Beoordelingen over Hotel Restaurant `de Oorsprong´ 3-sterren

Huisterheide 7, 8521 NC Sint Nicolaasga, Nederland

#1 van de 1 hotels in Sint Nicolaasga

Mooie locatie in het groen

Geen oog dichtgedaan. Hotel kan natuurlijk weinig doen aan de warmte, maar met raam open slapen is vanwege de vele muggen niet echt een aanbeveling. Keuze tussen twee kwaden: het bed uit zweten (zelfs onder alleen de overtrekhoes van het dekbed) of opgegeten worden door muggen.

Mooie locatie (wel even opletten, want je rijdt de toegangsweg zo voorbij) tussen het groen, sfeervol hoofdgebouw, fijn restaurant met leuke kaart. Gunstige prijs.

Mijn verblijf was top.

Mij viel eigenlijk niets tegen.

Ontbijt was prima,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was tiptop in orde. Ik denk als alles is opgeknapt,dat ze zeer veel bezoek kunnen verwachten. De locatie is gewoonweg top,heerlijk rustig en ruimte genoeg om te parkeren.

Geweldige locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Slecht onderhoud en sterk verouderd, maar de nieuwe eigenaar is hiermee bezig. Zij zijn pas een jaar nieuwe eigenaren. Kamers voldoen en bedden zijn goed.

Geweldige locatie. Prima ontbijt. Heel vriendelijk en bekwaam personeel.

Top voor herhaling vatbaar.

De omgeving is geweldig net als de keuken , kamers gedateerd maar wel schoon en een goed bed. De keuken overtreft al je verwachtingen, echt heerlijk eten tegen een super mooie prijs.

Het eten is er overheerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Het eten is er overheerlijk. Wij hadden een serre geboekt met uitzicht op bos. Dit was echter uitzicht op onkruid. Ze zijn momenteel aan het renoveren, dus ik hoop voor nieuw gasten, dat er een deur en een terras in de serre komt. De badkamer bestond uit een wastafel met douche achter gordijn. De wc was apart. Het gebouw is heel oud. Alles was schoon.

Aardig personeel

Kamer en sanitair zijn oud. Bed erg zacht. Druk bij het ontbijt, er was alleen nog plek aan een onafgeruimde tafel. Adres was niet te vinden met de TomTom.

Hoewel klein, voldeed de kamer wel. Genoeg ruimte voor mijn spullen. Goede warme douche. Aardig personeel. Restaurant was eigenlijk nog niet open, maar ik mocht toch alvast eten. Gratis koffie en thee in de lounge is erg handig.

Te doen voor 1 nacht

Ik vond de kamer vies ogen met vloerbedekking aan de muur. Daarnaast zaten er verschillende vlekken op de grond.

Het bed was erg prettig een de omgeving ook.

goede uitgangspositie voor een motortocht door Friesland

bed te zacht. losse topdek matras schuift met gevaar uit bed te vallen; inrichting hotel gedateerd, maar alle waar is naar zijn geld; als je niet te hoge eisen stellen aan comfort is het een prima onderkomen.

schilderachtige ligging. rust. vriendelijk personeel

Wat een hotel in vervallen staat!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Als je aan komt rijden is het een prachtig gezicht. Echter als je naast het hotel naar de parkeerplaats rijdt schrik je wel even! Wat een oud gebouw en in slechte staat. Ook binnen is het allemaal zeer gedateerd.

De gastheer en gastvrouw zijn zeer aardig en net een jaar bezig om van dit hotel weer een leuke plek te maken.

restaurant en receptie van het hotel waren heel mooi,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

De kamer. Deze had een ernstig vochtprobleem. Bij het openen van de kamerdeur leek het also we in de kelder kwamen. In de kast ook een vochtgeur, deze kon niet gebruikt worden.

restaurant en receptie van het hotel waren heel mooi, vriendelijk personeel.

Gezellige en rustige locatie met mooie ligging.

Gezellige en rustige locatie met mooie ligging. Gezellig restaurant! Verwacht geen super de luxe kamer. De bedden liggen uitstekend maar de kamer zelf is eenvoudig en zelfs een beetje gedateerd. Echter de totale sfeer, comfort, parkeermogelijkheden en ligging maken dit tot een hele fijne locatie!

