Beoordelingen over Dennenheuvel 4-sterren

Heerderweg 27, 8161 BK Epe, Nederland

#5 van de 10 hotels in Epe

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

prima voor een nachtje Veluwe.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik vond het een beetje vreemd dat we gelijk moesten afrekenen bij aankomst (zonder de kamer gezien te hebben). Volgens mij was de reservering gegarandeerd met mijn credit card. De kamer was koud, er was geen toiletborstel (dat heeft te maken met hygiene vertelden ze mij bij uitchecken), het ventilatierooster boven het toilet lekte 's nachts druppels op mijn arm. Daarnaast zou ik bij een viersterrenhotel verwachten dat er een douchescherm is i.p.v. een douchegordijn. Nu bleef de vloer veel te lang nat.

De locatie en de entourage. Het personeel was vriendelijk. Ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prettig

De volgende keer reserveren we een grotere kamer. Maar alles was keurig netjes en schoon!

Het ontbijt was goed. Het diner was culinair en echt genieten.

Ontbijt was prima, kamers comfortabel, fijn balkon, lekker...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Balkon even nakijken wanneer er gasten vertrekken, hier stond een blad met viezigheid toe wij aankwamen. Dit is wel prima opgelost met excuus van de medewerker dat wij dit vonden.

Ontbijt was prima, kamers comfortabel, fijn balkon, lekker rustig

Mooi hotel in hele mooie omgeving!

Geen mogelijkheid om koffie/thee te zetten op de kamer. Wel is er de service om 's morgens koffie naar de kamer te laten brengen.

Bij aankomst was de badkamer niet helemaal schoon. Dit aangegeven aan het personeel en hier werd erg goed op gereageerd. Lekker uitgebreid ontbijt met genoeg keuze.

Kamers zijn goed maar degelijk en iets aan de kleine kant.

Koffie vanuit het ontbijt werd doorgerekend omdat wij op het terras gingen zitten, het is een detail. Ik vind de prijs-kwaliteit wel aan de hoge kant.

Kamers zijn goed maar degelijk en iets aan de kleine kant. Ontbijt is goed. Het is een prima en mooi gelegen hotel, werkelijk een prachtige in 2017 aangelegde tuin.

Uitstekend hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Er blijft uiteraard altijd wel iets te wensen over. Er was geen koffie/thee, geen koelkastje op de kamer. Airco zou ook prettig zijn (met deze hete zomer) - 's avonds best wel warm op de kamer.

Zeer prettig hotel, fijn ontbijt, terras. We hadden een heerlijke kamer met terras. Supermatras. Lekkere douche. Goed restaurant.

Prachtig hotel in de natuur.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We hebben niet gedineerd in het hotel omdat het wat aan de dure kant was voor ons

Prachtig hotel in een mooie natuur omgeving. Ruime, propere kamer met terras en zicht op de tuin. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Heerlijk verblijf, uitmuntend eten en fijne bediening. Goede ligging.

Tijdens onze aanwezigheid was het tropisch warm. De kamer die we boekten was bij aankomst vrij warm. Bij navraag was er nog een kamer met balkon beschikbaar. Fijn opgelost

Goede service en prettige bediening. Snel voelden we ons op ons gemak. Accommodatie is in optimale conditie. Achterzijde van het hotel grenst direct aan het bos. Het eten was bovenmate goed. Een aanrader.

Het ontbijt was perfect en de bediening zorgzaam en...

De z.g. Lekkere stoelen in de kamer zijn te groot voor de ruimte. Je komt er niet uit en de armleuningen doen pijn bij gebruik

Het ontbijt was perfect en de bediening zorgzaam en voorkomend

plezierig

De hotels, die ik over het algemeen bezoek, hebben een waterkoker op de kamer met wat thee en koffie zakjes. Het is prettig om op de kamer een kop thee of koffie te kunnen drinken.

De ligging van het hotel

uitstekend

het was warm, airco op de slaapkamers zou een pre zijn

ontbijt was goed, diner was voortreffelijk, omgeving prachtig, de sfeer in het hotel uitstekend, het terras mooi en verzorgd.

Prima verblijf in een mooie groene omgeving.

Douche in bad vind ik nooit zo handig, dan liever alleen een goede aparte douche.

