Beoordelingen over Hotel-Restaurant Gulpenerland 4-sterren

Oude Rijksweg 20, 6271 AA Gulpen, Nederland

#10 van de 13 hotels in Gulpen

Fijn hotel met goede faciliteiten voor een paar overnachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

personeel was wat traag, en de ligging is niet heel mooi maar de omgeving weer wel.

Goed ontbijt, mooie complete kamers, fijne bedden, ruime parkeerplaats

Prima verblijf, maar niet zeer sfeervol
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijtbuffet gaf voldoende keuze, maar was niet uitputtend, locatie van het hotel (direct aan een relatief drukke weg) was niet zeer sfeervol, meteen betalen bij aankomst (motie van wantrouwen?).

Schone, ruime kamers, maar tikkeltje gedateerd gemeubileerd.

Ontbijt was prima.

Voor een juniorsuite in deze prijsklasse in een 4 sterren hotel, viel de kwaliteit tegen. Met zulk warm weer alléén een ventilator voor verkoeling. Tv niet te gebruiken in de zithoek door onhandige plaatsing. Foto's op website geven ander beeld, ipv een moderne kamer, een enigszins gedateerde zithoek en invaliden-badkamer.

Ontbijt was prima.

Wel voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inrichting van de kamer. Geen mogelijkheid om aan een buro od. te werken.

Ontbijt was ruim voldoende keus aanwezig. Locatie met gelegenheid tot buiten zitten.

Prima locatie om mooi Limburg te verkennen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie! Als authentiek Hotel, met zo'n geweldig restaurant kan je het niet maken Extract koffie uit een automaat te bieden. Hier hoor je in ieder geval bonenkoffie te kunnen bestellen.

De medewerkers waren gastvrij en behulpzaam! Perfecte sauna, heerlijk! Restaurant met geweldige kwaliteit.

Prima hotel in prachtige omgeving!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij wilden graag een late check-out dit ging helaas niet dat was jammer.. maar misschien hadden we dat gewoon ook eerder moeten bedenken.. jammer dat dit niet via booking.com te boeken is..

Prima hotel! Lekker ruim bed en alles fris en schoon ! Ook vriendelijk personeel! Prima ontbijt!

Het personeel was vriendelijk!

Wij hadden een junior suite. Wij vonden deze donker en ongezellig. Geen leuk uitzicht. Ontbijt was matig. Betalen voor een badjas vinden wij overdreven.

Het personeel was vriendelijk!

4,5
    Centrale locatie, geen vier sterren waardig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

slechte hygiëne bedden doorgezakt kamer is muf stoffering is aan vervanging toe Deze feedback aangevuld met nog enkele punten is besproken met de ass. manager van het hotel.

de locatie was een juiste uitvalsbasis, centraal gelegen dichtbij Gulpen, openbaar vervoer en dichtbij de wandel- en fietsroutes.

Mooi hotel maar 4 sterren is echt te veel. Een goed degelijk hotel met 3 sterren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We werden gewekt door brandalarm en dat is niet fijn om 8.15uur. De zonnestralen schenen binnen en toen zagen we de gordijnen pas echt goed... en vooral de doucherand?? We gaan dus helaas niet meer terug.

De kamer was compact maar goede faciliteiten. Het personeel was super vriendelijk! De locatie is echt mooi! De bedden waren ook super! Geen kei harde ondergrond of minibedjes.

een terugkeer-adresje!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wijnkaart : te weinig keuze.

Algemeen GOED! Balkon-terras was vuil, maar er werd grote schoonmaak gehouden juist op de dag dat we gingen vertrekken : denkelijk omdat het "seizoen" nu pas begon.

Het was ondanks kleine dingetjes redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wegens drukte werd het ontbijt wel aangevuld , maar ik heb eerder in het hotel gezeten en moest toen als vragen of er aangevuld kon worden. Jammer dat het verse fruit zo verkleurd was ,en het brood was ook niet al te vers.

De kamer en de omgeving.

Teleurstellend
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Flexibiliteit personeel tav tijdstip diner en tafel op de tocht bij een deur Veel discussie weinig respons en geen begrip bij mij voor argumenten van de front desk manager

Mooi gedecoreerde Ontbijtruimte!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De receptionist met franse achtergrond wilde voor ons niet informeren naar de tijden van de missen, van het bekende klooster in Wittem, wat 1 km verder gelegen is. We kregen een recreatiekrantje mee en moesten het maar zelf opzoeken. De receptionist kwam eigenwijs over. Verder zou ik bij het ontbijt op de fruitschaal geen perssinaasappelen leggen, als mensen een stukje fruit voor onderweg meenemen. Op zondagavond duurder het 15 minuten voordat er iemand kwam om ons de sleutel te geven van de kamer.

