkoker.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Volledigheid van faciliteiten, waaronder toiletartikelen,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er in standaardkamer geen ijskastje was. Schoonmakers lieten wat spullen achter op de kamer, maar de receptioniste heeft er direct een aantrkening gemaakt van deze melding.

Volledigheid van faciliteiten, waaronder toiletartikelen, airco, strijkplank en gym.

prima hotel en lekker dichtbij het centrum
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het luchtverversingssysteem was vlak boven onze kamer. Zeer irritante brom. Over geklaagd en compensatiebedrag (gratis ontbijt) gekregen voor het ongemak. Er was geen andere kamer beschikbaar namelijk.

kamers prima. ontbijt was goed

matig verblijf, zie wat viel u tegen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij boekten bij Hampshire, bij aankomst bleek het een Best Western hotel te zijn. Geen enkele voorinformatie ontvangen. Hotel moeilijk te vinden, naam Hampshire van gevel verwijderd maar geen nieuwe naam aan de gevel aangebracht. Per rollator is de lift moeilijk bereikbaar, grote hoge drempel. Deur naar badkamer kan maar voor de helft open. Zeer slechte TV. Hier valt nog veel te verbeteren, een teleurstellende ervaring.

Redelijk hotel

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hygiene in de badkamer en de televisie werkte niet super.

Ontbijt was prima als altijd en het is heerlijk om tussendoor even wat koffie te kunnen nemen. Alles ligt dicht in de buurt.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Driepersoonskamer met Bad

De parkeergarage is om de hoek, wel wat krapjes, gelukkig is onze auto niet zo groot. Je merkt wel dat het hotel wat ouder is, maar het was schoon.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is prima.

Great location, friendly staff

Parkeergarage is heel krap

Vriendelijk personeel Prima gelegen tov centrum van Groningen Wij konden voor heel weinig geld upgraden naar een comfort kamer ipv standard kamer en dat was het geld wel waard

Prima lokatie voor bezoek aan Groningen

Geen koelkast op de kamer. Papieren bekertjes en plastic bekertjes op de kamer, ipv fatsoenlijk glas en porcelein. Parkeergarage is een drama. Veel te klein waardoor het personeel graag zelf je auto erin wil plaatsen. Auto's worden voor elkaar gezet. Dus moet je je sleutel afgeven, zodat het personeel je auto kan verplaatsen als er iemand uit wil. Echt onhandig.

Mooie grote kamer. Prima bed. Grote en schone badkamer

Prima verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koelkastje op de kamer (die had ik toevallig nodig).

Ruime kamers, schoon, perfecte uitvalsbasis voor stad en ook vlakbij snelweg. Personeel uiterst vriendelijk. Voldoende keuze bij ontbijt.

Tweede en mogelijk laatste keer in dit hotel...?
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afval en gebruikte handdoeken van vorige gasten lagen nog op kamer, geen schone aanwezig. De receptie (ca 23.30h) reageerde laconiek en zonder begrip of verontschuldiging. Slechte probleemoplossing en service op dit punt.

Prima kamer en faciliteiten

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Vraag naar een kamer op een hogere verdieping en je geniet...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vraag naar een kamer op een hogere verdieping en je geniet van een prachtig uitzicht over Groningen door het panoramaraam. Centraal gelegen, hulpvaardig personeel. Prima hotel.

perfecte ligging voor bezoek aan oude centrum van deze stad.

Bar van hotel bezocht na dagje Groningen. Personeel hier wat minder professioneel. Bar ook tijdelijk onbemand.

Heel vriendelijk personeel, fijne uitleg over things to do in Groningen-stad, zeer ruime kamer, centrale ligging, parking onder hotel (auto wordt door personeel geparkeerd)

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen keuken, dus geen restaurant of mogelijkheid tot wat eten in de bar. Parkeren onder het hotel is a) heel krap en b) belanchelijk duur

Goede locatie, vriendelijk personeel, fijn bed.

Goed ontbijt, kamer was netjes en het bed was redelijk, maar...

Nieuwe vitrage?

Goed ontbijt, kamer was netjes en het bed was redelijk, maar dat is natuurlijk peroonlijk. Hotel ligt mooi tegen het centrum aan, even parkeren in de oosterpoort!

Genoten van de stad Groningen en de bluestour voor het 5 de jaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waterstraal in de ochtend,ws door vele personen tegelijk druk minder.

Ontbijt was prima,van verantwoorde keuze tot spek/ kaas croissants. Personeel behulpzaam bij meedenken dieet. Koffie to go mag je zo meenemen,bij aankomst kun je een kopje koffie / chocomelk pakken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed verblijf, dichtbij station en centrum. Erg vriendelijk personeel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens de nacht hoorden we in onze kamer (201) het geluid van de verwarmingsinstallatie of iets wat erop lijkt. Soms was het even weg, maar na verloop van tijd was het er weer.