Het ontbijt was heerlijk en we hebben lekker buiten op het overdekte terras gezeten. Het hotel is een beetje somber ingericht, maar verder wel comfortabel. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, maar wij hebben in de kamer aan de zijkant absoluut geen last van verkeer gehad. Overigens ook niet tijdens het ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heerlijk weekendje weg
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wat een klein minpuntje zou kunnen zijn is de weg voor het hotel, denk dat dat normaal een erg drukke weg is, wij hadden echter het geluk dat deze was afgesloten iets verderop waardoor er bijna niemand reed.

Wij hadden een kamer op de begane grond met terrasje. Perfect als je met een hondje bent, van daaruit konden we zo het bos inlopen!! Kamer was schoon en ruim, matras lag goed en douche was prima. Vriendelijk personeel, ze hadden een leuke wandelroute vanuit het hotel aanbevolen en die hebben we gelopen, zeker aan te raden! Ontbijt was perfect, het ontbrak ons aan niets. Ook gedineerd in het hotel en ook dat was heerlijk. Met het warme weer toen kon dit allemaal lekker buiten op het terras.

De Ligging van het hotel was prachtig in Bosrijke
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer was klein, groot meubilair t.o.v. de kamer. Om de spiegel te gebruiken moet je eerst de grote stoelen verschuiven. Onhandige kast. Geen kluisje in de kamer. De. badkamer was ook heel klein en ook geen ruimte om toilet spullen op te bergen. Deze kamer zou als 1 pers.kmr. voldoen

De Ligging van het hotel was prachtig in Bosrijke Omgeving. Heerlijk ontbijt, veel keuze. Prachtig terras. Goede bedden.

Van de eerste minuut tot de laatste minuut genoten !

Een heerlijk terras. Buiten gegeten en heerlijk gegeten. Fantastische wijn door de uitleg van het personeel. Gezellig, je voelt je op jouw gemak, een mooie omgeving en fijn personeel. Een aanrader.

Heerlijk en rustig hotel met een fantastische keuken.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Als je toch iets noemen wilt; we misten koffie en thee faciliteiten op de hotelkamer.

Heerlijk hotel met prima bedden, geweldig ontbijt en een fantastisch restaurant. We hadden een kamer aan de achterzijde, heerlijk rustig. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk verblijf in mooi gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooi, rustig, gelegen hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Je wandelt vanuit het hotel zo het bos in / de hei op. Heerlijk uitgebreid ontbijt. In het restaurant kan je lekker eten en als je eens wat anders wilt; het centrum van Epe ligt op ca. 1 km met diverse restaurants en terrassen. Oftewel een prima verblijf!

+ Bed was comfortabel, kamer was prima.

- Het ontbijt was erg beperkt, het was erg rustig in het hotel dus het zou kunnen zijn dat ze maar een deel van ontbijt hadden neergezet. De keuze was erg summier.

+ Bed was comfortabel, kamer was prima. + de keuken was gesloten, in het hotel hebben gevraagd waar we konden gaan eten. Hierop adviseerden ze om te gaan naar Grand Café Cornelis. Dit was echt een aanrader, heerlijk gegeten en erg gezellig!

Heerlijk terras om te ontbijten, bonus was dat er verderop...

Het bed was voor mij te zacht.

Heerlijk terras om te ontbijten, bonus was dat er verderop een straat was afgesloten waardoor er geen verkeer langs kwam. Geen idee hoe druk het normaal is.

Leuk mooi en gezellig hotel.

Als je van een groot druk hotel houd met veel faciliteiten moet je hier niet zijn.

Heerlijk ontbijt. Niet enorm veel keuze maar wat er stond was echt goed! Super vers met super koffie.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Los van de keuze in bedden.... aangenaam verblijf en prijs kwaliteit eten top!!!!

Bijna alle kamers twee 1 persoonsbedden...hadden daar graag meer keus in gehad(tweepersoonsmayrad)Uitzicht op de tuin achter rommelig.

Heerlijk ontbijt... attent personeel

mooie kamers, heerlijk ontbijt, prachtige omgeving

we hadden verlenging tot de middag gevraagd van gebruik kamer, (op advies van de medewerkster). Achteraf moesten we hiervoor het dubbele betalen dan was afgesproken. Het moest nl. per persoon worden afgerekend. Dat had ze er niet bij gezegd. Overigens ook vreemd, gezien je per nacht per kamer betaald, dat je verlening dan ineens per persoon moet betalen.

mooie kamers, heerlijk ontbijt, prachtige omgeving

Supervriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Matrassen niet ok. 2 éénpersoonsbedden tegen mekaar gezet (= opening in het midden waar je doorzakt).

Supervriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt in een zeer aangename eetzaal. Zalige wellness. Heel mooi hotel!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voor herhaling vatbaar!

Voor personen die, zeker in de zomermaanden, meerdere nachten in dit hotel verblijven zou een koelkastje op de kamer aanbevelenswaardig zijn. De kamer beschikte verder over keurige boxsprings maar met, naar mijn persoonlijke smaak, iets te stevige matrassen.

Ruime parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst, adequate check-in, ruime comfortabele kamer met een fraaie badkamer met regendouche. Tevens beschikt het hotel over een gezellig ingericht restaurant waar je met je tafelpartners kunt genieten van vriendelijk geserveerde en goed bereide gerechten. Ook de ontbijtruimte en het aldaar geserveerde ontbijt droegen bij aan de positieve ervaring met dit hotel.

Het verblijf was goed en het personeel was erg vriendelijk. Denkt goed met de gasten mee!

Ik vroeg mij af in hoeverre men een deluxe kamer zou kunnen omschrijven in vergelijking met een 2 persoonskamer.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en het personeel was zeer attent.

Voor het geld wat we ervoor moesten betalen, absoluut geen aanrader

Niks extra’s op de kamer Betaal €133,- en niet eens een waterkoker op de kamer Geen koelkastje Geen extra dekens. We hadden het koud op de kamer. Moesten de stoelen bij de kachel zetten. 1 minitube douchegel en shampoo is niet genoeg voor 2 personen Handzeep is écht beneden peil, zelf al eens gebruikt? Kaartje om ‘s ochtends koffie/thee te laten komen??? We hebben een ontbijtbuffet! Had het bij aankomst gedaan, geeft een ‘warm’ welkom Mis een zachtjes muziekje in de ontbijtzaal Leek wel een wachtruimte Ontbijt was voldoende Nergens menukaart gezien Wil niet eerst door de tafels lopen om de kaart te zoeken Leg ‘m bijv op een standaard

Ontspannen verblijf in een mooie omgeving

Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken.

Vriendelijke ontvangst en erg attent personeel. Badkamer was klein maar netjes en schoon. Prima ontbijt. Wij vonden het een stijlvol hotel.

Het ontbijt was super.

Het ontbijt was super. De bediening heel aardig en mensen erg behulpzaam. Uitstekende hulp bij uitzoeken wandelroute. Badkamer prima verzorgd en schoon, wat verouderd naar de normen van 4 sterren hotel. de ligging . Fijne lounge ruimte om te relaxen, iets te drinken en te lezen. Al met al hebben we genoten van hotel en omgeving.

als ik in de buurt ben kom ik weer.

de kosten voor het ontbijt, 2 glazen jus, 1 kannetje koffie 2 broodjes met ei en 1 gekookt ei. € 15.50 !! beetje te veel.

ik vond kamer en douche prima

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Mooi hotel in prachtige omgeving met een heerlijk vers ontbijt

We hadden twee lossen bedden die tegen elkaar waren geschoven als 1 bed. Ze stonden echter vrij los waardoor je soms tussen de twee bedden in belandt. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 groot bed.

Het ontbijt was heerlijk, met echt versgeperste sinaasappelsap (wat je tegenwoordig niet heel vaak meer tegenkomt). Het hotel zag er prachtig uit, goed verzorgd. Het ligt in een mooie woonwijk, vlakbij de natuur. Vanuit het hotel sta je in 10 min lopen op de heide. Het hotel heeft ons voorzien van leuke wandelroutes. Aanrader voor een restaurant in de buurt: Grandcafé Cornelis.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Voor Nederlandse maatstaven een uitstekend gastvrij hotel.

Ook conferentiehotel, kan zijn dat er dus wat meer spraakzame, alleen reizende personen zijn die een nachtje weg mogen van hun werkgever.

Voor Nederlandse maatstaven een uitstekend gastvrij hotel.

Onthaasten in Epe; in een sfeervol, gezellig en uitermate prettig verblijf! Dennenheuvel biedt veel!

Minpunten zijn er eigenlijk niet, 1 klein dingetje is dat je wel wat geluid van de gang hoort als je in je hotelkamer bent. Maar aangezien je hier in een kleinschalig hotel bent is dit niet iets dat als erg vervelend ervaren is!