Authentieke locatie in Friesland

Geur in de kamer erg muf, tapijt veel vlekken waardoor je op slippers moet lopen. Alles erg gedateerd. Kan heel mooi worden maar het moet nodig gerenoveerd worden.

Het ontbijt was prima , net als de ontvangst

Vergane glorie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Desolate indruk. Sterk verwaarloosd. Nieuwe eigenaren zijn er in hun eerste jaar totaal niet in geslaagd er iets van te maken. Totaal achterhaalde accommodatie , niet meer van deze tijd. Maar ook geen pogingen gedaan de puinhopen op te ruimen in bv de zgn binnentuin, het grondgebied rondom niet opgeschoond, niet gemaaid, geen onkruid verwijderd enz enz Ook kamers zeer gedateerd. Hotel volgestopt met vooral buitenlandse werknemers. Wij zullen hier niet weer komen .

Hooguit van ver af de aanblik van hoofdgebouw

Een heerlijk weekend gehad ondanks de tekortkomingen. Schitterende omgeving.

De kamers waren ouwbollig, vooral de niet meer schoon te krijgen vloerbedekking. Vol met niet meer te verwijderende vlekken. De vloer vroeg om laminaat. Hoewel de kamer toch schoon was. Zo ook de douche met zo’n vreselijk douchegordijn.

Het restaurant was subliem. Goede kaart met ruime keuze. Heerlijke drankkaart met volop mogelijkheden. Leuke inrichting. Dus gewoon een topper.

Rustige sfeer.
    • Deluxe Suite met een Sauna en een Spabad

Rustige sfeer. Hotel is bezig met upgrade. Als je daardoor heen kunt kijken kan het (weer) een toplocatie worden. Vereist wel een rigoureuze aanpak en investering! NB: Alleen " Opknappen" voldoet niet. P.S. Bij sauna horen badjassen. Vr.gr. P.D.

verblijf was goed voor het geld. Misschien wel goed om aandacht te hebben voor een stukje renovatie

We komen vaker op deze locatie., kamer viel -deze keer - een beetje tegen. Inrichting was nogal gedateerd een beetje frisse verf kan soms veel doen

prima ontbijt

Het was een prima verblijf.

Badkamer had wat groter gekund. De kamersleutel is wel echt ouderwets en daardoor de kamer wellicht wat inbraakgevoelig.

Het ontbijt was goed maar niet heel luxe. De ligging van het hotel was ook heel mooi. Vanuit serre bij de kamer uitzicht op het bos.

Prachtig gelegen, fijn restaurant & personeel, goede bedden in verder gedateerde kamers + vochtlucht

Vochtlucht in gedateerde kamers in gebouw achter fraaie hoofdgebouw

Goed eten en vooral ook diner, sfeervol restaurant, prettig personeel, prachtige omgeving en (hoofd)gebouw

• Deluxe Suite met een Sauna en een Spabad

Personeel zeer vriendelijk, eten was top, kamer prachtig. En ja, er wordt in de overige recenties aangeven dat het (sterk) verouderd is, maar dit hoort bij het gebouw, het stoort totaal niet!

Prima hotel met uitstekend personeel!

Kamers zijn gedateerd, maar de faciliteiten waren prima. Mooi uitzicht. Bed sliep heerlijk. Uitgebreid ontbijt stond klaar, ook een heerlijk diner gegeten. Personeel uiterst vriendelijk!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Erg prettig.

Douche liep slecht door. (2 x aangemeld). De watertemperatuur van de douche was moeilijk af te stellen door de aparte kraan voor koud en warm water. Hierdoor ook veel water verlies.

Er was een erg gezellige kleine serre als zithoek.

beslist niet voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Suite met een Sauna en een Spabad

De kamer werd aangeprezen als suite. Behang half van de muren, vloerbedekking niet schoon, spinnewebben langs de ramen, beschadigd schilderwerk, plafond kapot etc. etc. Het is dat de sauna goed werkte maar deze kamer verdient niet het predicaat SUITE.