Ontbijt ( ook glutenvrij!) was prima verzorgd. Ruime Comfortkamer met terrasje . En de fraai gedecoreerde ontbijtkamer. Echt mooi gedaan!

heerlijke shortbrake, wandelen, sauna. Prima hotel met super aardig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Flink aantal tips voor het restaurant: Volgens mij rookt de kok; de coquille was zeer zout. 1 coquille met wat rijst voor 14 euro is zwaar overprijsd. De wijnkaart is zeer beperkt en biedt geen hogere kwaliteitswijnen. De opmaak van de zeetong was niet kleurrijk (allemaal zelfde kleur) en 1 tongfileetje (dus eigenlijk een halve zeetong) voor 24 euro is ook weer enthousiast geprijsd. Saté was prima. Open haardjes was stuk en dat was bij -2 best aangenaam geweest.

mooie ligging, zeer vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding voor de kamers, knusse sauna faciliteiten, fijne bedden, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Perfecte locatie om te wandelen of Maastricht te bezoeken.

De wastafel liep niet goed leeg. Gemeld bij de receptie, maar niet opgelost. Nou was het wel weekend, dus hoop dat maandag is opgelost :-).

Locatie, sauna en kamer.

Al bij al een goed verblijf tijdens carnaval ;-)
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat ons betreft waren de matrassen te zacht en in de kamer, aan de trap gelegen, was er veel geluidsoverlast door die trap.

Vriendelijk ontvangen en een goed, klassiek ontbijt.

Prettig hotel.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toegang kamer met sleutel is achterhaald. Kom op medewerkers van dit mooie hotel. De bak met sigarettenpeuken bij de entree was zo vol!!!

Prettig hotel. Ruime kamer. Schoon. Diner in restaurant is prima. Parkeren :-) Ruime kluis in kamer. Goede ontvangst WIFI in kamer.

De kamer was proper.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte matras en kussen, haardroger defect. Ontbijt was een tegenvaller er was alleen nog confituur en hard gekookte eieren, werd te laat aangevuld. Het was er wel druk omdat een hele bus was komen ontbijten, keuken kon het niet aan. Jammer!

De kamer was proper.

prima hotel, genoeg faciliteiten, bedden kunnen veel beter.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was te klein, er was geen extra deken op de kamer, de randen van het bed waren hoger dan de matras. Wanneer je op het bed ging zitten en bij in en uit bed gaan deed de bedrand echt zeer aan de hamstrings.

alles was naar wens behalve de bedden

Zwaar teleurstelling
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne van de kamers en special de badkamers, absoluut geen 4 sterre !!! 2 kamers de badkamer niet schoon en veel haar aanwezig in de douce, kon niet door het glas kijken vanwege alle kalkaanslag, 3 de kamer hebben we laten schoonmaken voordat we deze accepteerde! Ook mag je bij het ontbijt eten van viese borden/kopjes en schaaltjes voor de yoghurt

4,0
    heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer was niet naar wens booking com geeft de wens van de klant niet juist door

alles was prima alleen booking. com bv nlgeeft de wens van de klant niet duideljk door. daar door was het wachten voor de invalide meer malen gebeurd

Hier nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden totaal geen uitzicht. Herrie hele dag van airco of zoiets. Heel slecht tv ontvangst. Vieze geur in de kamer. Slechte onvriendelijk ontvangst. Totaal geen mooie omgeving voor een hotel!!! Lag erg afgelegen.

Het ontbijt was het enigste pluspunt

De wandelroutes in de buurt van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn een beetje gehorig. Het ontbijt, de bediening liep achter de feiten aan, buffet werd niet goed aangevuld.

De wandelroutes in de buurt van het hotel.

Slecht en zeker geen 4 sterren waard!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was slecht, er werd slecht bij gevuld en de eiergerechten waren lauw of koud (roerei). De koude gerechten ( yoghurt, fruit, sinasappelsap) waren lauw, serviesgoed was nog vuil en werd slecht bijgevuld en indien bijgevuld nog vuil ook. Er stonden steeds mensen te wachten op, of de broodjes , en/of op eventueel serviesgoed. Er waren ook mensen (die altijd op hotel op vakantie gingen)die vertelden onder elkaar dat ze zoiets slechts nog nooit mee hadden gemaakt en dat was ook onze ervaring, wij gaan er zeker nooit meer terug naartoe!

prijs kwaliteitsverhouding matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen à la carte menu in restaurant, slechts èèn menu waarvan de gerechten en prijs pas bekend werd in het restaurant. slecht tv en wifi ontvangst.

vriendelijk personeel.