Mooie Kamers, sfeervolle ambiance, prettig personeel en een fantastisch ontbijt! En rust! Bij binnenkomst wordt je uitermate vriendelijke te woord gestaan. Je voelt je gelijk op je gemak en de sfeervolle inrichting van het hotel geeft een huiselijk gevoel. De kamers zijn ruim genoeg, hebben heerlijke bedden en zijn schoon! Ook de kamers ademen gezelligheid uit. Prettig verblijf!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Wel oké

Ontbijt.. te duur voor wat je krijgt.. Kamers zijn gedateerd... niet de luxe die de site je beloofd.

Personeel was erg aardig. Ligging. Goed avond eten!

Heerlijk genoten op eperheide

Hotel is wat duur qua horeca, wel zeer goede kwaliteit van eten en wijnen. De bar mag nog iets sfeervoller.

Mooi gelegen hotel, leuke wandelroutes, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die snel zijn gasten kent. Heerlijke douche en mooie (privé) sauna. Fijnste was nog wel het kopje koffie dat men (gratis!) s ochtends op de kamer kwam brengen!

Fantastisch!

Duidelijk een familiehotel. Sfeervol, huiselijk en warm. Ontbijt was niet overdadig maar kraakvers en heel goede kwaliteit. Verse sinaasappelsap, vers gebakken broden, huisgemaakte pate en granola heerlijk! Ook de sauna en stoombad zijn de moeite waard! Echt even genieten.

Stil, geen andere gasten. Eigenlijk een dooieboel super Ongezellig!!!!

Ik ben pas s ’avonds laat aangekomen (21:30) en wist niet dat de hele straat opgebroken was en daarom heb ik ongeveer 45 minuten rond gereden voordat ik uiteindelijk via een modderweg de parkeerplaats aan de achterzijde van het hotel heb gevonden. Toen ik dit aangaf bij het inchecken werd mij verteld dat ze een email hadden gestuurd en na wat zoeken was dat waar maar ze hadden de email pas de zelfde dag om 14:30 gestuurd. Omdat ik bijna de hele dag in gaderingen heb gezeten heb ik geen emails meer gelezen en tegen de tijd dat ik in de auto stapte dacht ik alleen, lekker zo naar het hotel om wat uit te rusten. Ik moet daarom zeggen dat ik het heel slecht vind dat je op de zelfde dag laat in de middag pas je klanten laat weten dat er aan de hoofdweg gewerkt wordt terwijl ik al 2.5 weken van te voren had geboekt. Excuses voor het ongemak werden ook niet aangeboden want ik had maar naar mijn emails moeten kijken. Daarnaast lag het hele parkeer plaats onder een dikke laag sneeuw wat in ijs was veranderd. Je zou verwachten dat de paden naar de entreehall schoon zouden zijn maar Helaas. Ik moet daarom zeggen dat ik zeker niet blij was met mijn aankomst en het vertrek was net zo vervelend want wij begonnen weer opnieuw om er nu weer uit te komen.

Een uitstekend hotel met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Helemaal niets !

Alles is uitstekend in orde in dit hotel. Het personeel was bovendien buitengewoon vriendelijk en het personeel van het restaurant buitengewoon attent: toen uit onze menu keuze bleek dat wij vegetariërs zijn, werd vanuit het bedienend personeel adequaat gereageerd m.b.t. de samenstelling van de gratis aangeboden amuse vooraf. Daar kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen !

Op dit moment is het hotel zeer moelijk te vinden. Vooral in het donker.

De verse koffie s'ochtens naar de kamer gebracht was een heerlijke verrassing.!

We vonden de bedden een tikje aan de harde kant en de dekbedden wat zwaar maar dat is meer een gevoel wat voor iedereen verschillend is. ( anders dan thuis natuurlijk )

Het ontbijt was prima verzorgd. Alles aanwezig. Het was ook geen probleem om eerder in te checken zodat we een heerlijk lange dag naar de Veluwse Bron konden.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Perfect en gezellig hotel!