De sauna op de kamer werkte perfect. Ook het bed lag goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

goed verblijf ook met huisdieren.

Een keer een likje verf of nieuw behang zou, mischien kunnen maar is geen pre de radiator van de serre word niet helemaal warm daar zou ik wel wat aan doen het kan er,erg koud worden gelukkig zit er een gordijn voor de afscheiding van het slaap gedeelte

Het ontbijt was gewoon goed. Er is voldoende aanwezig de kamer was groot voor deze prijs leuk gedaan met zo´n serre, bed lag heerlijk goed geslapen.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het geheel is een plaatje als je aankomt.

Door het vele blad moest ik het pad zoeken hoe ik moest lopen naar de ingang (je parkeert nl. aan de zijkant). Achteraf liep ik dwars over het gras. Ik werd tot vlak bij de kamer gebracht, maar er was geloof ik weinig zin en er kon geen lachje af. De kamer met eigen douche en wc was heel klein, alles erg oud. Het is er vré-se-lijk gehorig, wat een ramp. "Uitzicht": boom / struik vlak voor het raam.

Het geheel is een plaatje als je aankomt.

Ontbijt was prima, niet heel bijzonder, maar wel vers.

De kamers (ik had een 1-persoons) waren wel gedateerd. Na de eerste steenlegging (het plakaat zit in de muur ingemetseld) is er aan de aankleding niet veel gedaan. Er hing een vreemd luchtje in het hele gebouw. Kon het niet thuisbrengen, niet heel vervelend, maar wel opvallend.

Ontbijt was prima, niet heel bijzonder, maar wel vers. Voldoende keuze.

Een heerlijk ontspannen verblijf na bezoek aan Thialf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

De kamers zijn zeer eenvoudig en missen de sfeer zoals je verwacht bij het zien van de foto van de voorkant van het gebouw. De badkamers zijn erg klein en ook zeer eenvoudig. We vonden het jammer dat de bar zo vroeg op de avond al sloot. Het vriendelijke personeel gaf ons echter wel de mogelijkheid om op dat moment nog een laatste bestelling te plaatsen.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en de ligging van het hotel is geweldig!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Nog nooit zo'n armoedig hotel gezien.

De eenpersoonskamer die ik had gehuurd was zo slecht. Kozijn van raam gebroken bij slot. Spinnenwebben. vloerbedekking op de muren van een vieze crème-achtig materiaal met schroeven die er doorheen staken. Schilderij aan de muur met gebroken glas. Badkamer waarvan muren met gebroken tegels. Het lijkt alsof de tegels elk moment kunnen loslaten. Te gek voor woorden dat deze kamer überhaupt verhuurd wordt. Het hele hotel is één grote armoe. Ontbijt was prima.

De Oorsprong

De kamer vond ik erg klein en er was geen mogelijkheid om op de kamer bv een kop koffie of thee te maken. De badkamer was wel aan renovatie toe.

Het restaurant was uitstekend. Er was erg vriendelijk personeel en toen ik door privéomstandigheden eerder moest vertrekken werd daar geen enkel probleem van gemaakt.

Goed voor een overnachting

De kamer(s) zijn gedateerd, behang komt los van de meur, ramen kunnen slecht open(geen ventilatierooster). Douche/wc weinig ruimte, alles werkt wel naar behoren.

Ontbijt was prima, ruim buffet en alles voldoende aanwezig

Drama

De kamer waar ik in verbleef is ver achter dan andere hotels. Ik heb aangegeven bij het betalen dat de kamer ver onder de verwachting is. (Het antwoordt was dat ze deze nog gingen verbouwen)(volgens jaar pas). Ik vond ook de review,s op booking.com ook niet passen bij de verwachting eerder was mijn teleurstelling zeer groot.