Hotel zat nogal vol en dat was vooral bij het ontbijt te...

Hotel zat nogal vol en dat was vooral bij het ontbijt te merken. Iedere dag te weinig personeel waardoor er geen (opgeruimde) tafels beschikbaar waren en ook het ontbijtbuffet steeds niet werd aangevuld.

Hotel te duur naar tevredenheid kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vond de kamer meer van een zolderkamer weg hebbben. Daar vondt ik de prijs te hoog naar. Kleine tegenvaller

Ontbijt was standaard. Niet meer en niet minder

Gasvrije bediening.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lakens veel te klein/smal. Je lag op de kale matras. TV vanuit bed te bekijken, alleen was het een hemelbed en keek je steeds naar 1 poot van het hemelbed. Geen koelkastje op de kamer.

Gasvrije bediening.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Gewoon goed!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeker geen klacht, maar een mogelijk verbeterpunt: Bij het diner (lange bank) zaten we wel erg dicht naast de andere gasten; afstand tussen tafels ongeveer 50 cm. Je hebt dan te weinig privacy. Hetzelfde geldt (als het druk is) ook voor de ontbijtzaal.

Aardig personeel en prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prettig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk iets te duur. Voor het mooi te ver lopen naar het centrum. Slechte koffie bij het ontbijt.

Prettige kamer. Goed ontbijt. Grote parkeerplaats. Mooie welness.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Niet slecht, maar kan beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rafelige handdoek die al een tijdje geleden vervangen had moeten worden, plakkerige lift. Dat zou beter moeten! Aanvankelijk problemen met wifi, maar dat werd later opgelost.

Goede locatie, wel vlak bij drukke weg maar daar eigenlijk geen last van

• Beoordeeld op: 16 april 2017

zeer gemoedelijk en warm.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

tja, eigenlijk geen idee. mensen deden hun uiterste best.

Ja, inderdaad het ontbijt was prima verzorgt. Wij kwamen met de motor, daar was zelfs een garage voor vrij gehouden. De motor stond keurig in de stalling. Zelfs voor de fietsen was er een stalling.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijk genoten

Eigenlijk niks

Het ontbijt was goed de bedden een beetje te zacht ( maar dit is persoonlijk )maar wel lekker fris het was erg verzorgd personeel heel vriendelijk. Voor her haling vatbaar.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

zeer aardig personeel en restaurant goed zodat je bij slecht...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat je voor badjas moet betalen

zeer aardig personeel en restaurant goed zodat je bij slecht niet meer naar buiten moet.Klein maar heerlijke sauna

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel heeft ons teveel laten afrekenen 15 euro teveel. Communicatie tussen personeel is niet geweldig en douchen is ook niet super douchebak loopt na minuut al over

Het bed

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Bij aankomst om 21.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst om 21.00 rook het in het hotel niet fris. De receptioniste reageerde in onze ogen vlak, zonder interesse. Helaas was dit bij de receptioniste in de ochtend ook het geval. Bij haar was zelfs een probleem dat ze onze opdracht niet had begrepen, maar ook het ontbijt was slecht. Ik heb dit hotel gekozen vanwege de sauna. Echter doordat de receptioniste niet door had dat ze de sauna moest aanzetten, viel dit helemaal in duigen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Komen hier niet meer terug, vergane glorie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schimmel op badkamer, douche die overloopt, piepend bed, na melding van dit alles heeft personeel niets gedaan ook geen excuses, ontbijt slecht bijgevuld, vers fruit was uit blik, sauna alleen toegankelijk met badjas en slippers die je dan weer moest huren voor 12,50! Kortom, komen hier niet meer terug

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

mooi plek voor de start van diverse wandelingen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

* kleine kamer voor het bedrag wat deze per nacht kost. * beperkte keuze ontbijt.

Prima locatie. De kamer vonden we klein, de tv hing aan het voeteneinde van het bed aan de muur. Je moest vooroverbuigen om er langs te lopen. Op de foto's leken de kamers veel ruimer. De kamer was wel schoon en netjes, daarover geen opmerkingen. Ontbijt was lekker, maar voor een 4-sterren hotel wel wat weinig keuze. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

verrassend goed

te zacht bed

veel te kritische beoordelingen hier, ze zouden je schrik doen krijgen; dit was een goed hotel, alles was in orde prijs kwaliteite TOP, wellness niet gebruikt. Ontbijt heel lekker en voorts zeer proper. ook zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

goed voor 2 dagen ( i.v.m. het bed)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

er zaten gaten in de handdoeken en het bed was zo laag en zacht dat je er als bejaarde nauwelijks uit kunt komen! Bovendien was het erg warm in de kamer ( geen airco)

de ligging en de mogelijkheid om te parkeren

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Het tapijt in de kamers rook wel erg... en de badkamer mag wel wat schoner. De kieren zaten met schimmel. Jammer want het is een leuk hotel. Kleine puntjes denk ik voor dit hotel om aan te passen

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de kamers waren ruim genoeg

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Locatie is prima voor onderweg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer naast enorme afzuiginstallatie, bovendien kapotte ventilator waar niet op is gereageerd ( terwijl het behoorlijk warm was).