De sfeer sprak ons heel erg aan. Ik begreep dat dit hotel nog een echt familiebedrijf is. Misschien dat dit ook bepalend is voor het zeer vriendelijke personeel? Ik hoop nog eens terug te komen! Vooral ook de rust die er was sprak mij erg aan, ondanks dat er heel wat gasten waren. vriendelijke groet, Betsy van der Meer

Deze keer jammergenoeg een tegenvaller

Bij Booking.com was niet vermeld, dat het hotel zeer moeilijk bereikbaar is vanwege de opgebroken hoofdweg. dit ongemak duurt nog tot einde van het jaar. Twee dagen voor onze komst werden we door het hotel op de hoogte gesteld, maar toen was het te laat om gratis te annuleren. Bij aankomst moesten wij , terwijl wij regelmatige gasten zijn, direct onze kamer betalen, hetgeen ongastvrij overkomt. Het diner was teleurstellend, te droge hertenbiefstuk bovenop een stampot van boerenkool begeleid met zeer grove niet smakelijk gekruide friet.

Ontbijt was goed, kamer prima, rustige prachtige omgeving

Ontspannen genieten, met veel persoonlijke aandacht, in mooie omgeving met goed eten.

Liever een douchscherm i.p.v. douchgordijn.

Fijn knus hotel, heel vriendelijk personeel. We wilde onze dinner voortzetten in onze kamer zodat onze baby kon slapen en dit was geen probleem. Dat was erg prettig en het eten is heerlijk in het hotel zelf!

heerlijk rustig

De weg er naar toe

hotel was slecht te bereiken door wegwerkzaamheden. het stond slecht aangegeven. Hotel zelf netjes zeer vriendelijke medewerkers en een goed ontbijt.

Heerlijk verblijf gehad in een fijn hotel!

Ik zou het niet weten.

Prettige kamer, prima ontbijt met heerlijk gebakken ei + spek en nog veel meer lekkere dingen. Ideale locatie voor fiets- en of wandeltochten, prachtige plek om 's nachts de fietsen te stallen.

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Terras

Een wisser in de badkamer was wel handig. Als je de douche gebruikt had kon je niet met droge voeten naar het toilet.

personeel zeer vriendelijk, ontbijt prima, kamers schoon en ruim.

Midden op de veluwe.

Eigenlijk viel niks tegen.

De kamer was heerlijk ruim, met openslaande deur, comfortabel bed en een mooie badkamer. Medewerkers waren heel vriendelijk en efficiënt. Het ontbijt was uitstekend en het avondeten in het restaurant prima.

geweldig echt een geweldige ervaring

ik zou het echt niet weten

het ontbijt was geweldig niet zo standaard super lekker brood alles met veel zorg geserveerd, heerlijke streek gerechten, personeel toppie bed super ja ,echt een aanrader, omgeving prachtig dit kan niet tegenvallen . VEEL PLEZIER!!! g v h

Ideaal om de batterijen weer even op te laden zonder onze kids, voor herhaling vatbaar!

geen idee...

Enorm vriendelijk personeel! Een uitgebreid en écht lekker ontbijt. Verzorgde kamer. Prachtige wandeling gemaakt door bos en heide vertrekkend vanuit het hotel. Op 20 minuten gelegen van Thermen Bussloo. Prima verblijf voor een weekendje weg!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima hotel; heerlijk voor een short break.

Badkamer is enigszins verouderd.

Mooie locatie en prachtige omgeving, sfeervolle inrichting van het hotel en prima ontbijt. Diner niet genuttigd in dit hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

heerlijk ontbijt met verse producten

douche gordijn, dit is irritant als je staat te douchen

heerlijk ontbijt met verse producten erg vriendelijk personeel prettige/gezellige/rustige sfeer

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Niets...

Fantastisch,alles erg vers. Daarnaast bestaat het ontbijt uit streekproducten. Het brood kan zelf gesneden, vers fruit geen blik of i.d. Ook de jus d'orante is versgeperst.

Aanrader. Zal zeker weer voor dit hotel kiezen.

Kan niets verzinnen.

Prima ontbijt met allemaal natuurlijke produkten. Kamer ziet er netjes uit en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Top hotel.

Heerlijk familiehotel met een uitstekende keuken en gerieflijke kamers.

Het was een zeer aangenaam verblijf. Uitermate vriendelijke ontvangst, relaxte sfeer, zeer hulpvaardig personeel, uitstekende keuken en een fijn terras (beetje lawaaiig door het verkeer). De kamers zijn ruim en hebben goede bedden.

Fantastisch hotel in mooie omgeving met zeer vriendelijk personeel. Top!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Verlichting in de gang van de kamer zou welkom zijn. Kamer was vrij warm. Meer verduisterende gordijnen zou prettig zijn.