Ontbijt zag er goed en netjes uit

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

een beetje antiek en al die kleedjes op de grond dat kan val partij opleveren

de kamer heel sober weinig licht en klein en de wc en douche oud en klein en niet van deze tijd een heel kleine tv

de bedden heel goed en het ontbijt was goed

Ik en mijn vrouw hebben een goed gevoel overgehouden aan ons verblijf
    • Deluxe Suite met een Sauna en een Spabad

een koelkast op de kamer was misschien toch handig geweest

het personeel is er heel vriendelijk en de eigenaars zijn zeer behulpzaam bij een eventueel probleem. dikke duim hiervoor. Verder heel fijne ligging om vanuit de oorsprong met de fiets zuidwest friesland te bezoeken.

geweldig

niets het was prima

de vriendelijkheid van het personeel kamers waren goed alles was schoon elke dag werd schoon gemaakt ontbijt was heerlijk je kon van alles nemen en diner eten was heel lekker en lekker rustig dus dat was genieten alles is dichtbij Joure Sneek en Leeuwarden wij komen hier graag terug

Voor 1 nacht in de huidige staat en prijs OK, restaurant maakt veel goed

De kamer die wij hadden was absoluut sub-standaard. Maar we betaalden ook niet veel. Maar het Hoteldeel moet hoognodig gerenoveerd. Ons werd verteld dat het geheel per 1 mei van eigenaar is veranderd en dat een renovatie aanstaande is. Als er goed gerenoveerd wordt is het een prima plek om te verblijven.

Het ontbijt en het diner waren prima. Personeel aardig en zorgvuldig. Locatie goed en uitzicht mooi. Mooie omgeving

De nieuwe eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk,...

De eenpersoons kamers kunnen wel een renovatie gebruiken, maar de bedden zijn top!

De nieuwe eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk, evanals de rest van het personeel. Locatie is prachtig.

Niet ontevreden.

Er is nogal het een en ander te renoveren beginnend met de kamers.Zonder aanwezige lift zijn de kamers op de eerste verdieping met koffers e.d.moeizaam bereikbaar.

Ontbijt was goed en voldoende, de kamer was zeer gedateerd, vloerbedekking vlekkerig.

Geen fijn verblijf gehad.

Lelijke, ongezelige donkere kamer.Onze kamer was volgens mij jog in de staat van de bouw in 1970 en was al jaren geleden aan een renovatie toe Ik kreeg het gevoel of ik in een grauwe/donkere gevangenis cel zat. S'avonds tot vroeg in de nacht veel herrie overlast van de Poolse arbeiders die er voor langere tijd een kamer huren. Geen aanrader helaas.

De keuken was geweldig.Lekker vers,alles homemade gemaakt.

De Oorsprong - een persoonlijk gevoel

De standaard-kamer heeft een zeer 'retro' uiterlijk, maar het was er erg schoon, mooie handdoeken en heerlijke matrassen.

Het aanzicht bij het aan komen rijden, de ontvangst en de familie die de Oorsprong net hebben overgenomen. Het welkom voelen bij een locatie. De mooie O-bbq, waar met groepen tot 60 personen op gegeten kan worden en een heerlijk ontbijt in het zonnetje.

als er geen betere kamers zijn is dit eens maar nooit weer.

Kamers waren gedateerd echt niet meer van deze tijd. Badkamer klein evenals het toilet. Warme kamers, raam kan open maar daar zitten geen horren voor, dus muggen.

Ontbijt was eenvoudig maar goed. Bedden waren goed.

De omgeving is bijzonder rustig midden in een park aan de...

Het frontgebouw en de voorgevel stralen een karakter uit dat helemaal niet in overeenstemming is met de "moderne" vleugels erachter. Die dateren van de jaren 70 van de vorige eeuw en zijn op het randje van aftands geworden. De kamers zijn klein en het sanitair is ronduit bedroevend. De heel redelijke kamerprijs maakt een en ander goed, maar het geheel schreeuwt toch om renovatie.

De omgeving is bijzonder rustig midden in een park aan de rand van het bos. En het restaurant was buiten verwachting goed en helemaal niet duur.

Mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Ingang vanaf de weg niet duidelijk aangegeven. De ingang zit verstopt in een hoek van een kruispunt, graag met grotere borden aangeven waar de ingang is. Meubilair gedateerd

Heerlijk ontbijt, rustige omgeving. Mooie kamer met serre

Familiejubileum in een verzorgd kader.