Heerlijk ontbijt. Mooie locatie, dichtbij het centrum en station.

Het was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zoeken van de zenders op de tv was ingewikkeld. Gewoon door kunnen zappen verdient écht de voorkeur !

De kamers waren prima, het personeel vriendelijk en het ontbijt was ruim voldoende.

Zeer OK als slaapplaats, maar verwacht geen gezelligheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel straalt de gezelligheid uit van een hospitaal. Opletten met parking. Je moet de sleutel achterlaten want auto's staan niet naast maar achter elkaar. Bij ons vertrek waren we geblokkeerd en de chauffeur moest ergens gezocht worden want ... geen sleutel. Ongeveer twintig minuten in de auto zitten wachten. Als je dan een trein moeten halen heb je pech.

Prima, ruime kamers. hygiëne in orde. Locatie perfect, Vriendelijke bediening aan de balie.

Goed kwaliteit bed, leuk uitzicht, ruime kamer en vrij stil.

Televisie had veel storingen, Was ook vrij klein ten opzichte van de kamer, badkamer Was verouderd, miste daarin net wat luxere uitstraling en beleving. Miste toch de koffie en thee faciliteiten in de kamer. Nu moet je ze beneden halen, terwijl er een conferentie bezig Is. Je voelt je dan wel aangekeken als gast zijnde.

Goed kwaliteit bed, leuk uitzicht, ruime kamer en vrij stil. Goede service.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima verblijf, goed ontbijt, parkeergarage
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers wat gehorig, ontbijtruimte donker (geen uitzicht naar buiten)

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima kamer met mooi uitzicht over de stad (7e verdieping), parkeergarage direct met lift bereikbaar

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Een leuk, hotel in het centrum.

niets.

Door een misverstand bij het hotel was onze kamer niet op orde. We kregen meteen een andere (grotere) kamer aangeboden! Er was gratis koffie en thee in het restaurant, de hele dag.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen winter dekbed. Extra dekbed zou handig zijn geweest. Het beste zou ook zijn dat men koffie-/ en theefaciliteiten op de kamer zou hebben i.p.v alleen beneden bij de bar.

Thee-/en koffiefaciliteiten en het ontbijt

Goed degelijk hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV deed het eerst niet. Je moet iets indrukken op kastje achter de TV; staat niet in de handleiding

Gewoon een degelijk hotel op perfecte locatie. Mooi uitzicht vanaf de 5e etage.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Wij hadden concertkaarten geboekt bij De Oosterpoort en dan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden via Booking.com.com.com geboekt 1 kamer voor 80,- euro op de site stond inclusief ontbijt. Maar niet dus. Voor deze prijs geen ontbijt. En dan is dat een behoorlijke kater.

Wij hadden concertkaarten geboekt bij De Oosterpoort en dan is dit de beste lokatie.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima verblijf maar niet langer dan 1 nacht.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kamer is heel onpersoonlijk. Straalt nul procent warmte uit. Kingsize bed was aan een kant doorgezakt. Handdoeken waren ruw en aan vervanging toe.

Ontbijt was goed. Genoeg keuze. In tegenstelling tot de kamer is de eetruimte sfeervol. De hele dag door onbeperkt koffie en thee drinken. Vind ik een pluspunt. Hadden wij zelf niet nodig omdat wij een nespresso apparaat en waterkoker op de kamer hadden.

Prima ligging en fijne kamer
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Wij werden geholpen door de stagiaire en bij ons kwam zij ongeinteresseerd over. Haar collega daarin tegen wenste ons een fijne dag en deed wat meer aan klantenbinding.

Locatie ivm ESNS en het bed was fijn!!

Prima, leuk om een weekend in Groningen te zijn. Locatie perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tv deed wat moeilijk, hadden we hulp bij nodig. Kraan badkamer gaf alleen warm water nadat ze een poosje had opengestaan.

Uitzicht was mooiop vijfde verdieping, en het ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Geweldige locatie, rustig, maar toch midden in het centrum...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten en drinken ontbijtbuffet werden niet tijdig aangevuld. Dus op meerdere dingen moeten wachten

Geweldige locatie, rustig, maar toch midden in het centrum met een mooi uitzicht

Verblijf Groningen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets en anders had het attente en behulpzame personeel het vast snel opgelost.

Zoals altijd weer een plezierig verblijf in het Hampshire. We komen er regelmatig voor bezoek aan vrienden en elke keer weer is het fijn en handig dat het hotel precies op de rand van het stadscentrum staat. In minder dan vijf minuten lopen midden in de stad en na afloop net zo snel weer buiten de drukte. De auto kan tegen betaling onder het hotel worden geparkeerd. De kamers zijn prima in orde en vanaf de hogere verdiepingen is er een prachtig uitzicht over de gehele stad Groningen. Zeker een aanrader. Hou er overigens rekening mee dat Hampshire twee hotels vlak bij elkaar heeft staan, deze review gaat over het hotel aan de Radesingel.