Kamer prima. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend diner en ontbijt.

Mooi hotel op een goede locatie aan de rand van Epe dicht bij bos en heide

Badkamer heeft nog een douchegordijn en voor de prijs die je betaald verwacht je wel een bad wand/deur van glas

Zeer mooi hotel gelegen aan de weg naar Epe met ruime parkeergelegenheid en ruimte om je fietsen overdekt te stalen met oplaadpunten voor E-Bike. Zeer vriendelijk personeel en vakkundig

Luxe knusse kamer en uitgebreid ontbijt

Badkamer erg klein/weinig luxe in de kamers: De hotelkamer had een luxe uitstraling op het eerste oog. Toch miste ik wel wat, wat ik normaal wel zie bij een 4 sterren hotel: - geen airco op kamer - geen koelkast/minibar - geen kluisje - badkamer klein: geen bad - "goedkoop" douchegordijn - geen toiletborstel - merkloze shampoo/douchegel: (ik vond hem ook vies ruiken) - geen föhn - geen koffiezetapparaat - slechte wifi verbinding - enkele tv zenders deden het niet Het was warm op de kamer.

Uitgebreid ontbijtbuffet : voor iedereen keuze genoeg

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een heel goed verblijf. Alles was top. Het minpunt was het lawaai van de auto's langs de drukke baan

Het hotel ligt jammergenoeg aan een drukke baan. Maar er komt blijkbaar verbetering: fluisterasfalt en een afscheiding tussen terras en drukke baan.

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Heel lekker eten 's avonds en zeer uitgebreid ontbijt

Na een lange dag autorijden door de bossen lekker uitrusten en de volgende dag weer verder.

Rustig hotel met weinig gedoe. Heerlijk ontspannend. Vriendelijk personeel. Lekker vroeg en goed ontbijt. Ruime nette kamer met lekkere bedden. Schone en nette badkamer en toilet.

We hebben het prima naar ons zin gehad.

De ligging van de kamer. Keken uit op een of ander dak

Ontbijt was heerlijk. De douche en de bedden waren goed. De verrassing bij het ontbijt t.g.v. mijn vrouw haar verjaardag. Een schaaltje met aardbeien met slagroom en in chocolade geschreven: Proficiat.

fijn hotel in een prachtige omgeving waar je mooie fietstochten kunt maken

Kamer die wij hadden (nr. 16) vond ik erg klein en ik miste een koelkastje en een makkelijke stoel. Ook de TV stond op een rare plek, niet handig om vanuit bed TV te kijken, terwijl er recht tegenover het bed een kale muur was, waar de TV opgehangen had kunnen worden.

Het ontbijt was super goed. Het avondeten was heerlijk, er werd op niveau gekookt, maar de prijs was er ook naar. Medewerkers waren heel aardig en behulpzaam

Ontspannen

Bij drukte in ontbijtzaal is het voor het personeel slecht bij te benen: bevoorrading en afruimen/indekken. Tijdens ons besproken sauna bezoek plots binnenkomst van eigenaar met 2 andere heren. Dat is, op z'n zachtst gezegd, niet zo netjes! Als de heren dan ook nog eens alle deuren open laten staan.... Fietsenschuur stond er net nieuw. Voor electrische fietsen mooi maar aan de kleine kant. Deurklink erg onhandig en erg zware deur. Na een fikse regenbui lieslaarzen aan om droog binnen te komen

Lekker ontbijt, ongedwongen sfeer

Een heerlijk verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het zou leuk geweest zijn als we een welkomstdrankje geserveerd kregen. Misschien ook nog een pratisch puntje: een wc-borstel bij het toilet in de badkamer.

Mooie kamer, lekker ontbijt, heel gastvrij!

Prima prijs kwaliteit verhouding mooie omgeving, vriendelijk personeel.

Fietsenschuur liever voorzien van slot, badkamer geen plek om iets neer te zetten, douchegordijn kan ook eigenlijk niet. Airco werd gemist, was benauwde temp. Tv naast het bed ipv aan het voeteneinde, dit keek niet prettig. Werkzaamheden buiten inder ons raam waardoor we vroeg gewekt werden. (Betonmolen)

Eenvoudig vindbaar, makkelijk en gratis parkeren, fietsenstalling, netjes en goed onderhouden inrichting,nette tuin en terras binnen zowel als buiten, vriendelijk personeel, mooi kleurgebruik in hele hotel

Ging wel

Slaapkamer veel te klein stroomschakelaar gelijk bij het hoofd van bed slapen was slecht bij om draaien kwam je aan de stroomschakelaar waar bij dan het grote licht aan ging dus weer wakker.