De hotelaccommodatie is gedateerd wat wordt gecompenseerd door de aandacht, inzet en kwaliteiten van de nieuwe eigenaar(s) en zijn (hun) medewerkers.

De lokatie, het restaurant en het ontbijt, en de medewerkers waren de absolute top met alle aandacht voor de gasten en hun noden.

Prijs/ kwaliteit is super en locatie maakt het tot een fijn hotel

Kamers zijn gehorig dat kan vervelend zijn als je een lichte slaper bent. Hoort bijvoorbeeld het doorspoelen van de wc

Super ontbijt, fijne bedden en omgeving is prachtig

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooie lokatie, prachtig hoofgebouw, geen fijne kamers

De kamer

Het hoofdgebouw van het hotel is prachtig. Wij kwamen in de avond aan en het zag er prachtig verlicht uit. Zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant. De kamers liggen echter in het gebouw erachter en die zijn ronduit heel erg basic. Het lijken wel kamertjes uit een oud internaat van vroeger: heel klein, spartaans en gehorig. Dat is wel een beetje jammer want de rest ziet er heel aangenaam en gezellig uit. Voor het geld is het niet heel verkeerd maar zou de volgende keer liever iets meer betalen voor iets meer comfort en luxe van de kamer

• Beoordeeld op: 11 april 2017

we een prettig verblijf dit in hoofdzaak door het vriendelijk personeel

De hygiëne op de kamers kan veel beter en zeker op de badkamer en de toilet

Ontbijt viel erg tegen. voor 8 uur kan men hier niet ontbijten, ze zetten dan in een ruimte wel wat klaar maar dit was zeer zeker geen hoogstand.

Nachtje weg voor familiebezoek in Friesland
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

De kamers waren schoon ,maar de inrichting is echt aan een opknapbeurt toe. Zeer ouderwets sanitair . Het was wel goed schoon.

Het ontbijt was goed Lekkere verse vleeswaren en Friese kaas Voldoende broodsoorten Het uitzicht op het bos Erg vriendelijk personeel

goed ontbijt.

als je van de jaren 70 houdt is dit goed hotel. groene deuren. tapijt tegen muur. kleed voor bed op de vloer om de vlekken te verbergen. vocht vlek in plafond.heeft dringend upgrade nodig...

goed ontbijt.

Wij komen zeker terug
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

betere matras is eigenlijk het enige minpuntje. Hoewel mijn vrouw wel tevreden was.

Geweldig ontbijt, super mooie locatie en kamer met serre in het bos was ook erg fijn. Het personeel was ook buitengewoon vriendelijk en de prijs kwaliteits verhuizing is perfect.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prijs kwaliteit is niet in balans

De kamer was gedateerd: oude televisie, krappe douche en toilet, kleedjes over de vieze plekken en vloerbedekking tegen de muur.

De omgeving waarin het hotel zich bevond.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Een verrassende plek voor een overnachting onderweg.

Tegenvallen kan haast niet voor die prijs. De kamer die ik had was klein, maar alles was er wel. Als lastminute-boeking prima; voor een langer verblijf zou ik wel een grotere en wat meer luxere kamer willen.

Het diner was heerlijk, wijn prima; ontbijt was prima en ook uitgebreid. De mensen zijn bijzonder zorgzaam en aardig. Ook een mooie plek, weg van de snelweg!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Hotel met vriendelijk personeel.

Alles oud. kamers oud douche krap geen cabine alleen een douchegordijn echt een mini tv kamers gewoon slecht niet van deze tijd. Houtwerk buiten rot. Geen proper gezicht.

Schoon mooie lokatie uitzicht op bos vriendelijk personeel. leuk aan gekleed binnen komt gezellig over.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Het ontbijt was prima en de kamer was heerlijk rustig en...