Het was leuk en fijn kunnen rondkijken in Groningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het geluid van de stijgleiding van de verwarming die in een koker door de kamer ging.

Prima ontbijt; nette kamer met uitzicht over het centrum; keurig sanitair.

Goede locatie en service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer zonder zijraam (enkel dakraampje). We mochten kostenloos naar een andere kamer met uitzicht op de mooie binnenstad.

Ontbijt en service bij de receptie

Prima verblijf aan de rand van het op loopafstand bereikbare centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vervelende bromtoon op de kamer. Waarschijnlijk door afzuiginstallatie in de keuken onder de kamer. Gecheckt door personeel en zij gaan kijken wat er aan te verhelpen is.

Goed gelegen hotel op loopafstand van het centrum (Grote Markt) en in de buurt van diverse bushaltes. Prima verblijf voor een weekend shoppen in Groningen.

Ontbijt en personeel was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het comfort en de uitstraling van de kamer vielen tegen: niet echt een gezellige kamer (terwijl was omgeboekt naar een luxere kamer), geen koelkastje op de kamer, kleine TV, omslachtig kanaalzoeksysteem.

Ontbijt en personeel was goed. Wifi was uitstekend. Het bed was goed.

Goede locatie voor een weekendje Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Foutje met toebedeling van de kamers. Was vervelend. Het was erg druk bij het ontbijt, waardoor het vinden van een plekje lastig was. De prijs van het ontbijt p.p. is goed betaald. Zeker als het druk is, is het goed als er snel wordt afgeruimd.

Prima locatie om als uitvalsbasis te gebruiken voor een bezoek aan de stad Groningen. Het hotel ligt in het centrum, maar de ligging is rustig. Goede bedden. Fijn dat de auto onder het hotel geparkeerd kan worden.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima uitgangspunt om Groningen stad te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

(vaste) prijs van het ontbijt, dat is te duur voor kleine eters zoals wij dus niet gedaan.

Rustige ligging maar heel centraal. Vriendelijke receptionistes en prettig dat er gratis koffie en thee is in de lobby.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Netjes Hotel, dichtbij het centrum en museums , lekker ontbijt!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

We konden alleen parkeren als we onze sleutels afgaven of in de garage 2 straten verderop die was vol! dus nog verderop parkeren. Geen gratis water op de kamer vind ik altijd wel zo netjes zeker als je de duurste kamer hebt geboekt.

We hadden de superior kamer groot en netjes helaas wel aan de straat. Het ontbijt was goed en lekker!

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming in badkamer deed het niet, erg koud Bedden hadden gewone, te smalle lakens, geen hoeslakens. Receptioniste doet in de avond ook barbezetting. Bij binnenkomst bus met mensen dus geen bediening in de bar

Prima ontbijt, mooie kamer, wel betaald voor een upgrade (10 euro per nacht)

Een top weekendje weg, met super fijn personeel en verblijf.
    • Driepersoonskamer met Bad

Er had wat meer hulp kunnen worden geboden bij het verlaten van de parkeergarage gezien het feit de parkeergarage wat lastig is.

De klantgericht en klantvriendelijkheid was optimaal :)

fijn
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was te vroeg om in te checken maar wilde me wel omkleden. De wc op de begane grond was daarvoor wat krap. Iets ruimere ruimte daarvoor is handig.

Warm welkom met pepernoten op de desk :-) Ontbijt was goed en vers. Kamer schoon en stil. Prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima. Goed verzorgd. Het personeel erg vriendelijk. De kamer was eenvoudig, niet heel gezellig, maar het uitzicht over de stad maakte weer veel goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

kregen een upgrade naar een geheel nieuw appartement.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

slaapkamer lag aan de straatkant aan doorgaande route naar restaurants en bars. in het weekend was het wel gehorig door uitgaanspubliek.

kregen een upgrade naar een geheel nieuw appartement. Voorzieningen waren prima met een mooi uitzicht op het kanaal en de haven. Fantastische locatie, vlakbij vele restaurants en op 5 min lopen van de binnenstad.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Matig, maar denk vooral door ervaring met appartement. Hotel lijkt eigenlijk prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Appartement op begane grond, met slaapkamer aan straatkrant. Veel last van verkeer en nachtelijke passanten. De elektriciteitsmeter in de meterkast die in de slaapkamer geplaatst is, tikte irritant, alsof er en ouderwetse klok in je kamer hing.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Niet alle personeel(balie) even nauwkeurig wn bekwaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming, vies intern verband bij radiator, niet gewekt, bril vergeten was er niet ;zelf gekeken en gevonden.alle niet vermelde extras,parkeren,ontbijt bij elkaar 50 euro op 79 euro(80%) drempels(rolstoelen?) 3maal chipkaart voor deur functioneerde niet.

Kamer en uitzicht

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Hotel Groningen Centre