Ging wel

Het ontbijt was goed.

De douche viel ons tegen; een kleine waterstraal en de douchekop kon je niet naar beneden richten. Was jammer. Verder prima kamer.

Het ontbijt was goed. Het glutenvrije dieet was zeer goed verzorgd.

Als de kamer gemoderniseerd zijn is het een aanrader!

Kamers echter zijn gedateerd. Wel netjes maar sluit niet meer aan bij de entree en de moderne tijd.

Zeer vriendelijk en goed personeel. Mooie lokatie met een nieuw aangelegde tuin en een goed restaurant.

Geweldig hotel op een geweldige lokatie!

Totaal niets. Geweldig hotel, een echte aanrader.

Alles! Mooie kamer, ruim ook, met schuifpui naar de tuin, goede bedden, mooie badkamer met alles er op en eraan, schoon. Aardig personeel, nemen de tijd voor je, geven advies waar in Epe naar toe te gaan (20 minuten lopen). Super ontbijt. Goede wifi die je wel elke keer even moest updaten als je gestopt was met internet. Mooie inrichting van het hotel. Rust. Ruime gelegenheid om te parkeren. Mooie omgeving.

De ontvangst was erg vriendelijk en ook het verdere...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De ontvangst was erg vriendelijk en ook het verdere personeel was heel vriendelijk en voorkomend. Ontbijt was uitstekend! We hebben ook gedineerd in het restaurant, mooie ambiance en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit helemaal in orde. Comfortabele. prettige kamer.

Prima ligging en smaakvol ingericht hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen vers bereide eiergerechten (het assortiment aan eieren ligt in een warmhoudbak). De kamers zijn mooi ingericht maar je kan zien dat het "opgeknapte" kamers zijn, dit zie je niet op de foto's op de website. Wel smaakvol ingericht. In de badkamer is een douchegordijn. Dit zorgt voor wateroverlast en het oogt wat "goedkoop"

Sfeervol ingerichte lounge & restaurant. Mooie (net nieuw) aangelegde tuin met terras waar het heerlijk zitten is (buiten mag de hond wel tijdens ontbijt, binnen niet).

Prima hotel op een mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Douchegordijn hoort niet in een vier-sterrenhotel. Geen föhn in de kamer. Geen koffie- of theefaciliteiten op de kamer.

Mooie schone kamer. Prima ontbijt met heerlijk vers brood. Erg gastvrij ontvangen.

Over het algemeen waren we dik tevreden!

helaas was de koffie niet vers....

Ontbijt heel goed gevarieerd en rustige mooie ruimte. Kamer heel goed, een beetje krappe zitruimte, maar verder goed verzorgd, goed schoon en badkamer hygiënisch. Fijn was dat onze fietsen gestald konden worden.

de vriendelijkheid van het personeel
    • Tweepersoonskamer met Terras

er was geen normaal wit of bruin brood bij het ontbijt. Er was geen roerei, alleen kant-en klare omeletten. Ik heb moeten vragen om een toiletborstel voor in de badkamer, want dat was niet standaard. Beetje vreemd

de vriendelijkheid van het personeel

Aanrader

Kamertemperatuur was te hoog en schuifpui had geen hor.

Ontbijt, mooi ingerichte kamer en badkamer, ligging vlak bij heide en vriendelijk personeel en fietsroutes vanuit het hotel

Prima.

Plaats van het kluisje op zeer ongelukkige plaats. Achter in een kastje laag bij de grond. Moet op je rug gaan liggen om er goed bij te kunnen!! Voor 80-jarigen zoals wij niet (meer) te doen.

Ontbijt prima! Bedden prima. Personeel prima!

Heerlijk hotel

We dachten dat het gebruik van de sauna gratis was, is dus niet zo. Buiten is een mooi terras, helaas teveel geluidshinder aldaar.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Veel verse en luxe producten. Prettige bediening. Rustige kamers. Stijlvol hotel! Fijne bedden! Mooie badkamer, met luxe douche

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Dennenheuvel