Dat we met de hond alleen in de binnentuin mochten verblijven

Het ontbijt was prima en de kamer was heerlijk rustig en leuk met een extra ruimte met uitzicht op het bos

Slechte prijs-kwaliteit verhouding. De facade is mooi, de locatie ook, maar daar houdt het op.

badkamer. Ouderwetse douchecel. de kamer was veel te warm het hotel was zéér gedateerd. Eerste steen 1971, sindsdien is er zo te zien niets veranderd. ontbijt was zeer matig. Koffie was vies. Niets warms, behalve een hard gekookt eitje, de koffie en de thee.

het bed was goed. kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Positief en negatief

Kamer 120, te klein, konden spullen niet goed kwijt, slechte ventilatie, raam kan open maar erg veel last van muggen gehad. Te warm, vooral 's nachts veel last van gehad. Gehorige kamer, gesnurk van buurman hield ons ook wakker..Geen plek om handdoeken te drogen, na douchen blijft alles vochtig en klam. Na eerste nacht alle handdoeken op grond gelegd, alleen grote werden vervangen, kleine zijn weer op haak gehangen, dat is niet fijn! Aangebroken stukje zeep werd daarentegen steeds weggehaald... Wij hebben daarna gedouched met de buitendeur naar de gang open zodat vocht en warmte iets beter weg kon. De vloerbedekking oud en vol vlekken.

Behulpzaamheid en info van de baas en bazin, rustige en mooie ligging. Bediening heel vrolijk en vriendelijk. Eten en wijn heel smakelijk! Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

in een sfeervol, maar ook wel verouderd hotel hebben we goed geslapen en heerlijk gegeten

de kamer, zoals die ons aanvankelijk werd toegewezen, was erg donker en rook wat bedompt... zodat we voor een meerprijs van 20 euro kozen voor een kamer op de begane grond, waaraan een serre was verbonden (de badkamer was érg simpel)

de vriendelijkheid van het personeel en het uitstekende diner in het restaurant ook de omgeving/ligging van het hotel was goed... en het ontbijt was meer dan voldoende

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Genieten

Ik werd heel hartelijk door personeel ontvangen. Kamer was prima. Achter het hotel kun je een prachtige boswandeling maken. Eten in het restaurant (met warme inrichting) is een aanrader. Fijne beleving!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Gezellige lokatie in bosrijke omgeving.

Ietwat gedateerd. Maar wordt hard aan gewerkt.

Gezellige lokatie in bosrijke omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Lokatie iets gedateerd maar dat heeft de pret niet gedrukt, aanradertje!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

zeer verouderd en oncomfortabel hotel.

Het hotel wordt gerenoveerd en beschikt over een oude vleugel met zeer gedateerde kamers waar je gasten niet meer in kunt ontvangen. Daar zaten wij....Vies 'tapijtbehang' op de muren, overal vlekken, het barstte van de muggen.de douche zeer verouderd en vieze tegels. en de kamer was niet schoon, spinnenwebben in de hoeken.Sluiten deze vleugel vh hotel, echt schandalig! het ontbijt was erg ouderwets, niet meer naar de huidige norm. de cappucino leek gemaakt met afwasschuim, erg slecht

Personeel was aardig en de locatie prachtig

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Wij gaan zeker terug naar De Oorsprong!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

De badkamer is aan renovatie toe, maar voldeed. Iets meer bergruimte en verlichting in de kamer zijn welkom; bijv. een leeslampje bij elk bed. Het geheel is aan modernisering/renovatie toe.

De locatie is fantastisch en een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en fietstochten. De sfeer van de stoeterij is behouden. De serre aan onze kamer is charmant. We hebben heerlijk gegeten en de chef gecomplimenteerd.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

ontzettend mooi gelegen pand met heel vriendelijk personeel

De kamers zijn gedateerd. Goed bed maar de kussens zijn te hard.

Het ontbijt was heerlijk. Het restaurant was al prachtig opgeknapt, nu de kamers nog.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

mooie locatie, maar er vooraf niet bij nagedacht dat op een...

klein en te warm hok (1-persoonskamer). er was gelukkig wel een fan, anders was het niet te doen geweest, ook omdat er muggen waren en die houden meer van mij dan ik van hen.

mooie locatie, maar er vooraf niet bij nagedacht dat op een zomerse dag erg veel muggen zijn in dit bos.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima, aanrader en reden om terug te komen!!!

Voor deze prijs viel alles juist mee, alle waarden naar zijn geld.