Locatie is prima voor onderweg

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed hotel. Ietwat kleine kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- het bed. Te smal en te zacht. - kleine en krappe kamer

- goed ontbijt - vriendelijk personeel - schoon - mooie locatie - algemene indruk van het hotel is prima

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De kamer ,de netheid,de ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij kwamen net als vele andere om te fietsen .de receptie wist niets van het knooppuntennet. Dit vind ik een zware fout.

De kamer ,de netheid,de ligging.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

GA HIER NOOIT NAAR TOE !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiëne was slecht, niet schoongemaakt,afval van de vorige gasten, poten braken onder bed uit,linnengoed versleten,personeel weet niets te doen. 4x mail gestuurd nooit reactie gehad. vandaar deze reactie!!!!

de grote parkeerplaats

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima hotel, prima locatie, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We kregen aanvankelijk een kamer op de bovenste verdieping. Er was daar echter geen wifi bereik. Personeel was zo vriendelijk om ons een kamer op de begane grond te geven met prima wifi bereik. Prima ontbijt

geen opmerkingen

Prima ontbijt en goed restaurant voor het diner

Het uitzicht

Aardig personeel

Kamer was erg warm, gelukkig stond er een fan anders was het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm, gelukkig stond er een fan anders was het veel te warm geweest

Een goede uitvalbasis om Maastricht ,Aken en Luik te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een goede uitvalbasis om Maastricht ,Aken en Luik te bezoeken. Ruime kamers en vriendelijk personeel

Het ontbijt was super goed.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was super goed.

Een prima plek om Gulpen en omgeving te verkennen

Hoger bed, hadden een laag en te zacht bef

De gastvrijheid al het personeel is vriendelijk, voorkomend en bereidwillig

Goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te zacht bed Geen gezellige lounche met bediening

Kamer en personeel

Kamer en personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

goed geslapen, balkon, ruime douche
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hygiene moet beter, stoffig en vlekken op zijkant bed

goed geslapen, balkon, ruime douche

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Uitstekend hotel! Alles is hier prima geregeld!

Geen tegenvallers

Ligging, kamers, ontbijt!

Mooie rustige locatie. Hotel straalt kwaliteit uit. Modern en strak, een stijl
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden zakte door Koffie te slap Beschimmeld fruit en vocht in fruitmand

Rustige ligging nabij Gulpen

de kamer is goed en een uitstekend bed .
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer is goed en een uitstekend bed . ontbijt dik in orde

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Gpef6p
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed met 'kuil'in t midden en hoge harde houten rand

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Matras, wellness niet schoon

Omgeving, ruime kamer

inclusief ontbijt
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

inclusief ontbijt stil gelegen kamer komen hier al jaren handig t.o.v. Maastricht(15 km)

Prima verblijf gehad!

De wachttijd bij de receptie.

Mooie ruime kamer! Heerlijk ontbijt.

Super vriendelijke mensen.

Kamers mooi ingericht en alles schoon.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant is pas om 18 uur open. Dat is niet handig. Om 17:50 kun je nog niets bestellen.

Kamers mooi ingericht en alles schoon.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Rust

Bedden erg zacht

Rust

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Het hemelbed leuk om te zien maar er zitten planken aan de...
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hemelbed leuk om te zien maar er zitten planken aan de zijkant ten moelijk er uit en in te stappen 9

Goed hotel en mooie ruime kamer

Bed is wel wat te zacht

Goede ruime kamer. Prima locatie. Netjes.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

• Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

vriendelijke bediening en gebruik sauna wellness

Prima prijs/ kwaliteit

Op loop afstand van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er kon niet a la carte gegeten worden ivm de feestdagen, alleen een menu van 30 euro

Op loop afstand van het centrum

vriendelijk personeel, goede parkeerplekken en nette kamers, goed hotel!

er was weinig plaats voor het ontbijt, gezien het aantal bezoekers.

ontbijt en hotel waren goed

Perfect

Perfect

• Beoordeeld op: 17 december 2017

op bezoek bij zieke vader
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bedden veel te zacht, mijn vrouw heeft op de bank geslapen

dicht bij verzorgingstehuis waar we moesten zijn