Het ontbijt was prima. De kamers zijn gedateerd maar de bedden waren prima. Ook zijn de kamers erg gehorig. Personeel/ eigenaar waren super aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Voor 'één nachtje' prima, daarna zouden wij ons gaan ergeren aan de 'wat viel u tegen' items !

De kamers zijn enigszins 'gedateerd' en niet echt ruim. De douche spoot alle kanten op. Erg gehorig.

De locatie. Vriendelijk en behulpzaam 'beheerders-echtpaar'. Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Ondanks deze tekortkomingen genoten van de mooie omgeving,veel gefietst wat onze bedoeling was!

de opzet en kamers waren een beetje ouderwets en krap,jaren 60,geen horren daardoor bij geopende ramen veel last van muggen in de nacht.

ontbijt was uitstekend,personeel was vriendelijk,alles was goed schoon.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Gedateerd beetje somber ingericht hotel wat het van de mooie ligging moet hebben.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

De kamers, de gangen en overige achterliggende ruimten zijn gedateerd Kamers kunnen netter en schoner, de tv hangt op een gevaarlijke plek waardoor 2x hoofd gestoten

De ligging en het terras

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Wij waren de Elfstedentocht aan het fietsen

Super ontbijt, prachtige ligging, heel goed gegeten in het mooie restaurant, snel, een vriendelijk. Fietsen konden veilig en droog staan. Het is een ouder hotel waardoor erg charmant maar de kamer en douche is dan ook wat ouder. De ligging en de uitstraling maken dat alles meer dan goed. Wij waren er maar voor 1 nacht maar kn de omgeving kan je ook mooi wandelen en lekker op het terras of in de tuin zitten.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Gaan niet meer terug.

De kamer. Er heerste een muggenplaag en voor de ramen zaten gaan horren. Met de ramen dicht was het erg warm.

Het ontbijt en de ligging tov de camping.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

De ligging van het hotel is zeker de moeite.

Sterk verouderde en danig te renoveren kamers, die bovendien niet erg hygiënisch waren.

De ligging van het hotel is zeker de moeite. Mooie omgeving om te fietsen of aan watersport te doen. Medewerkers zijn erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima uitgaans locatie als je veel buiten bent.

De kamers en de douche zijn erg gedateerd, klein en donker. En roken een beetje muf.

De accomodatie was heel gezellig het eten en de bediening was goed, heel aardige mensen

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Kom er graag terug, maar wel op n fijnere kamer...

Heeeele kleine eenpersoonskamer (015), muf, vochtig, onhygiënisch, vieze vloerbedekking, vloerbedekking tegen de wand vond ik n echte afknapper, geen ventilatie, oubollige inrichting in de kamer, oude meubels in de kamer, slechte verlichting in de kamer, badkamer uit de jaren '60, spiegel veel te hoog.. Foto's toevoegen in de beoordeling duurt heeeeeel lang

Personeel/eigenaars supervriendelijk en behulpzaam, zo ook voor degene die daar net was gestart te werken, super!!!! Goede aanwinst!! Omgeving, prachtig! Bed was van goede kwaliteit!! Ontbijt was prima! Kaart was goed, voldoende keus, hoewel ik weinig kon eten in verband met n maagverkleining...mijn excuses daarvoor...voldoende parkeergelegenheid..fietsverhuur!!! Hoewel ik daar geen gebruik van heb gemaakt..goede busverbinding..recht voor de deur!!!! Fietsknooppuntroute vanaf de voordeur!!!

Even jezelf verwennen in bosrijke omgeving
    • Deluxe Suite met een Sauna en een Spabad

Midden in bos erg rustig. Vriendelijke mensen. Fijne keuken.

Was vies volgens onze mannen!

Was vies volgens onze mannen! Jeuk!?

Gezellig.

Erg gedateerde kamers. Raam kon niet goed open. Muggen.

Het kader

Het ontbijtbuffet was goed.

Veel achterstallig onderhoud zowel buiten als binnen het hotel. Mag wel wat gemoderniseerd worden.

Het ontbijtbuffet was goed. Ruime keuze.

Overnachting

DE slaapkamer nr.122